TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI 2250 PTUJ LETO XI 10. AVGUST 2005 Domoznanski oddelek 35 URPDNI vestnik 2005 070.481(497.12 Ptuj) 6005838,10 ISSN 1318-900X ŠTEVILKA 10 COBISS 0 Vsebina 46. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvenem načrtu za Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji 47. ODLOK o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov in odlaganja ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov na območju Mestne občine Ptuj 48. ODLOK o turistični taksi v Mestni občini Ptuj 49. ODLOK o občinskem lokacijskem načrtu za del poselitvenega območja Pl 1-R4 Toplice -območje hotela in lokalne obvozne ceste 50. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi zavoda Lokalna turistična organizacija Ptuj 51. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokalni vodniški službi v Mestni občini Ptuj 52. SKLEP o razrešitvi in o imenovanju člana Odbora za gospodarstvo 53. SKLEP o razrešitvi in o imenovanju podpredsednika Odbora za gospodarstvo 54. SKLEP o uskladitvi cene programov v Javnem vzgojno-varstvenem zavodu Vrtec Ptuj 55. SKLEP o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra 56. SKLEP o soglasju k Statutu javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj 46. Na podlagi 23. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 - popravek, 58/03-ZZK-l, v nadaljevanju: ZUreP-1), in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99-pre-čiščeno besedilo, 2/01 in 1/03), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. izredni seji dne 25. 7. 2005, sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvenem načrtu za Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji 1. člen S tem odlokom se sprejmejo spremembe in dopolnitve Odloka o ureditvenem načrtu za Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/02), ki jih je izdelal URBIS, d. o. o., Svetozarevska ulica 6, Maribor, pod številko naloge 092-LN/2004, v juniju 2005. 2. člen Spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta iz prejšnjega člena (v nadaljevanju: spremembe in dopolnitve URN) obsegajo besedilo, kartografski del ter obvezne priloge. 3. člen V 2. členu Odloka o ureditvenem načrtu za Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/02) se pod točko B "GRAFIČNI DEL" v celoti zamenjajo grafične priloge označb 1,3, 5, 7, 8 in 9. 4. člen V 3. členu se na koncu prvega odstavka doda naslednje besedilo: "Spremembe in dopolnitve URN bodo omogočile smiselno povečanje prvega odlagalnega polja, hkrati pa vključujejo nekaj manjših načrtovanih sprememb ter vse spremembe med izgradnjo prve faze, ki so bile izvedene v okviru toleranc veljavnega odloka. Spremembe in dopolnitve URN obsegajo: • spremembe med gradnjo prve faze: sprememba lokacije sklopa tehtnice z nadstreškom in kontrolnim kontejnerjem, premaknitev dovozne ceste v območju centra za individualno pripeljane ločene odpadke ter parkirnih površin za osebna vozila ter tovorna vozila, sprememba lokacije opera-tivno-sanitarnega objekta in trafo postaje, prilagoditev komunalne infrastrukture. Javna kanalizacija, ki ima 2. STRAN 10. AVGUST 2005 LETO XI ŠTEVILKA 10 V E S T N I K funkcijo odvodnje vseh onesnaženih vod iz območja CERO na Centralno čistilno napravo Ptuj še ni zgrajena, zato so izvedene začasne rešitve za zadrževanje onesnaženih vod z odvozom njihovih viškov na CCN Ptuj; • načrtovane spremembe pri gradnji in tehnološki opremi objekta za sortiranje ločeno zbranih odpadkov, objektov za kompostiranje in nevtraliziranje biološko razgradljivih odpadkov in deponijskih polj za deponiranje bali-ranih odpadkov z oznako faze l/b; • načrtovano povečanje upravno funkcionalnega objekta v velikosti 20,2 m x 12,4 m; • razširitev odlagalnih polj na jugozahodni strani odlagalnega polja l/b (I. faza) za pribl. 2.300 m2 bruto površine, s podaljšanjem zbirne cevi za izcedne vode za približno 35 m." Drugi in tretji odstavek se spremenita tako, da glasita: "Meja ureditvenega načrta (z začetkom na skrajni severozahodni strani območja) poteka po severnem robu parcele št. 883/6, k. o. Rogoznica, jo prečka in poteka po parceli št. 650, k. o. Rogoznica in nadaljuje v k. o. Spuhlja, kjer prečka parcele št. 5, 6 in 7, kjer se obrne proti vzhodu in prečka parcele št. 31/6, 31/5, 31/1,31/2, 31/3, 31/4, 32/3, 32/2, 32/1, 34, 37/1, 37/2 in 37/3 ter se na parceli št. 834/1 obrne proti jugozahodu in poteka ob parceli št. 35/5 in ob robu parcele št. 26/1 in po robu parcele št. 215/5 ter se pri parceli št. 215/4 obrne proti severozahodu, prečka parcele št. 215/1, 214, 214/1, 218/4, 218/1, 255, 219/1, 254, 220/2, 223 in se po njenem robu obrne proti jugu in poteka po robu in preko parcel št. 224, 227, 228, 232, 21/1, 19 in 18/2, kjer se obrne proti severovzhodu in nadaljuje po robu parcel št. 16/2, 13/1, 834/2, 2/2, 1/4, 1/5 ter parcel št. 220/3 in 221/2, k.o. Brstje in parcele št. 1/3, k. o. Spuhlja, kjer se obrne proti vzhodu po robu parcel št. 1/2, 3/1 in 4/1 ter se po meji parcele št. 5 obrne v severno smer, poteka preko parcele št. 30 ter preide v k.o. Rogoznica, kjer poteka po robu in parcelah št. 650 in 653/6 ter se preko parcele št. 883/6 zaključi. k, o. Brstje: 220/3 in 221/2 k, o, Souhlia: 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 2/1,2/2, 3/1,4/1,5, 6, 7, 10, 11, 13/1, 16/2, 17/2, 18/2, 19,21/1, 21/2, 22, 23, 24, 25, 26/1, 26/2, 26/3, 27/1, 27/2, 27/3, 28/1, 28/2, 28/3, 30, 31/1,31/2, 31/3, 31/4, 31/5, 31/6, 32/1, 32/2, 32/3, 34, 35/1,35/2, 35/3, 35/4, 35/5, 37/1, 37/2, 37/3, 214/1, 215/1,215/2, 215/4, 215/5, 217, 218/1,218/4, 219/1,220/2, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 254, 255, 834/1 in 834/2 (oziroma po parcelaciji novo stanje: k, o. Rogoznica: 650/1, 650/2, 650/3, 650/4 ter 883/6 k. o. Brstje: 220/3 k, o. Spuhlja: 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7, 5/8, 5/9, 5/10, 5/11, 5/12, 5/13, 5/14, 5/15, 5/16, 6, 7, 17/2, 18/3, 18/4, 19/2, 19/3, 21/3, 25, 26/1,26/2, 26/3, 27/1, 27/2, 27/3, 28/1, 28/2, 28/3, 31/1, 31/2, 31/3, 31/4, 31/5, 31/6, 32/1, 32/2, 32/3, 34, 35/1,35/2, 35/3, 35/4, 35/5, 37/1, 37/2, 37/3, 214/1, 215/1,215/2, 215/4, 215/5, 217, 218/1, 218/4, 219/1,220/2, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232/2, 254, 255, 834/1, 834/2)." 5. člen V 6. členu se v prvem odstavku besedilo 2. alinee spremeni tako, da glasi: "-upravni objekt z laboratorijem, etaž-nosti K+P+M, velikosti 2 x 20,20 m x 12,40 m". Spremeni se besedilo 6. alinee tako, da glasi: sistem odvodnje onesnaženih meteornih vod iz dostopne ceste in upravno-reciklažnega platoja, ki se vodijo po ločenem vodotesnem kanalizacijskem sistemu do črpališča za odpadne meteorne vode in nato po tlačnem vodu v zadrževalni bazen, kjer se do izgradnje javnega kanalizacijskega sistema zbirajo in odvažajo na čistilno napravo." 6. člen Območje, ki se ureja z URN obsega V drugem odstavku 9. člena se spre-naslednje parcele oz. dele parcel: meni drugi stavek tako, da glasi: "Ob k. o. Rogoznica: 649/2, 650, 653/5 °Perativneml obiektu, ie ^ Parkirni|1 ter 883/6 ' mes* za ose':)na voz|la Ir> 15 parkirnih mest za tovorna vozila." Spremeni se četrti stavek tako, da glasi: "Za pranje koles transportnih vozil se izvede pralna ploščad tlorisne velikosti 10,0 m x 4,0 m, zahodno ob skladišču." 7. člen Za 16. členom se doda novo poglavje "Obveznosti investitorja" s 16. a in 16. b členom, ki glasita: "16. a člen Investitor je dolžan za vse posege na območju ureditvenega načrta zagotoviti ustrezno tehnično dokumentacijo. Pred pričetkom in med gradnjo je dolžan: - reševati uporabo oz. odkup zemljišč v sodelovanju z vsemi prizadetimi, - s primerno organizirano gradnjo zmanjšati negativne vplive na okolje na sprejemljivo raven, - gradbišče omejiti na širino posega in zagotoviti zavarovanje gradbišča tako, da sta zagotovljeni varnost in raba bližnjih objektov in zemljišč, - v skladu z veljavnimi predpisi v najkrajšem možnem času odpraviti negativne posledice, ki bi nastale zaradi gradnje in obratovanja objektov in ureditev. 16. b člen Investitor mora zagotoviti celosten načrt monitoringa v skladu s predpisi ter usmeritvami Poročila o vplivih na okolje. V delih, kjer je to mogoče, je treba monitoring prilagoditi in uskladiti z drugimi obstoječimi državnimi in lokalnimi spremljanji stanj kakovosti okolja. Pri fizičnih meritvah stanja sestavin okolja je treba zagotoviti vsaj tolikšno število točk nadzora, da se pridobi utemeljena informacija o stanju posamezne sestavine okolja. Točke spremljanja stanja se zasnuje tako, da omogočajo kontinuirano pridobivanje podatkov. Rezultati monitoringa so javni, investitor je dolžan poskrbeti za dostopnost podatkov. Dodatni ustrezni in zaščitni ukrepi, ki jih je investitor dolžan izvesti na podlagi rezultatov monitoringa, so: - dodatne tehnične in prostorske rešitve, - sanacije poškodovanih območij, naprav ali drugih prostorskih sestavin, - spremembo rabe prostora in druge ustrezne ukrepe in ureditve, - drugi ustrezni ukrepi." LETO XI STRAN 3 8. člen V drugem odstavku 17. člena se spremeni besedilo 8. alinee tako, da glasi: prvo odlagalno polje z vso potrebno funkcionalno infrastrukturo (sistem za zajem, zadrževanje in prečrpavanje izcednih vod, ureditev vmesnega sistema za odvod čistih vod, nastavitev sistema za odplinjevanje ter interne transportne poti. Do izgradnje javne kanalizacije se za zadrževanje in odvoz vseh onesnaženih vod iz območja CERO Gajke na Centralno čistilno napravo Ptuj zgradi zadrževalnik, ki bo po vključitvi v kanalizacijo služil kot kontrolni bazen za ugotavljanje onesnaženosti zajetih izcednih vod ter za količinsko in kakovostno regulacijo odtoka v kanalsko povezavo s CCN Ptuj." 9. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 350-05-189/2004 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.n, župan Mestne občine Ptuj 47. Na podlagi 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/1993, 30/1998), 53. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/1999 - UPB1, 2/2001, 1/2003, 6/2003), petega odstavka 13. člena Odloka o lokalnih gospodarskih javnih službah v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/05), 7. člena Odloka o načinu opravljanja obveznih lokalnih gospodarskih javnih služb zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov in odlaganja ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št.: 9/05) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel ODLOK o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov in odlaganja ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov na območju Mestne občine Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE J. člen (vsebina odloka) (1) S tem odlokom, kot koncesijskim aktom, se določi predmet in pogoji opravljanja obvezne lokalne gospodarske javne službe zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov in odlaganja ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov na območju Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: javna služba). (2) Odlok določa: • dejavnosti, ki so predmet javne službe, • območje izvajanja javne službe, uporabnike ter razmerja do uporabnikov, • pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar, • pooblastila koncesionarju, • splošne pogoje za izvajanje javne službe in za uporabo javnih dobrin, ki se z njo zagotavljajo, • vrsto in obseg monopola ali način njegovega preprečevanja, • začetek in čas trajanja koncesije, • vire financiranja javne službe, • način plačila koncesionarja, • nadzor nad izvajanjem javne službe, • prenehanje koncesijskega razmerja, • organ, ki opravi izbor koncesionarja, • organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe in • druge sestavine, potrebne za določitev in izvajanje javne službe. 2. člen (opredelitev pojmov) (1) Posamezni izrazi uporabljeni v tem odloku imajo naslednji pomen: 1. Koncesionirana gospodarska javna služba je gospodarska javna služba, ki jo opravlja koncesionar v svojem imenu in za svoj račun na podlagi pooblastila koncedenta. 2. Koncesijski akt je akt, s katerim se določi predmet in pogoje opravljanja gospodarske javne službe za posamezno javno službo. Koncesijski akt je odlok lokalne skupnosti. 3. Koncedent je lokalna skupnost. 4. Koncesionar je lahko fizična ali pravna oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe. Koncesionar je lahko tudi tuja oseba, če zakon ne določa drugače. 5. Koncesijska pogodba je pogodba, s katero koncedent in koncesionar uredita medsebojna razmerja v zvezi z opravljanjem koncesionirane gospodarske javne službe. II. PREDMET JAVNE SLUŽBE 3. člen (dejavnosti, ki so predmet javne službe) (1) Dejavnosti, ki so predmet javne službe iz prvega člena tega odloka obsegajo naslednje storitve: 1. zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov, ki vključuje tudi obdelavo, sortiranje in začasno skladiščenje komunalnih odpadkov pred oddajo v enega od postopkov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov, in sicer v naslednjem obsegu: • ločeno zbiranje in prevoz ločenih frakcij, • obdelavo in po potrebi tudi dodatno sortiranje ločenih frakcij ter začasno skladiščenje pred oddajo v predelavo, • zbiranje, začasno skladiščenje in pripravo nevarnih frakcij za oddajo v odstranjevanje in predelavo, • zbiranje in prevoz kosovnih odpadkov, • obdelavo kosovnih odpadkov pred oddajo v predelavo ali odstranjevanje, • zbiranje in prevoz biološko razgradljivih odpadkov, • zbiranje in prevoz kuhinjskih odpadkov, • zbiranje odpadnih jedilnih olj in maščob, • zbiranje in odvoz ostalih komunalnih odpadkov, • obdelavo ostalih komunalnih odpadkov pred oddajo v predelavo ali odstranjevanje, 2. obdelavo ostankov komunalnih odpadkov s stiskanjem in baliranjem odpadkov zaradi zmanjšanja volumna odpadkov, ki se odlagajo, 3. odstranjevanje komunalnih odpadkov ali odlaganje ostankov predelave, 4. saniranje divjih odlagališč komunalnih odpadkov. III. OBMOČJE IZVAJANJA JAVNE SLUŽBE, UPORABNIKI TER RAZMERJA DO UPORABNIKOV 4. člen (območje izvajanja javne službe) (1) Opravljanje javne službe se izvaja na celotnem območju Mestne občine Ptuj. 5. člen (uporabniki ter razmerja do uporabnikov) (1) Uporabniki storitev javne službe so vse fizične ali pravne osebe na območju Mestne občine Ptuj, pri katerih nastajajo komunalni ali njim po naravi ali sestavi podobni odpadki iz proizvodnje, trgovine, storitvene ali druge dejavnosti. (2) Uporaba storitev javne službe je za uporabnike storitev javne službe obvezna. 3 (3) Uporabniki storitev javne službe so koncesionarju dolžni plačevati stroške opravljanja storitev po ceni, ki se oblikuje v skladu z določili veljavnega predpisa o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja in na način, ki se določi s posebnim aktom, ki ga sprejme Mestni svet Mestne občine Ptuj v skladu z določili veljavnega predpisa o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja. IV. POGOJI, KI JIH MORA IZPOLNJEVATI KONCESIONAR 6. člen (pogoji) (1) Koncesionar je lahko fizična ali pravna oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe. Koncesionar je lahko tudi tuja oseba, če zakon ne določa drugače. (2) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe so: 1. da je registriran za dejavnost, ki je predmet javne službe ali je vpisan v register samostojnih podjetnikov oziroma ima obrtno dovoljenje, 2. da ima ustrezno dovoljenje pristojnega ministrstva za predelavo ali odstranjevanje komunalnih odpadkov, 3. da ima ustrezno potrdilo pristojnega ministrstva o vpisu v evidenco prevoznikov odpadkov, 4. da ima ustrezno dovoljenje pristojnega ministrstva za odlaganje odpadkov, 5. da razpolaga s sredstvi in opremo ter objekti in napravami, ki izpolnjujejo predpisane pogoje za zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov, 6. da razpolaga s sredstvi in opremo ter objekti in napravami, ki izpolnjujejo predpisane pogoje za obdelavo ostankov komunalnih odpadkov s stiskanjem in baliranjem odpadkov zaradi zmanjšanja volumna odpadkov, 7. da razpolaga s sredstvi in opremo ter objekti in napravami, ki izpolnjujejo predpisane pogoje za odlaganja ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov, 8. da razpolaga s sredstvi in opremo ter objekti in napravami, ki izpolnjujejo predpisane pogoje za saniranje divjih odlagališč komunalnih odpadkov, 9. da razpolaga z zadostnim številom delavcev z ustreznimi kvalifikacijami, usposobljenostjo in izkušnjami za opravljanje storitev javne službe, 10. da izpolnjuje druge s predpisi določene pogoje. V. POOBLASTILA KONCESIONARJU 7. člen (pooblastilo) (1) Koncedent pooblašča koncesionarja za opravljanje javne službe. (2) Koncesionar opravlja javno službo v svojem imenu in za svoj račun. VI. SPLOSNI POGOJI ZA IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 8. člen (splošni pogoji za izvajanje javne službe) (1) Koncesionar izvaja javno službo v skladu z zakonom, ki ureja področje varstva okolja ter podzakonskimi akti sprejetimi na njegovi podlagi in predpisi Mestne občine Ptuj. VII. OBSEG MONOPOLA 9. člen (obseg monopola) (1) Koncesija za opravljanje dejavnosti se podeli enemu koncesionarju. Vlil. ZAČETEK IN CAS TRAJANJA KONCESIJE 10. člen (začetek koncesije) Koncesijsko razmerje se začne s podpisom koncesijske pogodbe. 11. člen (trajanje koncesije) (1) Koncesija se podeli za obdobje 10 let. (2) Koncesijska pogodba se ob soglasju pogodbenih strank lahko po preteku časa za katerega je sklenjena podaljša, če koncesionar opravlja javno službo kvalitetno, strokovno in koncedent ni vlagal upravičenih ugovorov v zvezi z izvajanjem koncesijske pogodbe. ŠTEVILKA 10 10. AVGUST 2005 LETO XI STRAN 5 VestniK IX. VIRI FINANCIRANJA JAVNE SLUŽBE 12. člen (viri financiranja javne službe) (1) Koncesionar pridobiva sredstva za izvajanje javne službe: • iz plačil uporabnikov storitev javne službe, • iz proračuna Mestne občine Ptuj, • iz dotacij, donacij in subvencij, • iz drugih virov. X. NAČIN PLAČILA KONCESIONARJA 13. člen (koncesijska dajatev) (1) Koncesionar plača koncedentu letno koncesijsko dajatev za izvrševanje gospodarske javne službe. (2) Koncesijska dajatev se obračunava in plačuje v odstotkih od cene storitve koncesionarja, način obračuna in plačila pa se podrobneje določi v koncesijski pogodbi. (3) Koncesionar mora v svojih evidencah zagotoviti podatke o osnovah, na podlagi katerih se obračunava in plačuje koncesijska dajatev. (4) V primeru, ko gre za uresničevanje javnega interesa zagotavljanja javne službe, se lahko koncedent v javnem interesu in v korist uporabnikov odpove plačilu koncesijske dajatve, kar se posebej opredeli v koncesijski pogodbi. XI. NADZOR NAD IZVAJANJEM GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE 14. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesije, v skladu z določili koncesijske pogodbe, izvajajo pristojne službe občinske uprave Mestne občine Ptuj in Mestni svet Mestne občine Ptuj. 2 (2) Nadzor nad zakonitostjo dela koncesionarja izvršuje pristojna inšpekcijska služba. XII. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA 15. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) (1) Koncesijsko razmerje preneha: • s prenehanjem koncesijske pogodbe, • z odkupom koncesije, • z odvzemom koncesije, • s prevzemom javne službe v režijo, • v drugih primerih določenih s koncesijsko pogodbo. 16. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha: • po preteku časa, za katerega je bila sklenjena, • z odpovedjo, če je sklenjena za nedoločen čas, • z razdrtjem. (2) Razlogi in pogoji za razdrtje, odpovedni rok in druge medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi in razdrtju pogodbe se določijo v koncesijski pogodbi. 17. člen (odkup koncesije) (1) Z odkupom koncesije preneha koncesijsko razmerje tako, da koncesionar preneha opravljati javno službo pred potekom časa trajanja koncesije, koncedent pa v določenem obsegu prevzame objekte in naprave, ki jih je koncesionar zgradil ali pridobil za namen izvajanja javne službe. (2) Način, obseg in pogoji odkupa koncesije se določijo v koncesijski pogodbi. 18. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent odvzame koncesijo koncesionarju ne glede na določila koncesijske pogodbe: • če ne začne z opravljanjem javne službe v za to določenem roku, • če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot gospodarska javna služba ali kot konce-sionirana gospodarska javna služba, • če dejavnosti ne izvaja redno, strokovno in pravočasno, skratka tako, da je so povzročene motnje v izvajanju dejavnosti, • če dejavnosti ne izvaja v skladu s predpisi, standardi in navodili konce-denta, • zaradi ponovljenih in dokazanih grobih kršitev predpisov in določil koncesijske pogodbe, • če za izvajanje javne službe obračunava cene v nasprotju z določili veljavnega predpisa o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja, • če koncesionar kot fizična ali pravna oseba preneha obstajati. (2) Koncedent mora koncesionarju, pred odvzemom, dati primeren rok za odpravo kršitev iz tretje, četrte in pete alinee prvega odstavka tega člena. (3) V primeru odvzema koncesije v skladu z drugo alinejo prvega odstavka tega člena ima koncesionar pravico do odškodnine v skladu z določili zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb. 19. člen (prevzem javne službe v režijo) (1) Koncedent lahko prevzame javno službo v režijo. (2) Pogoji in način prevzema se določijo v koncesijski pogodbi. XIII. NAČIN PODELITVE KONCESIJE 20. člen (javni razpis) (1) Koncedent pridobiva koncesionarje na podlagi javnega razpisa. (2) Javni razpis se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. 21. člen (oblika in postopek javnega razpisa) (1) Javni razpis se opravi po določbah tega odloka, v skladu z določili zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb in ob smiselni uporabi določil zakona, ki ureja področje javnih naročil. (2) Javni razpis je veljaven, če se nanj prijavi vsaj eden ponudnik, ki izpolnjuje s tem odlokom določene pogoje. (3) Če javni razpis ni uspel se lahko ponovi ali pa se koncesija podeli neposredno s pogodbo. (4) Strokovno komisijo za vodenje postopka razpisa in oceno ponudb imenuje župan Mestne občine Ptuj. 22. člen (vsebina javnega razpisa) (1) Javni razpis mora vsebovati pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar in so določeni v drugem odstavku 6. člena tega odloka, obveznost predložitve programa ravnanja z ločeno zbranimi frakcijami in merila za izbor. XIV. ORGAN, KI OPRAVI IZBOR KONCESIONARJA 23. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) (1) Koncesionarja izbere z upravno odločbo pristojni organ občinske uprave Mestne občine Ptuj na podlagi predloga strokovne komisije za vodenje postopka razpisa in oceno ponudb. (2) V postopku izbire koncesionarja imajo vsi kandidati, ki so sodelovali v postopku javnega razpisa, položaj stranke. XV. ORGAN, POOBLAŠČEN ZA SKLENITEV KONCESIJSKE POGODBE 24. člen (organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe) (1) Koncesijsko pogodbo v imenu koncedenta sklene župan Mestne občine Ptuj. 2 (2) O sklenitvi koncesijske pogodbe župan Mestne občine Ptuj obvesti Mestni svet Mestne občine Ptuj. XVI. DRUGE SESTAVINE POTREBNE ZA DOLOČITEV IN IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 1. Prenos koncesije 25. člen (prenos koncesije) (1) Koncesionar lahko prenese opravljanje javne službe na drugo osebo samo z dovoljenjem koncedenta. (2) Koncedent lahko v celoti ali delno prenese opravljanje javne službe samo v primerih določenih z zakonom, ki ureja področje gospodarskih javnih služb ali zaradi razlogov, določenih v koncesijski pogodbi, drugače pa samo s soglasjem koncesionarja. 2. Višja sila 26. člen (dolžnosti in pravica koncesionarja) (1) Koncesionar mora v gjcviru objektivnih možnosti opravljati javno službo tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (2) V primeru iz prejšnjega odstavka tega člena ima koncesionar pravico od koncedenta zahtevati povračilo stroškov, ki so nastali zaradi opravljanje javne službe v nepredvidljivih okoliščinah. (3) Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmerje preneha, vendar samo sporazumno med koncedentom in koncesionarjem. 3. Odgovornost koncesionarja za ravnanje zaposlenih 27. člen (odgovornost za škodo) (1) Koncesionar je v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam. 4. Začasen prevzem (1) V kolikor koncesionar v primerih, ki so posledica ravnanja pri njem zaposlenih ljudi, ne zagotovi opravljanje javne službe, lahko njeno izvajanje začasno zagotovi koncedent s prevzemom javne službe v režijo ali na drug način, določen v koncesijski pogodbi. 5. Odgovornost koncedenta za ravnanje koncesionarja 29. člen (vrsta odgovornosti) (1) Koncedent subsidiarno odgovarja za škodo, ki jo pri opravljanju javne službe povzroči koncesionar uporabnikom ali drugim osebam, če ni s koncesijsko pogodbo dogovorjena drugačna odgovornost. 6. Zavarovanje odgovornosti za škodo 30. člen (zavarovanje) (1) Koncesionar mora biti ustrezno zavarovan za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam in za škodo, ki jo pri opravljanju javne službe povzroči uporabnikom ali drugim osebam. (3) Obseg zavarovanja iz prejšnjega odstavka se določi s koncesijsko pogodbo. XVII. KONČNA DOLOČBA 31. člen (začetek veljavnosti) (1) Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in začne veljati petnajsti dan po objavi. Številka: 015-04-9/05-702 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r, župan Mestne občine Ptuj 28. člen (začasen prevzem) ŠTEVILKA 10 10. AVGUST 2005 LETO XI STRAN 7 48 Na podlagi 26. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - uradno prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel ODLOK o turistični taksi v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se določajo zavezanci za plačilo turistične takse, določa višina turistične takse, oprostitev plačila turistične takse, evidenca oprostitev plačila turistične takse, postopek pobiranja in odvajanja turistične takse, rok za nakazovanje turistične takse, mesečno poročilo, spremljanje in nadzor nad pobiranjem turistične takse. 2. člen (1) Zavezanci za plačilo turistične takse so državljani Republike Slovenije in tujci, ki na območju Mestne občine Ptuj, izven svojega stalnega prebivališča uporabljajo storitev prenočevanja (v nadaljevanju turisti) v nastanitvenem objektu. (2) Osebe iz prejšnjega odstavka tega člena plačajo turistično takso hkrati s plačilom storitve za prenočevanje. Plačati so jo dolžne tudi v primeru, ko so deležne brezplačnih storitev za prenočevanje, razen če zakon ne določi drugače. II. VIŠINA TURISTIČNE TAKSE 3. člen (1) Turistična taksa se določi v višini 11 točk. 2 (2) Vrednost turistične takse se izračuna tako, da se pomnoži število točk z vrednostjo točke, ki jo v skladu z zakonom določi Vlada Republike Slovenije. III. OPROSTITVE 4. člen (1) Plačila turistične takse so oproščeni: • otroci do 7. leta starosti, • osebe z zdravniško napotnico v naravnih zdraviliščih, • osebe na podlagi predložitve fotokopije odločbe pristojnega organa, iz katere je razvidno, da je pri zavarovancu oziroma zavarovanki podana invalidnost oziroma telesna okvara ali fotokopije potrdila oziroma izvedenskega mnenja pristojne komisije o ugotavljanju invalidnosti oziroma telesni okvari ali na podlagi članske izkaznice invalidske organizacije, • otroci in mladostniki na podlagi predložitve fotokopije odločbe, ki zadeva razvrščanje in usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, • učenci, dijaki in študenti ter njihove vodje oziroma mentorji, udeleženci vzgojno-izobraževalnih programov, ki jih na nepridobitni podlagi organizirajo društva in druge vzgojno-izo-braževalne ustanove ter verske in druge skupnosti v okviru svojih rednih aktivnosti, • dijaki in študentje v dijaških oziroma v študentskih domovih, • osebe, ki so na začasnem delu in bivajo v gostinskem obratu neprekinjeno več kot 30 dni, • tuji državljani, ki so po mednarodnih predpisih in sporazumih oproščeni plačila turistične takse, • člani Planinske zveze Slovenije v planinskih postojankah, na podlagi veljavne članske izkaznice. (2) Turistično takso v višini 50 % plačujejo: • osebe od 7. do 18. leta starosti, • turisti, člani mednarodnih mladinskih organizacij, ki prenočujejo v mladinskih prenočiščih, ki so vključena v mednarodno mrežo mladinskih prenočišč IYHF, • turisti v kampih. 5. člen Če je turist oproščen plačila celotne ali dela turistične takse, mora biti vpisan razlog oprostitve iz 4. člena tega odlo- ka v evidenci gostov, ki se vodi v skladu s predpisi, ki urejajo prijavo prebivališča. IV. POSTOPEK POBIRANJA IN ODVAJANJA TURISTIČNE TAKSE 6. člen (1) Pravne osebe javnega in zasebnega prava, samostojni podjetniki posamezniki oziroma samostojne podjetnice posameznice, sobodajalci in kmetje oziroma sobodajalke in kmetice, ki sprejemajo turiste na prenočevanje, morajo pobirati turistično takso v imenu in za račun občine hkrati s plačilom storitev za prenočevanje ali najpozneje zadnji dan prenočevanja. (2) Osebe iz prejšnjega odstavka morajo pobirati in odvajati turistično takso za prenočitev turista tudi v primeru, če mu ne zaračunavajo plačila storitve za prenočevanje. 7 člen (1) Osebe iz 6. člena tega odloka nakazujejo pobrano turistično takso do 25. dne v mesecu za pretekli mesec na poseben račun občine, hkrati so v istem roku dolžne predložiti občini in pristojnemu davčnemu organu mesečno poročilo, iz katerega mora biti razvidno število prenočitev in znesek pobrane turistične takse. Poročilo so osebe dolžne predložiti tudi v primeru, ko niso imele gostov na prenočevanju. V tem primeru se na poročilo pripiše, da gostov na prenočevanju ni bilo. (2) Poročilo iz prejšnjega odstavka tega člena oddajo osebe na obrazcu, ki je na voljo na Oddelku za gospodarstvo Mestne občine Ptuj. 8. člen Zbrana sredstva turistične takse so namenski prihodek Mestne občine Ptuj in se uporabljajo za spodbujanje razvoja turizma v skladu z zakonom in proračunom Mestne občine Ptuj. V. NADZOR 9. člen (1) Nadzor nad pobiranjem in odva- janjem turistične takse ter vodenjem evidenc opravlja pristojni davčni organ. (2) Nadzor iz prejšnjega odstavka tega člena lahko opravlja tudi komunalni inšpektor. VI. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI 11. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o turistični taksi v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/98). 12. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-11/2005 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r., župan Mestne občine Ptuj 49. Na podlagi 23. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 - popravek, 58/03 -ZZK-1) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel ODLOK o občinskem lokacijskem načrtu za del poselitvenega območja Pl 1-R4 Toplice - območje hotela in lokalne obvozne ceste I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (podlaga za občinski lokacijski načrt) S tem odlokom se ob upoštevanju Odloka o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana za območje Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04) sprejme občinski lokacijski načrt za del poselitvenega območja P 11-R4 Toplice - območje hotela in lokalne ceste v digitalni in analogni obliki. Lokacijski načrt je izdelal URBIS d.o.o. Maribor, Svetozarevska ul. 6 pod številko 301-LN/2004 v marcu 2005. 2. člen (vsebina odloka) (1) Ta odlok določa: ureditveno območje, zasnovo projektnih rešitev prometne infrastrukture, zasnovo projektnih rešitev za urbanistično, krajinsko in arhitekturno oblikovanje, zasnovo projektnih rešitev energetske, vodovodne in druge komunalne infrastrukture, rešitve in ukrepe za varovanje okolja, ohranjanja narave in kulturne dediščine ter trajnostne rabe naravnih dobrin, etapnost izvedbe, obveznosti investitorjev in izvajalcev, tolerance ter nadzor nad izvajanjem te uredbe. (2) Sestavine iz prejšnjega odstavka so obrazložene in grafično prikazane v občinskem lokacijskem načrtu, ki je skupaj z obveznimi prilogami na vpogled na Mestni občini Ptuj. Lokacijski načrt iz prejšnjega člena vsebuje tekstualni del, grafični del ter smernice in mnenja pristojnih nosilcev urejanja prostora. II. UREDITVENO OBMOČJE 3. člen (obseg ureditvenega območja) Obravnavano območje, se nahaja na desnem bregu Drave, jugozahodno od starega mestnega jedra Ptuj. V neposredni bližini, severno od obravnavanega območja ležijo obstoječi objekti Term Ptuj. Območje obdelave je na severni strani omejeno z dovozno cesto do Term Ptuj, na jugovzhodu z obstoječim apartmajskim naseljem, na jugu pa z robom parcel št. 896 in 897 ter delno 898 k. o. Ptuj. Velikost območja obdelave je 105 500 V območje obdelave so vključene naslednje parcelne številke: 3973/1, 849/9, 849/1, 4001, 849/10, 849/23, 932, 892, 893, 894, 849/4, 849/5, 849/3, 931/2, 898, 897, 895, 849/5, 849/8, 4001, 930, 966, 964, 968/2, 930, 961, 962/2, 896, 849/6, 969/2, 972/2 vse k.o. Ptuj. Območje je po odloku o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana za območje Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04), z oznako Pl 1-R4 Toplice, opredeljeno kot poselitveno območje namenjeno javni infrastrukturi 4. člen (namenska raba ureditvenega območja) Osnovna namenska raba: poselitveno območje namenjeno javni infrastrukturi. Podrobnejša namenska raba: območje za vzgojo in izobraževanje, šport, zdravstvo, socialno varstvo, kulturo, javno upravo, čaščenje in opravljanje verskih dejavnosti. 5. člen (vrste dopustnih dejavnosti, vrste dopustnih gradenj in drugih del ter vrste dopustnih objektov glede na namen) Vrste dopustnih dejavnosti: dejavnosti povezane z vzgojo in izobraževanjem, športom, turizmom, rekreacijo, zdravstvom, socialno varnostjo, kulturo, javno upravo, čaščenjem in opravljanjem verskih dejavnosti. Vrste dopustnih gradenj in drugih del: novogradnje, adaptacije, dozidave, nadzidave, spremembe namembnosti, odstranitev obstoječih objektov in delne rušitve stavb s ciljem očiščenja stavbnega fonda nefunkcionalnih oz. neestetskih sestavin. Vrste dopustnih objektov glede na namen: objekti namenjeni vzgoji in izobraževanju, športu, zdravstvu, socialnemu varstvu, kulturi, javni upravi, čaščenju in opravljanju verskih dejavnosti. III. UMESTITEV NAČRTOVANE UREDITVE V PROSTOR 6. člen (merila in pogoji za graditev objektov in izvedbo drugih del) Zasnova ureditve območja, lega, velikost in zmogljivost objektov Predvidena je ureditev 105.500 m2 površin. Predmet lokacijskega načrta je ureditev območja, ki zajema izgradnjo novega topliškega hotela, prometno ureditev okolice kompleksa in predvideno lokalno obvozno cesto. Objekt hotela Predvideno območje urejanja topliškega hotelskega kompleksa znaša 26.500 m2. Velikost objekta hotela je neto notranje površine 13.493 m2. Novi HOTEL 4* je zasnovan tako, da je pritličje nekoliko dvignjeno nad terenom. Absolutna kota 223.60 je relativna kota ± 0.00 in predstavlja v tem projektu vrh finalnega tlakovanja pritličja hotela. Absolutna kota 223.10 je relativna kota -1.50 in predstavlja korigirano koto obstoječega cestišča, na katerega se s prometnicami navezuje novi objekt. Hotel bo obsegal pet etaž (K+P+3): klet, pritličje in tri nadstropja. Na strehi bo osrednji del med tremi kraki namenjen strojnici za prezračevanje in plinski kotlovnici. Omenjeni del bo imel lastno funkcionalno streho. Programi, ki jih bo vseboval in nudil gostom novi hotel so sledeči: sobe za goste, gostinstvo, kongresni del, bazenski del s savnami, wellnes program in zdravstvo, lokali za najem, garaža ter uprava term. Oblikovanje zunanje podobe objekta Predvideni hotel je oblikovan s tremi kraki etažnosti K+P+3 kot sodobna ploskovna fasada z asimetrično urejenimi balkonskimi odprtinami. Posamezne ploskve se tudi barvno obdelane v sorodnih nijansah. Krožni dodatki parterja etažnosti K+P so pretežno oblikovani kot steklena transparentna fasada, ki omogoča stik obiskovalcev z zunanjo okolico. Strehe bodo ravne, na bazenskem delu bo streha ločna na konstrukciji iz lep- ljenih nosilcev in na strehi nad 3.nadstropjem bo lahka ločna konstrukcija, predvidena kot maska horizontalnega razvoda prezračevalnih kanalov. Nosilna konstrukcija bo AB skelet z delom vmesnih zidov. Na vsakem drugem polju nadstropij bo vmesni zid iz lahke montažne konstrukcije. Ureditev okolice objektov Koncept ureditve odprtih površin se navezuje na obstoječe značilnosti prostora in zasnovo razporeditve dejavnosti na območju. Obstoječe urejene zelene površine se v največji možni meri ohrani in vključi v ureditev odprtega prostora. Odprte površine se urejajo predvsem kot javne zelene površine v funkciji členitve in soooblikovanja prostora. Odprte površine se uredi s travnatimi površinami in zasaditvijo s skupinami okrasnih dreves, grmovnic in pokrovnih rastlin. Zaradi ločitve območja se proti prometnim površinam zasadijo drevoredi. Na severovzhodu objekta se predvidi ustrezna zazelenitev, v obliki visokega drevja, da se omili pogled na nov objekt in zaščiti veduta oziroma pogled s Ptujskega gradu. Zelene površine je potrebno funkcionalno povezati s peš potmi s širšim zelenim zaledjem. Ustrezno utrjene in urejene poti mora spremljati zasaditev in urbana oprema. Detajlnejša določitev rastlinskih vrst, kvantifikacija in oprema odprtih površin se določi s projektno dokumentacijo zunanje ureditve, ki mora upoštevati celotno zasnovo ureditve zelenih površin in značaj prostora. IV. ZASNOVA PROJEKTNIH REŠITEV PROMETNE, ENERGETSKE, KOMUNALNE IN DRUGE GOSPODARSKE INFRASTRUKTURE 7. c/en (skupne določbe) Za predvideno infrastrukturo se izdela tehnična dokumentacija, v skladu z veljavno zakonodajo. Pri izdelavi tehnične dokumentacije je potrebno upoštevati predpisane minimalne horizontalne in vertikalne odmike, zahteve upravljalcev ter vsa zakonska določila predpisov o sanitarnem, higienskem in požarnem varstvu. 8. člen (prometna infrastruktura) Cestne ureditve Kot osnovo za celotno obravnavano ureditev je potrebno na celotni dolžini (cca 500,00 m) rekonstruirati oz. na novo zgraditi glavno dovozno cesto, preko katere se bo odvijal ves promet z motornimi vozili, pešci in kolesarji. Nova prometnica (cesta) je na predmetnem odseku zasnovana z elementi kot sledi: - vozišče 2 x 3,00 m 6,00 m - srednji delilni otok 1 x 2,00m 2,00 m - pločnik (obojestranski) 2 x 2,50 m 5,00 m Skupaj: 13,00 m Iz južne strani nove prometnice je predvidenih sedem priključkov in sicer: - na skrajnem severo-zahodnem robu priključek bodoče (nove) povezovalne ceste, katere lega in potek sta razvidni iz grafičnih prilog, - nasprotni priključka za avtokamp in igrišča je predviden dovoz do hotela in hotelske garaže, ki se nahaja v kletni etaži. Prav tako se preko tega priključka "napajajo" parkirišča severno in južno od le tega. - Nasproti priključka za objekte Terme Ptuj in kompleksa bazenov, je kot centralni dovoz predvideno krožno priključevanje za bodoči hotelski objekt z dvema priključkoma na cesto. - Nasproti obstoječe "kolesarnice" je lociran priključek nove dovozne in povezovalne interne ceste, ki bo služila za dovoze in dostope do garaže ter parkirnih površin na južni strani. Preko te povezovalne ceste bo izvedena tudi navezava na Mlinsko cesto in omogočena dostava ter intervenca za potrebe hotelskega objekta. - Sledi priključek, ki je izključno namenjen dovozu (izvozu) za parkirišča ob severni in južni strani le-tega. Severno-zahodni rob območja obdelave lokacijskega načrta predstavlja nova povezovalna cesta, ki je zasnovana z elementi vozišča 6,00 m (2 x 3,00 m) in obojestranskim pločnikom v širini po 2,50 m, kot skupna peš in kolesarska pot. Enake elemente ureditve ima tudi južna povezovalna cesta, ki se v smeri jugovzhod nadaljuje, v smeri severa in severo-vzhoda pa priključuje na obsto- ječo ulico skozi apartmajsko naselje in na novo povezovalno interno cesto skozi parkirišče. Vse interne (notranje) dovozne ceste in ceste med parkirišči so široke 6,00 m, razen v garaži, kjer znaša ta širina 6,50 m. Parkirna mesta so dolžine 5,00 m in širine 2,50 m. V južnem delu je ob parkirišču predvidena še možnost odstave za 3 avtobuse. Mirujoči promet Na osnovi opredeljenih površin za potrebe odstave se le-te nahajajo znotraj območja obdelave ob cesti in ob jugo-vzhodni strani bodočega hotelskega objekta. Na ta načina je na parkirnih površinah vzdolžno ob cesti predvidenih cca 220 parkirnih mest. Neposredno ob jugovzhodni strani hotelskega objekta je predvideno dvonivojsko parkiranje s kapaciteto 127 parkirnimi mesti v kletni etaži in 66 parkirnimi mesti na strehi. Ob jugo-vzhodni strani prečne dovozne ceste je še nivojsko parkirišče s kapaciteto 86 parkirnimi mesti. Za potrebe zaposlenih je predvidenih 28 parkirnih mest. Ob dovozni cesti do hotela oz. hotelske garaže je lociranih še 64 parkirnih mest. Sam hotelski objekt ima v kletni etaži garažo za goste hotela s kapaciteto cca 45 parkirnih mest. Skupna kapaciteta parkirnih mest znaša cca 630., kar načeloma zadovoljuje tudi povprečne poletne obremenitve. Za potrebe avtobusov so predvidena 3-4 parkirna/odstavna mesta vzdolžno ob parkirišču s kapaciteto 57. Peš in kolesarski promet Pešci in kolesarji so ob glavni prometnici vodeni obojestransko na od vozišča ločenih pločnikih, ki so kot skupna peš in kolesarska pot v širini min. 2,50 m. Znotraj območja so kolesarji vodeni v sklopu vozišča, pešci pa po pločnikih, kjer so predvideni. Odstava koles je privzeta iz obstoječega stanja (kolesarnica). Dostava, intervencija Zagotovljena je preko osnovne dovozne ceste, interne prečne povezave in enosmerne transportne poti do jugovzhodnega vogala hotelskega objekta z navezavo na obstoječe in predvidene dovozne ulice in poti. Javni prevozi Posebnih avtobusnih postajališč za način javnih prevozov ni predvidenih, saj na predmetni glavni prometnici ne obstajajo linije javnih prevozov. Za potrebe turističnih avtobusov so na razpolago že prej omenjena odstavna mesta. Prometni režim Primarno prednostno potezo predstavlja osnovna dovozna cesta in vsi ostali priključki na njo so prometno podrejeni. 9. c/en (energetska infrastruktura) Za zagotovitev oskrbe z električno energijo je potrebno izvesti naslednje: - po potrebi prestaviti obstoječe elektro omrežje, - zgraditi novo TP ustrezne moči s pripadajočo vključitvijo v SN omrežje, - zgraditi nov NN razvod. V sklopu predvidenih prometnic in ureditve okolja se predvidi tudi ustrezno omrežje javne razsvetljave. bo v čim večji možni meri zmanjšan odtok padavinskih voda pred iztokom v površinske odvodnike. Fekalne vode se vodijo v obstoječi kanalizacijski sistem. Gravitacijski priključki so dovoljeni samo za dele objekta nad terenom, v primeru izvedbe kleti ali garaž se predvidi ustrezno prečrpavanje. Za odvodnjo komunalnih odpadnih voda naj se načrtuje vodotesna kanalizacija, ki naj bo navezana na obstoječo kanalizacijo. Za obravnavano območje se naj načrtuje ločen sistem odvajanja za padavinske in komunalne odpadne vode iz objektov. J L člen (druga infrastruktura) Telekomunikacijsko omrežje Predvideni objekt se lahko naveže na obstoječe TK kabelsko omrežje iz TC PTUJ BREG 2069. Po potrebi se ustrezno prestavi oz. zaščiti obstoječe TK omrežje. 10. člen (komunalna infrastruktura) Vodooskrba Vodovodni priključek za potrebe hotela se lahko izvede iz obstoječega vodovodnega cevovoda, preko ustrezno dimenzioniranega vodomera za požarne in sanitarne potrebe. Vodomerno mesto se izvede na začetku kompleksa v tipski vodomerni jašek. Plinovod in ogrevanje Predvideni objekt se lahko naveže na obstoječe plinovodno omrežje DN 150. Ogrevanje je lahko iz obstoječe kotlovnice oz. iz predvidene v objektu. V. REŠITVE IN UKREPI ZA VAROVANJE OKOUA, OHRANJANJE NARAVE, VARSTVO KULTURNE DEDIŠČINE TER TRAJNOSTNO RABO NARAVNIH DOBRIN Odvajanje odpadnih voda Pri načrtovanju kanalizacije je potrebno upoštevati določila Odloka o odvajanju in čiščenju komunalnih odpadnih in padavinskih voda na območju MO Ptuj: Potrebno je predvideti ločen sistem kanalizacije. Padavinske vode iz streh in padavinske vode iz povoznih površin je potrebno očistiti na ustrezno dimenzioniranih peskolovih in lovilcih olj in jih voditi v vodotok. Odvajanje čistih padavinskih voda iz utrjenih površin in strešin je potrebno urediti v skladu z 92. členom ZV (Ur.list RS, št. 67/02) in sicer na tak način, da 12. člen (merila in pogoji za varstvo okolja) Varovanje voda Pri predvidenih posegih je potrebno upoštevati 37. člen ZV (Ur.list RS, št. 67/02), ki določa, da na vodnem in priobalnem zemljišču ter na območju presihajočih jezer ni dovoljeno posegati v prostor, razen v posebnih primer, kadar gre za objekte grajenega javnega dobra, ukrepe, ki se nanašajo na izboljšanje hidromorfoloških in bioloških lastnosti površinskih vod, ukrepe, ki se nanašajo na ohranjanje narave, gradnjo objektov za rabo voda, zagotovitev varnosti in dr. Pri predvidenih posegih je potrebno upoštevati varovanje priobalnega zemljišča in sicer pri vodotokih 1. reda 15 metrov od meje vodnega zemljišča in pri vodotokih 2. reda 5 metrov od meje vodnega zemljišča, kot to določa 14. člen Zakona o vodah (Ur.list RS, št. 67/02, ZV-1). Varovanje zraka Upoštevati je potrebno določila Zakona o varstvu okolja (Ur. list RS, št. 41/04), Uredbe o mejnih, opozorilnih in kritičnih imisijskih vrednostih snovi v zraku (Uradni list RS, št. 73/94) in Uredbe o emisiji snovi v zraku iz kurilnih naprav (Ur. list RS, št. 73/94). Po Sklepu o določitvi območij in stopnji onesnaženosti zaradi žveplovega dioksida, dušikovih oksidov, delcev, svinca, benzena, ogljikovega monoksida in ozona v zunanjem zraku (Ur. list RS, št. 72/03) spada obravnavano območje v II. stopnje onesnaženosti zraka. Varstvo pred hrupom V okviru načrtovanja predvidene prostorske uredite na obravnavanem območju je potrebno skladno z določili Uredbe o hrupu v naravnem in življenjskem okolju (Uradni list RS, št. 45/95 in št. 66/96): - upoštevati zahteve, ki se nanašajo na nedopustnost prekoračitve predpisane mejne ravni za vir hrupa po 1 2. členu zgoraj navedene uredbe, oziroma povzročanja čezmerne obremenitve s hrupom v območju, kjer predpisane mejne ravni niso presežene; niti ne povzročanja čezmerne obremenitve s hrupom v območju, kjer je obremenitev s hrupom čezmerna; - v primeru, da je v okviru določitve obstoječe obremenjenosti okolja s hrupom ugotovljeno, da je celotna obremenjenost s hrupom presežena, je vsakršen nadaljnji poseg možen le pod pogojem, da se predhodno sanira obstoječe stanje in da poseg ne pomeni take dodatne obremenitve okolja s hrupom, ki ne bi bile skladne s predpisanimi mejnimi vrednostmi emisij ravni hrupa. Odvoz komunalnih odpadkov se zagotovi v skladu z veljavnim predpisom, ki ureja področje ravnanja s komunalnimi odpadki. Zavarovanje plodne zemlje Investitor je v času gradnje dolžan poskrbeti za zavarovanje plodne zem- Ije pred uničenjem, deponirati jo mora 2004), ki so priloga temu odloku in se na določeno lokacijo za njeno začasno hranijo na sedežu Mestne občine Ptuj. shranjevanje in nadaljnjo uporabo. J 3. člen (ohranjanje narave) Na območju, ki ga obravnava občinski lokacijski načrt za del poselitvenega območja P11-R4 Toplice - območje hotela in lokalne obvozne ceste, se nahajajo ekološko pomembno območje in posebno varstveno območje. Koda: 41500 EKOLOŠKO POMEMBNO OBMOČJE: Drava-spodnja Značilnosti in ocena stanja: Poplavno območje in nižinski tok Drave med Mariborom in Središčem ob Dravi je kompleksen ekosistem z veliko pestrostjo habitatov in vrst, življenjski prostor ogroženih živalskih in rastlinskih vrst, evropsko pomemben selitveni koridor in prezimovališče ptic. Koda: Sl 5000011 POSEBNO VARSTVENO OBMOČJE: Drava Ptujsko jezero z Dravo med Mariborom in Ormožem ter ormoškim jezerom je najpomembnejše prezimovališče in preletna postaja vodnih ptic v Sloveniji, edino območje v Sloveniji, kjer redno prezimuje nad 20.000 vodnih ptic. Habitat ogroženih rastlinskih in živalskih vrst, uvrščenih na Dodatka II in IV FFH Directive EU. Za varstvo ekološko pomembnega območja Drava - spodnja naj se upoštevajo tudi naslednje varstvene usmeritve: - za zasaditev predvidene bariere ograjenega bazenskega kompleksa naj se uporabijo predvsem samonikle plodonosne grmovne vrste, - predvidena parkovna zasaditev zelenih površin naj v mogočih okvirih smiselno posnema krajevno značilno vegetacijo. Pri načrtovanju posegov v prostor se upoštevajo usmeritve, izhodišča in pogoji za ohranjanje biotske raznovrstnosti navedeni v strokovnem gradivu "Naravovarstvene smernice za občinski lokacijski načrt za del poselitvenega območja P11-R4 Toplice - območje hotela in lokalne obvozne ceste" (ZRSVN, OE Maribor, december 14. člen (varstvo kulturne dediščine) Območje lokacijskega načrta P11-R4 Toplice se nahaja severovzhodno ob arheološkem najdišču Ptuj-Desni breg, razglašenim z Odlokom o razglasitvi nepremičnih kulturnih in zgodovinskih spomenikov na območju občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 35/89, pod št. 1.1.0.044.) in evidenčno številko dediščine v RKD 9156, oziroma v njegovem vplivnem območju. V strokovnih podlagah za varstvo kulturne dediščine za spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ptuj, ki jih je izdelal Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije OE Maribor v letu 2000, je bilo območje arheološkega najdišča Ptuj-Desni breg na osnovi starejših arheoloških najdb in aeroposnetkov zemljišč (ki kažejo anomalije v rasti poljščin, ki jih je možno interpretirati delno kot posledico arheoloških struktur pod površino), razširjeno tudi na območje, ki ga delno zajema predložen lokacijski načrt Pl 1-R5 Toplice. Predhodni kulturnovarstveni pogoji: 1. Pri vseh zemeljskih posegih na območju predvidene prostorske ureditve Pl 1-R5 Toplice je potrebno opravljati stalni arheološki nadzor z dokumentiranjem zemeljskih plasti, v primeru arheoloških najdb pa je potrebno zagotoviti arheološka zavarovalna izkopavanja s pos-tizkopavalno obdelavo gradiva. 2. Stroške arheoloških zavarovalnih del krije investitor izgradnje, ki sklene z izvajalcem teh del pogodbo po predračunu. 3. Investitor kakor tudi izvajalec zemeljsko gradbenih del morata upoštevati morebiten zamik roka končanja gradbenih del zaradi arheoloških zavarovalnih del. Upoštevati je potrebno tudi morebitno povečanje strojnih zemeljskih del v primeru arheoloških najdb. 4. Investitor pisno obvesti vsaj 30 dni prej izvajalca arheoloških zavarovalnih del ZVKDS OE Maribor z Izpostavo na Ptuju o terminu name- ravanega posega na zemljišču. Za arheološka zavarovalna izkopavanja je namreč poleg sklenitve pogodbe ter priprave elaboratov in ukrepov za varstvo pri delu potrebno pridobiti tudi dovoljenje za arheološke raziskave pri komisiji Ministrstva za kulturo. VI. REŠITVE IN UKREPI ZA OBRAMBO TER VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI 15. člen (varstvo pred požarom) V skladu z 22. členom Zakona o varstvu pred požarom (ZVPoz-A, Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01) je potrebno upoštevati prostorske, gradbene in tehnične ukrepe, s katerimi bodo zagotovljeni: - pogoji za varen umik ljudi in premoženja, - potrebni odmiki med objekti oziroma ustrezna požarna ločitev objektov, s čimer bodo zagotovljeni pogoji za omejevanje širjenja ognja ob požaru (če odmiki niso določeni s posebnim predpisom, se lahko uporabi smernica SZPV 204, požarnovarnostni odmiki med stavbami), - prometne in delovne površine za intervencijska vozila (SIST DIN 14090, površine za gasilce na zemljišču), - viri za zadostno oskrbo z vodo za gašenje (pravilnik o tehničnih normativih za hidrantno omrežje za gašenje požarov (Uradni list SFRJ, št. 30/91). Pri načrtovanju prostorskega akta se morajo upoštevati tudi požarna tveganja, ki so povezana: - s povečano možnostjo nastanka požara zaradi požarno nevarnih snovi in tehnoloških postopkov, - z vplivi obstoječih in novih industrijskih objektov in tehnoloških procesov, - z možnostjo širjenja požara med posameznimi poselitvenimi območji. V fazi izdelave projektne dokumentacije, pa je v smislu projektnih pogojev potrebno v skladu s 15. členom pravilnika o študiji požarne varnosti (Ur.list RS, št. 13/1998 in 72/2001) za načrtovane objekte oz. kompleks v celoti izdelati študijo požarne varnosti, v kateri morajo biti predvideni vsi pasivni in aktivni ukrepi varstva pred požarom v skladu s 5. in 6. členom tega pravilnika, ki bodo med zgoraj naštetimi pogoji še dodatno opredelili: - pogoji za pravočasno odkrivanje, obveščanje, omejitev širjenja in učinkovito gašenje požara, - pogoje za preprečevanje in zmanjševanje škodljivih posledic požara za ljudi, premoženje in okolje. VII. ETAPNOST IZVEDBE PROSTORSKE UREDITVE IN TOLERANCE 16. člen (etape, tolerance) V prvi fazi je predvidena izgradnja hotelskega kompleksa s prometnim dostopom, parkirnimi površinami in komunalno ter energetsko infrastrukturo. Izgradnja obvozne ceste je predvidena v kasnejši fazi. Površine (ali samo njihov del) v tem ožjem območju, ki se ne uporabijo v sedanji fazi gradnje hotela in lokalne obvozne ceste, se namenijo za zelenice. Možna je širitev urejanja zunanjih površin (parki, bazeni, rekreacijske, športne površine) za potrebe hotela oz. Toplic. Tolerance objekta: višinske ± 2.00 m tlorisne ± 4.00 m. Z ozirom na ugotovljeno sestavo temeljnih tal in predvideno višinsko zasnovo objekta je predlagano plitvo temeljenje objekta v globini cca 2,00 m pod koto terena, tj. na absolutni koti 219,50. Vlil. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV 17. člen Investitor mora v okviru načrtovane investicije izvesti vse objekte cestne, komunalne in energetske infrastrukture. IX. USMERITVE ZA DOLOČITEV MERIL IN POGOJEV PO PRENEHANJU VELJAVNOSTI LN 18. člen Po prenehanju veljavnosti LN so na območju možne adaptacije, rekonstrukcije, rušitve, dozidave, nadzidave, vzdrževalna dela, zunanje ureditve, postavitve enostavnih objektov v skladu s prostorskimi ureditvenimi pogoji (občinskim redom) oziroma veljavno zakonodajo, ki velja za širše območje. X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 19. člen (vpogled v občinski lokacijski načrt) Lokacijski načrt je stalno na vpogled v prostorih Mestne občine Ptuj in na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si. 20. člen (nadzor) Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja pristojna inšpekcija. 21. člen Ta odlok začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 350-04-52/04 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r., župan Mestne občine Ptuj 50. Na podlagi 19. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04), 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91-1, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94- odločba US, 8/96 in 36/00) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - uradno prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) je Mestni svet Mestne »»■.■n občine Ptuj na 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi zavoda Lokalna turistična organizacija Ptuj 1. člen V Odloku o ustanovitvi zavoda Lokalna turistična organizacija Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/01) se spremeni prvi odstavek 3. člena tako, da glasi: Dejavnosti in storitve, ki jih opravlja Lokalna turistična organizacija Ptuj v javnem interesu, so: 1. Informacijsko turistična dejavnost, ki vključuje: - informiranje turistov, - zbiranje podatkov za potrebe informiranja obiskovalcev oziroma obiskovalk (v nadaljnjem besedilu: obiskovalcev), - ugotavljanje mnenja obiskovalcev o kakovosti turistične ponudbe, - sprejemanje in posredovanje predlogov in pritožb obiskovalcev v zvezi s turistično ponudbo pristojnim organom, - urejanje in vzdrževanje turistične signalizacije, - spodbujanje razvoja celovitih turističnih proizvodov turističnega območja; 2. razvoj in vzdrževanje skupne turistične infrastrukture; 3. trženje celovite turistične ponudbe na ravni turističnega območja; 4. razvoj in vzdrževanje javnih površin namenjenih turistom; 5. organizacija in izvajanje prireditev; 6. ozaveščanje in spodbujanje lokalnega prebivalstva za pozitiven odnos do turistov in turizma; 7. druge storitve, ki jih v turističnem območju brezplačno nudijo turistom. 2. člen V 5. členu se v prvi odstavek spremeni tako, da glasi: Svet zavoda ima petna- jst članov, od katerih imenuje oziroma izvoli: • šest članov ustanoviteljica, • šest članov zainteresirana javnost, • dva člana turistična društva z območja Mestne občine Ptuj, in • enega člana delavci zavoda. 3. člen V 10. členu se drugi stavek prvega odstavka spremeni tako, da glasi: V strokovnem svetu je dvanajst članov, ki so s svojo dejavnostjo neposredno povezani s turizmom, kulturo, športom, rekreacijo, obrtjo, ipd. 4. člen Črta se V. poglavje ČLANSTVO V ZAVODU z 11. in 12. členom. 5. člen 13. člen se spremeni tako, da glasi: Ustanoviteljica bo za dejavnosti in storitve iz 1. člena tega odloka namenjala namenska proračunska sredstva in sicer del koncesijske dajatve, ki se po 74. člen Zakona o igrah na srečo (Uradni list RS, št. 134/03 - uradno prečiščeno besedilo, 19/04 Odi. US: U-l-245/01 -6 in 132/04 Odi. US: U-l-3/02-25), nameni lokalnim skupnostim v zaokroženem turističnem območju, sredstva turistične takse in druga sredstva proračuna. Višina sredstev se določi v vsakokratnem proračunu za posamezno leto. 6. člen 14. člen se spremeni tako, da glasi: Viri financiranja za delo zavoda so: • lastni prihodki, • proračunska sredstva Mestne občine Ptuj, • sredstva sponzorjev, darila, donacije, dotacije ter drugi viri. Posamezne vrste sredstev se lahko določijo v letnem finančnem načrtu zavoda. 7. člen Ustrezno se preštevilčijo poglavja in členi. 8. člen Spremembe statuta zavoda in imenovanje članov sveta zavoda v skladu s spremembami in dopolnitvami odloka je potrebno izvesti v roku 90. dni od dneva objave tega odloka. 9, člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-2/01 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.n, župan Mestne občine Ptuj 51. Na podlagi 41. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - uradno prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokalni vodniški službi v Mestni občini Ptuj 1. člen V naslovu se besedilo spremeni tako, da glasi: ODLOK O TURISTIČNI VODNIŠKI SLUŽBI TURISTIČNEGA OBMOČJA MESTNE OBČINE PTUJ. 2. člen V celotnem besedilu odloka se nadomesti: • besedilo lokalno turistično vodenje z besedilom turistično vodenje na turističnem območju Mestne občine Ptuj, • besedilo lokalni turistični vodnik z besedilom turistični vodnik turističnega območja Mestne občine Ptuj, • besedilo lokalna vodniška služba z besedilom turistična vodniška služba, vse v ustreznem sklonu in številu. 14. STRAN 10. AVGUST 2005 LETO XI ŠTEVILKA 10 Hm- 3. člen Spremeni se 8. člen tako, da glasi: Turistični vodnik turističnega območja Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju turistični vodnik), ki mu je bilo izdano potrdilo o strokovni usposobljenosti za turističnega vodnika, se mora pred začetkom opravljanja dejavnosti turističnega vodenja vpisati v register turističnih vodnikov turističnega območja Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju register), ki ga vodi Oddelek za gospodarstvo Občinske uprave Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju pristojni oddelek). Register mora vsebovati naslednje podatke: - ime in priimek, - prebivališče in številko telefona, - evidenčno številko, - davčno številko in EMSO, - podatke o številu dni vodenja za preteklo leto, - dokazila o strokovnem znanju in usposobljenosti. Turistični vodnik mora najkasneje do 31. januarja tekočega leta pristojnemu oddelku posredovati podatke o številu dni vodenja za preteklo leto. Na osnovi potrdila o strokovni usposobljenosti in vpisa v register, izda LTO Ptuj izkaznico turističnega vodnika turističnega območja Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju izkaznica). Izkaznico mora turistični vodnik imeti pri sebi, ko opravlja dejavnost turistične vodniške službe. 4. člen 13. člen se spremi tako, da glasi: Osebe, odgovorne za vodenje skupin, se morajo pred obiskom mesta najaviti pri LTO Ptuj. Dejavnost vodenja po območju Mestne občine Ptuj, lahko opravlja tudi vodnik, ki je vpisan v register turističnih vodnikov pri Gospodarski zbornici Slovenije. Vodenje mora izvajati v skladu z določili tega odloka. 6. člen Spremeni se 15. člen tako, da glasi: Nadzor nad izvajanjem tega odloka ureja zakon o spodbujanju razvoja turizma. 7. člen Ustrezno se preštevilčijo poglavja in členi. 8. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-6/02 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.n, župan Mestne občine Ptuj 52. Na podlagi 11. in 15. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99-prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 25. julija 2005, sprejel SKLEP o razrešitvi in o imenovanju člana Odbora za gospodarstvo 1. Miran Senčar se razreši dolžnosti člana Odbora za gospodarstvo. 2. Mitja Petrič se imenuje za člana Odbora za gospodarstvo. 3. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. 53. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99-prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) in 103. člena Poslovnika mestnega sveta (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št 11/95 in Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 25. julija 2005, sprejel SKLEP o razrešitvi in o imenovanju podpredsednika Odbora za gospodarstvo 1. Miran Senčar se razreši dolžnosti podpredsednika Odbora za gospodarstvo. 2. Mitja Petrič se imenuje za podpredsednika Odbora za gospodarstvo. 3. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 103-10- 22/02-105 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.n, župan Mestne občine Ptuj 5. člen Črta se 5. poglavje KAZENSKE DOLOČBE. Številka: 103-10-22/02-105 Datum : 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s. n, župan Mestne občine Ptuj ŠTEVILKA 10 10. AVGUST 2005 LETO XI STRAN 15 54. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99- prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 113/03 - UPB1) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel naslednji SKLEP o uskladitvi cene programov v Javnem vzgojno-varstvenem zavodu Vrtec Ptuj 2 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj uskladi cene programov v Javnem vzgojno-varstvenem zavodu Vrtec Ptuj tako, da znašajo: Zap. št. Starostna skupina oz. storitev Cena (SIT) 1. od 1 -3 let 103.318,00 2. od 3-4 let 81.294,00 3. od 4-6 let 78.172,00 4. Kombinirani oddelek od 2-4 let 86.896,00 5. Integrirani otrok v redni oddelek 218.116,00 6. Razvojni oddelek 261.460,00 7. Poldnevni programi (5-6 urni): - od 1-3 let 83.038,00 - kombinirani oddelek od 2-4 let 59.603,00 - od 3-4 let 57.263,00 - od 4-6 let 48.996,00 - kosilo 4.864,00 8. Vzgojni program v bolnišnici (cena oddelka) 663.527,00 Cena za otroka na dan (plačuje se po izstavljenih računih - domicilni princip) 3.160,00 9. Opomin 365,00 10. Odbitek za hrano na dan (sorazmerno s starševskim prispevkom) 381,00 11. Dežurstvo (do 1 ure) 394,00 12. Izpad otrok zaradi poletnih izpisov stroške dela pokrije občinski proračun 13. Rezervacija otrok v poletnih mesecih v višini 50% prispevka staršev, določenega z odločbo 14. Kot osnova za izračun plačila staršev za vse otroke v Vrtcu Ptuj, ki imajo stalno prebivališče v MO Ptuj, se v skladu s Pravilnikom o plačilih staršev določi cena: Cena za starše Razlika dodejanske cene - 1 -3 let jasli 88.321,00 14.997,00 - komb. odd. (2-4 let) 81.270,00 5.626,00 - 3-4 let 76.250,00 5.044,00 - 4-6 let 72.775,00 5.397,00 Razliko do dejanske cene dnevnega programa bo za starše otrok iz MO Ptuj pokrival proračun MO Ptuj (dodatno znižanje) 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj, uporablja pa se od 1.9. 2005. Številka: 380-01-10/2005 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r., župan Mestne občine Ptuj ------- Vestnik 55. Na podlagi 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04-uradno prečiščeno besedilo) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj ( Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - uradno prečiščeno besedilo, 2/01, 1/03, 6/03) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 25. julija 2005, sprejel naslednji SKLEP o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra 1. S tem sklepom se ukine status grajenega javnega dobra za nepremičnine: pare. št. kultura m2 ZKV k. o. 833/3 pot 38 782 Brstje 833/4 pot 128 782 Brstje 842/2 pot 66 782 Brstje 843/2 pot 292 782 Brstje 1573/2 pot 41 1812 Ptuj 1573/3 pot 550 1812 Ptuj 1587/2 pot 22 1812 Ptuj 1743/4 pot 104 1812 Ptuj 2560/2 pot 292 1812 Ptuj 4055/2 cesta 129 1812 Ptuj 4057/2 pot 129 1812 Ptuj 4058/4 pot 587 1812 Ptuj 4068/3 pot 241 1812 Ptuj 4201/2 pot 687 3137 Ptuj 4216/2 funkc. obj. 266 3137 Ptuj 4217/2 pot 286 3137 Ptuj 4236/2 funkc. obj. 212 3137 Ptuj 4241/2 funkc. obj. 252 3137 Ptuj 4242/2 pot 450 3137 Ptuj 4247/1 funkc. obj. 468 3137 Ptuj 4319/2 pot 1200 3137 Ptuj 4322/1 pot 277 3137 Ptuj Navedene parcele so v zemljiški knjigi Okrajnega sodišča na Ptuju vpisane kot javno dobro. 2. Na nepremičninah iz prve točke tega sklepa se po prenehanju javnega dobra v zemljiško knjigo pri Okrajnem sodišču na Ptuju vpiše lastninska pravica v korist Mestne občine Ptuj, do celote. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 435-03-21/05-509 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.n, župan Mestne občine Ptuj 56. Na podlagi 46. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96, 31/00 in 36/00) in na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 -prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) izdaja Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 32. seji, dne 25. julija 2005, sprejel SKLEP o soglasju k Statutu javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj L Mestna občina Ptuj daje soglasje k Statutu javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj, ki ga je Svet javnega zavoda sprejel na 3. redni seji, 8. junija 2005. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-02-1/2005 Datum: 25. 7. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.n, župan Mestne občine Ptuj Izdajatelj: Mestni svet Mestne občine Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684-910, elektronska pošta: vejica03@siol.net. Tisk: Grafis, Rače, Požeg 4, tel.: 02/608-92-25, E-pošta: repro@grafis.si Dostava: Pošta Slovenije. Uredništvo: Jurij Šarman - LDS, Metka Jurešič - SDS, Darja Galun - SLS, Milan Zupanc - DeSUS, Albina Murko - ZE Ptuj, Mirjana Nenad - SD, Peter Letonja - SNS, Srečko Šneberger - Lista KS mesta Ptuj, Dejan Klasinc - SMS, Ivan Jurkovič - N.Si Nova Slovenija. Naklada: 8.750 izvodov. Na podlagi zakona o DDV sodi PTUJČAN med proizvode, za katere se obračunava DDV po stopnji 8,5 %.