®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž, 22.03.2021 TISKOVINA Letnik 1 Številka 7/2021 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 10. SKLEP O PRIPRAVI OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA GRADNJO GOVEJEGA HLEVA V K.O. RAKOVCI 11. LETNI PROGRAM KULTURE OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2021 12. LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI SVETI TOMAŽ ZA LETO 2021 13. DOPOLNITEV NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2021 10. Na podlagi 119. člena v povezavi s 110. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) (v nadaljnjem besedilu: ZUreP-2), 3.ea člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list RS, št. 71/11 - uradno prečiščeno besedilo, 58/12, 27/16, 27/17 - ZKme-1D in 79/17)(v nadaljevanju: ZKZ) ter 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 17. seji dne 18.03. 2021 sprejel SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za gradnjo govejega hleva v k.o. Rakovci 1. člen (potrditev izhodišč za pripravo Občinskega podrobnega prostorskega načrta) S tem sklepom se potrjujejo izhodišča za pripravo Občinskega podrobnega prostorskega načrta za gradnjo govejega hleva v k.o. Rakovci (v nadaljnjem besedilu: OPPN) in začne postopek priprave OPPN. 2. člen (območje in predmet načrtovanja) Z OPPN se bodo določili prostorski izvedbeni pogoji za gradnjo govejega hleva na kmetijskem zemljišču s parcelnimi številkami del 370/2, del 405, del 406, del 407, 408 in del 409 vse k.o. Rakovci, skupne površine 1,18 ha. Območje OPPN se lahko v času postopka priprave OPPN spremeni. 3. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve se pridobijo v skladu z določili ZUreP-2 in ZKZ. 4. člen (vrsta postopka) Postopek priprave in sprejetja OPPN se izvede v skladu z 119. členom ZUreP-2. 5. člen (rok za pripravo OPPN) Ob upoštevanju minimalnih okvirnih rokov je zaključek priprave OPPN predviden v 12 mesecih po začetku postopka priprave. 6. člen (nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo smernic in mnenj) Nosilci urejanja prostora: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija Republike Slovenije za okolje, Oddelek porečja reke Drave, Krekova 17, 2000 Maribor Ministrstvo za obrambo, Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo (področje energetike), Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10,1000 Ljubljana, Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor, Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20a, 2000 Maribor, Zavod za gozdove, OE Maribor, Tyrševa 15, 2000 Maribor Elektro Maribor, podjetje za distribucijo električne energije, d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, Telekom Slovenije, Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja Maribor -Murska Sobota, Titova cesta 38, 2000 Maribor, GVOd.o.o., Cigaletova 10,1000 Ljubljana, Komunalno podjetje Ormož, Hardek 21 c, 2270 Ormož, Občina Sveti Tomaž, Sveti Tomaž 37, 2258 Sveti Tomaž Drugi udeleženci: Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana. V postopek se lahko vključijo tudi drugi nosilci urejanja prostora, če se v postopku priprave OPPN izkaže, da ureditve posegajo v njihovo delovno področje. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) Javnost se v postopek vključi v času javne razgrnitve in javne obravnave. 8. člen (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Za pripravo OPPN se uporabijo javno dostopni grafični in prostorski podatki, podatki evidenc geodetske uprave in zemljiške knjige, geodetski načrt in morebitne druge strokovne podlage, ki bi jih zahtevali nosilci urejanja prostora. OPPN v celoti financirata investitorja Evgen Zemljič, Rakovci 34, 2258 Sveti Tomaž in Albert Voršič, Rakovci 26, 2258 Sveti Tomaž. 9. člen (objava in uveljavitev) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Sveti Tomaž in začne veljati naslednji dan po objavi, objavi pa se tudi na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Št. 350-0001/2021 Sveti Tomaž, dne 18.03.2021 Župan občine Sveti Tomaž Mirko Cvetko l.r. 11. Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Ur. I. RS št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO) 8., 9. in 10. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Ur.l. RS, št. 77/07 UPB-1, 56/08, 4/2010, 20/11,111/13, 68/16 in 61/17) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/17, 9/18) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 17. redni seji, dne 18.03.2021 sprejel Letni program kulture Občine Sveti Tomaž za leto 2021 1. Občinski svet Občine Sveti Tomaž na podlagi zgoraj navedenih zakonskih podlag in v skladu z obveznostjo občine, da zagotavlja pogoje in sprejema ukrepe za uresničevanje javnega interesa na področju kulture na svojem območju sprejema Letni program kulture Občine Sveti Tomaž za leto 2021 in na ta način v Občini Sveti Tomaž zagotavlja pogoje za: - kulturno ustvarjalnost, - dostopnost kulturnih dobrin, - kulturno raznolikost, - ohranjanje slovenske kulturne identitete in - ohranjanje skupnega slovenskega kulturnega prostora. Vloga kulture v občini Občina je gospodarsko in družbeno središče in je v skladu z zakonom dolžna na področju kulture zagotavljati občankam in občanom možnosti za dejavno življenje na področju kulture, kar zadeva: 1. udejanjanje ustvarjalnosti na področju ljubiteljske kulture in 2. uveljavljanje interesa po dostopnosti kulturnih dobrin najvišje kakovosti v skladu z zmožnostmi občine. Kultura ima pomembno vlogo v javnem življenju znotraj občine, saj po eni strani povezuje občane in občanke tudi kot kulturno skupnost in jim po drugi strani omogoča občutek zadovoljenosti njihovih potreb in interesov, ki presegajo zgolj materialno raven. Ključnega pomena sta zlasti zagotavljanje možnosti za ljubiteljsko kulturno dejavnost in možnosti za predstavljanje te dejavnosti in zagotavljanje možnosti za dostop do kulturnih dobrin najvišje kakovosti (gledališka gostovanja, koncerti, razstave ipd.) seveda v tolikšnem obsegu, kot to dopuščajo proračunske zmožnosti občine. 2. Cilji Občinskega programa kulture Poglavitni cilj programa in dejavnosti, ki se odvijajo na podlagi programa, je zagotavljanje pogojev za to, da občina postane tudi kulturno središče, v katerem lahko občanke in občani uresničujejo svoj interes po lastni dejavnosti na področju kulture in svoj interes po dostopnosti kulturnih dobrin v lastnem bivalnem okolju. Cilj občine je predvsem spodbujati razvoj kulture na nivoju društev, ki so nosilci kulturnih dejavnosti v občini. Pomemben nosilec kulturne ustvarjalnosti v kraju pa je tudi osnovna šola. 3. Nosilci dejavnosti na področju uresničevanja javnega interesa na področju kulture - Kulturno društvo »Franc Ksaver Meško« Sveti Tomaž - Društvo upokojencev Sveti Tomaž - Osnovna šola Sveti Tomaž - Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Ormož. Iz sredstev občinskega proračuna se sofinancirajo dejavnosti naslednjim izvajalcem na področju kulture: 1. Javni zavodi in sklad: Knjižnica Občina kot soustanoviteljica Knjižnice Franca Ksavra Meška Ormož sofinancira delovanje osrednje knjižnice in krajevne knjižnice pri Svetem Tomažu iz proračunskih sredstev. Občina kot soustanoviteljica namenja tudi sredstva za delovanje muzeja Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož. Poleg tega občina sofinancira delovanje Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Ormož. Javni sklad RS za kulturne dejavnosti je osrednja vladna organizacija slovenske društvene kulture, ki z mrežo izpostav in zvez kulturnih društev po celotni državi strokovno in finančno podpira razvoj društvene kulture. Skupaj z Zvezo kulturnih društev Slovenije zastopa interese kulturnih društev v kulturni politiki. Spodbujanje množičnega zanimanja za kulturo, razvoja raznovrstnih umetnostnih smeri, amaterskih in strokovnih praks, kulturne vzgoje in ustvarjalnosti med otroki in mladimi, so cilji, h katerim strmijo slovenske organizacije na področju društvene kulture že dobrih 50 let. 2. Kulturna društva in kulturne prireditve: Pri omogočanju dostopnosti in ustvarjanju kulturnih dobrin, ki se uresničujejo skozi programe in prireditve splošnega kulturnega značaja imajo pomembno vlogo nosilci dejavnosti z območja občine, ki skozi prireditve in druge kulturne programe v skladu s svojimi zmožnostmi pomembno prispevajo h kulturni raznolikosti in kvaliteti življenja v občini. Postopek za zbiranje predlogov javnih kulturnih programov in kulturnih projektov, ki se financirajo iz javnih sredstev se izvede kot javni razpis. Sredstva, kijih bomo razdelili na podlagi omenjenih postopkov dosegajo višino 4.500,00 EUR. 4. Javna kulturna infrastruktura Javno kulturno infrastrukturo za področje kulture na območju Občine Sveti Tomaž predstavlja Kulturni dom in telovadnica osnovne šole, rojstna hiša pisatelja dr. Stanka Cajnkarja. Za izvajanje kulturnega življenja občanov občine Sveti Tomaž ima posebno mesto prav naveden dom, v katerem se tekom leta vršijo številne kulturne prireditve in proslave, ki predstavljajo dodatno popestritev in kakovost kulturnega življenja občanov. 5. Ta program začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Sveti Tomaž, 18.03.2021 Štev: 007-0005/2021 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 12. Na podlagi 13. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17), Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014-2023, Odloka o proračunu Občine Sveti Tomaž za leto 2021 (Uradni glasilo občine Sveti Tomaž 23/20), je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 17. redni seji, dne 18.03.2021 sprejel LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI SVETI TOMAŽ ZA LETO 2021 L Letni program športa Občine Sveti Tomaž (v nadaljevanju: LPŠ) za leto 2021 opredeljuje področja športa, ki se v letu 2021 sofinancirajo iz občinskega proračuna. Na proračunski postavki 051873 je za sofinanciranje letnega programa športa zagotovljeno skupno 18.000,00 EUR. II. Izvajalcem letnega programa športa se sofinancira naslednje programe športa v višini: 1. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine Promocijski športni programi (Mali sonček, Ciciban planinec, Zlati sonček, Krpan, Mladi planinec, Naučimo se plavati) Šolska športna tekmovanja 300,00 EUR 300,00 EUR Celoletni športni programi prostočasne športne vzgoje otrok in mladine 200,00 EUR 2. Kakovostni in vrhunski šport - Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, - Kakovostni šport, - Vrhunski šport 4.000,00 EUR 4.500,00 EUR 0,00 EUR 3. Športna rekreacija Športna rekreacija: 5.600,00 EUR specifične športne panoge 1.000,00 EUR 4. Organiziranost v športu Delovanje športnih društev na lokalni ravni 1.000,00 EUR 5. Športne prireditve in promocija športa - Druge športne prireditve 1.100,00 EUR LPS PO VSEBINAH: Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine - Med promocijske športne programe, ki se pretežno izvajajo v zavodih VIZ, prištevamo: Mali sonček, Ciciban planinec, Zlati sonček, Naučimo se plavati, Krpan in Mladi planinec. S sredstvi lokalne skupnosti se sofinancira propagandno gradivo za udeležence programa. - Šolska športna tekmovanja, ki se izvajajo izključno v zavodih VIZ, predstavljajo udeležbo šolskih športnih ekip na organiziranih tekmovanjih v razpisanih športnih panogah od lokalne do državne ravni. S sredstvi lokalne skupnosti se sofinancira izpeljava šolskih in občinskih tekmovanj ter stroške za ekipe in posameznike, ki se uvrstijo v nadaljnje tekmovanje. - Celoletni športni programi prostočasne športne vzgoje otrok in mladine potekajo v obsegu najmanj 60 ur v letu (30 vadbenih tednov po 2 uri tedensko športne oziroma gibalne vadbe). Vrednotijo se organizirane oblike športne dejavnosti netekmovalnega značaja za otroke in mladino. V programu se vrednoti športni objekt in strokovni kader. Kakovostni in vrhunski šport - Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport predstavlja širok spekter programov za otroke in mladino, ki se s športom ukvarjajo zaradi doseganja vrhunskih športnih rezultatov. Programi vključujejo načrtno skrb za mlade športnike, zato morajo izvajalci izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve nacionalne panožne zveze. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancira športni objekt in strokovni kader. - V programe kakovostnega športa uvrščamo vse športnike in športne ekipe v članskih starostnih kategorijah, ki ne izpolnjujejo pogojev za pridobitev pogojev za pridobitev statusa vrhunskega športnika, tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalnih panožnih športnih zvez do naslova državnega prvaka, ki jih potrdi OKS-ZŠZ ter mednarodnih tekmovanjih in so registrirani skladno s Pogoji, pravili in kriteriji za registriranje in kategoriziranje športnikov v Republiki Sloveniji. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancira športni objekt, strokovni kader. - Vrhunski šport predstavlja programe priprav in tekmovanj vrhunskih športnikov, ki so v skladu s Pogoji, pravili in kriteriji za registriranje in kategoriziranje športnikov v Republiki Sloveniji v zadnji objavi OKS-ZŠZ pred objavo javnega razpisa navedeni kot člani športnega društva s sedežem v občini Sveti Tomaž in so s svojimi športnimi dosežki dosegli naziv športnika svetovnega razreda, mednarodnega razreda ali perspektivnega razreda. Športna rekreacija - Celoletni programi športne rekreacije potekajo najmanj 30 tednov v letu oziroma največ 60 ur letno ter predstavljajo najširšo in najpestrejšo izbiro organizirane športne vadbe netekmovalnega značaja. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancira športni objekt in strokovni kader. - Med specifične športne panoge uvrščamo smučanje. S sredstvi lokalne skupnosti se sofinancira športni objekt. Šport starejših - Šport starejših predstavlja športno rekreativno dejavnost odraslih ljudi nad doseženim 65. letom starosti. Celoletni programi skupinske gibalne vadbe starejših potekajo najmanj 30 tednov v letu oziroma 60 ur letno in predstavljajo različne oblike celoletne gibalne vadbe. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancira športni objekt in strokovni kader. Organiziranost v športu - Področje obsega delovanje športnih društev in njihovih zvez na lokalni ravni. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo materialni stroški. Športne prireditve in promocija športa - Med druge športne prireditve prištevamo tekmovanja na državnem nivoju, množične športne prireditve in druge športne prireditve lokalne pomena. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo materialni stroški prireditve. Posameznemu izvajalcu se prizna maksimalno 2 športni prireditvi. UL Na osnovi sprejetega Letnega programa športa v Občini Sveti Tomaž za leto 2021 ter Odloka o postopku in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v občini Sveti Tomaž bo objavljen Javni razpis za izbiro in sofinanciranje izvajanja letnega programa športa za leto 2021. Številka: 007-0004/2021 Datum: 18.03.2021 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 13. Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18) in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 9/18) je občinski svet, na 17. redni seji, dne 18.03.2021, sprejel DOPOLNITEV NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2021 1. člen V 2. členu Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Sveti Tomaž v letu 2021 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž, št. 23/2020), ki se nanaša na načrt prodaje zemljišč se v tabeli II, dodajo naslednje točke: II.Načrt prodaje obsega naslednja zemljišča Zap Št. Upravljalec Sam. lokalna skupnost Šifra k.o. K.o. Pare. št. površina v m2 Vrsta nepremičnine Orientacijska vrednost 1 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 279 Trnovci 915/2 2256, delež 3/10 zemljišče 541 2 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 279 Trnovci 916/2 448, delež 3/10 zemljišče 63 3 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 279 Trnovci 915/4 5034, delež 3/10 zemljišče 710 skupai 1.314 Načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2021 se načrtuje v orientacijski vrednosti 85.379.00 EUR. Občina je podedovala delež 3/10 na pare. 916/2, 915/2, 915/4 vse k.o. Trnovci. Ker jih ne potrebujemo, jih nameravamo prodati. 2. člen Ta načrt začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Sprememba se bo uskladila s rebalansom proračuna. Številka: 410-0003/2021 Sveti Tomaž, dne 18.03.2021 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ