ORMOŽ, 23.DECEMBER 2019 TISKOVINA LETNIK: 23 ŠT. 15 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 89. ODLOK o proračunu Občine Ormož za leto 2020 90. ODLOK o proračunu Občine Ormož za leto 2021 91. SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2020 92. SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2020 93. SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2021 94. SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021 95. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« 96. PRAVILNIK o dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož 97. SKLEP o določitvi cene storitve gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda 98. SKLEP o subvencioniranju cene storitev gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih voda 99. SKLEP o določitvi cene javne gospodarske službe ravnanja z odpadki 89. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18-ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 -ZfisP, 96/15 ZIPRS1617 in 13/18) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, štev. 9/15 -uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na 10. seji, dne 19.12.2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2020 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2020 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektoija na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2020 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 17.682.261 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 11.029.717 70 DAVČNI PRIHODKI 9.455.555 700 Davki na dohodek in dobiček 8.191.138 703 Davki na premoženje 1.061.912 704 Domači davki na blago in storitve 202.505 71 NEDAVČNI PRIHODKI 1.574.162 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.249.364 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in dmge kazni 22.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 59.065 714 Drugi nedavčni prihodki 232.634 72 KAPITALSKI PRIHODKI 242.370 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 38.000 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 162.000 74 TRANSFERNI PRIHODKI 6.410.173 740 Transferni prihodki iz dragih javnofinančnih institucij 2.826.076 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 3.584.097 II. SKUPAJ ODHODKI 19.910.342 40 TEKOČI ODHODKI 3.176.204 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 905.027 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 142.771 402 Izdatki za blago in storitve 1.665.353 403 Plačila domačih obresti 46.276 409 Rezerve 416.776 41 TEKOČI TRANSFERI 6.014.958 410 Subvencije 397.942 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.998.225 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 444.525 413 Drugi tekoči domači transferi 2.174.266 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 10.280.245 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 10.280.245 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 438.934 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 224.619 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 214.315 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -2.228.081 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2020 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2020 VIL ZADOLŽEVANJE 1.599.800 50 ZADOLŽEVANJE 1.599.800 500 Domače zadolževanje 1.599.800 VIII. ODPLAČILA DOLGA 671.719 55 ODPLAČILA DOLGA 671.719 550 Odplačila domačega dolga 671.719 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VIL-II.-V.-VIII.) -1.300.000 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 928.081 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 2.228.081 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za dmgo 1.300.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Onnož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki meja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in 80. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; 4. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; 5. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2020 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2021 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in dragega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatoijev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Onnož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2020 oblikuje v višini 146.000 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz dragega odstavka 49. člena ZJF do višine 35.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Onnož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih teijatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2020 lahko zadolži do višine 1.599.800 ČUTOV. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2020 ne sme preseči skupne višine 100.000 čutov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ah posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ah posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2020 zadolžijo do skupne višine 100.000 evrov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) 14. člen (začasno financiranje 2021) V obdobju začasnega financiranja Občine Onnož v letu 2021, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-10/2019 11/11 Ormož, 19.12.2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov 90. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18-ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 -ZfisP, 96/15 ZIPRS1617 in 13/18) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 -uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na 10. seji, dne 19.12.2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2021 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektoija na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 1. 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2021 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 18.017.575 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 11.018.357 70 DAVČNI PRIHODKI 9.444.292 700 Davki na dohodek in dobiček 8.179.875 703 Davki na premoženje 1.061.912 704 Domači davki na blago in storitve 202.505 71 NEDAVČNI PRIHODKI 1.574.065 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.249.267 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in dmge kazni 22.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 59.065 714 Dmgi nedavčni prihodki 232.634 72 KAPITALSKI PRIHODKI 700.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 20.000 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 680.000 74 TRANSFERNI PRIHODKI 6.299.217 740 Transferni prihodki iz dragih javnofinančnih institucij 2.655.510 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 3.643.707 II. SKUPAJ ODHODKI 18.107.378 40 TEKOČI ODHODKI 2.922.603 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 905.517 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 142.771 402 Izdatki za blago in storitve 1.527.434 403 Plačila domačih obresti 50.485 409 Rezerve 296.395 41 TEKOČI TRANSFERI 6.013.383 410 Subvencije 396.718 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 3.006.525 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 445.513 413 Dmgi tekoči domači transferi 2.164.628 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 8.781.480 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 8.781.480 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 389.913 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso 215.000 proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 174.913 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) _89 8Q4 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto ^^^Oll TV. PREJETA VRAČU.A DANTH POSOJIL TN KAPITALSKIH 0 DELEŽEV 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- 0 V.) C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VIL ZADOLŽEVANJE 867.000 50 ZADOLŽEVANJE 867.000 500 Domače zadolževanje 867.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 777.196 55 ODPLAČILA DOLGA 777.196 550 Odplačila domačega dolga 777.196 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VIL- 0 II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 89.804 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 89.804 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo 0 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in 80. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 6. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 7. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 8. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; 9. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; 10. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ah rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2021 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 3. v letu 2022 60 % navedenih pravic porabe in 4. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in dragega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatoijev. Omejitve iz dragega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Onnož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 4. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 5. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 6. stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2021 oblikuje v višini 24.000 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 35.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in dragih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 11. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Onnož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih teijatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2021 lahko zadolži do višine 867.000 eurov. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Onnož, v letu 2021 ne sme preseči skupne višine 100.000 eurov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter dmge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2021 zadolžijo do skupne višine 100.000 evrov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 14. člen (začasno financiranje 2022) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2022, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-11/2019 11/11 Ormož, 19.12.2019 91. Na podlagi dragega odstavka 24. in drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 10. redni seji, dne 19. 12. 2019 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2020 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2020. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Onnož za leto 2020 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 1.391.972,00 EUR ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A - Načrt razpolaganja z zemljišči: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap. št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. Parcelna št. Površina v m2 Razpolaganje Okvirna vrednost v EUR 1. Občina Ormož 332-Onnož Ekonomsk o poslovna cona Ormož prodaja 50.000 2. Občina Ormož 330-Trgovišče 811/0 6683 prodaja 10.024 3. Občina Ormož 314-Hum 272/1, 727, 272/2 3276+3154 +5790=12. 220 prodaja 7.000 4. Občina Ormož 337-Grabe pri Središču 108/0, 109/0 1130+391 =1521 prodaja 1.300 5. Občina Ormož 293-Stanovno 325/2, 326, 385, 386, 387, 388, 389 38719 prodaja - delež 40/120 10.500 6. Občina Ormož 306-Vuzmetinci 104/3,104/ 4, 104/5, 109/2 2107 prodaja 2.300 7. Občina Ormož 332-Onnož 1031/24, 1031/34, 1031/35, 1031/36, 1031/37, 1031/38, 1031/39, 1031/45, 1031/44, 1031/43, 1031/42, 1031/41, 1031/40, 1031/46, 1031/47, 1031/48, 1031/49, 1031/50, 1031/51, 1031/52, 1031/59, 1031/60, 1031/61, 1031/62, 1031/65, 1031/64, 1031/63, 1031/66, 1031/67, 1031/68 546+977+ 984+909+ 826+865+ 935+826+ 912+864+ 868+784+ 659+726+ 846+916+ 878+780+ 634+620+ 1098+883 +902+ 1190+927 +669+697 +799+966 +1829= 26.315 prodaja 789.450 8. Občina Ormož 294-Ivanjkovci 75/11, 75/18, 75/14, 75/15, 808+4555 +720+638 +580+626 =7.927 prodaja 118.905 75/16, 75/17 9. Občina Ormož 332-Onnož 835/22 11772 prodaja 235.440 10. Občina Ormož 327-Podgorci del 36/8 del 35/1 cca 1100 prodaja 14.619 11. Občina Ormož 330-Trgovišče del 1021 cca 600 prodaja 2.000 SKUPAJ: 1.241.538 Tabela B - Načrt razpolaganja s stavbami/deli stavb ter z zemljišči s stavbo: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap. št. Samoupravna lokalna skupnost Stavba Šifra k.o. Površina v m2 Solastniški delež Okvirna vrednost v EUR 1. Občina Ormož Titova cesta 24, Maribor stanovanje 659-Tabor 33 83/200 13.695 2. Občina Ormož Cerovec Stanka Vraza 35 6 296-Cerovec Stanka Vraza 73 1/1 11.000 3. Občina Ormož Grabe 25 *61/0, 203/3 337-Grabe pri Središču 557+189=74 6 1/1 12.110 4. Občina Ormož Šardinje 22 *96, 245, 243, 244/2, 244/3, 244/1 321-Šardinje 112+1798+3 52+257+41+ 539=3099 8/12 18.681 5. Občina Ormož Veliki Brebrovnik 58 *130/0 300-Veliki Brebrovnik 328 2/9 2.600 6. Občina Ormož Vuzmetinci 20 *32/0 306- Vuzmetinci 152,80 1/1 15.000 7. Občina Ormož Miklavž pri Ormožu 40 stanovanje 302-Miklavž 39,59 1/1 11.386 8. Občina Ormož Runeč 27 stanovanje 292-Runeč 60,57 1/1 17.962 9. Občina Ormož Velika Nedelja 11 1127/0 331 -Velika Nedelja 39,40 1/1 18.000 10. Občina Ormož Miklavž pri Ormožu 26, Miklavž pri Ormožu 27, pare. št. 36/3 302-Miklavž pri Onnožu 435 1/1 30.000 SKUPAJ: 150.434 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2019, se lahko nadaljujejo v letu 2020. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Onnož za leto 2020, znaša največ 278.394,40 EUR. Ta sklep velja s 01.01.2020. Številka: 478-134/2019 01\29 Ormož, dne 19. 12. 2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. 92. Na podlagi dragega odstavka 24. in prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 10. redni seji, dne 19. 12. 2019 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2020 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2020. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2020 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 505.308,08 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A - Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap.št. Samoupravna lokalna skupnost Vrsta nepremični ne Parcelna št. Šifra k.o. Površina v m2 Okvirna cena v EUR L Občina Ormož zemljišče 674/10 318-Hardek 661 25.000 2. Občina Ormož zemljišče del 413/0, del 414/2 del 154/19 414/1 332-Onnož cca 5393 51.600 3. Občina Ormož zemljišče Ekonomsko-poslovna cona Ormož 332-Ormož 219.068,01 4. Občina Ormož zemljišče Kolesarske poti Svetinje 297- Veličane 298- Mihalovci 10.000 5. Občina Ormož zemljišče del 41/10 302-Miklavž cca 500 1.400 6. Občina Ormož zemljišče 2/14 330-Trgovišče 67 469 7. Občina Ormož zemljišče Hodnik za pešce Podgorci 327-Podgorci cca 12.500 60.000 8. Občina Ormož zemljišče 625, 626, 627 332-Ormož 360+230+ 1128=1.71 8 50.000 9. Občina Ormož zemljišče 705 330-Trgovišče 970 2.000 10. Občina Ormož del stavbe (Velika Nedelja 7) z zemljiščem 1230, 1231 331-Velika Nedelja 86,60+63= 149,60 40.000 11. Občina Ormož stavba 441 (Ptujska c. 12/d) z zemljiščem 792/1 332-Ormož 501 45.771,07 SKUPAJ: 505.308,08 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2019, se lahko nadaljujejo v letu 2020. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2020, znaša največ 101.061,60 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2020. Številka: 478-133/2019 01\29 Ormož, dne 19. 12. 2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. 93. Na podlagi dragega odstavka 24. in drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, išt. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 10. redni seji, dne 19. 12. 2019 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2021 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2021. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2021 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 1.374.755,00 EUR Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A - Načrt razpolaganja z zemljišči: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap. št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. Parcelna št. Površina v m2 Razpolaganje Okvirna vrednost v EUR L Občina Ormož 332-Ormož Ekonomsk o poslovna cona Ormož prodaja 500.000 2. Občina Ormož 302-Miklavž 6/1, 6/11 4750+937 =5.687 prodaja 85.305 3. Občina Ormož 332-Ormož 1031/24, 1031/34, 1031/35, 1031/36, 1031/37, 1031/38, 1031/39, 1031/45, 1031/44, 1031/43, 1031/42, 1031/41, 1031/40, 1031/46, 1031/47, 1031/48, 1031/49, 1031/50, 1031/51, 1031/52, 1031/59, 1031/60, 1031/61, 1031/62, 1031/65, 1031/64, 1031/63, 1031/66, 1031/67, 1031/68 546+977+ 984+909+ 826+865+ 935+826+ 912+864+ 868+784+ 659+726+ 846+916+ 878+780+ 634+620+ 1098+883 +902+ 1190+927 +669+697 +799+966 +1829= 26.315 prodaja 789.450 SKUPAJ: 1.374.755 Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2020, se lahko nadaljujejo v letu 2021. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2021, znaša največ 274.951,00 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2021. Številka: 478-138/2019 01\29 Ormož, dne 19. 12.2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. 94. Na podlagi dragega odstavka 24. in prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 10. redni seji, dne 19. 12. 2019 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2021 L člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. 1. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021 iz L člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 570.000,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A - Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap.št. Samoupravna lokalna skupnost Vrsta nepremični ne Parcelna št. Šifra k.o. Površina v m2 Okvirna cena v EUR L Občina Ormož zemljišče Ekonomsko poslovna cona Ormož 332-Ormož 500.000 2. Občina Ormož zemljišče Hodnik za pešce Podgorci 327-Podgorci cca 12.500 60.000 3. Občina Ormož zemljišče Kolesarske poti Svetinje 297- Veličane 298- Mihalovci 10.000 SKUPAJ: 570.000 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2020, se lahko nadaljujejo v letu 2021. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2021, znaša največ 114.000,00 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2021. Številka: 478-137/2019 01\29 Ormož, dne 19. 12. 2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. 95. Na podlagi 29. in 49.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 -ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19), 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16) in 23. člena Statuta občine Sv. Tomaž (Uradni vestnik občine Onnož, št. 7/07) so: Občinski svet Onnož, na svoji 9 seji, dne 12.11.2019, Občinski svet občine Središče ob Dravi, na svoji 9. seji, dne 19.12.2019 Občinski svet občine Sveti Tomaž, na svoji 9. seji, dne 18.12.2019 sprejeli ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« 1. člen V Odloku o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Onnož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08, 19/08, 21/08-popravek in 8/11) se prvi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž ustanovijo organ skupne občinske uprave za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, notranje revizije, varstva okolja, urejanja prostora in urejanja prometa (v nadaljevanju: organ skupne občinske uprave).«. 2. člen V prvem odstavku 3. člena se črta besedilo »za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju občinske inšpekcije in redarstva, urejanja prostora ter notranjega finančnega nadzora«. V drugem odstavku se črta besedilo »za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju občinske inšpekcije in redarstva, urejanja prostora ter notranjega finančnega nadzora«. 3. člen Prvi odstavek 4. člena se spremeni tako, da se glasi: »Medobčinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na naslednjih področjih: občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, notranje revizije, varstva okolja, urejanja prostora in urejanja prometa. 4. člen Za 12. členom se doda nov 12. a člen, ki se glasi: Medobčinska uprava opravlja na področju notranje revizije naslednje naloge: priprava dolgoročnega in letnega načrta dela, izvaj anj e rednih in izrednih revizij, svetovanje, izdelava letnih poročil o delovanju službe, sodelovanje z zunanjimi revizoiji, druge naloge v zvezi z notranjim revidiranjem v skladu z veljavnimi predpisi.«. 5. člen Za 12.a členom se doda nov 12. b člen, ki se glasi: »12. b člen Medobčinska uprava opravlja na področju varstva okolja naslednje naloge: priprava predpisov s področja obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, vodenje upravnih postopkov s področja obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, strokovna pomoč pri izvajanju predpisov s področja obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, priprava in vodenje postopkov javnega naročanja s področja obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, priprava in vodenje postopkov podelitve koncesije s področja obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, priprava investicijske in druge dokumentacije, potrebne za prijavo na razpise za evropska in druga sredstva, priprava, vodenje, spremljanje in nadzor nad investicijami s področja varstva okolja, priprava, vodenje, spremljanje in nadzor drugih projektov s področja varstva okolja, upravne in strokovne naloge v zvezi z zagotavljanjem varstva okolja, zagotavlja izvajanje podrobnejšega ah posebnega monitoringa stanja okolja ter vodi informacijski sistem varstva okolja, pripravlja ukrepe, smernice in priporočila s področij varstva okolja, zagotavlja informiranje, osveščanje in izobraževanje javnosti o stanju varstva okolja in ohranjanju narave in v zvezi z zagotavljanjem javnih služb. zagotavlja strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju vprašanj iz področja varstva okolja, dmge strokovno tehnične in upravne naloge iz področja varstva okolja, naloge varstva okolja, ki so jih na skupno upravo prenesle občine ustanoviteljice preko zveze občin z ustanovitvenim aktom zveze občin, dmge naloge s področja varstva okolja v skladu z veljavnimi predpisi.«. 6. člen 13. člen se spremeni tako, da se glasi: »Medobčinska uprava opravlja na področju urejanja prostora naslednje naloge: priprava in vodenje postopkov za pripravo občinskih prostorskih aktov ter njihovih sprememb in dopolnitev, sodelovanje pri pripravi regionalnih prostorskih planov, sodelovanje pri pripravi prostorskih aktov države, podaja mnenja glede skladnosti dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja z občinskimi prostorskimi akti in drugimi predpisi občine glede varovalnih pasov občinskih javnih cest in glede minimalne komunalne oskrbe, ki sodi v okvir obvezne občinske gospodarske javne službe, vodenje postopkov lokacijske preveritve, naloge občinskega urbanista, določanje razvojnih stopenj ter vodenje in posodabljanje evidence o nezazidanih stavbnih zemljiščih, izvajanje nalog, povezanih z delovanjem prostorskega informacijskega sistema, izvajanje prostorskih ukrepov in nalog zemljiške politike na lokalni ravni, priprava načrtov preskrbe in upravljanja z zemljišči, priprava mnenj, ki se posredujejo pripravljavcem sorodnega predpisa glede vpliva sorodnega predpisa, z uveljavitvijo katerega se bodo na določenem območju spremenile ah dopolnile določbe in vsebine tam veljavnega prostorskega izvedbenega akta ali bo sorodni predpis neposredno vplival na njegovo izvedljivost, izdaja soglasij za spreminjanje meje parcele na podlagi zahteve lastnika nepremičnine ah geodetskega podjetja, sodelovanje v postopkih legalizacije objektov, priprava poročila o prostorskem razvoju na območju občin, izvedba upravnih komasacij, priprava aktov o predkupni pravici. priprava aktov o urejanju podobe naselij in krajine, priprava aktov o taksi za neizkoriščena stavbna zemljišča, priprava manj zahtevnih strokovnih podlag za prostorske akte, strokovna pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora, informacije iz uradnih evidenc, naloge v zvezi z usklajevanjem aktov, naloge v zvezi z javnim naročanjem na področju urejanja prostora, vodenje evidenc s stavbnimi zemljišči, vodenje evidenc zavezancev za plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, obračunavanje višine komunalnega prispevka, izdajanje ustreznih odločb in vodenje evidence o izdanih odločbah, dmge naloge s področja urejanja prostora v skladu z veljavnimi predpisi.«. 7. člen Za 13. členom se doda nov 13. a člen, ki se glasi: »13. a člen Naloge urejanja prometa določajo zakoni, podzakonski predpisi ter na njihovi podlagi izdani občinski predpisi s področja javnih cest, cestnih priključkih na javne ceste ter prometne signalizacije in prometne opreme na cestah. Medobčinska uprava opravlja na področju urejanja prometa naslednje naloge: določitev uporabe ceste ali dela ceste za določene vrste vozil oziroma uporabnikov (cesta, rezervirana za motoma vozila, kolesarska pot ali steza, steza za pešce, steza za pešce in kolesaije, steza za jezdece) in mej naselij, določitev prednostnih smeri in sistem ter način vodenja prometa, določitev omejitev uporabe ceste ah njenega dela glede na vrsto prometa, določitev omejitev hitrosti vozil, ureditev kolesarskega prometa in določitev lokalnih kolesarskih povezav, ureditev parkiranj a in ustavlj anj a vozil, določitev območij umiijenega prometa, območij omejene hitrosti in območij za pešce in prehodov za pešce, določitev ukrepov za umiijanje prometa za varnost otrok, pešcev in kolesaijev, zlasti v bližini vzgojno varstvenih, izobraževalnih in zdravstvenih ustanov, igrišč, stanovanjskih naselij in dragih območij, kjer se ti udeleženci cestnega prometa pojavljajo v večjem številu. določitev drugih prepovedi, obveznosti ah omejitev udeležencem prometa, načrtovanje cestnih priključkov na občinske ceste, načrtovanje prometne signalizacije in prometne opreme na občinskih cestah, dmge naloge s področja urejanja prometa v skladu z veljavnimi predpisi «. 8. člen 14. člen se črta. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 9. člen Do uveljavitve tega odloka se kontinuirano opravljajo: naloge občinskega inšpekcijskega nadzorstva pod nazivom inšpekcija in naloge varstva okolja, urejanja prostora in urejanja prometa pod nazivom urejanje prostora. Do uveljavitve tega odloka se naloge iz prejšnjega odstavka nemoteno opravljajo pod zapisanimi nazivi. Z uveljavitvijo tega odloka se posamezne naloge medobčinske uprave ter nazivi teh nalog uskladijo z veljavno zakonodajo. 10. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-7/2018 01/9 Ormož, dne 12.11.20419 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, l.r. Številka:03230-7/2016-6 Središče ob Dravi, dne 19.12.2019 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO Lr. Številka:007-32/2019 01/ZH Sv. Tomaž, dne 18.12.2019 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. 96. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Občine Ormož na svoji 10. redni seji, dne 19.12.2019 sprejel PRAVILNIK o dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož 1. člen V Pravilniku o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 14/2016 in 4/2018) se za 56. členom doda novo poglavje »VII. SPODBUJANJE ZAČETNIH INVESTICIJ IN INVESTICIJ V RAZŠIRJANJE DEJAVNOSTI«. Dosedanje VII. Poglavje KONČNI DOLOČBI postane VIII. poglavje. 2. člen Za 56. člen se doda nov 56.a člen, ki se glasi: »56.a člen Cilj ukrepa Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razšiijanje dejavnosti je spodbujanje naložb v gospodarstvo in s tem vzpostavitev boljših možnosti za gospodarski razvoj in povečanje konkurenčnih prednosti vlagateljev.«. 3. člen Za 56.a člen se doda nov 56.b člen, ki se glasi: »56.b člen Sredstva za spodbujanje začetnih investicij in investicij v razšiijanje dejavnosti se zagotavljajo iz sredstev proračuna Občine Ormož.«. 4. člen Za 56.b člen se doda nov 56.c člen, ki se glasi: »56.c člen Pogoji za pridobitev sredstev: upravičenci so mikro in mala podjetja ter samostojni podjetniki posamezniki, navedeni upravičenci morajo imeti sedež dejavnosti na območju občine Ormož, naložba se mora izvesti na območju občine Onnož in se ohraniti vsaj 2 leti po njenem zaključku, upoštevajo se le računi in pogodbe z datumi, določenimi v javnem razpisu v posameznem proračunskem letu, za naložbo se šteje investicija v opredmetena osnovna sredstva (stroji in oprema, stroški gradnje in/ali adaptacije objekta), za naložbo se šteje tudi investicija v neopredmetena sredstva, kot so nakup programske opreme, licenc in patentov, naložba mora predstavljati začetno investicijo ali investicijo za razširitev oziroma razvoj obstoječega obrata v smislu sprememb proizvoda ali proizvodnega procesa v predelovalni, storitveni ali raziskovalno-razvojni dejavnosti.«. 5. člen Za 56.c člen se doda nov 56.č člen, ki se glasi: »56.č člen Upravičeni stroški: strošek nakupa strojev in opreme, strošek gradnje in/ali adaptacije objekta, strošek izdelave projektne in investicijske dokumentacije, strošek nakupa programske opreme, licence in patenta. Podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektoiju, ne bodo namenjena sredstva za pomoč za nabavo vozil za cestni prevoz tovora. Intenzivnost pomoči: subvencija v višini do 50% upravičenih stroškov brez DDV. Najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom.«. 6. člen Za 56.č člen se doda nov 56.d člen, ki se glasi: »56.d člen Sredstva se dodelijo na podlagi javnega razpisa, ki mora vsebovati: skupen znesek sredstev namenjenih za spodbujanje začetnih investicij in investicij v razšiijanje dejavnosti. namen, za katerega se dodeljujejo sredstva ter upravičene stroške, upravičence, ki lahko zaprosijo za pridobitev sredstev, višino dotacije, ki jo po tem razpisu lahko pridobijo upravičenci, pogoje, kijih morajo prosilci izpolnjevati, pogoje, pod katerimi se sredstva dodeljujejo, navedbo, kaj mora vloga vsebovati in dokumentacijo, ki jo morajo prosilci priložiti, naslov, na katerega se vloge vložijo, rok za vložitev vlog, rok za sprejetje in posredovanje sklepa o odobritvi sredstev.«. 7. člen Za 56.d člen se doda nov 56.e člen, ki se glasi: »56.e člen Vsi prosilci morajo k vlogi predložiti naslednja dokazila: a) prijavni obrazec, b) izjava o izpolnjevanju razpisnih pogojev, c) dokazilo o registraciji: - za gospodarske družbe: fotokopija izpisa iz sodnega registra z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, - za samostojne podjetnike: fotokopija izpisa iz Poslovnega registra RS izdanega s strani AJPES- a z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, v kolikor prosilec opravlja obrtno dejavnost, mora predložiti še fotokopijo obrtnega dovoljenja, d) podroben opis izvedene začetne investicije oz. investicije v razšiijanje dejavnosti, stroškovno izdelana konstrukcija nastalih stroškov (navesti je potrebno specifikacijo posameznih upravičenih stroškov in skupno vrednost vseh stroškov brez in z DDV) ter fotografije, e) dokazila o nastalih stroških začetne investicije oz. investicije v razšiijanje dejavnosti, ki so nastali in bili plačani v obdobju, določenim z javnim razpisom: kopije računov in kopije dokazil o plačilu računov, f) izjava o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ali dragih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, g) izjava o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, h) seznam podjetij, s katerimi je prosilec lastniško povezan oz. izjavo o tem, da ni lastniško povezan z nobenim podjetjem.«. 8. člen Za 56.e člen se doda nov 56.f člen, ki se glasi: »56.f člen Vloge na podlagi razpisa sprejema organ občinske uprave, pristojen za gospodarstvo. Vloge praviloma enkrat letno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za spodbujanje začetnih investicij in investicij v razšiijanje dejavnosti, ki jo imenuje župan v sestavi: Predsednik: - predstavnik Občinske uprave Občine Onnož, Člani: - predstavnik odbora za razvoj malega gospodarstva, - predstavnik Območne obrtno-podjetniške zbornice Onnož. Sklep o dodelitvi sredstev za spodbujanje začetnih investicij in investicij v razšiijanje dejavnosti izda občinska uprava na podlagi predloga komisije. Upravičenec na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev sklene z Občino Ormož pogodbo o sofinanciranju začetnih investicij in investicij v razšiijanje dejavnosti.«. 9. člen Za 56.f člen se doda nov 56.g člen, ki se glasi: »56.g člen V kolikor bo za posamezen ukrep prispelo manjše število vlog, kot je razpisanih sredstev, se prosta sredstva lahko prerazporedijo na dmg ukrep za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož.«. 10. člen Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Šifra: 007-17/2019 04\18 Ormož, dne 19.12.2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, l.r. 97. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/2016), Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja z dopolnitvijo (Uradni list RS, št. 87/2012, št. 109/2012 in št. 76/2017- v nadaljevanju Uredba) in 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Onnož na svoji 10. redni seji, dne 19.12.2019 sprejel naslednji SKLEP o določitvi cene storitve gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda 1. člen Občinski svet Ormož je obravnaval in sprejel Elaborat o oblikovanju cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda v občini Ormož za leto 2020 in obravnavali ter sprejeli Letno poročilo za GJS odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda za občino Onnož za leto 2018. 2. člen Občinski svet Ormož soglaša z določitvijo cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda in sicer: 1. ODVAJANJE ODPADNIH VODA Storitev odvajanja odpadnih voda - obvezna javna služba (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v € Odvajanje odpadnih voda Količina odvedene vode Na m3 odvedene vode m3 0,50252 Omrežnina za odvajanje odpadnih voda za - obvezna javna služba in posebne storitve (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v € Premer vodomera Na mesec DN