ORMOŽ, 11. APRIL 2011 TISKOVINA LETNIK: 15 ŠT.4 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 20. SKLEP o ukinitvi statusa javnega dobra 21. SKLEP o spremembi Sklepa o soglasju z določitvijo cene za javno službo odvajanja odpadnih voda št. 355-00036/2009 0002 23 z dne 22.12.2009 22. SKLEP o spremembi Sklepa o soglasju z določitvijo cene za javno službo oskrbe s pitno vodo št. 355-00037/2009 0002 23 z dne 22.12.2009 23. RAZPIS sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2011 24. RAZPIS sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja v letu 2011 25. PONOVNI RAZPIS dolgoročnih kreditov pod ugodnejšimi pogoji za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož za leto 2011 (prenos neizkoriščenih sredstev po razpisu iz leta 2009) 26. RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2011 27. JAVNI RAZPIS o dodeljevanju proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ormož za leto 2011 28. JAVNI RAZPIS za Zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, ki jih bo v letu 2011 sofinancirala Občina Ormož 29. RAZPIS za Zbiranje predlogov za oblikovanje programa akcij in projektov na področju kulture, ki jih bo v letu 2011 sofinancirala Občina Ormož 20. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 6/10 -UPB1) je Občinski svet Ormož na svoji 5. redni seji, dne 4.4.2011 sprejel SKLEP o ukinitvi statusa javnega dobra 1. S tem sklepom se ukine status javnega dobra za nepremičnine s pare. štev.: 631/2 pot v izmeri 49 m2, pripisana pri vlož. št. 303, k.o. Veličane; 649/6 pašnik v izmeri 402 m2, pripisana pri vlož. št. 334, k.o. Litmerk; 506/2 pot v izmeri 63 m2, pripisana pri vlož. št. 331 k.o. Vitan; 432/3 pot v izmeri 153 m2, pripisana pri vlož. št. 334 k.o. Osluševci. 2. Nepremičnine iz 1. člena tega sklepa prenehajo biti javno dobro in postanejo last Občine Ormož. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 478 -00110/2010 0001 29 Ormož, dne 4.4.2011 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 21. Na podlagi Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS 63/2009) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 5. seji, dne 4.4.2011 sprejel naslednji Sklep o spremembi Sklepa o soglasju z določitvijo cene za javno službo odvajanja odpadnih voda št. 355-00036/2009 0002 23 z dne 22.12.2009 1. V Sklepu o soglasju z določitvijo cene za javno službo odvajanja odpadnih voda št. 355-00036/2009 0002 23 z dne 22.12.2009, se v točki 1. druga alineja spremeni tako, da se glasi: »Omrežnina - pri določitvi cene za uporabnike javne službe se upošteva subvencioniranje cene omrežnine. Za leto 2011 se subvencija določi v višini 39 %. Subvencija se nato vsako naslednje leto zmanjša za 5 odstotnih točk, zadnje leto odprave pa za preostale 4 odstotne točke. Vir subvencije je občinski proračun. Cena za priključek (mesečno v EUR brez DDV) -ločeno po uporabnikih in dimenziji vodomera: Velikost vodomera Neprofitni uporabniki Profitni uporabniki DN 13 mm 2,125 3,4850 DN 20 mm 3,5488 5,8200 DN 25 mm 5,3125 8,7125 DN 32 mm 8,5 13,9400 DN 40, 50 mm 21,25 34,8500 DN 50/20 mm 21,25 34,8500 DN 65 mm 35,4238 58,0950 DN 80 mm 70,8263 116,1551 DN 80/20 mm 70,8263 116,1551 DN 100 mm 106,25 174,2500 DN 100/20 mm 106,25 174,2500 DN 150 mm 212,5 348,5000 « 2. Ta sklep velja takoj, uporabljati pa se prične 1. dan naslednjega meseca po potrditvi novih cene na občinskem svetu Občine Ormož. Številka: 355-15/2011 02/23 Ormož, dne 4.4.2011 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 22. Na podlagi Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS 63/2009) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. št. 6/10 uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 5. seji, dne 4.4.2011 sprejel naslednji Sklep o spremembi Sklepa o soglasju z določitvijo cene za javno službo oskrbe s pitno vodo št. 355-00037/2009 0002 23 z dne 22.12.2009 1. V Sklepu o soglasju z določitvijo cene za javno službo oskrbe s pitno vodo št. 355-00037/2009 0002 23 z dne 22.12.2009, se v točki 1. druga alineja spremeni tako, da se glasi: »Omrežnina - pri določitvi cene za neprofitne uporabnike se upošteva subvencioniranje cene omrežnine. Za leto 2011 se subvencija določi v višini 16,7 %. Subvencija se nato naslednja tri leta vsako naslednje leto zmanjša za 5 odstotnih točk, v četrtem letu pa za preostanek - 1,7 odstotne točke. Vir subvencije je občinski proračun. Cena za priključek (mesečno v EUR brez DDV) -ločeno po vrstah uporabnikov in dimenziji vodomera: Velikost vodomera Neprofitni uporabniki Profitni uporabniki DN 13 mm 1,4167 1,7000 DN 20 mm 2,3658 2,8390 DN 25 mm 3,5417 4,2500 DN 32 mm 5,6667 6,8000 DN 40, 50 mm 14,1667 17,0000 DN 50/20 mm 14,1667 17,0000 DN 65 mm 23,6112 78,7033 DN 80 mm 47,2175 56,6610 DN 80/20 mm 47,2175 56,6610 DN 100 mm 70,8333 85,0000 DN 100/20 mm 70,8333 85,0000 DN 150 mm 141,6667 170,0000 « 2. Ta sklep velja takoj, uporabljati pa se prične 1. dan naslednjega meseca po potrditvi novih cen na občinskih svetih Občin Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi. Številka: 355-16/2011 02/23 Ormož, dne 4.4.2011 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 23. Na podlagi 10. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Ormož, uradno prečiščeno besedilo - UPB 1 (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12/11/2007) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož«, št.: M001-5883687-2009 z dne 30. 03. 2009, objavljam RAZPIS sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2011 I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 22.540,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Sredstva za pospeševanje zaposlovanja se dodeljujejo kot nepovratna finančna pomoč (subvencija) za: samozaposlitev osebe, ki je bila na Zavodu RS za zaposlovanje - Območni službi Ormož prijavljena kot brezposelna oseba; zaposlitev za nedoločen čas osebe, ki je bila na Zavodu RS za zaposlovanje - Območni službi Ormož prijavljena kot brezposelna oseba; zaposlitev za nedoločen čas osebe, ki ima status presežnega delavca; zaposlitev za določen čas osebe, ki ji je to prva zaposlitev (za čas opravljanja pripravništva). III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Upravičenci do sredstev so: delodajalci - majhna podjetja in podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom zaposlili brezposelno osebo iz 6. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (uradno prečiščeno besedilo - UPB 1, Uradni vestnik občine Ormož, št. 12/11/2007) brezposelne osebe, ki v obdobju določenim z razpisom uresničujejo samozaposlitev. IV. VIŠINA SUBVENCIJE a) Višina sredstev, ki jo lahko pridobi: 1. brezposelna oseba za samozaposlitev znaša 3000 točk; 2. delodajalcu za zaposlitev osebe iz druge, tretje in četrte alinee 6. člena pravilnika znaša 2000 točk. b) Višina točke znaša 0,49 EUR. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti za državno pomoč »de minimis« (Uradni list EU L 379, 28.12.2006, str. 5 - 10) - (sklic na Uredbo Komisije ES). Do pomoči de minimis niso upravičena podjetja iz dejavnosti iz sektorjev ribištva in ribogojstva po opredelitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000, premogovništva po opredelitvi Uredbe (ES) št. 1407/2002, primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi evropske skupnosti in podjetja v težavah. V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Pogoj za pridobitev sredstev je, da brezposelna oseba izpolnjuje naslednje pogoje: je državljan Republike Slovenije; je prijavljen na Zavodu RS za zaposlovanje -Območna služba Ormož; ima stalno prebivališče v občini Ormož; daje zaposlitev sklenjena v letu 2011; ima sedež dejavnosti v občini Ormož (velja za samozaposlene); delovno mesto mora biti ohranjeno najmanj tri leta od sklenitve pogodbe o zaposlitvi oz samozaposlitve. VI. DOKUMENTACIJA K vlogi za sredstva za pospeševanje zaposlovanja, ki mora vsebovati za: a) delodajalce: ime in priimek oziroma naziv družbe, naslov obratovalnice oziroma družbe, davčno, matično številko in transakcijski račun, opis dejavnosti, število zaposlitev brezposelnih oseb v letu 2011 prijavljenih na Zavod RS za zaposlovanje - Območna služba Ormož za nedoločen čas, število zaposlitev za nedoločen čas oseb, ki so imele status presežnih delavcev, število zaposlitev za določen čas oseb, ki jim je to prva zaposlitev (za čas opravljanja pripravništva) in število novih zaposlitev za nedoločen čas; b) za samozaposlene osebe: ime in priimek, naslov, opis dejavnosti, davčno in matično številko ter transakcijski račun mora biti priložena naslednja dokumentacija: potrdilo Zavoda RS za zaposlovanje -Območne službe Ormož, da je bila oseba, za katero uveljavljajo subvencijo, registrirana kot brezposelna oseba oziroma dokazilo, da se oseba prvič zaposluje (fotokopija delovne knjižice ali overjena izjava prosilca); izjavo o stalnem prebivališču v občini Ormož osebe, ki se zaposluje; dokazilo o zaposlitvi (obrazec M2) delodajalci pa še: za s.p.: izjavo vlagatelja, da lahko opravlja dejavnost na osnovi vpisa pri AJPES-u pod štev._____, z dne_____; za gospodarske družbe: izjavo družbe, da lahko opravlja dejavnost na podlagi vpisa v sodni register pod vložno štev.___; izjavo družbe o razvrstitvi družbe; izjavo o že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v obdobju zadnjih treh proračunskih let pred oddajo vloge na razpis še kandidiral za »de minimis« pomoč, izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, fotokopijo obvestila Statističnega urada RS o identifikaciji in razvrstitvi dejavnosti. VII. ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt do porabe sredstev. Vloge sprejema Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. VIII. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge praviloma enkrat mesečno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za pospeševanje zaposlovanja. Sklep o odobritvi sredstev sprejme župan v roku 15 dni po prejemu predloga komisije za odobritev sredstev. IX. INFORMACIJE Informacije dobijo prosilci na Občini Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji oddelka za gospodarske dejavnosti Karmen Štumberger (karmen.stumberger@ormoz.si). Številka: 441-3/2011 04 18 Ormož, dne 11.4.2011 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 24. Na podlagi 10. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Ormož, št. 12/11 - UPB 1 in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož«, št.: M001-5883687-2009 z dne 30. 03. 2009, objavljam RAZPIS sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja v letu 2011 I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 2.000,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja se dodeljujejo kot nepovratna finančna pomoč (subvencija) za bruto nagrade vajencev za šolsko leto 2011/2012. III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Za sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja lahko zaprosijo delodajalci -majhna podjetja in podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom sklenile učno pogodbo za sklenitev vajeniškega razmerja. IV. VIŠINA SUBVENCIJE 50 % mesečne nagrade določene z učno pogodbo za 1. in 2. letnik vajeniškega razmerja, 30 % mesečne nagrade določene z učno pogodbo za 3. in 4. letnik vajeniškega razmerja. Sredstva se dodeljujejo v skladu s pravilom de minimis. Do pomoči de minimis niso upravičena podjetja iz dejavnosti iz sektorjev ribištva in ribogojstva po opredelitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000, premogovništva po opredelitvi Uredbe (ES) št. 1407/2002, primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi evropske skupnosti in podjetja v težavah. V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Pogoj za pridobitev sredstev je sklenjena učna pogodba za vajenca s stalnim bivališčem na območju občine Ormož. VI. DOKUMENTACIJA K vlogi za sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja, ki mora vsebovati ime in priimek oziroma naziv družbe, naslov obratovalnice oziroma družbe, matično in davčno številko, transakcijski račun, opis dejavnosti, število vajencev, za katere se uveljavlja subvencija, z navedbo letnika vajeniškega razmerja ter višino bruto nagrade vajenca za posamezni letnik, mora biti priložena naslednja dokumentacija: učna pogodba o sklenitvi vajeniškega razmerja; izjavo o stalnem prebivališču vajenca v občini Ormož; potrdilo o vpisu; za s.p.: izjavo vlagatelja, da lahko opravlja dejavnost na osnovi vpisa pri AJPES-u pod štev._____, z dne_____; za gospodarske družbe: izjavo družbe, da lahko opravlja dejavnost na podlagi vpisa v sodni register pod vložno štev.___; izjavo družbe o razvrstitvi družbe; izjavo o višini prejete državne pomoči po pravilu de minimis v obdobju treh let pred oddajo vloge na razpis; obvestilo Statističnega urada RS o identifikaciji in razvrstitvi dejavnosti. VII. ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt do porabe sredstev. Vloge sprejema Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. VIII. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge praviloma enkrat mesečno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja. Sklep o odobritvi sredstev sprejme župan v roku 15 dni po prejemu predloga komisije za odobritev sredstev. IX. INFORMACIJE Informacije dobijo prosilci na Občini Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Karmen Štumberger (karmen.stumberger@ormoz.si). Številka: 441-4/2011 0004 18 Ormož, dne 11.4.2011 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 25. OBČINA ORMOŽ in NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR D.D. objavljata PONOVNI RAZPIS dolgoročnih kreditov pod ugodnejšimi pogoji za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož za leto 2011 (prenos neizkoriščenih sredstev po razpisu iz leta 2009) Razpis je objavljen na podlagi Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Ormož, št. 15/99, 13/00, 7/02 in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož, št. M001-5883687-2009 z dne 30. 3. 2009. Sredstva za pospeševanje razvoja malega gospodarstva se dodeljujejo v obliki kreditov pod ugodnejšimi pogoji. I. NAMEN RAZPISA a) Krediti pod ugodnejšimi pogoji se dodeljujejo za: nakup, urejanje in opremljanje zemljišč za graditev poslovnih prostorov, nakup, graditev in adaptacijo poslovnih prostorov, nakup opreme in generalno obnovo obstoječe opreme za proizvodnjo, nakup patentov, licenc, know-howa ali nepatentiranega tehničnega znanja, za poplačilo obstoječih komercialnih kreditov, ki so bili najeti za zgoraj navedene namene, za kar kreditojemalec predloži ustrezna dokazila. Sredstva za razvoj se namenijo za isti projekt oziroma program le enkrat in se podeljuje v skladu s pravilom de minimis. Intenzivnost pomoči ne sme presegati 55 % zgoraj navedenih upravičenih stroškov. b) Za kredite pod ugodnejšimi pogoji lahko zaprosijo: majhna podjetja in podjetniki posamezniki, občani, ki so pri pristojnem organu vložili zahtevo za vpis v vpisnik samostojnih podjetnikov posameznikov ter priložili vse potrebne dokumente oziroma na pristojnem sodišču priglasitev za vpis v sodni register in priložili vse potrebne dokumente za ustanovitev podjetja. Sedež prosilca mora biti na območju občine Ormož. Do pomoči de minimis niso upravičena podjetja iz dejavnosti iz sektorjev ribištva in ribogojstva po opredelitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000, premogovništva po opredelitvi Uredbe (ES) št. 1407/2002, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi evropske skupnosti in podjetja v težavah. II. RAZPISANI ZNESEK: Višina razpisanih sredstev znaša 235.000,00 EUR. III. KREDITNI POGOJI: Krediti se bodo dodeljevali z naslednjimi pogoji: Kreditni potencial: 235.000,00 EUR I. obdobje kreditiranja: do 5 let z možnostjo moratorija do 6 mesecev, s tem, da je vključen v odplačilno dobo obrestna mera: 6 mesečni EUR1BOR + 2,50 % (kreditojemalci morajo imeti odprt račun pri Novi KBM d.d. in usmeriti vsaj 50 % prilivov preko tega računa - banka ponuja »paket dobrodošlice« z določenimi ugodnostmi za nove komitente) znesek kredita: maksimalen znesek kredita je odvisen od kreditne sposobnosti kreditojemalca in praviloma ne sme presegati 50 % predračunske vrednosti investicije najnižji znesek obroka je 160 EUR, najnižji znesek kredita je 5.000 EUR način odplačila glavnice: mesečno, kvartalno, polletno ali letno plačilo obresti: mesečno stroški odobritve kredita: 0,6 % od zneska kredita, najmanj 80 EUR stroški vodenja kredita v odplačevanju: 0,05 %, najmanj 20 EUR enkrat v letu (prvič se obračuna prvi dan naslednjega meseca po enem letu od podpisa pogodbe in nato vsako leto od stanja kredita v odplačilu na zadnji dan obračunskega obdobja) zavarovanje kreditov: ena od veljavnih oblik zavarovanja, v skladu z navodili banke (bianco menice z menično izjavo, hipoteka na nepremičninah, premičninah, zavarovanje s poroštvom oziroma druga ustrezna oblika zavarovanja - cenitev zastavljene nepremičnine mora opraviti pooblaščeni cenilec banke, vrednost pa mora znašati najmanj v višini dvakratnega zneska kredita). Stroške dodatnega zavarovanja (npr. hipoteke) nosi kreditojemalec, stroški priprave dokumentacije in stroški rezervacij sredstev se ne zaračunavajo predčasno odplačilo kredita se ne zaračunava ostali pogoji: v skladu z akti banke II. obdobje kreditiranja: do 8 let z možnostjo moratorija do 12 mesecev, s tem, da je vključen v odplačilno dobo obrestna mera: 6 mesečni EUR1BOR + 2,90 % (kreditojemalci morajo imeti odprt račun pri Novi KBM d.d. in usmeriti vsaj 50 % prilivov preko tega računa - banka ponuja »paket dobrodošlice« z določenimi ugodnostmi za nove komitente) znesek kredita: maksimalen znesek kredita je odvisen od kreditne sposobnosti kreditojemalca in praviloma ne sme presegati 50 % predračunske vrednosti investicije najnižji znesek obroka je 160 EUR, najnižji znesek kredita je 5.000 EUR način odplačila glavnice: mesečno, kvartalno, polletno ali letno plačilo obresti: mesečno stroški odobritve kredita: 0,6 % od zneska kredita, najmanj 80 EUR stroški vodenja kredita v odplačevanju: 0,05 %, najmanj 20 EUR enkrat v letu (prvič se obračuna prvi dan naslednjega meseca po enem letu od podpisa pogodbe in nato vsako leto od stanja kredita v odplačilu na zadnji dan obračunskega obdobja) zavarovanje kreditov: ena od veljavnih oblik zavarovanja, v skladu z navodili banke (bianco menice z menično izjavo, hipoteka na nepremičninah, premičninah, zavarovanje s poroštvom oziroma druga ustrezna oblika zavarovanja - cenitev zastavljene nepremičnine mora opraviti pooblaščeni cenilec banke, vrednost pa mora znašati najmanj v višini dvakratnega zneska kredita). Stroške dodatnega zavarovanja (npr. hipoteke) nosi kreditojemalec, stroški priprave dokumentacije in stroški rezervacij sredstev se ne zaračunavajo predčasno odplačilo kredita se ne zaračunava ostali pogoji: v skladu z akti banke III. obdobje kreditiranja: do 10 let z možnostjo moratorija do 12 mesecev, s tem, da je vključen v odplačilno dobo obrestna mera: 6 mesečni EUR1BOR + 3,30 % (kreditojemalci morajo imeti odprt račun pri Novi KBM d.d. in usmeriti vsaj 50 % prilivov preko tega računa - banka ponuja »paket dobrodošlice« z določenimi ugodnostmi za nove komitente) znesek kredita: maksimalen znesek kredita je odvisen od kreditne sposobnosti kreditojemalca in praviloma ne sme presegati 50 % predračunske vrednosti investicije najnižji znesek obroka je 160 EUR, najnižji znesek kredita je 5.000 EUR način odplačila glavnice: mesečno, kvartalno, polletno ali letno plačilo obresti: mesečno stroški odobritve kredita: 0,6 % od zneska kredita, najmanj 80 EUR stroški vodenja kredita v odplačevanju: 0,05 %, najmanj 20 EUR enkrat v letu (prvič se obračuna prvi dan naslednjega meseca po enem letu od podpisa pogodbe in nato vsako leto od stanja kredita v odplačilu na zadnji dan obračunskega obdobja) zavarovanje kreditov: ena od veljavnih oblik zavarovanja, v skladu z navodili banke (bianco menice z menično izjavo, hipoteka na nepremičninah, premičninah, zavarovanje s poroštvom oziroma druga ustrezna oblika zavarovanja - cenitev zastavljene nepremičnine mora opraviti pooblaščeni cenilec banke, vrednost pa mora znašati najmanj v višini dvakratnega zneska kredita). Stroške dodatnega zavarovanja (npr. hipoteke) nosi kreditojemalec, stroški priprave dokumentacije in stroški rezervacij sredstev se ne zaračunavajo predčasno odplačilo kredita se ne zaračunava ostali pogoji: v skladu z akti banke IV. ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ je do izkoriščenosti razpoložljivega kreditnega potenciala Vloge sprejema Nova KBM d.d., Poslovalnica Ormož, Ptujska cesta 2, 2270 Ormož. V. DOKUMENTACIJA: Prošnji za kredit, ki mora vsebovati: ime in priimek oziroma firmo, naslov obratovalnice oziroma podjetja, matično in davčno številko, opis investicije, predračunsko vrednost investicije ter višino in obdobje zaprošenega kredita, mora biti priložena naslednja dokumentacija: 1. Samostojni podjetniki (obrtniki) priglasitveni list fotokopija obrtnega dovoljenja potrdilo o plačanih davkih in prispevkih podatke za ugotavljanje kreditne sposobnosti (zadnji potrjen zaključni račun - bilanca uspeha in stanja in tekoče podatke za tekoče leto) kratek investicijski načrt z analizo trga in finančne podatke o učinkih naložbe za čas kreditiranja ostala dokumentacija glede na namen kredita (gradbeno dovoljenje, predračuni, računi, pogodbe, kupoprodajno pogodbo za nakup zemljišča oz. poslovnega prostora, zemljiškoknjižni izpisek, predračun za urejanje in opremljanje zemljišča za graditev poslovnih prostorov, za graditev in adaptacijo poslovnih prostorov, predračun ali kupoprodajno pogodbo za nakup opreme in predračun za generalno obnovo obstoječe opreme za proizvodnjo, predračun za uvajanje sodobnih tehnologij ...) druga dokumentacija za zahtevo banke, izjavo o višini prejete državne pomoči za ta namen iz drugih javnih virov 2. Gospodarske družbe družbeno pogodbo registracija karton deponiranih podpisnikov, če še niso komitenti Nove KBM d.d. zadnji potrjen zaključni račun - bilanco stanja in uspeha in tekoče podatke za tekoče leto (BU, BS) investicijski program izdelan po minimalni metodologiji ostala dokumentacija glede na namen kredita (gradbeno dovoljenje, predračuni, računi, pogodbe, kupoprodajno pogodbo za nakup zemljišča oz. poslovnega prostora, zemljiškoknjižni izpisek, predračun za urejanje in opremljanje zemljišča za graditev poslovnih prostorov, za graditev in adaptacijo poslovnih prostorov, predračun ali kupoprodajno pogodbo za nakup opreme in predračun za generalno obnovo obstoječe opreme za proizvodnjo, predračun za uvajanje sodobnih tehnologij ...) druga dokumentacija za zahtevo banke, izjavo o višini prejete državne pomoči za ta namen iz drugih javnih virov Dodatni pogoji: dosedanje solidno poslovno sodelovanje z banko, kreditojemalec mora imeti poravnane vse zapadle obveznosti do banke, v primeru, da ima račun še pri drugih bankah, predloži potrdilo teh bank o zadolženosti in poravnanih obveznostih, poraba je namenska (na osnovi računov, predračunov, pogodb,...) in v ustreznem razmerju glede na delež v virih financiranja. VI. INFORMACIJE Navodila in informacije dobijo prosilci na Novi KBM d.d., Poslovalnica Ormož, Ptujska cesta 2, 2270 Ormož, tel. (02) 229 18 77 pri Jožici Cvetko ali (02) 229 18 71 pri Alojziji Tušek. Številka: 441-3/2009 0004 18 Ormož, dne 11.4.2011 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR D.D. Podružnica Ptuj Poslovalnica Ormož Alojzija Tušek, vodja poslovalnice 26. Na podlagi 5. člena Pravilnika o sofinanciranju programov turističnih društev v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/05) in Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2011 (Uradni vestnik občine Ormož št. 3/11) objavljam RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2011 I. Predmet razpisa Sofinanciranje letnih programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2011 z naslednjimi vsebinami: 1. izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena, 2. spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma, 3. akcije na področju ohranjanja kulture in naravne dediščine ter urejanja okolja, 4. organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena, 5. aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka. II. Upravičenci po tem razpisu: turistična društva, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: • da so registrirana po zakonu o društvih, • da delujejo najmanj 2 leti, • da imajo sedež v občini Ormož in da delujejo na območju občine Ormož, • da imajo urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino (seznam s podpisi ob plačilu članarine oz. ustrezen računovodski izpisek), • da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za realizacijo načrtovanih aktivnosti na področju turizma. Vsako društvo lahko kandidira praviloma z enim programom. Društvo, ki je pridobilo sredstva za prijavljene programe iz drugih proračunskih virov, ne more uveljavljati te pravice preko tega razpisa. III. Višina razpoložljivih sredstev: 13.100 EUR IV. Merila in kriteriji za dodeljevanje sredstev 1. Program dela za razpisano leto: • izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena do 15 točk, • spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma do 15 točk, • akcije na področju ohranjanja kulturne in naravne dediščine ter urejanja okolja do 10 točk, • organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena do 20 točk, • aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka do 10 točk. 2. Število članov turističnega društva s plačano članarino: • do dvajset članov 5 točk, • do trideset članov 10 točk, • nad trideset članov 15 točk. Turističnim društvom se izvedene aktivnosti, opredeljene v točki I. točkujejo. Vrednost točke se izračuna vsako leto na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih programov, ki so prispeli na razpis. V. Vlogo z vso potrebno dokumentacijo je potrebno predložiti v zapečateni kuverti z oznako »Ne odpiraj - razpis za programe turizma« do vključno 13.5.2011 na naslov: Občina Ormož, Občinska uprava, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. VI. Razpisno dokumentacijo kandidati prevzamejo osebno ali se dogovorijo za dostavo na njihov naslov po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, vsak delovni dan od 8. do 14. ure na Občini Ormož, Ptujska c. 6, soba 14 ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za gospodarske dejavnosti občine Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož, in sicer po mailu karmen.stumberger@ormoz.si. VIL Nepopolne vloge in vloge, ki ne bodo ustrezale pogojem iz tega razpisa, bodo zavrnjene. Vlil. Postopek javnega razpisa bo izvedla tričlanska komisija, ki jo imenuje župan Občine Ormož. IX. O izidu razpisa bodo vlagatelji obveščeni v 30. dneh po končanem razpisu. Številka: 419-41/2011 4 18 Ormož, dne 11.4.2011 Alojz SOK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 27. Na podlagi sprejetega Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2011 (Uradni vestnik občine Ormož št. 3/2011) in Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ormož za programsko obdobje 2007-2013 (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 17/07) objavlja Občina Ormož JAVNI RAZPIS o dodeljevanju proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ormož za leto 2011 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za uresničevanje ciljev občine na področju razvoja kmetijstva in podeželja za leto 2011, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju državnih pomoči v kmetijstvu, skladno z Uredbo komisije (ES) št. 1857/06 in Uredbo komisije (ES) št. 1998/06. Sredstva se razpisujejo za naslednje ukrepe: 1. Naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo 2. Zagotavljanje tehnične podpore 3. Pomoč za vzpodbujanje kakovostnih kmetijskih proizvodov II. VIŠINA RAZPISNIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proračunu za leto 2011 v okvirni višini 50.150,00 EUR. Sredstva v proračunu so omejena. V kolikor sredstva v posamezni proračunski postavki ne bodo porabljena, se lahko prerazporedijo na ostale proračunske postavke v skladu z Odlokom o poračunu Občine Ormož za leto 2011. Vrsta ukrepa Višina sredstev Naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo (10. člen Pravilnika) 42.500,00 Zagotavljanje tehnične podpore (11. člen Pravilnika) 7.150,00 Pomoč za vzpodbujanje kakovostnih kmetijskih proizvodov (13. člen Pravilnika) 500,00 III. UKREPI, PREDMET PODPORE, UPRAVIČENI STROŠKI, UPRAVIČENCI IN VIŠINA SREDSTEV 1. NALOŽBE V KMETIJSKA GOSPODARSTVA ZA PRIMARNO PROIZVODNJO Najvišji znesek dodeljenih pomoči posameznemu kmetijskemu gospodarstvu za naložbe ne preseči 400.000 EUR v katerem koli obdobju treh proračunskih let ali 500.000 EUR, če je kmetijsko gospodarstvo na območju z omejenimi možnostmi in sicer ne glede na to iz katerih javnih virov so sredstva dodeljena. l/a POSODABLJANJE KMETIJSKIH GOSPODARSTEV Okvirna višina razpisanih sredstev je 32.500,00 EUR. Pomoč se dodeli za naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo. Namen ukrepa: Pomoči se dodelijo za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih: stroški za pripravo načrta za novogradnjo in adaptacijo hlevov; stroški za nakup materiala za adaptacijo hlevov in ureditev izpustov; stroški za nakup nove in rabljene kmetijske mehanizacije; stroški za nakup opreme hlevov (mlekovodi, itd....); stroški za nakup materiala za gradnjo ali adaptacijo pomožnih živinorejskih objektov (seniki, silosi); stroški nakupa rastlinjaka in montaže ter opreme, stroški postavitve sadnega trajnega nasada: stroški priprave izvedbenega načrta za zasaditev novega sadnega trajnega nasada, stroški priprave zemljišča, nakup opore, nakup mreže za ograjo in nakup večletnega sadilnega materiala, razen jagod, skladišča za krmo s pripadajočo opremo; v okviru celotne naložbe nakup kmetijskih zemljišč lahko predstavlja do 10% vrednosti upravičenih stroškov celotne vrednosti naložbe izgradnje hleva in širitve kmetijske proizvodnje, nakup in postavitev mrež proti toči, stroške v zvezi z izgradnjo ali obnovo objekta, nakupa opreme, splošne stroške za izvajanje programov dopolnilne dejavnosti na kmetijah prispevek v splošnih stroških na področju izdatkov (honorarji arhitektov, inženirjev in svetovalcev, stroški za študije izvedljivosti, nakup patentov in licenc). Upravičeni stroški: stroški adaptacije hlevov zaradi prilagajanja novo uvedenega standarda, ki temelji na zakonodaji Skupnosti (stroški obnove kritine objektov kmetijskega gospodarstva); stroški nakupa in montaže nove tehnološke opreme za krmljenje, molžo in izločke, stroški informacijske opreme vključno z računalniškimi programi, nakup materiala, opreme in stroški izgradnje pomožnih živinorejskih objektov (razen gnojnih jam in gnojišč za namen izpolnitev standarda Nitratna direktiva), nakup nove in rabljene kmetijske mehanizacije; prva postavitev oz. prestrukturiranje obstoječih intenzivnih in ekstenzivnih trajnih nasadov; stroški nakupa in postavitve rastlinjaka s pripadajočo opremo, stroški nakupa in postavitve mrež proti toči, stroški za izgradnjo ali obnovo objekta, nakupa opreme za izvajanje programov dopolnilne dejavnosti na kmetijah splošni stroški na področju izdatkov (honorarji arhitektov, inženirjev in svetovalcev, stroški za študije izvedljivosti, nakup patentov in licenc). Upravičenci do pomoči: Fizične osebe, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo in imajo stalno bivališče oziroma sedež v občini, so vpisani v register kmetijskih gospodarstev in imajo v lasti oziroma v uporabi kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju občine oziroma tisti upravičenci kmetijskih gospodarstev, ki imajo svojo KMG - M1D številko in so s tem vpisani v register kmetijskih gospodarstev. Omejitve: Pomoč se ne dodeli za: podjetjem v težavah, nakup živali, letnih rastlin in proizvodnih pravic, za preproste naložbe za nadomestitev, samostojen nakup kmetijskih zemljišč, razen nakup zemljišč v vrednosti do 10 % upravičenih stroškov celotne naložbe, če je nakup kmetijskih zemljišč sestavni del celotne investicije. Bruto intenzivnost pomoči: do 20 % upravičenih stroškov na območjih z omejenimi dejavniki, do 15 % upravičenih stroškov za ostala območja, najmanjši znesek dodeljene pomoči je 250,00 €, naj višji znesek pa 1.500,00 € na kmetijsko gospodarstvo na leto. K vlogi mora upravičenec predložiti še dodatno dokumentacijo: zbirno vlogo za neposredna plačila za leto 2011 Agencije RS za kmetijske trge in razvoj podeželja. ustrezna dovoljenja, projektna dokumentacija za izvedbo investicije, vsa dokumentacija v skladu z veljavno zakonodajo, predračuni, računi oziroma dokazila o plačilu stroškov za katere se uveljavlja pomoč fotokopijo dovoljenja o registraciji dopolnilne dejavnosti oz. izjavo, da bo registriral dopolnilno dejavnost najmanj eno leto po zaključku investicije dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primeru zakupa zemljišča. Pogoji za pridobitev sredstev: vlagatelj mora predložiti popolno vlogo, investicija mora biti zaključena pred izplačilom sredstev, vlagatelj mora biti nosilec kmetijskega gospodarstva ali član kmečkega gospodinjstva in mora imeti stalno prebivališče na naslovu kmetijskega gospodarstva, vsi računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime nosilca kmetijskega gospodarstva ali člana kmečkega gospodinjstva, kmetijsko gospodarstvo ne sme biti podjetje v težavah, kmetijsko gospodarstvo mora z investicijo prispevati k izpolnjevanju vsaj enega od navedenih ciljev ukrepa, pomoč se ne sme dodeliti za že izvedene aktivnosti. Dodatna merila za ocenjevanje: ali vsebina vloge ustreza namenu ukrepa, ali je investicija finančno upravičena, ali je kmetijsko gospodarstvo že prejelo javna sredstva za namene investicije. 1/b UREJANJE KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ Okvirna višina razpisanih sredstev je 10.000,00 EUR. Namen ukrepa: Sredstva so namenjena upravičencem za izvedbo manjših zemeljskih del, ki ne pomenijo večjega posega v prostor, kot so: krčenje drevesne zarasti in grmičevja, planiranje terena, ureditev dovoznih poti, ki niso predmet objektov in naprav melioracijskih območij občine Ormož, vse z namenom izboljšanja pogojev obdelovanja kmetijskih zemljišč. Upravičeni stroški: za izvedbo malih melioracij do 15 strojnih ur sofinanciramo do 40% upravičenih stroškov investicijske vrednosti storitve, za izvedbo večjih melioracij s predhodno izdelanim investicijskim programom pristojne strokovne službe sofinanciramo do 40% upravičenih stroškov investicijske vrednosti storitve v nižinskem območju, za območja z omejenimi dejavniki za kmetijsko dejavnost pa sofinanciramo do 50% upravičenih stroškov storitve oz. za mlade kmete do 60% upravičenih stroškov storitve, za izvedbo ureditve dovozne poti sofinanciramo do 40% upravičenih stroškov materiala in strojnih del v nižinskem območju oz. do 50% upravičenih stroškov materiala in strojnih del na območju z omejenimi dejavniki kmetovanja. Omejitve: pomoč se ne dodeli za drenažna dela, pomoč se ne dodeli podjetjem v težavah, pomoč se ne dodeli za že izvedene aktivnosti. Upravičenci do pomoči: fizične osebe, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo in imajo stalno bivališče oziroma sedež v občini, so vpisani v register kmetijskih gospodarstev in imajo v lasti oziroma v uporabi kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju občine oziroma tisti upravičenci kmetijskih gospodarstev, ki imajo svojo KMG - MID številko in so s tem vpisani v register kmetijskih gospodarstev. Bruto intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov na območjih z omejenimi dejavniki, do 40 % upravičenih stroškov za ostala območja, če naložbo izvaja mladi kmet v petih letih od prve vzpostavitve kmetijskega gospodarstva in izpolnjuje pogoje 22. člena Uredbe Komisije (ES) št. 1698/2005 je pomoč do 60 % upravičenih stroškov naložbe na območjih z omejenimi dejavniki, najmanjši znesek dodeljene pomoči je 150,00 €, naj višji znesek pa 1.000,00 € na kmetijsko gospodarstvo na leto. Pogoji za pridobitev sredstev: vlagatelj mora predložiti popolno vlogo; investicija mora biti zaključena pred izplačilom sredstev; vlagatelj mora biti nosilec kmetijskega gospodarstva ali član kmečkega gospodinjstva in mora imeti stalno prebivališče na naslovu kmetijskega gospodarstva; kopija katastrskega načrta, zemljiškoknjižni izpisek ali posestni list, dokumenti so lahko stari največ eno leto; v primeru urejanja kmetijskih zemljišč na zemljiščih, ki so v zakupu, se priloži zakupna pogodba sklenjena za obdobje najmanj 5 let; pri izvajanju večjih agromelioracijskih del (nad 15 strojnih ur) oziroma nad 500,00 EUR predračunske vrednosti strojnih del se izdela popis zemeljskih del s predračunom, ki ga izdela delavec kmetijske, geološke ali gradbene stroke; predračun ureditve dovozne poti s popisom del, ki ga izdela pristojni delavec gradbene stroke. Dodatna merila za ocenjevanje: ali vsebina vloge ustreza namenu ukrepa, ali je kmetijsko gospodarstvo že prejelo javna sredstva za namen investicije. 2. ZAGOTAVLJANJE TEHNIČNE PODPORE Okvirna višina razpisanih sredstev je 7.150,00 EUR. Namen ukrepa: Namen ukrepa je omogočiti tehnično pomoč kmetom za pridobivanje novih znanj in novih tehnologij kmetijske proizvodnje ter možnosti koriščenja storitev svetovanj. Za zagotavljanje tehnične podpore se štejejo: organiziranje in izvedba izobraževalno -strokovnih programov s področja kmetijstva, organizacija forumov, tekmovanj, razstav in sejmov, širjenje znanstvenih dognanj, izdelava publikacij, katalogov in spletišč. Upravičeni stroški so: (1) Na področju organiziranja in izvedbe programov izobraževanja in usposabljanja kmetov in delavcev na kmetijskem gospodarstvu se pomoč dodeli za kritje stroškov organiziranja programov usposabljanja. (2) Na področju organizacije forumov za izmenjavo znanj med gospodarstvi, tekmovanj, razstav in sejmov ter sodelovanje na njih se štejejo stroški udeležbe, stroški izdaje publikacij, najemnine razstavnih prostorov. (3) Stroški na področju širjenja znanstvenih dognanj (prikazi in demonstracijski poskusi, delavnice, forumi in predavanja za širšo javnost) pod pogojem, da posamezna podjetja, znamke ali poreklo niso imenovani, z izjemo proizvodov iz Uredbe Sveta (ES) št. 510/2006- in Uredbe Sveta (ES) št. 1493/1999, kjer so posamezna podjetja, znamke in poreklo imenovani. (4) Stroški publikacij, katalogov, spletišč, ki predstavljajo dejanske podatke o proizvajalcih iz dane regije ali proizvajalcev danega proizvoda, če so informacije in predstavitve nevtralne in imajo zadevni proizvajalci enake možnosti, da se predstavijo v publikaciji (kritje stroškov priprave in tiska katalogov, kritje stroškov vzpostavitve internetne strani). Upravičenci do pomoči: fizične in pravne osebe, ki izvajajo dejavnosti tehnične podpore in so za to ustrezno registrirane ter zagotavljajo, da je pomoč dostopna vsem kmetijskim gospodarstvom na območju občine, registrirana stanovska in interesna združenja, ki delujejo na področju kmetijstva, gozdarstva in prehrane na območju občine ali regije in območja Slovenije, ki vključujejo člane iz občine Ormož. Bruto intenzivnost pomoči: pomoč se lahko krije do 100% upravičenih stroškov v obliki nepovratnih sredstev, pomoč se dodeli v obliki subvencioniranih storitev in ne sme vključevati neposrednih plačil v denarju proizvajalcem, pomoč mora biti dostopna vsem upravičencem na območju občine, članstvo v nevladnih organizacijah ne sme biti pogoj za dostop do storitev, najmanjši znesek dodeljene pomoči za izvedbo izobraževalno - strokovnih programov je 100,00 EUR, naj višji znesek pa 1.000,00 EUR na upravičenca. Naj višji znesek dodeljene pomoči za sodelovanje na sejmih je 400,00 EUR na upravičenca. Omejitve: Pomoč se ne dodeli za: že izvedene aktivnosti, aktivnosti, ki se izvajajo izven območja občine, aktivnosti razširjanja znanstvenih dognanj, kakovosti za proizvode iz drugih držav, generičnih proizvodov in prehranjevalnih koristi generičnih proizvodov, stroške storitve povezane z običajnimi operativnimi stroški podjetja, na primer rutinsko davčno svetovanje, redne pravne storitve ali oglaševanje. Pogoji za dodelitev sredstev potrdilo in seznam udeležencev izobraževanja, tečaja, dokazila o plačilu upravičenih stroškov, dokazila o vključenosti pravnih oziroma fizičnih oseb, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo in so vpisani v register kmetijskih gospodarstev ter imajo v lasti oziroma v zakupu kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju občine. 3. POMOČ ZA SPODBUJANJE KAKOVOSTNIH KMETIJSKIH PROIZVODOV Okvirna višina razpisanih sredstev je 500,00 EUR. Namen ukrepa: Namen ukrepa je spodbujati proizvodnjo kakovostnih kmetijskih proizvodov in s tem potrošnikom omogočiti večjo možnost dostopa do prehranskih proizvodov višje kakovosti. Prav tako je namen ukrepa promovirati območje pridelave kakovostnih kmetijskih proizvodov in s tem širjenje in uveljavljanje podjetniških iniciativ. Upravičeni stroški so: stroški za tržne raziskave, zasnovo in oblikovanje proizvoda, vključno s pomočjo za pripravo vlog za priznanje geografskih označb in označb porekla ali potrdil o posebni naravi proizvoda, skladno z ustreznimi uredbami Skupnosti, stroški za uvedbo sistema zagotavljanja kakovosti, sistemov na temelju analize tveganj in kritičnih nadzornih točk, sistemov sledljivosti, sistemov za zagotavljanje upoštevanja pristnosti in tržnih normativov ali programov presoje vplivov na okolje, vključno s stroški usposabljanja, stroški, ki jih zaračunavajo priznani certifikacijski organi za prvo potrditev sistemov zagotavljanja kakovosti in podobnih sistemov. Upravičenci do sredstev: izvajalci, skladno z nameni upravičenih stroškov. Bruto intenzivnost pomoči: Pomoč se dodeli do 100 % upravičenih stroškov v obliki subvencioniranih storitev in ne sme vključevati neposrednih plačil v denarju proizvajalcem, Minimalni znesek pomoči je 100,00 EUR, naj višji znesek pomoči je 500,00 EUR. Omejitve: Pomoč se ne odobri za: aktivnosti, ki se izvajajo izven območja občine, aktivnosti, ki so financirane iz drugih javnih sredstev Republike Slovenije in EU, stroške, ki nastanejo ob nadzoru, ki ga opravi sam kmet ali proizvajalec ali če zakonodaja EU predpisuje, da stroške nadzora nosijo proizvajalci sami. 4. Naložbe za opravljanje kmetijske dejavnosti na kmetijah IV. ROK IN NAČIN PRIJAVE Razpis je odprt do porabe sredstev oziroma do 29.7.2011. Roki oddaje vlog za obravnave: do torka, 31. maja 2011 za prvo odpiranje in obravnavo vlog; do četrtka, 30. junija 2011 za drugo odpiranje in obravnavo vlog; do petka, 29. julija 2011 za tretjo odpiranje in obravnavo vlog; Vloge - prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno oddati na naslov: Občina Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. Pisne vloge morajo biti poslane v zaprtih ovojnicah, opremljene z naslovom pošiljatelja in označene z oznako: Ne odpiraj »JR- naložbe v primarno proizvodnjo«, Ne odpiraj »JR - tehnična podpora«, Ne odpiraj »JR - kakovostni proizvodi«, V. OBRAVNAVA VLOG Vloge bo obravnavala komisija, ki jo imenuje župan Občine Ormož. Odpiranje vlog ni javno. Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj v roku ne bo dopolnil, se zavržejo. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki bodo prispele po zaprtju javnega razpisa, se kot prepozne zavržejo. Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najpozneje v roku 15. dni od datuma odpiranja prijav. Občinska uprava bo na predlog komisije izdala upravičencem odločbo o dodelitvi sredstev za posamezen ukrep. Zoper odločbo lahko vlagatelj vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna. Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom se uredijo s pogodbo. Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na transakcijski račun na podlagi zahtevka, ki se jih dostavi na občino, najkasneje do 28.10.2011. Upravičenec pred izdano odločbo ne sme pričeti z aktivnostjo, za katero so sredstva namenjena za naslednje ukrepe: naložbe v posodabljanje kmetijskih gospodarstev, urejanje kmetijskih zemljišč, zagotavljanje tehnične podpore in pomoč za vzpodbujanje kakovostnih kmetijskih proizvodov. VI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Ormož: www.ormoz.si. Zainteresirani jo lahko v tem roku dvignejo v času uradnih ur na Oddelku za gospodarske dejavnosti Občine Ormož. Za dodatne informacije lahko pokličete Mirana Klinc, tel: 02/ 741 53 13. Številka: 33020-1/2011 4 20 Datum: 11.4.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK I.r. 28. Na podlagi določil Pravilnika o pogojih in merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 10/08) in Letnega programa športa v občini Ormož za leto 2011 objavljamo naslednji JAVNI RAZPIS ZA ZBIRANJE PREDLOGOV ZA SOFINANCIRANJE IZVAJANJA LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA, KI JIH BO V LETU 2011 SOFINANCIRALA OBČINA ORMOŽ 1. Predmet razpisa: Zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, ki jih bo v letu 2011 sofinancirala Občina Ormož. 2. Na razpis se lahko prijavijo naslednji izvajalci letnega programa športa: športna društva, zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva s sedežem v občini Ormož, zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu, ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne, zavodi s področja vzgoje in izobraževanja. 3. Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo izvajalci iz prejšnje točke pod naslednjimi pogoji: da imajo sedež in delujejo na območju občine Ormož, da so registrirani najmanj 2 leti, da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje športnih programov, če so izvajalci športna društva, morajo imeti urejeno evidenco članstva in uvedeno članarino. 4. Občina Ormož bo sofinancirala naslednje programe: 4.1. Interesna športna vzgoja predšolskih otrok - Zlati sonček - Naučimo se plavati - Ciciban planinec 4.2. Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok - Zlati sonček - Krpan - Drugi 80-urni programi - Naučimo se plavati - Šolska športna tekmovanja 4.3. Kakovostni in vrhunski šport - športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport - kakovostni šport - vrhunski šport 4.4. Športna rekreacija - športna rekreacija odraslih - športna rekreacija starejših od 65 let 4.5. Šport invalidov 4.6. Specifične športne panoge 4.7. Delovanje društev in zvez na lokalni ravni 4.8. Športne prireditve 5. Prijava mora vsebovati: izpolnjen obrazec “Prijava na javni razpis za sofinanciranje izvajanja ietnega programa športa v občini Ormož za teto 2011"; seznam in število članov s plačano članarino; dokazila o registraciji (le izvajalci, ki se na razpis prijavljajo prvič in izvajalci, ki so spreminjali ustanovitveni akt); - število skupin; seznam vadečih po posameznih skupinah; - kraj in urnik vadbe; ime in priimek ter usposobljenost trenerjev oziroma vaditeljev; - razpored uradnih tekmovanj pri tekmovalnem športu. 6. Izbrani programi bodo s sredstvi občinskega proračuna sofinancirani v okviru razpoložljivih sredstev na podlagi Letnega progama športa v občini Ormož za leto 2011, ki gaje na svoji 5. seji dne 04.04.2011 sprejel Občinski svet Ormož. 7. Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pri sofinanciranju in izvajanju letnega programa športa. V skladu z Letnim programom športa v občini Ormož za leto 2011 bo Občina Ormož sofinancirala naslednje programe športa: Interesna športna vzgoja predšolskih otrok v višini 4.200 EUR, Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok v višini 34.944 EUR, Kakovostni in vrhunski šport v višini 130.809 EUR, Športna rekreacija v višini 17.076 EUR, Šport invalidov v višini 1.056 EUR, Specifične športne panoge v višini 6.756 EUR, Delovanje društev in zvez na lokalni ravni v višini 11.295 EUR, Športne prireditve 5.080 EUR. 8. Izvajalci letnega programa športa oddajo ali pošljejo svoje predloge v zaprtih kuvertah na naslov: Občina Ormož, Občinska uprava, Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve, Ptujska c. 6, s pripisom “ZA PROGRAM ŠPORTA 2011”. 9. Rok za oddajo predlogov za sofinanciranje: interesne športne vzgoje predšolskih otrok in interesne športne vzgoje šoloobveznih otrok je do vključno petka 29.04.2011, športne rekreacije, šport invalidov, specifične športne panoge, delovanje društev in zvez na lokalni ravni in športne prireditve je do vključno srede, 11.05.2011, kakovostnega in vrhunskega športa je do vključno ponedeljka, 20.06.2011. Nepopolne in prepozno prispele prijave ne bodo obravnavane. 10. Izvajalci letnega programa športa bodo o uvrstitvi v program obveščeni v roku 30 dni po preteku roka za oddajo predlogov. 11. Pogodbe za kakovostni in vrhunski šport se sklepajo za tekmovalno sezono, za ostale programe športa pa za tekoče leto. Pri kakovostnem in vrhunskem športu se v prvem polletju 2011 določi vrednost točke glede na število doseženih točk prijavljenih izvajalcev športa v tekmovalni sezoni 2010/2011, v drugem polletju pa se vrednost točke določi glede na število doseženih točk prijavljenih izvajalcev športa v tekmovalni sezoni 2011/2012, pri čemer se v vsakem polletju razdeli polovica vseh z Letnim programom športa 2011 zagotovljenih sredstev za kakovostni in vrhunski šport. Sklepi in sklenjene pogodbe za tekmovalno sezono 2010/2011 se bodo v delu, ki se nanaša na leto 2011, ustrezno popravili, saj se bo vrednost točke spremenila, opravljen pa bo tudi poračun. 12. Obrazec “Prijava na javni razpis za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož za leto 2011" kandidati prevzamejo osebno ali se dogovorijo za dostavo na njihov naslov, vsak delovni dan od 8. do 14. ure na Občini Ormož, Ptujska c. 6, soba 14 ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za družbene dejavnosti Občine Ormož, Ptujska c. 6, soba št. 5, tel. (02) 741 53 08, pri ga. Mojci Zorčič vsak delovni dan od 8. do 12. ure. 13. Predlog izbora programov in višino dodelitve finančnih sredstev za sofinanciranje programov pripravi tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Številka: 419-43/2011 10 8 Ormož, 11.04.2011 Občina Ormož Občinska uprava 29. Na podlagi določil Pravilnika o sofinanciranju programov na področju ljubiteljske kulture v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 3/05) in Letnega programa ljubiteljske kulture v občini Ormož za leto 2011 objavljamo naslednji RAZPIS ZA ZBIRANJE PREDLOGOV ZA OBLIKOVANJE PROGRAMA AKCIJ IN PROJEKTOV NA PODROČJU KULTURE , KIJIH BO V LETU 2011 SOFINANCIRALA OBČINA ORMOŽ 1. Predmet razpisa: Zbiranje predlogov za oblikovanje programa akcij in projektov na področju kulture, ki jih bo v letu 2011 sofinancirala Občina Ormož. 2. Na razpis se lahko s predlogi programov, projektov, akcij ter drugih aktivnosti na področju kulture prijavijo: društva registrirana za izvajanje programov na področju kulture; posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri Ministrstvu pristojnem za kulturo; pravne osebe na področju občine Ormož, ki so registrirane za opravljanje kulturno umetniške dejavnosti; vrtci, osnovne šole, glasbene šole in srednje šole. 2. Pravico do sofinanciranja kulturnih programov imajo izvajalci iz prejšnje točke pod naslednjimi pogoji: da imajo sedež in da delujejo na območju občine Ormož; da so registrirani najmanj 2 leti; da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske in organizacijske pogoje za uresničevanje kulturnih aktivnosti; društva morajo biti registrirana v skladu z Zakonom o društvih in imeti urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino; posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri Ministrstvu pristojnem za kulturo morajo imeti stalno prebivališče v občini Ormož. 3. Občina Ormož bo sofinancirala naslednja področja ljubiteljske kulturne dejavnosti: odrasli pevski zbor; otroški pevski zbor; pihalni orkester; gledališka skupina; lutkovna skupina; recitacijska ali literarna skupina; folklorna (tamburaška skupina), plesna skupina; likovna, fotografska, filmska skupina. 4. Prijava mora vsebovati: izpolnjen obrazec “Prijava na razpis za programe na področju kulture v letu 2011”; osnovne podatke o statusu in organiziranosti nosilca kulturnega programa; vsebinsko predstavitev prijavljenega kulturnega programa; seznam in število članov s plačano članarino za polnoletne člane društva; seznam vadečih po posameznih skupinah; program izvajanja del; kraj in urnik vadbe; ime in priimek ter usposobljenost strokovnih sodelavcev, ki vodijo program. 5. Predlagani programi ne smejo biti profitno usmerjeni. Izbrani programi bodo s sredstvi občinskega proračuna sofinancirani z Letnim programom ljubiteljske kulture v občini Ormož za leto 2011, ki ga je na svoji 5. seji, dne 04.04.2011 sprejel Občinski svet Ormož. 6. Vrednost sofinanciranja kulturnih programov je odvisna od vsakoletnih razpoložljivih sredstev v občinskem proračunu. V proračunu občine Ormož za leto 2011 so za sofinanciranje kulturnih društev in skupin za ljubiteljske dejavnosti predvidena sredstva v višini 38.923 EUR in 8.767 EUR za sofinanciranje Sklada RS za ljubiteljsko kulturo - Območna izpostava Ormož. 7. Temeljna pravila za izvajanje ljubiteljske kulturne dejavnosti so: redno kontinuirano in kvalitetno delo društva; množičnost članstva in število nastopov; primernost programa; število nastopov v krajevni skupnosti, občini in izven občine. 8. Predlagatelji oddajo ali pošljejo svoje predloge v zaprtih kuvertah na naslov: Občina Ormož, Občinska uprava, Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve, Ptujska c. 6, s pripisom “ZA PROGRAM KULTURE 2011”. 9. Rok za oddajo predlogov je do vključno srede, 11.05.2011. Nepopolne in prepozno prispele prijave ne bodo obravnavane. 10. Predlagatelji bodo o uvrstitvi v program obveščeni v roku 30 dni po preteku roka za oddajo predlogov. 11. Razpisno dokumentacijo kandidati prevzamejo osebno ali se dogovorijo za dostavo na njihov naslov po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož, vsak delovni dan od 8. do 14. ure na Občini Ormož, Ptujska cesta 6, soba 14 ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve Občine Ormož, Ptujska c. 6, soba št. 5, tel. (02) 741 53 08, pri ga. Mojci Zorčič vsak delovni dan od 8. do 12. ure. 12. Postopek javnega razpisa bo izvedla tričlanska komisija, ki jo imenuje župan Občine Ormož. Številka: 419-44/2011 10 8 Ormož, 11.04.2011 Občina Ormož Občinska uprava