degulacija Draue. Dravd še 6aka uravnave. Bivša avstrijska državaa uprava je tekom et le zgradila na progi Maribor-ST edižče skupaj 35 razaolikih vanaostaih in obrežnib zgradb aa rnestih, kjer se je takrat zdela potreba največja. Pri \odi taktga zaaeaja, kakor je Drava, pa posamezne zgradbe ne pomenijo do sti, ker je še nebroj aevaraih mest, ki im varbtva aujno potrebna. Temu se et pnčelo; počivalo je delo nekaj 8asa le v odseka Miiribor—Ptuj, med (era, ko se je v odseku Ptuj—Središ fie nepretrgano delalo. Iz predstoječega kratkega popisa toste g. narodai poslanik posneli, da se trudimo v okvira razt:oložljivih naSih sredstev storiti, kolikor je pri obftoječih razmerah mogoče; dobroliit ljudstva spremlja vse aaše delovanje, žal. da ne moremo vsem zahtevam zadosfiti, kakor bi sHcer rarli, in s tem vseh neprilik odpraviti, ki smo jih po bivši državi podedovali. Ce ne prej, pa vsaj s 1. junijem (. 1. bomo posfavili inženerja s sede žem v Ptuju, ki bo imel pred vsem z Dravo posla; s tem upamo že letos ve5 sistema v delovanje spraviti na korist ljudstva in države.