CELOLETNA TRIM AKTIVNOST Sodeluje naj čimveč občanov V letu 1982 je za Bežigradom za-živela akcija pod geslom »Celolet-na TRIM aktivnost«, ki jo je pripra-vila ZTKO Bežigrad. Kaj je napoti/o strokovno službo k pripravi te akci-je ko je sestavljala program ter kakfine rezultate lahko pričakuje-mo? Prav gotovo so to zanimiva vprašanja še posebno, ker gre mi-mogrede rečeno za enega prvih poizkusov tako široko organizirane akcije. Namsn akd(a: Poglavitni namen je bil s konkretnimi, organiziranimi akcijami propagirati akcijo TR1M (ne zgolj samo z besedo in plakati). vzpodbuditi čimSirši krog občanov k rednejsi aktivnosti, vključiti in vzpodbuditi čimširši krog tele-snovzgojnih, delovnih in drugih or-ganizacij v organiziranja akcij in zagotavljanja možnosti za rekreaci-jo in zapolniti vrzel za osvajanje Športne značke, ki je za starejše kategorije še v pripravi; Poleg propagiranja TRIM in ustvarjanja novega ozračja v odno-sih do športne rekreacije, smo poizkušalr tudi nekaj novih oblik, katerim smo dali s to akcijo nekak-šen zunanji okvir, ki ga potrebuje-mo za uspešnost akcije. Vaablna akcJ)e: Pri sestavljanju programa smo se ravnalt po načeiu -za vsakogar nokaj«, pri čemer nam je bil poglavitni cilj doseči fcimvečje Stevilo udeležencev v že preizkušenih in zanimivih oblikah ter postopoma iskati nove oblike in tudi nove organizatorje. S tem naj bi možnost vključevanja v organizi-rano rekreacijo 6e razSirili. Pri se-stavljanju programa |e bilo idej se-veda še veiiko več, vendar jih pred-vsem zaradi nepreverjenosti pa tu-di pomanjkanja časa nismo uresni-iili. Program akcije vsebuje dve osrednji komponenti: možnosti udejstvovanja vse druzine. s prija-telji in znanci, ter seveda tekmova-nje za osvojitev ene od treh možnih značk Celoletna trim aktivnost, po-leg tega pa š« vrsto drugih, ki imajo vsaka zase svoj vzrok in pomen. Tekmovanje za značko. ki predvi-deva opravljanje različnih nalog, smo pripravili v tistih panogah, ki morda tudi niso najpopularnejie, pa tudi organizatorji rekeracije v delovnih organizacijah jih težko or-ganlzirajo (npr. kolesarjenje, tek, Cooperjev test itd), Ob tem naj omenimo, da po podatkih, ki (ih imamo na voljo, v tekmovanju za značko sodeluje tudi nekaj takih. ki so bolj za Salo kot zares žej^li samo opraviti določeno nalogo in jim ni bil cilj pridobitev aktivnosti za značko. Opazili smo tudi družine in šolsko mladino opravljati naloge, pa fieprav v akciji niso vključeni. \z tega sledi, da bomo morali pri na-daljnjem delu razmišljati tudi o tem. Nakatara dos*clan|a ¦posnanla: Uspeh akcije bo marsikdo hotel ocenjevati samo s številkami, ven-dar ne smemo razmišljati v tej sme-ri. Ocenjevati bi jo morali z vidika osnovnega namena to je propa-gande TRIM, kajti uspeh lahko Sele pričakujemo. Od vseh organizator-jev v delovnih in športnih organiza-cijah ter drugih dejavnikov bo odvi-sno, če bomo ali ne bomo znali pripravljeni tenen izrabitl. Poglavit- ni namen je gotovo že dosežen -mnogo se namreč govori in sprašu-je o poteku akcije in s tem za dolo-čeno število občanov lahko trdimo, da akcijo poznajo in se vanjo tudi počasi vključujejo. Vsak nov človak v športni opremi, redni vadbi, izlet z rekreativno vsebino, udeležbo na tekmovanjih ali množičnih akcijah pomeni uspeh akcije. Zato ker ak-cija ni terminsko zaključena in ker je vsabina glede dosedanjih izku-šenj prilagojena potrebatn in že-Ijam Ijudi, lahko mirno zapišemo, da je to rekreadja za vsakogar. Obv»ičan|« In prapaganda: Po- glavitni element obveSčanja in pro-pagande so obvestila v občinskem glasilu ter plakat akcije, ki je bil natiskan v zadostnem številu Kot smo opazili rnorda le nismo' izbrali prave poti za distribucijo plakata. Referenti za rekreacijo. ki so jih delili ali pa tudi ne, tega zagotovo niso opravili dobro. Poleg tega me-nimo, da bi bilo učinkoviteje. Le bt propagandni material dobila druii-na v poStnem nabiralniku, ne pa v službi. Seveda pa bi osebna agita-cija največ pripomogla k še števil-nejši udeležbi. pa tudi v svoje pro-grame rekreacije bi morali vključiti aktivnosti za osvajanje značke Ce-loletna TRIM aktivnost BRANKO MIHELČIČ