URN_NBN_SI_DOC-TQMSE43R
ORGANIZACIJA — ORGANISATION SKLEPI STROKOVNEGA POSVETOVANJA DBS NA BLEDU 4 .- 6 . OKTOBER 1979 Slovenski knjižničarji so na svojem strokovnem posvetovanju na Bledu v času od 4. do 6. oktobra 1979 razpravljali o m estu biblio- tekarstva v vzgojno-izobraževalnem procesu na vseh stopnjah izo braževanja in sprejeli naslednje sklepe in pobude: 1. Šolsko knjižničarstvo je na vseh stopnjah šolanja im anentni sestavni del ne le vzgojno-izobraževalnega dela, temveč tudi vzgoj no-izobraževalnega procesa pri vseh predm etnih področjih. Zato naj dobi ustrezno mesto v vseh norm ativnih aktih in dogovorih, ki za devajo vzgojo in izobraževanje, te r v izobraževalnih program ih. Za financiranje dejavnosti šolskih knjižnic veljajo ista načela kot za financiranje osnovne dejavnosti vzgojno-izobraževalne organizacije. 2. D ruštvo bibliotekarjev Slovenije posreduje obema slovenski ma univerzam a predlog slovenskih knjižničarskih delavcev, naj osrednjim a univerzitetnim a knjižnicam a (Ljubljana, M aribor) s spre membo ustreznih členov v svojih sam oupravnih aktih omogočita dejavnejši vpliv na organizacijo in delovanje tako pom embnih vzgojno-izobraževalnih in znanstvenih organizacij, kot sta obe uni verzi. 3. V skladu z globalnim i usm eritvam i zakona o osnovni šoli in zakona o usm erjenem izobraževanju naj se vzpostavi tak sistem m reže šolskih knjižnic na vseh stopnjah šolanja, ki bo omogočal kontinuiteto knjižnično-inform acijskega dela glede na specifične potrebe organiziranega vzgojno-izobraževalnega dela in bo prek njega segal v raznolike oblike perm anentnega (samo)izobraževanja. 4. Začeti je treb a z načrtnim usposabljanjem knjižničarskega kadra zlasti za srednjo in visoko stopnjo usm erjenega izobraževa nja. To pogojuje ustrezno dopolnilno izobraževanje že form iranih in inovirano zasnovo izobraževanja novih kadrov na višji in viso ki stopnji šolanja, k ar terja vsebinsko dopolnitev izobraževalnega program a na oddelku za knjižničarstvo na PA in ustanovitev od delka za bibliotekarstvo na 2. stopnji visokošolskega študija.
RkJQdWJsaXNoZXIy