URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 95. in 100. člena Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 - odl. US, 46/15 in 10/18), 18. in 98. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 142. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 3/99, 10/00, 5/04) je Občinski svet Občine Trzin na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O OBČINSKIH CESTAH IN CESTNOPROMETNI UREDITVI V OBČINI TRZIN 1. člen (izrazi) (3) V primeru, da je najemnik rezerviranih parkirnih površin gospodarska družba ali podjetnik, ki opravlja storitev souporabe vozil »car sharing«, uporabo rezerviranih parkirnih površin nadzira občinsko redarstvo. Najemnik mora v tem primeru zagotoviti enotno zunanjo poslikavo vseh vozil, ki bodo uporabljali rezervirane parkirne površine. Shema zunanje poslikave vozila je priloga k pogodbi med najemnikom in Občino Trzin. (4) Z globo 80 EUR se kaznuje za prekršek voznik, ki parkira vozilo na rezervirani parkirni površini in nima enotne zunanje poslikave vozila, skladno s četrtim odstavkom tega člena.«. 4. člen V prvem odstavku 42. člena odloka se za »37.d,« doda » 37.e,«. Odlok o občinskih cestah in cestnoprometni ureditvi v Občini Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/15-uradno prečiščeno besedilo) ima v nadaljnjem besedilu oznako odlok. 2. člen V petem odstavku 37.d člena odloka se spremeni končno ločilo šeste alineje, in sicer iz ».« v »;«. 5. člen V prvem in drugem odstavku 48. člena odloka se za »37.d,« doda » 37.e,«. 6. člen (začetek veljavnosti odloka) Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. V petem odstavku 37.d člena odloka se doda nova sedma alineja, ki se glasi: »- gospodarske družbe ali podjetniki, ki jim Občina Trzin odda parkirne površine v najem skladno s predpisi, ki urejajo ravnanje s stvarnim premoženjem občine, pri čemer dovoljenje in dovolilnica nista določena na vozilo, ampak se izda toliko dovolilnic kot je oddanih parkirnih mest. 3. člen Za 37.d členom odloka se odda novi 37.e člen odloka, ki se glasi: »37.e člen (rezervirane parkirne površine) (1) Javne parkirne površine se lahko oddajo v najem skladno s predpisi, ki urejajo ravnanje s stvarnim premoženjem občine, s čimer se njihov status spremeni v rezervirane parkirne površine (v nadaljevanju: rezervirane parkirne površine). (2) Uporabo rezerviranih parkirnih površin nadzira najemnik. Številka: 11-1/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Letnega program športa v Občini Trzin za leto 2020 (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 13/19) in Odloka o strategiji prostorskega razvoja Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 5/08, 8/08-popr.) na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z Idejno zasnovo »Razširitev in modernizacija ŠRP Mlake«. Številka: 11-3/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. 8 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 -ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 9. in 14. čl. Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16, 61/17 in 21/18 - ZNOrg), 18.čl. Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 33. čl. Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 3/99, 10/00 in 5/04) na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel Poročilo o uresničevanju Letnega programa športa v Občini Trzin za leto 2019 se objavi na spletni strani Občine Trzin. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 11-6/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o uresničevanju Letnega programa kulture v Občini Trzin za leto 2019. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Poročilo o uresničevanju Letnega programa kulture v Občini Trzin za leto 2019 pa se objavi na spletni strani Občine Trzin. Številka: 11-5/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. Na podlagi 18. in 76. člena Statuta občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06), Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) je Občinski svet Občine Trzin na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel Dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim p re može njem O bčin e Trzi n za l eto 2020 V Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2020 se: Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 -ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 4. in 13. čl. Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17 in 21/18 - ZNOrg), 18.čl. Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 33. čl. Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 3/99, 10/00 in 5/04) na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o uresničevanju Letnega programa športa v Občini Trzin za leto 2019. 9 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 - v tč. 1. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja Občine Trzin dodajo nove številke: 54. Parc. st. 1049/4 (ID znak: parcela 1961 1049/4) 9.000,00 Nakup zemljišča parc. št. 1049/4, v izmeri 234 m2 (ID znak: parcela 1961 1049/4), saj gre za zemljišče, ki je javna infrastruktura. 55. Parc. st. 1170/3 (ID znak: parcela 1961 1170/3), parc. st. 1170/1 (ID znak: parcela 1961 1170/1), parc. st. 1165/2 (ID znak: parcela 1961 1165/2), parc. st. 1171/4 (ID znak: parcela 1961 1171/4), parc. st. 1164/3 (ID znak: parcela 1961 1164/3), parc. st. 1163/4 (ID znak: parcela 1961 1163/4), parc. st. 1166/3 (ID znak: parcela 1961 1166/3), parc. st. 1179/1 (ID znak: parcela 1961 1179/1), parc. st. 1180/9 (ID znak: parcela 1961 1180/9), parc. st. 1180/11 (ID znak: parcela 1961 1180/11), parc. st. 1180/10 (ID znak: parcela 1961 1180/10) 92.000,00 Nakup zemljišč, v skupni izmeri cca 2625 m2, saj gre za zemljišča, kjer poteka občinska infrastruktura. 56. Parc. st. 1573/17 (ID znak: parcela 1961 1573/17) 2.500,00 Nakup zemljišča parc. št. 1573/17, v izmeri 70 m2 (ID znak: parcela 1961 1573/17), saj gre za zemljišče, kjer poteka občinska infrastruktura. Številka »2.923.810,00« v rubriki »Orientacijska vrednost skupaj« se črta in nadomesti s številko »3.027.310,00«. V Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2020 se: - v tč. 2. Načrt razpolaganja nepremičnega premoženja Občine Trzin dodajo nove številke: 37. Parc. št. 1573/35 (ID znak: parcela 1961 1573/35) 27.000,00 Prodaja delov zemljišča parc. št. 1573/35, v izmeri cca 320 m2 (ID znak: parcela 1961 1573/35), za namene zaokrožitve funkcionalnega zemljišča. Občina parcele ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. Številka »551.563,13« v rubriki »Orientacijska vrednost skupaj« se črta in nadomesti s številko »578.563,13«. Dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2020 se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in prične veljati naslednji dan po objavi. Številka: 11-7.1/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. Na podlagi 18. in 76. člena Statuta občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06), Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) je Občinski svet Občine Trzin na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel Dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2021 10 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 V Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2021 se: - v tč. 1. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja Občine Trzin dodajo nove številke: 54. Parc. st. 1049/4 (ID znak: parcela 1961 1049/4) 9.000,00 Nakup zemljišča parc. št. 1049/4, v izmeri 234 m2 (ID znak: parcela 1961 1049/4), saj gre za zemljišče, ki je javna infrastruktura. 55. Parc. st. 1170/3 (ID znak: parcela 1961 1170/3), parc. st. 1170/1 (ID znak: parcela 1961 1170/1), parc. st. 1165/2 (ID znak: parcela 1961 1165/2), parc. st. 1171/4 (ID znak: parcela 1961 1171/4), parc. st. 1164/3 (ID znak: parcela 1961 1164/3), parc. st. 1163/4 (ID znak: parcela 1961 1163/4), parc. st. 1166/3 (ID znak: parcela 1961 1166/3), parc. st. 1179/1 (ID znak: parcela 1961 1179/1), parc. st. 1180/9 (ID znak: parcela 1961 1180/9), parc. st. 1180/11 (ID znak: parcela 1961 1180/11), parc. st. 1180/10 (ID znak: parcela 1961 1180/10) 92.000,00 Nakup zemljišč, v skupni izmeri cca 2625 m2, saj gre za zemljišča, kjer poteka občinska infrastruktura. 56. Parc. st. 1573/17 (ID znak: parcela 1961 1573/17) 2.500,00 Nakup zemljišča parc. št. 1573/17, v izmeri 70 m2 (ID znak: parcela 1961 1573/17), saj gre za zemljišče, kjer poteka občinska infrastruktura. Številka »2.923.810,00« v rubriki »Orientacijska vrednost skupaj« se črta in nadomesti s številko »3.027.310,00«. V Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2021 se: - v tč. 2. Načrt razpolaganja nepremičnega premoženja Občine Trzin dodajo nove številke: 37. Parc. št. 1573/35 (ID znak: parcela 1961 1573/35) 27.000,00 Prodaja delov zemljišča parc. št. 1573/35, v izmeri cca 320 m2 (ID znak: parcela 1961 1573/35), za namene zaokrožitve funkcionalnega zemljišča. Občina parcele ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. Številka »551.563,13« v rubriki »Orientacijska vrednost skupaj« se črta in nadomesti s številko »578.563,13«. Dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2021 se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in prične veljati naslednji dan po objavi. Številka: 11-7.2/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. 11 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Na podlagi 245. člena Zakona o urejanju prostora ZUreP-2 (Uradni list RS, št. 61/17) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na svoji na svoji 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel SKLEP o določitvi statusa javnega dobra v lasti Občine Trzin 2. člen Na nepremičnini iz 1. člena se v Zemljiški knjigi izvede izbris zaznambe statusa grajenega javnega dobra. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. 1. člen Občinski svet Občine Trzin določa status javnega dobra naslednjemu zemljišču v lasti Občine Trzin: Številka: 11-9/2020 Datum: 4. 3. 2020 ZUPAN Peter LOZAR, l. r. Kat. občina Parc. številka površina [m2] 1961-TRZIN 1051/19 172 2. člen Na nepremičnini iz 1. člena se v Zemljiški knjigi izvede zaznamba statusa grajenega javnega dobra. 3. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 11-8/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. Na podlagi 18. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 247. člena Zakona o urejanju prostora ZUreP-2 (Uradni list RS, št. 61/17) je Občinski svet Občine Trzin na svoji 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel SKLEP o odvzemu statusa javnega dobra v lasti Občine Trzin 1. člen Občinski svet Občine Trzin odvzema status javnega dobra naslednjemu zemljišču v lasti Občine Trzin: Katastrska občina Parcelna št. Površina (m2) 1961 Trzin 845/9 28 Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18), 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 4/19) je Občinski svet Občine Trzin na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Končnim poročilom o opravljenem nadzoru nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2018. 2. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Končnim poročilom o opravljenem izrednem nadzoru nad porabo občinskih sredstev pri sporazumni prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI Marjan Golob s. p.. 3. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 11-10/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška cesta 22, 1236 Trzin Številka zadeve: 9001-0009/2019-13 Datum: 18. 2. 2020 12 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Na podlagi Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 27. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 4/19) je Nadzorni odbor občine Trzin na 10. redni seji, dne 17. 2. 2020 sprejel Končno poročilo o opravljenem nadzoru nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2018 Poročilo je dokončni akt Nadzornega odbora Občine Trzin 1. Nadzorni odbor v sestavi: • Marcel Koprol, predsednik • Sabina Zupan, članica • Blanka Jankovič, članica • Tomaž Urbančič, član • Miro Markič, član 2. Člana delovne skupine: • Blanka Jankovič, predsednica • Sabina Zupan, članica 3. Ime nadzorovanega organa: Občine Trzin Mengeška cesta 22 1236 Trzin info@trzin.si Odgovorna oseba nadzorovanega organa: Peter LOŽAR - župan Uvod Nadzorni odbor (v nadaljevanju NO) Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2018. V delovno skupino sta bila imenovana Sabina Zupan in Blanka Jankovič. Delovna skupina se je prvič sestala 28.08.2019 in opravila nadzor nad prejeto dokumentacijo. Na drugi seji dne 23.10.2019 je delovna skupina pregleda pojasnilo od OT. Delovna skupina je na drugi seji sklenila, da zaključi nadzor ter izdela osnutek končnega poročila. Ker nadzorni organ ni prejel odziva od OT, je delovna skupina zaključila nadzor ter izdelala končno poročilo. Namen in cilj nadzora: • preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; • preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin; • poročati o ugotovljenih nepravilnostih; • podati priporočila in predloge za izboljšanje. UGOTOVITVENI DEL Na prvem nadzoru je delovna skupina napravila nadzor nad zahtevano dokumentacijo in jo pregledala. Zahtevali in prejeli smo 5 največji in 5 najmanjših računov ter konto kartico za vso porabo na proračunski postavki 0026 in 0030 za obdobje 01.01.31.12.2018. Na samem nadzor smo dodatno zahtevali še naročilnice in potrdilo o plačilu za zgoraj omenjene račune. Pri nadzoru smo ugotovili naslednje: - pri računu št. KM1-L002-146 v znesku 1.359,99€ od dobavitelja Gabrijela Stojkovic s. p. je bila na računu obračunana hrana za 120 kosov meso s prilogo po naročilnici N170362 z dne 14.12.2017. - pri računu št. KM1-L002-115 v znesku 980,90€ od dobavitelja Gabrijela Stojkovic s. p. je bila na računu obračunana hrana za 120 kosov in 60 kosov meso po naročilnici N180156 z dne 08.06.2018. - pri računu št. 396/17 v znesku 950,00€ od dobavitelja Okrepčevalnica Bistro Mojca Štembal Marjeta s. p. je na računu obračunana gostinska storitev po izdani naročilnici N17038 z dne 21.12.2017. - pri računu št. 102/2018 v znesku 120,00€ od dobavitelja 8.R Osmir Ružnic s. p. je na računu vpisana vsebina, ki pa ni v skladu z izdano naročilnico št. N170381. Vsebina na računu se na naša na drugo prireditev glede vsebine kot tudi datuma opravljane storitve. Na računu je datum opravljanja storitve z dne 25.03.2018, račun pa je bil izdan 11.07.2018. Na zgoraj omenjeni naročilnici pa je Občina Trzin izdala naročilnico z dne 21.12.2017 za moderiranje ob dnevu samostojnosti in enotnosti 2017. 13 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 -pri računu št. 18001 v znesku 400,00€ od dobavitelja Društvo prijateljev mladine Trzin je na računu napisana vsebina sredstva za božične in novoletne prireditve 2018 z opravljanjem datumov storitve 04.01.2018. Občina Trzin pa je izdala naročilnico št. N170355 z dne 11.12.2017 z vsebino organizacije božične predstave-promocije. Glede na vsebino naročilnice se domnevamo, da je bila naročena storitev opravljena do konec leta 2017 in ne v letu 2018, kot je to razvidno iz računa. DS je na nadzoru ugotovila, da je na PP: 0026-Občinske prireditve, proslave in priznanja odprt konto 402001-Čistilni material in storitve. Na tem kontu je vknjižen strošek čiščenja dvorane KUD-a v skupnem znesku 61,00€. DS je zahtevala tudi interni akt, ki določa poslovanje glede protokolarnih dogodkov. Na samem nadzor nam je bilo pojasnjeno, da zgoraj omenjenega akta Občina Trzin nima, ker ni obvezen. Delovna skupina je na OT naslovila vprašanja z zvezi z gornjimi ugotovitvami in sicer: 1. Prosimo vas, da nam pojasnite opredelitev 120 kosov dobavljenega blaga meso s prilogami na pogostitvi ob prednovoletnem srečanju starostnikov po naročilnici N170362 z dne 14.12.2017. 2. Prosimo vas, da nam pojasnite opredelitev 120 kosov in 60 kosov dobavljenega blaga meso s prilogami na pogostitvi na proslavi ob dnevu Državnosti po naročilnici N180156 z dne 08.06.2018. 3. Prosimo vas za pojasnilo katere gostinske storitve po naročilnici N170380 z dne 21.12.2017 so bile obračunane. 4. Prosimo vas za pojasnilo zakaj ste odobrili prejem in izplačilo računa z napačno vsebino kot tudi z datumov opravljanja storitve po naročilnici N170381 z dne 21.12.2017. 5. Prosimo vas za pojasnilo kdaj točno je bila izvedena storitev po vaši izdani naročilnici N170355 z dne 11.12.2017. 6. Ali je prav, da je na PP: 0026-Občinske prireditve, proslave in priznanja odprt konto 402001-Čistilni material in storitve, ker je postavka namenjena za stroške protokolarnih dogodkov? 7. Prosimo vas za pojasnilo, zakaj je nastal dvakratni strošek čiščenja KUD-a na kontu 402001? 8. Zanima nas kako izvedete postopek glede podelitve občinskih priznanj za denarne nagrade in priznanja (izbor nagrajenca, določitev višine denarne nagrade, priznanja). 9. Prosimo vas še za podatek za prejem računov, ki ste nam jih dostavili (5 največjih in 5 najmanjših računov), da preverimo pravilnost datumov izplačil. Občina Trzin je dne 18.09.2019 posredovala odgovore in sicer: Pri točki 1., 2., 3. je OT podala ustrezne odgovore. Pri točki 4. nam je OT podala odgovor, da računa nismo zavrnili, ker so bili z gostinskimi uslugami na proslavi ob dnevu samostojnosti in enotnosti zelo zadovoljni. Proslava in pogostitev je bila 26.12.2017 tako program in pogostitev sta bila zelo pohvaljena. V zvezi z podano ugotovitvijo in odgovorom OT ugotavljamo, da je bila storitev opravljana dne 26.12.2017. Dobavitelj 8.R Osmir Ružic s.p. pa je OT izdal račun št. 102/2018 z opravljanjem datumom storitve z dne 25.03.2018, ki je bil izdan z dne 11.07.2018. Na računu je tudi napačno napisan datum izdaje naročilnici št. N170381 in sicer 21.12.2018, namesto pravilno 21.12.2017. Na dalje je na omenjenem računu napačno naveden datum moderiranje proslave v Trzinu 25.03.2018, namesto 26.12.2017. Pri točki 5. nam je OT podala napačni odgovor. Na same nadzoru dne 23.10.2019 smo zahtevali od občinske uprave pravi odgovor. Prejeli smo odgovor, da je bila prireditev dne 23.12.2017 iz česa izhaja, da je ponovno datum opravljanja na dobaviteljevem računu napačno navede in sicer dne 04.01.2018. Pri točki 6., 7. in 8. je OT podala ustrezna pojasnila. Pri točki 9. so nam bili na samem nadzoru dne 23.10.2019 podani novi dokumenti odredba za izplačilo na ketrih je pravilno naveden datum prejema račun in valuta odredbe. Iz navedenih dokumentov je razvidno, da OT pri izplačilu računov pravilno upošteva 30 dnevni plačilni rok. Razen pri enem račun št.: KM1-L002-146 v znesku 1.359,99€ je bil račun plačan z zamudo 4 dni zaradi izpada paketa ob preverjanju. 14 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 KONČNE UGOTOVITVE Nadzorni odbor je ugotovil, da je OT sprejela račun, ki ni bil izdan v roku 8 dni po opravljanju storitve oz. dobave blaga. Kot je razvidno iz računa, je dobavitelj izdal OT račun skoraj 4 mesece in pol po opravljeni storitvi. Glede na navedene nepravilnosti, bi morala OT račun št. 102/2018 z dne 11.07.2018 zavrniti ter dobavitelja pozvati, da sama vsebina računa kot tudi datum opravljanja storitve ni pravilno z izdano naročilnico št. N170381 z dne 21.12.2017. Hkrati bi morala OT pozvati dobavitelja, ker v predpisanem roku 8. dni po opravljani storitvi dobavitelj ni izdal računa. Nadzorni odbor je ponovno ugotovil, da je OT sprejela račun od izstavitelja računa Društvo prijatelja mladine Trzin z napačnim datumom opravljanja storitve, ki ga je izstavitelj izdal. Datum opravljanja storitve bi morala biti dne 23.12.2017 in ne kot navaja izdajatelj na svojem računu št.: 18001 dne 04.01.2018. Nadzorni odbor meni, da bi morala OT zavrniti račun, ker ni pravilno datiran datum opravljanja storitev na izdanem računu. Pri preverjanju upoštevanju plačilnih rokov je nadzorni odbor ugotovil, da OT pri plačevanju računov upošteva 30 dnevi rok. PRIPOROČILA Nadzorni odbor priporoča Občini Trzin, da pri pregledovanju prejetih računov striktno pregleduje datume opravljanja storitve oz. dobave blaga in datum izstavitve računa ter tudi samo vsebino računa, ki se na naša na posamezno izdano naročilnico oz. pogodbo. V primeru napačnega datuma opravljanja storitve oz. dobave blaga in datuma izstavitve računa kot tudi napačno vsebino računa, ki se na naša na posamezno izdano naročilnico oz. pogodbo zavrne v predpisanem roku. Predsednik nadzornega odbora: Marcel Koprol, l. r. Člani nadzornega odbora: Marcel Koprol Sabina Zupan Blanka Jankovič Tomaž Urbančič Miro Markič NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška cesta 22, 1236 Trzin Številka zadeve: 9001-0001/2019-76 Datum: 17. 2. 2020 Na podlagi Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 26. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 4/19) je Nadzorni odbor Občine Trzin na 10. redni seji, dne 17. februarja 2020, sprejel Končno poročilo o opravljenem izrednem nadzoru nad porabo občinskih sredstev pri sporazumni prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI Marjan Golob s. p. Poročilo je dokončni akt Nadzornega odbora Občine Trzin 1. Nadzorni odbor v sestavi: • Marcel Koprol, predsednik • Sabina Zupan, članica • Blanka Jankovič, članica • Tomaž Urbančič, član • Miro Markič, član 2. Ime nadzorovanega organa: ODZIV NADZOROVANE OSEBE Občina Trzin Nadzorovana oseba ni podala odziva na osnutek končnega poročila. Občina Trzin Mengeška cesta 22 1236 Trzin info@trzin.si Odgovorna oseba nadzorovanega organa: Peter LOŽAR - župan 15 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 I. Splošni del: Zaradi upravičenih dvomov v cenitveno poročilo in v želji zagotovitve transparentnosti postopka sporazumne prekinitve najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s. p." ter preprečitvi morebitnega oškodovanja občinskega proračuna je Nadzorni odbor Občine Trzin o omenjeni zadevi razpravljal na svojih petih rednih sejah, prvič dne 10.4.2019 še pred sklenitvijo sporazuma in nato 8.5.2019, 3.7.2019, 11.9.2019 ter 4.12.2019. V zvezi s tem je Nadzorni odbor opravil preglede predložene dokumentacije in sprejel sklepe ter priporočila, ki so navedeni v nadaljevanju. Namen in cilj izrednega nadzora: • preveriti skladnost porabo proračunskih sredstev pri sporazumni prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Oblino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI Marjan Golob s.p. • poročati o morebitnih ugotovljenih nepravilnostih občinskim organom in Računskemu sodišču Republike Slovenije; • podati priporočila za ureditev ugotovljenih nepravilnosti. II. Ugotovitveni del: Na 3. redni seji dne 10.4.2019 je Nadzorni odbor Občine Trzin sprejel naslednji sklep: Sklep št. 15: Nadzorni odbor je sklenil, da od Občine Trzin zahteva podatke o načrtih glede Športnega teniškega centra in morebitnih opravljenih cenitvah vložka najemnika tega objekta. Po pregledu predložene dokumentacije je Nadzorni odbor Občine Trzin na 4. redni seji 8.5.2019 pod točko 4/, na kateri se je seznanil z odgovorom Občinske uprave Občine Trzin, ki ga je ocenil kot pomanjkljivega, v nadaljevanju sprejel naslednje sklepe, s katerimi je seznanil Občinsko upravo Občine Trzin: SKLEP št. 4: NO od OT zahteva, da predloži veljavno Pogodbo o najemu zemljišč z najemnikom Taubi Marjan Golob s. p. SKLEP št 5: NO od OT zahteva pojasnilo, zakaj je bil pri ugotavljanju vrednosti preostalih vlaganj uporabljen način hipotetičnih vlaganj in ne dejanskih vlaganj, ki jih je najemnik opravil v času svojega najema zemljišč. SKLEP št. 6: NO ugotavlja, da bi nadaljevanje sedanjega postopka prekinitve najemne pogodbe s sedanjim najemnikom pripeljalo do nesmotrne porabe proračunskih sredstev, kar bi bilo v nasprotju s temeljnimi principi delovanja občinske uprave OT. Zato NO priporoča, da OT z nadaljevanjem postopka prekinitve najemne pogodbe začasno prekine." Na 5. redni seji Nadzornega odbora občine Trzin, ki je potekala 3.7.2019, je Nadzorni odbor pregledal zahtevano predloženo dokumentacijo Občine Trzin in ugotovil, da Občina Trzin postopka ni prekinila in je mnenja Nadzornega odbora Občine Trzin zavrnila z zagotovilom, da sta postopek in višina odškodnine, ki jo je določil neodvisni cenilec, korektno izvedeni. Občinska uprava Občine svetnikov Občinskega sveta Občine Trzin ob sprejemanju rebalansa proračuna za leto 2019 tudi ni obvestila o zadržkih, ki jih je v svojih sklepih v omenjeni zadevi navedel Nadzorni odbor Občine Trzin in je sklenila Sporazum o prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s.p. v višini 65.200,00 EUR. Po izčrpni razpravi je Nadzorni odbor Občine Trzin sprejel naslednji sklep: SKLEP št. 3: Nadzorni odbor je sklenil, da zaradi zavrnitve predloga Nadzornega odbora o prekinitvi postopka sporazumne prekinitve najemne pogodbe in plačila odškodnine, ki izhaja iz cenitvenega poročila, z dne 22. 2. 2019, zahteva od Občine Trzin predložitev pogodbe o plačilu odškodnine ter podatke o tem, kdaj je bila najemniku Taubi Marjan Golob s. p. odpovedana pogodba. Iz pogodbe izhaja, da se objekti ob igriščih, po poteku amortizacijske dobe, neodplačno prenesejo v last najemodajalca. To seveda pomeni, da je potrebno izračunati dejansko preostalo vrednost vlaganj, ne pa vrednost objektov na dan cenitvenega poročila. Iz cenitve tako celo izhaja, da je vrednost igrišč že v celoti amortizirana, medtem ko je za amortizacijsko dobo objektov upoštevana bistveno previsoka amortizacijska doba. Pri tem je pomembno, da najemnik cenilcu ni predložil nobenih podatkov o vloženih vlaganjih in višini sredstev, zato cenilec ocene vrednosti, na podlagi dejanskih finančnih vlaganj, sploh ni mogel opraviti, čeprav se to v pogodbi izrecno zahteva. Po prejemu zahtevane dokumentacije, bo Nadzorni odbor v celotni sestavi opravil izredni nadzor, ker meni, da gre za nesmotrno porabo občinskih sredstev." 16 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Nadzorni odbor Občine Trzin je izredni nadzor zaključil na 8. redni seji 4.12.2019 in sprejel sklep, da pošlje dokumentacijo o prekinitvi najemne pogodbe in plačilu odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI MARJAN GOLOB s-p. v pregled Računskemu sodišču Republike Slovenije. V svojih odzivih je, ob predložitvi zahtevanih dokumentov, Občina Trzin mnenja Nadzornega odbora Občine Trzin zavrnila z zagotovilom, da sta postopek in višina odškodnine, ki jo je določil neodvisni cenilec, korektno izvedeni. Občinska uprava Občine svetnikov Občinskega sveta Občine Trzin ob sprejemanju rebalansa proračuna za leto 2019 tudi ni obvestila o zadržkih, ki jih je v svojih sklepih v omenjeni zadevi navedel Nadzorni odbor Občine Trzin in je sklenila Sporazum o prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s. p. v višini 65.200,00 EUR. Nadzorni odbor je na svoji redni 6 seji dne 11.9.2019 pri skrbnem pregledu posredovane dokumentacije ugotovil, da je Občina Trzin s TAUBI MARJAN GOLOB s. p. sklenila dogovor o prenehanju najemnega razmerja, skladno z najemno pogodbo z dne 12.03.2003. Po citirani najemni pogodbi je najemnik v primeru prenehanja najemne pogodbe pred potekom amortizacijske dobe upravičen do povrnitve neamortiziranega dela vlaganj. Iz uvodnih ugotovitev sporazuma o prenehanju najemnega razmerja z dne 26. 06.2018 izhaja, da naj bi bila dogovorjena amortizacijska doba 40 let, kar pa ne drži in kaj takega iz najemne pogodbe z dne 12.03.2003 ne izhaja. Najemna pogodba z dne 12.03.2003 je v celoti nadomestila staro najemno pogodbo, ki je s sklenitvijo nove pogodbe prenehala veljati in nima nobenih določb o trajanju amortizacijske dobe zgrajenih objektov, kar seveda pomeni da je potrebno upoštevati predpisano amortizacijsko stopnjo, ki za nepremičnine znaša 3% letno in torej v letu 2018 znaša 84%, teniška igrišča pa so tudi po ugotovitvi izvedenca efektivno že v celoti amortizirana, kar seveda pomeni, da so po poteku amortizacijske dobe že neodplačno prešla v last najemodajalca. V nadaljevanju je Nadzorni odbor tudi menil, da iz izvedenskega mnenja in pojasnil jasno izhaja, da izvedenec sploh ni ocenjeval preostale višine neamortiziranega dela vlaganj, temveč sedanjo vrednost objektov, kar je v popolnem nasprotju s sklenjeno pogodbo. Omenjeno najbolj nazorno pokaže pojasnilo izvedenca, kjer "po domače" pojasni, da ima predmet tudi po poteku življenjske dobe še vedno določeno vrednost. Temu dejstvu sicer ni mogoče oporekati, vendar naloga izvedenca ni bila ocenjevanje sedanje vrednosti objektov, temveč preostalo, torej neamortizirano vrednost vlaganj v objekt. To pomeni, da bi bilo potrebno ugotoviti dejansko (in ne hipotetično) vrednost vlaganj, od te vrednosti pa odšteti vrednost amortizacije. Smisel in namen določbe 2. odst. 4. člena najemne pogodbe z dne 12. 03. 2003 je namreč v tem, da se Občina zaradi morebitne predčasne odpovedi pogodbe z vlaganji ne bi okoristila, po poteku dobe v kateri se investicija amortizira, pa igrišča in objekt preidejo v last Občine. To pomeni, da igrišče in objekt v njeno last Občine preidejo že z iztekom amortizacijske dobe in to tudi v času trajanja same najemne pogodbe. Cenitev bi torej morala biti izdelana tako, da bi bilo iz nje moč razbrati višino preostalega neamortiziranega dela dejanskih vlaganj, če preostale vrednosti ni pa ugotovitev, da so vlaganja v celoti amortizirana. V obravnavanem primeru najemnik neodvisnemu cenilcu ni predložil prav nobenih podatkov o višini izvedenih vlaganj, ocena vrednosti hipotetične novogradnje na mesec februar 2019 pa seveda pomeni, da je najemnih prejel preostalo vrednost nepremičnine ne pa preostali vrednost. Pri tem (kljub drugačni oceni) iz samega cenitvenega poročila izhaja, da so vsaj teniška igrišča že v celoti amortizirana, kar po mnenju Nadzornega odbora Občine Trzin pomeni, da je Občina Trzin najemniku igrišč TAUBI MARJAN GOLOB s. p. odškodnino preplačala najmanj za znesek 34.021,26 EUR. III. Končne ugotovitve. 1/ Nadzorni odbor ugotavlja, da način cenitve ni bil izveden skladno z določbami pogodbe, ki izrecno zahteva ugotovitev preostale vrednosti dejansko (ne hipotetično) izvedenih vlaganj, ne pa preostale vrednoti objekta po poteku amortizacijske dobe. Na podlagi cenitve, kot je bila izvedena v obravnavanem primeru igrišča in objekti nikoli ne bi prešli v last Občine, kar potrjuje tudi dodatno pojasnilo z dne 8. 8. 2019, da ima objekt preostalo vrednost praktično do popolnega uničenja. 2./ Ne glede na višino izračunane prestale vrednosti nepremičnine, že iz samega cenitvenega poročila izhaja, da so vsaj teniška igrišča že v celoti amortizirana. Občina Trzin je tako plačala odškodnino za objekt, ki je skladno z najemno pogodbo z dne 17 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 12.03.2003 že prešel v njeno last, kar predstavlja oškodovanje sredstev občinskega proračuna najmanj za znesek 34.021,26 EUR. 3/ Nadzorni odbor tudi ugotavlja, da je cenitev izvedena na dan 22.02.2019, torej več kot eno leto pred dogovorjenim prenehanjem najemnega razmerja, kar seveda pomeni, da je najemnik še dodatno obogaten za znesek enoletne amortizacije. Najemnik je namreč do povračila neamortizirane vrednosti vlaganj lahko upravičen šele z iztekom odpovednega roka, torej s trenutkom, ko je poslovni prostor dolžan izprazniti. 4/ Nadzorni odbor je izredni nadzor zaključil na 8. redni seji dne 4.12.2019 in sklenil, da bo zaradi ocenjevanja učinkovitosti in gospodarnosti porabe občinskih proračunskih sredstev, v skladu s 1. odstavkom 29. člena Poslovnika o delu Nadzornega odbora v 15 dneh po sprejetju omenjenega sklepa poslal Računskemu sodišču v pregled dokumentacijo o prekinitvi najemne pogodbe in plačilu odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s. p. Nadzorni odbor je od Občinske uprave Občine Trzin tudi pisno zahteval, da razširi 10. točko 10. redne seje Občinskega sveta, ki je potekala 18.12.2019, da bi s tem sklepom seznanil svetnike Občine Trzin, vendar je bila njegova zahteva s strani župana Občine Trzin zavrnjena. IV: PRIPOROČILA. 1/ Na podlagi sklepa Nadzornega odbora Občine Trzin št. 6, sprejetega na 4. redni seji 8.5.2019, je Nadzorni odbor Občine Trzin Občini Trzin priporočil, da »bi nadaljevanje sedanjega postopka prekinitve najemne pogodbe s sedanjim najemnikom pripeljalo do nesmotrne porabe proračunskih sredstev, kar bi bilo v nasprotju s temeljnimi principi delovanja občinske uprave OT. Zato NO priporoča, da Občina Trzin z nadaljevanjem postopka prekinitve najemne pogodbe začasno prekine." Vendar je Občine Trzin to priporočilo zavrnila, postopka ni prekinila in ob sprejemanju rebalansa proračuna za leto 2019 občinskih svetnikov tudi ni obvestila o zadržkih, ki jih je v svojih sklepih v omenjeni zadevi navedel Nadzorni odbor Občine Trzin. Zato Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin od podpisane pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč »TAUBI« Marjan Golob s. p.« takoj odstopi ter izvede cenitev na podlagi zapisanih pripomb Nadzornega odbora Občine Trzin, ki so del končnih ugotovitev izvedenega izrednega nadzora ter tako prepreči morebitno oškodovanje občinskega proračuna. 2/ Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin po ponovni izvedeni cenitvi pripravi novo pogodbo o plačilu odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s. p." ter jo uvrsti kot samostojno točko na eno od svojih svojo rednih sej Občinskega sveta, kjer bodo svetniki imeli možnost o njej razpravljati in odločati. ODZIV NADZOROVANE OSEBE. V 1. točki prvega odstavka odziva na ugotovitve nadzorovana oseba zapiše, citiramo, "da se ne more strinjati z navedbami NO, da način ni bil izveden skladno z določbami pogodbe. V najemni pogodbi z dne 12.3.2003 je bilo določeno, da neamortizirano vrednost vlaganj najemnika določi cenilec gradbene stroke, ki ga sporazumno določita obe pogodbeni stranki". Nato nadaljuje, citiramo, "Z nadomestilom iz cenitvenega poročila se je strinjal tako najemnik kot tudi občinski svetniki. Ki so se udeležili kolegija župana dne 27.3.2019, na katerem je bilo predstavljeno cenitveno poročilo ter tudi sam način izračuna. V pravilnost in strokovnost cenitvenega izračuna ne dvomimo", konec citata. V 2. točki odziva na ugotovitve nadzorovana oseba zapiše, citiramo, "da ponovno poudarjamo, da da je bilo s pogodbo iz decembra 1990 in najemne pogodbe z dne 12.3.2003 določena oz. predvidena amortizacijska doba, in sicer 40 let, kar velja tako za objekt kot tudi za igrišča. V cenitvenem poročilu je višina nadomestila določena nedvoumno", konec citata. V odzivu na priporočila Nadzornega odbora nadzorovana oseba zavrača ugotovitve Nadzornega odbora in zatrjuje, da ni prišlo do nesmotrne porabe proračunskih sredstev, citiramo, "saj so bila sredstva predvidena v proračunu, torej načrtno, prav tako so bila porabljena namensko", konec citata. 18 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Nadzorovana oseba v tem delu tudi zapiše, citiramo, "da občina Trzin ne bo upoštevala priporočila Nadzornega odbora, da naj takoj odstopi od že sklenjen pogodbe ter izvede cenitev na podlagi pripomb Nadzornega odbora, saj menimo, da za odstop od sporazuma ni pravne podlage", konec citata. SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o delu Nadzornega odbora Občine Trzin v letu 2019. 2. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. STALIŠČE NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN. V zvezi z zavrnitvijo ugotovitev in priporočil Nadzornega odbora Občine Trzin s strani nadzorovane osebe, ki so podane v njenem odzivu, ostaja stališče Nadzornega odbora Občine Trzin nespremenjeno. Nadzorni odbor Občine Trzin ponovno potrjuje ugotovitve iz III. točke izrednega nadzora - Končne ugotovitve -, kot tudi v IV. točki - Priporočila -zapisana in predlagana Priporočila nadzorovani osebi in pričakuje, da jih bo Občina Trzin upoštevala. Nadzorni odbor Občine Trzin tudi ugotavlja, da je bila odločitev, sprejeta na 8. redni seji Nadzornega odbora Občine Trzin, dne 4.12.2019, o seznanitvi Računskega sodišča v petnajstdnevnem roku od sprejetja omenjenega sklepa, z dokumentacijo o prekinitvi najemne pogodbe in plačilu odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s. p., zaradi ocenjevanja učinkovitosti in gospodarnosti porabe občinskih proračunskih sredstev, utemeljena in nujna. Predsednik Nadzornega odbora: Marcel Koprol, l. r. Člani nadzornega odbora: Marcel Koprol, predsednik Sabina Zupan, Blanka Jankovič, Tomaž Urbančič, Miro Markič. Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18) in 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel naslednji Številka: 11-11/2020 ŽUPAN Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. Nadzorni odbor Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 9/09, 51/10,40/12-ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 Odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika o delu Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 4/17) na 9. redni seji, z dne 29. januarja 2020 sprejel POROČILO O DELU NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN V LETU 2019 Delo Nadzornega odbora v letu 2019 je potekalo v skladu z Letnim programom dela Nadzornega odbora občine Trzin, ki ga je Nadzorni odbor sprejel na 2. redni seji dne 04.03.2019 in s katerim je bil seznanjen Občinski svet na 5. redni seji dne 27. 3. 2019. Zaradi konstituiranja v začetku leta 2019 je imel Nadzorni odbor za svoje delo na razpolago nekaj manj kot 9 mesecev časa. Kljub temu je Nadzorni odbor opravil veliko dela, saj se je v lanskem letu sestal na 8. rednih sejah, opravil je 1 korespondenčno sejo ter ob izvajanju nadzorov opravil tudi 19 sestankov svojih delovnih skupin, njegovi člani so se redno udeleževali sej Občinskega sveta Občine Trzin. Člani Nadzornega odbora so se dogovarjali tudi preko svojih privatnih elektronskih naslovov, kjer so predhodno usklajevali nekatere podrobnosti, o katerih so kasneje odločali na svojih rednih sejah. Nadzorni odbor je še posebej spremljal: - Predlog Zaključnega računa Proračuna Občine Trzin za leto 2019; - Predlog Sklepa o seznanitvi s Premoženjsko bilanco Občine Trzin na dan 31.12.2019; 19 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 - Poročilo župana o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta in Rebalans Proračuna Občine Trzin za leto 2019; - Predlog Sprememb Proračuna Občine Trzin za leto 2020; - predloge splošnih in posamičnih aktov Občine. Nadzorni odbor je na skupnih sestankih obravnaval tudi naslednje naloge, ki so v njegovi pristojnosti: - sprejel je nov Poslovnik Nadzornega odbora Občine Trzin; - sprejel in potrdil je Letni program dela Nadzornega odbora za leto 2019; - sprejel sklepe o imenovanju delovnih skupin; - sprejel sklepe o potrditvi predlogov poročil o opravljenih nadzornih pregledih in - sprejel sklepe o potrditvi končnih poročil o opravljenih nadzornih pregledih. Namen in cilj opravljenih nadzorov: • preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; • preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin; • poročati o ugotovljenih nepravilnostih; • podati priporočila in predloge za izboljšanje; poročati o morebitnih ugotovljenih nepravilnostih občinskim organom in Računskemu sodišču Republike Slovenije; • podati priporočila za ureditev ugotovljenih nepravilnosti. I. Predstavitev posameznih nadzorov: 1. Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Prostovoljnemu gasilskemu društvu Trzin za leto 2018 Nadzorni odbor Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev Prostovoljnega gasilskega društva Trzin (v nadaljevanju PGD Trzin) za leto 2018. V Delovno skupino, ki jo je ustanovil Nadzorni odbor Občine Trzin, sta bila na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 imenovana Marcel Koprol in Sabina Zupan. Delovna skupina se je prvič sestala 26. 6. 2019 in opravila nadzor nad prejeto dokumentacijo ter nad naknadno zahtevano dokumentacijo (kartico finančnega poslovanja, zahtevki za izplačila s strani PGD Trzin). Delovna skupina se je drugič sestala 21. 8. 2019, ko je pregledala prejeti odgovor od Občine Trzin, medtem ko PGD Trzin na zahtevo za pojasnilo s strani Delovne skupine ni odgovorilo. Sprejeta priporočila: Občina Trzin Nadzorni odbor Občini Trzin priporoča, da v skladu s podpisano Pogodbo in aneksi o opravljanju lokalne javne gasilske službe v Občini Trzin, od PGD Trzin redno zahteva predložitev Letnega poročila in Letnega programa dela za tekoče leto. Nadzorni odbor smatra, da zapisi v AJPES, ki niso predvideni v Pogodbi in podpisanih aneksih o opravljanju lokalne javne gasilske službe v Občini Trzin, ne morejo veljati kot alternativno nadomestilo zahtevanih dokumentov. Zato Nadzorni odbor Občini Trzin priporoča, da do izpolnitve zakonsko predpisanih zahtev zadrži izplačevanje sredstev iz občinskega proračuna PGD Trzin. Prostovoljno gasilsko društvo Trzin 1/Nadzorni odbor PGD Trzin priporoča, da redno izpolnjuje zakonsko predpisane obveznosti do Občine Trzin, ki jih predvideva Pogodba in podpisani aneksi o opravljanju lokalne javne gasilske službe v Občini Trzin, to je, da jim v rokih posreduje vsa zahtevana letna poročila in programe o svojem delovanju. 2/ Nadzorni odbor PGD Trzin priporoča, da zaradi načela transparentnosti in preprečevanja možnosti za nastanek korupcijskih dejanj, opredeli svojo pridobitveno dejavnost tako, da javno objavi cenike svojih storitev ter pripravi in javno objavi Pravilnik o namenu porabe pridobljenih sredstev iz tega naslova, v katerem bo zapisano, za katere namene bodo prihodki uporabljeni 2. Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Kolesarskemu društvu Felixi za leto 2018 Nadzorni odbor Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev Kolesarskega društva Felixi (v nadaljevanju KD Felixi za leto 2018. V Delovno skupino, ki jo je ustanovil Nadzorni odbor Občine Trzin, sta bila na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 imenovana Tomaž Urbančič in Marcel Koprol. Delovna skupina se je prvič sestala 21. 6. 2019 in opravila nadzor nad prejeto dokumentacijo Občine Trzin. Delovna skupina se je drugič sestala 12. 7 2019, ko je pregledala dokumentacijo prejeto s strani KD Felixi ter zahtevala dodatna pojasnila. Delovna skupina se je tretjič sestala 9.9.2019 in odločila, da nadzor zaključi in pripravi Osnutek končnega poročila nad porabo občinskih sredstev dodeljenih KD Felixi za leto 2018. 20 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Sprejeta priporočila: 1/Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin na novo in jasno opredeli merila za izbiro in dodeljevanje proračunskih sredstev za sofinanciranje posameznih športnih programov, projektov oziroma dogodkov ter pred izplačilom preveri ali so sredstva porabljena izključno za namen za katerega so bila dodeljena. Pri tem je pri projektih in dogodkih, ki ne trajajo celo leto, potrebno zahtevati, da se zahtevek skupaj z vsemi dokazili o izvedbi, vloži v 15. dneh od zaključka posameznega projekta oziroma dogodka, saj bi se že na ta način onemogočilo nedopustno združevanje zahtevkov za več dogodkov oziroma projektov, kot je to primer ravno v obravnavani zadevi. Občina Trzin program športa sofinancira, kar seveda pomeni, da je znesek nad dodeljenimi sredstvi dolžan zagotoviti sam izvajalec. V primeru, če priglašeni zahtevek presega za posamezni namen določena sredstva, je zahtevek v tem presežku potrebno zavrniti, ne pa dopustiti samovoljno prenašanje sredstev med posameznimi programi, projekti oziroma dogodki. 2/ Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin s posebnim pravilnikom jasno in vnaprej opredeli koliko pridobljenih proračunskih sredstev (v odstotku ali absolutnem znesku) se po posameznem programu, projektu ali dogodku lahko nameni za pogostitve članov društva. 3/Nadzorni odbor Občine Trzin nadalje priporoča, da Občina Trzin zavrne izplačilo vseh priglašenih stroškov, ki niso neposredno povezani z namenom za katerega so bili z odločbo dodeljeni. Pri tem Nadzorni odbor Občine Trzin ocenjuje, da sredstva namenjena popravilu koles članov društva, v izdani odločbi niso zajeta pod nobenim izmed navedenih programov, kar jasno izhaja iz čl. 5. Pravilnika in so izvedena izplačila v nasprotju s predpisi. 3. Nadzor nad porabo občinskih sredstev pri preureditvi treh križišč v Obrtno industrijski coni namenjenih Civilni zaščiti za leto 2018 Nadzorni odbor (v nadaljevanju NO) Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev pri preureditvi treh križišč v Obrtno industrijski coni (v nadaljevanju OIC) za leto 2018. V delovno skupino sta bila imenovana Marcel Koprol in Blanka Jankovič. Delovna skupina se je prvič sestala 10.07.2019 in opravila nadzor nad prejeto dokumentacijo ter na samem nadzoru zahtevala še seznam vseh prijaviteljev in njihove oddane ponudbe. Dne 14.08.2019 se je delovna skupina ponovno sestala in pregledala odgovore nadzorovane osebe in sklenila, da zaključi nadzor ter izdela Osnutek končnega poročila, ki so ga člani nadzornega odbora obravnavali na redni seji 11. 9. 2019. Sprejeta priporočila: Občina Trzin 1. Nadzorni odbor priporoča Občini Trzin, da pri pripravi javnih naročil skrbno načrtuje vse potrebne aktivnosti ter jim podredi pripravo zahtevane razpisne dokumentacijo. Tako bi se ob izvajanju del v čim večji meri izognili sklepanju dodatnih aneksov, ki projekt dražijo ter mu zmanjšujejo transparentnost. 2. Nadzorni odbori Občini Trzin priporoča, da njena uprava že na začetku nadzora predloži celotno zahtevano in razpoložljivo dokumentacijo ter tako olajša in skrajša delo delovnim skupinam pri izvajanju nadzorov (kartico finančnega knjigovodstva, celotno dokumentacijo za vsak javni razpis, ki je nadzorovan, vse ponudbe, ki pridejo na javni razpis, sklepe, anekse in druge zapisnike, ki se vežejo na nadzorovani projekt ter ga pojasnjujejo, dokumentacijo o časovnem pregledu vlaganja ponudb, seznam vseh ponudnikov, ki so se prijavili na javni razpis). Tako se bomo izognili nepotrebnim zastojem pri izvajanju nadzoru, do katerih prihaja ob dodatnih zahtevah po manjkajoči ali pomanjkljivo posredovani dokumentaciji. 4. Nadzor nad porabo občinskih sredstev pri razširitvi izhoda iz Obrtno industrijske cone Nadzorni odbor Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev pri razširitvi izhoda iz Obrtno industrijske cone. V delovno skupino sta bila imenovana Marcel Koprol in Blanka Jankovič. Delovna skupina se je prvič sestala 31.07.2019 in opravil nadzor nad prejeto dokumentacijo in na samem nadzoru zahtevala še manjkajočo dokumentacijo, ki nam ni bila predložena. Dne 07.08.2019 je delovna skupina opravila drugi nadzor ter pregledala manjkajočo dokumentacijo in od Občine Trzin zahtevala dodatna pojasnila. Na tretji seji dne 26.08.2019 je delovna skupina pregledala prejeta pojasnila Občine Trzin. Dne 09.10.2019 se je delovna skupina sestala in pregledala odziv Občine Trzin z dne 25.09.2019 ter zaključila nadzor in izdelala končno poročilo. 21 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 Sprejeta priporočila: 1. Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča Občini Trzin, da pri pregledovanju prejete dokumentacije za javni razpis pri datumih preveri datum oddaje ponudnika in datum nastanka ponudbe. Če se datuma ne ujemata, je taka ponudba formalno pravno neveljavna in jo je prejemnik dolžan izločiti, kajti nemogoče je ponudbo zaključiti potem, ko je ponudnik dokumentacijo že odposlal. 2. Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča Občini Trzin, da je potrebna natančnost pri vnosu podatkov pri sistemu plačilnega prometa, saj bi se tako izognili nepotrebnim napakam pri vnosu namena izplačila denarnih sredstev. Namen izplačila je v tem primeru veljavna številka naročilnice, ki se naša na posamezen projekt oz. pogodbo. 3. Nadzorni odbor Občine Trzin Občini Trzin priporoča, da njena uprava predloži v celoti zahtevano dokumentacijo ob začetku vsakega nadzora ter tako olajša delo delovnim skupinam pri izvajanju nadzorov (kartico finančnega knjigovodstva, celotno dokumentacijo za vsak javni razpis, ki je nadzorovan, vse ponudbe, ki pridejo na javni razpis, sklepe, anekse in druge zapisnike, ki se vežejo na nadzorovani projekt, dokumentacijo o časovnem pregledu vlaganja ponudb, seznam vseh ponudnikov, ki so se prijavili na javni razpis). S tem bi se izognili nepotrebnim zastojev ob dodatnih zahtevah po manjkajoči ali pomanjkljivo posredovani dokumentaciji. 5. Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Športnemu društvu Trzin za leto 2018 Nadzorni odbor Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev Športnega društva Trzin (v nadaljevanju ŠD Trzin) za leto 2018. V Delovno skupino, ki jo je ustanovil Nadzorni odbor Občine Trzin, sta bila na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 imenovana Marcel Koprol in Tomaž Urbančič. Delovna skupina se je prvič sestala 30. 5. 2019 in opravila nadzor nad prejeto dokumentacijo ter nad naknadno zahtevano dokumentacijo (kartico finančnega poslovanja, zahtevki za izplačila s strani PGD Trzin). Delovna skupina se je drugič sestala 5.7 2019, ko je pregledala prejeti odgovor od Občine Trzin ter od OT zahtevala dodatna pojasnila. Delovna skupina se je tretjič sestala 9.9.2019 in odločila, da nadzor zaključi in pripravi Osnutek končnega poročila nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Športnemu društvu Trzin za leto 2018. Sprejeta priporočila: Občina Trzin 1/ Nadzorni odbor Občini Trzin priporoča, da je, zaradi preohlapnih kriterijev pri dodeljevanju sredstev letnega Programa športa in kulture, potrebno na novo jasno opredeliti pogoje za pridobitev in dodeljevanje sredstev na način, da se opredeli in razmeji med pojmoma: najem prostorov in izvajanje programa ter odpravi možnost, da se občinska proračunska sredstva v primeru prekoračene v razpisu odobrene porabe na eni proračunski postavki, po prosti presoji skrbnikov pogodb prenašajo iz ene proračunske postavke na drugo. Nadzorni odbor Občine Trzin meni, da bodo samo jasno opredeljeni kriteriji preprečevali sedanje nedopustno stanje, ko lahko skrbnik pogodbe zgolj po lastni presoji opravi prenos proračunskih sredstev iz ene na drugo proračunsko postavko. 2/Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin izdela natančne kriterije, ker so sedanji v razpisnih pogojih za dodelitev sredstev iz letnega programa športa in kulture preohlapni in preveč pavšalni in ne ustrezajo dejansko izvedenim programom in drugim aktivnostim. Nadzorni odbor Občine Trzin namreč ugotavlja, da društva v svojih prijavljenih programih zato, da povečajo svoje zahtevke, najavljajo tudi programe, katerih potem ne izvedejo, denar pa, zaradi možnosti prenašanja sredstev iz ene postavke na drugo postavko, porabijo za namene, za katere porabe proračunskih sredstev niso priglasili. 3/Nadzorni odbor Obline Trzin priporoča da Občina Trzin pri vsaki predložitvi zahtevkov za izplačilo sredstev od pogodbene strani zahteva tudi predložitev vsebinskega poročila o opravljeni aktivnosti, ki naj vsebuje kratek opis dogodka, za katerega so bila proračunska sredstva porabljena. Nadzorni odbor Občine Trzin meni, da mora omenjeni pogoj postati sestavni del razpisnih pogojev za dodelitev sredstev iz vsakoletnega občinskega Programa športa in kulture in ga mora vsebovati tudi vsaka sklenjena Pogodba o dodelitvi sredstev iz Letnega programa športa in kulture, ki jo Občina Trzin sklene s prejemniki občinskih sredstev iz omenjenega programa. Nadzorni odbor Občine Trzin tudi opozarja, da sredstva društvom niso dodeljena pavšalno, ampak na podlagi predloženih programov ter pričakovane porabe sredstev za najem prostorov in površin za izvajanje osnovne aktivnosti društev. 22 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 6/ Izredni nadzor nad porabo občinskih sredstev pri sporazumni prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI Marjan Golob s.p. • podati priporočila za ureditev ugotovljenih nepravilnosti. Sprejeta priporočila: Zaradi upravičenih dvomov v cenitveno poročilo in v želji zagotovitve transparentnosti postopka sporazumne prekinitve najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s.p." ter preprečitvi morebitnega oškodovanja občinskega proračuna je Nadzorni odbor Občine Trzin o omenjeni zadevi razpravljal na svojih petih rednih sejah, prvič dne 10.4.2019 še pred sklenitvijo sporazuma in nato 8.5.2019, 3.7.2019, 11.9.2019 ter 4.12.2019. V zvezi s tem je Nadzorni odbor opravil preglede predložene dokumentacije in sprejel sklepe ter priporočila, ki so navedeni v nadaljevanju. Nadzorni odbor je izredni nadzor zaključil na 8. redni seji dne 4.12.2019 in sklenil, da bo zaradi ocenjevanja učinkovitosti in gospodarnosti porabe občinskih proračunskih sredstev, v skladu s 1. odstavkom 29. člena Poslovnika o delu Nadzornega odbora v 15 dneh po sprejetju omenjenega sklepa poslal Računskemu sodišču v pregled dokumentacijo o prekinitvi najemne pogodbe in plačilu odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s.p. Nadzorni odbor je sklep izvršil 17.12.2019, ko je dokumentacijo o sporazumni prekinitvi sklenitve najemne pogodbe poslal v pregled Računskemu sodišču Republike Slovenije in Ministrstvu za finance Republike Slovenije. Nadzorni odbor je predhodno od Občinske uprave Občine Trzin tudi pisno zahteval, da razširi 10. točko 10. redne seje Občinskega sveta, ki je potekala 18.12.2019, da bi s tem sklepom seznanil svetnike Občine Trzin, vendar je bila njegova zahteva s strani župana Občine Trzin zavrnjena. Nadzorni odbor bo zato s Končnim poročilom o izrednem nadzoru seznanil svetnike Občinskega sveta na prvi redni seji Občinskega sveta Občine Trzin v letu 2020. Namen in cilj izrednega nadzora: • preveriti skladnost porabo proračunskih sredstev pri sporazumni prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Oblino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI Marjan Golob s.p. • poročati o morebitnih ugotovljenih nepravilnostih občinskim organom in Računskemu sodišču Republike Slovenije; 1/ Na podlagi sklepa Nadzornega odbora Občine Trzin št. 6, sprejetega na 4. redni seji 8.5.2019, je Nadzorni odbor Občine Trzin Občini Trzin priporočil, da »bi nadaljevanje sedanjega postopka prekinitve najemne pogodbe s sedanjim najemnikom pripeljalo do nesmotrne porabe proračunskih sredstev, kar bi bilo v nasprotju s temeljnimi principi delovanja občinske uprave OT. Zato NO priporoča, da Občina Trzin z nadaljevanjem postopka prekinitve najemne pogodbe začasno prekine." Vendar je Občine Trzin to priporočilo zavrnila, postopka ni prekinila in ob sprejemanju rebalansa proračuna za leto 2019 občinskih svetnikov tudi ni obvestila o zadržkih, ki jih je v svojih sklepih v omenjeni zadevi navedel Nadzorni odbor Občine Trzin. Zato Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin od podpisane pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč »TAUBI« Marjan Golob s.p.« takoj odstopi ter izvede cenitev na podlagi zapisanih pripomb Nadzornega odbora Občine Trzin, ki so del končnih ugotovitev izvedenega izrednega nadzora ter tako prepreči morebitno oškodovanje občinskega proračuna. 2/ Nadzorni odbor Občine Trzin priporoča, da Občina Trzin po ponovni izvedeni cenitvi pripravi novo pogodbo o plačilu odškodnine med Občino Trzin in najemnikom teniških igrišč "TAUBI MARJAN GOLOB s. p." ter jo uvrsti kot samostojno točko na eno od svojih svojo rednih sej Občinskega sveta, kjer bodo svetniki imeli možnost o njej razpravljati in odločati. 7. Nadzor nad porabo občinskih sredstev izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2018 Nadzorni odbor (v nadaljevanju NO) Občine Trzin je na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad porabo občinskih sredstev nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2018. V delovno skupino, ki jo je ustanovil Nadzorni odbor Občine Trzin, sta bili na 2. redni seji dne 4. 3. 2019 imenovani Sabina Zupan in Blanka Jankovič. Delovna skupina se je prvič sestala 28. 8. 2019 in opravila nadzor nad prejeto dokumentacijo. Na drugi seji dne 23. 10. 2019 je delovna skupina pregleda pojasnila Občine Trzin. Delovna skupina je na 23 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 drugi seji sklenila, da zaključi nadzor ter izdela osnutek končnega poročila, ki so ga člani nadzornega odbora obravnavali na 8. redni seji dne 4. decembra 2019. Nadzorni odbor bo s Končnim poročilom svetnike Občinskega sveta seznanil na prvi redni seji Občinskega sveta v letu 2020. Sprejeta priporočila: Občina Trzin Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12- ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZfisP, 96/15 - ZIPRS16/17 in 13/18) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na 11. redni seji, dne 4. marca 2020, sprejel naslednji Nadzorni odbor priporoča Občini Trzin, da pri pregledovanju prejetih računov striktno pregleduje datume opravljene storitve oz. dobave blaga in datum izstavitve računa ter tudi samo vsebino računa, ki se naša na posamezno izdano naročilnico. V primeru napačnega datuma opravljene storitve oz. dobave blaga in datuma izstavitve računa kot tudi napačne vsebine računa, ki se nanaša na posamezno izdano naročilnico, mora Občina Trzin račun zavrniti v predpisanem roku 8 dni. II. Zaključne misli. Sodelovanje Nadzornega odbora Občine Trzin z občinsko upravo občine Trzin v letu 2019 ocenjujemo kot korektno, čeprav Nadzorni odbor meni, da bi bilo lahko naše sodelovanje še veliko boljše. Kot pomanjkljivost v medsebojni komunikaciji Nadzorni odbor ocenjuje prepočasno odzivanje s strani Občinske uprave Občine Trzin in njeno nepripravljenost za sprejemanje priporočil in upravičenih zahtev Nadzornega odbora. V tem smislu je Nadzorni odbor Občine Trzin v lanskem letu tudi sklenil opozoriti Občinsko upravo Občine Trzin, "da pričakuje, da bo uprava vedno predložila v celoti zahtevano dokumentacijo ob začetku vsakega nadzora ter tako olajšala in skrajšala potreben čas za delo delovnim skupinam pri izvajanju nadzorov. S tem bi se tudi izognili nepotrebnim zastojev ob dodatnih zahtevah po manjkajoči ali pomanjkljivo posredovani dokumentaciji". Številka zadeve: 9001-0001/2019-70 Datum: 29. 1. 2020 PREDSEDNIK NADZORNEGA ODBORA: Marcel KOPROL, l. r. SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z Letnim programom dela Nadzornega odbora Občine Trzin za leto 2020 in ugotavlja, da je program ustrezen. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 11-12/2020 ŽUPAN: Datum: 4. 3. 2020 Peter LOŽAR, l. r. Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 4/19) je Nadzorni odbor Občine Trzin na 9. redni seji, dne 29. januarja 2020, sprejel sklep o L E T N E M P R O G R A M U D E L A NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN ZA LETO 2020 Nadzorni odbor Občine Trzin bo v letu 2020 deloval v okviru pristojnosti, ki so opredeljene v Statutu Občine Trzin in v skladu s Poslovnikom Nadzornega odbora Občine Trzin. 1. V skladu s Statutom občine Trzin in Poslovnikom Nadzornega odbora načrtuje Nadzorni odbor v letu 2020 naslednje naloge: 24 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 4/2020, 20. 3. 2020 • Nadzorni pregled nad tekočim poslovanjem Občine Trzin; • Nadzorni pregled dela zaključnega računa Občine Trzin; • Nadaljevanje nadzora nad investicijo gradnje Doma zaščite in reševanja (DZiR); • Zaključek izrednega nadzora nad porabo občinskih sredstev pri sporazumni prekinitvi najemne pogodbe in plačila odškodnine med Občino Trzin in najemnikom igrišč TAUBI Marjan Golob s. p.; • Zaključek nadzora nad stroški izvedbe protokolarnih dogodkov v letu 2018; • Zaključek nadzora nad porabo sredstev na proračunski postavki 0002 - Materialni in drugi stroški občinskega sveta za leto 2018; • Nadzor nad internimi akti Občine Trzin in pooblastili funkcionarjev in javnih uslužbencev Občine Trzin; • Nadzor nad porabo občinskih proračunskih sredstev KUD Franc Kotar Trzin v letu 2019; • Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Orientacijskemu klubu Trzin za leto 2019; • Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Strelskemu društvu Trzin za leto 2019; • Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Šahovskemu klubu Trzin za leto 2019; • Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Župnijski Karitas Trzin za leto 2019; • Nadzor nad porabo občinskih sredstev dodeljenih Združenju borcev za vrednote NOB Trzin za leto 2019; • Nadzor nad porabo sredstev na PP0334-Prečrpališče Trzin-Mlake, telemetrija; • Nadzor nad porabo sredstev na PP0325-Sanacija cestišča Mlakarjeve ulice (1-8); • Nadzor nad oddajanjem prostorov Mladinskega kluba; • Nadzor nad pregledom postopka pri prodajah parcel in uveljavljanje predkupne pravice Občine Trzin; • Nadzor nad pravilnostjo in vsebino elaborata Javnega komunalnega podjetja Prodnik, v zvezi s cenami komunalnih storitev; • Nadzor nad porabo proračunskih sredstev na PP0022-Občinsko glasilo Odsev za leto 2019. 2. V skladu s Statutom občine Trzin bo Nadzorni odbor lahko obravnaval tudi zadeve, ki jih bo s sklepom določil Občinski svet Občine Trzin ali župan. Pri tem bo upošteval obremenjenost in strokovno usposobljenost svojih članov v okviru svojega dela in sprejel le zadeve, ki spadajo v njegovo pristojnost. 3. Praviloma bodo nadzor opravljali člani Nadzornega odbora, za zahtevnejši nadzor pa bo, v skladu z drugim odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin povabil k sodelovanju ustrezne strokovne sodelavce. 4. Nadzorni odbor pričakuje, da bosta župan in občinska uprava, poleg strokovne in administrativne pomoči v skladu s 1. odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin, pri primeru potrebe zagotovila tudi minimalno obliko izobraževanja članov Nadzornega odbora. 5. Ob koncu leta bo Nadzorni odbor podal poročilo o svojem delu in ga posredoval županu in občinskemu svetu. 6. V letu 2020 bo predvidoma 8 rednih sej Nadzornega odbora in 3o sestankov delovnih skupin, ki izvajajo nadzore. Redno se bodo sestajale tudi delovne skupine, ki bodo na osnovi sklepov, sprejetih na sejah Nadzornega odbora, opravljale nadzorne preglede po sprejetem letnem programu dela Nadzornega odbora. 7. Na osnovi 44. člena Statuta Občine Trzin se sredstva za delo Nadzornega odbora zagotavljajo v občinskem proračunu in so tako že predvidena v proračunu Občine Trzin za leto 2020. Številka zadeve: 9001-0001/2019-71 Datum: 29. 1. 2020 Predsednik nadzornega odbora: Marcel Koprol, l. r. Izdajatelj: Občina Trzin Mengeška cesta 22 1236 Trzin ISSN: 2386-0464 25