PISMA BRALCEV Ovire na križišču Lata 1977 smo popravljall Realjavo ceato. Pričako-vall amo, da botno to zelo pomembno meatno krlžlšče blstveno obogatlll. Zamenjall pa amo aamo tlak, pro-metni pasovl so ostalf po atarem. Mojega atrokov-nega ugovora nlso upoštevali. Leta 1980 smo preurejali za-klonišča in hodnik za pešce na Trgu OF ob malem parku. Tedaj smo prometno stanje na križišču bistveno poslabša-li. Pretirano smo razširili ho-dnik za pešce, namesto da bi zgradili četrti vozni pas za ze-lo obremenjeno postajališče javnega mestnega prometa. Po napovedih Železniškega gospodarstva in Mestnega javnega prometa bo do bistve-nih preurejanj na Trgu OF in na Masarykovi cesti prišlo še-le po letu 1990. Kaže torej, da bomo imeli sedanje slabo ure-jeno cestno križišče še vrsto let. Takoj bi morali razširiti juž-no vozišče Trga OF od Moša Pijadeja ulice do Resljeve ce-ste za četrti vozni pas pred križiščem in za umaknjeno avtobusno postajališče javne-ga prometa. Sedanje avtobu-sno postajališče tik pred križi-ščem je popoln zamašek. Avtobusno postajališče je potrebno takoj prenesti vse do Ulice Moše Pijadeja. Tu imamo vendar cestni prehod, avtobusno postajo in železni-. ški kolodvor. Ne ra2ximem, zakaj smo tako odrinili avto-busno postajo in dali vso pre-dnost kioskom.* Ponovno sem že predlagal in pisal ter prosil, da se grdo obzidje barakarskih objektov ob križišču takoj poruši. Od-stranimo vendar to okupator-jevo obzidje in potrebam pfi-merno razširimo za en vozni pas še Resljevo cesto pred kri-žiščem. Križišče je namreč vedno bolj obremenjeno in to vzpo-redno z večanjem avtobusne-ga in železniškega prometa, vedno večjega prometa taksi-jev in prometa avtomobilov z vlaki in z edinim dovozom osebnih avtomobilov na že-lezniški kolodvor. Ravno zaradi vsega tega bi morali pred križiščem zgradi-ti še en vozni pas tudi na Ma-sarykovi cesti. Tako bi imela vozila za naravnost na Trg OF svoj pas in svoj pas na avtobu-sni in železniški kolodvor. Za-kaj tega še nismo napravili? Ali ne dovolijo rušiti obzidja barak, ali ni dovolila železni-ca, ali smo se bali porušiti dvoje drevesc, ali smo se od-ločili čakati na rekonstrukcijo še 8 let, ali pa so vse to prezrli prometniki? Sedanje stanje na iem križi-šču je nemogoče. Predlagam, da ga rešimo takoj, ne pa, da bomo čakali na gradnjo nove-ga železniškega kolodvora s povsem novim križiščem, ki zahteva pri sedanjem stanju podvoz pod tem križiščem, pri poglobitvi železnice pa na- dvoz- Ciril Stanič