I PREDSEDSTVO AMD MOSTE OB PREGLEDU 9-MESEČNEGA DELA Preudarno in odgovorno Enajsta seja predsedstva AMD Moste je bila po dnevnem redu videti »mirna«. Taka je pravzaprav tudi bila, a nekaj poudarkov je tako izstopalo, da jih velja zabeležiti. Lctošnji dclovni načn bo, kot kažc doslej, v globalu izpolnjen, in to kljub pomanjkanju inštrukiorjcv za vožnjo, kljub omcjitvam glcde dovoljcnega delovnega časa, štcvila icčajev ipd. Mcd ta ipd. sodijo tudi društveni sub-jckiivni razlogi, kot rahel padcc šte-vila članstva (za podmladck 10 nc vc-lja), dclni upad realizacijc avto šole (pri moto urah pa jc načrt prcscžen), za 0,2 % raanjša izkoriščenost vozil na dan (poletni meseci) in morda še kaj. Razvcseljivo pa je, da je društvcna karting ekipa doscgla 1. meslo na re-publiškem in po šiirih leiih tudi na zveznem lckmovanju v vseh štirih ra-zredih in ločcno v dvch razrcdih juni-orjcv. Individualni prvaki pa so: - re- publiški v razrcdu N-l Tomaž Gorenc m v razrcdu I A/-100 ccm Pcler Krajnc; zvezni v razrcdu I/a-100 ccm Alojz Prclc, v vseh drugih razredih pa so člani ckipe AMD Mostc na drugih in, naslednjih vcč kot solidnih mcstih. Čestitamo! Ugodna jc tudi realizacija finanč-nega načrta. Zaradi višjih cen vozil, rezervnih delov, popravil, energije, zavarovanja ter drugih matcriaJnih in režijskih stroškov so se s 1. novembrom pove-čale cene storitev avto šole v pov-prečju za 25% (cena tečaja CPP ostane ncspremenjcna,) cena ure v av-tomchanični delavnici pa za 50%. Prcdscdstvo jc sprejclo rokovnik priprav za lctni obračun in društvcno skupščino, ki naj bi bila koncc fcbru-arja 1989. Kažc, da jc to storilo pravo-časno, saj so prižgani tudi vsi opozo-rilni signali za realizacijo, kjcr jc to potrcbno. Za koncc pa šc ocvirček. Društveni' sckrctar se jc prcd časom udelcžil strokovne ekskurzije v Miinchcn. Med izrazito strokovnimi spoznanji (in medsebojnimi izmcnjavami) pa ve-Ija omeniti »poslovno skrivnost«, ki je tamkajšnje avto šolc pripeljala do sklcpa, da lahko zdomci iz SFRJ opravljajo teorctični dcl vozniškcga iz-pita na polah tudi v srbohrvaškcm jeziku (s poznavanjem nemških izra-zov v zvczi s prometno signalizacijo); konkurenčnost pa jc te šolc pripeljala do dcjstva, da kandidati za B katego-rijo plačujejo uro vožnjc od 38 do 55 DEM, glcdc na fazo učenja! Bodo tudi naše avto šolc v duhu poslovnosti in konkurenčnosti pomi-slilc na kak podoben ocvirček, ki bi lahko bil v naših razmerah celo kar ocvirek?! A.M.