Predlog Na podlagi 239. in 243. člena Statuta občine Ljub-ljana-šiška (Uradni list SRS, št. 2-77/78), je Skupščina občine Ljubljana-Šiška na ................ skupnem zasedanju z ločenim glasovanjem Zbora združenega dela, Zbora krajevne skupnosti in Družbenopolitienega zbora dne ................................................................ sprejela odlok o organizaciji občinskih upravnih organov I. SPLOŠNE DOLOCBE 1. člen Upravni organi abčine Ljubljana-Šiška (v nadalj-njem besedilu upravni organi), opravljajo upravne naloge iz občinske pristojnosti na upravnem področju, za katere so ustanovljeni. 2. člen Občinski upravni organi so samostojni pri oprav-ljanju svojih nalog v mejah pooblastil, statuta in dru-gih predipisov in za svoje delo odgovorni občinski skupščini in izvršnamu svetu. II. ORGANIZACIJA IN DELOVNA PODROCJA UPRAVNIH ORGANOV 3. člen Občinski upravni organi v mejah svojega delovnega področja in pristojmosti, ki jih ima Skupščina občine Ljubljana-šiška po statutu občine Ljubljana-Šiška: — izvajajo določeno politiko in izvršujejo zakone, odloke, druge splošne predpise in splošne akte občin-Ske skupščine in njenega izvršnega sveta ter širše družbenapolitične skupnosti, — odgovarjajo za stanje na področjih, za katerega so ustanovljeni in dajejo pobudo za reševanje nalog s teh področij, — predlagajo izvršnemu svetu občinske skupščine sprejemanje potrebnih ukrepov, ipripravljajo predpise in druge splošne akte, — vodijo opravni postopek in odločajo v upravnih zadevah, — opravljajo upravno in inšpekcijsko nadzorstvo, — opravljajo druge zadeve, določene z zakonom, drugimi predpisi, statutom in odloki skupščine občine ter druge strokovne zadeve za občinsko skupščino in za irvršni svet. 4. člen Občinski upravni organi so odgovorni v mejah svo-jih pravic in dolžnosti za stanje na področjih, za ka-tera so ustanovljeni, posebno pa za: — izvajanje sprejete palitike, izvrševanje zakonov in drugih predpisov ter splošnih aktov, — pravočasno spremljanje stanja in obveščanja skupščine občine ter izvršnega sveta o stanju in po-javih, — ustrezno in pra^vočasno posredovanje predlogov in ukrepov za reševanje vprašanj na svojih področjih, — za ustavnost in zakonitost svojih aktov in ukre-pov ter danih predlogov na teh področjih, kot tudi za učinkovitost ukrepov, 'ki jih iz-vajajo ali katerih izva-janje predlagajo. 5. člen Delo upravnih organov mora biti organizirano v skladu z zakonom tako, da je zagotovljeno uresniče-vanje pravic, obveznosti in interesov delavcev, delov-nih ljudi ter občanov. 6. člen Občinski upravni organi, ki neposredno delujejo z občani imorajo organizirati opravljanje dela tako, da je občanom omogočeno, da v čirakrajšem postopku uveljavljajo svoje pravice in izvršujejo svoje obvez-nosti. Občinski upravni organi morajo o zahtevah obča-nov odločati v rokih, ki jih predpisuje zakon o uprav-nem postopku in drugi predtpisi. Občinski upravni ongani morajo obravnavati vloge in predloge, ki jih predložijo občani in jim nanje od-govoriti. 7. člen Občinski upravni organi pri opravljanju nalog iz svoje pristojnosti nepoisredno sodelujejo z upravnimi organi mesta Ljubljane pri reševanju ^prašanj skup-nega pomena. Razmerja med občinskimi in mestnimi uipravnimi organi se uresničujejo z medsebojnim sodelovanjem, obveščanjem, ciogovarjanjem o zadevah skupnega po-mena z usklajevanjem programa dela in prek drugih oblik sodelovanja. 8. člen Delo občinskih upravnih organov je javno. Občinski upravni organi morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugim predpisom do-ločeni kot drža^vna, "vojaška ali uradna tajnost. 1. Organizacijske oblike 9. člen Občinski upravni organi se ustanovijo kot indivi-dualni in kot kolegijski uprami organi. Občinski upravni organi so organizirani kot od-delki, uprave in komiteji. Oddelki ali uprave se ustanovijo za opravljanje zadev iz pristojnosti občine na področju katerih je izvrševanje politike, zakonav in drugih predpisov v iz-ključni ali pretežni pristojnosti upravnih organov. KomLte se ustanovi za opravljanje opravnih, stro-kovniih in drugih nalog na področju, na katerem je potrebno pri izvrševanju upravnih nalog z občinske pristojnosti zagotoviti U9klajeyanje več družbenih de-javnosti oz. stalno in organizirano usklajeno sodelo-jami in skupnostmi in družbenopolitičnimi organizaci-jami inSkupnostmi in družbenopolitičnimi organizaci-jami ali povezovanje in usklajevanje nalog skupnega pomena za občine in mesto ter zaradi zagotavljanja enotnosti v izvajanju sprejete politike in izvrševanja zakoncrv in drugih predpisov. 10. člen Indrvidualni občinski upravni ongani so: 1. Oddelek za upravne, gradbene in komiinalne za-deve 2. Oddelek za finance 3. Oddelek za ljudsko Obrambo 4. Davčna uprava 11. člen Kolegijski občiniski upravni organi so: 1. Komite za družbeno planiranje in družbenoeko nomske odnose, 2. Komite za družbene dejavnosti. 12. člen Za opravljanje strokovnih, organizacijskih, admini-strativnih in tehničnih nalog v zvezi z delovanjem ob-činske Skupščine in njenih organov, izvršnega sveta in občinskih upravnih organov se ustanovijo strokovne sJužbe: 1. Služba za kadrovske zadeve 2. Služba za krajevine skupnosti 3. Služba za skupne zadeve 4. Sekretariat izvršnega sveta Priloga JT 27 2. Delovna področja 13. člen Oddelek za upravne, gradbene in komunalne zade-ve opravlja upravne naloge s področja premoženjsko pravnih zadev, vojaškiih pokopališč ter objektov spo-meniškega varstva in krajevnih uradov. 14. člen Oddelek za finance pripravlja bilanco sredstev splošne porabe. Analizira in spremlja pojave na pod-ročju javnih financ, tposebej na področju financiranja splošnih družbenih potreb. Organizira računovodstvo za zadeve, 'ki se nanašajo na izvrševanje občinskega proračuna, finančnega načrta upravnega organa in skladov, krajevnih skupnosti ter druge naloge iz fi-nančnega področja. Sestavlja zaključni račun prora-čuna, finančnega načrta in skladov upravnega organa in krajevnih skupnosti. Sodeluje z ustreznimi uprav-nimi ongani pri predlaganju akupne politike splošne porabe. 15. člen Oddelek za ljudsko obrarribo opravlja upravne in strokovne zadeve iz pristojnosti občine na področju ljudske obrambe, če s predpisom niso posamezne za-deve dane v pristojnost drugim občinskim upravnim organom. Skupaj z drugimi upravnimi organi, občinskim šta-bom za teritorialno obrambo in občinskim štabom za civilno zaščito pripravlja osnutek dolgoročnega in srednjeročnega načrta razvoja na področju Ijud&ke obrambe, ki je sestavni del načrta družbeno-gospodar-skega razvoja občine. 16. člen Davčna uprava opravlja upravne zadeve, ki se na-našajo na odmero, evidentiranje in izterjavo davkov, prispevkov in taks, zbiranje podatkov in vodenje evi-dence o dohodkih posameznih vrst prispevkov, dav-kov in taks ter sestavlja zaključni račun. V okviru davčne uprave je organizirana davčna inšpekcija. 17. člen Komite sesta-vljajo predsednik, podpredsednik in določetno število članov. Predsednika in podpredsed-nika komiteja imenuje na predlog izvršnega sveta občinska skupščina, določeno število članov delegira izvršni svet in določeno število olanov delegirajo kot stalne delegate samoupravne organizacije in skupno-sti oz. njihova združenja. Komite ¦vodita v mejah pravic in dolžnosti, ki jih določata zakon in odlok, komite kot kolegijsko telo in predsednik komiteja. Komite sprejine iposlovnik, s katerim uredi način svojega dela. 18. člen Komite za družbeno planiranje in družbenoeko nomske odnose sestavljajo predsednik komiteja, pod-predsednik komiteja in 13 članov in to: — delegat samoupravne stanovanjiske skupnosti, — delegat samoupravne komunalne skupnosti, — delegat zavoda za družbeni razvoj Ljubljane, — delegat gospodarslke zbornice ljubljanske regije, — pet delegatov OZD nosilk dogovorjenih pred-nostnih nalog, — dva člana iz -vrst javnih delavcev občine Ljub-Ijana-Šiška, — predstavnika za ljudsko obrambo, — predstavnik komiteja za družbene dejavnosti. Predstavnika komiteja za družbene dejavnosti, predstavnika oddelka za ljudsko obrambo delegate oosilcev prednostnih nalog in dva člana \z vrst javnih delavcev imenuje izvršni svet Skupščine občine Ljub-ljana-šiška. Komite za družbeno planiranje in družbenoeko nomske odnose usmerja in usklajuje delo na področju ekonomskega, socialnega in prostorskega planiranja in opravlja naloge, ki se nanašajo na izdelavo dolgo-ročnega, srednjeročnega družbenega plana občine in letnih planskih usmeritev, spremlja uresničevanje pla-na in obveznosti iz samoupravnih sporazumov in do-govora o osnovah plana, ter predlaga ukrepe za nji-hovo izvrševanje, ispremlja gospodarska gibanja ter pripravlja analize, tekoče spremlja in analizira pro-blematiko po gospodarskih padročjih, investicijsko in izvozno-uvozno dejavnost ter samoupravno organizi-ranost in integracijske procese, spremlja izvajanje sporazumov in družbenih dogovorov iz svojega pod-ročja in h katerim je pristopila občinska skupščina ali izvršni svet. Na področju prostorskega planiranja in varstva okolja skrbi za smotrni iprostorski razvoj občine in skladnost razvojnih programov s programi drugih ob-čin mesta Ljubljane in širše družbenopolitične skup-nosti, proučuje prostorska in urbanistična vprašanja ter predlaga ukrepe za njihovo rešitev. Organizira in vodi javno razpravo za sprejem do-kumentov s svojega področja dela, pripravlja in spremlja bilanco vseh oblik porabe občine (skupna, splošna in osebna) ter apravlja še druge naloge, ki mu jih naloži občinska skupščina ali izvršni svet. 19. člen Komite za družbene dejavnosti ,sestayljajo pred-sednik komiteja, podpredsednik komiteja in 13 članov in to: — delegat občinske izobraževalne skupnosti, — delegat občinske raziskovalne skupnosti, — delegat občinske zdravstvene skupnosti, — delegat občinske akupnosti socialnega skrbstva, — delegat občinske skupnosti otroškega varstva, — delegat skupnosti pokojninskega in invalidskega zavarovanja, — delegat skupnosti za telesno kulturo, — delegat skupnosti za kulturo, — delegat skupnosti za zaposlovanje, — predstavnik komiteja za družbeno planiranje in družbenoakonomske odnose, — trije člani iz vrst ja-vnih idelavcev občine Ljub-Ijana-Šiška. Predstavnika komiteja za družbeno iplaniranje in družbenoekonomske odmose in tri člane iz vrst javnih delavcev občine Ljubljana-Šiška imenuje izvršni svet občine Ljubljana-Šiška. Komite za družbene dejavnosti opravlja upravne naloge in spremlja, uamerja, usklajuje zadeve, ki se nanašajo na vzigojo in izobraževanje, na kulturo in telesno kulturo, na zdravstveno varstvo in socialno varstvo, oblikuje stališča, analizira in podaja strokov-na mnenja ter predloge ukrepov o zadevah s svojega delovnega področja, zagotavlja stalno in organizirano sodelovanje, dagovarjainje in usklajevanje dela in sta-lišč med upravnijn organom, samoupravnimi interes-nirni skupnostmi in drugimi samoupravnimi organiza-cijami ter skupnostmi pri načrtovanju in izvajanju sprejete politike razvoja in dela družbenih dejavnosti, proučuje oblike organiziranja, izvajanja programa in delovanja organizacij posebnega družbenega pomena. Komite izdeluje in spremlja bilanco sredstev skup-ne porabe v občini, pripravlja igradiva za izvršni svet in opravlja druge zaideve s svojega področja dela. 20. člen Služba za ¦kadro-vske zadeve opravlja strokovne na-Joge za skupno komisijo podpisnic družbenega dogo-vora o temeljih kadrov&ke ipolitike na območju Ijub-Ijanskih občin, za skupno komisijo podpisnic samo-upravnega sporazuma o štipendiranju učencev in štu-dentov, priprava gradiva za seje komisije za volitve in imenovanja in druge naloge iz svojega področja. Pri svojem delu sodeluje s ikadrovskimi službami v delovnih organizacijah in drugih skupnostih, skup-nostjo za zaposlovanje in koordinacijskim odborom za kadrovska vprašanja pri občinski konferenci SZDL. 21. člen Služba za skupne zadeve opravlja naloge organiza-cijskokadrovske narave za upravne organe iin njihcrve samoupravne orgatie. Opravlja onganizacijsko tehnične Priloga JT 28 naloge za občinsko skupščino, izvršni svet in upravne organe na področju tekočega in investicijskega vzdrže-vanja zgradb in opreme, nalog glavne in sprejemne pisarne, razmnoževalnice, ekonomata, urada za najde-ne .predmete in druge naloge s svojega področja. 22. člen Služba za krajevne skupnosti opravlja strokovne oaloge, ki se nanašajo na načrtovanje, financiranje in skladen razvoj krajevnih skupnosti y občini. V so-delovanju z družbenopolitičnimi organizacijami nudi pomoč pri oblikovanju in izvajanju delegatskega si-stema ter delovanju drugih samoupravnih organov v 'krajevnih skupnostih. Sodeluje z drugimi upravnimi organi, samoupravnimi interesnimi skupnostmi in or-ganizacijami združenega dela pri sprejemanju kratko-ročnih, srednjeročnih in dolgoročnih plaBov razvoja krajevnih skupnosti. 23. člen Šekretariat izvršnega sveta organizira pripravo gra-diva za seje izvršnega sveta in njegovih delovnih teles. Opravlja še druge organizacijsko tehnične in admini-strativne naloge za izvršni svet in njegova telesa. So-deluje pri ,pripravi gradiv za seje zborov skupščine s seikretariatom skupščine. ,; 24. člen Strokovne službe sodelujejo pri opravljanju svojih naJog z upravnimi organi in službami občine ter sekre-tariatom občinske skuipščine. 3. Pooblastila, odgovomost in položaj predstojnika 25. člen Oddelek ali upravo vodi načelnik, komite predsed-nik komiteja, strokovno službo pa vodja. Vodjo stro kovne službe imenuje na predlog predsednika izvrš-nega sveta izvršni svet. Predstojnike občinskih uprav-nih organov imenuje in razrešuje občinska skupščina na predlog predsednika izvršnega sveta po poprejš-Bjem mnenju občinske konference SZDL. Če narava ali obseg del upravnega organa narekuje, lahko občin-ska skupščina na predlog predsednika izvršnega sveta imenuje namestnika prestojnika upravnega organa. 26. člen iPredsednik komiteja skrbi za pripravo sej komite-ja, jih sklicuje in vodi. Predsednik komiteja predstavlja komite, podpisuje skJepe in druge akte, iki jih sprejme komite in skrbi za njitic/vo izvrševanje, izdaja odločbe ter druge akte in ukrepe, kadar je za to pooblaščen. 27. 61en Predstojnik upravnega oiigaiia je za svoje delo in za delo ongana, Jd ga vodi, in za izvrševanje sklepov in smernic občinake skupščine odgovorni občinski skupščiBi iin izvršnemu svetu. Vodja strokovne službe odgavarja za delo službe kvršneanu svetu. 28. člen Predstojmki občinskih uipra-vtnih organov v inejah deflovnega podroaja upravnega organa izvajajo o-forambne priprave in druge naloge, ki jih določajo predpisi s tega področja. Pri opra^vljanju zadev ljud-ske obrambe sodelujejo med seboj ter se ravnajo po staldščih in aklepih sveta za ljudsko obrambo, vamost in družbeno samozaščito in izvršnega sveta ter po strofkovnih navodiHih oddelka za ljudsko obrambo, imfistiiih ter republiSkih uprawiih organov. 29. člen Predstojnrki občinskih upravnih organov morajo porotaU zboram skupščine občine in jzvršnemu svetu o iStanju na posamennesm upravnem področju .ir* o deOu upravBega or^ama, ki ga vodijo. Na vprašanje deJegatov v jzborih občin&ke Skupščine inorajo dati odgovor. . ... III. KONCNE IN PREHODNE DOLOČBE 30. člen Izvršni svet občinske skupščine se pooblasti: — da določi način, kako se predajo nedokončane zadeve odpravljenih občinskih upravnih organov in uredi druga vprašanja v zvezi z njihovim preneha-njem, da odloči o tem, kateri občinski upravni organ je pristojen za določeno zadevo, če tega po določbah tega odlaka ni mogoče ugotoviti ali če nastane spor o pristojnosti; — da določi, y katerem roku mu morajo novi upravni organi pripraviti in predložiti proerame dela za leto 1978. 31. člen Občinski upravni organi začnejo delati po tem od-loku z dnem njegove uveljavitve, svojo organizacijo pa morajo uskladiti s tem odlokom v treh mesecih od dneva irveljavitve tega odloka. 32. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati od-Iok o občinskih upraATiiih organih Skupščine občine Ljubljana-Šiška (Uradni list SRS, št. 29-1300/76). 33. člen Ta odlok zaone veljati osmi dan po objavi v Urad-nem listu SR Slovenije. Predsednik Skupščine občine Ljubljana-Šiška Franc DEJAK, 1. r. Obrazložitev: _ Izvršni svet je pri pripra-vi odloika upošteval dele-gatsko razpravo, pripombe, predloge in stališča, ki so jih pismeno posredovale delegacije KS, konference delegacij in statutarna komisija, v obsegu kot jih do-pušča zadevna današnja zakonodaja. S predlogom odloka tako niso v celoti še sprejeti predlogi delegacij, ki se nanašajo na posamezna pod-ročja delovanja občinskib upravnih organov kot so: — raznnerja do skupščine družbenopolitične skup-nosti, njenega izvršnega sveta, družbenopolitičnih or-ganizacij, organizacij združenega dela, drugih samo-upravndh organizacij in skupnosti ter občano-v; — družbenoekonomski položaj delavcev v upravnih organih; — uresničevanje samoupravnih pravic obveznosti in odgovornosti delavcev v upravnih organih; kar bo potrebno izvesti takoj po sprejemu republiJke-ga zakona o državni upravi, katerega sprejem se pri-čakuje ob koncu letošnjega leta. Pripombe Ba osnutek odloka o organdzaciji občin-skih upravnih orgamov: 1. Delegacija KS Komandanta Staneta Delegacija podpira 22. člen osnutka odloka o orga-Bizaciji občiBskih UipravBih orgaBov, da bo služba or-ganizirana tako, da bo nudila KS strokovBO pomoč. V 3. členu, četrto alinejo spremeniti tako, da glasi: »Vodijo upravni postopek in odločajo o iipravaih stvareh.« — sprejeto ' ; 12. čleB dopisati za 17. čleBom. — sprejeto V 13. členu točka 3 Baj se spremani v »službo za spUoštne iB kadrovske zadeve«. — sprejeto V 33. členu (na&ledBJi daii) spremenjti v »osnai dan«. — sprejeto 2. Delegacija KS Koseze — Odnos občinskih upravBih ongaBov do samo upravBih organov KS ei določneje apredeljen, zato Priloga JT 29 menimo, da je potrebno ta odnos določiti tudi v od-loku o organizaciji občinskih upravnih organov, po-dobno kakor predlaga v 7. členu predlagatelj odnos občinskih upravnih organov do upravnih organov me-sta Ljubljane. — Predlog bo upoštevan rpo sprejetju republiškega zakona. — 22. člen pa je težko razumljiv in bi bilo potrebno jasneje razčleniti in določiti pristojnosti tega organa .• do krajevnih skupnosti, posebno še, če ta člen poveže- -mo s 24. členorn, kjer se določa, da imajo strokovne službe položaj upravnega organa, to pa pomeni, da vodja te službe ima pravico do nošenja gotovih skle-pov, katere bi krajevme skupnosti morale obvezno iz-vrševati, kar menimo da ni dopustno, saj krajevna skupnost ni podaljšana roka občine, temveč osnovni samoupraviii organ. — Sprejeto, zaradi jasnosti se črta 24. člen. — Delegacija ipredlaga, da naj bo konono besedilo odloka razumljivejše in jasnejše, saj imamo že vse elemente, da bi odlok o onganizaciji občioskih uprav-nih organov in njenih odnosov do samoupravnih druž-benih skupnosti, družbenopolitionih onganizacij itd. bil že v tem osnutku jasneje opredeljen. — Na žalost še ne obvladamo vseh razmerij občin-skih npravnih organov, izvršni svet bo priporočilo upošteval ,po sprejetju republiškega zakona ob prvi spremembi in dopolnitvi odloka. 3. Delegacija KS Dravlje •"¦ * ' — K člemi 18 iin 19 — V sestavu komiteja za druž-beno planiranje in družbenoekonomske odnose ter ko-miteja za družbene zadeve naj ise vključi tudi delegat SIS za socialno varstvo. — IS meni, da je primepnejše in za učinkovito delo smotrneje, da se v ikomiteje vključujejo neposredno delegati SIS, ki tvorijo SIS za socialno varstvo, to pa so: otroško varstvo, invalidsko pokojninsko zavaro-vanje, zaposlovanje, istanovanjska skupnost in isocialno skrbstvo. Nav^dene dejavnosti dmajo po predlogu od-loka neposredne ipredstavnike v komitejih. Z osvojit-vijo pripombe bi morali komiteje razširiti, 'kar pa ne bi bilo, glede na že velik obseg, smotmo. — Obrazložitev osnutka tega odloka ni v skladu z 230. členom osnutka poslovnika Skupščine občine Ljubljana-šiška in ne vsebuje finančnega prikaza. Ali je z odlokom ipredvidena reorganizacija občinskih upravnih organov v skladu s finančnim načrtom? Bo-do morda potrebna za izvedbo odloka dodatna finanč-. na sredstva? — Za delo oboinskih upravnih organov po pred-logu odloka ne bodo potrebna dodatna finančna sred-stva, kot so že določena -v proračunu. — V zvezi z zadnjim odstavkom obrazložitve se poraja še vprašanje, ki je vezano tudi na poročilo o realizaciji nalog preteklega obdobja: Ali so vsi drugi akti usklajeni s statutom občine? Rok je namreč že potekel. Z odlokom o organizaoiji občinskih upravnih onganov ga zamujamo. — Vsi normativni akti občinske skupščine še niso usklajeni s statutom in zakoni kot primer izpostavlja-mo odlok o izvršnem svetu in odlok o sekretariatu skupščine, ki bosta predložena skupščini v raz,pravo .¦: in sprejem še v letošnjem letu. Ravno tako pa teče priprava in uskladitev vseh normativnih aktov občin-ske skupščine s statutom po statutarni komisiji in izvršnem svetu. 4. Delegacija KS Pirniče - V 5. členu je sicer zagotovljeno uresničevanje pra-vic, obveznosti in interesorv občanov, vendar se občani stalno pritožujejo nad tem, da posameznih referentov ni ina delovnih mestih, da morajo nanje čakati tudi po več ur itd. — Z novo organizacijo občinskih upravnih organov, z njihovo notranjo samoupraT/no dogradnjo, predvsem pa s sistemom naigrajevanja po delu in z doslednejšo opredelitvijo odgovornostii objekthmo pričakujemo konkretne rezultate. Pripomba ik 13. členu — veljalo bi razmisliti o ter-minologiji y 13. členu pri službi pod 1 in 3, da bi se 3. ustrezneje formulirala glede na njeno formulacijo, prikazano z uvedbo komuniciranja v odnosih od onili pod 1 odnosno 3. — sprejeto 5. Delegacija KS Vižmarje-Brod V 6. členu, druga alineja naj glasi: »Občinski uprav-ni organi morajo o zahtevah občanov odločati v pred-pisanih rokih, ki jih predpisuje zakon o upravnem postopku in drugi predpisi«. — sprejeto V 30. členu, druga alineja naj glasi: »Da določi v katerem roku mu morajo novi upravni organi pripra-viti in ipredložiti programe dela za vsako leto«. — V .poglavju »iprehodne in končne določbe« je v 30. členu dano le pooblastilo izvršnemu svetu za dolo čitev roka predložitve programa dela upravnih orga-nov po organizaciji upravnih organov po določilih te-ga odloka. tPredložitve iprograma dela za leto 1979 in dalje pa je -vezano na razrešitev načina in sistema fi-nanciranja upravnih organav, glede na določila nove-ga republiškega zakona o državni uipravi, ipo katerem bo ravno program dela (obseg, kvaliteta, kadri, opre-ma itd.) osnova za financiranje posameznega uprav-nega organa. Torej: najprej program, nato financira-nje. Navedeno viprašanje spada v področje urejanja ra2merij med družbenopolitično skupnostjo in uprav-nimi organi, kar bomo uredili po izdaji zakona in ni sedaj možno postopek in roke že opredeliti kot pred-lagate. ... €. Konferenca delegacij Iskra TEN 6. čleii 2. odstavek: predlagamo, da se ti roki točno definirajo v odloku. — sprejeto Zadnji odstaivek v obrazložitvi: sprašujemo, zakaj je kršen 285. člen statuta oboine Ljubljana-šiška? — Po programu dela republiške skupščine je bil predviden sprejem republiškega zakona v prvem pol-letju. To je bil tudi vzrok, da se je odlašalo s predlo-gom odloka. Takoj ko je odločeno, da se sprejem za-kona odloži na jesenski del, je izvršni svet predložil osnutek odloka zborom skupščine. Odsotnost zakona je tudi vzrok, da odlok še ni popoln. 7. Samoupravna interesna telesnokulturna .„ skupnost Pripombe na osnutek odloka o organizaciji uprav-nih organov. Stran 19 — Komite za družbene zadeve sestavljajo predsednik ikomiteja......... 'Predlagamo, ida se vnese oiova alineja: — Komite spremlja in usklajuje zadeve nasproti mestne koordinacije za ipodročje družbenih zadev, predvsem v obdobju usklajevanja programov med SIS in združevanja sredstev za izvajanje pragramov. — Smiselno je pripomba zajeta v tekstu 19. člena. 8. Konferenca delegacij Litostroj št. 20 Delegacija se strinja z odlokom, vendar pa se za-hteva večja jasnost v opredelitrvah nalog v posameznih in roki izraženimi v dnevih (6. člen). — sprejeto 9. Delegacija KS Fodutik Predlagamo, da bi ta predlog odložili, dokler ne bi bil sprejet republiški zakon. Če to skupščina ne sprej-me pa izražaimo naslednje pomisleke na 11. člen, ki govori o sestavi in delu komitejev. V odloku je pred-videno, da so sestavljeni iz predsednikov SIS. Meni-mo, da je SIS mesto sporazumevanja in dogovarjanja in mesto za sprejemanje normativnih aktoy. Ker bi šlo tu za združevaoje upravnih in nonmativnih, ker pa ti ljudje sodijo na SIS se deli tudi pri konkretnem odločanju. Menim, da bi bilo potrebno razmisliti o sestavi teh komitejev. Priloga JT 30 — Sprejeto, člen je dopolnjen in vsebinsko uvr-ščen kot 17. čJen. V 12. členu v 2. odstavku, ko govori o ustanavljanju kolektrvnega upravnega organa, je ustanorvljen še po-sebni kolektivni upravni organ za pripravo strokovnih kadrov in mislim, da če imamo strokovno službo, da ni potrebna še posebna služba. — sprejeto Izvršni svet predlaga delegatom občinske skupšči-ne, da predlog odloka sprejmejo. ¦,L-',. ' "¦ ,¦ ' ¦'..- -¦'"""¦ ... ,V*"V y - - . -