r a s n i k. ZaKaj naj se ucitelj vedno izobražuje. Učitelj naj se vedno izobražuje, ker tako tirja njegov imeniten slan. On ima prevažno nalogo, da uiladino in po tej narod izobražuje. Kdor pa hoče druge izobraževati, se mora tudi sam izobraževati. Učitelj se primerja luči, ki v temi sveti in razširja svetlobo. l)a luč more svetiti, ji je treba olja prilijati — Ce učitelj hoče drugim svetiti, si mora za to nabirati vedno novih moči; ako ne, pa onemore, kakor svetilnica, ki ji primanjkuje olja. Vsaka reč na svetu je tako vstvarjena, da se širi in množi po nabiranji drugih delov; tudi pri človeškem utnu je tako. Clovek premišljuje, prevdarja reči, ki so okoli njega; posluša in puzveduje, kaj drugi bolj umni in skušeni o tej in uni reči menijo in pripovedujejo, in tako si siri svoj umski krog. Iz takega napolnjenega kroga pa se zajema in daje drugim, ki polrebujejo enakih vednosti i. t. d. Vsak človek se mora toraj vedno bolj izobraževati, — koliko bolj pa mora za svoje izobraženje skerbeti tisti, ki ima sveto dolžnest, da druge izobražuje. Učtielj naj se tedaj vedno izobražuje. Iv. Z.