občin Ormož in Ptuj LETO XXI Pluj, dne 22. marca 1984 YU ISSN 0042-0778 Številka: 7 VSEBINA SAMOUPRAVNE INTERESNE SKUPNOSTI 85. Samoupravni sporazum o ustanovitvi Samoupravne komunalne skupnosti obfine Ptuj 86. Statut Samoupravne komunalne skupnosti obfine Pluj KRAJEVNE SKUPNOSTI 87. Poročilo volilne komisije o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa krajevne skup- nosti v letih 1981 —1985 za izgradnjo komunalnih in drugih objektov na območju KS Majšperk 88. Poročilo volilne komisije o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa krajevne skupnosti v letih 1986—1990 na območju KS Majšperk 89. Sklep o uvedbi krajevnega samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa krajevne skupnosti v letih 1981 — 1985 za izgradnjo komu- . nalnih in drugih objektov na območju Krajevne skupnosti Majšperk 85. Na podlagi 13. člena Zakona o kumunalnih dejavnostih (Uradni list SRS št. 8/82) sklenemo delavci, delovni ljudje in občani, organizirani v temeljih organizacijah združenega dela in delovnih skupnostih ter delovni ljudje in občani v krajevnih skupnostih, kot uporabniki komunalnih storitev in delavci organizirani v temeljnih organizacijah združenega dela in delovnih skupnostih, ki opravljajo komunalne dejavnosti, kot izvajalci, naslednji SAMOUPRAVNI SPORAZUM O USTANOVITVI SAMOUPRAVNE KOMUNALNE SKUPNOSTI OBČINE PTUJ I, UVODNE IN SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Delavci, delovni ljudje in občani ustanavljamo neposredno in po svojih organizacijah združenega dela, delovnih skupnostih, krajevnih skupnosti ter drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih Samoupravno komunalno skupnost občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: komunalna skupnost), v kateri bomo opravljali zlasti naslednje naloge: — sprejemali planske akte s katerimi določamo in na podlagi katerih izvajamo, v skladu s družbenimi plani družbenopolitične skupnosti na območju občine Ptuj, politiko na področju komunalnih dejavnosti, — ugotavljali, vsklajevali in določali možnost zagotavljanja potreb po komunalnih storitvah in proizvodih, — sprejemali merila za oblikovanje cen in oblikovali cene za posamezne komunalne storitve oziroma proizvode, — oblikovali povračila za gospodarjenje s komunalnimi objekti in napravami skupne rabe, — sprejemali programe razvoja in načrte graditve komunalnih objektov in naprav, — odločali o investicijah v komunalne objekte in naprave, — sprejemali programe razvoja in krepitve obrambnih priprav za primere naravnih in drugih nesreč, izrednih razmer in vojne, — določali pogoje za priključitev na vodovodno, kanalizacijsko ali drugo omrežje komunalnih objektov in naprav, — določali pogoje in način opravljanja posameznih storitev, kakor tudi pravice in obveznosti ustrezne komunalne organizacije v zvezi z opravljanjem takih storitev, — določali kriterije in merila za prednostno zadovoljevanje potreb po komunalnih storitvah v primerih, kadar zaradi objektivnih razlogov ni mogoče zadovoljiti vseh potreb (redukcije), — združevali sredstva za opravljanje in razvoj komunalnih dejavnosti, — določali osnove in merila za pridobivanje dohodka komunalne organizacije oz. posamezne komunalne temeljne organizacije, — opravljali druge zadeve v zvezi z urejanjem komunalnih dejavnosti na območju občine Ptuj, ki so določene s tem samoupravnim sporazumom. 2. člen Delavci, delovni ljudje in občani občine Ptuj s tem samoupravnim sporazumom opredeljujemo zlasti: — ustanovitelje komunalne skupnosti, — naloge komunalne skupnosti, — svobodno menjavo dela, — osnove družbenoekonomskih odnosov v komunalni skupnosti, — mandatno dobo, — ustanoviteljstvo Zveze komunalnih skupnosti Slovenije, — opravljanje skupnih del za komunalno skupnost — financiranje komunalne skupnosti, — nadzor nad delom komunalne skupnosti, — naloge na področju ljudske obrambe in družbene samozaščite, — statut komunalne skupnosti, — javnost dela komunalne skupnosti, — odgovornost komunalne skupnosti, — reševanje sporov. 3. člen Dejavnost komunalne skupnosti je posebnega družbenega pomena. 4. člen Komunalna skupnost je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, kijih ima na podlagi določil ustave, zakona o komunalnih dejavnosti in drugih predpisov, tega samoupravnega sporazuma ter statuta komunalne skupnosti. 5. člen Ime komunalne skupnosti je: Samoupravna komunalna skupnost občine Ptuj. Sedež komunalne skupnosti je: Ptuj, Prešernova 29. — komunalna skupnost je vpisana v sodni register. Komunalno skupnost zastopa v pravnem piomeiu predsednik skupščine brez omejitve. Skupščina komunalne skupnosti lahko prenese pooblastila za opravljanje določenih opravil v pravnem prometu tudi na namestnika predsednika skupščine, predsednika posameznega zbora in predsednika skupnega organa. II. USTANOVITELJI KOMUNALNE SKUPNOSTI 6. člen S tem samoupravnim sporazumom ustanovimo komunalno skupnost kot uporabniki: — delavci prek svojih temeljnih ali drugih organizacij združenega dela in delovnih skupnosti, — delovni ljudje in občani prek svojih krajevnih skupnosti. S tem samoupravnim sporazumom ustanovimo komunalno skupnost kot izvajalci: — delavci komunalnih organizacij združenega dela, ki opravljamo na področju občine Ptuj komunalne dejavnosti. III. NALOGE KOMUNALNE SKUPNOSTI 7. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti ugotavljamo, daje naša pravica in dolžnost zagotavljati na področju občine Ptuj opravljanje komunalne dejavnosti posebnega družbenega pomena v skladu s prvim odstavkom 3. člena Zakona o komunalnih dejavnostih (Uradni list SRS št. 8/82) in drugih dejavnosti, če tako določi občinska skupščina in imajo te dejavnosti po svoji naravi komunalni značaj. 8. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti bomo na podlagi vzajemnosti in solidarnosti v medsebojni menjavi dela na osnovi samoupravno ugotovljenih osebnih in skupnih potreb in interesov, dohodkovnih možnosti ter tehničnih ' i kadrovskih zmogljivosti zagotavljali opravljanje komunalne dejavnosti iz prejšnjega člena tega sporazuma. V ta namen bomo združevali delo in sredstva, zagotavljali večanje» vrednosti proizvodnje dejavnosti, povečanje produktivnosti dela v dejavnosti in razvoj družbeno politične skupnosti. 9. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti bomo medsebojne odnose v svobodni menjavi dela urejali s samoupravnimi sporazumi v skladu z naravo in posebnostmi komunalne dejavnosti iz 7. člena tega samoupravnega sporazuma. V skladu z ekonomskimi zakonitostmi, ki vplivajo na ustvaijanje vrednosti in dohodka v komunalni dejavnosti, bomo sporazumno določili družbenoekonomske osnove za vrednotenje rezultatov dela izvajalcev, ki ustrezajo doseženemu razvoju družbene produktivnosti. IV. NAČELA SVOBODNE MENJAVE DELA 10. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti smo sporazumni, da so osnovni predmet svobodne menjave dela naloge komunalnih dejavnosti iz 7. člena tega samoupravnega sporazuma. Če narava dela komunalne dejavnosti omogoča obračunavanje opravljenega dela po opravljeni storityi, se ta obračunava neposrednemu uporabniku, ko je izvršena. Če narava dela komunalne dejavnosti ne omogoča obračunavanja opravljenega dela uporabniku po opravljenih storitvah, se te obračunavajo po veljavnih normah in ovrednotenem programu in dinamiki storitev. 11. člen Izvajalci komunalnih storitev bomo kot blagovni proizvajalci in kot samostojni ustvarjalci vrednosti ohranili odnose blagovne menjave, vendai bomo svoje potrebe in interese vsaklajevali s potrebami in interesi uporabnikov. Ustanovitelji komunalne skupnosti bomo v odnose iz 1. odstavka tega člena, vnašali načela in značilnosti svobodne menjave dela. S skupnim planiranjem bomo premagovali stihijsko delovanje trga, ob vzajemnosti ir solidarnosti sporazumno določali cene, skupaj nosili morebitna tveganja tei skupaj zagotavljali razširjeno reprodukcijo dejavnosti. 12. člen Uporabniki komunalnih storitev bomo z ustvarjenim dohodkom stalne zagotavljali sredstva za izpolnjevanje prevzetih obveznosti po tem sporazumu. Ustvarjeni dohodek bomo razporejali in v dogovorjenem obsegu za potrebe komunalnih dejavnosti ter na dogovorjen način stalno poravnavali svoje obveznosti. Izvajalci komunalnih storitev bomo zmogljivosti svoje komunalne organizacije združenega dela oz. temeljne organizacije prilagodili potrebam uporabnikov storitev v skladu z družbenim dogovorom tako, da bodo storitve ustrezale dogovorjeni kakovosti in količini. V. OSNOVE DRUŽBENOEKONOMSKIH ODNOSOV V KOMUNALNI SKUPNOSTI 1. Planiranje 13. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti uresničujemo pravice in dolžnosti družbenega planiranja na področju komunalnega gospodarstva predvsem s samoupravnim sporazumom o temeljih plana komunalne skupnosti, ki ga sprejemamo v organizacijah združenega dela, delovnih skupnostih in krajevnih skupnostih, usklajujemo pa v skupščini komunalne skupnosti in s spremljanjem uresničevanja samoupravnegasporazumao temeljih plana in plana komunalne skupnosti ter s predlaganjem ukrepov za uresničitev samoupravnega sporazuma o temeljih plana in plana komunalne skupnosti 14. člen Elemente za samoupravni sporazum o temeljih plana komunalne skupnosti vsklajujemo udeleženci v skupščini komunalne skupnosti. Samoupravni sporazum o temeljih plana komunalne skupnosti obsega: — program, vrste in obseg komunalnih storitev, — program nalog, ki se bodo uresničevale skupno z drugimi komunalnimi skupnostmi in program drugih nalog, s katerimi se zagotavljajo komunalne storitve delovnim ljudem in občanom v o občini, — program naložb v modernizacijo in razširitev materialne osnove komunalnih dejavnosti, — obseg potrebnih sredstev za uresničitev dogovorjenega programa komunalnih storitev in drugih nalog komunalne skupnosti, — elemente za oblikovanje cen posameznih komunalnih storitev oziroma proizvodov ter za oblikovanje povračil za opravljanje programov komunalnih storitev, — osnove in merila za zagotavljanje sredstev za izpolnjevanje nalog komunalne skupnosti, zavezance in način zagotavljanja sredstev ter ukrepe za preprečevanje motenj v izpolnjevanju sprejetih obveznosti, — način zagotavljanja potrebnih sredstev za posamezna leta planskega obdobja, — posebne pogoje pri opravljanju komunalne dejavnosti, — merila za ocenjevanje kakovosti komunalnih storitev in proizvodov. — razvojne naloge in potrebe splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. — medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti udeležencev pri delu in zadovoljevanju dogovoijenih potreb. Ustanovitelji komunalne skupnosti v samoupravnem sporazumu o temeljih plana komunalne skupnosti skupno določijo tudi druge ukrepe, ki jih je treba sprejeti za izvedbo nujnih nalog na področju komunalnih dejavnosti. 15. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti sprejmemo skupaj s Samoupravno stanovanjsko skupnostjo občine Ptuj in d rugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi, ki so udeležene pri družbeno usmerjeni stanovanjski gradnji, samoupravni sporazum o usklajevanju plana, s katerim podrobneje opredelimo medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti pri družbeno usmerjeni stanovanjski gradnji v občini. 16. člen Ustanovitelji komunalne skupnosti sprejmemo dolgoročni plan razvoja komunalnega gospodarstva v občini najmanj za obdobje desetih let, s katerim opredelimo tiste naloge in cilje, ki imajo dolgoročen značaj. 2. Zagotavljanje sredstev: 17. člen Za zadovoljevanje skupnih potreb in interesov za vzdrževanje, rekonstrukcijo in graditev komunalnih objektov in naprav zagotavljamo uporabniki in izvajalci sredstva: — s samoupravnim združevanjem sredstev za rekonstrukcijo in graditev komunalnih objektov in naprav, — s ceno posameznih komunalnih proizvodov in storitev, — s povračili za gospodarjenje s komunalnimi objekti in napravami skupne rabe, — s sredstvi za urejanje stavbnih zemljišč v skladu s posebnim zakonom in z delom nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v skladu s posebnim zakonom, — z drugimi viri. 18. člen Medsebojne pravice in obveznosti pri zagotavljanju sredstev, kot tudi način in kriterije delitve, glede na gospodarski in družbeni pomen komunalnih objektov in naprav oziroma za posamezne namene, določimo uporabniki in izvajalci s planskimi akti komunalne skupnosti za posamezno srednjeročno obdobje v skladu z družbenimi plani družbenopolitične skupnosti. 19. člen Sredstva za rekonstrukcijo in graditev komunalnih objektov in naprav združujejo organizacije združenega dela in druge samoupravne organizacije ter skupnosti. Svoje pravice glede združenih sredstev uveljavljamo uporabniki v skladu z določbami zakona o združenem delu in določbami samoupravnega sporazuma o temeljih plana komunalne skupnosti. 20. člen Če je z družbenim planom občine določeno, daje izvršitev določenih nalog na področju komunalnih dejavnosti nujna za družbeno reprodukcijo, lahko Skupščina občine Ptuj predpiše, da so organizacije združenega dela i.i druge samoupravne organizacije in skupnosti dolžne izvesti postopek za sklenitev samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev. 21. člen Uporabniki in izvajalci oblikujemo cene posameznih komunalnih proizvodov in storitev v odvisnosti od vrednotenja obsega, vrste in kakovosti del v dejavnostih izvajalcev, uKrepov ekonomske politike ter sistema in politike cen. Pri oblikovanju cen upoštevamo z zakonom določena merila za oblikovanje cen, ukrepe ekonomske politike in politike cen. Osnova dogovarjanja o strukturi in ravni cen so s samoupravnim sporazumom o temeljih plana komunalne skupnosti sprejeti normativi in merila za porabo živega dela, za materialne in druge poslovne stroške, del sredstev za zboljšanje in razširjanje materialne osnove dela in sredstva rezerv na podlagi zakona. 22. člen S samoupravnim sporazumom o temeljih plana komunalne skupnosti določimo udeleženci višino povračil za izvajanje programov za gospodarjenje s komunalnimi objekti in napravami skupne rabe. Pri tem upoštevamo zlasti možnost in potrebe uporabnikov, pogoje in način gospodarjenja s temi objekti in napravami in vrsto potrebnih storitev za izvajanje programov. Ovrednoteni programi iz prejšnjega odstavka tega člena so podlaga za določanje višine povračila iz tretje alinee 33. člena zakona o komunalnih dejavnostih. 23. člen Povračilo za gospodaijenje s komunalnimi objekti in napravami skupne rabe so dolžni plačevati delavci organizacij združenega dela in delovnih skupnosti s sedežem na območju komunalne skupnosti in delovni ljudje, ki na območju komunalne skupnosti samostojno opravljajo dejavnosti z osebnim delom s sredstvi, ki so lastnina občanov. Povračila se plačujejo v obdobju in v višini, ki ju določimo uporabniki in izvajalci s samoupravnim sporazumom o temeljih plana komunalne skupnosti. Komunalna skupnost se lahko sporazume o združevanju dela sredstev za vzdrževanje, varstvo in obnovo komunalnih objektov in naprav skupne rabe s komunalnimi skupnostmi v sosednjih občinah, čeje v teobčine velika dnevna migracija delavcev. 24. člen Če se uporabniki in izvajalci ne sporazumemo o cenah, lahko Skupščina občine Ptuj z odlokom v skladu s 37. členom zakona, o komunalnih dejavnostih začasno določi cene in način plačevanja. Če se uporabniki in izvajalci ne sporazumemo o povračilih za gospodarjenje s komunalnimi objekti in napravami skupne rabe, lahko Skupščina občine Ptuj z odlokom predpiše zavezancem iz 39. člena zakona o komunalnih dejavnostih obvezno plačevanje prispevka iz dohodka za gospodarjenje s komunalnimi objekti in napravami skupne rabe. VII. SAMOUPRAVNA ORGANIZIRANOST KOMUNALNE SKUPNOSTI 25. člen Komunalna skupnost ima naslednje samoupravne delegatske organe: — skupščino, — odbor samoupravne delavske kontrole, — odbor za splošni ljudski odpor in družbeno samozaščito, 1. Skupščina 26. člen Najvišji organ komunalne skupnosti je skupščina. Skupščino sestavljata zbor uporabnikov in zbor izvajalcev. Zbor uporabnikov šteje 58 delegatskih mest Zbor izvajalcev šteje 8 delegatskih mest. 27. člen Delegate v zbor uporabnikov komunalne skupnosti delegirajo: — delavci v temeljnih in drugih organizacijah združenega dela in v delovnih skupnosti 30 delegatov, — delovni ljudje in občani v krajevnih skupnosti 28 delegatov. Delegacija za delegiranje delegatov v zbor uporabnikov komunalne skupnosti je delavski svet oziroma drugi ustrezni organ upravljanja, delovna skupnost ter svet krajevne skupnosti. 28. člen Delegate v zbor izvajalcev komunalne skupnosti delegirajo: — delavci komunalnih organizacij združenega dela na območju komunalne skupnosti 8 delegatov. Delegacija za delegiranje delegatov v zbor izvajalcev komunalne skupnosti je delavski svet oz. drugi ustrezni organ upravljanja komunalne temeljne organizacije združenega dela oz. delovne skupnosti. 29. člen Podrobnejša določila o delegiranju delegatov v zbor uporabnikov in zbor izvajalcev so opredeljena v statutu komunalne skupnosti. 30. člen Delegati v skupščini odločajo: — na skupni seji obeh zborov, — oba zbora enakopravno, — posamezni zbor samostojno. 31. člen Delegati uporabnikov in izvajalcev v skupščini komunalne skupnosti odločajo na skupni seji obeh zborov z večino glasov vseh članov obeh zborov v naslednjih zadevah: — o politiki razvoja komunalnih dejavnosti na območju občine Ptuj, — o predlogu dolgoročnega in srednjeročnega plana komunalne skupnosti, — o predlogih samoupravnih sporazumov o temeljih planov, — o nalogah in ukrepih s področja splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. 32. člen Delegati obeh zborov skupščine enakopravno odločajo o zadevah: — izvolitvi predsednika skupščine in njegovega namestnika, — o sprejemanju samoupravnih splošnih aktov, — o spolnjevanju srednjeročnega plana, — o sprejemanju letnega plana in letnega poročila, — o sprejemanju zaključnega računa, — o merilih za oblikovanje cen in o cenah posameznih komunalnih storitev oziroma proizvpdov, — o programih razvoja in načrtih graditve komunalnih objektov in naprav. — o pogojih za priključitev r.a vodovodno, kanalizacijsko ali drugo omrežje komunalnih objektov in naprav, — pogojih in načinu opravljanja posameznih komunalnih storitev, — o kriterijih in merilih za prednostno zadovoljevanje potreb po komunalnih storitvah. — o osnovah in merilih za pridobivanje dohodka komunalnih temeljnih organizacij. — o drugih zadevah v skladu s samoupravnim sporazumom o temeljih plana komunalne skupnosti. 33. člen Če odločitev ki se snreiema enakooravno v obeh zborih, ni bila sprejeta v enakem besedilu v obeh zborih, se opravi vsaklajevalni postopek med zboroma v skladu s statutom komunalne skupnosti. Če v vsklajevalnem postopku med zboroma ni doseženo soglasje o vprašanju od katerega je bistveno odvisno delo komunalne skupnosti, začasno uredi to vprašanje občinska skupščina. 34. člen Delegati zbora uporabnikov samostojno odločajo: — izvolitvi predsednika zbora uporabnikov, — o imenovanju članov komisij in delovnih teles zbora uporabnikov, — o delegiranju delegatov zbora uporabnikov v zbor uporabnikov Zveze komunalnih skupnosti Slovenije— 35. člen Delegati zbora izvajalcev samostojno odločajo: — o izvolitvi predsednika zbora izvajalcev, — o izvolitvi članov zbora izvajalcev v odbore skupščine, — o imenovanju članov komisij in delovnih teles zbora izvajalcev, — o delegiranju delegatov zbora izvajalcev v zbor izvajalcev Zveze komunalnih skupnosti Slovenije. . 36. člen Po predhodnem izjavljanju delavcev, delovnih ljudi in občanov v temeljih organizacijah-združenegadela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti odloča skupščina na skupnem zasedanju obeh zborov o dodatnih finančnih obveznostih ustanoviteljev ki niso opredeljene in dogovorjene v samoupravnem sporazumu o temeljih plana komunalne skupnosti. 37. člen Skupščina lahko sprejema veljavne sklepe in druge odločitve, čeje na skupščini prisotnih več kot polovica delegatov vsakega zbora oziroma posameznega zbora. 38. člen Odločitve o zadevah, o katerih odločajo delegati v skupščini na skupni seji obeh zborov in o zadevah o katerih odloča posamezni zbor, so veljavno sprejete, če jih je sprejela večina delegatov. Odločitve o zadevah, o katerih odločata oba zbora na ločenih sejah, so sprejete, če so bile sprejete z večino glasov delegatov v vsakem zboru in v enakem besedilu v obeh zborih. Če ni doseženo soglasje med zboroma, se izvede vsklajevalni postopek, ki ga določa statut komunalne skupnosti. 39. člen Delovna telesa skupščine so: — odbori, ki jih sestavljajo delegati zborov skupščine — komisije in druga delovna telesa, ki jih sestavljajo delavci uporabnikov in izvajalcev. 40. člen Delo skupščine vodi predsednik skupščine. Predsednik in njegovega namestnika izvoli skupščina izmed delegatov skupščine. Predsednik skupščine opravlja predvsem naslednje naloge: — zastopa in predstavlja komunalno skupnost, — sklicuje sejo skupščine in predsedstvo skupščine ter jim predseduje, — skrbi za izvajanje sklepov skupščine. — skrbi, da je delo komunalne skupnosti v skladu z zakoni, samoupravnim sporazumom in statutom ter drugimi samoupravnimi akti te skupnost. 41. člen Predsednik skupščine in njegov namestnik skupno s predsednikoma zborov skupščine in predsedniki odborov se dogovarjajo o sklicu sej in pripravljajo dnevne rede sej skupščine, obravnavajo gradivo za seje skupščine in zavzemajo do njih svoja stališča, oblikujejo, predloge sklepov skupščine, skrbijo za koordinacijo dela med zboroma in opravljajo druga opravila, ki so potrebna za uspešno delo skupščine. 42. člen Stalna delovna delegatska telesa skupščine za urejanje posameznih zadev in izvrševanje nalog skupščine so: 1. odbor za pripravo planskih aktov in finančne zadeve 2. odbor za individualne komunalne dejavnosti 3. odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve, 4. odbor za kolektivne komunalne dejavnosti 5. odbor za urejanje stavbnih zemljišč. Odbor za pripravo planskih aktov in finančne zadeve opravlja predvsem naslednje naloge: — zbira predloge, osnove in elemente za sestavo planskih aktov — pripravlja osnutke samoupravnega sporazuma o temeljih planov. — pripravlja predloge planov (dolgoročnih, srednjeročnih in letnih) — analizira in spremlja rezultate svobodne menjave dela, — spremlja dotok in zbiranje sredstev, — skrbi, da se zbrana sredstva namensko uporabljajo ter odloča o začasni uporabi neangažiranih sredstev za druge namene, — obravnava predlog zaključnega računa komunalne skupnosti in potrjuje periodične obračune. — pripravlja oziroma skrbi za pripravo graditev s planskega in finančnega področja za organe upravljanja komunalne skupnosti. 44. člen Odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve opravlja predvsem naslednje naloge: — spremlja samoupravne odnose, in delovanje delegatskega sistema ter predlaga ukrepe za izboljšanje teh odnosov, — spremlja ter proučuje organizacijo komunalne skupnosti in povezavo z. Zvezo komunalnih skupnosti Slovenije ter drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi s področja materialne proizvodnje, — obravnava osnutke samoupravnih splošnih aktov komunalne skupnosti ter predlaga spremembe in dopolnitve teh aktov, — obravnava kadrovsko problematiko komunalne skupnosti in strokovnih delavcev, ki bodo opravljali strokovna dela za potrebe komunalne skupnosti. — zbira predloge kandidatov za člane odborov, komisij in drugih delovnih teles skupščine. 45. člen Odbor za individualne komunalne dejavnosti opravlja predvsem naslednje naloge: — proučuje družbenoekonomske in samoupravne odnose na področju dejavnosti individualne komunalne rabe, — spremlja in analizira razvoj dejavnosti individualne komunalne rabe. — pripravlja smernice in osnove za temelje plana razvoja dejavnosti individualne komunalne rabe, — proučuje pogoje in način opravljanja posameznih dejavnosti individualne komunalne rabp, — izvršuje sklepe skupščine komunalne skupnosti na področju dejavnosti individualne komunalne rabe, — poroča skupščini komunalne skupnosti os svojem delu. — v skladu z letnimi plani in programi odloča o uporabi sredstev komunalne skupnosti, ki so namenjena za razvoj in opravljanje dejavnosti individualne komunalne rabe. 46. člen Odbor za kolektivne komunalne dejavnosti opravlja predvsem naslednje naloge: — proučuje družbenoekonomske in samoupravne odnose na področju dejavnosti kolektivne komunalne rabe. — spremlja in analizira raz.voj dejavnosti kolektivne komunalne rabe. — pripravlja smernice in osnove za temelje plana razvoja dejavnosti kolektivne komunalne rabe. — proučuje pogoje in način opravljanja posameznih dejavnosti kolektivne komunalne rabe. — izvršuje sklepe skupščine komunalne skupnosti na področju dejavnosti kolektivne komunalne rabe. — poročit skupščini komunalne skupnosti o svojem delu. — v skladu z letnimi plani in programi odloča o porabi sredstev komunalne skupnosti, ki so namenjena za razvoj in opravljanje dejavnosti kolektivne komunalne rabe. — opravlja druge naloge na področju dejavnosti kolektivne komunalne rabe v skladu s sklepi skupščine komunalne skupnosti in na osnovi planskih aktov komunalne skupnosti. 47. člen Odbor za urejanje stavbnih zemljišč opravlja predvsem naslednje naloge: — proučuje družbenoekonomske in samoupravne odnose na področju urejanja stavbnih zemljišč. — spremlja in analizira razvoj dejavnosti opravljanja stavbnih zemljišč. — pripravlja smernice in osnove za temelje plana razvoja dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč. — proučuje pogoje in način opravljanja dejavnosti opremljenja stav- bnih zemljišč. — izvršuje sklepe skupščine komunalne skupnosti s področja dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč. poroča skupščini komunalne skupnosti o svojem delu. — v skladu z letnimi plani in programi odloča o porabi sredstev komunalne skupnosti, ki se za opremljanje stavbnih zemljišč združujejo po posebnem samoupravnem sporazumu in sredstev, ki so namenjena za razvoj in opravljanje dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč. — v skladu s pooblastilom pristojnega organa družbenopolitične skupnosti izvaja postopek za oddajo stavbnih zemljišč v skladu s pravilniki, kijih sprejrr" skupščina komunalne skupnosti. — opravlja druge naloge na področju dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč v skladu s pooblastilom pristojnega organa družbenopolitične skupnosti, v skladu s sklepi skupščine komunalne skupnosti in na osnovi planskih aktov komunalne skupnosti. 48. člen Odbori imajo po sedem (7) članov. Način dela odbora se določi s poslovnikom skupščine. Ostale zadeve v zvezi z odbori določa statut komunalne skupnosti. 49. člen Za urejanje skupnih zadev in izvrševanje drugih nalog, lahko imenuje skupščina tudi druga stalna ali občasna delovna telesa. 2. Odbor samoupravne delavske kontrole 50. člen Za uresničevanje in varstvo samoupravnih pravic se v komunalni skupnosti oblikuje odbor samoupravne delavske kontrole. Odbor ima pet (5) članov in sicer izmed delegatov uporabnikov in izvajalcev. 51. člen S statutom se skladno z zakonom urejajo pravice, dolžnosti in odgovornosti odbora samoupravne delavske kontrole ter sestava, volitve in odpoklic članov tega odbora. 3. Odbor za splošno ljudsko obrambo in družbeno samozaščito 52. člen Komunalna skupnost ima odbor za splošno ljudsko obrambo in družbeno samozaščito. Odbor ima pet (5) članov in sicer izmed delegatov uporabnikov in izvajalcev. Odbor skrbi za izvrševanje nalog s področja ljudske obrambe in družbene samozaščite v komunalni skupnosti in za delovanje in organizacijo te skupnosti v izrednih razmerah in vojni. 53. člen Natančnejše določbe o sestavu in delu odbora za splošno ljudsko obrambo in družbeno samozaščito določa statut komunalne skupnosti. 54. člen V izrednih razmerah ali v vojni prilagodi komunalna skupnost svojo organizacijo in delo načrtom za delo v teh razmerah in ukrene vse potrebno za nemoteno delo ter odstranjevanje posledic takega stanja. 55. člen Komunalna skupnost se za vsklajeno in učinkovito načrtovanje organizacije in dela v izrednih razmerah ali v vojni povezuje z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi ter družbenimi in družbenopolitičnimi organizacijami. Vil. MANDATNA DOBA 56. člen Mandatna doba skupščine in skupnih organov komunalne skupnosti traja štiri leta. 57. člen Predsednika in namestnika predsednika skupščine komunalne skupnosti izvoli skupščina za mandatno dobo dveh let. Ista oseba je lahko ponovno izvoljena za predsednika oziroma namestnika predsednika skupščine še za eno mandatno dobo. Vlil USTANOVITELJSTVO ZVEZE KOMUNALNIH SKUPNOSTI SLOVENIJE 58. člen Samoupravna komunalna skupnost občine Ptuj ustanovi skupaj z drugimi komunalnimi skupnostmi SR Slovenije zaradi dogovarjanja in usklajevanja stališč pri reševanju in izvajanju nalog na področju komunalnega gospodarstva, ki so skupnega pomena za vso SR Slovenijo Zvezo komunalnih skupnosti Slovenije. IX. DELOVNA SKUPNOST STROKOVNIH SLUŽB 59. člen Za opravljanje administrativno-strokovnih, pomožnih in temu podobnih del skupnega pomena oblikuje komunalna skupnost v dogovoru z drugimi interesnimi skupnostmi s področja materialne proizvodnje delovno skupnost. 60. člen Razmerja med komunalno skupnostjo in drugimi interesnimi skupnostmi s področja materialne proizvodnje ter delovno skupnostjo iz predhodnega člena ureja Samoupravni sporazum o medsebojnih pravicah, obveznostih in odgovornostih. X. STATUT KOMUNALNE SKUPNOSTI 61. člen Statut komunalne skupncKti podrobneje opredeljuje zlasti: — naloge komunalne skupnosti. — samoupravno organiziranost komunalne skupnosti, — vprašanja, o katerih odločata enakopravno zbor uporabnikov in zbor izvajalcev. — zadeve, o katerih odloča samostojno zbor uporabnikov. — zadeve, o katerih odloča samostojno zbor izvajalcev. — usklajevalni postopek med zboroma. — pristojnosti skupnih organov komunalne skupnosti. — pravice, dolžnosti in odgovornosti odbora za samoupravni delavski nadzor. — pravice, dolžnosti in odgovornosti odbora za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito, — delegiranje v komunalno skupnost. — mandatno dobo skupščine in skupnih organov komunalne skupnosti. — pristojnosti predsednika skupščine. — usklajevanje in izvajanje nalog v Zvezi komunalnih skupnosti Slovenije. — zastopanje v pravnem prometu. — naloge in pooblastila delavcev, ki opravljajo strokovno delo za komunalno skupnost, — način obveščanja javnosti o delu komunalne skupnosti. — reševanje sporov, — odgovornost komunalne skupnosti. XI. JAVNOST DELA KOMUNALNE SKUPNOSTI 62. člen Skupščina in skupni organi komunalne skupnosti redno, pravočasno, resnično in popolno obveščajo ustanovitelje komunalne skupnosti in družbenopolitično skupnost o celotnem delovanju komunalne skupnosti ter o problemih, stanju in razvoju družbenoekonomskih odnosov v komunalnem gospodarstvu o izvajanju samoupravnega sporazuma o temeljih plana komunalne skupnosti ter drugih planskih aktov ter sprejetih samoupravnih sporazumov, družbenih dogovorov in drugih dogovorov, o delovanju delegatskega sistema in samoupravne organiziranosti komunalne skupnosti o delu skupne strokovne službe, kakor tudi o drugih najpomembnejših vprašanjih iz pristojnosti komunalne skupnosti. XII. ODGOVORNOST KOMUNALNE SKUPNOSTI 63. člen Komunalna skupnostjo za izvajanje nalog, opredeljenih v tem samoupravnem sporazumu, odgovorna ustanoviteljem in družbeno politični skupnosti. XIII. REŠEVANJE SPOROV 64. člen Komunalna skupnost lahko ustanovi poravnalni svet kot poseben organ za sporazumno odpravo sporov s področja komunalnega gospodar- Podrobnejša določila o delu poravnalnega sveta opredeljuje akt o ustanovitvi poravnalnega sveta. 65. člen Komunalna skupnost ustanovi v skladu z zakonom posebno sodišče združenega dela. Podrobnejša določila odelu posebnega sodišča združenega dela določa akt o ustanovitvi oziroma samoupravni sporazum o ustanovitvi posebnega sodišča združenega dela. 71. člen Ta.samoupravni sporazum se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Ptuj. dne 8. decembra 1983 Ustanovitelji. 86. Na podlagi 15. člena Zakona o Komunalnih dejavnostih (Uradni list SRS št. 8/82) in 61. člena Samoupravnega sporazuma o ustanovitvi Samoupravne komunalne skupnosti občine Ptuj je skupščina Samoupravne komunalne skupnosti občine Ptuj na seji zbora uporabnikov in zbora izvajalcev dne 8. decembra 1983 sprejela naslednji STATUT SAMOUPRAVNE KOMUNALNE SKUPNOSTI OBČTNE PTUJ I. UVODNE IN SPLOŠNE DOLOČBE I. člen Samoupravna komunalna skupnost občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: skCipnost) je bila ustanovljena s Samoupravnim sporazumom o ustanovitvi Samoupravne komunalne skupnosti občine Ptuj. Skupnost je samoupravna interesna skupnost, v kateri delavci, delovni ljudje in občani uresničujejo svoje potrebe in interese na področju komunalnega gospodarstva, pri čemer oblikujejo, usklajujejo in spremljajo uresničevanje celovite politike na področju komunalnih dejavnosti, ki so opredeljena z Odlokom o komunalnih dejavnostih v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 9/83), usklajujejo' programe dela na posameznih področjih dejavnosti, elemente za samoupravne sporazume o temeljih planov ter osnove in merila za določanje obveznosti uporabnikov in izvajalcev v komunalnem gospodarstvu. 2. člen Statut komunalne skupnosti podrobneje opredeljuje zlasti: — naloge komunalne skupnosti, — samoupravno organiziranost komunalne skupnosti, — vprašanja, o katerih odločata enakopravno zbor uporabnikov in zbor izvajalcev, — zadeve, o katerih odloča samostojno zbor uporabnikov, — zadeve, o katerih odloča samostojno zbor izvajalcev, — usklajevalni postopek med zboroma, — pristojnosti skupnih organov komunalne skupnosti, — pravice, dolžnosti in odgovornosti odbora za samoupravni delavski nadzor, — pravice, dolžnosti in odgovornosti odbora za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito, — delegiranje v komunalno skupnost, — mandatno dobo skupščine in skupnih organov komunalne skupnosti, — pristojnosti predsednika skupščine, — usklajevanje in izvajanje nalog v Zvezi komunalnih skupnosti Slove- — zastopanje v pravnem prometu, — naloge in pooblastila delavcev, ki opravljajo strokovno delo za komu- nalno skupnost, — način obveščanja javnosti o delu komunalne skupnosti, — reševanje sporov, — odgovornost komunalne skupnosti. XIV. 1’REHODNE IN KONČNE DOLOČBE 66. člen Ta samoupravni sporazum je sklenjen, ko ga sprejme 2/3 ustanoviteljev komunalne skupnosti. 67. č!en Ta samoupravni sporazum prične veljati, ko da k njemu soglasje Skupščina občine Ptuj. 68. člen Postopek za spremembe in dopolnitve tega samoupravnega sporazuma lahko prične vsak ustanovitelj komunalne skupnosti. 69. člen Z dnem uveljavitve tega samoupravnega sporazuma preneha veljati Samoupravni sporazum o ustanovitvi Samoupravne interesne skupnosti za komunalne dejavnosti za območje občine Ptuj, sklenjen dne 7. januarja 1977. 70. člen Dokler Zakon o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem (Uradni list SRS št. //77 in 8/78) ni vsklajen z Zakonom o komunalnih dejavnostih (Uradni list SRS št. 8/82) opravlja naloge odbora za urejanje stavbnih zemljišč iz 47. člena tega samoupravnega sporazuma Samoupravna enota za upravljanje in razpolaganje s stavbnim zemljiščem pri Samoupravni komunalni skupnosti občine Ptuj in njeni samoupravni organi. 3. člen Dejavnost skupnosti je posebnega družbenega pomena. 4. člen Skupnost je pravna, oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki jih ima na podlagi določil ustanove, zakona o komunalnih dejavnostih in drugih predpisov, samoupravnega sporazuma o ustanovitvi skupnosti ter tega statuta. 5. člen Skupnost ima pri Službi družbenega knjigovodstva v,SRS, podružnica Ptuj, odprt žiro račun in druge račune. -q ■jju 6. člen Ime skupnosti je: Samoupravna komunalna skupnost občine Ptuj. Sedež ^upnosli jev Ptuju, Prešernova ul. St. 29. 7. člen Skupnost ima in uporablja pri svojem poslovanju štampiljko z besedilom: Samoupravna komunalna skupnost občine Ptuj. Štampiljka je okrogle oblike. 8. člen Skupnost je vpisana v sodni register pri Temeljnem sodišču v Mariboru. 9. člen Skupnost predstavlja in zastopa predsednik skupščine brez omejitve. V primeru njegove odsotnosti predstavlja in zastopa skupnost namestnik predsednika z enakimi pooblastili, kot jih ima predsednik. II. SAMOUPRAVNA ORGANIZIRANOST SKUPNOSTI 10. člen Najvišji organ skupnosti jc skupšSina. Skupščino skupnosti sestavljata zbor uporabnikov in zbor izvajalcev. 11. člen Zbor uporabnikov šteje 58 delegatskih mest. Zbor izvajalcev šteje 8 delegatskih mest. 12. člen Delegate v zbor uporabnikov skupnosti delegirajo: A Delegacije temeljnih organizacij združenega dela in delovnih skupnosti 30 delegatov in sicer: 1. TGA Kidričevo TOZD Tovarna glinice TGA Kidričevo DS skupnih služb TGA Kidričevo TOZD Proizvodnja aluminija TGA Kidričevo TOZD Vzdrževanje TGA Kidričevo TOZD Predelava TGA Kidričevo TOZD Promet TGA Kidričevo TOZD Kontrola kvalitete 2. AGIS Ptuj TOZD Orodjarna AGIS Ptuj TOZD Vzmetarna Formin AGIS Ptuj TOZD Precizna mehanika AGIS Ptuj TOZD Kovinska obdelava AGIS Ptuj DS skupnih služb AGIS Ptuj TOZD Avtooprema AGIS Ptuj TOZD Velika oprema SAVA KRANJ TOZD Gumama Ptuj AGIS Ptuj Servis motornih vozil AGIS Ptuj TOZD Vzdrževanje AGIS Ptuj TOZD Komerciala 3. ELKOM-HIKO Olga Meglič Ptuj DS skupnih služb ELKOM-HIKO Olga Meglič Ptuj TOZD ASPO Dolane ELKO-HIKO Olga Meglič Ptuj TOZD HIKO Dolane 4. TGO Gorenje Velenje ELEKTROKOVINA Maribor TOZD Proizvodnja malih elektromotorjev Ptuj TAM Maribor, TOZD Karosernica Maribor Proizvodnja zavor Ptuj 1 delegat 5. ŽG DCD Ljubljana, TOZD za vzdrževanje voz Ptuj ŽTO Celje, TOZD za vzdrževanje SV in TK naprav Celje, Nadzorništvo Ptuj ŽTO Maribor, TOZD za promet Pragersko Postaje: Kidričevo, Ptuj, Moškanjci ŽTO Maribor, TOZD za upravljanje in vzdrževanje prog Maribor, Nadzorništvo Prog Ptuj ŽAP Maribor — poslovna enota Ptuj 1 delegat 6. Kmetijski kombinat TOZD Mlekarna Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Tovarna močnih krmil Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Farma prašičev Draženci Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo, TOZD Veterinarstvo Ptuj Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo, TOZD Živinoreja Ptuj Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo, DS skupnih služb, Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Osojnik, Kmetijski kombinat Ptuj, TOZD Ptujsko polje Dornava, Kmetijslii kombinat Ptuj, TOZD Dravsko polje Kidričevo, Kmetijski kombinat Ptuj, TOZD Vinogradništvo Halo/e Podlehnik, Kmetijski kombinat Ptuj DS skupnih služb, Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Petovia, Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Kletarstvo Slovenske gorice Kmetijski kombinat Ptuj, TOZD Gradbeni remont Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Trgovina, Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Tehnoservis Kmetijski kombinat Ptuj, TOZD Mizarstvo in žaga 1 delegat 7. Mesokombinat Perutnina Ptuj TOZD Mesna industrija Mesokombinat Perutnina Ptuj TOZD Perutninske farme Mesokombinat Perutnina Ptuj, TOZD I ovarna krmil 1 delegat 1 delegat 1 delegat Mesokombinat Perutnina Ptuj TOZD Commerce Mesokombinat Perutnina Ptuj TOZD Ptujska tiskarna Mesokombinat Perutnina Ptuj TOZD Servis 8. DES Ljubljana TOZD Elektrc Ptuj Dravske elektrarne Maribor Slovenijales LIK Savinja Celje, TOZD Lesna industrija Ptuj GG Maribor, TOZD Gozdarstvo Ptuj 9. Komunalno gradbeno podjetje Ptuj DS skupnih služb Komunalno gradbeno podjetje Ptuj, TOZD Vodovod in kanalizacija Komunalno gradbeno podjetje Ptuj, TOZD Nizke gradnje Komunalno gradbeno podjetje Ptuj, TOZD Avtopark Komunalno gradbeno podjetje Ptuj TOZD Komunalni servis) in vrtnarstvo Dimnikarsko podjetje Ptuj 10. GIP Gradis Ljubljana, TOZD Gradnje Ptuj Opekarna Ptuj 11. Gradbeno podjetje Drava Ptuj Stanovanjski servis Ptuj Projekta inženiring Ptuj 12. MIP Ljubljana TOZD Elektrokovinar 13. Pleskar Ptuj 14. Podjetje za PTT promet Maribor, TOZD za PTT promet Ptuj Vodnogospodarsko podjetje Maribor, TOZD Hidrogradnje, Mehanizacija Ptuj TOZD Vodno gospodarska enota Drava Ptuj Cestno podjetje Maribor, TOZD Vzdrževanje Ptuj 15. Agrotransport Ptuj Certus Maribor, TOZD Potniški promet Ptuj 16. Merinka Maribor, TOZD Volneni izdelki Majšperk Konus Slovenske Konjice, TOZD Lahka obutev Majšperk 17. Labod Novo mesto, TOZD Delta Ptuj Labod Novo mesto, Industrijska prodajalna Ptuj 18. Mercator Izbira Panonija Ptuj TOZD Maloprodaja, Mercator Izbira Panonija Ptuj TOZD Veleprodaja Mercator Izbira Panonija, DS skupnih služb Mercator Izbira Panonija Ptuj TOZD Zaščita Kidričevo 19. Emona Merkur Ptuj Komus Slovenske Konjice, TOZD Blagovna hiša Ptuj Elektrotehna Ljubljana, Prodajalna Ptuj Mladinska knjiga Ljubljana, Knjigarna in papirnica Ptuj Tobačna tovarna Ljubljana, TOZD Tobak Prodajalna Ptuj Tobačna tovarna Ljubljana TOZD Veleprodaja skladišče Ptuj TIMA Maribor, TOZD Sadež, Prodajalne v občini Ptuj: Zagrebška c., Cirkulane, Formin, Gerečja vas, Hajdoše, Mala vas, Podlehnik, Kidričevo, Ptuj, Zagojiči, Turški vrh, Zamušani, Kungota TIMA Maribor, TOZD Klas, prodajalne v občini Ptuj: Drenovec, Polenšak Kmetijski kombinat Slovenska Bistrica Prodajalna mesa Kidričevo Košaki Maribor, TOZD Maloprodaja, Prodajalne v občini Ptuj: Murkova ul., Destrnik, Majšperk, Breg, Dolane, Zg. Hajdina, Lovrenc na Dr. polju RO Bade! Zagreb, OOUR Trgovina na malo, prodajalna št. 1 Ptuj Varteks Varaždin, Prodajalna Ptuj NIK Zagreb, Prodajalna Ptuj Kraš cipclc Karlovac, Prodajalna Ptuj Borovo OOUR Sava, Prodajalna Ptuj, Astra cipele Zagreb, Prodajalna Ptuj Planika Kranj, Prodajalna Ptuj Peko Tržič, Prodajalna Ptuj Alpina Žiri Prodajalna Ptuj Agrariacooo Zagreb, Prodajalna Ptuj 20. LIK Savinja Celje, TOZD Trgovina Les Ptuj Metalka Ljubljana, Prodajno skladišče Ptuj Petro! Ljubl jana TOZD Trgovina na drobno Maribor, Bencinski servisi: Hajdoše, Podlehnik 1, Podlehnik 11, 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat I delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat Potrčeva cesta, Ormoška c., Ob novi cesti, Petrol Ljubljana, Poslovna enota Maribor skladišče Ptuj Dinos Ljubljana, skladišče Ptuj Slovenija avto Celje, Poslovalnica Ptuj 1 delegat 21. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Haloški biser Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Ptujske toplice Petrol Ljubljana, TOZD Motel Podlehnik ŽTP Maribor, Kolodvorska restavracija Ptuj 1 delegat 22. Intes Maribor, TOZD Pekarne Vinko Reš Ptuj Intes Maribor, TOZD Pekatin Obrat Mlin IV Ptuj Semenarna Ljubljana, Selekcija Ptuj Koteks Tobus Ljubljana Odkupna postaja Ptuj Surovina Maribor, Odkupna postaja Ptuj Hmezad Žalec, Odkupna postaja Markovci Košaki Maribor, Hladilnica Slovenja vas Vinojug Gevgelija Bife št. 11 Ptuj Ghetaldus Zagreb, TOZD Optični servis Maribor, Prodajalna Ptuj Birostroj Maribor, Servis Ptuj Brivsko frizersko podjetje Maribor Brivnica in česalniea Kidričevo Kemična čistilnica Maribor, Poslovalnica Ptuj Loterijski zavod Slovenije, Zastopstvo Ptuj 23. Osnovna šola Franc Osojnik Ptuj Osnovna šola Bratje Reš Desternik Osnovna šola dr. Franja Zgeča Dornava Osnovna šola Franc Belšak Gorišnica Osnovna šola Juršinci Osnovna šola Bratov Strafela Markovci Osnovna šola Tone Žnidarič Ptuj Osnovna šola Olga M glič Ptuj Osnovna šola dr. Ljudevita Pivka Ptuj Vzgojno varstvena organizacija Ptuj 24. Osnovna šola Cirkovce Osnovna šola Hajdina Osnovna šola Boris Kidrič Osnovna šola Majšperk Osnovna šola Martin Kores Podlehnik Osnovna šola Ivan Spolenjak Ptuj Osnovna šola Videm pri Ptuju Osnovna šola Leskovec Osnovna šola Maksa Bračiča Cirkulane 25. Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Gospodarsko upravne šole Jože Lacko Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Kovinarska in kmetijska šola ,,Veljko Vlahovič” Center srednjega usmerjenega izobraževanja DS skupne službe Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Gimnazija splošne in pedagoške smeri Dušan Kveder Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Dom učencev, Dijaki srednjih šol Glasbena šola Karol Pahor Ptuj Delavska univerza Ptuj Radio Tednik Ptuj Pokrajinski muzej Ptuj Ljudska in študijska knjižnica Ptuj Zgodovinski arhiv Ptuj Zveza kulturnih organizacij občine Ptuj ČGP TOZD Večer, Podružnica Ptuj Mestni kino Ptuj 1 delegat 26. Zdravstveni center Ptuj-Ormož TOZD Bolnica, Zdravstveni center Ptuj-Ormož TOZD Služba splošne medicine Zdravstveni center Ptuj-Ormož, TOZD Zobozdravstvena služba DS skupnih služb Združene lekarne Ptuj Zavod dr. Marjana Borštnarja Dornava Dom Upokojencev Ptuj-Muretinci Zavod za zdravstveno varstvo Maribor Higiensko epidemiološki oddelek, Teritorialne enote Ptuj Železniški zdravstveni dom Maribor, železniška ambulanta Ptuj 1 delegat 27 Kmetijska zadruga Ptuj GG Maribor TOK za Kooperacijo gozdarstva Mesokombinat Perutnina Ptuj, TOK Kooperacija Hajdina — kmeti Kmetijska zadruga Drassko polje Lovrenc —- kmeti 1 delegat 28. Obrtno nabavno prodajna zadruga Panorama Čevljarska delavnica in krpalnica Kidričevo Obrtniki Delavci zaposleni pri obrtnikih Gospodinjske pomočnice in gospodarski pomočniki I delegat 29. Skupščina občine Ptuj, Oddelek /a občo upravo in proračun, Skupščina občine Ptuj, Oddelek /a ljudsko obrambo Skupščina občine Ptuj, Strokovna služba skupščine in IS, Skupščina občine Ptuj, Oddelek za notranje zadeve. Skupščina občine Ptuj. Občinski komite za kmetijstvo, Skupščina občine Ptuj, Up’ iva za dt u/bcin' prihodke. Skup-čma občine Ptuj, Geodetska uprava Skupščina občine Ptuj, Občinski komite rt ui bam/cnt. gradbene in komunalne zadeve Skupščina občine Ptu Občinski komite za družbeno ekonomski ra/voj iti planiranje Skupščina občine Ptui. Uprava za inšpekcije občin Ormož in Ptuj, Delavci zaposleni v krajevnih skupnostih DS skupne službe krajevnih skupnosti Ptuj Občinsko jtp ho pravobranilstvo Ptuj Občinsko sodišče za prekrške Ptuj Služba družbenega knjigovodstva Podružnica Ptuj Družbeni pravobranilec samoupravljanja Postaja milice Ptuj 1 delegat 30. Kreditna banka Maribor Poslov na enota Ptuj Jugobanka Ljubljana, Ekspozitura Ptuj Temeljno sodišče Maribor, enota v Ptuju Temeljno javno tožilstvo Maribor enota v Ptuju Kmetijska zemljiška skupnost občine Ptuj Skupnost za pospeševanje kmetijstva občine Ptuj Samoupravna interesna skupnost za varstvo pred požarom Ptuj Skupnost socialnega skrbstva Občinska zdravstvena skupnost Skupne službe SIS družbenih dejavnosti Skupnost za zaposlovanje Maribor, enota Ptuj Zavarovalna skupnost Triglav Predstavništvo Ptuj Občinski komite ZKS Ptuj Občinska konferenca SZDL Ptuj Zveza sindikatov občinski svet Ptuj Občinska konferenca ZSMS Ptuj Občinski odbor RK Ptuj AMD Frane Galun Kidričevo AMD Ptuj Združenje šoferjev in avtomehanikov Ptuj Občinska zveza DPM Ptuj Zveza lovskih družin Ptuj Ribiška družina Ptuj Društvo upokojencev Ptuj Občinski odbor ZZB Ptuj Občinska gasilska zveza Odvetniki in pri njih zaposleni delavci Zveza telesnokullu.nih organizacij Ptuj Aeroklub Ptuj Ceri us Maribor, Turistična agencija Ptuj Turistično društvo Ptuj Občinski štab za teritorialno obrambo Aktivne vojaške osebe v JLA 1 delegat B. Delovni ljudje in občani preko svetov krajevnih skupnosti 28 delegatov in sicer: 1. KS Dušan Kveder Ptuj I delegat 2. KS Franc Osojnik Ptuj 1 delegat 3. KS Bratje Reš Ptuj 1 delegat 4. KS Tone Žnidarič Ptuj 1 delegat 5. KS Olga Meglič Ptuj 1 delegat 6. KS Ivan Spolenjak Ptuj 1 delegat 7. KS Jože Potrč Ptuj 1 delegat 8. KS Turnišče Ptuj 1 delegat 9. KS Spuhlja Ptuj 1 delegat 10. KS Budina-Br-tje Ptuj 1 delegat 11. KS Boris Zihir! Ptuj 1 delegat 12. KS Kidričev o 1 delegat 13. KS Majšperk 1 delegat 1 delegat 1 delegat 1 delegat 14. KS Juršinci in Polenšak 1 delegat 15. KS Desternik 1 delegat 16. KS Trnovska vas in Vitomarci 1 delegat 17. KS Heroja Lacka Rogoznica 1 delegat 18. KS Žetale in Stoperce 1 delegat 19. KS Dolcna in Ptujska gora 1 delegat 20. KS Videm in Leskovec 1 delegat 21. KS Cirkovce in Lovrenc 1 delegat 22. KS Markovci 1 delegat 23. KS Gorišnica 1 delegat 24. KS Podlehnik 1 delegat 25. KS Hajdina 1 delegat 26. KS Grajena 1 delegat 27. KS Dornava 1 delegat 28. KS Cirkulane in Zavrč 1 delegat 13. člen Delegale v zbor izvajalcev delegirajo: 1. KGP Pitij — TOZD Komunalni servisi Ptuj St. del. 3 2. KGP Ptuj — TOZD Vodovod in kanalizacija Ptuj 2 3. Dimnikarsko podjetje Ptuj 1 4. Elektro Maribor — TOZD Elektro Ptuj 1 5. KGP Pitij — TOZD Avtopark Ptuj 1 14. člen Skupščina dela in odloča na sejah. Skupščina veljavno odloča, če je na seji prisotna večina delegatov v zborih skupščine. 15. člen Delegati v skupščini odločajo: — na skupni seji obeh zborov, — enakopravno v obeh zborih in — samostojno v posameznem zboru. 16. člen Delegat1 uporabnikov in izvajalcev v skupščini komunalne skupnosti odločajo na skupni seji obeh zborov z večino glasov v naslednjih zadevah: — o politiki razvoja komunalnih dejavnosti na območju občine Ptuj, — o predlogu dolgoročnega plana komunalne skupnosti, — o predlogih samoupravnih sporazumov o temeljih planov, — o nalogah in ukrepih s področja splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. 17. člen Delegati obeh zborov skupščine enakopravno odločajo o zadevah: — o izvolitvi predsednika skupščine in njegovega namestnika, — o sprejemanju samoupravnih splošnih aktov, — o spolnjevanju srednjeročnega plana, — o sprejemanju letnega plana in letnega poročila, — o sprejemanju zaključnega računa, — o merilih za oblikovanje cen in o cenah posameznih komunalnih storitev oziroma proizvodov, — o programih razvoja in načrtih graditve komunalnih objektov in naprav, — o pogojih za priključitev na vodovodno, kanalizacijsko ali drugo omrežje komunalnih objektov in naprav, — o pogojih in načinu opravljanja posameznih komunalnih storitev, — o kriterijih in merilih za prednostno zadovoljevanje potreb po komunalnih storitvah, — o osnovah in merilih za pridobivanje dohodka komunalnih temeljnih organizacij, — o drugih zadevah v skldu s samoupravnim sporazumom o temeljih plana komunalne skupnosti. 18. člen Če odločitev, ki se sprejema enakopravno v obeh zborih, ni bila sprejeta v enakem besedilu v obeh zborih, se opravi vsklajevalni postopek med zboroma v skladu s statutom komunalne skupnosti. Če v vsklaievalnem postopku med zboroma ni doseženo soglasje o vprašanju od katerega je bistveno odvisno delo komunalne skupnosti, začasno uredi to vprašanje občinska skupščina. 19. člen Delegati zbora uporabnikov samostojno odločajo: -- o izvolitvi predsednika zbora uporabnikov, — o izvolitvi članov zbora uporabnikov v odbore skuoščine. — o imenovanju čianov komisij in delovnih teles zbora uporabnikov, — o delegiranju delegatov zbora uporabnikov v zbor uporabnikov Zveze komunalnih skupnosti Slovenije. 20. člen Delegati zbora izvajalcev samostojno odločajo: — o izvolitvi predsednika zbora izvajalcev, — o izvolitvi članov zbora izvajalcev v odbore skupščine, — o imcnovanjuičlanov komisij in delovnih teles zbora izvajalcev, — o delegiranju delegatov zbora izvajalcev v zbor izvajalcev Zveze komunalne skupnosti Slovenije. 21. člen Po predhodnem izjavljanju delavcev, delovnih ljudi in občanov v teme-liih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti odloča skupščina na skupnem zasedanju obeh zborov o dodatnih finančnih obveznostih ustanoviteljev, ki niso opredeljene in dogovorjene v samoupravnem sporazumu o temeljih plana komunalne skupnosti. '22. člen Skupščina lahko sprejema veljavne sklepe in druge odločitve, če je na skupščini prisotnih več kot polovica delegatov vsakega zbora oziroma posameznega zbora. 23. člen Odločitve o zadevah, o katerih odločajo delegati v skupščini na skupni seji obeh zborov in o zadevah o katerih odloča posamezni zbor, so veljavno sprejete, če jih je sprejela večina delegatov. Odločitve o zadevah, o katerih odločata oba zbora na ločenih sejah, so sprejete, če so bile sprejete z večino glasov delegatov v vsakem zboru in v enakem besedilu v obeh zborih. Če ni doseženo soglasje med zboroma, sc izvede vsklajevalni postopek, ki ga določa statut komunalne skupnosti. 24. člen Delovna telesa skupščine so: — odbori, ki jih sestavljajo delegati zborov skupščine — komisije in druga delovna telesa, ki jih sestavljajo delavci uporabnikov in izvajalcev. 25. člen Delo skupščine vodi predsednik skupščine. Predsednik in njegovega namestnika izvoli skupščina izmed delegatov skupščine. Predsednik skupščine opravlja predvsem naslednje naloge: — zastopa in predstavlja komunalno skupnost, — sklicuje sejo skupščine in predsedstvo skupščine ter jim predseduje, — skrbi za izvajanje sklepov skupščine, — skrbi, da je delo komunalne skupnosti v skladu z zakoni, samoupravnim sporazumom in statutom ter drugimi samoupravnimi akti te skupnosti. 26. člen Predsednik skupščine in njegov namestnik skupno s predsednikoma zborov skupščine in predsedniki odborov se dogovarjajo o sklicu sej in pripravljajo dnevne rede sej skupščine, obravnavajo gradivo za seje skupščine in zavzemajo do njih svoja stališča, oblikujejo predloge sklepov skupščine, skrbijo za koordinacijo dela med zboroma in opravljajo druga opravila, ki so potrebna za uspešno delo skupščine. 27. člen Stalna delovna delegatska telesa skupščine za urejanje posameznih zadev in izvrševanje nalog skupščine so: 1. odbor za pripravo planskih aktov in finančne zadeve 2. odbor za individualne komunalne dejavnosti 3. odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve, 4. odbor za kolektivne komunalne dejavnosti 5. odbor za urejanje stavbnih zemljišč. 28. člen Odbor za pripravo planskih aktov in finančne zadeve opravlja predvsem naslednje naloge: — zbira predloge, osnove in elemente za sestavo planskih aktov, — analizira in spremlja rezultate svobodne menjave dela, — spremlja dotok in zbiranje sredstev, — skrbi, da se zbrana sredstva namensko uporabljajo ter odloča o začasni uporabi ncangažiranih sredstev za druge namene, — obravnava predlog zaključnega računa komunalne skupnosti in potrjuje periodične obračune, — pripravlja oziroma skrbi za pripravo gradiv s planskega finančnega področja za organe upravljanja komunalne skupnosti. 29. člen Odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve opravlja predvsem naslednje naloge: — spremlja samoupravne odnose, in delovanje delegatskega sistema ter predlaga ukrepe za izboljšanje teh odnosov, — spremlja ter proučuje organizacijo komunalne skupnosti in povezavo z Zvezo komunalnih skupnosti Slovenije ter drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi s področja materialne proizvodnje, — obravnava osnutke samoupravnih splošnih aktov komunalne skupnosti ter predlaga spremembe in dopolnitve teh aktov, — obravnava kadrovsko problematiko komunalne skupnosti in strokovnih delavcev, ki bodo opravljali strokovna dela za potrebe komunalne skupnosti, — zbira predloge kandidatpv za člane odborov komisij in drugih delovnih teles skupščine. pripravlja osnutke samoupravnega sporazuma o temeljih planov, pripravlja predloge planov (dolgoročnih, sprednjeročnih in letnih) 30. člen Odbor za individualne komunalne dejavnosti opravlja pred.sem naslednje naloge: — proučuje družbenoekonomske in samoupravne odnose na področju dejavnosti individualne komunalne rabe, — spremlja in analizira razvoj dejavnosti individualne komunalne rabe, — pripravlja smernice in osnove za temelje plana razvoja dejavnosti individualne komunalne rabe, — proučuje pogoje in način opravljanja posameznih dejavnosti individualne komunalne rabe, — izvršuje sklepe skupščine komunalne skupnosti na področju dejavnosti individualne komunalne rabe, — poroča skupščini komunalne skupnosti o svojem delu, — v skladu 7 letnimi plani in programi odloča o uporabi sredstev komunalne skupnosti, ki so namenjena za razvoj in opravljanje dejavnosti individualne komunalne rabe. 31. člen Odbor za kolektivne komunalne dejavnosti opravlja predvsem naslednje naloge: — proučuje družbenoekonomske in samoupravne odnose na področju dejavnosti kolektivne komunalne rabe, — spremlja in analizira razvoj dejavnosti kolektivne komunalne rabe, — pripravlja smernice in osnove za temelje plana razvoja dejavnosti kolektivne komunalne rabe, — proučuje pogoje in način opravljanja posameznih dejavnosti kolektivne komunalne rabe, — izvršuje sklepe skupščine komunalne skupnosti na področju dejavnosti kolektivne komunalne rabe, — poroča skupščini komunalne skupnosti o svojem delu, — v skladu z letnimi plani in programi odloča o porabi sredstev komunalne skupnosti, ki so namenjena za razvoj in opravljanje dejavnosti kolektivne komunalne rabe, — opravlja druge naloge na področju dejavnosti kolektivne komunalne rabe v skladu s sklepi skupščine komunalne skupnosti in na osnovi planskih aktov komunalne skupnosti. 32. člen Odbor za urejanje stavbnih zemljišč opravlja predvsem naslednje naloge: — proučuje družbenoekonomske in samoupravne odnose na področju urejanja stavbnih zemljišč, — spremlja in analizira razvoj dejavnosti opravljanja stavbnih zemljišč, — pripravlja smernice in osnove za temelje plana razvoja dejavnosti opravljanja stavbnih zemljišč, — proučuje pogoje in način opravljanja dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč, — izvršuje sklepe skupščine komunalne skupnosti s področja dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč, — poroča skupščini komunalne skupnosti o svojem delu, — v skladu z letnimi plani in programi odloča o porabi sredstev komunalne skupnosti, ki se za opremljanje stavbnih zemljišč združujejo po posebnem samoupravnem sporazumu in sredstev, ki so namenjena za razvoj in opravljanje dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč, — v skladu s pooblastilom pristojnega organa družbenopolitične skupnosti izvaja postopek za oddajo stavbnih zemljišč v skladu s pravilniki, ki jih sprejme skupščina komunalne skupnosti, — opravlja druge naloge na področju dejavnosti opremljanja stavbnih zemljišč v skladu s pooblastilom pristojnega organa družbenopolitične skupnosti, v skladu s sklepi skupščine komunalne skupnosti in na osnovi planskih aktov komunalne skupnosti. 33. člen Odbori za posamezna področja izvrševanja nalog skupščine, ki štejejo vključno s predsednikom po sedem (7) članov. Predsednika in člane odborov izvoli skupščina za dobo štirih let. 34. člen Odbori so za svoje delo odgovorni skupšfni skupnosti. Odbori delajo in odločajo na sejah. 35. člen Odbor veljavno odloča, če je na seji prisotna večina članov odbora. Odbor sprejema sklepe z večino glasov vseh članov odbora. 36. člen Delegati v zborih skupščine skupnosti imajo pravice, obveznosti in odgovornosti, ki jih določajo ustava, zakoni, samoupravni sporazum o ustanovitvi skupnosti ter ta statut, predvsem pa: — da izražajo na sejah zborov skupščine stališča in sklepe, sprejete v delegacijah oziroma konferencah delegacij, ki sojih delegirale, — da predlagajo, oblikujejo in sprejemajo sklepe in stališča, ki uveljavljajo samoupravne družbenoekonomske odnose v komunalnem gospodarstvu ob upoštevanju načela, da je komunalna dejavnost posebnega družbenega pomena, — da dejavno sodelujejo v delu skupščine oziroma zborov skupščine, v delu skupnih organov skupščine ter v delu občasnih organov skupščine oziroma zborov, — da skrbijo za obveščanje delegacij oziroma konferenc delegacij o delu skupnosti oziroma njenih organov. 37. člen Delegati so v mejah svojih pravic, obveznosti in odgovornosti samostojni pri svojem delu v skupščini oziroma zborih skupščine upoštevaje smernice, stališča in sklepe delegacij oziroma konferenc delegacij, ki so jih delegirale v skupščino. Delegati so za svoje delo v skupnosti odgovorni ustanoviteljem skupnosti. 38. člen Podrobnejše določbe o pravicah in dolžnostih delegatov v skupščini skupnosti, sejah skupščine, posameznega zbora in skupnih organov ter o programiranju dela v skupščini določa poslovnik o delu skupščine skupnosti. III. USKLAJEVALNI POSTOPEK 39. člen Če ob odločanju v skupščini skupnosti med zboroma ni doseženo soglasje, je potrebno opraviti usklajevalni postopek. 40. č.en Usklajevalni postopek izvede komisija, ki šteje tri delegate zbora uporabnikov in tri delegate zbora izvajalcev. Komisija dela na seji, ki ji morajo prisostvovati vsi člani komisije. Komisijo za izvedbo usklajevalnega postopka in njenega predsednika imenuje skupščina skupnosti na skupni seji. 41. člen Skupščina skupnosti lahko na isti seji nadaljuje razpravo in sprejme odločitev o zadevi, o kateri ni bilo doseženo soglasje, če komisija iz prejšnjega člena tega statuta uskladi stališča in oblikuje predlog odločitve. Če kljub usklajevanju ni bilo doseženo soglasje v skupščini in ni mogoče sprejeti odločitve s potrebno večino, skupščina predlog odločitve začasno umakne z dnevnega reda, komisijo iz prejšnjega člena statuta pa zadolži, da nadaljuje z usklajevalnim postopkom. V primeru iz prejšnjega odstavka tega člena mora komisija za izvedbo usklajevalnega postopka v roku, ki ga določi skupščina skupnosti, predložiti predsedniku skupščine skupnosti usklajen predlog odločitve. 42. člen V primeru, da po opravljenem usklajevalnem postopku skupščina skupnosti ne sprejme predloga odločitve, odločitev pa zadeva sklep posebnega družbenega pomena s področja komunalnega gospodarstva, da skupščina skupnosti pobudo izvršnemu svetu skupščine občine Ptuj, da skupščina občine začasno uredi to vprašanje. IV. PRISTOJNOSTI PREDSEDNIKA SKUPŠČINE TER PREDSEDNIKOV ZBOROV SKUPŠČINE 43. člen Predsednik skupščine skupnosti ima zlasti naslednje pristojnosti: — predstavlja in zastopa skupnost, — sklicuje in vodi seje skupščine, — organizira delo ter skrbi za izvajanje sklepov skupščine, — skrbi, da skupščina dela v skladu z določili poslovnika, — daje pobude za obravnavo posmeznih vprašanj na seji skupščine oziroma zborov, — podpisuje sklepe in samoupravne splošne akte, ki jih je sprejela skupnost, — skrbi za usklajevanje skupnih nalog v Zvezi komunalnih skupnosti Slovenije, — skrbi za sodelovanje skupščine skupnosti in njenih zborov z drugimi skupnostmi in organi v občini, — opravlja druge naloge, ki mu jih naloži skupščina oziroma posamezen zbor. 44. člen Predsednik skupščine je za svoje delo odgovoren skupčini. 45. člen Če jc predsednik skupščine odsoten ali zadržan, ga nadomešča z vsemi pooblastili podpredsednik skupščine, ki lahko po pooblastilu predsednika skupščine tudi trajno opravlja posamezne naloge za katere je pristojen predsednik skupščine. 46. člen Predsednika zbora uporabnikov in zbora izvajalcev imata zlasti naslednje pristojnosti: — predstavljata zbor, — sklicujeta seje zbora ter predlagata dnevni red sej zbora, — organizirata delo ter skrbita za izvajanje sklepov zbora. V. URESNIČEVANJE SAMOUPRAVNE DELAVSKE KONTROLE 47. člen Zaradi uresničevanja samoupravne delavske kontrole je v skupnosti odbor samoupravne delavske kontrole, ki ima pet (5) članov. 48. člen Odbor samoupravne delavske kontrole volijo za dobo štirih let delegati zbora uporabnikov in zbora izvajalcev izmed delegatov v teh zborih in sicer: — Oor upor.ihnikov voli iri Člane odbora, pri čemer morala dva člana bui i v (Idt-naun krajevnih skupnosti, en član pa i/ vrst delegatov temeljnih oi tam/.ieij in delovnih skupnosti — /boi izvajalcev voli dva člana odbora. Odbor samoupravne delavske kontrole izvoli na prvi seji izmed svojih članov predsednika odbora. 49. člen Odhoi samoupravne delavske kontrole ima zlasti naslednje pravice, dolžno d in odgovornosti: — nadzira izvajanje samoupravnega sporazuma o ustanovitvi skupnosti, statuta skupnosti ter sprejetih družbenih dogovorov, samoupravnih sporazumov in poeodb, — nadzira izvajanje sklepov skupščine, posameznega zbora in skupnih orgam« skupnosti, — nadzira družbeno in gospodarsko smotrnost uporabe sredstev skupnosti ter razpolaganje z njimi, — nadzira izvajanje samoupravnega sporazuma o temeljih plana skupnosti in planov skupnosti, — nadzira izvajanje finančnega načrta in programa dela skupnosti, — nadzira uresničevanje načela jasnosti dela skupnosti, — nadzira uresničevanje drugih samoupravnih pravic, dolžnosti in interesi« ustanoviteljev skupnosti. 50. člen Odbor samoupravne delavske kontrole lahko zahteva od skupščine skupnosti, posameznega zbora in skupnega organa vse podatke, ki so mu potrebni pri delu ter ima pravico vpogleda v ustrezno dokumentacijo. 51. člen Odbor samoupravne delavske kontrole opravlja nadzor na lastno pobudo, na pobudo delegacij oziroma konferenc delegacij, na predlog skupščine skupnosti, zborov skupščine in skupnih organov. Odbor samoupravne delavske kontrole opravlja nadzor sam, lahko pa za ugotavljanje posameznih dejstev zadolži ustrezne strokovne organizacije oziroma posamezne strokovnjake. 52. člen Odbor samoupravne delavske kontrole ima pravico in dolžnost, da o svojih ugotovitvah seznanja skupščino skupnosti, posamezen zbor ter skupne organe in podpisnike samoupravnega sporazuma o ustanovitvi skupnosti ter da daje predloge za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti. če se ugotovljene pomanjkljivosti oziroma nepravilnosti ne odpravijo, obvesti odbor samoupravne delavske kontrole o tem pristojnega pravobranilca samoupravljanja. 53. člen Podrobnejša določila o oblikovanju odbora samoupravne delavske kontrole ter o načinu njegovega dela je urejen v pravilniku o delovanju odbora samoupravne delavske kontrole skupnosti. VI. NALOGE NA PODROČJU LJUDSKE OBRAMBE IN DRUŽBENE SAMOZAŠČITE 54. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito neposredno skrbi za izvajanje nalog s področja ljudske obrambe in družbene samozaščite v skupnosti. Odbor /a ljudsko obrambo in družbeno samozaščito sodeluješ pristojnimi organi družbeno politične skupnosti in krajevnih skupnosti v občini, kakor tudi z družbenopolitičnimi organizacijami in skupnosti v občini pri izvajanju nalog splošne ljudske obrambe in diužbene samozaščite, še posebej pri razvijanju in utrjevanju obrambnih in samozaščitnih priprav v komunalnem gospodarstvu občine. 55. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito zlasti: — sprejema in dopolnjuje obrambni načrt skupnosti, -v predlaga obrambne elemente k samoupravnemu sporazumu o temeljih pTiiha'skupnosti ter plana skupnosti in drugih samoupravnih splošnih aktov skupnosti ter ukrepov s področja ljudske obrambe, za katere je pristojna skupnost, — izdela načrt priprav za primer naravnih in drugih hudih nesreč na območju občine s področja komunalnega gospodarstva, — sprejema ukrepe, ki so v pristojnosti skupščine skupnosti, če se skupščina zaradi izrednih razmer ne more sestati, — skrbi, da bo ob izvajanju dejavnosti vzdrževanja, rekonstrukcij in gradnje komunalnih objektov in naprav na območju občine zagotovljeno upoštevanje obveznih varnostnih ukrepov s področja ljudske obrambe in družbene samozaščite, —- opravlja druge naloge v skladu s predpisi s področja ljudske obrambe in družbene samozaščite. 56. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito pet članov, ki jih za dobo štirih let volijo delegati zbota uporabnikov in zbora izvajalcev izmed delegatov v zborih in sicer: — zbor upor abnikov voli tri člane odbora, pri čemer morata dva člana biti iz vrst delegatov krajevnih skupnosti, en član pa iz vrst delegatov temeljnih organizacij in delovnih skupnosti — zbor izvajalcev voli dva člana odbora. Predsednik odbora je po položaju predsednik skupščine skupnosti. 57. člen Podrobnejša določila o oblikovanju odbora za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito ter o načinu njegovega dela je urejen v pravilniku o delovanju odbora za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito skupnosti. VIL JAVNOST DELA SKUPNOSTI 58. člen Delo skupnosti je javno. 59. člen Skupščina in skupni organi skupnosti redno, pravočasno in popolno obveščajo ustanovitelje skupnosti o celotnem delovanju skupnosti ter o problemih, stanju in razvoju družbenoekonomskih odnosov v komunalnem gospodarstvu, o izvajanju samoupravnega sporazuma o temeljih plana skupnosti ter drugih planskih aktov skupnosti, o izvajanju samoupravnih splošnih aktov ter sprejetih družbenih dogovorov in samoupravnih sporazumov, o delovanju delegatskega sistema in samoupravne organiziranosti skupnosti, o delu strokovne službe in o drugih pomembnih vprašanjih iz pristojnosti skupnosti. 60. člen Javnost dela ter obveščanje o delu skupnosti se zagotavlja: — prek delegatov v skupščini skupnosti, — s pismenimi gradivi za seje skupščine, zborov in skupnih organov skupnosti, — z občasnimi informacijami o delu skupnosti, objavljenimi v javnih sredstvih obveščanja, — z objavo samoupravnih splošnih aktov skupnosti v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, — z drugimi oblikami obveščanja, ki jih določi skupščina skupnosti. Vlil. OPRAVLJANJE STROKOVNIH DEL ZA SKUPNOST 61. člen Za opravljanje strokovnih, administrativnih, pomožnih in tem podobnih del skupnega pomena za uporabnike in izvajalce v komunalni skupnosti oblikuje komunalna skupnost delovno skupnost v dogovoru z drugimi interesnimi skupnostmi s področja materialne proizvodnje. 62. člen Razmerja med skupnostjo, drugimi interesnimi skupnostmi materialne proizvodnje in delovno skupnostjo iz prejšnjega člena tega statuta ureja samoupravni sporazum o medsebojnih pravicah, obveznostih in odgovornostih. I\. REŠEVANJE SPOROV 63. člen Spore i/ družbenoekonomskih odnosov in drugih samoupravnih odnosov, ki nastanejo v skupnosti, rešuje posebno sodišče združenega dela. 64. člen Podrobnejše določbe o delovanju sodišča združenega dela so opredeljene v samoupravnem sporazumu o ustanovitvi posebnega sodišča združenega dela. X. KONČNE DOLOČBE 65. člen Ta statut je sprejet, ko ga sprejme skupščina skupnosti. 66. člen Spremembe in dopolnitve statuta sprejema skupščina skupnosti po postopku, ki velja za njegov sprejem. Za razlago določb statuta je pristojna skupščina skupnosti 67. člen K statutu da soglasje Skupščina občine Ptuj. Statut se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj in prične veljati osmi dan po objavi. Ptuj, dne 8. 12. 1983 Predsednik skupščine Samoupravne komunalne skupnosti občine Ptuj Drago Klohučui ing. gradb. I. r. 87. Po 8. členu Zakona o referendumu in drugih oblikah osebnega izjavljanja (Ur. list 23-1465/77), daje volilna komisija krajevne skupnosti Majšperk POROČILO o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa krajevne skupnosti v letih 1981—1985 za izgradnjo komunalnih in drugih objektov na območju KS Majšperk, ki je bil v nedeljo 11/3-1984 1. Referendum je razpisala Skupščina krajevne skupnosti Majšperk s sklepom o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje sred-| njeročnega programa razvoja krajevne skupnosti v letih od 1984 do 1985 za izgradnjo komunalnih in drugih objektov na območju krajevne skupnosti Majšperk, na4. redni seji dne 31. januarja 1984. Sklep o razpisu referenduma je bil objavljen v 4. številki Uradnega vestnika občin Ormož in Ptuj, dne 16. februarja 1984. 2. Volilna komisija krajevne skupnosti Majšperk je na podlagi pregleda celotnega glasovalnega gradiva preverila zakonitost referenduma in ugotovila, da ie bil postopek za izvedbo referenduma izveden v skladu z Zakonom o referen-| dumu ter da ni bilo nepravilnosti, ki bi lahko vplivale na izid glasovanja. 3. Po ugotovitvi izida Je volilna komisiia ugotovila, da je izid glasovanja naslednji: — v glasovalne sezname je bilo vpisanih 1690 glasovalcev, — glasovanja seje udeležilo 1561 glasovalcev, od tega je glasovalo ,,ZA” uvedbo samoprispevka 1010 glasovalcev, ,,PROTI” uvedbi samoprispevka je glasovalo 504 glasovalcev, — NEVELJAVNIH glasovnic je bilo 47, — glasovanja se ni udeležilo 63 glasovalcev (vzdržali), — odsotnost v tujini in JLA — 66 glasovalcev, ki se glasovanja niso udeležili in se po zakonu o referendumu 21. člena ne štejejo med glasovalce upravi- 1 čenče. 4. Glede na to ugotavlja volilna komisija, da je bilo na referendumu 1561 upravičenih glasovalcev. Od tega je na referendumu glasovalo za uvedbo samoprispevka 1010 glasovalcev ali 64,70 %. Na podlagi zgoraj navedenega izida glasovanja volilna komisija v smislu 21. člena Zakona o referendumu (Ur. list 23/77) ugotavlja, da je referendum za uvedbo krajevnega samoprispevka uspel, saj seje zanj izrekla večina glasovalnih upravičencev. številka: 50/84 Majšperk, 12/3-1984 PREDSEDNIK VOLILNE KOMISIJE Jernej CVETKO, I. r. Po 8. členu Zakona o referendumu in drugih oblikah osebnega izjavljanja (Ur. list 23-1465/77), daje volilna komisija krajevne skupnosti Majšperk POROČILO o izidu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa krajevne skupnosti v letih 1986—1990, ki je bil v | nedeljo 11. marca 1984 na območju KS Majšperk 1. Referendum je razpisala Skupščina krajevne skupnosti Majšperk s sklepom o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa razvoja krajevne skupnosti v letih od 1986 do 1990 za izgradnjo komunalnih in drugih objektov na območju krajevne skupnosti Majšperk, na 4. redni seji dne 31. januarja 1984. Sklep o razpisu referenduma je bil ovjavljen v 4. številki Uradnega vestnika občin Ormož in Ptuj dne 16. februarja 1984. 2. 1 Volilna komisija krajevne skupnosti Majšperk je na podlagi pregleda celotnega glasovalnega gradiva preverila zakonitost referenduma in ugotovila, da je bil postopek za izvedbo referenduma izveden v skladu z Zakonom o re-i ferendumu ter da ni bilo nepravilnosti, ki bi lahko vplivale na izzid glasovanja. 3. Po ugotovitvi izzida je volilna komisija ugotovila, da je izid glasovanja naslednji: — v glasovne sezname je bilo vpisanih 1690 glasovalcev, — glasovanja se je udeležilo 1561 glasovalcev, od tega je glasovalo ,,ZA” uvedbo samoprispevka 979 glasovalcev, ,,PROTI” uvedbi samoprispevka je glasovalo 522 glasovalcev, NEVELJAVNIH glasovnic je bilo 60, — glasovanja se niso udeležili 63 glasovalci (vzdržali), — odsotnost v tujini in JLA— 66 glasovalcev, ki se niso udeležili glasovanja in se po Zakonu o referendumu 21. člena ne štejejo med glasovalce upravičence. Glede na to ugotavlja volilna komisija, da je bilo na referendumu 1561 upravičenih glasovalcev. Od tega je na referendumu glasovalo za uvedbo samoprispevka 979 glasovalcev ali 62,20 %. Na podlagi zgoraj navedenega izida glasovanja volilna komisija v smislu 21. člena Zakona o referendumu (Ur. list 23/77) ugotavlja, da je referendum za uvedbo krajevnega samoprispevka na območju krajevne skupnosti Majšperk za obdobje od 1986 do 1990 uspel, saj se je zanj izrekla večina glasovalnih upravičencev. Številka: 51/84 Majšperk 12/3-1984 PREDSEDNIK VOLILNE KOMISIJE Jernej CVETKO, 1. r. 89. Na podlagi 2. čl. zakona o samoprispevku (Ur. list SR Slovenije 3/73 in 17/83) 8. člena Zakona o referendumu (Uradni list SR Slovenije št. 23/77) 114. člena Statuta krajevne skupnosti Majšperk, sprejetega 12/2—1979 in izzida referenduma z dne 11/3—1984 je skupščina krajevne skupnosti Majšperk na svoji šesti redni seji, dne 12/3—1984, sprejela SKLEP o uvedbi krajevnega samoprispevka za sofinanciranje srednjeročnega programa krajevne skupnosti v letih 1981—1985 za izgradnjo komunalnih in drugih objektov na območju krajevne skupnosti Majšperk 1. člen Na podlagi odločitve krajanov na referendumu, dne 11/3-1984 se uvede samoprispevek v denarju na območju krajevne skupnosti Majšperk, ki obsega naslednja naselja: 1. Majšperk, 2. Stanečka vas, 3. Breg pri Majšperku, 4. Lešje, 5. Korit-no, 6. Preša, 7. Sp. Sveča, 8. Skrblje, 9. Jelovice, 10. Sitež, 11. Planjsko, 12. Naraplje, 13. Medvedce, 14. Sestrže. 2. člen Samoprispevek se uvaja za dobo dveh let in se plačuje od 1. aprila 1984 do 31. decembra 1985. 3. člen Zavezanci za samoprispevek so krajani, ki imajo stalno prebivališče na območju krajevne skupnosti Majšperk, odnosno si bodo stalno prebivališče pridobili v času, ko bo trajal samoprispevek. 4. člen Samoprispevek se v denarju uvede: — za zavezance, ki imajo osebne dohodke iz delovnega razmerja po stopnji 2 % od neto osebnega dohodka oziroma nadomestila, — za zavezance, ki imajo dohodek od kmetijske dejavnosti po stopnji 5 % letnega novega katastrskega dohodka in od dohodka od posekanega in prodanega lesa, ..... — za zavezance, ki imajo dohodek od samostojnega opravljanja obrti in druge gospodarske dejavnosti ali intelektualnih storitev oziroma nadomestila po stopnji 2 % od osnove za prispevek, zmanjšanega za davek, — za zavezance, ki prejemajo pokojnino, ki je višja od pokojnine z varstvenim dodatkom, po stopnji 2 % od izplačane pokojnine, — za zavezance, zaposlene na začasnem delu v tujini v pavšalnem znesku LOGO.— din letno, — zavezanci, ki imajo dohodke iz dveh ali več virov, navedenih v tej točki, plačujejo krajevni samoprispevek za vsak vir posebej. 5. člen Krajevni samoprispevek se ne plačuje od vojaških invalidnin, invalidnin, socialnih pomoči, rejnin, od otroškega dodatka, pomoči za šolanje, od štipendij, nagrad učencev v gospodarstvu, regresov za stanarino in od dohpd-kov za katere veljajo oprostitve po zakonu. 6. člen Krajevni samoprispevek se uvaja za sofinanciranje naslednjih komunalnih in drugih objektov: — asfaltiranje cest na področju KS Majšperk — vzdrževanje krajevnih cest in mostov — sofinanciranje telefonskih linij — sofinanciranje kanalizacije in stavbnega zemljišča — sofinanciranje gasilskega orodišča — sofinanciranje gradnje doma občanov v Sestržah — sofinanciranje adaptacije zgradbe kina (Svoboda) — adaptacija zgradbe krajevne skupnosti — urejanje pokopališča — sofinanciranje CZ, LO in NZ — sofinanciranje dejavnosti DPO in društev — sofinanciranje funkcionalne dejavnosti KS — sofinanciranje športnih objektov — za izvajanje programskih nalog v skladu s sklepi Skupščine KS 7. člen Samoprispevek od osebnega dohodka in nadomestil iz delovnega razmerja ter pokojnin obračunava in in odteguje izplačevalec osebnega dohodka oziroma pokojnin od izplačil in ga nakazuje na račun pri SDK Ptuj št. 52400-780-11165 krajevne skupnosti Majšperk. Samoprispevek, ki ga plačujejo krajani, ki se z osebnim delom ukvarjajo s kmetijstvom, obrtno ali drugo gospodarsko dejavnostjo in intelektualnimi storitvami, odmerja in pobira Uprava za družbene prihodke skupščine občine Ptuj v imenu krajevne skupnosti Majšperk. Delavci, ki so na začasnem delu v tujini nakazujejo samoprispevek na račun pri SDK Ptuj št. 52400-780-11165 krajevne skupnosti Majšperk ali na blagajni krajevne skupnosti Majšperk. 8. člen Za zbiranje in izvajanje del, ki se bodo sofinancirala z zbranimi sredstvi krajevnega samoprispevka odgovarja Svet skupščine krajevne skupnosti, ki poroča o uporabi sredstev vsako leto na zborih krajanov in na seji skupščine krajevne skupnosti. Svet skupščine je odgovoren, da se zbrana sredstva krajevnega samoprispevka strogo namensko uporabljajo za izvedbo programa, za katerega je bil uveden krajevni samoprispevek. 9. člen Od zavezancev, ki ne bodo izpolnjevali obveznosti plačila v roku iz drugega in tretjega člena tega sklepa se bo krajevni samoprispevek izterjal po predpisih za izterjavo prispevkov in davkov občanov. 10. člen Nadzor o pravilnosti in doslednosti izvajanja tega sklepa, opravlja odbor samoupravne kontrole in družbenega nadzora krajevne skupnosti Majšperk, ki ob ugotovitvah poroča na zborih krajanov in sejah skupščine krajevne skupnosti. 11. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 52/84 Majšperk 12/3-1984 PREDSEDNIK SKUPŠČINE KRAJEVNE SKUPNOSTI MAJŠPERK Jože ROBER, 1. r. / Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj izhaja praviloma enkrat mesečno, in to v četrtek. Naročniki Tednika ga prejmejo brezplačno, naročniki posameznih Številk pa le skupaj s Tednikom. Izdajatelj Radlo-Tednlk Ptuj, Vošnjakova 5. Urejuje uredniški odbor - odgovorni urednik FRANC POTOČNIK. Sedež uredništva Ptuj, Srbski trg 1/1. Tiska Časopisno grafično podjetje Večer, Tržaška 14, Maribor.