iBLmJS UMU imGumb §wmth mmi Letnik 1 Številka 17/18 Sveti Tomaž, 02.11.2018 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 36. ODLOK o proračunu občine Sveti Tomaž za leto 2019 37. Sklep o vrednosti točki NUSZ za leto 2019 38. Sklep o postopni obremenitvi NUSZ za leto 2019 39. ODLOK o spremembi in dopolnitvi Odloka o razglasitvi nepremičnih kulturnih spomenikov lokalnega pomena na območju občine Sveti Tomaž 40. NAČRT ravnanja z nepremičnim premoženjem občine Sveti Tomaž v letu 2019 36. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odi. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617) in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo Občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 09/2018) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 31. redni seji, 30.10. 2018 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2019 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov Proračun 2019 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 3.032.619 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.796.892 70 DAVČNI PRIHODKI 1.672.373 700 Davki na dohodek in dobiček 1.544.359 703 Davki na premoženje 81.014 704 Domači davki na blago in storitve 47.000 71 NEDAVČNI PRIHODKI 1.124.519 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 116.871 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Globe in denarne kazni 1.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.000 714 Drugi nedavčni prihodki 1.003.048 72 KAPITALSKI PRIHODKI 34.645 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 31.120 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 3.525 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 201.082 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 156.690 741 Prejeta sredstev iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 44.392 II. SKUPAJ ODHODKI 3.611.120 40 TEKOČI ODHODKI 703.742 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 173.528 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 27.343 402 Izdatki za blago in storitve 458.125 403 Plačila domačih obresti 7.800 409 Rezerve 36.946 41 TEKOČI TRANSFERI 915.846 410 Subvencije 56.160 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 485.400 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 85.530 413 Drugi tekoči domači transferi 288.756 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.917.315 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.917.315 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 74.217 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki 46.500 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 27.717 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -578.501 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 400.000 50 ZADOLŽEVANJE 400.000 500 Domače zadolževanje 400.000 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 71.000 55 ODPLAČILA DOLGA 71.000 550 Odplačila domačega dolga 71.000 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -249.501 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 329.000 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 578.501 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA -249.501 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, prihodki iz naslova najemnin za infrastrukturo za izvajanje gospodarskih javnih služb, prihodki iz naslova komunalnega prispevka, ki so namenski vir financiranja gradnje komunalne opreme, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, lovska koncesijska dajatev, prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije, prihodki iz naslova najemnin za grobove, prihodki od občanov, ki se namenijo za namene za katere se pobirajo (sofinanciranje modernizacije JP), drugi namenski prihodki sofinancerjev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2020 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7.člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča župan, ki lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2019 oblikuje v višini 10.000 eurov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF vključno do višine 5.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2019 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 200 eurov. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina Sveti Tomaž za proračun leta 2019 lahko zadolži do skupne višine glavnic 400.000 eurov za investicijo Medgeneracijskega centra. Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar največ do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna v letu 2019. Javna podjetja, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je občina ter druge osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko zadolžujejo v letu 2019 s soglasjem občine pod pogoji, ki jih določi občinski svet in imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Izdaja soglasja se ne šteje v največji obseg možnega zadolževanja občine. CSO ORMOŽ center za starejše občane, d.o.o. se lahko v letu 2019 dolgoročno zadolži za sledeči namen: financiranje investicije Medgeneracijskega centra pri Svetem Tomažu, pod pogoji iz prejšnjega ostavka. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2020) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-10/2018 01\SK Sveti Tomaž, 30.10. 2018 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov 37. Na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 21/03 in 23/05) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 9/18) je Občinski svet na svoji 31. redni seji, dne 30.10.2018 sprejel naslednji Sklep 1. Vrednost točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Sveti Tomaž za leto 2019 znaša 0,00268 EUR. 2. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep o vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2018 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž, štev. 23/2017). 3. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž, uporablja pa se od 01.01.2019 dalje. Štev.: 422-17/2018 01/ZH Sveti Tomaž, dne 30.10.2018 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 38. Na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 21/03) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 9/18) je Občinski svet občine Sveti Tomaž na svoji 31. redni seji, dne 30.10.2018 sprejel naslednji Sklep 1. Zavezanci za plačilo nadomestila, ki se jim odmeri nadomestilo od celotne površine nezazidanega stavbnega zemljišča se v letu 2019 obremenijo v višini 50 % pripadajočega nadomestila. 2. Ne glede na 1. točko tega sklepa se v letu 2019 obremenijo v višini 15 % pripadajočega nadomestila naslednja nezazidana stavbna zemljišča: k.o. Koračice - 129/1, 117, 422, 421/3, 420, 415, 411,413, 414, 409, 405, 406, 447/4, 402, 401/1 in 401/2. k.o. Tomaž - 79/2, 85/1, 83/2, 81/3-del, 80/1, 76/1, 76/3, 94/1,93/1, 93/3, 94/4, 95/2, 2, 3, 4, 5, 10/3, 10/4, 10/5, 8/6. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž, uporablja pa se od 01.01.2019 dalje. Številka: 422-17/2018 01/ZH Sveti Tomaž, dne 30.10.2018 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 39. Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/2007 - uradno prečiščeno besedilo, 76/2008, 79/2009, 51/2010 in 84/2010 - Odi. US in 30/18), 12. in 13. člena Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 16/2008, 123/2008, 8/2011, 30/2011 - Odi. US, 90/2012, 111/13 in 32/16) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/17 in 9/18) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 31. redni seji, dne 30.10.2018, sprejel naslednji ODLOK O SPREMEMBI IN DOPOLNITVI ODLOKA O RAZGLASITVI NEPREMIČNIH KULTURNIH SPOMENIKOV LOKALNEGA POMENA NA OBMOČJU OBČINE SVETI TOMAŽ 1. člen V 5. členu Odloka o razglasitvi nepremičnih kulturnih spomenikov lokalnega pomena na območju občine Sveti Tomaž (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 14/2016) se črta:« enota EŠD 6042, Mala vas pri Ormožu -Klečaja pod domačijo Mala vas 24, z opisom pri tej enoti.« 2. člen V 5. členu Odloka se pri enoti EŠD 24986 Mezgovci -Klemenčeva Klečaja, doda naslednje besedilo: »Opis varstvenega režima: Za spomenik velja varstveni režim, ki določa: varovanje etnoloških, arhitekturnih in krajinskih vrednot v celoti, v njihovi izvirnosti in neokrnjenosti, posebno varovanje zunanjosti objektov, njegove gradbene substance, tlorisne zasnove, notranje opreme, prepoved vseh posegov v tlorisno zasnovo in gabarite stavb, razen vzdrževalnih posegov, strokovno vzdrževanje in obnavljanje vseh neokrnjenih prvin spomenika po načelu ohranjanja originala, prepoved postavljanja nosilcev infrastrukture in reklam.« 3. člen V 5. členu Odloka se pri enoti EŠD 24991 Rucmanci-Domačija Ritonja, se obstoječe besedilo lokacije spremeni z novo parcelacijo: »Lokacija: pare. št. *18/1, *18/2, 355/1,767, 1040/1, južni del 1196/1 k.o. Rucmanci.« 4. člen V 5. členu Odloka se pri enoti EŠD 3452 Tomaž pri Ormožu- Cerkev sv. Tomaža, spremeni ime enote tako, da se glasi: »Sveti Tomaž-Cerkev sv. Tomaža.« Pri opisu vplivnega območja spomenika se izbrišeta pare. 62/6 in *6, doda se pare. 62/1 k.o. Tomaž.« 5. člen V 5. členu Odloka se pri enoti EŠD 6309 Tomaž pri Ormožu - Rojstna hiša Vinka Megle, spremeni ime enote tako, da se glasi: »Sveti Tomaž-Rojstna hiša Vinka Megle.« 6. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 007-31/2018 01/ZH Sveti Tomaž, 30.10.2018 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 40. Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18) in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 9/18) je občinski svet na svoji 31. redni seji, dne 30.10.2018 NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2019 1. Poglavje Splošne določbe 1. člen Za zagotovitev sredstev v Proračunu za leto 2019 se določi Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem, ki ga sestavlja: načrt pridobivanja nepremičnega premoženja, načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem načrt ravnanja s premičnim premoženjem 2. Poglavje Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja 2. člen Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2019 se načrtuje v orientacijski vrednosti 23.261.00 EUR. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine: Zap. št Upravljalec Vrsta nepremičnine Samoupravna Lokalna skupnost Pare. št. Okvirna površina v m2 Katastrska občina Predvidena sredstva 1 Občina Sv.Tomaž Zemljišče potrebno za prečrpalnico Občina Sv. Tomaž 258 273 Koračice 600 2 Občina Sv.Tomaž po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 1001 438 Bratonečice 2190 3 Občina Sv.Tomaž Po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 185/2 274 Mala vas 274 4 Občina Sv.Tomaž po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 178/2 369 Mala vas 370 5 Občina Sv.Tomaž Po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 1072/2 220 Rucmanci Brezplačen prenos 6 Občina Sv.Tomaž cesta Občina Sv. Tomaž 623 del Cca 400 T rnovci 800 7 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za cesto Občina Sv. Tomaž 74/7 243 Tomaž Brezplačen prenos 8 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 74/11 166 Tomaž Brezplačen prenos 9 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 74/15 7 Tomaž Brezplačen prenos 10 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 62/8 62 Tomaž 310 11 Občina Sv.Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 62/6 105 Tomaž 525 12 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 62/9 85 Tomaž 850 13 Občina Sv.Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 248/6 252 Koračice 5.040 14 Občina Sv.Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 247/29 28 Koračice 980 Skupaj 1-14 11.939 II. zemljišča potrebna za novi pločnik 15 Občina Sv.Tomaž Zemljišča za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 256/1 4 Koračice 36 16 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 255/1 1 Koračice 9 17 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi Občina Sv. Tomaž 247/16 1 Koračice 9 pločnik 18 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 247/12 2 Koračice 18 19 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 247/2 1 Koračice 9 20 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 248/4 11 Koračice 99 21 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 50/3 13 Tomaž 117 22 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 50/4 1 Tomaž 9 23 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 53/1 17 Tomaž 153 24 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 52/3 6 Tomaž 54 25 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 53/2 8 Tomaž 72 26 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 54/4 39 Tomaž 351 27 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 54/3 25 Tomaž 225 28 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 55/2 16 Tomaž 144 29 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 55/1 26 Tomaž 234 30 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 72/6 2 Tomaž 18 31 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 73/3 3 Tomaž 27 32 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 71/1 8 Tomaž 72 33 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 71/2 1 Tomaž 9 34 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 1615/3 150 Koračice 1200 35 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 572/2 987 Tomaž 7896 Skupaj 15-35 10.761 Notarski stroški 561 Skupaj 11.322 Zemljišče 258 k.o. Koračice je potrebno za prečrpalnico. Po zemljiščih s par. 1001 k.o. Bratonečice poteka občinska cesta. Po zemljiščih s par. 185/2 in 178/2 k.o. Mala vas poteka občinska cesta. Po zemljišču s par. 29/14 in 29/15 k.o. Tomaž poteka občinska cesta Po zemljišču s par. 1072/2 k.o. Rucmanci poteka občinska cesta in jo želimo zamenjati s pare. 1205/1 k.o. Rucmanci. Zaradi plazu, ki seje zgodil v letu 2017 je potrebno na novo urediti cesto, za kar je potrebno pridobiti del zemljišča s pare. št. 623 k.o. Trnovci. Zemljišča s pare. št. 62/6, 62/8 in 62/9 k.o. Tomaž se nahaja v centru Svetega Tomaža. Parcela 62/6 in 62/8 predstavljale del ceste,ki služi kot dovozna pot do bloka Sveti Tomaž 35a in 35 b. Pod točko II so zajete parcele, ki bodo potrebne za izgradnjo pločnika o regionalni cesti. Znesek v vrednosti 11.322 je zajet pri tej investiciji. 3. Poglavje NAČRT RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM 3. člen Načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2019 se načrtuje v orientacijski vrednosti 34.645,00 EUR. Občina Sveti Tomaž ugotavlja, da nepremičnega premoženja navedenega v tem členu ne potrebuje za svoje potrebe, zato ga lahko proda. L____Načrt prodale obsega naslednja stavbe: Zap Št. Upra- vljalec Sam. lokalna skupnost Šifra in ime k.o. naslov Pare. št. Vrsta nepremičnine ID oznaka dela stavbe površin a v m2 Orientacij -ska vrednost 1 Občina Sveti Tomaž Občina Sveti Tomaž 288 Koračice Koračice 46 664/5 Stavba Stavba 259 1415 cela parcela, stavba 75,5 13.120,00 2 Občina Sveti Tomaž Občina Sveti Tomaž 283 Tomaž Tomaž 20 Stanovanje št. 5, del stavbe 7 v stavbi 283-116 Številka dela stavbe 7 v stavbi 283-116, Stanovanje št. 5 Površina stanova nja 35 18.000,00 Skupaj 31.120,00 II. Načrt prodaje obsega naslednja zemljišča Zap Št. Upravljalec Sam. lokalna skupnost Šifra k.o. K.o. Pare. št. površina v m2 Vrsta nepre- mičnine Orientacij ska vrednost 1 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 280 Rucmanci 1205/1 205 zemljišče zamenjava 2 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 288 Koračice 1337/7 5766 gozd 3.525 3 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 1543/8 670 zemljišče zamenjava Skupaj 3.525,00 Gre za okvirne vrednosti, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve«. Občina je podedovala zemljišče s stavbo na pare. št.: 664/5 k.o. Koračice. Ker ga ne potrebujemo ga nameravamo prodati Občina je lastnica stanovanja 5, del stavbe 7 v bloku Sveti Tomaž 20. Ker je izražen interes za nakup ga nameravamo prodati. Parcelo 1205/1 k.o. Rucmanci želimo zamenjati s parcelo 1072/2 k.o. Rucmanci po kateri poteka občinska cesta. Občina je lastnica pare. 1337/7 k.o. Koračice. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. Občina je lastnica pare. 1543/8 k.o. Savci. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. 4. člen Parcele za katere se je začel postopek prodaje ali nakupa v letu 2018, se nadaljuje v letu 2019. 4. Poglavje NAČRT ODDAJE NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA V NAJEM 5. člen Načrt oddaje nepremičnega premoženje v najem za leto 2019 se načrtuje v orientacijski vrednosti 1.100.00 EUR. Načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem obsega naslednje nepremičnine:____________________________ Zap. St. Pare. št. Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine 1 7/4 Rakovci 520+22 dvorišče 2 8/1 Rakovci 291 Pašnik 5 3 15/3 Koračice 635 Pašnik 5 4 704/2 Koračice 2742 pašnik 5 712/2 Koračice 119 pašnik 6 707/2 Koračice 981 Pašnik 5 7 706/2 Koračice 3358 Njiva 5 8 705/2 Koračice 935 Pašnik 5 9 711 Koračice 1061 Njiva 5 10 710/1 Koračice 568 Njiva 5 11 1788 Koračice 2939 travnik 12 526 Savci 4586 njiva 13 657/1 Savci 7666 njiva 14 658 Savci 300 pašnik 15 661/1 Savci 631 pašnik 16 1640/1 Moravci 3210 pašnik 17 1641/1 Moravci 2241 pašnik 18 1640/2 Moravci 1714 pašnik 19 1643/1 Moravci 3195 pašnik 20 1643/2 Moravci 388 pašnik 21 1464/1 Moravci Do 1/2 pašnik 22 1337/7 Koračice 5726 gozd 23 ‘18/2 k.o. Tomaž 54 Poslovni prostor -stara pošta Sveti Tomaž 22 6. člen NAČRT RAVNANJA S PREMIČNIM PREMOŽENJEM Občina ne razpolaga s premičnim premoženjem nad 10.000,00 EUR, zato v načrtu ni planirana nobena prodaja, prav tako pa ni planirana nobena nabava premičnega premoženja nad 10.000,00 EUR. 7. člen Ta načrt je sestavni del proračuna za leto 2019 in začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 478-16/2018 01/ZH Sveti Tomaž, dne 30.10.2018 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r.