primorske novice Koper, 19. septembra 1986 URADNE OBJAVE i OBČEN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SEŽANA št. 28 Občina Izola — SKLEP o objavi podatkov o doseženi rasti razporejenih sredstev za osebne dohodke delavcev v gospodarstvu občine Izola po periodičnih obračunih za obdobje januar—junij 1986 — SKLEP o objavi podatkov o oceni gibanja razporejenih sredstev za osebne dohodke v gospodarstvu občine Izola v obdobju januar — september 1986 Občina Koper — SKLEP o objavi podatkov o doseženi rasti sredstev za osebne dohodke v gospodarstvu občine Koper po periodičnem obračunu za obdobje januar — junij 1986 — SKLEP o objavi ocene gibanja sredstev za osebne dohodke v gospodarstvu občine Koper za obdobje januar — september 1986 — SKLEP o manjšem odmiku od zazidalnega načrta Žusterna Občina Postojna — ODLOK o urejanju in varovanju zunanjega izgleda mesta in naselij v občini Postojna — ODLOK o dopolnitvah odloka v okvirnem obratovalnem času na področju prometa blaga na drobno, gostinstva, obrti in drugih storitvenih dejavnosti v občini Postojna — SKLEP o začasnih ukrepih družbenega varstva v DO Krojaška delavnica Pivka — SKLEP o spremembi in dopolnitvi sklepa o valorizaciji odškodnin za spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča ali gozda Občina Sežana — SKLE^ o objavi podatkov ^ doseženi rasti povprečnih mesečnih [osebnih doh^dxov zaposlenih delavcev v gospodarstvu občine Selana za obdobje junuar — junij 1986 in ocena o ra$ti poprečnih mesečnih osebnih dohodkov zaposlenih v gospodarstvu občine Sežana za obdobjr ianuar — september 1986 Občinska zdravstvena skupnost Postojna — SKLEP o ugotovitvi veljavnosti samoupravnega sporazuma o temeljih plana občinske zdravstvene skupnosti Postojna za obdobje 1986—1990 — SAMOUPRAVNI SPORAZUM o temeljih plana občinske zdravstvene skupnosti Postojna za obdobje 1986—1990 Samoupravna interesna skupnost za komunaino in cestno gospodarstvo občine Postojna , — CENIK pokopaliških najemnin, pogrebnih in pokopaliških storitev ter tržnin na javni tržnici v OBČINA IZOLA Na podlagi 24!. člena statuta občine Izola(Uradne objave, št. 5/78 in 4^2), v skladu z določili metodologije za spremljanje uresničevanja določil resolucije za razporejanje dohodka v letu 1986 (Uradni list SRS, št. 3/86) je izvršni svet Skupščine občine Izola sprejel naslednji SKLEP O OBJAV! PODATKOV O DOSEŽENI RASTI RAZPOREJENIH SREDSTEV Z^ OSEBNE DOHODKE DELAVCEV V GOSPODARSTVU OBIČ1NE IZOLA PO PERIODIČNIH OBRAČUNIH ZA OBDOBJE JANUAR — JUNIJ 1986 1. člen Na podlagi podatkov iz periodičnih in zaključnih računov izvršni svet ugotavlja, da dosežena rast razporejenih sredstev za osebne dohodke (masa) v obdobju januar — junij 1986, v primerjavi z eno polovico razporejenih sredstev za osebne dohodke po zaključnih računih za leto 1985 znaša v gospodarstvu občine Izola 67,5%. 2. člen Ugotovitve iz !. člena tega sklepa služijo pri oblikovanju sredstev za osebne dohodke v organizacijah združenega dela in skupnostih s področja negospodarstva, ki usklajujejo rast osebnih dohodkov z rastjo le-teh v gospodarstvu, ob pogoju, da izpolnjujejo dogovorjene programe dela, če je to v skladu s sprejetimi planskimi akti in določili resolucije ter imajo Tazpoložljiva sredstva. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnih objavah. St.: 113/85 Izola, 29. avgusta 1986 Predsednik izvršnega sveta BRANKO MAHNE, 1. r. Na podlagi 24 !. člena statuta občine Izola (Uradne objave, št. 5/78 in 4/82), v skladu z določili metodologije uresničevanja določil resolucije za razporejanje dohodka v letu 1986 (Uradni list SRS, št. 3^6) je izvršni svet Skupščine občine Izola sprejel naslednji SKLEP O OBJAVI PODATKOV O OCEN! GIBANJA RAZPOREJENIH SREDSTEV ZA OSEBNE DOHODKE V GOSPODARSTVU OBČINE IZOLA ZA OBDOBJE JANUAR — SEPTEMBER 1986 1. člen ^ Na podlagi obstoječih podatkov in na pričakovanih gospodarskih razmerah ter glede na sprejetje intervencijske ukrepe, ki se nanašajo na izplačevanje osebnih dohodkov in resolucijske usmeritve izvršni svet ocenjuje, da se bodo v gospodarstvu občine Izola razporejena sredstva za bruto osebne dohodke (mSsa) v obdobju januar — september 1986 povečala za 73,5 % v primerjavi s povprečno razporejenimi sredstvi za osebne dohodke v letu 1985. 2. člen Ocena ii I. člena tega sklepa služi za oblikovanje sredstev za osebne dohodke v organizacijah in skupnostih, ki usklajujejo rast sredstev za osebne dohodke^z rastjo v gospodarstvu občine Izola, ob pogoju, če so opravile s programi predvideni obseg in kakovost de! ter imajo za to razpoložljiva sredstva v dohodku. ' 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnih objavah. Št: 113-4/86 Izola, 29. avgusta 1986 Predsednik izvršnega sveta BRANKO MAHNE, 1. r. to priinOrSkč novice . Petek, 26. septembra 1986— Št. 75 Petek, 26. septembra 1986 — Št. 75 prÌl!10rSÌt6 HOVÌCO URADNE OBJAVE 19. septembra 1966 — št. 28 216 OBČtNA KOPER Na podlagi 273. č!ena statuta občine Koper in resolucije o politiki uresničevanja družbenega plana SR Slovenije za obdobje 1986—1990 v letu 1986 je Izvršni svet skupščine občine Koper na seji dne 9. septembra 1986 sprejel SKLEP O OBJAVI PODATKOV O DOSEŽEN! RAST! SREDSTEV ZA OSEBNE DOHODKE V GOSPODARSTVU OBČINE KOPER PO PERIODIČNEM OBRAČUNU ZA OBDOBJE JANUAR — JUNIJ 1986 1. Razporejena sredstva za osebne dohodke v obdobju januar — junij 1986 so v primerjavi s polovico razporejenih sredstev za osebne dohodke po zaključnem računu v letu ! 985 v gospodarstvu občine Koper porasla za 64,8 % 2. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnih objavah. Št.: 113-14/86 Koper, 9. septembra 1986 Predsednik izvršnega sveta MILAN VERGAN, 1. r. Na podlagi 273. člena statuta občine Koper in resolucije o politiki uresničevanja družbenega plana SR Slovenije za obdobje ! 986—1990 v letu 1986 je Izvršni svet skupščine občine Koper na seji dne 9. septembra 1986 sprejel SKLEP O OBJAVI OCENE GIBANJA SREDSTEV ZA OSEBNE DO-< HODKE V GOSPODARSTVU OBČINE KOPER ZA OBDOBJE JANUAR — SEPTEMBER 1986 1. Izvršni svet skupščine občine Koper ocenjuje, da se bodo v gospodarstvu občine Koper razporejena sredstva za osebne dohodke v obdobju januar — september 1986 povečala za 78% v primerjavi z tremi četrtinami razporejenih sredstev za osebne dohodke v letu 1985. 2. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnih objavah. Št : 113-14/86 Koper, 9. septembra 1986 Predsednik izvršnega sveta MILAN VERGAN, 1. r. Na podlagi drugega odstavka 15. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS, št; 16/67, 27/72 in 8/78), v zvezi z 82. členom zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84 in 37/85) in 273. člena statuta občine Koper je izvršni svet skupščine občine Koper na seji dne 11. septembra 1986 sprejel naslednji SKLEP 1. Dovoli se manjši odmik od zazidalnega načrta Žustema (Uradne objave, št. 1/68), ki obstaja v tem, da ima stanovanjska hiša na parceli št. 289/k.o. Semedela, lahko maksimalni tlorisni gabarit 10,50 x 18,00 m. **. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah Št. 350-23/67 Koper. 11. septembra 1986 Podpredsednik CIRIL KOPRIVC, I. r. OBČ!NA POSTOJNA Na podlagi t** in 41. člena Zakona o komunalnih dejavnostih (Ur. list SRS, št. 8/82), #68. člena Statuta občine Postojna. 3. in 25. člena Zakona o prekrških Ur. list SRS, št. 25/83) je Skupščina občine Postojna na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne 9. septembra 1986 sprejela ODLOK O UREJANJU IN VAROVANJU ZUNANJEGA IZGLEDA MESTA IN NASELIJ V OBČINI POSTOJNA I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se predpisujejo ukrepi, ki naj zagotovijo mestu Postojna in naseljem v občini Postojna primeren izgled in urejeno bivalno okolje. 2. člen Za javne površine se štejejo v tem odloku ceste, trgi. pločniki, parki, zelenice, parkirišča, ipd. Za funkcionalne površine se štejejo zemljišča ob stavbah oz. objektih, ki so namenjena samouporabnikom stanovanj in poslovnih prostorov. II. ZUNANJI VIDEZ ZGRADB, OBJEKTOV IN OKOLICE 3. člen Upravljalci in lastniki stavb in objektov morajo skrbeti, da se le ti vzdržujejo in redno obnavljajo, tako da ne kvarijo zunanjega videza kraja. 4. člen Za vsak poseg v fasado stavbe ali objekta je potrebno dovoljenje Komiteja za varstvo okolja in urejanje prostora občine Postojna. Poseg v fasado predstavlja: — spremembe odprtin v fasadi. — spremembe balkonov, okenskih polic, napuščev, nadstreškov in podobno. — spremembe fasadnih okraskov. — spremembe ali obnova fasadnega prepleska, — nameščanje tabel, omaric, napisov, konzol in podobnega. Za vsak poseg v kritino ali strešno konstrukcijo stavbe je potrebno dovoljenje komiteja za varstvo okolja in urejanje prostora in sicer — spremembe vrste ali barve kritine. — spremembe nagiba strešne konstrukcije. . — montaža oz. demontaža snegobranov, — montaža oz. demontaža odtočnik korit in žlebov za odvod meteorne vode. — gradnja dimnikov. Za vsak poseg v stavbo ali objekt, ki je pod spomeniškim varstvom^ potrebno soglasje Zavoda za varstvo naravne in kulturne dediščine iz Nove Gorice. 5. člen Na fasadah stavb in objektov je prepovedano lepiti plakate, mazat!-barvati ali pisati po fasadi. Prepovedno je vsako poškodovanje fasade Stepanje preprog je dovoljeno samo na zato urejenih mestih 19 septembra 1986 — št. 28 URADNE OBJAVE 217 6. č!en Komunalna inšpekcija občine Postojna tahko odredi lastniku ali upravljalcu, da fasado obnovi ali prepleska, če je poškodovana, zanemarjena ali šo na njej izvedena taka dela. da kvarijo videz objekta. 7. člen Lastniki oz. upravljalci poslovnih stavb ali prostorov. če imajo dovolj zemljišča, morajo poskrbeti, da se na tem funkcionalnem zemljišču uredijo primerni prostori za parkiranje motornih vozil. Te prostore morajo tudi vzdrževati. 8. Uporabniki poslovnih stavb oz. prostorov morajo izložbena okna. če jih imajo, redno vzdrževati ter skrbeti, da so estetsko aranžirana. V izložbenih oknih ni dovoljeno oglašati v tujem imenu in na tuj račun. Izložbena okna ne smejo biti zakrita, razen v času,ko se jih ureja. 9. člen Izložbena okna morajo biti v nočnem času razsvetljena. Izvor svetlobe mora biti podrejen ureditvi izložbe in predmetom, ki so v njej razstavljeni. Osvetlitev ne sme bleščati in motiti okolice, cestnega prometa in mimoidočih. 10. člen Na vseh objektih, ki mejijo na javno prometno površino,mora biti ustrezno urejeno odvodnjavanje in onemogočen zdrs snega s strehe. V naseljih, kjer ni urejenega javnega kanalizacijskega omrežja, je urediti način odvodnjavanja meteornih voda tako kot ga predpiše upravni organ, pooblaščen za komunalne zadeve s poprejšnjim soglasjem sanitarne inšpekcije. 11. člen Pred gradbenim posegom v javno površino upravni organ,pristojen za komunalne zadeve,obvesti druge zainteresirane organizacije, skupnosti ali posameznika, da prijavijo svoje investicijske programe, da se ne bi v krajšem časovnem obdobju podvajali posegi in izkopi na istem mestu. Investitor je dolžan po prejšnjem odstavku tega člena v sporazumu z drugimi zainteresiranimi uskladiti svoj poseg. Posegi oz. izkopi vseh pa morajo biti strokovno izvedeni in omejeni na najkrajši potrebni čas. Ta čas mora biti določen v odločbi o lokacijskem in gradbenem dovoljenju. 12. člen Razpadajoče objekte ali ruševine, če predstavljajo nevarnost za mimoidoče oz. za promet,mora lastnik na lastne otroške sanirati ali pa odstraniti. 13. člen Okolica stavb mora biti urejena v skladu s prostorskim izvedbenim načrtom. Dokler teh načrtov ni. določi ureditev okolice Komite za varstvo okolja in urejanje prostora v sodelovanju s krajevno skupnostjo. 14. člen Pomožne objekte (drvarnice, garaže, shrambe, ute. svinjake, kokošnjake. zajčnike. razne prizidke, nadstreške, ipd ), ki so zgrajeni brez ustreznega dovoljenja, ali pa v nasprotju z izdanim dovoljenjem in se arhitektonsko in estetsko ne vklapljajo v okolje,je dolžan lastnik oz. uporabnik odstraniti. 1$. člen Kosovni odpadni matrial (gospodinjski aparati, avtomobilske karoserije. odpadni les. kosovni odpadki, ipd.) in nevozni osebni avtomobili. ki ovirajo mirujoči promet, se lahko odlagajo samo na za to določenih deponijah. V primeru,da lastnik oz. uporabnik ravna v nasprotju s tem določilom, se odredi odstranitev na njegove stroške po pooblaščeni organizaciji, 16. člen Uporabniki stavb in poslovnih prostorov morajo redno vzdrževati površine ob njih. predvsem pa: — čistiti dovozne poti in dohode k stavbi in na dvorišče. — drva je dovoljeno skladati na funkcionalno površino stavbe,tako da ne kvari izgleda ali preglednosti in v soglasju $ hišnim svetom. — na javnih površinah je prepovedano deponirati gradbeni material. hlodovino in podobne materiale. 11! KAZENSKE DOLOČBE 17. člen Z denarno kaznijo se kaznuje storilec za kršitev določb tega odloka: — posameznik od 3.000 do 30.000 din — posameznik, ki opravlja gospodarsko ali drugo dejavnost od 5.000 do 50.000 din — organizacija združenega dela ali druga pravna oseba od 10.000 do 100.000 din — odgovorna oseba organizacije združenega dela ali druge pravne osebe od 3.000 do 30.000 din. !V. PREHODNE !N KONČNE NALOŽBE 18. člen Nadzor nad izvajanjem določb tega odloka in predloge za uvedbo postopka o prekršku poda komunalna inšpekcija občine Postojna. 19. člen Z dnem. ko začne veljati ta odlok,preneha veljati IV. poglavje Odloka o komunalni ureditvi in zunanjem videzu mesta in naselij v občini Postojna (Ur. objave, št. 13/76). 20. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št.: 352-3/84 Postojna. 9. september 1986 Predsednik TOMAŽ TUŠAR. 1. r. Na podlagi 72. člena Zakona o delovnih razmerjih (Ur. list SRS št. 24/83) in 168. člena Statuta občine Postojna (Ur. objave št. 24/80) je Skupščina občine Postojna na seji Zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 9. 9. 1986 sprejela ODLOK O DOPOLNITVAH ODLOKA O OKVIRNEM OBRATOVALNEM ČASU NA PODROČJU PROMETA BLAGA NA DROBNO. GOSTINSTVA. OBRTI IN DRUGIH STORITVENIH DEJAVNOSTI V OBČINI POSTOJNA 1. člen V odloku o spremembah in dopolnitvah odloka o okvirnem obratovalnem času na področju prometa blaga na drobno, gostinstva, obrt in drugih storitvenih dejavnosti v občini Postojna (Ur. objave št. 14/83) se v 7. členu doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »Zasebnim gostincem, ki imajo gostinske lokale ob glavnih prometnih cestah oziroma v krajih, kjer se zaustavljajo turisti, se ne dovoljuje zapiranje gostinskih lokalov, zaradi koriščenja letnega dopusta in vzdrževalnih del. v času glavne turistične sezone, to je v juliju in avgustu. Prav tako zasebni gostinski lokali iz prejšnjega člena ne smejo biti v času glavne turistične sezone, to je v juliju in avgustu, zaprti ob sobotah. nedeljah in praznikih.« 2. člen V 35. členu se vstavi namesto besedila »iz 30. člena tega odloka« besedilo iz 34. člena tega odloka. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št. 14-2/82 Postojna, dne 9. septembra 1986 Predsednik TOMAŽ TUŠAR. t. r. 218 URADNE OBJAVE 19. septembra 1986 — $t. 28 Na podlagi 6 ! 7., 6!8., 622., 628. in 63 !. č!ena zakona o združenem de!u (Ur. Ust SFRJ, št. 53/76 in 57/83), 9. in !0. člena zakona o sprejemanju začasnih ukrepov družbenega varstva samoupravnih pravic in družbene lastnine (Ur. Ust SRS, št. 32/80), !68. in 176. člena statuta občine Postojna ter na predlog Izvršnega sveta SO Postojna in po-pre-dhodnem mnenju Družbenega pravobranilca samoupravljanja Postojna ter pozitivnem staUšču družbenopoUtičnega zbora SO Postojna, sprejetem na seji dne 9. septembra ! 986, je Skupščina občine Postojna na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 9. septembra sprejela ; SKLEP O ZAČASNIH UKREPIH DRUŽBENEGA VARSTVA V DO KROJAŠKA DELAVNICA PIVKA I. Skupščina občine Postojna ugotavlja, da so v delovni organizaciji Krojaška delavnica Pivka nastale bistvene motnje v samoupravnih odnosih in da so huje oškodovani družbeni interesi, ki jih kot takšne izrecno določa zakon o združenem delu v 2., 5. in 9. točki 619. člena ter 1. in 4. točki 620. člena. Zaradi odprave navedenega stanja iz prejšnjega odstavka tega člena nastopa Skupščina občine Postojna z začasnimi ukrepi družbenega varstva. II. Delovni organizaciji Krojaška delavnica Pivka se izrečejo naslednji začasni ukrepi družbenega varstva: 1. Imenuje se začasni organ družbenega varstva: za predsednika ŽABJEK Anton, za člane: KOBLAR Bojah, ČELIGOJ Ivan in VODOPIVEC Ivan. t 2. Začasno se omeji Uresničevanje posameznih samoupravnih pravic delavcev: * — pri odločanju o delovnih razmerjih, razporejanju delavcev, varstvu pravic delavcev in kadrovskih zadevah; — pri določanju predlogov planskih dokumentov ter vodenju poslovne poUtike in ukrepih za njihovo izvajanje; — pri razporejanju čistega dohodka in deUtvi sredstev za osebne dohodke in skupno porabo; — pri določanju predlogov samoupravnih splošnih aktov delovne organizacije; — pri odločanju glede najemanja kreditov v zvezi s tekočim poslovanjem; — pri odločanju o discipUnskih zadevah na 1. in 2. stopnji; III. Začasni organ družbenega varstva prevzame vse pravice, dolžnosti in odgovornosti individualnega poslovodnega organa delovne organizacije. skladno z ustavo, zakoni in samoupravnimi splošnimi akti delovne organizacije ter odločanje o vseh tistih zadevah, ta katere so začasno omejene samoupravne pravice delavcev. % IV. Začasni organ družbenega varstva je dolžan: — izdelati ustrezen razvojno sanacijski programski bo omogočit? ekonomsko in samoupravno ureditev razmer v delovni organizaciji ter odpraviti vse nezakonitosti in nepravilnosti v poslovanju delovne organizacije; — izdelati planske dokumente delovne organizacije ter zagotoviti sprejem drugih samoupravnih splošnih aktov; — zagotoviti zaščito družbenih interesov; — zagotoviti ustrezno informiranost delavcev; — zagotoviti pravočasen razpis za imenovanje novega individualnega poslovodnega organa delovne organizacije, tako da se razpis opravi najmanj tri mesece pred potekom začasnega ukrepa družbenega vatstva; — tekoče poročati Izvršnemu svetu* SO Postojna in delav- — TEKOČE POROČATI Izvršnemu svetu SO Postojna in delavcem delovne organizacije o izvajanju ukrepov družbenega varstva, skupščini občine pa najmanj vsake tri mesece. Ukrepa iz I. točke trajata najdalj ! leto od uveljavitve tega sklepa. Upravičeni predlagatelji lahko skupščini občine predlagajo, da izrečena začasna ukrepa družbenega varstva prenehata pred potekom enega leta, če so odstranjeni vzroki zaradi katerih sta bila izrečena. V. Program uresničevanja ukrepov družbenega varstva je začasni organ dolžan predložiti izvršnemu svetu SO Postojna najkasneje do 30. septembra 1986. VI. Stroške, ki bodo nastali zaradi uvedbe začasnih ukrepov družbenega varstva po tem sklepu nosi delovna organizacija Krojaška delavnica Pivka. VII. Začasni organ družbenega varstva še naprej združuje dela in naloge v svoji delovni organizaciji. Skupščina občine Postojna pooblašča izvršni svet, da začasnemu organu določi višino denarne nagrade za opravljeno delo, upoštevajoč odgovornost, obseg dela in uspešnost začasnega organa družbenega varstva. ' VIII. Začasni organ in njegova pooblastila se vpišejo v sodni register. IX. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. X Zoper ta sklep imajo prizadeti, zoper katere je izrečen začasni ukrep, sindikat in Družbeni pravobranilec samoupravljanja pravico, da v roku 15 dni vložijo zahtevo na Sodišče združenega dela SR Slovenije, da odloči o zakonitosti tega sklepa. Zahteva za preizkus zakonitosti sklepa ne odloži njegove izvršitve. Št.: 023-3/77-10 Postojna, 9. septembra 1986 Predsednik TOMAŽ TUŠAR, 1. r. Na podlagi 2. odstavka 2. člena Odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o določitvi odškodnine za spremembo namembnosti kmetijskega zemljišča (Ur. objave št. 21/81 ) in 1. in 2. člena Odloka o valorizaciji najmanjšega zneska odškodnine zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča aU gozda ter dela odškodnine, ki se odvaja Zvezi vodnih skupnosti Slovenije (Ur. Ust SRS št. 29/86) je Izvršni svet Skupščine Občine Postojna na seji 8/9-1986 sprejel naslednji SKLEP O SPREMEMBI IN DOPOLNITVI SKLADA O VALORIZACIJI ODŠKODNINE ZA SPREMEMBO NAMEMBNOSTI KMETIJSKEGA ZEMLJIŠČA ALI GOZDA I. člen V 1. členu sklepa se besedilo zadnje vrstice spremeni tako, da se glasi: »kmetijsko obdelovalno zemljišče VII. in Vili. kat. raz. 110din* ter doda naslednje besedilo: »ostala kmetijska zemljišča in gozd se razvrstijo v VII. in VIII. kat. raz. kmetijskih obdelovalnih zemljišč.* * 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od 16. avgusta 1986 dalje. Št. 320-10/79 Postojna, 8. septembra, 1986 Predsednik izvršnega sveta LIVIJ KNAFELC ing. org. dela !. r OBČ!NA SEŽANA Na podlagi 193. člena statuta občine Sežana (Uradne objave, št. 25/83) je Izvršni svet Skupščine občine Sežana na svoji seji dne, 10 septembra 1986 sprejel naslednji * SKLEP O OBJAVI PODATKOV O DOSEŽENI RASTI POVPREČNIH MESEČNIH OSEBNIH DOHODKOV ZAPOSLENIH DELAV- 19. septembra 1986 — §!. 28 URADNE OBJAVE 219 CEV V GOSPODARSTVU OBČINE SEŽANA XA OBDOBJE JANUAR — JUNIJ 1986 !N OCENA O RAST! POVPREČNIH MESEČNIH OSEBNIH DOHODKOV ZAPOSLENIH V GOSPODARSTVU OBČINE SEŽANA ZA OBDOBJE JANUAR — SEP TEMPER 1986 1. Na podlagi podatkov Službe družbenega knjigovodstva, ugotavlja Izvršni svet. da so se povprečni mesečni čisti osebni dohodki zaposlenih delavcev v gospodarstvu občine Sežana v obdobju januar — junij 1986 povečali v primerjavi s povprečjem 1985 za 70% 2. Na podlagi gibanja dohodka in osebnih dohodkov Izvršni svet ocenjuje. da se bodo povprečni mesečni čisti osebni dohodki zaposlenih delavcev v gospodarstvu občine Sežana v obdobju januar — september povečali za 79% v primerjavi s povprečjem 1985. 3. Ta sklep velja po objavi v Uradnih objavah. St.: 113-4/86 Sežana. 10. septembra 1986 Predsednik izvršnega sveta BOGDAN FON. 1. r. OBČ!NSKA ZDRAVSTVENA SKUPNOST POSTOJNA / Na podlagi 18. člena samoupravnega sporazuma o temeljih plana Občinske zdravstvene skupnosti Postojna za obdobje 1986—1990 je kandidacijski odbor za razvojne in druge skupne naloge skupščina skupnosti na svoji seji dne 22. avgusta sprejel naslednji SKLEP Koordinacijski odbor za razvojne in druge naloge ugotavlja, da je samoupravni sporazum o temeljih plana Občinske zdravstvene skupnosti Postojna za obdobje 1985—1990 skladno z 18. členom sporazuma sklenjen, ker ga je sprejelo več kot dve tretjini udeležencev sporazuma. Številka: 312/86 Postojna. 22. avgusta 1986 PREDSEDNIK Koordinacijskega odbora za razvojne in druge skupne naloge skupščine skupnosti MARJAN KOVAČIČ. I. r. Na podlagi določi! 25. člena zakona o zdravstvenem varstvu (Uradni list SRS št. 1/80) in na podlagi določil 115. člena zakona o sistemu družbenega planiranja in o družbenem planu SR Slovenije (Uradni list SRS 1080) sklenemo delavci in delovni ljudje ter občani združeni v občinski zdravstveni skupnosti Postojna SAMOUPRAVNI SPORAZUM O TEMELJIH PLANA OBČINSKE ZDRAVSTVENE SKUPNOSTI POSTOJNA ZA OBDOBJE 1986—1990 1. člen Delavci, drugi delovni ljudje in občani v občinski zdravstveni skupnosti (v nadaljnjem besedilu: udeleženci sporazuma) s tem sporazumom določamo medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti pri zagotavljanju zdravstvenega varstva v letih 1986 1990. obseg, vrsto in kvaliteto storitev, ki si jih bomo zagotovili v skupnosti oziroma po "jej. pogoje zagotavljanja teh storitev, merila za vzpostavljanje dmz* beno ekonomskih odnosov svobodne menjave dela med uporabniki m izvajalci, druge medsebojne obveznosti, kot tudi način zagotav jan ja socialne varnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom S sklenitvijo tega sporazuma tudi opredelimo način in pogoje izvaja nja nalog. H jih bomo skupaj z drugimi občinskimi zdravstvenim: skupnostmi uresničevali v medobčinski zdravstveni skupnosti Koper oziroma v Zdravstveni skupnosti Slovenije. 2. člen Upoštevaje predvidene možnosti gospodarskega in socialnega razvoja v občini, zdravstveno stanje prebivalstva in njegove interese po zadovoljevanju potreb na področju zdravstvenega varstva, določamo udeleženci sporazuma za obdobje 1986—1990 naslednje cilje: — boljšo zdravstveno stanje prebivalstva z zmanjšanjem obolevnosti oziroma njihovih posledic zlasti pri najresnejših in najpogostejših obolenjih; — učinkovitejše in boljše zdravstveno varstvo prebivalstva z izboljšanjem dostopnosti predvsem preventivnih in zdravstvenovzgojnih ter prosvetnih ukrepov; — večjo strokovno povezanost zdravstvenih organizcij ter doslednejšo izpeljavo delitve dela med njimi; — povečanje motiviranosti in odgovornosti občanov, da v večji meri skrbijo za svoje zdravje in njihov aktivnejši odnos do zdravega načina življenja; — sistemptična^Iružbena skrb za izboljšanje in varstvo človekovega delovnega in življenjskega okolja z učinkvitejšim obvladovanjem ekoloških razmer, zlasti z zagotavljanjem zdrave pitne vode. saniranjem odplak in odpadnih snovi, ozračja, hrupa ter večjo skrb za higieno prehrane; — nadaljnji razvoj družbenoekonomskih odnosov svobodne menjave dela s krepitvijo delegatskega sistema in odločujoče vloge delavcev in z uresničevanjem načel o enakem družbeno-ekonomskem položaju uporabnikov in izvajalcev zdravstvenih storitev. 3. člen Pri načrtovanju zdravstvenega varstva bomo udeleženci sporazuma opredelili kot prednostne naloge: — ukrepe in aktivnosti za večjo samozaščitno in zaščitno dejavnost občanov, predvsem na področju kroničnih obolenj in poškodb izven dela; — širitev zdravstveno-vzgojne dejavnosti, zlasti z vidika preprečevanja socialnih bolezni in zasvojenosti; — večanje obsega preventivnih in dispanzerskih metod dela pri preprečevanju, sistematičnem in zgodnjem odkrivanju, zdravljenju in rehabilitaciji bolezni srca in ožilja, sladkorne bolezni, rakavih obolenj, obolenj gibalnih organov ter živčnih in duševnih motenj; — učinkovitejše zobozdravstveno varstvo, zlasti s preprečevanjem, zgodnjim odkrivanjem in zdravljenjem zobne gnilobe pri mladini; — krepitev higiene in epidemiološke dejavnosti. Pri načrtovanju zdravstvenih dejavnosti in zmogljivosti bomo zagotovil? materialne in druge pogoje za: — večanje obsega in kvalitete dela v enotah splošne medicine, medicine dela in preventivnega zobozdravstva; — nadaljnjo širitev zdravljenja in nege bolnikov na domu Udeleženci sporazuma bomo skupaj z drugim! zdravstvenimi skupnostmi v medobčinski zdravstveni skupnosti Koper in Zdravstveni skupnosti Slovenije dajali prednost nalogam za medsebojno usposabljanje osnovne zdravstvene dejavnosti, da prevzame nadzor nad zdravstvenim stanjem občanov in ukrepom za zmanjšanje bolniškega zdravljenja v okviru, ki je strokovno-medicinsko in ekonomsko utemeljen. 4. člen V občinski zdravstveni skupnosti oziroma po njej si bomo uporabniki po načelih solidarnosti zagotavljali celovite potrebe po zdravstvenih storitvah v zvezi s preprečevanjem, odkrivanjem, zdravljenjem in rehabilitacijo obolelih ter poškodovanih občanov izven dela. Obseg teh pravic bo ostal v primerjavi z letom 1985 nespremenjen. Pogoji in postopki za uresničevanje teh pravic občanov bodo praviloma prav tako nespremenjeni oziroma se bomo o njih enotno sporazumeli z ostalimi zdravstvenimi skupnostmi v okviru Zdravstvene skupnosti Slovenije. Za storitve v zvezi s preprečevanjem, odkrivanjem, zdravljenjem in rehabilitacijo poklicnih bolezni in poškodb na delu bomo vzpostavili solidarnost med temeljnimi organizacijami združenega dela v občini. S to solidarnostjo bomo pomagali tistim TOZD. ki bodo kljub podvzetim ukrepom varstva pri delu imeli takšne stroške za zdravstvene storitve na tem področju, da bi to ogrozilo socialno varnost njihovih delavcev. Do solidarnostne pomoči pri zagotavljanju pravic do zdravstvenih storitev v zvezi s poklicnimi boleznimi in poškodobami na delu bodo upravičene temeljne organizacije združenega dela. ki bodo: — uresnidjive predpisane ukrepe za varstvo pri delu; 220 URADNE OBJAVE 19. septembra 1986 — št. 28 — ime!e v določenem obdobju koledarskega !eta izdatke za zdravstvene storitve v zvezi s poklicnimi boleznimi in poškodobami na delu v višini, ki presega !0% sredstev, združenih v zdravstveni skupnosti za zagotavljanje pravic od zdravstvenih storitev (iz dohodka). Obračun se opravi polletno, poračun pa ob koncu leta. Udeleženci sporazuma bomo širili obseg storitev, ki si jih bomo zagotavljali z vzpostavljanjem odnosov neposredne svobodne menjave dela. Tako si bomo delavci zagotavljali postopoma čedalje večji de! storitev s področja medicine dela. splošne medicine in zobozdravstva z neposrednim sporazumevanjem z izvajale!. $. člen V občinski zdravstveni skupnosti si bomo uporabniki v letih 1986—1990 zagotavljali socialno varnost v zvezi z zdravstvenim varstvom skladno z opredelitvami iz samoupravnega sporazuma o uresničevanju zdravstvenega varstva (Uradni list SRS št. 26/83). Za tisti de! pravic do nadomestila osebnega dohodka v času začasne dela nezmožnosti zaradi bolezni in poškodb, ki si jih delavci in drugi delovni ljudje zagotavljamo v organizacijah združenega dela. si bomo vzpostavili medsebojno solidarnostno pomoč med TOZD. To solidarnost bomo uresničevali vpbčinski zdravstveni skupnosti z ustreznim združevanjem sredstev. Do teh sredstev bodo upravičene organizacije združenega dela. ki bodo: — podvzelc in uresničile ukrepe za varstvo pri delu; — imele odsotnost z dela zaradi bolezni in poškodb v določenem obdobju vsaj za 20 % višjo kot je v občinski zdravstveni skupnosti — po enotno dogovorjenih merilih in osnovah izplačale v istem obdobju na račun nadomesti! osebnih dohodkov zaradi bolezni oziroma poškodb svojih delavcev sredstva, ki presegajo 20 % zneska združenega v zdravstveni skupnosti za zdravstvene storitve za isto obdobje. Obračun solidarnosti se opravi polletno, poračun pa ob zaključku poslovnega leta. Višino nadomestila osebnega dohodka za čas odsotnosti z dela določijo delavci v temeljnih organizacijah združenega dela v svojih splošnih aktih. Pri tem so dolžni upoštevati odstotke od osnove, ki so določeni v samoupravnem sporazumu o uresničevan ju zdravstvenega varstva, kot najnižje. Le-ti se upoštevajo tudi pri uveljavljanju solidarnosti v okviru zdravstvene skupnosti. 6. člen Obseg zdravstvenih storitev, ki si jih udeleženci sporazuma zagotavljamo v skupnosti na področju osnovne zdravstvene dejavnosti ter preskrbe. z zdravili in sanitarnim materialom, se bo večal v skladu z rastjo prebivalstva v občini. V okviru osnovne in lekarniške dejavnosti ne bomo uvedli novih dejavnosti. Prav tako ne bomo širili mreže ambulant oziroma lekarn v občini. Skupaj z drugimi občinskimi zdrvstvenimi skupnostmi na območju medobčinske zdravstvene skupnosti Koper in Zdravstvene skupnosti Slovenije bomo načrtovali nadalnje zmanjševanje bolnišničnega zdravljenja (stopnjo hospitalizacije, povprečne dobe zdravljenja, itd) in prenašanje teh storitev na specialistično ambulanto in osnovno zdravstveno dejavnost. 7. člen Za podrobnejše načrtovanje količine in obsega storitev ter njihovega standarda, kot tudi uresničevanje odnosov svobodne menjave dela bomo udeleženci uveljavljali normative, po katerih bomo za potrebe uporabnikov občinske zdravstvene skupnosti: — v osnovni zdravstveni dejavnosti zagotovili leta 1986 enega zdravnika na 1.123 prebivalcev, enega zobozdravnika na 1.343 prebivalcev. enega zdravstvenega delavca na 232 prebivalcev. V letih ! 986—1990 se bodo normativi iz predhodnega odstavka prilagajali sprejetim ciljem in prednostnim nalogam iz tega sporazuma tako. da bomo za potrebe uporabnikov občinske zdravstvene skupnosti: — v osnovni zdravstveni dejvnosti zagotavljali leta 1990 enega zdravnika na !. 100 prebivalcev, enega zobozdravnika na 1.312 prebivalcev in enega zdravstvenega delavca na 230 prebivalcev; — v lekarniški dejavnosti zagotavljali 1990 leta enega farmacevta na 4.000 prebivalcev. Skupaj z drugimi občinskimi zdravstvenimi skupnosti v okviru občinske zdravstvene skupnosti Koper bomo uveljavljali normative, po katerih bomo za potrebe uporabnikov Medobčinske zdravstvene skupnosti Koper zagotavljali: — v bolnišnišni dejavnosti 3.6 postelj na 1000 prebivalcev gravitacijskega območja, enega zdravnika na 9.3 postelj in enega zaposlenega delavca v bolnišnični dejavnosti na 0.63 postelj. — v specialistični ambulantni dejavnosti 0.13 zdravnika na 1.000 prebivalcev regije. Ta normativ se bo do leta 1990 poveča! tako. da bomo takrat imeli 0.18 zdravnika na 1.000 prebivalcev gravitaijskega območja regije. 8. člen Uporabniki in izvajalci zdravstvenega varstva bomo sklepali samoupravne sporazume o svobodni menjavi dela. s katerimi bomo dogovorili ukrepe za izboljšanje materialnih možnosti zdravstvenih orgahiza-cij in zagotovitev enakopravnega in družbenoekonomskega položaja delavcev v zdravstvu z delavci v gospodarstvu. Pri vrednotenju programa zdravstvenega varstva bomo udeleženci upoštevali naslednje kalkulativpe elemente v višini: — rast povprečnih osebnih dohodkov delavcev skladno z realno rastjo osebnih dohodkov v celotnem zdiženem delu. pri čemer bomo to rast v prvih letih, povečevali dokler se osebni dohodki izvajalcev zdravstvenih delavcev ne bodo izenačili z osebnimi dohodki delvcev v go-' spodarstvu; — materialne stroške skladno z romativi ne enoto storitve in-, skladno z gibanjem dogovorjenega obsega storitev ter z gibanjem c$n na tržišču; — sredstva amortizacije v 100-odstotno zakonsko predpisani višini; — zakonske, pogodbene in samoupravno dogovorjene obveznost! ter sredstva rezerv v višini, ki jo opredeljujejo predpisi oziroma samoupravni sporazumi; — sredstva skupne porabe v skladu z opredelitvami iz področja samoupravnega sporazuma o skupnih osnovah in merilih za delitev sredstev za osebne dohodke in skupno porabo v zdravstveni dejavnosti v SR Sloveniji. Udeleženci sporazuma bomo skupaj z drugimi občinskimi zdrvstvenimi skupnostmi v Medobčinski zdravstveni skupnosti Koper vrednotili storitve specialistične in bolnišnične dejavnosti na enak način, po istih kriterijih kot je to opredeljeno v prvem odstavku tega člena. Za osebne dohodke in supno porabo bomo načrtovali skladno z njihovo višino in rastjo vzdruženem delu v občinah na območju Medobčinske zdravstvene skpnosti Koper. Pri oblikovanju cen zdravstvenih storitev bomo udeleženci sporazuma poleg elementov kalkulacije in njihove višine, kot je opredeljeno v prvem in drugem odstavku tega člena, upoštevali tudi druge dogovorjene naloge, ki jih ima posamezna zdravstvena organizacija. V tem okviru se bomo tudi dogovorili o zagotavljanju sredstev za oblikovanje predpisanih količin zalog zdravil in drugih materialov, ki jih morajo zagotoviti zdravstvene organizacije. Cene. oblikovane po elementih kalkulacije iz tega člena, bodo veljale za storitve, ki bodo opravljene v okviru dogovorjenega delovnega programa posamezne zdravstvene organizacije. Storitve, ki bi sicer bile opravljene, a ne bi bile v skladu z dogovorjenim planom, bomo udeleženci poravnali le izjemoma in sicer v primerih in v višini, ki jih bomo določili s samoupravnimi sporazumi o svobodni menjavi dela. 9. člen Na podlagi sprejetih srednjeročnih planskih dokumentov skupnosti bomo uporabniki in izvajalci na področju osnovne zdravstvene in lekarniške dejavnosti sklenili posebne petletne samoupravne sporazume o svobodni menjavi dela. S temi bomo določili pravice, obveznosti in odgovornosti posamezne zdravstvene organizacije pri uresničevanju programa zdravstvenih storitev. V tem sporazumu bomo tudi podrobneje opredelili: — naloge posamezne zdravstvene organizacije ter cilje in usmeritve. ki jih mora zasledovati s svojim delom; — okvirno količino, vrsto in zahtevnost storitve; — merila za vrednotenje delovnega načrta zdravstvene organizcije oziroma za oblikovanje cen storitev in še zlasti za ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti delavcev v zdravstvu pri uresničevanju programov; — materialne in druge obveznosti in pravice uporabnikov in izvajalcev. ki niso urejene z drugimi samoupravnimi splošnimi akti zdravstvene skupnosti. Da bi dosegli potrebno enotnost pri oblikovanju delovnih in finančnih načrtov zdravstvenih organizacij ter dosegli njihovo skladnost z razvojnimi usmeritvami na področju zdravstvenega varstva, zlasti kar zadeva delitev dela. uresničevanje planskih ciljev in prednostnih nalog, izvajanje kadrovske politike kot tudi oblikovanje cen njihovih storitev, bomo udeleženci v svobodni menjavi dela uskladili predložene kazalce URADNE OBJAVE 221 19 septembra 1986 — št. 28 _______.___________<------- za pripravo načrtov zdravstvenih organizacij. To uskladitev hotno opravdi za organtzaetje osnovne in iekarniške dejavnosti v Medobčinski zdravstveni skupnosti Koper oziroma v drugih obtikah medobčin-skega povezovanja. 10. č!en Poteg etementov za obtikovanje cen zdravstvenih storitev, navedenih v 8. čtenu tega sporazuma, bomo v cene storitev Botnice za ženske botezni in porodništvo Postojna ter splošne botnicc Izota. ki so predmet svobodne menjave deta v Medobčinski zdravstveni skupnosti Koper, vračunati tudi sredstva za izgradnjo Botnicc za ženske botezni in porodništvo Postojna in za nadatjevanje izgradnje sptošne botnišnjcc Izota. Konkretno višino sredstev, ki jih bo prispevata Občinska zdravstvena skupnost Postojna, bo odvisna od obsega opravtjenih botnišničnih storitev za p jene uporabnike. Ostala sredstva za izgradnjo Botnice za ženske botezni in porodništvo v Postojni ter za nadatjevanje izgradnje Sptošne botmcc !zota. ki niso predmet sporazumevanja v odnosih svobodne menjave deta. bodo opremljdna'v ptanskih dokumentih družbeno-potitičnih skupnosti .* * . ! !. čten Detavci in drug! detovni tjudje ter drugi zavezanci za ptačito prispevkov bodozagotavtjati svoje cetovite potrebe po zdravstvenih storitvah in sociatne varnosti v zvezi z*zdravstvenim varstvom ter drugih programov in obveznosti, dotočenih s tem sporazumom z združevanjem sredstev iz usmerjenega dohodka ozroma bruto osebnega dohodka nasted-nja sredstva: Za zdravstveno varstvo teto din !986 740.578.000 1987 766.404.000 ' 1988 793.! 07.000 1989 820.763.000 1990 849.370.000 SKUPAJ 3.970.222.000 Za sociatne pravice in nadomestita osebnih dohodkov teto 1986 1987 !988 1989 !990 din 20.088.000 20.790.000 21.517.000 22.270.000 23.049.000 SKUPAJ 107.714.000 Za druge namene teto !986 1987 1988 !989 1990 din 25.934.000 26.936.000 27.976.000 29.057.000 30.181.000 SKUPAJ 140.084.000 Skupne obveznosti udetežencev teto 1986 t987 1988 1989 !990 din 786.600.000 814.130.000 842.600.000 872.090.000 902.600.000 SKUPAJ Povprečna letna stopnja rasti 3.5 %. 4.218.020.000 12. čten Za uresničevanje pravic do zdravstvenih storitev opredetjenih v samoupravnem sporazumu o uresničevanju zdravstvenega \arstva m skladno s tem sporazumom, bomo združevati: — detavci v združenem detu in drugi detovni tjudje iz dohodka po osnovi bruto osebnih dohodkov v višini 10.64 %, ... - kmetje od katasterskega dohodka in drugih ugotovljenih dohodkov iz kmetijske dejavnosti v višini 8 %: — drugi zavezanci na osnovi posebnega sktepa skupščine zdravstvene skupnosti Tako združena sredstva bo zdravstvena skupnost razporedita te za pokrivanje stroškov zdravstvenih storitev, za potrebe detovanja zdravstva v izrednih primerih in pogojih sptošnega tjudskega odpora za razvoj računatniškega sistema v zdravstvu ter za dogovorjene skupne na-toge v občinski, medobčinski in repubtiški zdravstveni skupnosti. Za uresničevanje pravic s področja sociatne varnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom, ki jih uresničujemo v zdravstveni skupnosti, bomo detavci in drugi detovni tjudje združevati srdstva iz bruto osebnih dohodkov v višini 0.28 %. Tako zbrana sredstva bodo namensko uporab-tjena. V katastrski dohodek kot osnovo za prispevek se bo všteva! dohodek čistih kmetov ter detavcev in drugih detovnih tjudi. tastnikov zemtjišč. Osnova za dotočanjeprispevkov za detovne tjudi in občane, pri katerih se dohodek ne ugotavtja. so pa zavezanci ptačita prispevka za zdravstveno varstvo, bo povprečni osebni dohodek na zapostenega v SR Sto-veniji v minutem tetu. povečan z načrtovanim odstotkom povečanja osebnih dohodkov v repubtiki za tekoče teto. Prispevno stopnjo bomo udeteženci sporazuma dotočiti z tetnim pta-nom skupnosti. !3. čten V tetih !986—!990 bomo v občinski zdravstveni skupnosti zadržati nivo participacije uporabnikov pri uvetjavtjan ju pravic do zdravstvenih storitev na ravni, doseženi v tetu ! 983. Tako bomo iz sredstev osebne porabe zbrati okrog 2 % potrebnih sredstev za pokrivanje stroškov za zdravstvene storitve, zdravita in ortopedske pripomočke. t4. čten S samoupravnim sporazumom o uvetjavtjanju ptanov zdravstvenih skupnosti v SR Sloveniji za obdobje 1986— 1990 dotočamo udeteženci raven zdravstvenega varstva, ki bo v tem obdobju zagotovtjena vsem uporabnikom v repubtiki. Za zagotovtjeni program, ki obsega vse zdravstvene storitve pri krepitvi zdravja, preprečevanju, zgodnjem odkrivanju. zdravljenju in rehabilitaciji botezni in poškodb, ki nastanejo zunaj deta. s tem sporazumom prek Zdravstvene skupnosti Stovenije uvetjavtjamo solidarnostne odnose in dotočamo medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti občinskih zdravstvenih skupnosti za njihovo uresničevanje. Poteg tega si iz rezervnih sredstev za zagotovtjeni program zagotavtjamo medsebojno sotidarnostno pomoč za nepričakovane in nadpovprečne izdatke za posamezne vrste zdravstvenih storitev. Sredstva za uresničevanje solidarnostnih natog bodo združevati v zdravstvene skupnosti Stovenije vsi detavci in drugi detovni tjudje. združeni v občinskih zdravstvenih skupnostih, po enotni evidenčni prispevni stopnji na bruto osebni dohodek. Obveznosti do združevanja sredstev za uresničevanje repubtiške so-tidarnosti se ne vštevajo v sredstva dovoljene skupne porabe v občini. Po načetih vzajemnosti bomo v zdravstveni skupnosti Stovenije uresničevati tudi program skupnih natog in zanj združevati srdstva po enotni stopnji, katere višina bo določena z vsakotetnim finančnim načrtom. 15. čten Udeteženci sporazuma bomo v tetih !986—1990 tudi združevati sredstva za: — uresničitev natog s področja izgradnje zdravstveno informacijskega sistema za regionatno raven in sicer najmanj v znesku 2.500.000 din tetno; — uresničevanje natog pri usposabljanju in opremljanju zdravstvenih organizcij za detovanje v izjemnih razmerah in pogojih sptošnega tjudskega odpora v potrebni višini, vendar praviloma ne manj kot 0.05 in ne več kot 0.10 od planiranih bruto osebnih dohodkov detavcev v občini. — uresničevanje skupnih natog na ravni medobčinske in repubtiške skupnosti. Višino potrebnih sredstev za skupne natoge bomo udeteženci dotočiti z vsakoletnim finančnim načrtom skupnosti. 16. čten Udeteženci sporazuma bomo tekoče, najmanj pa enkrat temo. preverjati uresničevanje tega samoupravnega sporazuma. Pri tem pooblaščamo skupščino zdravstvene skupnosti in njene samoupravne organe. da ukrepajo, če bi prišto do motenj oziroma odstopanj v izvajanju tega sporazuma. Posebej jih pooblaščamo, da ukrepajo: 222 URADNE OBJAVE 19 septembra 1986 — $t . 28 — če bi prišlo do sprememb v zmogljivosti zdravstvenih organizacij združenega dela. s katerimi bi bilo oteženo uresničevanje dogovorjenih nalog in ciljev, ali občutnega povečanja obsega opravljenih storitev. Pooblaščamo jo. da izvede potrebne aktivnosti, da bodo načrtovani cilji uresničeni in da bo oprav!ianie zdravstvenih storitev potekalo skladno s planom: — če bt pri posameznih organizacijah združenega dela — udeleženkah sporazuma prišlo do resnejših motenj v poslovanju, tako da ne bi bile sposobne združevanja sredstev po opredelitvah iz tega sporazuma. V tem primeru sme skupščina pristati, da te organizacije ne plačujejo prispevka za zdravstveno varstvo le v primerih, ko izpad pokrijejo s povečano prispevno stopnjo druge TOZD v občini Postojna po predhodnem usklajevanju in soglasju Izvršnega sveta skupščine občine Postojna. (e se izkaže, da ni mogoče uresničiti planskih nalog in da motenj ne moremo preprečiti, skupščina s svojimi ukrepi obvesti udeležence in začne postopek za spremembo tega sporazuma, ki je enak postopku ob sprejemanju tega sporazuma. 17. člen Zneske iz tega sporazuma, ki so določeni v stalnih cenah leta 1985. bomo udeleženci sporazuma tekoče prilagajali oziroma nominalno valorizirali skladno z določili dogovora o temeljih plana SR Slovenije za obdobje 1986—1990 in pri tem upoštevali stvarno gibanje v združenem delu. Valorizacijo bomo opravili s sprejetjem letnim načrtov skupnosti. kot tudi medletnimi usklajevanji z nominalnimi rastmi posameznih parametrov, pomembnih za vrednotenje programov skupnosti. Po istih načelih bomo v zdravstveni skupnosti valorizirali tudi 6-nančne načne zdravstvenih organizacij združenega dela. s katerimi sklepamo sporazume o svobodni menjavi dela. Preračunane v tekoče cene in usklajevanja z nominalnimi rastmi ( valorizacija sredstev) za naloge iz tega sporazuma in s tem tudi odločitve, ki so povezane s tekočim medletnim usklajevanjem programov z nominalnimi gibanji (cene storitev, uravnavanje priliva s prispevno stopnjo) in so po vsebini izvedbenega pomena, bodo sprejemali samoupravni organi zdravstvene skupnosti. 18. člen Ta samoupravni sporazum je sklenjen z ugotovitvijo, da sta ga sprejeli namanj dve tretjini udeležencev. Za sprejem ugotovitvenega sklepa o sklenitvi samoupravnega sporazuma skupščina skupnosti pooblašča koordinacijski odbor za razvojne in druge naloge. 19. člen Ta samoupravni sporazum prične veljati po objavi v Uradnih objavah. uporablja pa se od 1. januarja 1986 dalje. Z istim dnem preneha veljati samoupravni sporazum o temeljih plana Občinske zdravstvene skupnosti Postojna za obdobje 198!—1985 vključno z aneksi k temu sporazumu. Številka: 31286 Datum: Postojna. 22. avgusta 1986 SAMOUPRAVNA ENTERESNA SKUPNOST ZA KOMUNALNO EN CESTNO GOSPODARSTVO OBČJNE POSTOJNA Na podlagi 2 !. člena Statuta SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna in določi! Pravilnika o postopku oblikovanja in določanja cen storitev ter o merilih in elementih za oblikovanje cen storitev Komunalnega podjetja Postojna — TOZD Komunalni servis, sta skupščina skupnosti na skupni seji zbora uporabnikov in zbora izvajalcev komunalnih storitev dne 18. septembra 1986 ter Delavski svet TOZD Komunalni servis DO Komunalnega podjetja Postojna dne 19 septembra 1986, sprejela naslednje CENIKE A) POKOPALIŠKE NAJEMNINE: 1. Uporaba mrliške vežice — velika din/dan 1.500 — mala dm/dan 1.200 2. Najemnina hladilnih komor — za prvih 24 ur 2.500 — za vsak naslednji dan 1.500 3 Obdukcijska soba — obdukcija nepokopanega dm/dan 2.000 — obdukcija izkopanega di n/dan 3.000 V najemnini so vračunani sledeči stroški: — elektrika za razsvetljavo. — ogrev anje in hlajenje, — čiščenje vežic, komore, secirnice, sanitarij in drugih pomožnih prostorov, — opremljanje vežic. — amortizacija 4. Izposojanje zaves brez opremljanja din/dan 1.425 5. Izposojanje svečnikov brez opremljanja din/dan 1.180 B) POGREBNE !N POKOPALIŠKE STORITVE: 1 Oprema pokojnika: — britje 900 — umivanje 1.500 — oblačenje 2.170 — oblačenje obduciranega 2.850 — prevzem pokojnika na domu in opreme do vozila 3.450 — urejanje dokumentacije 1.300 — urejanje dokumentacije za prevoz izven območja občine 1.950 — urejanje dokumentacije za tujino se obračunava po dejanskih stroških 2. Cinjenje krste — delo (material se zaračuna po dejanskih stroških) kd 2.660 3 Oprema mrliške sobe kd 3.440 4. Namestitev pokojnika v krsto enkratna storitev 1.270 5. Oprema mrliškega odra kd 1.860 6. Vodenje pogrebnega sprevoda enkratna storitev 1.860 7. Izkop in zasutje jame za osebo nad 10 let starosti kd 26.800 8. Izkop in zasutje jame za osebo do 10 let starosti kd 13.400 9. Izkop in zasutje jame za nov grob za osebo nad 10 let starosti kd 30 000 10. Izkop in zasutje jame za nov grob za osebo do 10 let starosti kd 15.000 ! 1. Dodatek za izkop in zasutje poglobljene jame kd 9.000 12. Ekshumacija (prekop) pokojnika enkratna — prekop do 5 let po pokopu storitev 34.500 — prekop nad 5 let po pokopu enkratna 26.000 storitev 13. Pokop novorojenčkov v skupni grob enkratna storitev 1.770 14. Nošenje krste pri pogrebu enkratna 10.620 (moštvo 6 ljudi) storitev 15. Pobiranje trupla v nestrohnelem stanju 9.520 16. Pobiranje ponesrečenca v prometu. utopljenca ipd. 10.100 17. Pogrebni delavec grobokop ura 1.770 18. Pogrebno vozilo — enkratni izhod iz garaže 3.800 — prevozi do 200 km km 160 — doplačilo za spremstvo ura 2.678 C) TRŽNINE NA JAVNI TRŽNICI V POSTOJNI: * 1. Najemnina stojnice — tržne mize dimenz. 2.40 x 0.80 m kd/dan 560 2. Najemnina vogalne stojnice št. 1 in 14 kd/dan 670 3. Z blagom zasedena pov ršina ob prodajni mizi m*/dan 220 4. Mesečna najemnina po izračunu za 1 stojnico vendar z odbitkom 20% 13.440 Ceniki stopijo v veljavo naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Postojna, 19. septembra 1986 PREDSEDNIK SKUPŠČINE