Ormož, 21.8.2008 Letnik 6 Številka 8 VSEBINA 29. ODLOK o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projektov gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij - osnutek 30. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« - skrajšani postopek 31. ODLOK o spremembah Odloka o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož osnutek Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projektov gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - mag. Karmen ŠTUMBERGER, Vodja oddelka za gospodarske dejavnosti. Ormož, dne 21.8.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 29. ODLOK o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projektov gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij I. UVOD Ocena stanja Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž so partnerice pri pripravi prijave projekta Izgradnja odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v lokalni skupnosti občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž na javni razpis Evropskega sklada za regionalni razvoj–ESRR; 2. Razvojna prioriteta: Gospodarsko-razvojna infrastruktura; Prednostna usmeritev: 2.2. Informacijska družba, ki ga je objavilo Ministrstvo za gospodarstvo. V fazi priprave potrebne dokumentacije je med drugim potrebno pripraviti in potrditi tudi Odlok o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projektov gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij. Odlok je pripravljen na osnovi priporočil Ministrstva za gospodarstvo in prakse drugih občin. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 2 Razlogi za sprejem odloka Ta odlok predstavlja pravno podlago za izpeljavo projektov na področju gradnje širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi v obliki javno-zasebnega partnerstva in je ena izmed faz v pripravi na omenjeni javni razpis. Cilji odloka Odlok določa predmet, pravice in obveznosti javnozasebnega partnerja, postopek izbire partnerja in merila za gradnjo, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi Ocena finančnih posledic Celotna finančna konstrukcija je opredeljena v DIIPu Izgradnja odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v lokalni skupnosti občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Iz le-te je razvidno, da je celotni vložek vseh treh lokalnih skupnosti predviden le v obliki podelitve služnostnih pravic zasebnemu partnerju na zemljiščih v lasti javnega partnerja, kjer bo zasebni partner izgradil omrežje z lastnimi sredstvi pri izvedenem projektu. Odlok sam po sebi ne prinaša dodatnih stroškov. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 11. in 40. člena Zakona o javnozasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06 – v nadaljevanju ZJZP), 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06), 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/07), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 8/07) so Občinski sveti: - Občine Ormož na svoji ___. redni seji, dne ___________ - Občine Sveti Tomaž na svoji ___. redni seji, dne ___________ - Občine Središče ob Dravi na svoji ___. redni seji, dne ___________ sprejeli ODLOK o ugotovitvi javnega interesa za javno-zasebno partnerstvo ter o določitvi osnovnih pogojev za izvedbo projektov gradnje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij 1. 21.8.2008 nadaljevanju: širokopasovno omrežje). Prav tako določa predmet, pravice in obveznosti javnozasebnega partnerja, postopek izbire partnerja in merila za gradnjo, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi. 2. člen Na področju širokopasovnih elektronskih komunikacijskih povezav obstaja javni interes, da se izvedejo projekti na tem področju. Zaradi hitrejše realizacije ciljev, določenih tudi v okviru Resolucije o nacionalnih razvojnih projektih za obdobje 2007–2013 in katerega namen je omogočiti vsem državljanom Republika Slovenije dostop do širokopasovnih storitev in interneta, se projekti izvedejo v obliki javno-zasebnega partnerstva (v nadaljevanju: JZP). 3. člen Predmet projekta javno-zasebnega partnerstva »Gradnja, upravljanje, vzdrževanje in izkoriščanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi je: – izgradnja kabelske infrastrukture za naselja v občini, kjer infrastruktura še ni zgrajena ter prenos omrežja v upravljanje, vzdrževanje in izkoriščanje zasebnemu partnerju. 4. člen Postopek izbire zasebnega partnerja v obliki koncesijskega javno-zasebnega partnerstva bo potekal po naslednjih fazah: – imenovanje strokovne komisije za izbiro zasebnega partnerja za izvedbo predmeta javnozasebnega partnerstva, – objava javnega razpisa, priprava razpisne dokumentacije, izvedba konkurenčnega dialoga, – vpogled v razpisno dokumentacijo in predaja razpisne dokumentacije zainteresiranim osebam, – izvedba odpiranja ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, – pregled in vrednotenje ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, poročilo komisije o opravljenem pregledu in vrednotenju ponudb, – izdaja odločitve o izbiri izvajalca javnozasebnega partnerstva, – sklenitev pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu (koncesijska pogodba). člen 5. Ta odlok predstavlja pravno podlagi za izpeljavo projektov na področju gradnje širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi (v člen Obveznosti javnega partnerja so: – izbrati zasebnega partnerja, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 3 – kandidirati na javnem razpisu za pridobitev sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj– ESRR; 2. Razvojna prioriteta: Gospodarskorazvojna infrastruktura; Prednostna usmeritev: 2.2. Informacijska družba, – podelitev služnostnih pravic zasebnemu partnerju na zemljiščih v lasti javnega partnerja, kjer bo zasebni partner izgradil omrežje z lastnimi sredstvi. Obveznosti zasebnega partnerja so: – izdelava projekta, – izgradnja infrastrukture v določenih rokih, – dostop do storitev vsem naseljem na območju belih lis v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi – upravljanje in vzdrževanje širokopasovno omrežje v skladu s predpisanimi pogoji in na način, ki bo omogočil dostop vsem zainteresiranim ponudnikom storitev in drugim operaterjem pod enakimi pogoji, – nadgradnja v skladu s potrebami in pogoji, – upoštevanje veljavne zakonodaje ter veljavno sklenjenih pravnih poslov, – na območjih, kjer za to obstaja ekonomski interes, izgraditi, upravljati in vzdrževati omrežje z lastnimi sredstvi ter v skladu z lastno poslovno usmeritvijo, – na območjih, kjer izgradnja, upravljanje in vzdrževanje omrežja nista ekonomsko upravičena s sredstvi strukturne politike Evropske unije zgraditi omrežja, ga po izgradnji prenesti v lastništvo javnega partnerja ter določeno obdobje upravljati in vzdrževati, – uporabnikom omrežja zaračunavati vnaprej opredeljen znesek (znesek, opredeljen v vlogi, na podlagi katere bo izbran zasebni partner). 6. člen Glavna pravica javnega partnerja je prevzem kabelske infrastrukture, ki bo zgrajena z evropskimi sredstvi in sredstvi zasebnega partnerja, v upravljanje, vzdrževanje in izkoriščanje po poteku 20 let po sklenitvi pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu, v stanju, kot bo opredeljeno v razpisni dokumentaciji. Glavna pravica zasebnega partnerja je izkoriščanje kabelske infrastrukture, ki bo zgrajena z javnimi ali evropskimi sredstvi, v obdobju najmanj 20 let po sklenitvi pogodbe o javno- zasebnem partnerstvu. 7. člen Komisijo za izbiro zasebnega partnerja za izvedbo projekta »Gradnja, upravljanje, vzdrževanje in izkoriščanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi« sestavljajo predsednik in pet članov. Komisijo iz prejšnjega odstavka imenuje župan. Predsednik in najmanj dva člana komisije morata imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in morajo 21.8.2008 izpolnjevati pogoje iz drugega odstavka 52. člena ZJZP. Za izvedbo posameznih dejanj v postopku izvedbe postopka izbire zasebnega partnerja morata biti prisotna predsednik in najmanj dva člana komisije. Naloge strokovne komisije iz prvega odstavka tega člena so: – priprava in potrditev razpisne dokumentacije, – objava javnega razpisa, izvedba konkurenčnega dialoga, – omogočanje vpogleda v razpisno dokumentacijo in predaja razpisne dokumentacije zainteresiranim osebam, ki imajo pravni interes, – izvedba odpiranja ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, – pregled in vrednotenje ponudb za izbor izvajalca javno-zasebnega partnerstva, – priprava poročila o opravljenem pregledu in vrednotenju ponudb, – ostale naloge pri izvedbi postopka izbire zasebnega partnerja. Strokovna komisija iz prvega odstavka tega člena lahko za strokovno-tehnično pomoč in svetovanje pri izvedbi posameznih nalog v postopku priprave in izvedbe javnega razpisa uporablja zunanje strokovnjake. 8. člen Zasebni partner prevzame ves dobiček oziroma krije celotno izgubo, nastalo v zvezi z vzdrževanjem, upravljanjem in izkoriščanjem omrežja, ki je predmet projekta javno-zasebnega partnerstva iz tega sklepa, v celotnem obdobju, za katerega bo sklenjena pogodba med javnim in zasebnim partnerjem. Glede na velike razdalje med številčno majhnimi naročniki v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi zasebni partner ne bo plačeval koncesnine oziroma uporabnine javnega omrežja. Koncesnina se bo po 20 letih poravnala s prenosom premoženja zgrajene telekomunikacijske infrastrukture na Občine Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi 9. člen Za objavo javnega razpisa, izvedbo postopka izbire zasebnega partnerja, izbiro izvajalca javnozasebnega partnerstva in podpis pogodbe o javnozasebnem partnerstvu ter ostala dejanja v postopku sklenitve in izvajanja javno-zasebnega partnerstva se pooblasti župana. 10. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 4 Številka: Ormož, dne ______________ OBČINA ORMOŽ župan Alojz SOK 21.8.2008 V 3. členu je opredeljen predmet projekta javnozasebnega partnerstva »Gradnja, upravljanje, vzdrževanje in izkoriščanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi, ki je izgradnja kabelske infrastrukture za naselja v občini, kjer infrastruktura še ni zgrajena ter prenos omrežja v upravljanje, vzdrževanje in izkoriščanje zasebnemu partnerju. Številka: Središče ob Dravi, dne ______________ 4. člen Odloka opredeljuje postopek izbire zasebnega partnerja. V 7. členu so opredeljene tudi naloge strokovne komisije. OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI župan Jurij BORKO 5. in 6. člen Odloka opredeljujeta obveznosti javnega in zasebnega partnerja. Številka: Sveti Tomaž, dne ____________ 9. člen določa, da se pooblasti župana za objavo javnega razpisa, izvedbo postopka izbire zasebnega partnerja, izbiro izvajalca javno-zasebnega partnerstva in podpis pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu ter ostala dejanja v postopku sklenitve in izvajanja javno-zasebnega partnerstva. OBČINA SVETI TOMAŽ župan Mirko CVETKO OBČINSKA UPRAVA III. OBRAZLOŽITEV Glede na to, da je v razpisu Ministrstva za gospodarstvo predvideno, da se projekt izvede v obliki javno-zasebnega partnerstva, določa Odlok predmet, pravice in obveznosti javno-zasebnega partnerja, postopek izbire partnerja in merila za gradnjo, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« - skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.8.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 30. I. UVOD Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« – skrajšani postopek Ocena stanja Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07 in 12/08) določa, da medobčinsko upravo vodi predstojnik, ki ima status uradnika na položaju. Šesti člen odloka določa, da mora imeti inšpektor državni izpit iz javne uprave. Tretji odst. 17. člena odloka določa, da predstojnik sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v Medobčinski upravi. Četrti odst. 21. člena določa, da je odredbodajalec za sredstva finančnega načrta Medobčinske uprave predstojnik Medobčinske uprave. Razlogi za sprejem odloka 33. člen Zakona o javnih uslužbencih določa, da je predstojnik v upravi lokalne skupnosti župan, zato predlagamo, da organ skupne občinske uprave vodi uradnik na položaju in ga imenujemo vodja. Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o javnih uslužbencih (ZJU-D) (Uradni list RS, št. 65/08) ukinja državni izpit iz javne uprave kot pogoj za imenovanje v naziv, uvaja pa obvezno usposabljanje iz določenih vsebin, v enem letu po imenovanju. Veljavna zakonodaja določa, da je pogoj za delovno mesto inšpektorja strokovni izpit iz upravnega postopka in strokovni izpit za inšpektorja ter obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv. Zaradi večkratnih sprememb področne zakonodaje predlagamo, da se glede pogojev za zasedbo delovnega mesta inšpektorja navede, da mora kandidat izpolnjevati pogoje, ki jih zahteva področna zakonodaja. Veljaven tretji odst. 17. člena odloka daje predstojniku skupne uprave pooblastilo, da sprejme sistemizacijo delovnih mest za skupno upravo in odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v skupni upravi. Veljavno besedilo odloka ni bilo povsem v skladu z Zakonom o javnih uslužbencih kar se tiče določanja sistemizacije, odločanja o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja. V skupni upravi so predstojniki vsi župani občin ustanoviteljic, ki pa lahko dajo pooblastilo za izvrševanje pravic in dolžnosti predstojnika npr. županu sedežne občine. Organ skupne občinske uprave je neposredni uporabnik občinskega proračuna tiste občine, v kateri ima ta sedež (49. b člen ZLS), zato je odredbodajalec lahko le župan sedežne občine, ki je tudi odgovoren za izvrševanje proračuna. Cilji odloka Uskladitev Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07 in 12/08) z Zakonom o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07- uradno prečiščeno besedilo ZJU-UPB3 in 65/08) in Zakonom o lokalni samoupravi (Uradni 5 21.8.2008 list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, ZLSUPB2 in 76/08). Ocena finančnih posledic Sprememba odloka nima finančnih posledic. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 29. in 49. a člena Zakona o lokalni samoupravi - ZLS (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, ZLS-UPB2), 16. in 56. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06), 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so Občinski svet Ormož na svoji ___. seji dne _______, Občinski svet Središče ob Dravi na svoji ___. seji dne _______ in Občinski svet Sv. Tomaž na svoji ___. seji dne _______, sprejeli Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« 1. člen V celotnem besedilu Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07 in 12/08) se beseda »predstojnik« nadomesti z besedo »vodja« v ustreznem sklonu. 2. člen 6. člen odloka, se spremeni tako, da se glasi: »Občinski inšpektor mora za zasedbo delovnega mesta izpolnjevati pogoje, ki jih zahteva področna zakonodaja.« 3. člen Tretji odst. 17. člena odloka se črta. 4. člen Drugi odst. 18. člena odloka, se spremeni tako, da se glasi: «Župan občine, v kateri ima Medobčinska uprava sedež, ob soglasju županov ostalih občin ustanoviteljic sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v Medobčinski upravi.« Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 6 5. člen Četrti odst. 21. člena se spremeni tako, da se glasi: »Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta Medobčinske uprave je župan občine, kjer ima Medobčinska uprava sedež.« 6. člen Drugi odst. 24. člena odloka se črta. 7. člen Šesti odst. 25. člena odloka se črta. Dosedanji sedmi odst., ki postane šesti odst. se spremeni tako, da se glasi:« Javnim uslužbencem zaposlenim v Medobčinski upravi se ne more poslabšati položaj glede na položaj, ki so ga imeli v občinski upravi posamezne občine ustanoviteljice.« Za novim šestim odst., se doda sedmi odst., ki se glasi: »Do imenovanja vodje Medobčinske uprave opravlja naloge vodje Medobčinske uprave Tajnik občine oz. direktor občinske uprave tiste občine, kjer ima Medobčinska uprava sedež.« 8. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. 21.8.2008 2. člen določa, da mora občinski inšpektor za zasedbo delovnega mesta izpolnjevati pogoje, ki jih zahteva področna zakonodaja. Zakon o javnih uslužbencih (ZJU-D) (Uradni list RS, št. 65/08) ukinja državni izpit iz javne uprave, uvaja pa obvezno usposabljanje iz določenih vsebin. Zaradi sprememb področne zakonodaje, spremenjen člen napotuje na področno zakonodajo tako, da morebitno spremenjeni pogoji za zasedbo delovnega mesta iz področne zakonodaje ne bodo vplivali na odlok. 3. člen določa, da se 3. odst. 17. člena črta. Tretji odst. 17. člena odloka je določal pristojnost predstojnika medobčinske uprave, da sprejme sistemizacijo delovnih mest v Medobčinski upravi ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v Medobčinski upravi. S predlagano spremembo odloka bo to pristojnost župana občine, v kateri ima Medobčinska uprava sedež. 4. člen določa, da Župan Občine Ormož ob soglasju ostalih občin ustanoviteljic sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v Medobčinski upravi. 5. člen določa, da je odredbodajalec za sredstva finančnega načrta Medobčinske uprave župan občine, kjer ima Medobčinska uprava sedež, ki je odgovoren za izvrševanje proračuna. 6. člen določa, da se drugi odst. 24. člena odloka črta. Črtani člen določa, da rok do katerega mora predstojnik sprejeti akt o sistemizaciji delovnih mest. 7. člen določa, da se šesti odst. 25. člena odloka črta. Črtani odstavek je določal, da predstojnik Medobčinske uprave izda odločbe s katerimi razporedi javne uslužbence, ki bodo delali v Medobčinski upravi in jim predloži v podpis pogodbe o zaposlitvi. V sedmem odst. 25. člena, ki postane šesti, se nekoliko spremeni dikcija in določa, da se javnim uslužbencem zaposlenim v Medobčinski upravi ne more poslabšati položaj glede na položaj, ki so ga imeli v občinski upravi posamezne občine ustanoviteljice. Nov sedmi odstavek določa, da do imenovanja vodje Medobčinske uprave opravlja naloge vodje Medobčinske uprave Tajnik občine oz. direktor občinske uprave tiste občine, kjer ima Medobčinska uprava sedež. III. OBRAZLOŽITEV 1. člen določa, da se beseda »predstojnik« nadomesti z besedo »vodja« v ustreznem sklonu. Razlog za spremembo je 33. člen Zakona o javnih uslužbencih, ki določa, da je predstojnik v upravi lokalne skupnosti župan. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 7 Besedilo členov odloka, ki se spreminjajo oz. v katerih se črtajo posamezne določbe: 6. člen Občinski inšpektor mora imeti najmanj visoko strokovno izobrazbo, državni izpit iz javne uprave in strokovni izpit za inšpektorja. 17. člen Predstojnik Medobčinske uprave odgovarja za izvrševanje nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice županu in tajniku občine oziroma direktorju občinske uprave te občine, za delo Medobčinske uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic. 21.8.2008 Medobčinske uprave proračunom. je priloga k njihovim Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta Medobčinske uprave je njegov predstojnik. 24. člen V tridesetih dneh po uveljavitvi tega odloka določijo župani kadrovski načrt in v nadaljnjih tridesetih dneh v skladu z zakonom o javnih uslužbencih imenujejo predstojnika Medobčinske uprave. Predstojnik Medobčinske uprave sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi najkasneje v tridesetih dneh po imenovanju. 25. člen Predstojnik Medobčinske uprave predstavlja Medobčinsko upravo, organizira opravljanje nalog, odloča v upravnih zadevah iz pristojnosti organa skupne uprave ter izvaja vse druge naloge, ki so potrebne za zagotovitev pravočasnega in strokovnega dela Medobčinske uprave. Predstojnik Medobčinske uprave sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Medobčinski upravi ter v skladu s kadrovskim načrtom, ki ga skupaj določijo župani občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v Medobčinski upravi. 18. člen Občina, v kateri ima Medobčinska uprava sedež, ima za javne uslužbence Medobčinske uprave status delodajalca. Pravice in obveznosti delodajalca izvršujejo župani občin ustanoviteljic oziroma predstojnik Medobčinske uprave na podlagi njihovega pooblastila. Za začetek dela uprave zagotovi opremo in prostore, ki so bili doslej namenjeni za opravljanje upravnih nalog iz 4. člena tega odloka Občina Ormož. Podrobnejše obveznosti občin ustanoviteljic iz naslova uporabe tega premoženja dogovorijo župani občin s sporazumom iz 12. člena tega odloka. Uprava začne z delom najkasneje v štirih mesecih po uveljavitvi odloka. Medobčinska uprava prevzame od občin ustanoviteljic upravne naloge in pristojnosti na področjih iz 4. člena tega odloka. Najkasneje do dne, ko prične z delom, prevzame Medobčinska uprava javne uslužbence, zaposlene v občinski upravi občine Ormož, katerih področje dela se prenaša na skupno upravo. Javni uslužbenci se razporedijo na uradniška ali strokovno tehnična delovna mesta, na katerih se opravljajo naloge občinske uprave, ki jih na podlagi tega odloka prevzame Medobčinska uprava. 21. člen Medobčinska uprava je neposredni uporabnik proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež. Javnim uslužbencem iz prejšnjega odstavka izda predstojnik Medobčinske uprave odločbe v skladu s sistemizacijo delovnih mest v Medobčinski upravi ter jim v podpis predloži pogodbe o zaposlitvi. Finančni načrt Medobčinske uprave, ki ga na predlog predstojnika Medobčinske uprave določijo župani občin ustanoviteljic, je vključen v proračun občine ustanoviteljice, v kateri ima Medobčinska uprava sedež. Z akti iz prejšnjega odstavka se javnim uslužbencem, zaposlenim v Medobčinski upravi ne more poslabšati položaj glede na položaj, ki so ga imeli v občinski upravi posamezne občine ustanoviteljice. Občine soustanoviteljice zagotavljajo sredstva za Medobčinsko upravo v finančnih načrtih svojih občinskih uprav na posebni postavki. Finančni načrt Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 8 21.8.2008 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o spremembah Odloka o lokacijskem načrtu središče mesta Ormož - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bo pri obravnavi odloka sodeloval: - Boštjan Najžar, Višji svetovalec za okolje in prostor Ormož, dne 21.8.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ I. SPLOŠNE DOLOČBE 31. 1. člen Odlok o spremembah Odloka o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož - osnutek I. UVOD Ocena stanja 27.10.2005 je bil na občinskem svetu občine Ormož sprejet Odlok o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 19/05). V času od uveljavitve je bilo podanih nekaj predlogov za gradnjo objektov, ki niso skladni z obstoječim lokacijskim načrtom, zato se je pričel postopek za njegovo spremembo. Razlogi za sprejem odloka Razlog za spremembo Lokacijskega načrta središča mesta Ormož (v nadaljevanju LN SMO) so večja odstopanja predvidenih posegov od obstoječega lokacijskega načrta in nove vsebine objektov. Cilji odloka Cilj spremembe LN SMO je umestiti predlagane posege in spremembe v lokacijski načrt in investitorjem omogočiti njihovo uresničitev. Ocena finančnih poledic Odlok nima finančnih posledic. II. BESEDILA ČLENOV Na podlagi 52. in 97. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet občine Ormož na ………seji dne …………sprejel Sprejme se Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož (v nadaljevanju lokacijski načrt), ki ga je izdelalo podjetje ZEU družba za načrtovanje d.o.o. iz Murske Sobote, pod številko projekta LN 13/04OR. 2. člen Vsebina sprememb in dopolnitev občinskega lokacijskega načrta predvideva: gradnjo novih objektov, rekonstrukcijo objektov, rekonstrukcijo in novogradnjo komunalne, energetske in prometne infrastrukture. Spremembe in dopolnitve lokacijskega načrta obsegajo: TEKSTUALNI DEL: odlok obrazložitev sprememb smernice pristojnih nosilcev urejanja prostora mnenja pristojnih nosilcev urejanja prostora KARTOGRAFSKI DEL: List 3: arhitekturno ureditvena situacija List 5: zakoličba predvidenih ureditev List 6: komunalne ureditve List 9: varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami 3. člen ODLOK o spremembah Odloka o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož Parcele, ki so predmet posamezne spremembe, so navedene pri opisih posegov v 9. členu tega odloka. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 9 4. člen V 6.členu se spremeni točka 4. FUNKCIONALNA CONA GRADU-FCG tako, da se glasi: »Območje ormoškega gradu je zajeto v podobmočju št. 6 vključno z bencinsko črpalko in se nahaja na jugovzhodnem delu ožjega mestnega jedra. Tako grad kot parkovno območje predstavljajo kulturno in naravno dediščino. Prevladujoča namembnost objektov v tem območju ima kulturno, muzejsko in izobraževalno vsebino in druge vsebine, ki so programsko skladne z naštetimi vsebinami. Predvidena je rekonstrukcija obstoječih objektov, vse v soglasju z Zavodom za varstvo kulturne dediščine Maribor«. 5. člen 8.člen se dopolni tako, da se v točki a) Lega objektov, na koncu prvega odstavka doda novi stavek: »Novi objekt se lahko locira tudi na posestno mejo, v kolikor se s tem ohranja obstoječa kvaliteta urbanistične zasnova območja. Gradnja na parcelno mejo je mogoča ob soglasju vseh strank v postopku«. v točki b) Oblikovanje objektov, se na koncu prvega odstavka doda nova alinea: »Streha je delno ali v celoti lahko tudi ravna streha. O vizuelni sprejemljivosti ravne strehe na posameznem objektu odloči pristojni Zavod za varstvo kulturne dediščine, če se tak objekt nahaja v neposredni bližini spomeniško zaščitenega objekta«. Za točko b) se dodajo nove točke c), č) in d) c) Območje za gradnjo Gradnja objekta je mogoča znotraj določenega območja za gradnjo, kot je to razvidno iz arhitektonsko urbanistične situacije. V kolikor območje za gradnjo za določeni poseg ni posebej označeno pomeni, da tovrstna toleranca ni predvidena. V tem primeru se upošteva tlorisna zasnova za objekt z dimenzijami, kot je to opredeljeno v grafičnem delu lokacijskega načrta.« č) Gradbena linija »V območjih sprememb I. in VII. naj se predvideni objekt z večjim delom fasade dotika gradbene linije, kot je to označeno v grafičnem delu«. d) Izkoriščenost parcele »Maksimalni tlorisni gabarit objekta ne sme presegati velikosti območja za gradnjo, oziroma 40% tlorisne površine gradbene parcele (parcele ali skupine parcel, ki so predmet obdelave)«. 21.8.2008 6. člen V 9.členu se spremenijo ali dodajo naslednje vsebine: Za posegom 14*, 15* se dodajo posegi:  47* (Podobmočje št. 1) Poslovno stanovanjski objekt etažnosti (K)+P+1+M do (K)+P+2+M. Maksimalna višina objekta znaša 11 m do nivoja kapne lege. V kolikor se v kletni etaži izvede podzemna garaža, mora biti popolnoma vkopana. Garaža lahko posega tudi izven območja za gradnjo vendar tako, da v nobenem pogledu ne vpliva negativno na sosednje objekte in ureditve. Parcele: 816, 817, 818/24 k.o. Ormož.  48* (Podobmočje št. 1) Gradnja poslovno stanovanjskega objekta etažnosti (K)+P+1+M. Maksimalna višina do nivoja kapne lege znaša 7,5 m. Objekt se zgradi v odmiku od obstoječega objekta vzdolž Ptujske ceste. Parcele: 982/1, 982/2, 986 k.o. Ormož.  49* (Podobmočje št. 1 v povezavi s podobmočjem št. 5) Rekonstrukcija objekta vzdolž Ptujske ceste, s preureditvijo nadstropja in mansarde v stanovanja. Gradnja stanovanjskega objekta etažnosti (K)+P+1+M. Maksimalna višina do nivoja kapne lege znaša 7,5 m. Parcele: 993, 994/5, 994/1 k.o. Ormož.  13*, 15*, 16*, 17*. (Podobmočje št. 1 v povezavi s podobmočjem št. 3) Spremenijo se določila posegov 13*, 15*, 16* in 17*. Za to območje je bila izdelan projekt št: 8978/074 izdelovalca Inženiring IBT Ljubljana v letu 2008, na katerega je bilo podano pozitivno urbanistično mnenje izdelovalca lokacijskega načrta in soglasje Občine Ormož. Objekt 13* postane enosmerna cesta širine min. 3,5m , z uvozom iz Ptujske ceste. Objektu 15* se povečajo tlorisne dimenzije, kot je razvidno iz zakoličbene situacije. Objektu 16* spremeni se etažnost na (K)+P+1. Objektu 17* spremeni se etažnost na (K)+P+1. Parcele : 809, 810, 811/1, 814/4 k.o. Ormož.  4* (Podobmočje št. 1 v povezavi s podobmočjem št. 7) Rekonstrukcija objekta razširja možnosti spremembe namembnosti tudi za nove poslovne oziroma poslovno stanovanjske vsebine, ob ohranitvi možnosti preureditve objekta z možnostjo Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 postavitve dvigala na dvoriščni strani. Parcela : 798/19 k.o. Ormož. Za posegom 32* se dodata nova posega:  50* (Podobmočje 9 v povezavi s podobmočjem 13) Gradnja pastoralnega centra pri župnišču. Gabariti: etažnost objektov in tudi oblikovanje se prilagajajo specifični vsebini. Višina objektov naj bo nižja ali enaka od župnišča. Parcele: 470, 471, 472, 473, 475 k.o. Ormož.  51* (Podobmočje 9 v povezavi s podobmočjem 13) Rekonstrukcija in dozidava kulturnega doma in ureditev parkirišča. Gabariti: etažnost objektov in tudi oblikovanje se prilagajajo specifični vsebini. Višina objektov naj bo nižja ali enaka od kulturnega doma. Parcele: 470, 471, 472, 473, 475 k.o. Ormož. Za posegom 37* se dodata nova posega:  52* (Podobmočje 12) Gradnja večstanovanjskega objekta etažnosti (K)+P+1+M. Maksimalna višina do nivoja kapne lege znaša 7,5 m. Parcele: 623, 624, 621 k.o. Ormož.  23* (Podobmočje 6) V 9.členu se Podobmočje št. 6 spremeni tako, da se glasi: »Predel ormoškega gradu, pripadajočega starega gospodarskega poslopja z »Wienerbergerjem«, bencinske črpalke, vse do Ljutomerske ceste na severu. Načrtuje se rekonstrukcija, delna novogradnja, komunalna ureditev objekta, ureditev zunanjega okolja in sprememba namembnosti grajskih objektov na tem podobmočju. Sprememba namembnosti se nanaša na muzejsko dejavnost in druge kulturno-umetniške vsebine ter na ureditev glasbene šole v okviru obstoječih objektov. Lahko se izvede povezovalni hodnik med grajskim gospodarskim poslopjem in vzhodnim delom gradu. Parcele: 593, 594, 595, 616 k.o. Ormož.« 7. člen 10. člen odloka se spremeni tako, da se glasi: »Na območju lokacijskega načrta je dovoljena gradnja novih objektov, ureditev in komunalnih ureditev, ki so navedeni v Odloku o lokacijskem načrtu za središče mesta Ormož in tej spremembi odloka«. 10 21.8.2008 8. člen V 1. odstavku 14. člena se drugi stavek spremeni tako, da se glasi : »Dopolni in nadgradi se obstoječi vodovodni sistem v sistem krožnega vodovoda PEHD 110 s hidrantnim omrežjem in obnova dotrajanih vodov, povsod tam, kjer je to potrebno zaradi izboljšanja oskrbe s pitno vodo«. Doda se nov tretji stavek, ki se glasi: »Vsako vrsto posega in lokacijo znotraj območja lokacijskega načrta, opredeli in izvaja skladno s potrebami, pristojna gospodarska javna služba v soglasju z občino kot lastnikom«. 9. člen Na koncu 16. člena se dodata nova stavka, ki se glasita: »Dopolni in nadgradi se obstoječi kanalizacijski sistem in obnova dotrajanih vodov povsod tam, kjer je to potrebno zaradi izboljšanja čiščenja odpadnih vod. Vsako vrsto posega in lokacijo znotraj območja lokacijskega načrta, opredeli in izvaja skladno s potrebami, pristojna gospodarska javna služba v soglasju z občino kot lastnikom.« 10. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem Vestniku Občine Ormož. Št: 350-00003/2008 2 22 Ormož, dne…………… Župan Ormož Občine . Alojz Sok III. OBRAZLOŽITEV Del mesta Ormož ureja Odlok o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož, (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/05). Na predlog potencialnih investitorjev se je pripravljavec, občina Ormož, odločil za spremembe obstoječega lokacijskega načrta. S prostorskimi sestavinami dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 – 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86, 9/90) z vsemi spremembami (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 27/94, 33/95 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, 7/03) ter družbenega plana občine Ormož za obdobje 1986 – 1990, (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 11 21.8.2008 28/86) je predmetno območje opredeljeno kot poselitveno območje. Navedeno območje se deli na funkcionalne cone : osrednje mestno jedro, rekreacijska cona, bolnišnični kompleks in območje ormoškega gradu. Največ sprememb LN SMO se nanaša na funkcionalno cono osrednjega mestnega jedra, ki je namenjena splošnemu razvoju osrednjega mestnega območja, v katerem se prepletajo objekti starega mestnega jedra z objekti, plombami in prizidki iz kasnejšega obdobja. Namenjena je pretežno stanovanjskim, oskrbnim in storitvenim dejavnostim. Druga sprememba se nanaša na funkcionalno cono ormoškega gradu, ki se nahaja na jugovzhodnem delu ožjega mestnega jedra. Tako grad kot parkovno območje predstavljajo kulturno in naravno dediščino. Funkcionalne cone se delijo na 18 podobmočij, kjer so podrobneje definirani posegi. Le-ti so poleg opisa v tekstualnem delu odloka prikazani tudi v grafični prilogi. Spremembe LN SMO se nanašajo na zemljišča s parcelnimi številkami 593, 594, 595, 616, 473, 471, 475, 472, 470, 809, 810, 811/1, 816, 817, 818/24, 993, 994/1, 994/5, 982/2, 982/1, 798/19, 983, 986, 623, 624 k.o. Ormož. Spremembe odloka v 8. členu in se nanašajo na lego in oblikovanje objektov, dodajo pa se nove točke, ki obravnavajo gradnjo objekta, gradbeno linijo in izkoriščenost parcele. Največ sprememb odloka se nanaša na 9.člen, kjer se - - - na zemljiščih 816, 817, 818/24 k.o. Ormož predvideva gradnja poslovno stanovanjskega objekta, na zemljiščih 982/1, 982/2, 986 k.o. Ormož predvideva gradnja poslovno stanovanjskega objekta, na zemljiščih 993, 994/5, 994/1 k.o. Ormož predvideva rekonstrukcija - - - - - objekta vzdolž Ptujske ceste, s preureditvijo nadstropja in mansarde v stanovanja ter gradnja stanovanjskega objekta, na zemljiščih 809, 810, 811/1, 814/4 k.o. Ormož spremeni prometna ureditev ter spremeni etažnost objektov, na zemljiščih 798/19 k.o. Ormož spremeni namembnost objektov, na zemljiščih 470, 471, 472, 473, 475 k.o. Ormož predvideva gradnja pastoralnega centra pri župnišču, na zemljiščih 470, 471, 472, 473, 475 k.o. Ormož predvideva rekonstrukcija in dozidava kulturnega doma z ureditvijo parkirišča, na zemljiščih 623, 624, 621 k.o. Ormož predvideva gradnja večstanovanjskega objekta, na zemljiščih 593, 594, 595, 616 k.o. Ormož predvideva rekonstrukcija, delna novogradnja, komunalna ureditev objekta, ureditev zunanjega okolja in sprememba namembnosti grajskih objektov na tem podobmočju. Sprememba namembnosti se nanaša na muzejsko dejavnost in druge kulturno-umetniške vsebine ter na ureditev glasbene šole v okviru obstoječih objektov. Lahko se izvede povezovalni hodnik med grajskim gospodarskim poslopjem in vzhodnim delom gradu. Spremembe se nanašajo še na 10., 14. in 16. člen odloka, ki obravnavajo dograditve omrežja komunalnih vodov. OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 12 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 21.8.2008