Porocni obiCall mcti bcdulni. V zadnjem Casu se je pisalo ter čitalo veliko o beduinih, ki so začeli z judi boj za posest Palestine. Beduini so prebivalci puščav, nestalnih bivališč, zelo bojeviti in mohamedanske vere. Tudi podeželsko javnost bodo zanimali poročni običaji, ki so v navadi med beduinskimi plemeni. Ako je beduin enkrat dorasel za ženitvo, si poišCe ali sam, navadno pa njegov oče nevesto. Beduinke so namreč brez zagrinjal na obrazu in jih je mogoče nemoteno videti. Snubec se pogovori čisto natančno z nevestino materjo glede poroke. Nikdo ne vpraša neveste, ali mara za zakonsko zvezo ali ne. Nekaj tednov pred poročnimi slavnostmi se začnejo zbirati beduini sosedi krog ženinovega šotora. Pripovedujejo eden drugemu razne pravljice, pojejo ter glasno tleskajo z rokami. Vsak drugi ali tretji večer se vrši pred šotorom ženina takozvana »fantasija«. Fantasija ni nič drugega nego nastop plesalke rried godbo in glasnim truš6em. Ako se vršijo ti sestanki v bolj hladnih večerih, zaplapolajo ob čarobnem luninem svitu ognji. Zadnji večer pred poroko je prav posebno slovesen. Vsacega, ki ga zanese pot mimo ženinovega šotora, ga povabijo. Komaj se začne daniti, naznanijo svatbo številni streli iz pušk. Ženske pripravijo posode z rižem in koštruno1 vim mesom. Vse se obleče v na.ibolj praznična oblačila in se nakiti z vsem mogočim. Ko so vsi prapravljeni, pripeljejo kamelo, na koje hrbtu je pritrlen bogato okrašen baldahin (nebo). To kamelo odpravijo s spremstvom po nevesto na njen dom. Ko se vrne kamela z deklico pod baldahinom, mora sedemkrat krog ženinovega šotora. Še le nato jo popelje najstarejSa sorodnica v zaprti šotor. Po stari r-rvadi zbeži ženin pred nevesto. Na pobseru rrm sledijo sorodniki in ga pripe.iejo scve 7. Jahkoto nazaj. S tem je končan poročni obred in se zaCnejo pojedine, petje, kričanje, tleskanje z rokami in streljan.e. Hrumeča zabava se vrši ločeno — ženske posebej in moški za se. Ker so beduini mohamedanci, jim je dovoljeno, imeti tudi dve ali več žen. Ako že ima sin puščave eno ženko in pripelje mlajšo 12 do 15 let staro v svoj šotor, jo mora sprejeti starejša z vso Ijubeznivostjo ter jo peljati v notranjščino novega bivališča. Vsak znak ljubosumja mora starejša zatajiti, ker neomejeni gospodar nad žensko usodo je pri beduinskih plemenih — mož!