ZBORI DELOVNIH LJUDI IN OBČANOV O SAMOPRISPEVKU II Novi objekti - novi kadri V prejšnji številki >xZbora občanov« smo objavili vpra-šanja, ki so se pojavljala na zborih občanov in delovnih ljudi, ko so razpravljali o re-zultatih prvega in programa drugega samoprispevka v ljubljanskdh občinah ter od-govore na te vprašanja. Ker zavoljo pomainjkanja prosto. ra vseh vprašanj in odgovo-rov nismo mogli objaviti že takrat, to obljubo tokrat te-polnjujemo. Vprašanje: S samoprispev-kom se bodo gradili samo objekti ito oprema, kaj pa kadri? Odgovor: Samoupravne interesne skupnosti za izobra-ievanje in otroško varstvo so v svojih srednjeročnih programih predvidele pokri-vanje teh potreb. Seveda ures-ničitev planskih clljev ni od-visna samo od tega, koliko sredstev bodo omenjene skup. nosti zagotovOe za vzgojo ba-drov — kadrovske štipendije, temvef je odvisnost pogoje- na šc z drugimi elementi — neustreznimi osebnimi dohod-ki v šolstvu in varstvu t«i neustreznimi materialntmi po-goji glede stanovanj, Predvi deli smo, da bomo do leta 1980 zagotovili 360 do 380 no vih kadrov. Trenutno ima-mo 360 kadrovskih štipendl-stov na pedagoški akademiji, na pedagoški gimnaziji, na Visoki šoli za telesno kultu-ro in tudi na tistih snicreh filozofske (akultete, ki so pe-dagoško usmerjene, zato pri-čakujemo, da bomo z njimi delno rešili kadrovsko situa-cijo. Primanjklaj skušamo re-ševati tudi z dopolnilnim iz-obraževanjem nekaterih pro-svetnih delavcev, ki že dela jo in zasedajo svoja delovna mesta z neustrezno izobraz-bo. Sicer pa mislimo, da re-ševanje tega problema ni sa-mo izključna domena izobra-ževalne skupnosti. Ne nazad-nje, prihodnje leto bomo razpisali še več štipendij in sploh bomo reševanju ka-drovskih vprašanj v šolstvu posvetili več pozornosti. IZKUŠNJE SAMOPRISPEVKA I V zadnji številki »Zboraota-ianov« smo v odgovoru na vprašanje, kako je mc^ofie pri novih objektih samopri-spevka II uporabiti izkušnje, predvsem pa projekte objek-tov iz prvega samoprispevka, zapisali, da je možno pono-viti kar 40 objektov. TokTat imamo na voljo še bolj kon-kretne podatke, kd kar naj-popolneje odgovarjajo na vjprašanje, kako uporabiti iz-kušnje? Odgovor: Novih 41 objek-tov iz samoprispevka II — gre za šole in vrtce s pri-zidld — lahko razdelimo na sedem kategorij: 1. Ponovitev objektov ta prvega samoprispevka: osnov-na šola Crnuče, Preserje, BS-3, Smlednik, škotljica. Medvode-Svetje, Stepanjsko aaselje, Dravlje in VVZ Krim; 2. Možna ponovitev projek-ta Iz samoprispevka I; os-novna šola Krim-Rudnik in vzgojno varstveni zavod Sts- ri Vodmat, Novo Polje, Vn»-nje gorice, Posavje, Hru.šica, Draveljsfca cnutjna, SS 7/1, Kozarje, Zalog, Rožna dolina, Stepanjsko naselje, Dravlje — centralni objekt, Milan Ces-nik, Trnovo, Vevče, Nove Jar-še in Zgornja šiška — cen-tralni objekt; 3. Možna ponovitev — tip. ski projekti: osnovni šoli Za-log in Nove Jarše. i. Tipski projekt telovadnl-ce: osnovna šola Velike La-šče in osnovna šola Ig 5. Projekti v okviru stano-vanjske gradnje: VVZ Med-vode in VVZ v krajevni skup nosti Hinko Smrekar 6. 2e izdelani projekti: Os-novna šola Koseze, Frano Marn — Vodice, Ivan Novak-Očka In Novo Polje 7. Novi projekti: osnovnl šoli Dolsko ln Franc Roz-man Stane ter WZ Crnuče Ta pregled nedvoumno ka-že, da bomo kar za 90 od-stotkov novih projektov iz samoprispevka II uporablll izkušnje in projekte iz prve-ga samoprispevka. V.GUČEK