ŽELEZNIŠKO GOSPODARSTVO LJUBLJANA Lani za 32% povečan prevoz premoga Žamo, da je kronično primanjkovalo vagonov, da jc prihajalo do veli-kih težav in zasUtjev na mreži JŽ /aradi pomanjkanja lokomoliv, v ŽTP /agreb, Beugrad in Novi Sad, da je primanjkovalo uslrezne pre-kladalne mehanizacije, polem je treba reči, da so delavci ŽG Ljub-Ijana / velikimi prizadevanjii in zavzetim delom zahtevno nalogo dobro opravili. Potem ko je ŽG Ljubljana konec avgusta skupuj / nekale-rimi najvcčjimi porabniki ugo-tavljalo, da je najbolj kritična doba^a prcmoga i/ Srbijc (iz Ko-lubare), in to predvsem zaradi pomanjkanja vagonov) iz ŽG Ljubljana, sta REK Titovo Ve-lcnjc in Toplarna Ljubljana \/cla v /akup štiriosne \agone \clikc nosilnosti (REK 75, To-plarna 50). S temi vagoni in s še 50 vagoni Metalurškcga kotnbi-nata Smcderevo ter z dodatnimi 40 vagoni Toplarne Ljubljana je bila vzpostavljcna nova organi-zacija prcvoza premoga, ki je /a-gotavljala rednejšo dobavo. V s|xirazumu /. uporabniki zakup-Ijenih vagonov in drugitni ŽTP-ji jc bilo tudi določcno. da bo pre-voz premoga kombiniran s pre-vozom rude iz Bosncin koksa iz Bakra Mctalurškemu kombinatu Smcderevo, ki je zato v prevoz vključil tti 'i svojih 50 vagonov. Tak način kombinirancga prc-vo/.a je bil organiziran zato, da bi preprcčili pra/ne vožnje vago-nov nazaj v Kolubaro in s tem zmanjšali težave zaradi pomanj-kanja lokomotiv. Tako smo iz Kolubare prepcljali \ Slovcnijo 450 tisoč ton prcmoga, kar je šc cnkrat vcč kot lcta \9X0. ŽG Ljuhljana jc /a zagotovi-tev rcdncga prc\oza premoga ustanovik) poscbcn štab. ki sproti spremlja prc\oz prcmoga in ob težavah takoj ukrepa. V štab so bili \ ključeni tudi po-mcmbnciši porabniki premoga \ naši republiki, pa tudi republiška komiteja n\ cnergetiko ter pro-met in z.veze. Prizadevanja vseh so vidna v nemoteni oskrbi Slo-venije s premogom. ŽG Ljubljana BIROZA STIKE ' Z JAVNOSTJO