®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž 29.12.2016 Letnik 1 Številka 19/2016 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 51. ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2017 52. NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2017 51. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP) in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 16. redni seji, dne 28. decembra 2016 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2017 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2017 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina / Podskupina kontov Proračun 2017 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 1.910.410 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.710.253 70 DAVČNI PRIHODKI 1.582.528 700 Davki na dohodek in dobiček 1.458.954 703 Davki na premoženje 76.574 704 Domači davki na blago in storitve 47.000 71 NEDAVČNI PRIHODKI 127.725 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 99.100 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Globe in denarne kazni 2.600 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.000 714 Drugi nedavčni prihodki 23.025 72 KAPITALSKI PRIHODKI 50.000 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 50.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 150.157 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 150.157 741 Prejeta sredstev iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 0 II. SKUPAJ ODHODKI 3.026.290 40 TEKOČI ODHODKI 643.510 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 172.639 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 25.700 402 Izdatki za blago in storitve 411.626 403 Plačila domačih obresti 5.600 409 Rezerve 27.946 41 TEKOČI TRANSFERI 847.783 410 Subvencije 41.900 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 488.842 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 73.156 413 Drugi tekoči domači transferi 243.885 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.437.132 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.437.132 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 97.865 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki 79.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 18.865 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -1.115.879 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 1.000.000 50 ZADOLŽEVANJE 1.000.000 500 Domače zadolževanje 1.000.000 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 37.000 55 ODPLAČILA DOLGA 37.000 550 Odplačila domačega dolga 37.000 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -152.879 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 963.000 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 1.115.879 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 152.879 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, prihodki iz naslova najemnin za infrastrukturo za izvajanje gospodarskih javnih služb, prihodki iz naslova komunalnega prispevka, ki so namenski vir financiranja gradnje komunalne opreme, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, lovska koncesijska dajatev, prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije, prihodki iz naslova najemnin za grobove, prihodki od občanov, ki se namenijo za namene za katere se pobirajo (sofinanciranje modernizacije JP), drugi namenski prihodki sofinancerjev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2018 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča župan, ki lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2017 oblikuje v višini 12.000 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF vključno do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zadolževanje občine je možno na način in v skladu z določbami ZJF ter v okvirih, ki so določeni v splošnem delu proračuna. Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2017 lahko zadolži za največ 1.000.000,00 eurov. Občina se lahko likvidnostno zadolži največ do višine 5 % zadnjega sprejetega proračuna. Dolg iz tega naslova mora odplačati do konca proračunskega leta , to je do 31. decembra. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2018) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2018, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-19/2016 01\SK Sveti Tomaž, 28. 12.2016 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov 52. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/2010, 75/12, 50/14, 76/15) in 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011,42/12, 24/13, 10/14) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 16. redni seji, dne 28.12.2016 sprejel NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2017 1. Poglavje Splošne določbe 1. člen Za zagotovitev sredstev v Proračunu za leto 2017 se določi Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem, ki ga sestavlja: načrt pridobivanja nepremičnega premoženja, načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem 2. Poglavje Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja 2. člen Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2017 se načrtuje v orientacijski vrednosti 8.267.00 EUR. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja obsega naslednje ne premičnine: Zap. št Lokalna skupnost Vrsta nepremičnine Pare. št. površina .. ™2 v m Katastrska občina Predvidena sredstva v letu 2017 1 Sv. Tomaž Zemljišče potrebno za 258 273 Koračice 600 prečrpalnico 2 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 370/1 24 Rakovci brezplačen prenos 3 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 371/1 352 Rakovci brezplačen prenos 4 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 365/2 142 Rakovci brezplačen prenos 5 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 373/2 686 Rakovci Brezplačen prenos 6 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 308/2 82 Rakovci 410 7 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 445/2 386 Bratonečice 399 8 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 1001 438 Bratonečice 2190 9 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 185/2 274 Mala vas 274 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 178/2 369 Mala vas 370 10 Sveti Tomaž Zemljišče poleg nove lokacije medgeneracijskega centra 18/1 4215 Tomaž 3305 11 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka pločnik 11/6 61 Tomaž Brezplačna pridobitev 12 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 29/14 1 Tomaž 1 13 Sv. Tomaž Po zemljišču poteka cesta 29/15 711 Tomaž 608 14 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 1366/1 22 Koračice 110 15 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 79/5 498 Tomaž Brezplačen prenos 16 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 77/2 579 Tomaž Brezplačen prenos 17 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 74/14 6 Tomaž Brezplačen prenos 18 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 74/13 36 Tomaž Brezplačen prenos 19 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 1072/2 Rucmanci Brezplačen prenos 20 Sveti Tomaž Zemljišče-cesta 1497/4 53 Savci Brezplačen prenos 21 Sveti Tomaž Zemljišče- cesta 1489/4 2763 Savci Brezplačen prenos Skupaj 8.267 Zemljišče 258 k.o. Koračice je potrebno za prečrpalnico. Po zemljiščih s pare., št. 370/1, 371/1,365/2 in 373/2 vse k.o. Rakovci poteka občinska cesta, občina bi navedena zemljišča zamenjala z občinskimi zemljišči s par. 672/1,672/3 in 667/1 vse k.o. Rakovci. Po zemljiščih s par. 445/2 in 1001 k.o. Bratonečice poteka občinska cesta. Po zemljiščih s par. 308/2 k.o. Rakovci poteka občinska cesta. Po zemljiščih s par. 185/2 in 178/2 k.o. Mala vas poteka občinska cesta. Pod novo lokacijo medgeneracijskega centra predvidevamo nakup pare. 18/1 k.o. Tomaž. Po zemljišču s pare. 11/6 k.o. Tomaž poteka pločnik, stranka je ponudila brezplačen prenos. Po zemljišču s par. 29/14 in 29/15 k.o. Tomaž poteka občinska cesta Po zemljišču s par. 1366/1 k.o. Koračice poteka občinska cesta. Po zemljišču s par. 79/5, 77/2, 74/14, 74/13 vse k.o. Tomaž poteka občinska cesta. Po zemljišču s par. 1072/2 k.o. Rucmanci poteka občinska cesta in jo želimo zamenjati s pare. 1205/1 k.o. Rucmanci. Po zemljišču s pare. 1497/4 in 1489/4 k.o. Savci poteka cesta, stranka je ponudila brezplačen prenos. 3. Poglavje NAČRT RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM 3. člen Načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2016 se načrtuje v orientacijski vrednosti 50.000 EUR. Občina Sveti Tomaž ugotavlja, da nepremičnega premoženja navedenega vtem členu ne potrebuje za svoje potrebe, zato ga lahko proda. Načrt prodaje obsega naslednja zemljišča:____________________________________________________ Zap Št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. K.o. Pare. št. površina v m2 Vrsta nepremičnine Orientacijska vrednost 1 Sveti Tomaž 281 Rakovci 672/1 251 zemljišče 125 2 Sveti Tomaž 281 Rakovci 672/3 547 zemljišče 180 3 Sveti Tomaž 281 Rakovci 667/1 354 zemljišče 105 4 Sveti Tomaž 288 Koračice 664/5 1415 stavba 13.120 5 Sveti Tomaž 288 Koračice 664/4 6453 zemljišče 5.000 6 Sveti Tomaž 288 Koračice 1615/12 82 zemljišče 25 7 Sveti Tomaž 288 Koračice 1615/13 162 zemljišče 133 8 Sveti Tomaž 281 Rakovci 665 827 zemljišče 212 9 Sveti Tomaž 286 Bratonečice 459/2 1603 Stavba in zemljišče 6.100 10 Sveti Tomaž 280 Rucmanci 1205/1 205 zemljišče zamenjava 11 Sveti Tomaž 283 Tomaž 61/4 45,31 Prodaja stanovanja št. 8, Sveti Tomaž 20 25.000 Skupaj 50.000 Gre za okvirne vrednosti, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve«. Občina si prizadeva menjati svoje nepremičnine s pare. 672/1, 672/3 in 667/1 vse k.o. Rakovci, za parcele 370/1,371/1,365/2 in 373/2 vse k.o. Rakovci po katerih poteka občinska cesta. Občina je podedovala zemljišča s pare. št.: 664/5 in 664/4 vse k.o. Koračice. Ker jih ne potrebujemo jih nameravamo prodati. Občina je lastnica s pare. št.: 1615/12 in 1615/13 vse k.o. Koračice. Ker jih ne potrebujemo jih nameravamo prodati. Občina je lastnica s pare. št.: 665 k.o. Rakovci. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. Občina je lastnica s pare. št.: 459/2 k.o. Bratonečice. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. Parcelo 1205/1 k.o. Rucmanci želimo zamenjati s parcelo 1072/2 k.o. Rucmanci po kateri poteka občinska cesta. Najemnik Vajda Aleš je podal vlogo za nakup stanovanja številka 8 v bloku Sveti Tomaž 20. 4. člen Parcele za katere se je začel postopek prodaje ali nakupa v letu 2016, se nadaljuje v letu 2017. 4. Poglavje NAČRT ODDAJE NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA V NAJEM 5. člen Načrt oddaje nepremičnega premoženje v najem za leto 2017 se načrtuje v orientacijski vrednosti 1.100.00 EUR. Načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem obsega naslednje nepremičnine:___________________________ Zap. Št. Pare. št. Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine 1 7/4 Rakovci 520+22 dvorišče 2 8/1 Rakovci 291 Pašnik 5 3 15/3 Koračice 635 Pašnik 5 704/2 Koračice 2742 pašnik 712/2 Koračice 119 pašnik 4 707/2 Koračice 981 Pašnik 5 5 706/2 Koračice 3358 Njiva 5 6 705/2 Koračice 935 Pašnik 5 7 711 Koračice 1061 Njiva 5 8 710/1 Koračice 568 Njiva 5 9 1788 Koračice 2939 travnik 10 526 Savci 4586 njiva 11 657/1 Savci 7666 njiva 12 658 Savci 300 pašnik 13 661/1 Savci 631 pašnik 14 1640/1 Moravci 3210 pašnik 15 1641/1 Moravci 2241 pašnik 16 1640/2 Moravci 1714 pašnik 17 1643/1 Moravci 3195 pašnik 18 1643/2 Moravci 388 pašnik 19 1464/1 Moravci Do 1/2 pašnik 20 1337/7 Koračice 5726 gozd 21 *18/2 k.o. Tomaž 54 Poslovni prostor -stara pošta Sveti Tomaž 22 6. člen Ta načrt je sestavni del proračuna za leto 2017 in začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-19/2016 01\SK Sveti Tomaž, dne 28.12.2016 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ