TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 39. ODLOK o ureditvenem načrtu za glinokop Hardeška šuma - Ormož 40. ODLOK o načinu izvajanja gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov 41. ODLOK o ustanovitvi javne agencije 42. ODLOK o določitvi volilnih enot za volitve v Svete krajevnih skupnosti na območju občine Ormož 43. SKLEP o razpisu sredstev za finančne intervencije za razvoj kmetijstva v letu 2002 44. POPRAVEK Razpisa sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2002 39. Na podlagi 39. člena in 43. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Ur. list RS, št. 18/84, 37/85 in 29/86 ter, št. 29/90, 18/93, 47/93 in 71/93), 22. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS, št. 72/93, 6/94, 45/94, 57/94 in 14/95) ter 16. člena statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 11/99 in 7/01) je Občinski svet na 40. seji dne 20.julija 2002 sprejel ODLOK O UREDITVENEM NAČRTU ZA GLINOKOP HARDEŠKA ŠUMA -ORMOŽ I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Sprejme se Ureditveni načrt za območje glinokopa v k.o.Hardek (v nadaljevanju besedila UN), ki ga je izdelal ZEU Dmžba za načrtovanje in inženiring Murska Sobota pod štev. projekta 6/02-UN/OR v marcu 2002. 2. člen Območje obdelave je v UN zajema zemljišča na parcelah s štev.: Del 525, 117, 118, 119, 120, 121, 122/1, 122/2, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141/2 561, 562, 563, 563/2, 564, 566, 567, 568/1, 554/1, 554/2, 553/3, 555, 556, 557, 558, 566, 567, 581, 582, 584, 585, 595, 596/1-del, 597-del, 598/2, 685/1, 685/2, 685/3, 685/4, 685/5, 612/1, 612/2, 612/3, 612/4, 612/5, 614/2, 608/1, 619/2, 699/103, 699/100, 699/99, 586, 621/1, 626, 624/1 vse v k.o. Hardek. Južno od obvoznice; 613, 614/5, 614/6, 615/1, 616, 617, 618/1, 618/2, 619/1, 622/1, 608/2, 621/2, 624/2, 627/2 vse v k.o. Hardek. Glinokop je v prostorskih sestavinah dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Onnož opredeljen za izkoriščanje gline in kot območje predvideno za sanacijo območja po odvzemu gline na podlagi ureditvenega načrta. II. VSEBINA UREDITVENEGA NAČRTA 3. člen Ureditveni načrt iz prejšnjega člena odloka v tekstualnem delu vsebuje: A Tekstualni del: - izjave o upoštevanju predpisov - analiza obstoječega stanja - obrazložitev ureditev B Grafične priloge 1. Izrez iz prostorskih sestavin plana M 1:5000 občine Onnož 2. Prikaz obstoječega stanja M 1:5000 3. Ureditvena situacija M 1:2500 III. MEJE OBRAVNAVANEGA OBMOČJA 4. člen Meja poteka po robu parcel, ki so navedene v 2. členu. Območje urejanja zajema površino veliko cca. 61 ha: površini glinokopa na obeh straneh onnoške obvoznice. IV. FUNKCIJA OBMOČJA 5. člen Območje urejanja zajema površino že odvzete gline in območje predvideno za izkop gline. Z odvzemom gline se bistveno spremenijo topografske, krajinske in naravne značilnosti, saj gre za odstranitev tal in podtalja na sedanjem grebena in izravnavo ali celo poglobitev naravnega površja. Glina se uporablja kot surovina za zapekanje opeke v opekami Onnož. Pred odvzemom gline je bila površina porasla z gozdom, površine, ki so bile že izkoriščene pa se postopno pogozduje. V. POGOJI ZA URBANISTIČNO IN KRAJINSKO OBLIKOVANJE TER IZVEDBO 6. člen Predlagane ureditve ODKOP GLINE Glina se odkopava v skladu z radarskim projektom in izdanimi dovoljenji za izkoriščanje. Glinokop se postopno širi v severni smeri v gozdne površine. Pred odvzem gline se najprej poseka obstoječe gozdno drevje, zatem se odgrne gornja rodovitna plast s koreninskim sistemom in panji. Iz odkrivke se oblikuje deponijo, nakar se začne odvzemati glino, ki se s tovornjaki po transportni poti odvaža k opekami. Glina se odvzema v globino 15 m. KONČNA UREDITEV Po končanem odvzemu gline je predvidena ponovna pogozditev in ureditev za različne rekreacijske dejavnosti ter za potrebe javnih funkcij mesta Onnož. 1. GOZD Po izkoriščanju gline mora biti opravljena sanacija terena in ponovno osnovan gozd. Pogozditev pripravljene površine mora biti izvedena prvo sadilno sezono po zaključku eksploatacije. Za sanacijo morajo biti uporabljene drevesne in gnnovne vrste, ki so naravno prisotne na tem področju. Po končani eksploataciji morajo biti odkopne brežine izvedene tako, da bodo skladen z okoliško konfiguracijo terena. Brežine naj ne bodo v terasah ampak v položnih naklonih z nagibi 1.3 -1:5. 2. POLIGON ZA VOZNIKE Na območju že izkopane gline je načrtovana ureditev poligona za šolanje voznikov v občini Onnož. Poligon je načrtovan kot razgibana prometna, asfaltirana površina, namenjena vožnji in spoznavanju prometne signalizacije. Površine med potmi so oblikovane kot površine , namenjene javnim shodom ah gostovanjem ponudnikov cirkuških predstav ah luna parka ipd. 3. STRELIŠČE NA GLINASTE GOLOBE Strelišče na glinaste golobe je nadomesten poligon za vadbo strelcev, ki bodo morah dejavnost preseliti iz sedanjih poplavnih logov ob Dravi in meji s Hrvaško. Strelišče je oblikovano kot travnata površina in zavarovano pred metki z zemeljskimi nasipi. Ti bodo oblikovani iz odkrivke pred odvzemom gline in neuporabljenega zemeljskega materiala. 4. SORTIRNI CENTER ZA ODPADKE Zbiranje odpadkov gre čedalje bolj v smeri ločevanja na surovine, ki so ponovno uporabne. Za ta namen jih je potrebno predhodno ločiti na izvoru in po potrebi tudi razstaviti. V ta name je na območju glinokopa predvidena postavitev objekta z vso potrebno infrastrukturo za sortiranje odpadkov. 5. DOSTOPNE POTI IN PARKIRNI PROSTORI Celotno območje ureditve ima skupno in javno prometno mrežo za transport in parkiranje vozil. Glavna vstopna pot je načrtovana po obstoječi transportni cesti, ki jo uporablja Opekama. Za pešce in kolesaije je predvidena še dodatna nova pot v podaljšku cest iz Onnoža in s premostitvijo onnoške obvoznice. 6. PROSTOR ZA MNOŽIČNE SHODE Znotraj urejenih prometnih površin poligona za šolanje voznikov je možno urediti primemo površino, ki bo primerna za množične shode ob občinskih in dragih praznikih. Površina je utijena trata, robovi pa bodo krajinsko primemo urejeni in zasajeni. 7. IGRIŠČA ZA OTROKE IN MLADINO-STEZA ZA ROLKANJE IN ROLANIE Za potrebe šolskih otrok in mladine je načrtovana steza za rolkanje in rolanje v bližini poligona za šolanje voznikov. Večinoma gre za popoldansko dejavnost, zato je možna tudi uporaba prometnih površin poligona tudi za rolanje in rolkanje ter za učenje otrok za vožnjo s kolesi. 8. ARHELOŠKI PARK Kulturna dediščina je na območju glinokopa ostala kot pomolast Mb, okoli katerega je bila odvzeta glina. Kulturno zgodovinske ostaline naših prednikov bi bilo možno na ustrezen način tudi predstaviti obiskovalcem, predvsem pa se ponuja priložnost parkovne ureditve s sprehajalnimi stezami in počivališči, ki bodo nudila razgled na obe strani; na južno preko obvoznice v Onnož in na severno proti Hardeški šumi in načrtovanim dejavnostim. 9. HABITAT Spremenjene odtočne razmere padavin spričo preoblikovanega površja ponujajo možnost rešitev za zbiranje voda iz vseh površin v skupen vodni zadrževalnik - mlako, ki bi jo prepustih naravnim procesom oziroma oblikovanju novega bivališča vodnih in obvodnih rastlin in živali. 10. PARKIRIŠČA Za delovanje celotnega območja in predvsem servisiranja obiskovalcev, bo potrebno urediti tudi utijene parkirna površine. Dostop do njih je po že obstoječi cesti, ki je nastala zaradi prevoza gline do opekarne. Zaradi negativnih vplivov prašenja bi bilo ustrezneje ceste asfaltirati, parkirišča ob njej pa so lahko na utijeni ali armirani tratni površini. Zadostno število parkirnih prostorov in prehod za pešce po mostu preko obvoznice bo lahko služilo tudi namenu večjih prireditev v mestu Onnož, npr. sejem, pustni karneval ipd. VI. POGOJI ZA KOMUNALNO UREJANJE OBMOČJA 7.člen Za dostop do glinokopa se uporablja obstoječa cesta proti Hardeku, ki ta trenutek služi za transport gline. Cesto je možno asfaltirati. Za pešce se uredijo utijene, peskane pešpoti in most preko obvoznice. Za obratovanja zbirnega centra za sortiranje odpadkov bodo potrebne tudi dmge komunalne naprave; voda, elektrika, greznica za odplake, telefon. VII. DRUGI POGOJI, KI SO POMEMBNI ZA IZVEDBO PREDVIDENIH ROSTORSKIH POSEGOV 8. člen Ob načrtovanju in oblikovanju vseh dejavnosti je potrebno upoštevati pogoje vseh soglasje-dajalcev, predvsem pa Zavoda za varstvo kulturne dediščine in Zavoda za varstvo narave ter Zavoda za gozdove. 9. člen Končna ureditev območja po odvzemu gline mora biti usklajena z radarskim projektom za koriščenje mineralne surovine. Obstoječi rudarski projekt je tako potrebno dopolniti ah izdelati na novo. V projektu je potrebno opredeliti časovne mejnike in določiti faze končnih ureditev tal. Za navedene ureditve je potrebno izdelati krajinsko-arhitektume projekte. VIII. ETAPE IZVAJANJA UN 10. člen 1. faza Faze urejanja površin in načrtovanih ureditev morajo slediti fazam odkopa gline. Zemljišča južno od obvoznice so že sanirana in urejena za kmetijsko pridelavo. Naslednji korak je urejanje območja kulturne dediščine in poligona za šolanje voznikov ter parkirnih prostorov na zemljišču, kjer je že bila odvzeta glina. V tej fazi se lahko urejaj tudi že sortirnica odpadkov in njena okolica 2. faza V tej fazi se uredi strelišče na glinaste golobe, vodni habitat in ureditve za igro otrok na gozdnem robu. 3. faza Ta faza bo sledila koncu odvzete gline na območju, kjer se ta odvzema v letu 2002. Po končanem odvzemu in oblikovanju tal ter vzpetin, ki prostorsko ločujejo posamezne dejavnosti med seboj, bo sledilo humificiranje in pogozdovanje tal na preostali površinah v glinokopu. IX. ZAČASNA NAMEMBNOST ZEMLJIŠČ 11. člen Do uresničitve vseh predvidenih ureditev iz UN , ostanejo vsa zemljišča v sedanji rabi. Posegi, ki bi bili v nasprotju z UN ah bi preprečevali njegovo realizacijo niso dovoljeni. X. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV PRI IZVAJANJU UN 12. člen Podjetje, ki izkorišča glino si mora predhodno pridobiti koncesijo za izkop gline od pristojnih ministrstev in okolje-varstveno soglasje na podlagi postopka presoje vplivov na okolje. Gradnja pomožnih objektov se dopušča le v okviru sklopov zgoraj navedenih dejavnosti in začasno za morebitne prireditve ter za končne dejavnosti, katerih stavbe ali ureditve še ni mogoče zgraditi na predvidenih mestih, ker odkop gline še ni zaključen. XI. PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen UN je na vpogled občanom na upravi občine Onnož. 14. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka izvajajo pristojne inšpekcijske službe. 15. člen Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka : 350 217 / 2002 - NB Datum: 20.7.2002 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 40. Na podlagi 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), 26. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 32/93, 44/95 - odločba US, 1/96, 9/99 - odločba US, 56/99 - ZON, 22/00 - ZJS), 3. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Onnož (Uradni vestnik občin Onnož in Ptuj, št. 26/94 in 9/96, Uradni vestnik občine Onnož, št. 3/98, 7/98 in 10/99) in 16. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Onnož na svoji 40. seji, dne 20.7.2002, sprejel ODLOK o načinu izvajanja gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov I. Splošne določbe 1. člen Ta odlok ureja način izvajanja obvezne lokalna gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov (v nadaljevanju: javna služba) na območju občine Onnož. 2. člen S tem odlokom se določajo: 1. organizacijska in prostorska zasnova opravljanja javne službe, 2. vrsta in obseg javnih dobrin ter njihova prostorska razporeditev, 3. pogoji za zagotavljanje in uporabo storitev javne službe, 4. pravice in obveznosti uporabnikov storitev javne službe, 5. viri financiranja javne službe in obračun storitev javne službe, 6. vrsta in obseg objektov in naprav, potrebnih za izvajanje javne službe, 7. nadzor nad izvaj anj em j avne službe ter 8. kazenske in prehodne določbe. 3. člen Cilji odlaganja ostankov komunalnih odpadkov po tem odloku so: - zagotoviti ustrezno organiziranost izvajanja gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov v skladu z zakonodajo in predpisi, - preprečevanje neorganiziranega oziroma divjega odlaganj Žodpadkov, - uveljavitev načela »stroške plača povzročitelj«, - sanacija obstoječega odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava - Onnož. II. Organizacijska in prostorska zasnova javne službe 4. člen Občina Onnož zagotavlja izvajanje gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov z koncesijo. 5. člen Javna služba se izvaja na celotnem območju občine Onnož. III. Vrsta in obseg javnih dobrin ter njihova prostorska razporeditev 6. člen Javna služba po tem odloku obsega: - zagotavljanje storitev javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov, - vzdrževanje, upravljanje in sanacijo obstoječega odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava - Onnož ter njegovih objektov in naprav skladno s predpisanimi pogoji, - zapiranje odlagališča ter okolje varstvene ukrepe po zaključku delovanja odlagališča in upravljanje odlagališča po zaprtju. 7. člen Izvajalci gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki in drugi imetniki odpadkov smejo odlagati ostanke komunalnih odpadkov na obstoječem odlagališču nenevarnih komunalnih odpadkov Dobrava - Onnož. 8. člen Na obstoječe odlagališče komunalnih odpadkov Dobrava - Onnož se odlagajo ostanki komunalnih odpadkov v času sanacije odlagališča, vendar najdlje do leta 2008. Po zaprtju odlagališča mora občina priskrbeti nadomestno odlagališče za odlaganje ostankov komunalnih odpadkov. IV. Pogoji za zagotavljanje in uporabo storitev javne službe 9. člen Na odlagališču odpadkov je dovoljeno odlagati odpadke takšne vrste in količine, kot je to določeno z veljavnimi predpisi in v skladu s sanacijskim programom odlagališča. 10. člen Odlagališče nenevarnih odpadkov upravlja izvajalec javne službe odlaganje ostankov komunalnih odpadkov. Upravljalec iz 1. odstavka tega člena mora za upravljanje odlagališča: - pridobiti predpisano dovoljenje za odlaganje ostankov komunalnih odpadkov, - imeti poslovnik za obratovanje odlagališča izdelan v skladu s predpisom o odlaganju odpadkov, - voditi obratovalni dnevnik, - zagotavljati vse ukrepe za delovanje odlagališča v skladu s predpisom o odlaganju odpadkov, - varovati odlagališče pred odlaganjem drugih odpadkov, ki ne sodijo nanj, - letno meriti zapolnjenost odlagališča, - zagotavljati varno obratovanje odlagališča, - obveščati občane o obratovanju odlagališča. 11. člen Obratovalni čas na odlagališču določi upravljalec v soglasju z Občino Onnož. Izvajalci gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki in dmgi imetniki odpadkov so dolžni odpadke pripeljati na odlagališče v obratovalnem času in jih odložiti na način, ki ga določi upravljalec odlagališča. 12. člen Upravljalec odlagališča mora o delovanju odlagališča poročati občini najmanj enkrat letno in sicer o: - količinah in vrstah odpadkov, ki so bili odloženi, - sredstvih zbranih z odlaganjem, - vseh aktivnostih, ki jih izvaja v skladu s pravilnikom o odlaganju odpadkov. Poročilo iz prejšnjega odstavka tega člena mora upravljalec odlagališča oddati najkasneje do 31. marca za preteklo leto. V. Pravice in obveznosti uporabnikov storitev javne službe 13. člen Imetnik odpadkov, ki oddaja odpadke v odlaganje na odlagališče nenevarnih odpadkov mora izdelati oceno odpadkov v skladu zli. členom Pravilnika o odlaganju odpadkov (Uradni list RS, št. 5/00). 14. člen Izven odlagališča odpadkov je prepovedano odlaganje odpadkov. Kdor odloži odpadke izven odlagališča odpadkov jih je dolžan na svoje stroške odstraniti in prepeljati na odlagališče. Če tega ne stori jih odstranijo na njegove stroške izvajalci javne gospodarske službe ravnanja s komunalnimi odpadki na zahtevo pristojnega inšpektorata ali občinskega komunalnega nadzora. Če storilca ni možno ugotoviti, odstranijo odpadke izvajalci na zahtevo pristojnega inšpektorata ah občinskega komunalnega nadzora na stroške proračuna občine. VI. Viri financiranja javne službe 15. člen Izvajanje javne službe se financira iz: - iz plačil uporabnikov za storitve javne službe, - iz proračuna občine Onnož, - iz drugih virov. 16. člen Stroški odlaganja odpadkov se obračunajo po kg odloženih odpadkov. Obseg stroškov, ki oblikuje ceno storitev izvajanja javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov, se podrobneje določi s cenikom za obračun storitve. Cenik pripravi izvaj alec j avne službe. Cena storitve se določi v skladu z zakonskimi in drugimi predpisi. 17. člen K ceniku za obračun storitve javne službe da soglasje Občinski svet Onnož. V kolikor občinski svet ne soglaša s predloženim cenikom, izpad dohodka v zvezi z izvajanjem dejavnosti pokrije občina iz občinskega proračuna. 18. člen Obračun storitve javne službe opravlja izvajalec javne gospodarske službe. VII. Vrsta in obseg objektov in naprav potrebnih za izvajanje javne službe 19. člen Infrastrukturni objekti za izvajanje javne službe, ki so v lasti občine so: - odlagališče komunalnih odpadkov, - čistilna naprava s sistemom za namakanje v sklopu odlagališča, - dovozna pot. Naprave, ki se jih potrebuje za izvajanje javne službe in so v lasti izvajalca javne službe so: - prostori za osebje, - zabojniki za začasno skladiščenje odpadkov, ki ne sodijo na odlagališče nenevarnih odpadkov, - protipožarna oprema, - strojna oprema potrebna za razgrinjanje in teptanje odpadkov. VIII. Nadzor nad izvajanjem javne službe 20. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravljajo pristojne inšpekcijske službe. IX. Kazenske določbe 21. člen Z denarno kaznijo 300.000 SIT se kaznuje za prekršek izvajalec javne službe če krši 9.,10., 11. in 12. člen tega odloka. Z denarno kaznijo 100.000 SIT se kaznuje za prekršek odgovorna oseba pravne osebe izvajalca iz 1. odstavka tega člena. 22. člen Z denarno kaznijo 200.000 SIT se kaznujejo za prekršek izvajalci gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki in imetniki odpadkov če: - kršijo 9. člen tega odloka, - odlagajo ostanke komunalnih odpadkov izven odlagališča, - ne izdelajo ocene odpadkov, ki se odlagajo na odlagališče, - odlagajo odpadke izven obratovalnega časa odlagališča. Z denarno kaznijo 50.000 SIT se kaznuje za prekršek odgovorna oseba pravne osebe iz 1. odstavka tega člena Z denarno kaznijo 50.000 SIT se kaznuje za prekršek imetnik odpadkov iz 1. odstavka tega člena, ki ni pravna oseba. X. Prehodne in končne odločbe 23. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Onnož. Številka: 352-67/02 MI Onnož, dne 20.7.2002 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 41. Na podlagi 5.člena Zakona o javnih agencijah (Uradni list RS, št. 52/02) in 17.člena Zakona o skladnem regionalnem razvoju (Uradni list RS, št. 60/99) in 16. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Onnož na svoji 40. seji dne 20.7.2002 sprejel ODLOK O USTANOVITVI JAVNE AGENCIJE 1. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (Ustanovitev) Občina Onnož na podlagi določb Zakona o javnih agencijah (Uradni list RS, št.52/02) in Zakona o skladnem regionalnem razvoju (Uradni list RS, št. 60/99) ter na njegovi podlagi izdanih predpisov ustanavlja javno agencijo. Javna agencija deluje skladno s predpisi iz prejšnjega odstavka in s tem ustanovitvenim aktom. 2. člen (Ustanovitelj) Ustanovitelj javne agencije je Občina Onnož . Pristojnosti ustanovitelja določata Zakon o javnih agencijah ter ta ustanovitveni akt. 2. IME IN SEDEŽ JAVNE AGENCIJE S.člen (Ime in sedež) Ime javne agencije je Javna razvojna agencija občine Onnož, javna agencija (v nadaljnjem besedilu: agencija). Sedež agencije je v Onnožu. Poslovni naslov agencije je Kerenčičev trg 11. Agencija ima žig okrogle oblike, ki vsebuje ime Javna razvojna agencija občine Onnož, javna agencija. 3. NAMEN JAVNE AGENCIJE 4.člen (Namen ustanovitve javne agencije) Agencija se ustanovi z namenom opravljanja razvojnih in strokovnih nalog, predvsem sodelovanja pri pripravi regionalnega in skupnih razvojnih programov ter drugih nalog s področja regionalne in občinske strukturne politike v občini Onnož, še zlasti nalog, ki se nanašajo na pospeševanje gospodarskega, socialnega, prostorskega in okoljskega razvoja ter izvajalskih nalog s področja strukturne politike. 4. NALOGE IN DEJAVNOSTI JAVNE AGENCIJE S.člen (Naloge agencije) Agencija opravlja razvojne naloge, povezane z namenom njene ustanovitve, predvsem: - priprava in spremljanje občinskega razvojnega programa - sodelovanje pri pripravi regionalnih in skupnih razvojnih programov, - spremljanje, poročanje in nadzor izvajanja regionalnih in drugih razvojnih programov na območju ustanovitelja, - svetovanje in prijava projektov na razpise za dodeljevanje regionalnih in drugih razvojnih spodbud, - organiziranje in koordinacija drugih nalog s področja regionalne in občinske strukturne politike, - sodelovanje pri pripravi drugih občinskih dokumentov razvojnega načrtovanja, strategije občinskega in regionalnega razvoja in razvojnih programov, - svetovanje in opravljanje strokovnih nalog za ustanovitelja ter dmge pravne in fizične osebe v okvira namena agencije. - razporejanje in dodeljevanje finančnih spodbud in drugih sredstev, - priprava programov medobčinskega in čezmejnega sodelovanja, - razvoj podjetniške infrastrukture, - sodelovanje pri oblikovanju regijskih skladov in - nadzorstvene naloge v skladu z zakonom. Javna agencija opravlja tudi dmge naloge, ki so neločljivo povezane z dejavnostmi iz prejšnjega odstavka oziroma so nujni pogoj za opravljanje teh dejavnosti. Svoje naloge agencija opravlja neprofitno. 6. člen (Dejavnosti agencije) Pri opravljanju nalog iz prejšnjega člena za doseganje namena svoje ustanovitve agencija opravlja predvsem naslednje dejavnosti, ki ustrezajo standardni klasifikaciji dejavnosti: - J/65.22 Dmgo kreditno posredništvo; - J/65.23 Dmgo finančno posredništvo, d.n.; - K/74.11 Pravno svetovanje; - K/74.12 Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti, davčno svetovanje; - K/74.14 Podjetniško in poslovno svetovanje; - K/74.202 Prostorsko planiranje in urbanistično načrtovanje; - K/ 73.102 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju telmologije - K/73.201 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju dmžboslovja - K/ 74.13 Raziskovanje trga in javnega mnenja - K/ 74.841 Prirejanje razstav sejmov in kongresov - K/ 74.843 Dmge poslovne dejavnosti - L/75.11 Dejavnost uprave; - L/75.120 Dejavnost javnih ustanov, ki zagotavljajo storitve na področju zdravstva, izobraževanja, kulture in dmge socialne storitve, razen obveznega socialnega zavarovanja; - L/75.13 Dejavnost javnih ustanov za pospeševanje poslovnih dejavnosti. - M/ 80.422 Dmgo izobraževanje, d.n. 7. člen (Opravljanje dejavnosti agencije) Agencija opravlja razvojne ter strokovne in dmge naloge za svojega ustanovitelja, v okviru namena ustanovitve pa tudi za dmge pravne in fizične osebe na območju občine Onnož. 5. SESTAVA ORGANOV JAVNE AGENCIJE TER ŠTEVILO IN MANDATNA DOBA ČLANOV TEH ORGANOV S.člen (Organi agencije) Organa agencije sta svet javne agencije (v nadaljevanju: svet) in direktor. 9. člen (Sestava sveta) Svet ima predsednika in dva člana. Predsednika sveta izvoli svet izmed svojih članov. Za člana sveta je lahko imenovana oseba, ki: - ima najmanj visoko strokovno izobrazbo, - je strokovnj ak s področj a dela j avne agencij e, - ni bila pravnomočno obsojena na nepogojno kazen zapora, daljšo od treh mesecev, ki še ni izbrisana, - izpolnjuje dmge z zakonom ah ustanovitvenim aktom določene pogoje. Člani sveta ne morejo biti: - osebe, ki so zaposlene v tej javni agenciji, - funkcionaiji v izvršilni veji oblasti in - osebe, za katere obstaja možnost konflikta med njihovimi zasebnimi interesi in javnimi interesi, kijih zasleduje javna agencija. Predsednika sveta v času njegove odsotnosti zamenjuje eden izmed članov, ki ga izmed članov iz prvega odstavka določi predsednik. 10. člen (Mandat članov sveta) Člane sveta imenuje in razrešuje ustanovitelj za dobo pet let. Po preteku mandata so člani sveta lahko ponovno imenovani. 11. člen (Pogoji in kriteriji za imenovanje direktorja) Za direktoija je lahko imenovana oseba, ki: - je državljan Republike Slovenije, - ima najmanj visoko strokovno izobrazbo, - ima najmanj deset let delovnih izkušenj, - je strokovnjak na področju dela javne agencije, - ni bila pravnomočno obsojena na nepogojno kazen zapora daljšo od treh mesecev, ki še ni izbrisana, - aktivno obvlada angleški ali nemški jezik - je najmanj tri leta opravljal vodstvenih in organizacijske naloge v gospodarski dmžbi ali državnem organu oziroma organu občine in. - ni v kazenskem postopku za dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti. Pri izbiri osebe v okviru javnega natečaja za direktoija se uporabljajo naslednji kriteriji: - strokovnost in usposobljenost osebe za področje dela agencije, - pretekli rezultati dela, - dolžina delovnih izkušenj in, - obseg izkušenj z opravljanjem vodstvenih in organizacijskih nalog. 12. člen Direktoija imenuje in razrešuje ustanovitelj na predlog sveta javne agencije na podlagi javnega natečaja in v skladu s pogoji in kriteriji določenimi v prejšnjem členu. Direktor je imenovan za dobo petih let in je lahko ponovno imenovan. Če direktoiju preneha funkcija, ustanovitelj na predlog sveta do imenovanja novega direktoija, vendar največ 6 mesecev brez javnega natečaja imenuje vršilca dolžnosti direktoija. 6. PRISTOJNOSTI ORGANOV JAVNE AGENCIJE 13. člen (Pristojnosti sveta) Svet ima na podlagi Zakona o javnih agencijah in tega ustanovitvenega akta naslednje pristojnosti: - skrbi za delovanje javne agencije v javnem interesu, - sprejema splošne akte javne agencije, - sprejema program dela in finančni načrt ter letno poročilo in dmga poročila javne agencije, - predlaga imenovanje in razrešitev direktoija javne agencije, - daje direktoiju javne agencije usmeritve in navodila za delo, - sprejema mnenja in predloge glede priprave regionalnega in skupnih razvojnih programov, - sprejema ukrepe za organiziranje in koordinacijo drugih nalog s področja regionalne in občinske strukturne politike, - sprejema mnenja in predloge potrebne za pripravo drugih občinskih dokumentov razvojnega načrtovanja, strategije občinskega in regionalnega razvoja in razvojnih programov, - v skladu s predpisi in določili razpisov sprejema pravila za dodeljevanje razvojnih spodbud, - na predlog direktoija in v soglasju z ustanoviteljem odloča o uporabi presežka prihodkov nad odhodki in o pokrivanju presežka odhodkov nad prihodki. - opravlja dmge naloge, določene z zakonom. Svet oziroma osebe, ki jih svet pooblasti, lahko pregledujejo poslovne knjige in poslovno dokumentacijo javne agencije. Direktor mora svetu na njegovo zahtevo predložiti poročilo o opravljanju nalog v zvezi z zadevami iz svoje pristojnosti. 14. člen (Pristojnosti in odgovornosti direktorja) Direktor ima pristojnosti v skladu z Zakonom o javnih agencijah in drugimi predpisi in sicer: - zastopa in predstavlja javno agencijo, - organizira in vodi delo ter poslovanje javne agencije, - izdaja pravne akte v posamičnih zadevah iz pristojnosti javne agencije, če z zakonom ni dmgače določeno in - sprejema akte za delo in poslovanje agencije. Direktor mora zagotoviti, da javna agencija posluje v skladu z zakonom in ustanovitvenim aktom. Pri svojem delu je dolžan varovati poslovne skrivnosti javne agencije. Direktor odgovaija javni agenciji za škodo, ki jo je povzročil s svojim nevestnim oziroma protipravnim ravnanjem. 15. člen (Zaposlitev direktorja) Na podlagi sklepa o imenovanju sklene z direktoijem agencije pogodbo o zaposlitvi župan. 7. RAZMERJA JAVNE AGENCIJE DO USTANOVITELJA 16. člen (Pristojnosti ustanovitelja) Ustanovitelj ima skladno z Zakonom o javnih agencijah in tem ustanovitvenim aktom naslednje pristojnosti: - imenuje in razrešuje direktoija in člane sveta javne agencije, razen v primem iz tretjega odstavka 13. člena Zakona o javnih agencijah, - imenuje vršilca dolžnosti direktoija javne agencije, ki opravlja naloge direktoija do imenovanja direktoija v skladu s tem zakonom, - daje soglasje k programu dela in finančnemu načrtu ter k letnemu poročilu in drugim poročilom javne agencije, - sklene z direktoijem pogodbo o zaposlitvi, v kateri se določijo cilji in pričakovani rezultati dela direktoija. - skladno z zakonom odloča o predčasni razrešitvi članov sveta in direktoija, - lahko zadrži objavo splošnega akta javne agencije, če meni, da je v nasprotju z ustavo ali z zakonom in predlaga agenciji, da o njem ponovno odloči, - daje soglasje k izdaji ali spremembi tarife, - daje soglasje k odločitvi o uporabi presežkov prihodkov nad odhodki in pokrivanju presežka odhodkov nad prihodki, - opravlja nadzor nad zakonitostjo, učinkovitostjo in uspešnostjo dela javne agencije in - sprejema akt o prenehanju javne agencije oziroma o pripojitvi ali spojitvi z dmgo pravno osebo ali razdelitvijo javne agencije v več pravnih oseb. 8. ZAČETEK DELA IN FINANCIRANJE JAVNE AGENCIJE 17. člen (Sredstva za delo) Ustanovitelj zagotovi opremo in poslovne prostore potrebne za delo agencije. Ustanovitelj tekoče zagotavlja sredstva za izplačilo plač zaposlenih ter drugih materialnih stroškov v skladu z Zakonom o javnih agencijah in pogodbo sklenjeno med ustanoviteljem in agencijo. Prostori in oprema iz prvega odstavka ostanejo v lasti ustanovitelja ter se prenesejo v uporabo in upravljanje agenciji s posebno pogodbo. 18. člen (Zagotavljanje sredstev za delo) Sredstva za delo agencije se zagotavljajo: - v proračunu ustanovitelja; - iz prihodkov od prodaje blaga in storitev na trgu; - iz presežkov prihodka nad odhodki; - iz drugih prihodkov, ki jih določi ustanovitelj. Prihodke iz dmge alinee prejšnjega odstavka pridobiva agencija na podlagi tarife, izdane v skladu z Zakonom o javnih agencijah. 9. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI JAVNE AGENCIJE 19. člen (Odgovornost ustanovitelja za obveznosti javne agencije) Ustanovitelj javne agencije je odgovoren za obveznosti javne agencije, če agencija ne bi mogla poravnati obveznosti iz svojega premoženja ali če bi bilo s poravnavo obveznosti resno ogroženo opravljanje nalog javne agencije. 10. PRENEHANJE JAVNE AGENCIJE 20. člen Javna agencija preneha: - če se s pravnomočno odločbo ugotovi ničnost vpisa javne agencije v sodni register, - če ustanovitelj sprejme akt o prenehanju javne agencije, ker so prenehale potrebe oziroma pogoji za opravljanje namena, za katerega je bila agencija ustanovljena, - če se agencija pripoji ali spoji z dmgo pravno osebo ali razdeli v dve ali več pravnih oseb, - v drugih primerih določenih z zakonom ali aktom o ustanovitvi. 11. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 21. člen Člani sveta in vršilec dolžnosti direktoija morajo biti imenovani najkasneje v roku 30 dni po ustanovitvi agencije. 22. člen Ustanovitelj mora podati predlog za vpis agencije v sodni register najkasneje v roku 45 dni po ustanovitvi agencije. 23. člen Svet mora pričeti postopek za imenovanje direktoija najkasneje v roku 3 mesecev po imenovanju članov sveta. 24. člen Svet mora sprejeti akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest najkasneje v roku 3 mesecev po imenovanju članov sveta. 25. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 300-7/2002 MI Onnož, dne 20.7.2002 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 42. Na podlagi 109. člena Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS št. 72/93, 7/94, 33/94, 61/95, 70/95, 51/2002) in 16. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Onnož na svoji 40. seji dne 20.7.2002 sprejel ODLOK O DOLOČITVI VOLILNIH ENOT ZA VOLITVE V SVETE KRAJEVNIH SKUPNOTI NA OBMOČJU OBČINE ORMOŽ l.člen S tem odlokom se določajo volilne enote za volitve v svet Krajevne skupnosti Ivanjkovci, Krajevne skupnosti Kog, Krajevne skupnosti Miklavž pri Onnožu, Krajevne skupnosti Onnož, Krajevne skupnosti Podgorci, Krajevne skupnosti Središče ob Dravi, Krajevne skupnosti Sveti Tomaž in Krajevne skupnosti Velika Nedelja. 2.člen KRAJEVNA SKUPNOST IVANJKOVCI Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 10 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Ivanjkovci šteje 13 članov. Za volitve v svet KS Ivanjkovci se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Cerovca Stanka Vraza in se voh 1 svetnik 2. volilna enota obsega območje Ivanjkovcev in se volita 2 svetnika 3. volilna enota obsega območje Mihalovcev in se voh 1 svetnik 4. volilna enota obsega območje Lahoncev in se volita 2 svetnika 5. volilna enota obsega območje Malega Brebrovnika in se voli 1 svetnik 6. volilna enota obsega območje Pavlovskega vrha in Libanje in se voh 1 svetnik 7. volilna enota obsega območje Runča, Žvaba, Dobrovščaka in se voli 1 svetnik 8. volilna enota obsega območje Stanovna in Strezetine in se voh 1 svetnik 9. volilna enota obsega območje Veličan in se voh 1 svetnik 10. volilna enota obsega območje Žerovincev in Hujbaija in se volita 2 svetnika 3. člen KRAJEVNA SKUPNOST KOG Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 6 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Kog šteje 7 članov. Za volitve v svet KS Kog se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Gomile in se voli 1 svetnik 2. volilna enota obsega območje Koga in se volita 2 svetnika 3. volilna enota obsega območje Lačavesi in se voli 1 svetnik 4. volilna enota obsega območje Jastrebcev in se voli 1 svetnik 5. volilna enota obsega območje Vitana in se voli 1 svetnik 6. volilna enota obsega območje Vodrancev in se voli 1 svetnik. 4.člen KRAJEVNA SKUPNOST MIKLAVŽ PRI ORMOŽU Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 8 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Miklavž pri Onnožu šteje 11 članov. Za volitve v svet KS Miklavž pri Onnožu se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Hennancev in se voli 1 svetnik 2. volilna enota obsega območje Kajžaija in se voli 1 svetnik 3. volilna enota obsega območje Krčevine in se voli 1 svetnik 4. volilna enota obsega območje Miklavža pri Onnožu in se volita 2 svetnika 5. volilna enota obsega območje Velikega Brebrovnika in se volita 2 svetnika 6. volilna enota obsega območje Vinskega Vrha in se volita 2 svetnika 7. volilna enota obsega območje Vuzmetincev in se voli 1 svetnik 8. volilna enota obsega območje Zasavcev in se voli 1 svetnik 5. člen KRAJEVNA SKUPNOST ORMOŽ Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 13 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Onnož šteje 15 članov. Za volitve v svet KS Onnož se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Lešnice in Lešniškega vrha in se voh 1 svetnik 2. volilna enota obsega območje Spodnjih Ključarovcev in se voh 1 svetnik 3. volilna enota obsega območje Litmerka in se voh 1 svetnik 4. volilna enota obsega območje Dobrave in se voh 1 svetnik 5. volilna enota obsega območje Hardeka in se voh 1 svetnik 6. volilna enota obsega območje Pavlovcev in se voh 1 svetnik 7. volilna enota obsega območje Huma in se voh 1 svetnik 8. volilna enota obsega območje Loperšic in se voh 1 svetnik 9. volilna enota obsega območje Frankovcev in se voh 1 svetnik 10. volilna enota obsega območje Pušencev in se voh 1 svetnik 11. volilna enota Onnož I obsega območje Ljutomerske ceste, Opekamiške ulice, Kerenčičeve ulice. Ob ribniku, ulico dr. Ozvalda, Flegeričevo ulico, ulico dr. Kovačiča, Vinarsko cesto. Za Kolodvorom, Dolgo leso, Raičevo ulico, Rakuševo ulico, Geršakovo ulico, Gregoričevo ulico in se volita 2 svetnika 12. volilna enota Onnož 2 obsega območje Skolibrove ulice. Ptujske ceste do h.št. 16, Poštne ulice, Žigrove ulice, Kerenčičevega trga, Vrazove ulice. Dobravske ceste. Kolodvorske ulice. Varaždinske ulice ter Ilirske ulice in se volita 2 svetnika 13. volilna enota obsega območje Novakove ulice. Ptujske ceste od h.št. 16 naprej. Cvetlične ulice. Vrtnarske ulice. Dravske ulice. Ulice dr. Hrovata, dr. Keleminove ulice, ulice Kneza Koclja, ulice Ksavra Meška, ulice Heroja Megla ter Gubčeve ulice in se voh 1 svetnik. 6. člen KRAJEVNA SKUPNOST PODGORCI Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 5 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Podgorci šteje 11 članov. Za volitve v svet KS Podgorci se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Bresnice, Preclave in se volita 2 svetnika 2. volilna enota obsega območje Cvetkovcev in se volijo 3 svetniki 3. volilna enota obsega območje Osluševcev in se volita 2 svetnika 4. volilna enota obsega območje Podgorcev in se volijo 3 svetniki 5. volilna enota obsega območje Ritmerka in Stijancev in se voh 1 svetnik 7. člen KRAJEVNA SKUPNOST SREDIŠČE OB DRAVI Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 6 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Središče ob Dravi šteje 11 članov. Za volitve v svet KS Središče ob Dravi se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Središča Slovenska c. št. 2, 4, 6, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 26, 30, 32, 34, 38, 40, 42, 44, 46. 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, Šolska ulica. Trate, Mladinska ulica. Poštna ulica. Partizanska ulica. Prečna ulica. Ob Trnavi, Dravska ulica. Kolodvorska cesta. Sinkova ulica. Obrtniška ulica in se volijo 3 svetniki 2. volilna enota obsega območje Središča: Slovenska c. št. 3, 5, 7, 9, 11, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, 47, 49, 51, 53, 57, 59, 61, 63, 65, 67, 69, 73, 75, 77, 79, 81, 83, 85, 89, 91, Trg talcev. Ljutomerska ulica, Štrigovska c., Breg, Flegeričeva ul.. Trška ulica, Bercetova ulica, Modrinjakova ulica in se volijo 3 svetniki 3. volilna enota obsega območje Obreža in se volita 2 svetnika 4. volilna enota obsega območje Grab in se voh 1 svetnik 5. volilna enota obsega območje Šalovcev in se voh 1 svetnik 6. volilna enota obsega območje Godenincev in se voh 1 svetnik S.člen KRAJEVNA SKUPNOST SV. TOMAŽ Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 15 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Sv. Tomaž šteje 16 članov. Za volitve v svet KS Sv. Tomaž se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Gornjih Ključarovcev in se voli 1 svetnik 2. volilna enota obsega območje Senika in se voli 1 svetnik 3. volilna enota obsega območje Pršetincev in se voli 1 svetnik 4. volilna enota obsega območje Koračic in se voli 1 svetnik 5. volilna enota obsega območje Male vasi pri Onnožu in se voli 1 svetnik 6. volilna enota obsega območje Hranjigovcev in se voli 1 svetnik 7. volilna enota obsega območje Gradišča pri Onnožu in Zagoija in se voli 1 svetnik 8. volilna enota obsega območje Sv. Tomaža in se volita 2 svetnika 9. volilna enota obsega območje Rakovcev in se voli 1 svetnik 10. volilna enota obsega območje Savcev in se voli 1 svetnik 11. volilna enota obsega območje Bratonečic in se voli 1 svetnik 12. volilna enota obsega območje Sejancev in se voli 1 svetnik 13. volilna enota obsega območje Mezgovcev in Senčaka in se voli 1 svetnik 14. volilna enota obsega območje Trnovcev in se voli 1 svetnik 15. volilna enota obsega območje Rucmancev in se voli 1 svetnik 9.člen KRAJEVNA SKUPNOST VELIKA NEDELJA Za volitve v svet krajevne skupnosti se določi 6 volilnih enot. Svet Krajevne skupnosti Velika Nedelja šteje 13 članov. Za volitve v svet KS Velika Nedelja se določijo naslednje volilne enote in število svetnikov, ki se volijo: 1. volilna enota obsega območje Mihovcev in se volijo 3 svetniki 2. volilna enota obsega območje Velika Nedelja in Hajndla in se volijo 3 svetniki 3. volilna enota obsega območje Senešcev od hiš. št. 1-37, Sodincev od hiš. št. 1-62 in od 83-93, Vičancev od hiš. št. 1-32 in od 91-98 dolina in se volita 2 svetnika 4. volilna enota obsega območje Drakšla, Senešcev od št. 38-84, Sodincev od št. 63-82, Vičancev od 33-90 - breg in se volita 2 svetnika 5. volilna enota obsega območje Trgovišča in se voli 1 svetnik 6. volilna enota obsega območje Stnnca, Šardinja, Lunovca in se volita 2 svetnika. lO.člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 006-3/02 HZ Onnož, dne 20.7.2002 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 43. Na podlagi 8. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Onnož (Uradni vestnik občine Onnož št. 1/2002), izdajam naslednji SKLEP o razpisu sredstev za finančne intervencije za razvoj kmetijstva v letu 2002 I. VSEBINA RAZPISA S tem razpisom se dodeljujejo sredstva za pospeševanje ukrepov za razvoj kmetijstva: ukrepov za varovanje okolja in vzdrževanje kmetijske krajine ukrepov za prenos znanja in trženja v kmetijstvu ukrepov za posodobitev, razširitev, modernizacijo in razvoj dopolnilnih dejavnosti na kmetiji II. NAMEN IN POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV Upravičenci do sredstev za razvoj kmetijstva ob vlogi za dodelitev sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva morajo dati izjavo, da za posamezen namen niso pridobili sredstev iz državnega proračuna ah dragih mednarodnih virov oz. navesti višino z dokazilom v kolikor so sredstva iz teh virov že pridobili. Upravičencem do sredstev za vzpodbujanje razvoja kmetijstva se pomoč dodeli, če ta ukrep pomeni vzpodbudo za izvedbo projekta oz. je zanj nujno potreben. Upravičenci do sredstev za spodbujanje razvoja kmetijstva lahko za investicije v kmetijska gospodarstva pridobijo občinska proračunska sredstva v kolikor so investicije začete v tekočem letu. Ob vlogi za odobritev sredstev mora biti podana ocena možnosti obstoja kmetijskega gospodarstva in zagotovitev prodaje dodatnih tržnih viškov prodaje. Nosilec kmetijskega gospodarstva mora imeti ustrezno poklicno usposobljenost oz. izobrazbo. A) UKREPI ZA VAROVANJE OKOLJA IN VZDRŽEVANJE KMETIJSKE KRAJINE A.l. Sofinanciranje testiranja škropilnic, pršilnikov in molznih strojev Pogoji: Do podpore so upravičeni lastniki traktorskih škropilnic, pršilnikov in molznih strojev, ki v tekočem letu opravijo preizkus testiranja. Zahtevku mora biti priloženo: potrdilo ali certifikat o opravljenem preizkusu testiranja škropilnic, pršilnikov in molznih strojev stroški testiranja traktorskih škropilnic, pršilnikov in molznih strojev se pokrivajo v višini do 50% stroškov testiranja račun za opravljeno storitev potrdilo ali certifikat o opravljenem preizkusu testiranja škropilnic, pršilnikov in molznih strojev zahtevke vlagajo fizične in dmžbe registrirane s področja kmetijstva Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. A2 Podpora urejanju kmetijskih zemljišč Pogoji: Do podpore so upravičeni lastniki kmetijskih zemljišč za ohranjanje in izboljšanje proizvodnje sposobnosti kmetijskih zemljišč. Zahtevku mora biti priloženo: odločba o priglasitvi del ali gradbeno dovoljenje za predvideni poseg v kmetijski prostor program usposobitve in rabe kmetijskih zemljišč - izdela ga Kmetijsko svetovalna služba pri sanaciji plazov je zahtevku potrebno priložiti geotelmično poročilo do 50 % upravičenih stroškov - vrednosti strojnih del in do 100 % cene sadilnega materiala za zaščitne pasove prednost pri izvajanju urejanja kmetijskih zemljišč bodo imeli lastniki kmetijskih zemljišč z večjo lastno udeležbo na kmetijsko zaokroženem področju zahtevke vlagajo fizične osebe Višina: Predvidena sredstva znašajo 4.200.000,00 Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. A 3 Podpora analizi zemlje, krme in vina Pogoji: zmanjšati stroške pridelave hrane in zmanjšanje onesnaževanja kmetijskega prostora s pravilno uporabo manjkajočih hranil. analiza knne, silaže in krmnih mešanic kot pomoč za sestavo optimalnih krmnih obrokov analiza vina za doseganje vrhunske kvalitete vin Analiza zemlje: zahtevke vlagajo lastniki zemljišč - fizične osebe in dmžbe registrirane s področja kmetijstva zahtevku je potrebno priložiti račun za opravljene storitve višina do 50 % stroška analize zemlje Analiza knne: zahtevke vlagajo fizične osebe - rejci živali, zahtevku je potrebno vložiti račun opravljene storitve, višina do 50 % stroška analize knne Analiza vina: zahtevke vlagajo fizične osebe zahtevku je potrebno vložiti račun opravljene storitve, višina do 50 % stroška analize vina zahtevke vlagajo fizične osebe in dmžbe registrirane s področja kmetijstva.« Višina: Predvidena sredstva znašajo 500.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. A4 Podpora programu izvajanja prahe Pogoji: Do podpore so upravičeni lastniki kmetijskih zemljišč na I. vodovarstvenem območju, katere pustijo v prahi, za kar prejmejo letno nadomestilo, podatke o kmetijskem gospodarstvu (posestni list, zemljiško knjižni izpisek) komisijski zapisnik predstavnika inšpekcijske službe in strokovnega delavca občinske uprave zahtevke vlagajo fizične osebe in dmžbe registrirane s področja kmetijstva letno nadomestilo za zemljišče v prahi znaša do 100.000,00 SIT/lia. Višina: Predvidena sredstva znašajo 500.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev A5 Program kmetovanja na vodovarstvenem območju Pogoji: na osnovi potijenega programa kmetovanja na II. vodovarstvenem območju in zaključnega letnega poročila se z izvajalcem sklene pogodba v kateri so opredeljeni stroški vzorčenja, analiza zemlje na hranila in pesticide, izdelave strokovnih navodil za kmetovanje na vodovarstvenem območju, zahtevke vlagajo pooblaščene institucije Kmetijski gozdarski zavod Maribor ali Zavod za zdravstveno varstvo Maribor, zahtevku je potrebno priložiti račun za izdelavo programa kmetovanja na II. vodovarstvenem območju Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 15.9.2002. A6 Podpora programu zatravljenja strnišč na okoljsko občutljivem območju Pogoji: do podpore so upravičeni obdelovalci kmetijskih zemljišč na I. in II. vodovarstvenem območju, ki po spravilu pridelkov stmišče čez zimo zatravijo račun semena trav ah metulj nic zahtevke vlagajo fizične osebe in dmžbe registrirane s področja kmetijstva podpora znaša do 50 % stroškov nakupa semena Višina: Predvidena sredstva znašajo 300.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev A7 Podpora čebelarstvu Pogoji: zahtevke vlagajo čebelarska društva, ki v imenu čebelaijev opravljajo skupen nakup zdravil, pripomočkov in matic odpornih na bolezni. zahtevku je potrebno priložiti račun za nakup zdravil, pripomočkov in matic ter seznam čebelaijev upravičencev do pomoči podpora znaša do 50 % pokrivanja nakupa zdravil, pripomočkov in matic odpornih na bolezni. Višina: Predvidena sredstva znašajo 600.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. porabe sredstev A8 Podpora konjereji Pogoji: račun za nakup hrane za živali zahtevke vlagajo fizične osebe - rejci plemenskih živali konj, ki so vpisana v rodovniško knjigo regresira se do 30 % stroškov reje plemenskih živali - konj, ki so vpisane v rodovniško knjigo Višina: Predvidena sredstva znašajo 250.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev A9 Podpora ohranjanju živali malih divjadi Pogoji: regresira se nakup živali malih divjadi, hrane in opreme za gojitev živali malih divjadi regresira se do 40 % stroškov nakupa živali malih divjadi, hrane in opreme ah do 50 % če gre za območja z omejenimi dejavniki kmetovanja zahtevke vlagajo Lovske družine z računom za nakup živali malih divjadi, hrane in opreme za gojitev živali malih divjadi upravičenci do pomoči ob koncu leta izdelajo letno poročilo z realizacijo programa ohranjanja živali malih divjadi Višina: Predvidena sredstva znašajo 700.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev B) UKREPI ZA PRENOS ZNANJA IN TRŽENJA V KMETIJSTVU BI Podpora izobraževanju kmetov Vzpodbujanje dodatnega izobraževanja kmetov in gospodinj na predavanjih, tečajih in strokovnih ekskurzijah. Zahtevku je potrebno priložiti: Pogoji: za predavanje in tečaje se pokrivajo stroški predavateljev in prostorov po sprejetem programu Kmetijske svetovalne službe in dmštev za strokovne ekskurzije se po programu Kmetijske svetovalne službe pokrivajo stroški prevoza sofinancirajo se materialni stroški izdajanja kmetijskih novic zahtevke vlaga Kmetijska svetovalna služba s priložitvijo računa za opravljeno predavanje, stroške prostorov, stroške prevozov, za strokovne ekskurzije in materialnih stroškov izdajanja kmetijskih novic. Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.600.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. B2 Podpora izvedbi demonstracijskih poskusov Vzpodbujanje hitrejšega prenosa novejših kmetijskih znanj v praksi Pogoji: sofinancirajo se stroški reprodukcijskega materiala dogovoijenih gnojilnih, sortnih herbicidnih in fungicidnih poskusov zahtevke vlaga Kmetijsko svetovalna služba s priložitvijo računa za nakup semena, pesticidov in mineralnih gnojil. Ob koncu leta Kmetijska svetovalna služba izdela poročilo z rezultati opravljenih poskusov. Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. B3 Podpora trženju - predstavitvi kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali Vzpodbujanje promocije kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali na zahtevnejših trgih s ciljem širitve trga in doseganjem večje ekonomičnosti pridelave. Pogoji: pokriva se do 50 % stroškov najemnine sejemskega prostora prednost pri dodelitvi sredstev ima skupen nastop proizvajalcev zahtevku je potrebno priložiti projekt predstavitve in račun za najemnino sejemske ga prostora zahtevek vlagajo fizične osebe, društva in dmžbe registrirane s področja kmetijstva. Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.500.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C. UKREPI ZA POSODOBITEV, RAZŠIRITEV, MODERNIZACIJO IN RAZVOJ DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA KMETIJI C1 Podpora napravi nasadov v vinogradništvu Vzpodbujanje krčenja samorodnice, naprave novih nasadov na absolutnih vinogradniških legah in obnove starih nasadov vzpodbujanje vertikalne naprave nasadov Pogoji: kopija vpisa v register pridelovalcev grozdja in vina podatki o kmetijskem gospodarstvu (posestni list, zemljiško knjižni izpisek in mapna kopija) deklaracija sadilnega materiala dovoljenega za vinorodni okoliš onnoško-ljutomerskih goric obrazec »Vloga za dodelitev subvencije za obnovo nasada« potijen s strani pooblaščene osebe Kmetijsko svetovalne službe do podpore do 10 % stroška opravljenih zemeljskih del, nakupa sadilnega materiala in annature oz. od 200.000,00 do 300.000,00 SIT/lia zasajenega nasada vinograda, upravičene fizične osebe, ki obnavljajo najmanj 0,20 ha nasada in imajo skupnih površin 0,50 ha trajnega nasada. Višina: Predvidena sredstva znašajo 2.500.000,00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C2 Podpora napravi nasadov v sadjarstvu Obnova starih sadjarskih nasadov in naprava novih nasadov posajenih s kakovostnim sadilnim in sortnim sadjarskim materialom Pogoji: podatki o kmetijskem gospodarstvu (posestni list, zemljiško knjižni izpisek in mapna kopija) deklaracija priporočenega sadilnega materiala obrazec »Vloga za dodelitev subvencije za obnovo nasada« potijen s strani pooblaščene osebe Kmetijske svetovalne službe do podpore v višini 10 % stroška opravljenih zemeljskih del, nakupa sadilnega materiala in annature oz. do 200.000,00 SIT/ha zasajenega nasada sadovnjaka, upravičene osebe, ki imajo skupnih površin 0,60 ha nasada jablan, hrušk ali breskev in obnavljajo 0,20 ha novega nasada. Pri ostalih sadnih vrstah pa imajo skupnih površin 0,20 ha in obnavljajo najmanj 0,10 ha nasada Višina: Predvidena sredstva znašajo 500.000,00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C3 Podpora nakupu specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov Podpora vlaganj v nakup specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov namenjena povečanju proizvodnje zelenjadarstvu v občini Onnož. Pogoji: višina podpore za nakup specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov znaša do 20 % od vrednosti nakupa zahtevku je potrebno priložiti potijeni račun, mnenje Kmetijske svetovalne službe in odločbo Upravne enote o priglasitvi del zahtevke vlagajo fizične osebe. Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.500.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C4 Regresiranje nakupa zemlje Povečanje obsega obdelovalne zemlje na kmetijah Pogoji: višina regresa znaša do 15 % kupne vrednosti oziroma cene kmetijskih zemljišč, ki velja za Upravno enoto Onnož zahtevku je potrebno priložiti kupoprodajno pogodbo oz. notarski zapis o sklenjeni kupoprodajni pogodbi in potrdilo o vplačilu prispevkov za kmečko zdravstveno zavarovanje do regresa so upravičeni prosilci, od katerih je 1 član dmžine kmečko zdravstveno zavarovanje zahtevke vlagajo fizične osebe. Višina: Predvidena sredstva znašajo 3.500.000,00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C6 Podpora prireji prašičjega mesa Pogoji: pokrivajo se stroški najema prostora, opreme, zagonski stroški in stroški dela zaposlenih v prašičerej skem društvu regresira se do 100 % stroškov najema prostora, začetnih zagonskih stroškov, opreme ter administrativnih stroškov zahtevek vlaga prašičerej sko društvo z računom za strošek najema prostora, začetnih zagonskih stroškov, opreme ter administrativnih stroškov Višina: Predvidena sredstva znašajo 700.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C7 Podpora osemenjevanju plemenskih živali v prašičereji Pogoji: pokrivajo se stroški umetnega pripusta plemenskih živali regresira se do 50 % cene opravljene storitve umetnega pripusta zahtevke vlagajo fizične osebe - rejci prašičev z računom za opravljeno storitev. Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.11.2002 oz. do porabe sredstev. C8 Podpora razvoju prireje mleka Pogoji: sredstva so namenjena regresiranju prvega nakupa prevoznih in stacionarnih hladilnih bazenov za proizvodnjo mleka v višini do 20 % od kupne vrednosti nakupa za izgradnjo in adaptacijo prostorov za hlajenje mleka se regresira do 20 % cene gradbenega materiala zahtevku je potrebno priložiti kopijo odločbe gradbenega dovoljenja ali priglasitve del pristojnega upravnega organa, račun vgrajenega gradbenega materiala, zahtevku vlagajo fizične osebe Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.200.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. C9 Podpora izgradnji skladiščnih prostorov za hrano za živali Pogoji: za izgradnjo skladiščnih prostorov za hrano za živali se regresira do 20 % cene gradbenega materiala skladišča zahtevku je potrebno priložiti kopijo odločbe gradbenega dovoljenja ali priglasitve del pristojnega upravnega organa, predračun izvajalca, račun gradbenega materiala zahtevke vlagajo fizične osebe Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.000.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. CIO Regresiranje investicij za varstvo in izboljšanje okolja, higienskih pogojev na kmetijskih gospodarstvih Pogoji: zahtevku je potrebno priložiti kopijo gradbenega dovoljenja ali priglasitve del pristojnega Upravnega organa ter zapisnik o opravljenih gradbenih delih, pooblaščene osebe gradbene stroke. regresira se do 2.000 SIT na m3 zgrajenega skladišča za gnojnico in gnojevko, na m2 zgrajene površine za skladiščenje gnoja znaša podpora do 1.000 SIT/m2. Maksimalna višina podpore znaša do 10 % stroška gradbenega materiala. Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.000.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. CII Podpora pridelavi vrtnin in poljščin Pogoji: podpirajo se stroški izdelave načrtov terciarnega namakalnega omrežja, monitoringa in vodenja namakanja ter stroškov dela za opravljene raziskave trga v višini do 50 % do 100 % pokrivanja stroška najema prostora, začetnih zagonskih stroškov in opreme zahtevke vlaga Namakalna zadruga in skupnost pridelovalcev vrtnin, ki je priznana s strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. 02 Podpora gospodarski stabilnosti kmetij Pogoji: pokrivanje škode nastale v tekočem letu na gospodarskih objektih poškodovanih ob naravnih nesrečah višina podpore znaša do 500.000 SIT na kmetijo glede na ocenjeno škodo, pri izplačilu pomoči iz občinskega proračuna se upošteva znesek izplačila iz zavarovalnih polic zahtevke vlagajo fizične osebe - nosilci kmečkih gospodarstev, ki so utrpeli gospodarsko škodo ob naravnih nesrečah zahtevku je potrebno priložiti izdelan sanacijski program kmetije, ki ga izdela Kmetijska svetovalna služba Višina: Predvidena sredstva znašajo 500.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do 30.9.2002 oz. do porabe sredstev. III. ODOBRITEV SREDSTEV Prosilci vložijo prošnjo s potrebnimi prilogami na Občinsko upravo. Oddelek za gospodarstvo. Ptujska c. 6. O upravičenosti zahtevkov in dodelitvi sredstev na predlog Oddelka za gospodarstvo odloča župan. Številka: 320-5/2002 KM Onnož, dne 22.7.2002 Vili TROFENIK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA K RAZPISU - SKLEP KOMISIJE ZA NADZOR NAD DRŽAVNIMI POMOČMI - SHEMA "POSPEŠEVANJE RAZVOJA KMETIJSTVA" Z DNE 18.7.2002 Komisija za nadzor nad državnimi pomočmi je na 25. korespodenčni seji, ki je potekala dne 12.7.2002 obravnavala priglasitev občine Onnož "Pospeševanje razvoja kmetijstva" (št. priglasitve: 0002-5883687-2002) in sprejela naslednji sklep: I. Komisija za nadzor nad državnimi pomočmi ugotavlja, daje predlog Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Onnož, ki je bil priglašen Komisiji za nadzor nad državnimi pomočmi dne 25.4.2001 in dopolnjen dne 18.6.2002 in 24.6.2002, zdmžljiv z Zakonom o nadzom državnih pomoči (Uradni list RS, št. 1/00, 30/01). Datum sprejema odločitve: 12.7.2002 Priglasitelj: Občina Onnož Naslov: Pospeševanje razvoja kmetijstva Kategorija: I. Kmetijstvo II. Srednja in majhna podjetja Pravna podlaga: predlog Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Onnož in Zakon o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 54/00) Višina pomoči: Skupaj v letu 2002: 23.500.000,00 SIT Instrumenti pomoči: A. Dotacije B. Posojilo pod ugodnimi pogoji Intenzivnost pomoči po namenih: I. Kmetijstvo A. Dodeljevanje nepovratnih sredstev v obliki dotacije: Al: sofinanciranje testiranja škropilnic, pršilnikov in molznih strojev do 50 % upravičenih stroškov A 2: podpora urejanju kmetijskih zemljišč do 50 % upravičenih stroškov (vrednosti strojnih del) in do 100 % cene sadilnega materiala za zaščitne pasove A 3: podpora analizi zemlje, knne in vina do 50 % stroškov analize A4: podpora programu izvajanja prahe do 100.000 SIT/ha A 6: podpora programu zatravljanju stmišč na okoljsko občutljivem območju do 50 % stroškov semena trav ali metuljnic A7: podpora čebelarstvu do 50 % pokrivanja nakupa zdravil, pripomočkov in matic odpornih na bolezni A8: podpora konjereji: do 30 % stroška reje plemenskih živali, ki so vpisane v rodovniške knjige A 9: podpora ohranjanju živali malih divjadi do 40 % upravičenih stroškov nakupa živali malih divjadi, hrane in opreme za gojitev živali malih divjadi ali do 50 % upravičenih stroškov, če gre za območja z omejenimi dejavniki kmetovanja BI: podpora izobraževanju kmetov do 100 % stroškov izobraževanja B3: podpora trženju, predstavitvi kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali do 50 % stroškov najemnine sejemskega prostora Cl: podpora napravi nasadov v vinogradništvu do 10 % upravičenih stroškov naprave nasada C2: podpora napravi nasadov v sadjarstvu do 10 % upravičenih stroškov naprave nasada C3: podpora nakupu specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov do 20 % upravičenih stroškov nakupu opreme C4: podpora regresiranju nakupa zemlje do 15 % upravičenih stroškov C6: podpora prireji prašičjega mesa do 100 % stroškov najema prostora in začetnih zagonskih stroškov ter administrativnih stroškov C7: podpora osemenjevanju plemenskih živali v prašičereji: do 50 % cene opravljene storitve umetnega pripusta C8: podpora razvoju prireje mleka do 20 % vrednosti nakupa prevoznih in stacionarnih hladilnih bazenov, do 20 % cene gradbenega materiala za izgradnjo ali adaptacijo prostorov za hlajenje mleka C9: podpora izgradnji skladiščnih prostorov za hrano za živali do 20 % stroškov cene gradbenega materiala skladišča CIO: regresiranje investicij za varstvo in izboljšanje okolja, higienskih pogojev na kmetijskih gospodarstvih do 10 % upravičenih stroškov investicije CII: podpora pridelavi vrtnin do 100 % pokrivanje stroška najema prostora, začetnih zagonskih stroškov in opreme, do 50 % pokrivanje stroškov izdelave načrtov terciarnega namakalnega omrežja, monitoringa in vodenja namakanja ter stroškov dela za opravljene raziskave trga C 12: podpora gospodarski stabilnosti kmetij do 500.000,00 SIT na kmetijo glede na ocenjeno škodo na gospodarskih objektih v primem naravnih nesreč B. Dodeljevanje posojila pod ugodnimi pogoji: C5: podpora modernizaciji razširitvi kmetijske pridelave in razvoj dopolnilnih dejavnosti na kmetiji: maksimalna višina posojila pod ugodnimi pogoji (TOM+0%, moratorij od 6-12 mesecev, odplačilna doba 5 let) je do 5 mio SIT na upravičenca oz. največ od 40 % do 50 % upravičenih stroškov investicije oz. v primem mladega kmeta od 45 % do 55 % upravičenih stroškov investicije Združitev instrumenta A. in B. pri ukrepih Cl, C2, C3, C4, C8, C9, CIO: sofinanciranje v skupni vrednosti do 40 % upravičenih stroškov investicije. II. Srednja in majhna podjetja: Sofinanciranje turizma na kmetiji v okviru ukrepa C5: maksimalna višina posojila pod ugodnimi pogoji je do 5 mio SIT na upravičenca oz. od 40 do 50 % upravičenih stroškov investicije (stroški posodobitve prostorov in nakup opreme za opravljanje turizma) oz. v primem mladega kmeta od 45 do 55 % upravičenih stroškov investicije Klavzula o kumulaciji: Zgornja meja intenzivnosti pomoči velja ne glede na to, iz katerih javnih virov (sredstva občinskih proračunov, državnega proračuna ali mednarodnih virov) je pomoč dodeljena oz. če je pomoč dodeljena po več shemah hkrati. Trajanje: Velja do 31.12.2002 II. Komisija za nadzor nad državnimi pomočmi ugotavlja, da ukrep A5- podpora programu kmetovanja na vodovarstvenem območju in B2-podpora izvedbi demonstracijskih poskusov, nimajo narave državnih pomoči. III. Občina Onnož je dolžna posredovati Komisiji za nadzor nad državnimi pomočmi sprejeti Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Onnož z vsebino, kot je bila posredovana komisiji dne 9.7.2002. IV. O sklepu se obvesti Občino Onnož. Obrazložitev: Komisija za nadzor nad državnimi pomočmi ugotavlja, da v skladu z 2. členom Zakona o nadzom državnih pomoči (Uradni list RS, št. 1/00, 30/01) (v nadaljevanju: ZNDP) pomeni dodeljevanje sredstev, na podlagi priglašenega predloga Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Onnož, državno pomoč. Tretja alinea dragega odstavka 3. člena ZNDP določa, da so z namenom tega zakona lahko združljive državne pomoči namenjene pospeševanju določenih gospodarskih dejavnosti ali določenih gospodarskih območij. Komisija nadalje ugotavlja, da ukrep A5 -podpora programu kmetovanja na vodovarstvenem območju in B2 - podpora izvedbi demonstracijskih poskusov, nimata narave državnih pomoči, ker so upravičenci pooblaščene institucije, ki z izvajanjem navedenih ukrepov ne vplivajo na trg. Komisija ugotavlja, da bo priglasitelj sredstva dodeljeval v obliki dotacij in posojil pod ugodnimi pogoji. Navedena instrumenta se tudi v posameznih ukrepih združujeta (Cl, C2, C3, C4, C8, C9, CIO), vendar je priglasitelj v 7. členu predloga pravilnika ustrezno opredelil, da je skupna vrednost dodeljenih sredstev po obeh instrumentih do 40 % upravičenih stroškov investicije. Komisija ugotavlja, da pri ukrepu C5, kjer so posojila pod ugodnimi pogoji namenjena tudi Sofinanciranju turizma na kmetiji (sredstva namenjajo posodobitvi prostorov in nakupu opreme za opravljanje turizma), ne gre za pridelavo, predelavo ah trženje kmetijskih proizvodov v skladu z Aneksom I, zato se za naveden namen uporabijo pravila za srednja in maj Ima podjetja (SME). Iz priglašene pravne podlage je razvidno, da občina Onnož pri posameznih namenih ne presega dovoljenih intenzivnosti v Smernicah o državnih pomočeh v kmetijskem sektoiju (100/C 28/02) in priglašeni ukrepi so v skladu s pravih. Komisija priglasitelju nalaga, da posreduje sprejeti Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Onnož z vsebino, kot je bila posredovana komisiji dne 9.7.2002. V skladu z navedenim je komisija odločila, kot izhaja iz sklepa. mag. Helena Kamnar l.r. PREDSEDNICA KOMISIJE ZA NAZODR NAD DRŽAVNIMI POMOČMI 44. POPRAVEK Razpisa sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2002 V razpisu sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2002, objavljenem v Uradnem vestniku občine Onnož, št. 7/02, se v poglavju VI. DOKUMENTACIJA v točki b. pomakne besedilo "mora biti priložena naslednja dokumentacija." v novo vrstico. OBČINSKA UPRAVA