VILKO MAZI: Koncertna turneja Ijubljan- skega učiteljskega pevskega zbora. V petek opolaoči je potegail vlak z l.ia.bl|anslkeea jjlaivnega kolodvora. ia pol sjbotine vedrih obrazov se je odp.eljalo aa našo severao mejo, da poaese t.ia aašo le0(< pesera ter io ra>zodeae v vsej njeai krasoti in a.jeaem bogastvu našim bratom aa historičnih panonskih tleh. Proti 'uiru. ko srao se bližali Mariboru, je f^rščalo od sivega aeba ia obetalo se n-um ie skrajno slabo vreine. Vzaemirjatl nris je ieila skrb. kako aas bo močilo tam po slabih p.rekinurskih cestah in nam ^rizgalo blato aa obleke. v duše pa če'nprne misli. Tako smo prevozili pot do ^lJil.i in potem v skrbao zastraženih vaš:oaih vse tja do železniškega mostu, ki vodi v Gorajo Radgoao. aašo poslednjo Djstajo. Mahoma pa aam ie odleglo. ko irno zaRlsdali na pero.au pestro gručo Vrlih Radgoačanov. na čelu iim tovariša aadučitelja Mavriča. ki aas ;e pozdravil izpod dežaika v par toplih ia prisrčaih bcsed'a'h in aašesra aeumoraega Ljubo Dermelja, ki je šel pred aami. da aam pot pripravi. Kmalu smo se porazvrstili po udobnih staaovaniih, kjeir so aam gostoliaibni Hudie postregli s kavo ia čajem. "Visek gostoiliabja pa so pokazale nekatere družine s tenr da so se umaknile v čumnate in celo v gospodarska poslopja, samo da so mogle poauditi gostom, kar jim ;ie bilo v moči. Ko smo se popoldne odpočili. ie zasvctovalo aad Muro solnce. kakor da se ie zieodi! čadež. Navdalo aas ie zopet tist j radostao razpoložea.ie. ki saio ea bili rclni ob odhodu iz I.jubljaae. Pribiižala se ie ura našega prvega koacerta. Lepa veranda na vrta Vavpotičeve sfostilae se ie začela polaiti z občiastvota iz vseh sloicv. Improviziraa je bil primerea oder za pcvce ia uudi za razsvetljavo ie bilo potrebao poskfbljeao. Kmalu je bil zasedea poslednji stol ia tudi stojišče se je naoolailo do zadajega kotička. Koacertai prtfgram ie obsegal povečini iste točke. ki jih je zsbor odpel na svojem spomladanskem koacertu v Ljubljani. Hvaležna publika je siprejela sle- lierao tocko z vlharnirni aplavzi. Najbolj so pač ugajale nesmi. ki jih prepletajo pristni narodni motivi ia to so bile Ada- mičeve skladbc. Prav posebno oa ie segla k srcu Juvaačeva: »Izgubljeni cvet« la Nedvedova: >Nazaj v ptaainski raj,« ki jih ie moral zbor ponavljati. Talko je bilo tieba poaoviti hidi Adamičevo prisrčkano- »Ne maram tebe.« PireLmbke pa so bile solistovske točke ge. Vak-Sadarjeve. ki iih ie podajala z aedpsegljivo aežnostjo, lako zlasti >I1reipenenje« ia »Uspavanko«. Solistko ie spremljala aa pianiaa gidč. Cepr.drova z isto diskretaostio kakor aa ljubliaaskem koacerta. Seveda ae gre na a.ien rovaš. če iastrument ni bil tak. ka- kršea bi sodil aa koacertai oder. Pevovodja Juivaaec je prejel lep lovor.iev veaec s trobojaico, ga. Vak-Sadarjeva ia gdč. Cepudrova r