TISKOVINA POŠTNINA PUČANA PRI POŠTI 2250 PTUJ Domoznanski oddelek 35 URADNI vestnik 2005 070.481(497.12 Ptuj) LETO XI 31. MAREC 2005 6005838,3 ISSN 1318-900X ŠTEVILKA 3 COBISS 0 Vsebina 8. ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda Lekarne Ptuj 9. SKLEP o potrditvi cene distribucije zemeljskega plina družbi Adriaplin, d. o. o., v Mestni občini Ptuj 1 O. SKLEP o soglasju Mestne občine Ptuj k imenovanju Ota Težaka za direktorja javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj 1 1. SKLEP o potrditvi cen za najem avto-taksi postajališča v Mestni občini Ptuj 1 2. SKLEP o potrditvi cen za izpit o poznavanju Ptuja z okolico za voznike avto-taksi prevozov v Mestni občini Ptuj 1 3. SOGLASJE k ceni proizvodnje in distribucije vode v Mestni občini Ptuj Komunalnemu podjetju Ptuj, d. d. 1 4. SOGLASJE k ceni storitve pomoči družini na domu Centru za socialno delo Ptuj 1 5. PROGRAM PRIPRAVE sprememb in dopolnitev ureditvenega načrta za območje P12-D2 Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (CERO Gajke) - povečanje prostornine deponijskega polja 1. faze 1 6. PROGRAM PRIPRAVE občinskega lokacijskega načrta za območje Pl 1-S14/2 Budina 8* Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91-1, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94-odločba US, 8/96 in 36/00) in 9. člena Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 9/92 in 38/99), so: Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 28. 6. 2004, Občinski svet občine Destrnik na seji, dne 20. 9. 2004, Občinski svet občine Juršinci na seji, dne 11. 10. 2004, Občinski svet občine Kidričevo na seji, dne 24. 2. 2005, Občinski svet občine Majšperk na seji, dne 31. 8. 2004, Občinski svet občine Videm na seji, dne 28. 9. 2004, Občinski svet občine Žetale na seji, dne 14. 9. 2004 sprejeli ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda Lekarne Ptuj I. UVODNA DOLOČILA 1. člen S tem odlokom Mestna občina Ptuj in občine Destrnik, Juršinci, Kidričevo, Majšperk, Videm in Žetale (v nadaljevanju: občine ustanoviteljice) ustanavljajo javni zavod Lekarne Ptuj (v nadaljevanju: zavod) za izvajanje javne službe na področju lekarniške dejavnosti. 2. člen V aktu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 3. člen S tem odlokom se ureja status, organiziranost zavoda in vsebina dela zavoda, dejavnost zavoda, organi zavoda, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, premoženje, viri in način pridobivanja sredstev za delo zavoda, nastopanje v pravnem prometu, varovanje poslovne tajnosti, splošni akti zavoda ter medsebojne pravice in obveznosti med zavodom in občinami ustanoviteljicami. II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 4. člen Ime zavoda je Lekarne Ptuj. Sedež zavoda je Trstenjakova ulica 9, Ptuj. Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju pod številko Srg 3085/93. 2. Pečat zavoda 5. člen Zavod ima in uporablja pečat podolgovate oblike z logotipom v obliki stiliziranega križa, ob katerem je z velikimi črkami zapisano ime zavoda, LEKARNE PTUJ, ter z majhnimi črkami še naslov. Organizacijske enote uporabljajo žig enake oblike, le da je pod imenom zavoda zapisano še ime organizacijske enote. III. ORGANIZIRANOST ZAVODA IN VSEBINA DELA ZAVODA 6. člen Zavod ima v svoji sestavi naslednje organizacijske enote: - Lekarna Ptuj, Trstenjakova ulica 9, Ptuj; - Lekarna Kidričevo, Kajuhova ulica 7, Kidričevo; - Lekarna Majšperk, Breg 6b, Majšperk; - Lekarna Breg , Zadružni trg 9, Ptuj; - Lekarna Gorišnica, Gorišnica 60a, Gorišnica; - Lekarna Budina-Brstje, Belšakova ulica 2, Ptuj; - Galenski laboratorij, Trstenjakova ulica 9, Ptuj; - Uprava zavoda, Trstenjakova ulica 9, Ptuj. 7. člen Posamezna lekarna opravlja lekarniško dejavnost za območje, katero opredeli mreža javne lekarniške službe v skladu z Zakonom o lekarniški dejavnosti. Zavod lahko organizira nove lekarne in lekarniške podružnice ter priročne zaloge zdravil v skladu z mrežo javne lekarniške službe in v soglasju z občinami ustanoviteljicami. 8. člen Nadzor nad zakonitostjo dela zavoda izvajajo občine ustanoviteljice. IV. DEJAVNOST ZAVODA 9. člen Zavod opravlja lekarniško dejavnost kot javno službo, katere izvajanje je v javnem interesu in druge dejavnosti, opredeljene v Zakonu o lekarniški dejavnosti. 10. člen Zavod opravlja javno službo, ki obsega: - izdajo zdravil na recept; - izdajo zdravil brez recepta, ki se smejo v skladu s področnimi predpisi izdajati le v lekarni; - svetovanje o varni uporabi zdravil; - svetovanje pri predpisovanju zdravil; - izdelavo magistralnih pripravkov; - izdelavo in izdajo homeopatskih zdravil; - izdajo veterinarskih zdravil na recept; - izvajanje preventivnih zdravstvenih programov s področja lekarniške farmacije. Poleg javne službe lahko zavod opravlja tudi naslednje dejavnosti: - izdajo zdravil brez recepta, ki se smejo izdajati tudi v specializiranih prodajalnah; - izdelovanje galenskih izdelkov in izdelkov za nego in varovanje zdravja ter njihovo preizkušanje; - oskrbo z medicinskimi pripomočki; - oskrbo s sredstvi za varovanje zdravja; - oskrbo z diagnostičnimi sredstvi, fitofarmacevtskimi snovmi in laboratorijskim priborom; - oskrbo z zdravili za uporabo v veterinarski medicini; 24.42 Proizvodnja farmacevtskih preparatov 24.52 Proizvodnja parfumov in toaletnih sredstev N 85.20 Veterinarstvo V. ORGANI ZAVODA 11. člen Organi zavoda so: - direktor - svet zavoda - strokovni svet. Zavod ima lahko tudi druge organe, ki jih določa zakon ali statut zavoda. - oskrbo z otroško hrano in dietetičnimi izdelki; - preverjanje kakovosti zdravil; - druge storitve in dejavnosti, povezane z lekarniško dejavnostjo, ki jih določi zbornica. Zavod je pridobil naziv učni zavod za izvajanje praktičnega pouka za strokovni kader farmacevtske smeri za srednjo, višjo in visoko univerzitetno stopnjo pod vodstvom usposobljenih mentorjev. Zavod lahko opravlja tudi druge dejavnosti, ki dopolnjujejo lekarniško dejavnost in so v skladu z določili Zakona o lekarniški dejavnosti: - zdravstveno-vzgojno izobraževalno dejavnost; - mentorstvo; - informativno dejavnost. 1. Direktor 12. člen Direktor zavoda organizira in vodi delo in poslovanje ter strokovno delo zavoda, predstavlja in zastopa zavod ter je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda. Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda s soglasjem občin ustanoviteljic. Za direktorja je lahko imenovan magister farmacije, ki izpolnjuje z zakonom in statutom predpisane pogoje. Mandat direktorja traja pet let in je po preteku lahko ponovno imenovan. Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik, po predhodnem soglasju občin ustanoviteljic. 13. člen Dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasi-j fikacije dejavnosti razvrščena v: G 52.3 Trgovina na drobno s farmacevtskimi, medicinskimi, kozmetičnimi in toaletnimi izdelki 52.31 Dejavnost lekarn 52.32 Trgovina na drobno z medicinskimi in ortopedskimi izdelki 52.33 Trgovina na drobno s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki 24.4 Proizvodnja farmacevtskih surovin in preparatov I 24.41 Proizvodnja farmacevtskih surovin Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec, ki ga s pisnim pooblastilom pooblasti direktor. Pooblaščeni delavec ima v času nadomeščanja vse pristojnosti določene v pooblastilu direktorja. 14. člen Naloge direktorja so: - organizira delo zavoda, - sprejema strateški načrt, - sprejema program dela s finančnim načrtom, - sprejema akt o organizaciji dela po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu, - sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju repre- zentativnih sindikatov v zavodu, - sprejema akte o varstvu pri delu in požarni varnosti, - sprejema kadrovski načrt, - sprejema načrt nabav in odprodaje osnovnih sredstev ter investicijskega vzdrževanja, - sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda, - poroča občinam ustanoviteljicam in svetu zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje zavoda, - pripravi letno poročilo in - druge naloge, določene z ustanovitvenim aktom in statutom. K aktom iz druge, tretje, četrte, pete, šeste, sedme, osme in enajste alinee prejšnjega odstavka daje soglasje svet zavoda. Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah v zvezi s strokovnim delom obveščati strokovni svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in za napredek strokovnega dela. Direktor je samostojen pri opravljanju poslov iz svojega delovnega področja. Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika. Pri izvrševanju svoje funkcije ima direktor v delovnem procesu pravico in dolžnost določati in odrejati dela in naloge posameznim delavcem ali skupini delavcev za izvršitev določenih zadev v skladu z določbami splošnih aktov zavoda. V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta (letnega izvedbenega načrta), razen: - pogodb o investicijah, za katere je potreben sklep sveta zavoda, - pogodb, ki se nanašajo na nepremičnine, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje lastnika. 15. člen Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. Pravice in dolžnosti delodajalca v razmerju do direktorja zavoda, izvaja svet zavoda, ki sklepa pogodbe o zaposlitvi. 16. člen Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda, oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto. 2. Svet zavoda 17. člen Svet zavoda (v nadaljevanju: svet) ima naslednje naloge: - sprejema statut, - nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda, - spremlja, analizira in ocenjuje delovanje zavoda, - predlaga ustanovitelju revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi notranji revizor ustanovitelja, - ocenjuje delo direktorja, - daje soglasje k strateškemu načrtu, programu dela s finančnim načrtom, k aktom o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela, h kadrovskemu načrtu, načrtu nabav, - sprejema sklepe k pogodbam o investicijah, katerih vrednosti so višje od naročil male vrednosti po zakonu o javnih naročilih in so določene v zakonu o izvrševanju proračuna, - imenuje in razrešuje direktorja, - sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem, - potrjuje letno poročilo zavoda in - opravlja ostale naloge v skladu z določili tega odloka in statuta. 18. člen Svet zavoda šteje 7 članov. Sestavljajo ga: - 4 predstavniki občin ustanoviteljic, - 2 predstavnika delavcev zavoda, - 1 predstavnik uporabnikov. Predstavnike ustanoviteljic imenujejo občinski sveti. Mestna občina Ptuj imenuje dva predstavnika, ostale občine ustanoviteljice pa dva predstavnika tako, da je en predstavnik imenovan iz občin desnega brega Drave in en predstavnik iz občin levega brega Drave. Predstavnika delavcev izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut zavoda. Predstavnika uporabnikov imenuje pristojni organ Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Podrobnejše delovanje uredi svet s poslovnikom. 3. Strokovni svet 19. člen Zavod ima strokovni svet, ki ga imenuje svet zavoda na predlog direktorja zavoda. Sestavo, način oblikovanja in naloge strokovnega sveta določa statut zavoda. VI. SKUPNE DOLOČBE ZA SVET ZAVODA IN STROKOVNI SVET 20. člen Prvo konstitutivno sejo sveta in strokovnega sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oziroma po izvolitvi predstavnikov delavcev in prejemu predlogov. Svetu in strokovnemu svetu prične teči mandat z dnem konstituiranja. VII. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA 21. člen Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon. Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor zavoda. VIN. PREMOŽENJE 22. člen Premoženje zavoda, ki se nahaja v Mestni občini Ptuj, je last Mestne občine Ptuj, v ostalih enotah zavoda je last tiste občine, kjer je enota zavoda. Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren vsaki od občin glede na delež premoženja. 23. člen Zavodu se dajejo v upravljanje premičnine in nepremičnine, katerih lastnice so občine ustanoviteljice. Med nepremičninami so to: - Lekarna Ptuj, Galenski laboratorij in Uprava zavoda (Trstenjakova ulica 9, Ptuj - pritličje, pare. št. 1112, k.o. Ptuj) - Lekarna Kidričevo (Kajuhova ulica 7, Kidričevo, pare. št. 1019/7, k. o. Lovrenc na Dravskem polju) - Lekarna Majšperk (Breg 6b, Majšperk, pare. št. 258/2 in 258/10, obe k. o. Skrblje) IX. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 24. člen Zavod pridobiva sredstva za delo oziroma za izvajanje dejavnosti: - na osnovi pogodbe za opravljanje lekarniških storitev, sklenjene z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije, - od zavarovalnic na osnovi prostovoljnega dodatnega zdravstvenega zavarovanja uporabnikov, - s prodajo blaga in storitev na trgu, - iz proračunov občin ustanoviteljic, - iz drugih virov. Zavod mora sredstva, ki jih zagotavljajo občine ustanoviteljice, uporabljati za namene, določene v proračunih. 25. člen O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju lekarniške dejavnosti kot javne službe, odloča na predlog direktorja svet. Ta sredstva se uporabljajo le za opravljanje in razvoj dejavnosti zavoda. Sredstva od prodaje proizvodov in storitev ustvarjenih na trgu, lahko zavod deli v skladu z zakonodajo in sprejetim finančnim načrtom. O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja, ki nastane iz dejavnosti javne službe in ga ni moč pokriti iz razpoložljivih sredstev zavoda, odločajo občine ustanoviteljice na predlog sveta. Če odhodki presegajo prihodke zavoda zaradi neizpolnjenih obveznosti občin ustanoviteljic, primanjkljaj krijejo tiste občine ustanoviteljice, ki svoje obveznosti niso izpolnile. X. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU 26. člen Zavod je pravna oseba in nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun. Zavod za svoje obveznosti odgovarja z vsemi finančnimi sredstvi, s katerimi upravlja. XI. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 27. člen Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine, katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. Navedba listin in podatkov, ki se štejejo za poslovno tajnost, opredeljuje statut. XII. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 28. člen Zavod ima naslednje splošne akte: - statut zavoda, - akt o sistemizaciji in organizaciji delovnih mest, - akt o varstvu pri delu in požarni varnosti, - splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja in - druge splošne akte. Pred sprejemom splošnega akta zavoda, za katerega je potrebno predhodno soglasje sindikatov in ki posega na področje pravic delavcev in njihovega ekonomsko socialnega položaja, se organizira razprava, na kateri lahko delavci ali sindikat dajejo pripombe, stališča in mnenja ali predlagajo spremembe oziroma dopolnitve določb splošnih aktov. Ob odločitvi za sprejem posameznega splošnega akta svet oziroma direktor določi način in roke za pripravo delovnega besedila osnutka oziroma predloga splošnega akta, določi strokovni organ ali delavca, ki vodi razpravo in zbira pripombe ter daje mnenja o določilih delovnega besedila, osnutka oziroma predloga splošnega akta ter določi potek sprejemanja. XIII. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI 29. člen Medsebojne pravice in obveznosti občine ustanoviteljice uredijo s pogodbo in v skladu z določili zakonov s področja zdravstvene in lekarniške dejavnosti. Občine ustanoviteljice pooblaščajo za podpis pogodbe svoje župane. Z občinami, ki ne želijo biti ustanoviteljice zavoda, le-ta lahko sklene pogodbo o izvajanju in financiranju dejavnosti za to občino. Druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti, ki niso opredeljene s tem odlokom, se uredijo v statutu. 30. člen Občine ustanoviteljice so dolžne zavodu zagotoviti sredstva za njegov razvoj oziroma razširjeno reprodukcijo in investicijska vlaganja v okviru dogovorjene mreže javne lekarniške dejavnosti na svojem območju. Za investicijska vlaganja in razvoj dejavnosti skupnega pomena se ustanoviteljice o deležih dogovorijo ob vsakokratnih vlaganjih (v skladu s pogodbo). 31. člen Zavod posreduje občini ustanoviteljici, na njeno zahtevo oziroma najmanj enkrat letno, podatke o izvajanju lekarniške dejavnosti, podatke o poslovanju zavoda in o poslovnih rezultatih ter druge podatke, ki so neobhodni za izvrševanje funkcije občin ustanoviteljic, kot to določa pogodba, ki ureja medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti občin ustanoviteljic. 32. člen V primeru, da mora zavod pridobiti soglasje občin ustanoviteljic, so le te dolžne o izdaji soglasja odločiti v 60 dneh od prejema zahtevka. Ce tega v postavljenem roku ne sporočijo, se šteje, da je soglasje dano. XIV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 33. člen Svet in strokovni svet morata biti imenovana v roku 90 dni od uveljavitve tega odloka. 34. člen Direktor nadaljuje z delom do izteka mandata. 35. člen Zavod mora uskladiti svojo organizira- ŠTEVILKA 3 31. MAREC 2005 \/ E S T N! I K LETO Xl STRAN 5 SKLEP 1. nost zavoda ter priglasiti spremembe vpisa v sodni register najkasneje v šestih mesecih po uveljavitvi tega odloka. 36. člen Z dnem, ko prične veljati ta odlok, preneha veljati Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarne Ptuj ( Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 22/93). 37. člen Ta odlok začne veljati, ko ga v enakem besedilu sprejmejo mestni svet in občinski sveti občin ustanoviteljic in naslednji dan po objavi v uradnih glasilih občin ustanoviteljic. Številka: 015-04-19/03 Datum: 24. 2. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj Franc PUKŠIČ, s.r župan Občine Destrnik Alojz KAUČIČ, s.r župan Občine Juršinci Zvonimir HOLC, s.r. župan Občine Kidričevo Dr. Darinka FAKIN, s.r. županja Občine Majšperk Friderik BRAČIČ, s.r. župan Občine Videm Anton BUTOLEN, s.r. župan Občine Žetale 9. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) in 45. člena Odloka o načinu izvajanja podelitve koncesije in pogojih za opravljanje gospodarske javne službe distribucije zemeljskega plina v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/96) ter 3. točke 17. člena Pogodbe o koncesiji za zgraditev, oskrbo in upravljanje omrežja za distribucijo zemeljskega plina na območju Mestne občine Ptuj, je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 28. seji, dne 30. marca 2005, sprejel naslednji o potrditvi cene distribucije zemeljskega plina družbi Adriaplin, d. o. o., v Mestni občini Ptuj 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj potrjuje ceno distribucije zemeljskega plina družbi Adriaplin, d. o. o, s sedežem Dunajska cesta 7, Ljubljana, v Mestni občini Ptuj kot sledi: VRSTA PORABE: CENA: A) Majhna poraba do vključ. 400 Sm3/leto Variabilni del 84,18 SIT/Sm3 B) Srednja poraba nad 400 Sm3/leto Variabilni del 69,07 SIT/Sm3 C) Velika poraba instal. moč nad 50 kW Variabilni del 62,43 SIT/Sm3 Cene so brez davka na dodano vrednost, takse in trošarine. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-2/05 Datum: 30. 3. 2005 Dr Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 10. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1 /03) ter 11. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 11 /03, 9/04 in 12/04) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 30. marca 2005, sprejel naslednji SKLEP o soglasju Mestne občine Ptuj k imenovanju Ota Težaka za direktorja javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj Mestna občina Ptuj daje soglasje k imenovanju dr. Ota Težaka, univ. dipl. inženirja elektrotehnike, roj. 1961, stanujoč na Ptuju, Selška cesta 18, za direktorja javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj. 2. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 103-10-5/205-105 Datum: 30. 3. 2005 Dr Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 11. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1 /03) in 11. člena Odloka o avto-taksi prevozih v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/02), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 28. seji, dne 30. marca 2005, sprejel naslednji SKLEP o potrditvi cen za najem avto-taksi postajališča v Mestni občini Ptuj 1. Cena letne najemnine za parkirno mesto za eno avto-taksi vozilo znaša 65.160,00 SIT. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-5/05 Datum: 30. 3. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 12. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) in 6. člena Odloka o avto-taksi prevozih v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/02), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 28. seji, dne 30. marca 2005, sprejel naslednji SKLEP o potrditvi cen za izpit o poznavanju Ptuja z okolico za voznike avto-taksi prevozov v Mestni občini Ptuj 1. Pristojbina za opravljanje izpita o poznavanju Ptuja z okolico za voznika avto-taksi prevozov znaša 5.430,00 SIT. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-5/05 Datum: 30. 3. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 13. Na podlagi 27. člena Odloka o oskrbi s pitno vodo na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/04) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 28. seji, dne 30. marca 2005, sprejel naslednje SOGLASJE k ceni proizvodnje in distribucije vode v Mestni občini Ptuj Komunalnemu podjetju Ptuj, d. d. 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj daje soglasje k ceni proizvodnje in distribucije vode družbi Komunalno podjetje Ptuj, d. d., Puhova ul. 10, Ptuj in sicer: • gospodinjstvo 125,17 SIT/m3 • gospodarstvo 185,70 SIT/m3 • negospodarstvo 176,08 SIT/m3 2. To soglasje začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-3/00 Datum: 30. 3. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 14. Na podlagi 101. člena Zakona o socialnem varstvu (Ur. I. RS, št. 36/04 - uradno prečiščeno besedilo), 38. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Ur. I. RS, št. 36/02, 107/02, 3/04 in 84/04) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo, 2/01 in 1/03) daje Mestni svet Mestne občine Ptuj na 28. seji, dne 30. marca 2005, naslednje SOGLASJE k ceni storitve pomoči družini na domu Centru za socialno delo Ptuj 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj daje Centru za socialno delo Ptuj, s sedežem Trstenjakova 5/a, Ptuj, soglasje k ceni storitve pomoči družini na domu, v znesku: - 607.669,70 SIT na mesec za stroške vodenja; - 950,00 SIT za efektivno uro neposredne socialne oskrbe enega oskrbovanca. 2. To soglasje začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-4/05 Datum: 30. 3. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 15. Na podlagi: . 12. in 27. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03-p, 58/03-ZZK-l; v nadaljnjem besedilu: ZUreP-1), • 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02) ter • 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št.6/99-prečiščeno besedilo, 2/01, 1/03, 6/03) je župan Mestne občine Ptuj, dne 9. 3. 2005, sprejel PROGRAM PRIPRAVE sprememb in dopolnitev ureditvenega načrta za območje P12-D2 Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (CERO Gojke) - povečanje prostornine deponijskega polja 1. faze 1. člen (cilj in predmet prostorskega izvedbenega načrta) Cilj je pridobiti spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta za območje Pl 2-D2 Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (CERO Gajke) - povečanje prostornine deponijskega polja 1. faze (v nadaljnjem besedilu: spremembe in dopolnitve UN), ki bodo omogočile smiselno povečanje prvega odlagalnega polja. Na razširjenem delu območja se bo uredilo le odlagalno polje za odlaganje ostanka komunalnih odpadkov. Pridobljeni volumen bo znašal cca 4.800 m3 (dodano območje ima oznako l/a). Zaradi povečanih prostorskih in tehnoloških zahtev je pri lociranju nekaterih zasnovanih objektov predvidenih tudi nekaj manjših sprememb na območju prve faze izgradnje centra, sicer pa vsi spremljajoči objekti ostajajo v okvirih osnovnega lokacijskega načrta. V spremembe in dopolnitve UN pa bodo iz projekta izvedenih del povzete tudi vse -med samo gradnjo nastale - spremembe, dovoljene v okviru toleranc, predvidenih v ureditvenem načrtu. S tem programom se podrobneje določijo: - vsebina in obseg sprememb in dopolnitev UN, - nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev UN, - način njihovega sodelovanja oziroma naloge in obveznosti, ki jih morajo pri tem opraviti, - roki za posamezne faze za pripravo sprememb in dopolnitev UN, - sredstva, potrebna za njihovo pripravo, - nosilci strokovnih aktivnosti priprave sprememb in dopolnitev UN, in način izbora načrtovalca. 2. člen (ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo sprememb in dopolnitev UN) Ocena stanja V prostorskih sestavinah družbenega plana za območje Mestne občine Ptuj (objava: Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04, 9/04-p) je opredeljeno povečano oziroma celotno območje Pl 2-D2 Gajke v Spuhlji. Gradnje v tem območju ureja - v letu 2002 izdelan - ureditveni načrt za center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (odlok o njegovem sprejemu je objavljen v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj, št. 5/02). Območje P12-D1 se tako deli na tri, programsko sicer specifične vendar medsebojno povezane, sklope. Ti so - območje sprejema odpadkov, - območje obdelave in predelave odpadkov in - območje odlaganja odpadkov. Ureditvena zasnova CERO Gajke je razdeljena na štiri prostorsko zaključene kareje (polja), ki narekujejo tudi zaporedje polnjenja deponije. Tako sta že izvedeni območji sprejema odpadkov ter obdelave in predelave odpadkov. Skupaj sta locirani v severozahodnem kareju ter bosta v celoti delovali vse do zapolnitve deponije. Ostali trije kareji so namenjeni odlaganju odpadkov. Sedaj se odpadki odlagajo na severni polovici jugozahodnega polja (1. faza). Po zapolnitvi celotnega polja 1. faze (to sta sešteti prostornini 1. faze in l/a. faze), naj bi sledilo polnjenje jugovzhodnega polja (2. faza) in kot zadnje se zapolni še severovzhodno polje (3. faza). Območje sprejema, obdelave in predelave odpadkov ter območje odlaganja (samo prve faze) je izvedeno po projektni dokumentaciji, izdelani na podlagi sprejetega ureditvenega načrta. Za ostali dve območji odlaganja se bo izdelala potrebna projektna dokumentacija separatno. Center za ravnanje z odpadki Gajke predstavlja tudi v Republiki Sloveniji nov, sodoben in ekološko sprejemljiv način zbiranja, ločevanja in odlaganja komunalnih in njim podobnih odpadkov. Razlogi za pripravo sprememb in dopolnitev UN Območje ureditve CERO Gajke je -zaradi poteka plinovoda in neselektivne-ga varovanja obstoječih kmetijskih površin ob obodu deponije - nepravilne mnogokotne tlorisne oblike, kar je za izvedbo dokaj neracionalno. Zasnovana smiselna izravnava mej območja z manjšo širitvijo na bližnje kmetijske površine je bila v letu 2004 na Komisiji za poselitev RS odobrena in nato tudi verificirana v sklopu zadnjih sprejetih sprememb in dopolnitev prostorskih planskih aktov Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04 in 9/04-p). Sedaj so v prostorskih sestavinah plana (2004), na dveh obodnih lokacijah, dodana obstoječemu območju CERO Gajke nova zemljišča, ki bodo z vključitvijo v odlagalni polji 1. in 3. faze zagotovila končno obliko deponije. Dodane površine pa bodo vključene tudi v 4. fazo (zapiranje odlagališča) in v 5. fazo (spremljanje stanja po zaprtju odlagališča). Je pa v okviru CERO Gajke predvidena vpeljava širših raziskovalnih in razvojnih dejavnosti za okoljske tehnologije. Pomenile bodo osnovno jedro za nastanek razširjenih znanj na področju ravnanja z odpadki. Raziskave bodo v laboratorijih, urejenih v centralnem objektu (in ki bo tudi zato povečan na tlorisno velikost 40 m x 12,5 m, etažnosti K+P+M). Variantne strokovne predloge načrtovalca je - tako glede spremenjene lokacije centralnega objekta v obstoječem območju kot tudi glede ureditve na jugozahodu območja dodane trikotne površine deponije - pridobil naročnik. Pri zasnovi ureditve dodane površine je ohranjena ustrezna prometna navezava območja in pa predvideni potek komunalnih vodov, prikazan že v sprejetem ureditvenem načrtu. Pravna podlaga za sprejem sprememb in dopolnitev UN: • veljavni izvedbeni prostorski akt za območje P12-D2 CERO Gajke je Ureditveni načrt za center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/02) • odlok o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana za območje Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04, 9/04-p), ki v svojem 3. členu v tabeli poselitvenih območij Mestne občine Ptuj izven mesta Ptuj, povzema za območje centra za ravnanje z odpadki P12-D2 Gajke v Spuhlji izdelavo lokacijskega (prej: ureditvenega) načrta. Vse spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta se sprejmejo z odlokom, po vseh predhodno izvedenih postopkih, določenih v zakonu o urejanju prostora; • spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta pripravijo skladno z določili Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03-p, 58/03-ZZK-l; ZUreP-1), ki v svojem 72. členu med drugim pravi, da se z občinskim lokacijskim načrtom podrobneje načrtujejo posamezne prostorske ureditve in da se z njim določijo lokacijski pogoji za pripravo projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja; • spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta se pripravijo tudi skladno z določili Pravilnika o vsebini, obliki in načinu priprave državnih in občinskih lokacijskih načrtov ter vrstah njihovih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 86/04). 3. člen (predmet in programska izhodišča sprememb in dopolnitev UN) Predmet tokratnih sprememb in dopolnitev UN je - v skladu z veljavno zakonodajo - izdelava takšnih dopolnitev in sprememb prostorskega akta za razširjeni del območja P12-D2, da bo možna izdaja lokacijske informacije za gradnjo tudi na teh, osnovnemu območju 1. faze dodanih, površinah (tokrat je sicer predvidena širitev prostorske ureditve samo na jugozahodu deponiji dodanemu zemljišču; dodano območje ima oznako l/a). Na podlagi izdane lokacijske informacije bo investitor oziroma projektant pridobil pogoje za izdelavo projektne dokumentacije v delih, ki se nanašajo na skladnost objekta s prostorskim aktom, in ob upoštevanju določil 50. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št.l 10/02, 97/03-odl.US, 41/04-ZVO-l, 45/04-ZVZP-A, 46/04-ZRud-A, 47/04-ZGO-1A, 62/04-odl.US, 102/04-ZGG-l-UPB1, 103/04-ZObr-UPBl, 14/05-ZGO-1-UPB1 -p; v nadaljevanju: ZGO-1 A). Programska izhodišča investitorja in smernice za urbanistično oblikovanje mikrolokacije posameznih programov oziroma celotnega kompleksa so bile že 8. STRAN 31. MAREC 2005 LETO XI ŠTEVILKA 3 podane in ustrezno zastavljene v osnovni idejni rešitvi območja deponije, pridobljeni v letu 2001 z investitorjevim neposrednim naročilom. Kot ena izmed podlag za izdelavo tega programa priprave so tudi pridobljena priporočila, usmeritve in legitimni interesi s prve prostorske konference, in sicer glede priprave predvidene širitve prostorske ureditve na deponiji dodana zemljišča. Spremembe in dopolnitve UN morajo zajemati vse sestavine in priloge, ki so navedene v določilih 73. člena ZUreP-1 in se seveda nanašajo predvsem na dodano območje. Torej naj bi vsebovale: - prikaz celotnega ureditvenega območja UN s prikazom dodanih površin obeh razširitev; - umestitev načrtovane ureditve v prostor s prikazom vplivov in povezav prostorske ureditve s sosednjimi območji; - načrt parcelacije; - zasnovo projektnih rešitev prometne, energetske vodovodne in druge komunalne infrastrukture območja z obveznostmi priključevanja nanjo, in prikazom morebitnih odstopanj od že izvedene infrastrukture; - etapnost izvedbe prostorske ureditve, če je ta predvidena, ter druge pogoje in zahteve za izvajanje načrta; - rešitve in ukrepe za varovanje okolja, ohranjanje naravne in kulturne dediščine ter trajnostne rabe naravnih dobrin; - rešitve in ukrepe za obrambo ter za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami; - prikaz površin, ki so namenjene javnemu dobru; - finančno konstrukcijo, kadar gre za več udeležencev pri financiranju prostorske ureditve, določene z lokacijskim načrtom; - program opremljanja zemljišč s komunalno infrastrukturo, s tem, da se program izdela na podlagi sprememb in dopolnitev UN in v soodvisnosti od sosednjih območij pozidave, pripravi pa ga pristojni organ občinske uprave. Spremembe in dopolnitve UN morajo vsebovati tudi tiste priloge, ki so definirane v 23. členu ZUreP-1. Zato bodo morale vsebovati še naslednje obvezne priloge: - povzetek za javnost; - izvleček iz strateškega prostorskega akta, ki se nanaša na obravnavano prostorsko ureditev (sedaj je to še veljaven dolgoročni oziroma srednjeročni plan Mestne občine Ptuj) - obrazložitev in utemeljitev sprememb in dopolnitev UN; - strokovne podlage, na katerih temeljijo rešitve sprememb in dopolnitev UN in seznam sektorskih aktov in predpisov, ki so bili pri pripravi sprememb in dopolnitev UN upoštevani, z njihovimi povzetki, ki se nanašajo na vsebino prostorskega akta; - smernice za načrtovanje in mnenja nosilcev urejanja prostora (oboje pa po postopku in v časovnih rokih, kot jih določata 29. in 33. člen ZUreP-1; - spis postopka priprave in sprejemanja sprememb in dopolnitev UN. Načrtovalec sprememb in dopolnitev UN mora predati pripravljalcu, Skupni občinski upravi, tri kompletirane izvode sprejetega prostorskega akta. Po en izvod sprejetih sprememb in dopolnitev UN bo predan: - krajevno pristojni upravni enoti (RS UE Ptuj, Oddelek za okolje in prostor) in - pristojnim inšpekcijskim službam, en izvod pa bo hranjen na Skupni občinski upravi, kjer bo akt na vpogled dostopen javnosti. Obenem je potrebno celotne spremembe in dopolnitve UN s prilogami predati v digitalni obliki - CD, tako tekstualni kot grafični del. 4. člen (okvirno ureditveno območje sprememb in dopolnitev UN) Spremembe in dopolnitve UN se pripravijo: - za manjše spremembe na obstoječem območju, ki so posledica povečanih prostorskih in tehnoloških zahtev, ter - za med samo gradnjo nastale spremembe, ki pa so sicer bile dovoljene v okviru toleranc, predvidenih v ureditvenem načrtu. - za območju urejanja 1. faze dodano trikotno površino (oznaka le-te je l/a), ki se nameni izključno za ureditev odlagalnega polja; dodana površina meri cca 1.350 m2, ob pridobljeni prostornini cca 4.800 m3. Meja območja predvidene širitve (oznaka l/a): širitev na jugozahodni strani zajema tolikšen severni del parcel št. 19 in 18/2, obe k.o. Spuhlja, da meja razširjenega območja poteka po podaljšku južne in zahodne meje prvotnega območja Pl 2-D2. Meje prvotnega območja P12-D2 je določena v programskih zasnovah, ki so bile sprejete v letu 2002 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 1/02). 5. člen (nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja ter drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi sprememb in dopolnitev UN) Pripravljalec oziroma nosilec strokovnih aktivnosti pri pripravi sprememb in dopolnitev UN sta Mestna občina Ptuj in Skupna občinska uprava, Mestni trg 1, Ptuj. Investitor gradnje oziroma posegov v prostor, naročnik vseh strokovnih podlag ter naročnik sprememb in dopolnitev UN, je Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. Izdelovalec sprememb in dopolnitev UN mora izpolnjevati pogoje iz 156. do vključno 160. člena ZUreP-1 in ga investitor izbere po predpisih o oddaji javnega naročila. Pripravljalec po sprejemu tega programa priprave pozove pristojne nosilce urejanja prostora da podajo v roku 30 dni smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve. Nosilci urejanja prostora dobijo ob pozivu tudi sprejeti program priprave sprememb in dopolnitev UN za obravnavani območji razširitve. Opomba Glede na izrecno določilo prvega odstavka 50.člena ZGO-1A, da če se izdeluje projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja za objekt na območju, ki se ureja z lokacijskim načrtom, se šteje, da so soglasja pristojnih soglasodajalcev k projektnim rešitvam že pridobljena z dnem izdaje njihovih mnenj k lokacijskemu načrtu, je - ob zahtevanih smernicah - potrebno pridobiti tudi projektne pogoje. Več o pridobivanju projektnih pogojev in soglasij ter o stroških projektnih pogojev in soglasij navajata 50. in 51. člen ZGO-1 A. V primeru, da nosilci urejanja prostora v 30 dneh po prejemu poziva ne bodo podali smernic, se bo v skladu z določili * 29. člena ZUreP-1 štelo, da smernic nimajo. V primeru, da smernice nekaterih nosilcev urejanja prostora ne bodo podane, mora načrtovalec sprememb in rrsvHT! dopolnitev UN kljub temu upoštevati vse veljavne predpise in druge pravne akte. Pristojni nosilci urejanja prostora, za izdajo smernic oziroma projektni pogojev za pripravo sprememb in dopolnitev UN, so: - Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje, Urad za upravljanje z vodami, Sektor za vodno območje Donave, Oddelek za porečje reke Drave, Krekova ulica 17, Maribor (za področje voda); - Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, Maribor (za področje varstva narave); - Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, Maribor (za področje varstva kulturne dediščine); - Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, Maribor (za področje oskrbe z električno energijo); -Geoplin, d. o. o., Cesta Ljubljanske brigade 11, Ljubljana (za področje prenosnega omrežja zemeljskega plina); - Komunalno podjetje Ptuj, d. d, Puhova ulica 10, Ptuj (za področje oskrbe z vodo, odvajanja odplak in vzdrževanja lokalnih cest); - Telekom Slovenije, d. d., Regionalna enota TK omrežja Vzhod, Center skrbništva TK kabelskega omrežja, Titova cesta 38, Maribor (za področje telefonije); - Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Izpostava Ptuj, Trstenjakova ulica 5, Ptuj (za področje prometa, za državne ceste); - Ministrstvo za zdravje, Zdravstveni inšpektorat RS, Območna enota Maribor, Pisarna Ptuj, Prešernova ulica 29, Ptuj (za področje sanitarnega varstva); - Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Izpostava Ptuj, Slomškova ulica 10, Ptuj (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami); - Mestna občina Ptuj, Oddelek za gospodarsko infrastrukturo in okolje, Mestni trg 1, Ptuj (za področje prometa, za občinske ceste); - Mestna občina Ptuj, Svet Mestne četrti Jezero, Belšakova ulica 20/a, Ptuj. V kolikor se pri pridobivanju smernic ugotovi, da jih je potrebno pridobiti tudi še od drugih nosilcev urejanja prostora, se le-te pridobijo v tem istem postopku pridobivanja. 6. člen (seznam potrebnih strokovnih podlag in način pridobitve strokovnih rešitev) Že izdelane strokovne podlage za osnovno ureditveno območje, na katerih temeljijo tudi rešitve sprememb in dopolnitev ureditvenega načrta, in ki jih investitor lahko po potrebi posreduje ter med ostalim podajajo - idejne urbanistične in arhitekturne zasnove objektov deponijskega kompleksa na celotnem obravnavanem območju; - zasnovo projektnih rešitev prometne, energetske vodovodne in druge komunalne infrastrukture območja z obveznostmi priključevanja nanjo, in prikazom morebitnih odstopanj od že izvedene infrastrukture; - etapnost izvedbe prostorske ureditve ter druge pogoje in zahteve za izvajanje načrta; - predvidene rešitve in ukrepe za varovanje okolja, ohranjanje naravne in kulturne dediščine ter trajnostne rabe naravnih dobrin; - rešitve in ukrepe za obrambo ter za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami; Druga gradiva, ki jih bo potrebno upoštevati pri izdelavi sprememb in dopolnitev ureditvenega načrta, so tudi: - obstoječa dokumentacija izvedbe prve faze CERO Gajke in dejansko stanje komunalnih vodov in naprav v širšem delu območja. S podatki razpolagajo upravljale! posameznih infrastrukturnih objektov; - mnenje Službe mestnega arhitekta k urbanistični postavitvi in oblikovni zasnovi predvidene pozidave. 7. člen (pridobitev geodetskih podlag) Geodetske podlage za izdelavo sprememb in dopolnitev UN izdelovalec pridobi na Geodetski upravi RS, Območni geodetska upravi in izpostavi Ptuj, Krempljeva ulica 2, Ptuj. 8. člen (potek in roki za pripravo sprememb in dopolnitev UN) Roki priprave in sprejemanja sprememb in dopolnitev UN: Obvestilo o nameri priprave plana V skladu z določilom četrtega odstavka 40. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 41/04; ZVO-1) je Skupna občinska uprava dne 14.02.2005 Ministrstvo za okolje in prostor RS obvestila o nameri priprave plana. Na podlagi tega zaprosila je Ministrstvo za okolje in prostor pripravl-jalca plana z odločbo št. 354-09-73/2005 z dne 7.3.2005 seznanilo, da v postopku priprave sprememb in dopolnitev ureditvenega načrta za območje P12-D2 Center za ravnanje z odpadki Gajke v Spuhlji ni treba izvesti postopka celovite presoje njegovih vplivov na okolje. Prva prostorska konferenca Prvo prostorsko konferenco pripravljalec skliče in vodi v skladu z 28. členom ZUreP-1. Izvede se z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta. Konferenca je bila izvedena dne 22.12.2004 ter je bila s svojimi priporočili podlaga za dokončno oblikovanje tega programa priprave. Sprejem in objava programa priprave Program priprave izvedbenega prostorskega akta, ki ga sprejme župan občine, se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. (marec 2005) Pridobitev smernic za načrtovanje Pripravljalec sprememb in dopolnitev UN takoj po sprejetju programa priprave pozove pristojne nosilce urejanja prostora, navedene v 5. členu tega programa, da v roku 30 dni podajo svoje smernice za načrtovanje predvidene strokovne rešitve. K pozivu se priloži ta program priprave in kopije izbrane urbanistične zasnove in idejnega projekta, ki obravnavajo površine dopolnitve kompleksa. (marec, april 2005) Zbiranje ponudb Za izbiro izdelovalca predloga sprememb in dopolnitev UN se izvede postopek zbiranja ponudb po zakonu o javnih naročilih. Izdelovalec sprememb in dopolnitev UN mora biti strokovna organizacija, ki je registrirana za opravljanje tehnično strokovnih nalog v zvezi z urbanističnim načrtovanjem v skladu z veljavno zakonodajo. Izdelovalca izbere naročnik; z izborom izvajalca pa mora soglašati pripravljalec. Izdelava sprememb in dopolnitev UN Izdelovalec bo izdelal predlog sprememb in dopolnitev UN - najkasneje v roku 20 delovnih dni od dneva podpisa pogodbe in predložitve prejetih smernic oziroma projektnih pogojev - ter ga dostavil Skupni občinski upravi. (maj 2005) Druga prostorska konferenca Najmanj 14 dni pred javno razgrnitvijo predloga sprememb in dopolnitev UN, pripravljalec skliče in vodi zbor druge prostorske konference, na kateri se ugotovi, ali so priporočila s prve prostorske konference in podane smernice upoštevane v pripravljenem predlogu. (maj 2005) Sprejem sklepa o razgrnitvi Zupan sprejme sklep o javni razgrnitvi sprememb in dopolnitev UN. (maj 2005) Javna razgrnitev in javna obravnava Predlog sprememb in dopolnitev UN se javno razgrne za obdobje najmanj 30 dni. (maj 2005) V času javne razgrnitve se izvede javna razprava o predlogu sprememb in dopolnitev UN. Občani, organi in organizacije, krajevne skupnosti ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko dajo pisne pripombe in predloge v času trajanja javne razgrnitve. Rok za dajanje pripomb poteče s potekom javne razgrnitve. Predlog strokovnih stališč in odgovorov na pripombe in predloge, podane v času javne razgrnitve, pripravi izdelovalec sprememb in dopolnitev UN, v sodelovanju s strokovnimi službami Mestne občine Ptuj, Skupne občinske uprave, pristojnimi institucijami in investitorjem. Rok za pripravo predloga stališč in odgovorov na pripombe in predloge, podane v času javne razgrnitve, je 15 dni po končani javni razgrnitvi (julij 2005) Prva obravnava na Mestnem svetu Mestne občine Ptuj Predlog stališč in odgovorov obravnava Mestni svet Mestne občine Ptuj in zavzame do njih svoja stališča. (julij 2005) Izdelava dopolnjenega predloga sprememb in dopolnitev UN in pridobitev mnenj: Sprejeta stališča Mestnega sveta Mestne občine Ptuj so podlaga izdelovalcu za izdelavo dopolnjene (končne) verzije sprememb in dopolnitev UN; izdela jo najpozneje v osmih dneh ter tako, da upošteva potrjene pripombe. Pripravljalec sprememb in dopolnitev UN pozove nosilce urejanja prostora, določene v 5. členu tega programa priprave, da podajo mnenje k dopolnjenemu (končnemu) predlogu sprememb in dopolnitev UN. Mnenje morajo podati najkasneje 30 dni od dneva poziva. (avgust 2005) Druga obravnava na Mestnem svetu Mestne občine Ptuj in sprejetje odloka Dopolnjen predlog sprememb in dopolnitev UN, skupaj s soglasji in mnenji ter priporočili obeh prostorskih konferenc, posreduje župan Mestnemu svetu Mestne občine Ptuj v drugo obravnavo. Mestni svet Mestne občine Ptuj obravnava uskla-: jen predlog sprememb in dopolnitev UN ter ga sprejme z odlokom. (september 2005) Objava odloka Odlok se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. (september 2005) 9. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem sprememb in dopolnitev UN) Stroške izdelave sprememb in dopolnitev UN ter soglasij krije naročnik. 10. člen (končna določba) Ta program priprave se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 352-06-1/02-A Datum: 9. 3. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj 16. Na podlagi • 1 2. in 27. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03-p, 58/03-ZZK-l; v nadaljnjem besedilu: ZUreP-1), • 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02) ter • 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št.6/99-prečiščeno besedilo, 2/01, 1/03, 6/03) je župan Mestne občine Ptuj, dne 24. 3. 2005, sprejel PROGRAM PRIPRAVE občinskega lokacijskega načrta za območje Pil-Sl 4/2 Budina /. člen (cilj in predmet izvedbenega prostorskega načrta) Cilj je pridobiti občinski lokacijski načrt za poselitveno območje Pil-Sl 4/2 Budina, ki bo predvidoma omogočil izgradnjo - družinskih prostostoječih stanovanjskih hiš, lociranih v pretežnem delu območja (skupno do 40 bivalnih objektov, etažnosti P+M ali P+1N+M), na zemljišču s skupno površino cca 4,1 ha in morebiti - glede na izražene potrebe - manjšega športnega parka, s površino cca 0,35 ha (v nadaljnjem besedilu: LN). S tem programom se podrobneje določijo - vsebina in obseg LN, - nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri pripravi LNI, - način njihovega sodelovanja oziroma naloge in obveznosti, ki jih morajo pri tem opraviti, - roki za posamezne faze za pripravo LN, - sredstva, potrebna za njihovo pripravo, - nosilci strokovnih aktivnosti priprave LN in način izbora načrtovalca. 2. člen (ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo LN) Ocena stanja: Nekoč samostojno naselje Budina, ležeče vzhodno od Ptuja, se je razvijalo predvsem ob dveh cestah, ob Ormoški ------- Vestnik cesti in vzdolž Belšakove ulice. Zemljišča med obema prometnicama so bila sprva namenjena kmetijski rabi. Po sprejetju zazidalnega načrta za individualno stanovanjsko rabo Budina (objavljen je bil v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, št. 13/68 in 15/79-sprememba) pa so bile dovoljevane tudi gradnje v notranjosti tega območja trikotne oblike. Takrat je tudi nastala prometna zasnova notranjega območja; to je sedaj - sicer le delno izvedena - Seronova ulica. Zaradi različnih razlogov je gradnja stanovanjskih hiš na tem območju zastala. Zatem je tudi zazidalni načrt postal neusklajen z določili nove zakonodaje in gradnja na območju - do zahtevane uskladitve zazidalnega načrta - ni več mogoča. Razlogi za pripravo LN S širitvijo mesta Ptuja na svoja obrobja se je naselje Budina z mestom tudi fizično povezalo. Ta zemljišča oziroma njihova lokacija so ponovno postala zanimiva. V prostorskih sestavinah družbenega plana za območje Mestne občine Ptuj so taista zemljišča tokrat opredeljena kot poselitveno območje z oznako Pl 1 -Sl4/2 Budina. Gradnja na območju bo možna po sprejetju novega lokacijskega načrta. Variantne strokovne predloge načrtovalca je - tako glede dodane lokacije športnega objekta v obstoječem območju kot tudi glede ureditve površin za individualno stanovanjsko gradnjo - pridobil naročnik. Pri zasnovi ureditve bivalnih in ostalih površin sta praviloma ohranjeni ustrezna prometna navezava območja in pa predvideni potek komunalnih vodov, prikazan v nekdanjem zazidalnem načrtu. Na obravnavanem območju se sočasno pripravi lokacijski načrt in izvede komasacija. Komasacija se uvede z namenom, da se z novim lastniškim stanjem omogoči racionalno načrtovanje in izvedba z občinskim lokacijskim načrtom predvidene prostorske ureditve. Komasacija se uvede na podlagi sprejetega programa priprave lokacijskega načrta. Komasacija se uvede, če to predlagajo lastniki zemljišč na območju lokacijskega načrta (v nadaljevanju: komasacijsko območje), ki imajo v lasti najmanj 67 % površin zemljišč na predvidenem komasacijskem območju. Pravna podlaga za sprejem UN V sklopu zadnjih sprejetih sprememb in dopolnitev prostorskih planskih aktov Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04 in 9/04-popravek) je v preglednici planskih celot za območje mesta Ptuj določeno, da se poselitveno območje Pl 1-Sl 4/2 Budina izdela lokacijski načrt. Programske zasnove zanj so objavljene v točki 5.2.22. citiranega planskega akta. Ker bo sočasno s postopkom priprave občinskega lokacijskega načrta potekal tudi postopek komasacije, se s tem programom priprave tudi določi postopke in roke za zagotovitev medsebojno usklajene izvedbe posameznih faz priprave lokacijskega načrta in komasacije. Zato se LN pripravi skladno z določili ZUreP-1 ter skladno z določili Pravilnika o vsebini, obliki in načinu priprave državnih in občinskih lokacijskih načrtov ter vrstah njihovih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 86/04). 3. člen (predmet in programska izhodišča LN) Predmet tega LN je - v skladu z veljavno zakonodajo - izdelava takšnega prostorskega akta za območje Pil-Sl 4/2, da bo za predvideno stanovanjsko in drugo gradnjo na parcelah v navedenem območju možna izdaja lokacijske informacije v predpisani obliki. Na podlagi le-te bo investitor oziroma projektant pridobil pogoje za izdelavo projektne dokumentacije v delih, ki se nanašajo na skladnost objekta(ov) s prostorskim aktom, in ob upoštevanju določil 50. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št.l 10/02, 97/03-OdlUS, 41 /04-ZVO-l, 45/04-ZVZP-A, 46/04-ZRud-A, 47/04-ZGO-1A, 62/04-OdlUS, 102/04-ZGO-l-UPB1, 103/04-Z0br-UPB1, 14/05 ZGO-1-UPB1-popravek; v nadaljevanju: ZGO-1). Programska izhodišča investitorja in smernice za urbanistično oblikovanje mikrolokacije bivalnih objektov so bile že podane in ustrezno zastavljene v osnovni idejni rešitvi območja. Ta rešitev je nadaljevanje delno realiziranega zazidalnega načrta iz obdobja začetka 70. let, in je predvidena parcelacija zemljišč na tem območju delno prevzeta iz njega. Sicer pa bo predlog nove razdelitve zemljišč - glede na uvedeno komasacijo - upošteval z zakonodajo predpisana merila parcelacije. Je pa potrebno, za dodane športne ter igralne programe v sklopu tega kompleksa pozidave, ustrezne rešitve še verificirati. Kot ena izmed podlag za izdelavo tega programa priprave so tudi pridobljena priporočila, usmeritve in legitimni interesi s prve prostorske konference in sicer glede priprave predvidene prostorske ureditve. Ena od bistvenih usmeritev za načrtovanje prometne ureditve je bila zahteva, da so vse ceste v notranjosti območja pretočne ter da se navežejo na obstoječo prometno zasnovo. LN mora zajemati vse sestavine in priloge, ki so navedene v določilih 73. člena ZUreP-1. Torej naj bi vseboval: - prikaz celotnega ureditvenega območja LN; - umestitev načrtovane ureditve v prostor s prikazom vplivov in povezav prostorske ureditve s sosednjimi območji; - načrt parcelacije; - zasnovo projektnih rešitev prometne, energetske vodovodne in druge komunalne infrastrukture območja z obveznostmi priključevanja nanjo, in prikazom morebitnih odstopanj od že izvedene infrastrukture; - etapnost izvedbe prostorske ureditve, če je ta predvidena, ter druge pogoje in zahteve za izvajanje načrta; - rešitve in ukrepe za varovanje okolja, ohranjanje naravne in kulturne dediščine ter trajnostne rabe naravnih dobrin; - rešitve in ukrepe za obrambo ter za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami; - prikaz površin, ki so namenjene javnemu dobru; - finančno konstrukcijo, kadar gre za več udeležencev pri financiranju prostorske ureditve, določene z lokacijskim načrtom; - program opremljanja zemljišč s komunalno infrastrukturo, s tem, da se program izdela na podlagi LN in v soodvisnosti od sosednjih območij pozidave, pripravi pa ga pristojni organ občinske uprave. LN mora vsebovati tudi tiste priloge, ki so definirane v 23. členu ZUreP-1. Zato bo moral vsebovati še naslednje obvezne priloge: - povzetek za javnost; - izvleček iz strateškega prostorskega akta, ki se nanaša na obravnavano prostorsko ureditev (sedaj je to še veljaven dolgoročni in srednjeročni plan Mestne občine Ptuj) - obrazložitev in utemeljitev LN; - strokovne podlage, na katerih temeljijo rešitve LN in seznam sektorskih aktov in predpisov, ki so bili pri pripravi LN upoštevani, z njihovimi povzetki, ki se nanašajo na vsebino prostorskega akta; - smernice za načrtovanje in mnenja nosilcev urejanja prostora (oboje pa po postopku in v časovnih rokih, kot jih določata 29. in 33. člen ZUreP-1; - spis postopka priprave in sprejemanja LN. Načrtovalec LN mora predati pripravl-jalcu, Skupni občinski upravi, tri komple-tirane izvode sprejetega prostorskega akta. Po en izvod sprejetega LN bo predan - krajevno pristojni upravni enoti (RS UE Ptuj, Oddelek za okolje in prostor) in - pristojnim inšpekcijskim službam, en izvod pa bo hranjen na Skupni občinski upravi, kjer bo akt na vpogled dostopen javnosti. Obenem je potrebno celoten LN s prilogami predati v digitalni obliki (CD), tako tekstualni kot grafični del. 4. člen (okvirno ureditveno območje LN) LN se pripravi za območje Pil-Sl 4/2 Budina, in to v obsegu obodne parcelacije, podane v sprejetih programskih zasnovah (glej točko 5.2.22.), v odloku o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana za območje Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/04, 9/04-p). Meja ureditvenega območja lokacijskega načrta je z obodno parcelacijo določena tako natančno, da jo je mogoče določiti v naravi in prikazati v zemljiškem katastru. Ob tem pa meje območja v postopku priprave lokacijskega načrta ni več mogoče spreminjati, dovoljena pa je njena uskladitev zaradi ureditve mej oziroma zaradi obodne parcelacije. Površina območja Pil-Sl 4/2 meri cca 4,45 ha. Vsa zemljišča na območju predvidenega lokacijskega načrta se vključijo v komasacijski sklad. 5. člen (nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja ter drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi LN) Pripravljalec oziroma nosilec strokovnih aktivnosti pri pripravi LN sta Mestna občina Ptuj in Skupna občinska uprava, Mestni trg 1, Ptuj. Pobudnik gradnje oziroma posegov v prostor je Olga Denac, Ormoška cesta 39, 2250 Ptuj. Naročniki LN in investitorji gradnje oziroma posegov v prostor so: - v delu morebitnega športnega parka Mestna občina Ptuj, - v preostalem delu lastniki posameznih gradbenih parcel. Izdelovalec LN mora izpolnjevati pogoje iz 156. do vključno 160. člena ZUreP-1 in ga investitor praviloma izbere po predpisih o oddaji javnega naročila. Izvajalec komasacije je pravna oseba, ki prevzame odgovornost, da po naročilu udeležencev komasacije organizira komasacijo in skrbi za njeno finančno izvedbo. Tehnične naloge v zvezi s komasacijo izvaja geodetsko podjetje. Komasacija se izvede v skladu z določili 11 5. do vključno 162. člena ZUreP-1. Pripravljalec po sprejemu tega programa priprave pozove pristojne nosilce urejanja prostora da podajo v roku 30 dni smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve. Nosilci urejanja prostora dobijo ob pozivu tudi sprejeti program priprave LN za obravnavano območje. Opomba Glede na izrecno določilo prvega odstavka 50.člena ZGO-1, da če se izdeluje projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja za objekt na območju, ki se ureja z lokacijskim načrtom, se šteje, da so soglasja pristojnih soglasodajalcev k projektnim rešitvam že pridobljena z dnem izdaje njihovih mnenj k lokacijskemu načrtu, je - ob zahtevanih smernicah - potrebno pridobiti tudi projektne pogoje. Več o pridobivanju projektnih pogo- jev in soglasij ter o stroških projektnih pogojev in soglasij navajata 50. in 51. člen ZGO-1. V primeru, da nosilci urejanja prostora v 30 dneh po prejemu poziva ne bodo podali smernic, se bo v skladu z določili 29. člena ZUreP-1 štelo, da smernic nimajo. V primeru, da smernice nekaterih nosilcev urejanja prostora ne bodo podane, mora načrtovalec LN kljub temu upoštevati vse veljavne predpise in druge pravne akte. Pristojni nosilci urejanja prostora, za izdajo smernic oziroma projektnih pogojev za pripravo LN, so: - Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje, Urad za upravljanje z vodami, Sektor za vodno območje Donave Oddelek za porečje reke Drave, Krekova ulica 17, Maribor (za področje voda) - Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, Maribor (za področje varstva kulturne dediščine) - Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, Maribor (za področje varstva narave) - Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, Maribor (za področje oskrbe z električno energijo) - Adriaplin d.o.o. Ljubljana, Podružnica Ptuj, Ulica heroja Lacka 10, 2250 Ptuj (za področje oskrbe z zemeljskim plinom) - Komunalno podjetje Ptuj d.d, Puhova ulica 10, Ptuj (za področje oskrbe z vodo, odvajanja odplak in vzdrževanja lokalnih cest) - Telekom Slovenije, d.d., Regionalna enota TK omrežja Vzhod, Center skrbništva TK kabelskega omrežja, Titova cesta 38, Maribor (za področje telefonije) - lokalni operater kabelske TV - Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Izpostava Ptuj, Trstenjakova ulica 5, Ptuj (za področje prometa, za državne ceste) - Ministrstvo za zdravje, Zdravstveni inšpektorat RS, Območna enota Maribor, Pisarna Ptuj, Prešernova ulica 29, Ptuj (za področje sanitarnega varstva) - Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Izpostava Ptuj, Slomškova ulica 10, Ptuj (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami) ŠTEVILKA 3 31. MAREC 2005 LETO XI STRAN 13 Vestni K - Mestna občina Ptuj, Oddelek za gospodarsko infrastrukturo in okolje, Mestni trg 1, Ptuj (za področje prometa, za občinske ceste) - Mestna občina Ptuj, Svet Mestne četrti Jezero, Belšakova ulica 20/a, Ptuj. V kolikor se pri pridobivanju smernic ugotovi, da jih je potrebno pridobiti tudi še od drugih nosilcev urejanja prostora, se le-te pridobijo v tem istem postopku pridobivanja. 6. člen (seznam potrebnih strokovnih podlag in način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne idejne rešitve za izgradnjo bivalnih objektov in komunikacij na območju Pl 1-Sl 4/2 Budina so izdelane tako, da sta bila zanje podlaga in osnovno izhodišče že pridobljena programska zasnova, z upoštevanjem uporabljanih arhitekturnih rešitev v ožjem poselitvenem območju. Investitor(ji) lahko posreduje(jo) natančne podatke projektanta novih oziroma preoblikovanih idejnih variant urbanistične ureditve in arhitekturne zasnove objektov na območju. Z uvedbo komasacije se pridobivajo tudi vsi predpisani elaborati (elaborat obstoječega stanja, predlog nove razdelitve zemljišč, ostalo). Druga gradiva, ki jih je potrebno upoštevati pri izdelavi LN, so: - obstoječa dokumentacija in dejansko stanje komunalnih vodov in naprav v širšem območju. S podatki razpolagajo upravljale! posameznih infrastrukturnih objektov; - mnenje Službe mestnega arhitekta k urbanistični ureditvi in oblikovni zasnovi predvidene pozidave. 7. člen (pridobitev geodetskih podlag) Geodetske podlage za izdelavo LN si je izdelovalec dolžan pridobiti na Geodetski upravi RS, Območni geodetska upravi in izpostavi Ptuj, Krempljeva ulica 2, Ptuj. 8. člen (potek in roki za pripravo LN) Roki priprave in sprejemanja LN: Obvestilo o nameri priprave plana V skladu z določilom četrtega odstavka 40. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 41/04; ZVO-1) je Skupna občinska uprava dne 24.12.2004 Ministrstvo za okolje in prostor RS obvestila o nameri priprave plana. Na podlagi tega zaprosila je Ministrstvo za okolje in prostor pripravl-jalca plana z odločbo št. 354-19-90/2004 z dne 10.02.2005 seznanilo, da v postopku priprave občinskega lokacijskega načrta za območje Pll-S14/2 Budina ni treba izvesti celovite presoje vplivov na okolje. Prva prostorska konferenca Prostorsko konferenco pripravljalec skliče in vodi v skladu z 28. členom ZUreP-1. Izvede se z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta. Konferenca je bila s svojimi priporočili podlaga za j dokončno oblikovanje in sprejem tega programa priprave. Objava programa priprave Program priprave izvedbenega prostorskega akta, ki ga sprejme župan občine, se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Pridobitev smernic za načrtovanje Pripravljalec LN takoj po sprejetju tega programa priprave pozove pristojne nosilce urejanja prostora, navedene v 5. členu tega programa, da v roku 30 dni podajo svoje smernice za načrtovanje predvidene strokovne rešitve. K pozivu se priloži ta program priprave in kopije izbranega urbanistične zasnove ter morebitnega idejnega projekta objektov in/ali komunalnih vodov in naprav. (marec, april 2005) Zbiranje ponudb Za izbiro izdelovalca LN se izvede postopek zbiranja ponudb po zakonu o javnih naročilih. Izdelovalec LN mora biti strokovna organizacija, ki je registrirana za opravljanje tehnično strokovnih j nalog v zvezi z urbanističnim načrtovan-: jem v skladu z veljavno zakonodajo. Izdelovalca izbere naročnik; z izborom izvajalca pa mora soglašati pripravi-jalec. Uvedba komasacije Predlog za uvedbo komasacije z vsemi predpisanimi prilogami se posreduje za urejanje prostora pristojnemu občinskemu upravnemu organu. Z izdajo sklepa o uvedbi komasacijskega postopka so na komasacijskem območju prepovedane gradnje, prepovedan promet z zemljišči, razen prodaje občini ali drugemu udeležencu komasacije, kakor tudi parcelacija, ki ni povezana z izvedbo komasacije. Komasacijski postopek vodi strokovna komisija. Udeleženci komasacijskega postopka izmed sebe izvolijo komasacijski odbor. Kadar meje obodnih parcel komasacijskega območja niso dokončne ali so v komasacijsko območje vključeni le deli parcel, se po uvedbi komasacijskega postopka uvede najprej postopek za ureditev mej oziroma opravi parcelacija. Geodetsko podjetje po uvedbi komasacije oziroma po ureditvi mej izdela elaborat obstoječega stanja komasacijskega območja. Ta elaborat se razgrne za najmanj 15 dni na sedežu občine. Sklep o razgrnitvi se objavi na krajevno običajen način. Če udeleženci v tem roku ne uveljavljajo ugovorov glede obstoječih mej parcel, ne morejo izpodbijati odločbe o komasaciji iz tega razloga. (april, maj 2005) Izdelava LN Izdelovalec bo izdelal predlog LN najkasneje v roku 30 delovnih dni od dneva podpisa pogodbe in predložitve prejetih smernic oziroma projektnih pogojev in ga dostavil Skupni občinski upravi. (maj, junij 2005) Izdelava elaborata nove razdelitve zemljišč Na pobudo strokovne komisije pripravi geodetsko podjetje v sodelovanju z izdelovalcem predloga LN in komasacijskim odborom predlog elaborata nove razdelitve zemljišč; oba predloga morata biti medsebojno usklajena. (maj, junij 2005) Druga prostorska konferenca Najmanj 14 dni pred javno razgrnitvijo predloga LN, pripravljalec skliče in vodi zbor druge prostorske konference, na kateri se ugotovi, ali so priporočila s prve prostorske konference in podane EKMv smernice upoštevane v pripravljenem predlogu. (junij, julij 2005) Sprejem sklepa o razgrnitvi Zupan sprejme sklep o javni razgrnitvi predloga LN. Javna razgrnitev in javna obravnava Predlog LN s prilogami in predlog elaborata nove razdelitve zemljišč se javno razgrneta za obdobje najmanj 30 dni. O razgrnitvi ter kraju in času obravnave mora pripravljalec javnost obvestiti z objavo v uradnem glasilu ter na krajevno običajen način najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve. V obvestilu o javni razgrnitvi predloga LN se izrecno navede, da se sočasno javno razgrne in javno obravnava tudi predlog elaborata nove razdelitve zemljišč. (julij, avgust 2005) V času javne razgrnitve se izvede javna razprava o predlogu LN in o predlogu elaborata nove razdelitve zemljišč. Občani, organi in organizacije, krajevne skupnosti ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko dajo pisne pripombe in predloge v času trajanja javne razgrnitve. Rok za dajanje pripomb poteče s potekom javne razgrnitve. Predlog strokovnih stališč in odgovorov na pripombe in predloge, podane v času javne razgrnitve, pripravi izdelovalec LN, v sodelovanju s strokovnimi službami Mestne občine Ptuj, Skupne občinske uprave, pristojnimi institucijami in investitorjem. Rok za pripravo predloga stališč in odgovorov na pripombe in predloge, podane v času javne razgrnitve, je 15 dni po končani javni razgrnitvi. Na podlagi pripomb, danih med javno razgrnitvijo predloga nove razdelitve zemljišč, pripravi geodetsko podjetje, v sodelovanju s komasacijskim odborom in za urejanje prostora pristojnim občinskim upravnim organom, dopol- njeni elaborat nove razdelitve zemljišč. (avgust, september 2005) Prva obravnava na Mestnem svetu Mestne občine Ptuj Predlog stališč in odgovorov obravnava Mestni svet Mestne občine Ptuj in zavzame do njih svoja stališča. (september 2005) Odločba o novi razdelitvi zemljišč in vpis v zemljiški kataster Odločbo o novi razdelitvi zemljišč izda za urejanje prostora pristojni občinski upravni organ. Z odločbo o novi razdelitvi zemljišč med drugim tudi odloči o pripombah in predlogih, danih med javno razgrnitvijo elaborata v komasacijskem postopku. Po pravnomočnosti odločbe o novi razdelitvi zemljišč geodetska uprava vpiše na zahtevo občinskega upravnega organa nove parcele z novimi mejami v zemljiški kataster. Izdelava dopolnjenega predloga LN in pridobitev mnenj Sprejeta stališča Mestnega sveta Mestne občine Ptuj so podlaga izdelovalcu za dopolnitev LN; izdela jo v osmih dneh ter tako, da upošteva potrjene pripombe. (september 2005) Pridobitev mnenj in/ali soglasij Pripravljalec LN pozove nosilce urejanja prostora, določene v 5. členu tega programa priprave, da podajo mnenje k dopolnjenemu predlogu LN ter soglasja k projektnim rešitvam. Mnenje in/ali soglasje morajo podati najkasneje 30 dni od dneva poziva. (september, oktober 2005) Druga obravnava na Mestnem svetu Mestne občine Ptuj in sprejetje odloka Dopolnjen predlog LN, skupaj s soglasji in mnenji ter priporočili obeh prostorskih konferenc, posreduje župan Mestnemu svetu Mestne občine Ptuj v drugo obrav- navo. Mestni svet Mestne občine Ptuj obravnava tako usklajen predlog LN ter ga sprejme z odlokom. (oktober 2005) Objava odloka Odlok se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. (oktober 2005) 9. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem LN in sredstva za komasacijo) Stroške izdelave LN, strokovnih podlag in soglasij krije naročnik. Sredstva za komasacijo zagotavljajo predlagatelji komasacije. Z odločbo o novi razdelitvi zemljišč, ki jo izda za urejanje prostora pristojni občinski upravni organ, se ugotovijo skupni stroški komasacije in del stroškov, ki ga krijejo lastniki nepremičnin na komasacijskem območju. Lastnikom, ki še niso prostovoljno zagotovili sredstev za izvedbo komasacije, se z odločbo naloži, da krijejo nepokrite stroške komasacije v sorazmerju s površino zemljišča, ki so ga dobili iz komasacijskega sklada. Pogodbe za izvedbo komasacije sklepa izvajalec komasacije. Izvajalcu komasacije pripada plačilo v skladu s pogodbo, ki jo sklene z udeleženci, ki so predlagali komasacijo. Plačilo se vračuna v stroške komasacije. 10. člen (končna določba) Ta program priprave se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 350-05-27/04 Datum: 24. 3. 2005 Dr. Štefan ČELAN, s.r. župan Mestne občine Ptuj Izdajatelj: Mestni svet Mestne občine Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684-910, elektronska pošta: vejica03@siol.net. Tisk: Grafis, Rače, Požeg 4, tel.: 02/608-92-25, E-pošta: repro@grafis.si Dostava: Pošta Slovenije. Uredništvo: Jurij Šarman - LDS, Metka Jurešič - SDS, Darja Galun - SLS, Milan Zupanc - DeSUS, Albina Murko - ZE Ptuj, Mirjana JVenad - ZLSD, Peter Letonja - SNS, Srečko Šneberger - Lista KS mesta Ptuj, Dejan Klasinc - SMS, Ivan Jurkovič - N.Si Nova Slovenija. Naklada: 8.750 izvodov. Na podlagi zakona o DDV sodi PTUJČAN med proizvode, za katere se obračunava DDV po stopnji 8,5 %.