Dobrovčani zahtevajo oceno zakonitosti Nanaša sc na sklep mestnega izvršnega sveta o spre-membah in dopolnitvah sklepa o doloOitvi najviSjih cen (Uradni list SRS 34/S8) za najvišjo ceno za odvajanje odpalk, ki v členu pravi: Za gospodinjstva in ostale 390 din/m3 - od tega za centralno čistilno napravo 90 din/mJ. Ta obveznost plače-vanja je namenjena bodoči centralni čistilni napravi v Ljubljani. Materialni vir za določilev obveznosti je investicijska naložba. ki je načrtovana za mesto Ljubljana v bodočem planskem obdobju. Zavezanci plačtla so vsi uporabniki kanalizacijskih naprav katere ima v upravljanju DO Vo-dovod - kanalizacija Ljubljana. Osnova za doloiitev obveznosti posebnega deleža uporabnikov kanalizacije je tudi sklep o določitvi dodatka k ceni za dobavljeno in odvedeno vodo na območju ljubljanskih obiin (Ur. I. SRS št. 25/88) skupščine komunalne skupnosti Ijubljan-skih občin. V tem sklepu se zavezuje plačevanje navede-ne obveznosti za vse nepodpisnike samoupravnega spo-razuma o temeljih plana KSLO za obdobje 1986-1990. V krog zavezancev prispevka je vključena tudi KS Do-brova katera ima več svojih vodovodnih in kanalizacij-skih sistemov (različno po naseljih). Od vseh vodovodov je v to obliko plačevanja dodatka za centralno čistilno napravo v Ljubljani vključen vodovod Dobrova skup'aj s kanalizacijo v naselju Dobrova. Zoper to določitev obveznosti za bodočo investicijo o kateri realno vse do leta 2000 ali ie več ne bo udcležen kot uporabnik krajan iz KS Dobrove vlagamo ugovor z zahtevkom. da se ugotovi zakonitost obveznosti za plačevanje dodatka 90 din/m3. za ccntralno čistilno napravo v Ljubljani za upo-rabnike Dobrove. Menimo, da je plaCevanje dodatka, za razjirjeno re-produkcijo za odvajanje odplak izven KS neupravičcno. V ceni za odvajanje odplak za gospodinjstva in ostale v viSini din 300 za m3 so vključeni vsi stroški vključno z amortizacijo, ki jo bodo plačevali vsi uporabniki vodo-voda oz. kanalizacije na Dobrovi. Poleg vsega navedene-ga je sporna tudi cnostranska določitev določena v sklepu o povcčanju cen za centralno čistilno napravo, ker sklep KSLO nc opredcljuje ta objekt temveč navaja kot dodat-na sredstva za investicijska vlaganja v invcsticijsko repro-dukcijo. Krajevni skupnosti je v nadalje onemogočeno upravlja-nje in skrb za nadaljno razširitev kotnunalnih objektov (kanalizacije) ker bodo krajani odklanjali lastno udelež-bo zaradi takih postopkov in enostavne vključitve Do-brove kot, da je dejansko že vključena v kanalizacijo mesta Ljubljane. Komunalna skupnos! ljubljanskih občin oz. Izvrini svet SML bi morala upoštevati, da ima Dobrova čistilno napravo, ki je redno v obratovanju zato ni upravičeno naiaganjc novih obveznosti izven ožjega obmoLja vodo-vodnega sistema na Dobrovi. Po vsej verjctnosti bo ocena zakonitosti tega sklepa o prispevku za centralno čistilno napravo v Ljubljani obravnavalo Ustavno sodišče Slovenije.