SKUPŠCINA OBČINE LJUBLJANA-ŠISKA Skupno zasedanje - Št: 1-06-1/78-129/82 Datum: 23.2.1982 SKRAJŠANi ZAPISNIK 47. skupnega zasedanja z ločenim glasovanjem zbora zdru-ženega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitič-nega zbora, ki je bilo dne 22. februarja 1982 ob 11. uri v sejni dvorani skupščine občine Ljubljana-Šiška, Trg pre-komorskih brigad 1. Sejo je vodil predsednik skupščine tov. Dejak Franc. Predno je prešel na dnevni red, je delegate seznanil, da se naziv f.točke dnevnega reda spremeni tako, da glasi: — osnutek odloka o spremembah in dopolnitvi odloka o urbanističnem programu za območje mesta Ljubljane — osnutek odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o sprejetju generalnega plana urbanističnega razvoja me-sta Ljubljane Točka se spremeni zaradi uskladitve s predlaganimi akti, ki bodo v mestni skupščini. Predsednik skupščine je predlagal naslednjo razširitev dnevnega reda: 1. Predlog sporazuma o ustanovitvi, nalogah in organi-ziranosti skupnosti za izvedbo enotnega programa Ijub-Ijanskih občin za gradnjo objektov iz samoprispevka III 2. Problemska ocena javno-varnostnih razmer za območ-je uprave za notranje zadeve Ljubljana-mesto v letu 1981 3. Kadrovske zadeve — imenovanje žirije za podeljevanje priznanj občine Ljubljana-Šiška Delegati vseh treh zbonov so predlagano razširitev dnev-nega reda soglasno sprejeli. Predsednik skupščine je nato predlagal v sprejem na-slednji dnevni red: ' ' 1. Izvolitev komisije za verifikacijo pooblastil in ugoto-vitev sklepčnosti zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti ter poročilo o navzočnosti delegatov družbeno-političnega zbora 2. Potrditev zapisnika 46. skupnega zasedanja 3. Predlogi in vprašanja delegatov 4. Predlog statutarnega odloka o spremembi predzad-njega odstavka 186. člena statuta občine Ljubljana-Šiška 5. Predlog sprememb in dopolnitev poslovnika skupšči-ne občine Ljubljana-Šiška 6. Predlog smernic za pripravo dokumentov Ljubljana 2000 7. Osnutek odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o urbanističnem programu za območje mesta Ljubljane — osnutek odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o sprejetju generalnega plana urbanističnega razvoja me-sta Ljubljane i > 8. Predlog soglasij k srednjeročnim planom občinskih SIS socialnega varstva in k srednjeročnemu planu občin-ske izobraževalne skupnosti in občinske zdravstvene skup-nosti 9. Osnutek samoupravnega sporazuma o prevzemu skr-bi za varstvo, vzdrževanje in obnavljanje spomenikov, spo-minskih plošč in drugih obeležij NOB in socialistične revo-lucije in postavljanju novih na območju občine Ljubljana-Šlška — poročilo o izvajanju družbenega dogovora o varstvu, vzdrževanju in obnavljanju spomenikov NOB in socialistič-ne revolucije in postavljanju novih na območju občine Ljub-Ijana-Šiška 10. Poročilo o izvajanju družbene skrbi za varstvo bor-cev NOV in drugih vojn, vojaških invalidov, družinskih in-validskih upravičencev in civilnih invalidov vojne v občini Ljubljana-Šiška za leto 1981 11. Poročilo začasnega kolegijskega poslovodnega orga-na o izvajanju ukrepa družbenega varstva in sanacije v Za-vodu športno-rekreacijski center Tivoli Ljubljana ob prene-hanju ukrepa družbenega varstva — predlog sklepa o prenehanju začasnega ukrepa druž-benega varstva DO ŠRC zavod Tivolf 12. Predlog dogovora o usklajevanju davčne politike v letu 1982 13. Predlog za izdajo zakona o spremembah in dopolnit-vah zakona o sistemu državne uprave in o izvršnem svetu skupščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih 2 osnutkom zakona — informacija o uresničevanju zakona o sistemu držav-ne uprave in o izvršnem svetu Skupščine SR Slovemje ter o republiških upravnih organih 14. Osnutek zakona o stavbnih zemljiščih 15. Predlog sporazuma o ustanovitvi, nalogah in organi-ziranosti skupnosti za izvedbo enotnega programa Ijub-Ijanskih občin za gradnjo objektov iz samoprispevka III 16. Problemska ocena javno varnostnih razmer za ob-močje uprave za notranje zadeve Ljubljana-mesto za leto 1981 17. Obravnava gradiva in določitev delegatov za sejo zbora SML, ki bo 4.3. 1932 18. Obravnava gradiva za sejo zbora občin skupščine SR Slovenije, ki bo 24.2.1982 19. Kadrpvske zadeve — imenovanje delegata v odbor samoupravne delavske kontrole Srednje šole za elektroniko, Ljubljana — imenovanje delegata družbenopolitične skupnosti v Svet glsbene šole Franc Šturm, Šiška-Bežigrad — imenovanje delegata v Svet družbenopolitične skup-nostf OŠ heroja Veljka Vlahoviča — imenovanje žirije za podeljevanje priznanj občine Ljubljana-Šiška za leto 1982 Tako predlagani dnevni red so delegati vseh treh zbo-rov soglasno sprejeli. K 1-točki dnevnega reda: IZVOLITEV KOMISIJE ZA VERIFIKACIJO POOBLASTIL IN UGOTOVITEV SKLEPČNOSTI ZBORA ZDRUŽENEGA DELA, ZBORA KRAJEVNIH SKUPNOSTI TER POROČILO O NAVZOČNOSTI DELEGATOV DRUŽBENOPOLITIČNEGA ZBORA Predsednik skupščne je v verifikacijsko komisijo za ugo-tovitev sklepčnosti zbora združenega dela predlagal na-slednje delegate: 1. Cokan Zdenko, kot predsednik 2. Stanko Zlatko, kot član 3. Šubašič Ida, kot član Predlagana komisija je bila soglasno sprejeta. V verifikacijsko komisijo za ugotovitev sklepčnosti zbo-ra krajevnih skupnosti je predsednik predlagal naslednje delegate: 1. Vrhovec ing. Ludvik, kot predsednik 2. Šetina Jože, kot član 3. Lah Borivoj, kot član Delegati so predlagano verifikacijsko komisijo soglasno potrdili. Nato je predsednica družbenopolitičnega zbora tov. No-vak Anica podala naslednje poročilo o navzpčnosti delega-tov družbenopolitičnega zbora. Družbenopolitični zbor šteje 25 delegatskih mest. Na seji je prisotnih 20 delegatov, 5 delegatov pa je bilo od-sotnih. Odsotni so bili naslednji delegati: Bole Mira, opr., Borčnik Štefan opr., Jelen Milena opr., Šavnik Tomaž, Zupančič Kristina. Predsednik verifikacijske komisije za zbor združenega dela tov. Cokan Zdenko je podal naslednje poročilo o na-vzočnosti delegatov: Zbor združenega dela šteje 55 delegatskih mest. Na seji je prisotnih 40 delegatov, kateri so pooblastila oddali, 2 delegata pooblastil nista oddala, 13 delegatov pa je od-sotnih. Odsotni so bili naslednji delegati iz naslednjih konferenc delegacij: 1. Delegat konference delegacij ŽG Centralne delavnice 2. Delegat konference delegacij Iskra ISEZ 3. Delogat kionference delegacij Metalka 4. Delegat konference delegacij Standard Invest, DSSS 5. Delegat konference delegacij Viator, DSSS 6. Delegat konference delegacij Viator, TOZD Delavnice 7. Delegat konference delegacij Šport oprema 8. Delegat konference delegaclj Unitas 9. Delegat konference delegacij PAP, DSSS 10. Delegat konference delegacij OŠ Valentin Vodnik 11. Delegat konference delegacij OŠ Alojz Kebe 12. Delegat konference delegacij Klinični center 13. Delegat konference delegacij V. P. na območju 'občine Delegati zbora združenega dela so glasovali o delegatih brez pooblastila, da lahko prisostvujejo seji in glasujejo, s tem da pooblastilo dostavijo naknadno. Predsednik verifikacijske komisije za zbor krajeVnih skupnosti tov. ing, Vrhovec Ludvik je podal naslednje po-ročilo o navzočnosti delegatov KS: Zbor krajevnih skupnosti šteje 38 delegatskih mest. Na seji je prisotnih 29 delegatov, odsotnih pa je 10 delegatov, en delegat brez pooblastila. Odsotni so bili delegati iz naslednjih delegacij KS: delegat delegacije KS Na jami, delegat delegacije KS Dolomitski odred, delegat de egacije KS Bratov Babnik, : .. ,. ...'^ delegat delegacije KS Vižmarje-Brod, :' delegat delegacije KS Edvard Kardelj, ,'r- delegat delegacije KS Gameljne-Rašica, delegat delegacije KS Vodice, delegat delegacije KS Bukovica-Šinkov turn, delegat delegacije KS Trnovec-Topol. Delegati zbora krajevnih skupnosti so glasovali1 o dele-gatu brez pooblastila, da lahko prisostvuje seji in glasuje, s tem da pooblastilo dostavi naknadno. Po podanih poročilih je predsednik skupščine ugotovil, da so vsi trije zbori sklepčni za sklepanje o vseh točkah dnevnega reda. K 2. točki dnevnega reda: POTRDITEV ZAPISNIKA 46. SKUPNEGA ZASEDANJA Pismeno pripombo na zapisnik sta posredovali delegacija KS Na jami in deiegacija KS Dravlje. Predsednik skupščine je delegate seznanil, da bo pisme-ni odgovor na pripombo delegacije KS Na jami podan v naslednji delegatski prilogi Javne tribune. Na pripombo delegacije KS Dravlje je predsednik ugo-tovil, da je stilistična pripomba glede vodenja sej skup-ščine in glede na podpisovanje zapisnikov, da je bilo v 46. skupnem zasedanju in pri 51. seji zbora združenega dela, 48. seji zbora krajevnih skupnosti in 11. seji SIS socialnega varstva pravilno vodenje sej in tudi pravilno podpisovanje zapisnika. Tov. Jože Šetina, delegat delegacije KS Koseze, je podal prpombo na zapisnik 46. skupnega zasedanja, da pod 5. točko ni bilo navedeno, da je KS Koseze podala pripombo in predlagal, da se tako zapisnik popravi. Zapisnik 46. skupnega zasedanja so delegati vseh treh zborov soglasno sprejeli s pripombo, da se v 5. točki dnevnega reda navede delegacija KS Koseze. K 3. točki dnevnega reda: PREDLOGI IN VPRAŠANJA DELEGATOV Pismeno delegatsko vprašanje so posredovale delegacije KS Na jami, KS Dolomitski odred in KS Dravlje. Predsednik skupščine je delegate seznanil, da bodo od-govori na delegatska vprašanja podani pismeno v delegat-ski prilogi Javne tribune. Na sami seji je delegatsko vprašanje postavil delegat delegacije KS Koseze tov. Jože Šetina, in sicer: Delegacija je razpravljala o dnevnih redih skupščine in predlaga, da se v bodoče dnevnih redov ne razširja na sami seji, ker delegati ne morejo prenesti stališča baze, temveč so to stališča vsakega posameznika. Gradivo naj bi prej prihajalo v delegacije. Glede na delegatsko vprašanje, ki ga je postavila dele-gacija KS Hinko Smrekar, in sicer: »Širijo se govorice, da se nekateri člani IS občine Šiška okoriščajo s sviojim položajem za osebne pridobitve. Konkretno, da je tov. Maj-cen kupil po manjši vrednosli zemljišče v zelenem pasu in dosegel, da se proglasi za zazidljivo ter tako izdal sa-memu sebi gradbeno dovoljenje po skrajšanem postopku. Smatramo, da mora neko skupščinsko telo zadevo raz-iskati in v cilju politične jasnosti govorice javno ovreči, a!i jih v primeru upravičenosti javno obsoditi!« Zadevo je proučila Komisija za družbeno nadzorstvo Skupščine občine Ljubljana-Šiška ter na osnovi vseh zbra-nih dokumentov podala naslednje poročilo: »Komisija za družbeno nadzorstvo ie pri presoji zakoni-tosti upravnega postopka pri pridobitvi liokacijskega in gradbenega dovoljenja v zadevi Saše Majcna ugotovila, da postopek izdaje odločbe o lokacijskem in gradbenem dovoljenju ni bil kršen in je potekal v skladu z zakonskimi predpisi.« . • K 4. točki dnevnega reda: PREDLOG STATUTARNEGA ODLOKA O SPREMEMBI PREDZADNJEGA ODSTAVKA 186. ČLENA STATUTA OB-ČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA O tej točki dnevnega reda je razpravljal odbor za druž-benopolitični sistem, ki na predlog statutarnega odloka ni imel pripomb in ga predlaga skupščini v sprejem. Statutarna komisija na predlog statutarnega odloka ni imela pripomb. Pismeno pripombo je posredovala delegacija KS Hinko Smrekar. S predlogom statutarnega odloka se ne strinja in ne podpira sprejema. Delegata krajevne skupnosti Hinko Smrekar sta po obrazložitvi predsednika skupščine umaknila pismeno pri-pombo delegacije KS Hinko Smrekar, s tem da se dele-gacijo pismeno seznani z utemeljitvami, ki jih je podal predsednik skupščine. Ker ni bilo drugih pripomb, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: : Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema predlog sta-tutarnega odloka o spremembi predzadnjega odstavka 186. člena statuta občine Ljubljana-Šiška. Tako predlagani sklep so delegati soglasno sprejeli. K 5. točki dnevnega reda: PREDLOG SPREMEMB IN DOPOLNITEV POSLOVNIKA SKUPŠČINE OBCINE LJUBLJANA-ŠIŠKA Uvodno obrazložitev k tej točki je podal tov. Franc De-jak, predsednik statutarne komisije. Amandmaje, ki so bili predlagani, so delegati prejeli na mizo. O tej točki je razpravljal odbor za družbenopolitični si-stem, ki je predlagal naslednja amandmaja: Amandma I: Besedilo 2. odstavka 24. člena sprememb in dopolnitev poslovnika skupščine občine Ljubljana-Šiška naj se glasi: »Predsednik zbora je dolžan sklicati sejo zbora, če to zahtevajo predsednik skupščine, izvršni svet, delovno telo skupščine, ena petina konferenc delegacij za zbor združe-nega dela, ena petina delegacij KS za zbor krajevnih skup-npsti oziroma vodstvo posamezne družbenopolitične orga-nizacije, oziroma delegati' te družbenopolitične organizacije v družbenopolitičnem zboru za družbenopolitični zbor. Amandma II: V 3. odstavku 31. člena predloga sprememb in dopolni-tev poslovnika slcupščine občine Ljubljana-Šiška se v 5. vrsti za besedo »podpredsednik« postavi pika in črta be-sedilo: »razen v primerih, ko predsednik določi drugače«. V- 6. vrsti 3. odstavka istega člena se za besedo »skup-ščine« črta vejico in besedilo, ki se glasi: »ki je bil do-ločen, da ga nadomešča«. Statutarna komisija pa predlaga naslednje amandmaje: Amandma I: V 1. členu se v drugi vrsti črta besedilo: »in se nado-mesti z besedilom« »poslovnik IS«. Amandma II: ' V 21. členu se na začetku doda stavek: »doda se nov 48. člen«. Amandma II!: ... V 21. členu se črta 3. alinea. ' " Amandma IV: V 24. členu se v zadnji vrsti 1. odstavka postavi vejica za besedo »delegacij« in za besedo »zboru«. Amandma V: Prva alinea v 37. členu se spremeni tako, da se glasi: »druga, tretja in četrta alinea se prenesejo v 142. člen poslovnika skupščine občine Ljubljana-Šiška«. O tej točki dnevnega reda so razpravljali še vsi drugi skupščinski odbori in komisije in na predlog sprememb in dopolnitev poslovnika niso imeli pripomb. Pismene pripombe je posredovala delegacija KS Zg. Ši-ška, v kateri predlaga dva amandmaja, in sicer: Amandma: V 21.členu sprememb in dopolnitev poslovnika se črta 3. alinea. . . _ ... - ... , . Amandma: Dopolni se 142. člen poslovnika skupščine občine Ljub-Ijana-Šiška, tako da se dodajo naslednje alinee: — k srednjeročnemu in dolgoročnemu programu razvoja posameznih dejavnosti v mestu, — k regionalnemu prostorskemu planu Ijubljanske re-9ije, — k urbanističnim programom in urbanističnim načrtom. Predsednik skupščine fe predlagal, da se upošteva samo prvi amandma delegacije KS Zg. Šiška, ker je drugi amand-ma predlagala že statutama komisfja. Amandma je posredovala tudi delegacija KS Komandant Stane, in sicer: Amandma: V 3. odstavku 31. člena, 2. stavek za besedami: »ko predsednik določi drugače« se pika nadomesti z vejico in dodajo besede: »v dogovoru s podpredsednikom«. V razpravi je sodeloval tov. Rado Rotar, delegat delega-cije KS Komandant Stane* v kateri umika amandma, ker je istega predlagal že odbor za, družbenopolitični teistem. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednje amandmaje: Amandma št. 1: ' Besedilo 2. odstavka 24. člena sprememb in dopolnitev poslovnika skupščine občine Ljubljana-šiška naj se glasi: »Predsednik zbora je dolžan sklicati sejo zbora, če to zahtevajo predsednik skupščine, izvršni svet, delovno telo skupščine, ena petina konferenc delegacij za zbor zdru-ženega dela, ena petina delegacij KS za zbor krajevnih skupnosti, oziroma vodstvo posamezne družbenopolitične organizacije, oziroma delegati te družbenopolitične orga-nizacije v družbenopolitičnem zboru za družbenopolitični zbor«. Predlagani amandma je bil soglasno sprejet. Amandma št. 2: V 3. odstavku 31. člena predloga sprememb in dopolni-tev poslovnika skupščine občine Ljubljana-Šiška se v 5. vrsti za besedo »podpredsednik« postavi pika in črta be-sedilo: »razen v primerth, ko predsednik določi drugače«. V 6. vrsti 3. odstavka istega člena se za besedo »skup-ščine« črta vejica in besedilo, ki se glasi: »ki je bil do-ločen, da ga nadomešča«. Predlagani amandma je bil soglasno sprejet. Amandma št. 3: ' V 1. členu se v drugi vrsti črta besedilo: »in se nado-mesti z besedilom« »poslovnik IS«. Predlagani amandma je bil soglasno sprejet. Amandma št. 4: V 21. členu se na začetku doda stavek: »doda se nov 48. člen«. Predlagani amandma je bil soglasno sprejet. Amandma št. 5: V 21. členu se črta 3. alinea. '* Predlagani amandma je bil soglasno sprejet. Amandma št. 6: V 24. členu se v zadnji vrsti prvega odstavka postavi vejica za besedio »delegacij« in za besedo »zboru«. Predlagani amandma je bil soglasno sprejet. Amandma št. 7: Prva alinea v 37. členu se spremeni tako, da se glasi: »druga, tretja in četrta alinea se prenesejo v 142. člen po-slovnika skupščine občine Ljubljana-Šiška«. Predlagani atnandma je bil soglasno sprejet. Sklep: Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema predlog spre-memb in dopolnitev poslovnika skupščine občine Ljublja-na-Šiška s predhodno sprejetimi amandmaji. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. K 6. točki dnevnega reda: PREDLOG SMERNIC ZA PRIPRAVO DOKUMENTOV UUBLJANA 2000 Uvodno obrazložitev k tej točki je poda! tov. Peter Ho-čevar, predsednik komiteja za družbeno planiranje in go-spodarstvo. O tej točki dnevnega reda so razpraVljali: Odbor za urbanizem, stanovanjsko in komunalno gospo-darstvo ugotavlja, da je besedilo smernic doživelo bistve-ne spremembe glede na podane pripombe, meni pa, da še vedno ni v zadostni meri obdelana in opredeljena regio-nalna delitev funkcij občin v širšem Ijubljanskem prostoru. Ta pomanjkljivost mora biti odpravljena z dogovorom o te-meljih plana. Odbor za družbenoekonomske odnose sprejema stališča in podana sklepa izvršnega sveta občinske skupščine In predlaga skupščini, da da soglasje k d.opolnjenemu pred-logu smernic Ljubljana 2000. Normativno-pravna komisija priporoča izvršnemu svetu, naj pri nadaljnjih fazah priprave planskih dokumentov Ljub-Ijana 2000 upošteva sprejeti odlok o obvezni priprav*i do-kumentov Ljubljana 2000, ki ga je sprejela skupščina ob-čine Ljubljana-Šiška. Izvršni svet občinske skupščine je posredoval naslednje stališče: Na osnovi sklepov in stališč skupščine občine Ljubljana-Šiška do predloga smernic za pripravo dokumentov »Ljub-Ijana 2000«, katere je zavzela skupščina 1. 2. 1982, je .'iz-vršni svet deloval pri dopolnjevanju predloga. Pri tem iz-vršni svet ugotavlja, da so pripombe upoštevane v naj-večji možni meri, razen pripomb, ki zahtevajo daljši čas in se nanašajo na: a) intenzivno vključevanje znanstvenih institucij in znan-stvenih delavcev v delo pri pripravi smernic, b) skrčenje teksta. Besedilo, ki zajema povzetek razvojnih usmeritev po ob-činah, je v podpoglavju 5.4. občine Ljubljana-Šiška dopol-njeno in sedaj odraža realno stanje. Poleg tega je gradivo dopolnjeno z novim poglavjem »Medobčinsko sodelovanje«, ki ugotavlja, poleg navedb v drugih poglavjih, izpolnitev pripomb zborov skupščine Ljubljana-Šiška glede izenačevanja življenjskih pogojev in zagotavljanja socialistične solidamosti na področju svo-bodne menjaVe dela in družbenih dejavnosti. Izvršni svet je obravnaval dopolnjen predlog 9. 2. in 17. 2. na svojih sejah. Pri tem je ugotovil, da dopolnjeni predlog upošteva skoraj vse pripombe, katere je posredo-vala naša skupščina. Zato se predlaga skupščini naslednji' predlog sklepa: 1. Skupščina občine daje soglasje k dopolnjenemu pred-logu smernic za pripravo dokumentov Ljubljana 2000 in sprejema te smemice v tistem delu,, ki se nanašajio na občino Ljubljana-Šiška. 2. Skupščina zadolžuje izvršni svet, da preuči v pripravi nadaljnje faze planskih dokutnentov Ljubljana 2000, t.j. pri osnutku dolgoročnega plana, vprašanje izdelave samostoj-nega dolgoročnega plana v skladu z Dogovorom o načinu, vsebini in postopkih družbenega planiranja v Ljubljani. Pismene pripombe so posredovale delegacije KS Zg. Ši-ška, KS Milan Majcen, KS Stanežiče-Medno, KS Koseze. V razpravi sta sodelovala delegat delegacije KS Koseze tov. Jože Šetina in tov. Aleš Šarc, pomočnik direktorja za-voda za družbeno planiranje Ljubljana. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednja sklepa: 1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje k do-polnjenemu predlogu smernic za pripravo dokumentov Ljubljana 2000 in smernice sprejema v tistem delu, ki se nanaša na občino Ljubljana-Šiška. 2. Skupščina občine Ljubljana-Šiška zadolžuje izvršni svet, da prouči v pripravi nadaljnje faze planskih dokumen-tov Ljubljana 2000, to je pri osnutku dolgoročnega plana, vprašanje izdelave samostojnega dolgoročnega plana v skladu z Dogovorom o načinu, vsebini in postopkih druž-benega planiranja v Ljubljani. r Predlagana sklepa sta bila soglasno sprejeta. K 7. točki dnevnega reda: osnutek: odloka o spremembi in dopolnitvi od-loka o urbanističnem programu za območje me-sta ljubljane — OSNUTEK ODLOKA O SPREMEMBI IN DOPOLNITVI ODLOKA O SPREJETJU GENERALNEGA PLANA URBANI-STIČNEGA RAZVOJA MESTA LJUBLJANE Uvodno obrazložitev k tej točki dnevnega reda je podal tov. Boštjan Hočevar. O tej točki dnevnega reda je razpravlja! odbor za urbani-zem, stanovanjsko in komunalno gospodarstvo. Odbor ima naslednje pripombe oziroma predloge: 1. V 5. členu odloka naj se opredeli širina novega kori-dorja ter potek ukinjenih tras. 2. V 8. členu odloka naj se v 1. odstavku spusti navedba 2. člena tega odloka. Menimo, da bi bilo neumestno za ukinjen zazidalni otok zahtevati izdelavo zazidalnega na-črta. ¦ ¦;¦¦¦ v-:-i-" ¦¦- :•¦ '. .'¦¦¦'¦¦-: ¦•-¦-¦?v-. -3- 3. Odbor predlaga izvršnemu svetu in pristojnemu uprav-nemu organu, da se opravi javna razgrnitev in javna obrav-nava predlaganih sprememb in dopolnitev v vseh prtza-detih krajevnih skupnostih. lzvršni svet predlaga skupščini v sprejem naslednje predloge sklepov: 1. Skupščina naj da soglasje na predloženi osnutek od-loka o spremembi in dopolnitvi odloka o urbanističnem programu mesta Ljubljane in nima pripomb na predloženo gradivo. 2. Skupščina naj da na predloženi osnutek odloka o spre-membi in dopolnitvi odloka o sprejetju generalnega plana urbanističnega razvoja mesta Ljubljane naslednje pripombe: — v 4. členu se v točki c) spremeni tekst pri aline-jama 2 in 3 tako, da se na novp glasi: 2. Šl 2 del v namembnost za stanovanjsko gradnjo z oznako ŠS 103 Litostroj; 3. ŠR 2/3 del v namembnost za proizvodno dejavnost z oznako ŠP 2 Litostroj. 3. Skupščina naj da soglasje na predloženi osnutek od-loka o spremembi in dopolnitvi odloka o sprejetju general-nega plana urbanističnega razvoja mesta Ljubljane, upo-števajoč dane pripombe. 4. Razen predlogov sprememb in dopolnitev, katere obravnava zgoraj predloženi osnutek sprememb in dopol-nitev odloka o sprejetju plana urbanističnega razvoja me-sta Ljubljane, je izvršni svet predlagal še dodatne predloge sprememb in dopolnitev plana urbanističnega razvoja me-sta Ljubljane in jih posredoval predlagatelju z zahtevo, da jih vključi v predloženi paket sprememb in dopolnitev. Izvršni svet mesta Ljubljane je dodatne predloge spre-memb in dopolnitev sprejel in tudi sprejel sklep o poclalj-šanju javne razgrnitve predlogov sprernemb in dopolnitev generalnega plana urbanističnega razvoja mesta Ljubljane. Izvršni svet predlaga skupščini, da podpre in da soglas-je na dodatne predloge izvršnega sveta, ki se morajo skladno s podaljšano javno razgrnitvijo pripraviti ozinoma vključiti kot amandmaji v fazi med osnutkom in predlogom teh odlokov. Torej je potrebno zagotoviti istočasno spreje-manje cetotnega paketa sprememb in dopolnitev plana ur-bamističnega razvoja mesta Ljubljane. Dodatni predlogi sprememb in dopolnitev odloka o spre-jetju generalnega plana urbanističnega razvoja mesta Ljub-Ijane za področje občine Šiška so naslednji: — ŠP 2 — vzpostavitev stanovanjskega otoka na območ-ju ulice Milčinskega; — ŠR 7 — Koseze — prekvalifikacija zazidalnega otoka v ŠR — centralne dejavnosti za zagotovitev možnosti iz-vajanja programa tržnice na območju občine Ljubljana-Šiška; — ŠR 10/2 in ŠR 10/1 Dravlje, prekvalifikacija namemb-nosti površin v ŠO — centralne deajvnosti za zagotovitev izvajanja programa postaje milice in gasilske brigade; — ŠS11/3, ŠR11/8 in ŠM 11/1-1, 2 Stanežiče — pre-kvalifikacija navedenih zazidalnih otokov v kmetijske in gozdne površine na podlagi sprejetih sprememb in dopol-nitev družbenega plana za potrebe kmetijske in gozdne de-javnosti; — ŠS 111/2 Vižmarje pod klancem — prekvalifikacija zazidljivih površin v kareju A in B v kmetijske površine na podlagi sprejetih sprememb in dopolnitev družbenega plana za potrebe kmetijske in gozdne proizvodnje; — ŠS 1/1, ŠS 101 Stara Šiška — vzpostavitev proizvod-nih otokov za zagotavljanje dejavnosti DO Slovin, Fructal-Alko in Drogerija; — sprememba trase Poti spominov in tovarištva na od-seku ŠR2/4, ŠM 1/3 in ŠM 1/4 kot zagotovilo razvoja pro-izvodnih dejavnosti za potrebe Plinarne. 6. Izvršni' svet predlaga skupščini, da se da delepatom na skupnem zasedanju skupščine mesta pooblastilo za eventualno usklajevanje novih predlogov za področja izven občine Šiška. Pismene pripombe sta posredovali delegacija KS Hinko Smrekar in delegacija KS Litostroj. V razpravi so sodelovali delegat delegacije KS Koseze, delegat delegacije KS Hinko Smrekar in delegat delegacije KS Vižmarje-Brod. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednje sklepe: 1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje osnut-ku odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o urbanistič-nem programu za območje mesta Ljubljane. 2. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje k osnulku odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o spre-jetju generalnega plana urbanističnega razvoja mesta Ljubljane s predlaganimi dopolnitvami izvršnega sveta in odbora za urbanizem, stanovanjsko in komunalno gospo-darstvo. 3. Skupščina občine zadolžuje izvršni svet, da do seje skupščine mesta Ljubljane uskladi stanje glede pripomb deiegacije KS Koseze o lokaciji tržnice. Delegati zbora združenega dela in družbenopolitičnega zbora so predlagane sklepe soglasno sprejeli. Pri zboru krajevnih skupnosti pa so se štirje delegati vzdržali pri glasovanju. K 8. točki dnevnega reda: PREDLOGI SOGLASU K SREDNJEROČNIM PLANOM OB-ČINSKIH SIS SOCIALNEGA VARSTVA IN K SREDNJEROČ-NEMU PLANU OBČINSKE IZOBRA2EVALNE SKUPNOSTI IN OBČINSKE ZDRAVSTVENE SKUPNOSTI O tej točki dnevnega reda je razpravljala normativno-pravna komisija in na predlog soglasij ni imela pripomb. Pismenih pripomb nismo prejeli. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednje sklepe: .1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje z vi-dika socialnega varstva k: — planu občinske skupnosti socialnega skrbstva, — planu občinske skupnosti otroškega varstva, — planu občinske skupnosti za zaposlovanje, — planu občinske zdravstvene skupnosti in — planu občinske izobraževalne skupnosti. Ugotovitev: k planu samoupravne stanovanjske skupno- sti je občina Ljubljana-Šiška dala soglasje že 2. 10. 1980. 2. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje k dru-gemu delu plana občinske zdrastvene skupnosti. 3. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje k dru-gemu delu plana občinske izobraževalne skupnosti. Predlagani sklepi so bili soglasno sprejeti. K 9. točki dnevnega reda: OSNUTEK SAMOUPRAVNEGA SPORAZUMA O PREVZE-MU SKRBI ZA VARSTVO, VZDRŽEVANJE IN OBNAVLJA-NJE SPOMENIKOV, SPOMINSKIH PLOŠČ IN DRUGIH OBE-LEŽIJ NOB IN SOCiALlSTIČNE REVOLUCIJE IN POSTAV-LJANJE NOVIH NA OBMOČJU OBČINE LJUBUANA-ŠIŠKA — POROČILO O IZVAJANJU DRUŽBENEGA DOGOVORA O VARSTVU, VZDR2EVANJU IN OBNAVLJANJU SPOMENI-KOV NOB IN SOCIALISTIČNE REVOLUCIJE IN POSTAV-UANJU NOVIH NA OBMOČJU OBČINE UUBLJANA-ŠIŠKA Predsednik skupščine je delegate seznanil, da je o tej točki dnevnega reda razpravljal odbor za družbenopolitični sistem in sprejel naslednje pripombe: da je potrebno pred oblikovanjem predloga samoupravnega sporazuma ugoto-viti, kaj je s samoupravnim sporazumom, ki je bil v raz-pravi oziroma v sprejemu pred leti na skupščini občine in to upoštevati v predhodnih določbah predloga novega samoupravnega sporazuma. K poročilu o izvajanju druž-benega dogovora pa odbor ni imel pripomb. Predsedstvo OK SZDL Svet za ohranjanje tradicij NOB v celoti podpira Osnu-tek samoupravnega sporazuma i'n predlaga predsedstvu OK SZDL, da ga podpre in predlaga delegatom v občin-ski skupščini, da ga kot osnutek posredujejo v javno obra-vnavo. Svet se odločno zavzema, da se v vseh krajevnih skup-nostih ustanove komisije za varstvo spomenikov, kot jih opredeljuje predmetni sporazum, zato predlaga predsed-stvu, da zadolži krajevne konference v tistih KS, kjer še nimajo ustanovljenih komlsij za varstvo spomenikov, da le-te že ob obravnavi sporazuma ustanovijo. Svet bo obravnaval tudi vse pripombe, ki bodo oblikova-ne v javni razpravi in do njih zavzel svoje stališče. Svet v celoti podpira informacijo o izvajanju družbenega dogovora o urejanju, vzdrževanju in varstvu spomenikov, spominskih plošč in drugih obeležij NOB. Članom odbora udeležencev, ki so v delu aktivno sodelovali, daje svet vse priznanje za opravljeno delo. Svet pa ne more biti pomirjen z ugotovitvijo (na osnovi poročila predsednika odbora), da posamezni udeleženci družbenega dogovora ne pošiljajo na seje svojih delegatov-članov, kar predstavlja resno oviro v delu odbora. Svet predlaga predsedstvu, da le-to resno opozori vse udele-žence na resnost pri sodelovanju, po potrebi pa naj pred-laga zamenjavo posameznih članov odbora družbenega do-govora. Prav tako svet opozarja na dejstvo, da pomoč odboru podpisnikov ne more in ne sme biti taka, da občinska skupščina zagotavlja le sredstva, temveč mora biti pri-sotna tudi vsestranska pomoč upravnih organov in stro-kovnih služb, česar pa do sedaj ni bilo v zadostni meri. Odbor za družbenoekonomske odnose na samoupravni sporazum ni imel pripomb. Pismene pripombe so posredovale delegacija KS Drav-Ije, KS Milan Majcen, KS Preska, KS Koseze, KS Dolo-mitski odred, KS Medvode KS, Kiomandant Stane in konfe-renca delegacij Litostroj št. 17. V razpravi je sodeloval tov. Vrančič Bogdan, delegat družbenopolitičnega zbora. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednje sktepe: 1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema osnutek samoupravnega sporazuma o prevzemu skrbi za varstvo, vzdrževanje in obnavljanje spomenikov, spominskih plošč in drugih obeležij NOB in socialistične revolucije in po-stavljanju novih na območju občine Ljubljana-Šiška s pri-pombami, ki se posredujejo predlagatelju, da jih upošteva pri izdelavi predloga. 2. Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema poročilo o izvajanju družbenega dogovora o varstvu, vzdrževanju in obnavljanju spomenikov NOB in socialisticne revolucije in postavljanju novih na območju občine Ljubljana-Šiška. 3. Skupščina občine Ljubljana-Šiška naroča pristojnemu upravnemu organu, da uskladi evidence spomenikov z de-janskim stanjem do 31.5.1982. Tako predlagani sklepi so bili soglasno sprejeti. K 10. točki dnevnega reda: POROČILO O IZVAJANJU DRUŽBENE SKRBI ZA VAR-STVO BORCEV NOV IN DRUGIH VOJN, VOJAŠKIH INVA-LIDOV, DRUŽINSKIH INVALIDSKIH UPRAVICENCEV IN C1VILN1H INVALIDOV VOJNE V OBČINI UUBLJANA-ŠIŠKA ZA LETO 1981 Predsednik skupščine je delegate seznanil, da je o tej točki dnevnega reda razpravljal: — odbor za družbenopolitični sistem, ki ni imel pri-pomb, — komisija za zadeve borcev NOV in vojaških invalidov, ki je sprejela naslednje sklepe: Komisija soglaša s poročilom ter podpira zavzeta stali-šča v poročilu z naslednjimi pripombami in predlogi: — pri oblikovanju »Predlogov stališč in sklepov« niso sodelovali glavni oblikovalci predlogov, to so SIS social-nega varstva, SIS socialnega skrbstva ter SIS zdravstve-nega varstva. Dodatne predloge in stališča so predstavniki izvajalcev vseh 'navedenih področij podali na skupnem delovnem razgovoru predstavnikov SIS in Komiteja za družbene dejavnosti; — v zvezi s predlogom v poročilu glede izgradnje do-ločenega objekta za intenzivno nego starejših občanov komisija podpira dodatni predlog, da se pristopi k izgrad-nji prizidka k že obstoječemu domu starejših občanov v Dravljah, tako da bodo najstarejši ter bolni občani vklju-čeni v obstoječi dom. Predlog rešitve navedenega vpra-šanja naj podajo samoupravne interesne skupnosti, ki de-lujejo na tem področju. Zveza združenj borcev NOV občine Ljubljana-Šiška daje na podlagi ugotovljenih potreb le pobudo za izgradnjo prizidka; — glede osnovnega zdravstvenega varstva borcev NOV je potrebno podati v poročilu, kdo vse koristi usluge v dispanzerju za borce v zdravstvenem domu Šiška, koliko od tega je udeležencev NOV s posebno dvojno dobo, enoj-no dobo ter ostalih občanov: — v okviru dispanzerja za borce naj se okrepi specia-listična služba. Tako bi se čakalna doba specialističnih pregledov za borce skrajšala; — na področju zdravljenja starejših občanov ter udele-žencev NOV na domu je potrebno kadrovsko okrepiti zdravstveno službo, ki deluje na tem področju; — za oskrbo navedenih občanov za dovoz hrane na dom naj se zagotovijo sredstva za nakup dostavnega avtomo-hila; — na področju zdravstvenega varstva borcev NOV je potrebno poudariti velik premik z odprtjem dispanzerja za borce v zdravstvenem domu Šiška ter enako dispan-zerja za borce, ki deluje v občini v okviru Kliničnega cen-tra, v katerem borci še vedno koristijo okoli 70 % zdrav-stvenih uslug. Premik je narejen tudi v zobozdravstveni službi za borce NOV, kadrovsko pa je še neurejena na področju protetike; — naloga SIS za socialno skrbstvo in SIS za zdravstve-no varstvo je, da proučijo vse dejanske potrebe na nave-denih področjih ter zagotovijo realizacijo predlaganih sta-lišč v okviru finančnih možnosti; — na vseh področjih SIS za zdravstvo borcev NOV so bile ustanovljene komisije, ki pa niso delovale. Ustanav-Ijanje komisij pomeni tudi razvoj samoupravljanja, zato je potrebno, da vsi dejavniki dajo iniciativo za delovanje teh komisij. — predsedstvo OK SZDL — svet za ohranjanje tradicii NOB Svet ugotavlja, da je pri tem poročilu, zlasti pri predlogu stališč in sklepov, več nejasnosti. Svet v celoti podpira stališča občinskega odbora zveze borcev, ki ga bo pred-stavnik razložil neposredno na seji občinske skupščine. Svet ugotavlja, podobno kot k gradivu pod B, da komite za družbene dejavnosti premalo deluje na tem področju. Pismene pripombe so posredovale delegacije KS Lito-stroj, KS Zg. Šiška, KS Koseze, KS Komandant Stane. V razpravi so sodelovali: tov. Novak Cveto, delegat druž-benopoiitičnega zbora, tov. Ščernjavič Drago, predsednik komiteja za družbene dejavnosti. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema poročilo o iz-vajanju družbene skrbi za varstvo borcev NOV in drugih vojn, vojaških invalidov, družinskih invalidskih upravičen-cev in civilnih invalidov vojne v občini Ljubljana-Šiška s stališči Sveta za obnavljanje tradicij NOB pri predsed-stvu OK SZDL in s stališči iz razprave. Tako predlagani sklep so delegati soglasno sprejeli. K H.točki dnevnega reda: POROČILO ZACASNEGA KOLEGIJSKEGA POSLOVOD-NEGA ORGANA O IZVAJANJU UKREPA DRU2BENEGA VARSTVA IN SANACIJE V ZAVODU ŠPORTNO REKREACIJ-SKI CENTER TIVOLI LJUBLJANA OB PRENEHANJU UKREPA DRUŽBENEGA VARSTVA — PREDLOG SKLEPA O PRENEHANJU ZAČASNEGA UKREPA DRUŽBENEGA VARSTVA DO ŠRC ZAVOD TIVOLI Poročilo začasnega kolegijskega poslovodnega organa je podal tov. Lavrič Mitja — predsednik začasnega kolegij-skega poslovodnega organa. Nato je stališča delavcev Zavoda Tivoli podal tov. Aljan-čič Janez, tov. Mencinger Jože je podal stališče izvršnega sveta občinske skupščine. Tov. Brajkovič pa je podal stališče delavskega sveta Za-voda Tivoli. Predsednik skupščine je delegate seznanil, da je o tej točki dnevnega reda razpravljala komisija za družbenoeko-nomske odnose, ki se strinja z dopolnjenim mnenjem iz-vršnega sveta k poročilu. Soglaša tudi s predlogom sklepa o prenehanju začasnega ukrepa družbenega varstva DO ŠRC Zavod Tivoli. Komisija za družbeno nadzorstvo ni imela pripomb. Nor-mativno-pravna komisija je na predlog sklepa predlagala amandma, in sicer: V 4. točki se črta datum »23.2.1981« in nadomesti z be-sedama: »naslednji dan«. Pismeno pripombo je posredovala delegacija KS Lito-stroj. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem amandma in sklepe: Amandma: V 4.točki se črta datum »23.2.1982« in nadomesti z be-sedama: »naslednji dan«. Predlagani amandma je bil soglasno sprejet . Sklep: 1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema zaključno poročilo začasnega kolegijskega poslovodnega organa in ugotavlja, da je začasni kolegijski poslovodni organ opravii v večji meri vse naloge, ki so mu bile dane s sklepom o uvedbi ukrepa družbenega varstva in da so v finančnem načrtu in letnem planu samoupravne interesne telesno-kulturne skupnosti občine in Ljubljane zagotovljena tudi sredstva za financiranje programov telesne kulture in so s tem podani pogoji za samoupravno sporazumevanje in svobodno menjavo dela. Glede na to, da je pripravljen in dan v javno razpravo osnutek samoupravnega sporazuma o prevzemu ustanovi-teljskih in medsebojnih pravic, obveznosti in odgovorno-sti pri poslovanju Zavoda ŠRC Tivoli, skupščina občine priporoča vsem udeležencem samoupravnega sporazuma, da ga čimprej uvrstijo na dnevni red in ga obravnavajo po hitrem postopku, da bi tako ustvarili pogoje za sprejem le-tega že v mesecu marcu. 2. Skupščina občine Ljubljana-Šiška ugotavlja, da je za-časni ukrep dosegel svoj namen, s tem ko je dana večina pogojev, da ukrep preneha in se za ta del daje priznanje začasnemu kolegijskemu poslovodnemu organu. 3. Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema sklep o prenehanju začasnega ukrepa družbenega varstva DO športno-rekreacijski center Zavod Tivoli s predhodno spre-jetim amandmajem. 4. Skupščina občine Ljubljana-Šiška predlaga vodstvu za-voda, da še nadalje ugotavlja možnosti samoupravne orga-niziranosti projektivne dejavnosti, ker ta znatni del go-spodarske dejavnosti v zavodu ovira izpeljavo svobodne menjave dela. 5. Skupščina občine Ljubljana-Šiška zadolžuje izvršni svet, da redno spremlja poslovanje Zavoda in izvajanje usmeritev ter po potrebi ustrezno ukrepa in poda poročilo ob koncu maja 1982. 6. Skupščina občine Ljubljana-Šiška predlaga ustanovite-Iju — skupščini mesta Ljubljane, da takoj uskladi akt o ustanoviteljstvu z zakonom o združenem delu in drugimi zakonskimi predpisi. Skupščina občine pooblašča delegate, da ta sklep pre-nesejo na sejo skupščine mesta Ljubljane dne 4.3.1982. 7. Skupščina občine Ljubljana-Šiška predlaga skupščini mesta Ljubljane, da ponovno obravnava odlok o prenosu ustanoviteljskih pravic na Zvezo telesno-kulturnih organi-zacij in da se le-te prenesejo na uporabnike — na samo-upravne interesne telesno-kultume skupnosti občin in na skupščine občin ter na skupščino mesta Ljubljane. Tako predlagani sklepi so bili soglasno sprejeti. K 12. točki dnevnega reda: PREDLOG DOGOVORA O USKLAJEVANJU DAVČNE PO-LITIKE V LETU 1982 Predsedrvik skupščine je delegate seznanil, da je o tej točki dnevnega reda razpravljala normativno-pravna komi-sija, ki na predlog dogovora ni imela pripomb, in odbor za finance in proračun, ki se strinja s sprejemom predloga in še posebej podpira olajšavo pri obdavčitvi dohodka 100% invalidov-paraplegikov. Pismene pripombe je posredovala delegacija KS Senica in konferenca delegacij Litostroj št. 20, delegacija KS Sta-nežiče-Medno. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema predlog do-govora o usklajevanju davčne politike v letu 1982, s tem da se pripombe uveljavljajo pri nadaljnjem dogovarjanju. Tako predlagani sklep je bil soglasno sprejet. K 13. točki dnevnega reda: PREDLOG ZA IZDAJO ZAKONA O SPREMEMBAH IN DO-POLNITVAH ZAKONA O SISTEMU DRŽAVNE UPRAVE IN O IZVRŠNEM SVETU SKUPŠČINE SR SLOVENIJE TER O REPUBLIŠKIH UPRAVNIH ORGANIH Z OSNUTKOM ZA-KONA — INFORMACIJA O URESNIČEVANJU ZAKONA O Sl-STEMU DRŽAVNE UPRAVE IN O IZVRŠNEM SVETU SKUP-ŠČINE SR SLOVENIJE TER O REPUBLIŠKIH UPRAVNIH ORGANIH O tej točki dnevnega reda je razpravljal odbor za druž-benopolitični sistem in podpira stališča IS Skupščine obči-ne Ljubljana-Šiška do predioga stališč. Odbor za družbenopolitični sistem na informacijo o ure-sničevanju zakona o sistemu državne uprave in o IS Skup-ščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih ni imel pripomb. Izvršni svet občine podpira predlog stališča za izdajo in osnutek zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o sistemu državne uprave in o izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih, s tem da se določilo 12.6lena sprememb in dopolnitev dopolni tako, da lahko delavci v delovnih skupnostih upravnih organov iste družbenopolitične skupnosti s samoupravnim sporazu-mom oblikujejo eno delovno skupnost neodvisno od obse-ga nalog posameznih upravnih organov, če ugotovijo, da je taka samoupravna organiziranost glede na specifične pogoje smotrna. Statutarna komisija pa je podala naslednjo pripombo: — da se v 7. členu osnutka zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o sistemu državne uprave in o izvrš-nem svetu Skupščine SR Slovenije ter o republiških uprav-ninh organih dopolni z besedilom: »v prvem odstavku 39. člena se v predzadnji vrsti za besedo ,sveta' postavi pika in se nadaljnje besedilo črta«. S predlagano spremembo bi dosegli, da bi izvršni svet sestavljali predvsem neprofe-sionalni člani, kar bi pomenilo tudi zmanjšanje števila pro-fesionalnih funkcioharjev. Pismenih pripomb nismo prejeli. Ker ni bilo razprave, je predsedroik skupščine predlagal v sprejem naslednja ,.. ... .-, .,,. . - ,r. ; .,.,,.,.-4;.^ sklepa: 1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje soglasje k pred-logu za izdajo zakona 0 spremembah in dopolnitvah zako-na o sistemu državne uprave in o izvršnem svetu skup-ščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih z osnutkom zakona, s tem da se pripombe posredujejo pred-lagatelju. 2. Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejme informaci-jo o uresničevanju zakona o sistemu državne uprave in o izvršnem svetu skupščine SR Slovenije ter 0 republiških upravnih organih. Tako predlagana sklepa sta bila soglasno sprejeta. K 14. točki dnevnega reda: OSNUTEK ZAKONA O STAVBNIH ZEMLJIŠČIH ¦' ' : Uvodno obrazložitev je podal tov. Florjančič Franc, pod-predsednik izvršnega sveta. O tej točki dnevnega reda je razpravljal odbor za urba-nizem, stanovanjsko in komunalno gospodarstvo, ki ugo-tavlja, da gre v tem aktu za združitev teh zakonov in tako rešitev pozdravlja, meni pa, da se z določili osnutka zako-na dejansko manjša vloga komunalnih skupnosti v stavbno-zemljiški sferi. Odbor podpira pripombe IS občinske skupščine na 10., 12., 18., 24., 25., 30., 35., 39., 43., 52. in 53. člen, dodaja pa še naslednje: V 9. členu osnutka zakona naj se opredeli, da se stavbno zemljišče pridobiva v družbeno lastnino na podlagi dolgo-ročnega in srednjeročnega družbenega plana. V 13členu naj se definira, kdaj ponudba ni potrebna. Odbor se zavzema za osnovno besedilo 21. člena z do- polnitvijo, naj se preveri možnost določitve prednostne pravice za lastnike zemljišč v neposredni okolici zazidal-nega otoka, kolikor ti odstopijo svoje nezazidljivo zemlji-šče kmetijsko-zemljiški skupnosti (s tem bi učinkoviteje kot doslej usmerjali urbanizacijo v zazidljive površine). V 47. členu naj se podrobneje opredeli, kaj naj se vklju-či v stroške za oddajo zemljišča kot »posredno vlaganje«. Odbor se zavzema za varianto k 48. čienu, s tem da se diferencira objekte družbenega standarda, za katere bi veljala obremenitev za sorazmeren del stroškov. Menimo, da bi to lahko veljalo za objekte s področja družbenih de-javnosti. STALIŠCE IZVRŠNEGA SVETA OBČINSKE SKUPŠČINE 1. Splošno Osnutek zakona vsebuje nekatere pomembne novostf, ki vsebinsko korenito posegajo v dosedanjo urejenost na tem področju. Bistvena je ugotovitev, da se po predlogu osnutka odte-guje področje urejanja in oddajanja zemljišč iz sfere sa-moupravnega odločanja v različnih skupnostih in prehaja v neposredno reguliranje občine po njenih organih ali v krajevne skupnosti. V dosedanjem procesu podružbljanja dejavnosti uprav-Ijanja in razpolaganja s stavbnimi zemljišči je sicer pri-hajalo do problemov neusklajenosti in pojavov odtujevanja družbeni kontroli z vdiranjem lokalnih in grupno-lastninskih interesov, toda popoln umik možnosti za samoupravno organiziranost na tem področju je vprašljiv in zahteva na-daljnjo razpravo in kritično preverjanje s pozicij temeljnih usmeritev graditve novih družbeno-ekonomskih in dmžbe-no-političnih odnosov na samoupravnih osnovah in s tem odmiranju klasičnih državnih funkcij in možnosti njene pri-sile na tem področju družbene reprodukcije. Iz osnutka zakona je razvidno, da se za funkcije prido-bivanja in oddajanja zemljišč uvaja inštitut neprenosljivo-sti, vsled česar je podpreti določilo o opravljanju strokov-nih nalog po upravni organizaciji, medtem ko je za urejanje zemljišč ustrezna rešitev v 30. členu osnutka, po katerem prevzame s pooblastilom Komunalna skupnost funkcijo koordinatorja pri izgradnji soseske, prenove ali druge kom-pleksne graditve, s tem pa tudi kot udeleženec pri samo-upravnem sporazumu o usklajevanju planov, urejanja zem-Ijišča v posamezni prostorski enoti. Pridobivanje zemljišč v družbeno lastnino je strateškega pomena za vodenje in obvladovanje celotne stavbne zem-Ijiške politike. Rešitve, ki so podane v osnutku, so ustre-zne in jih je potrebno podpirati. 2. Pripombe k posameznim členotn: ' 10. člen: — peta alinea: naj se upošteva varianta: »družbenem planu občine«. 12. člen: — Pri pobudi iz tega člena ne gre za pravo civilno-prav-no ponudbo, ker ne vsebuje cene in drugih pogojev za pro-dajo zemljišča, zato bi bil ustreznejši izraz »prijava zem-Ijjšča občini zaradi odkupa«. 18. člen: — Podpre se varianta rešitve za zadnji stavek prvega odstavka tega člena, ki se glasi: »Prejšnji lastnik sme pravico uporabe na stavbnem zem-Ijišču prenesti s pravnim poslom le na zakonca, potomce, posvojence, starše ali posvojitelja, ti pa te pravice ne smejo prenesti na drugega.« 21. člen: — Sprejme naj se varianta, navedena v drugem odstav-ku tega člena. 24. člen: — V tem členu naj se izrecno navede (naloge kot v 62. členu), da je prednostnf upravičenec dolžan pred izdajo gradbenega dovoljenja skleniti z občino pogodbo o plačilu sorazmernega dela stroškov urejanja stavbnega zemljišča. 30. člen: — Variantna rešitev ni sprejemljiva (glej splošne opom-be tč. 1). 35. člen: — Glede na vsebino tega člena je povezati vprašanje koordinatorja izgradnje z rešitvijo v 30. členu. 39. člen: V prvi alinei tega člena naj se upošteva varianta »i'z družbenega plana občine«. Kot v splošni pripombi pripominjamo tudi pri šesti alinei tega člena, da je v osnutku zakona premalo obdelan način financiranja urejanja stavbnih zemljišč. 43. člen: — Drugi odstavek naj se na novo glasi: »Delovno urejeno stavbno zemljišče se lahko odda ob pogoju, da investitor sklene z upravljalcem zemljišča po-godbo o ureditvi stavbnega zemljišča. 48. člen: — Drugi odstavek prvega odstavka tega člena in va-rianta v drugem odstavku naj se črta. Lltemeljitev: Kot navajamo že med splošnimi pripombami s sedanjim sistemom financiranja urejanja zemljišč nesorazmerno obremenjujemo družbo. Predlagano določilo lahko zavrne nadaljnjo stanovanjsko gradnjo, če ne bo predhodno ure-jen sistem financiranja teh del. 52. člen: — Menimo, da bi navodilo iz tega člena moral izdati tisti organ, ki potrjuje program urejanja stavbnih zemljišč. 53. člen — V izračunu stroškov urejanja bi poleg stroškov za izgradnjo magistralnega omrežja ne smeli upoštevati tudi stroškov gradnje virov kot so: vodarne, toplarne, pliname in centralne čistilne naprave. Pismene pripombe sta posredovali delegacija KS Zg. Ši-ška in delegacija KS Litostroj. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: ' Skupščina občine Ljubljana-Šiška sprejema osnutek za-kona o stavbnih zemljiščih, s tem da se pripombe posre-dujejo predlagatelju, da jih upošteva prf izdelavi predloga zakona. Tako predlagani sklep je bil soglasno sprejet. K 15. točki dnevnega reda: PREDLOG SPORAZUMA O USTANOVITVI, NALOGAH IN ORGANIZIRANOSTI SKUPNOSTI ZA IZVEDBO ENOTNEGA PROGRAMA LJUBUANSKIH OBČ1N ZA GRADNJO OBJEK-TOV IZ SAMOPRISPEVKA III: O tej točki dnevnega reda je razpravljal odbor za druž-benopolitični sistem, ki predlaga, da se poišče druge mož-nosti za določitev nosilca za izvedbo enotnega programa Ijubljanskih občin za gradnjo objektov iz samoprispevka III. Odbor je mnenja, da je še dovolj razpoložljivih služb v mestu, kakor tudi v občinah, da bi se to lahko zago-tovilo. Normativno-pravna komisija na sporazum ni imela pri-pomb. Stališče izvršnega sveta občinske skupščine: 1. IS ugotavlja, da oblikovani sporazum o ustanovitvi, nalogah in organiziranosti skupnosti za gradnjo objektov \z samoprispevka III temelji na dosedanjih izkušnjah in de-lovanju organov skupnosti samoprispevka II, kar je tudi pogoj, da bomo uresničili program izgradnje objektov ter izvajali nenehen nadzor nad zbiranjem in namensko porabo sredstev. IS predlaga, naj se strokovne službe organizirajo na na-čin, ki bo zagotovil čimbolj racionalno izvajanje celotnega programa, in naj se ne ustanavljajo nove službe. 2. IS predlaga, da se v 5. členu, 3. alinei črta število »11« in nadomesti z »1«, da se v 6. členu, 1. alinea do-polni tako, da se črta beseda »vsaka«. S tem bi omogočiii oblikovanje številčno manjše konference delegacij, kar je tudi pogoj, da bo konferenca racionalno delovala. IS predlaga, da se v 14. členu, 1. odstavek, druga vrsta, črta beseda »skupščine«. 3. Izvršni svet predlaga skupščini občine, da pristopi k sporazumu o ustanovitvi in organiziranosti skupnosti za izvedbo enotnega programa Ijubljanskih občin za gradnjo objektov iz samoprispevka III s predhodno sprejetimi do-polnitvami, ki jih predlaga izvršni svet. V razpravi sta sodelovala tov. Tomaž Šavnik, delegat de-legacije KS Milan Majcen, in tov. Majda Lenič, delegatka družbenopofitičnega zbora. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: ¦-¦;¦¦¦¦•¦'> Skupščina občine Ljubljana-Šiška pristopa k sporazumu o ustanovitvi, nalogah in organiziranosti skupnosti za iz-vedbo enotnega programa Ijubljanskih občin za gradnjo objektov iz samoprispevka III, s tem da se pripombe po-sredujejo predlagatelju, ki naj jih vključi v predlog spora-zuma, oziroma naj upošteva izvajanje le-tega. Skupščina občine zadolžuje izvršni svet, da vse te pri-pombe uveljavlja in tak samoupravni sporazum podpiše. Tako predlagani sklep je bil soglasno sprejet K 16. točki dnevnega reda: PROBLEMSKA OCENA JAVNO-VARNOSTNIH RAZMER ZA OBMOČJE UPRAVE ZA NOTRANJE ZADEVE LJUBUA-NA-MESTO V LETU 1981 Uvodno obrazložitev k tej točki dnevnega reda je podal tov. ing. Ivo Samec, načelnik uprave javne varnosti Ljub-Ijana-mesto. O tej točki dnevnega reda je razpravljal izvršni svet, ki je sprejel oceno javno-varnostnih razmer na območju upra-ve za notranje zadeve Ljubljana-mesto v letu 1981. Pismenih pripomb nisrr.o prejeli. V razpravi so sodelovali: tov. Zdravko Fic, delegat druž-benopolitičnega zbora, tov. Franc Hribar, delegat družbeno-političnega zbora, tov. Bogdan Vrančič, delegat družbeno-političnega zbora. Po končani razpravi je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Skupščina občine Ljubljana-Šiška podpira priporočila in oceno javno-varnostnih razmer na območju uprave za no-tranje zadeve Ljubljana v letu 1981. Pripombe in mnenja iz razprave naj obravnava Svet za Ijudsko obrambo, var-nost in družbeno samozaščito. Tako predlagani sklep je bil soglasno sprejet. K 17. točki dnevnega reda: OBRAVNAVA GRADIVA IN DOLOČITEV DELEGATOV ZA SEJO ZBORA OBČIN SML, Kl BO 4. 3. 1982 Izvršni svet skupščine občine in skupščinska delovna te-lesa so na seji Skupščine občine Ljubljana-Šiška ob obrav-navi gradiva za sejo skupščine mesta Ljubljane podali na-slednje pripombe in stališča: Program enostavne reprodukcije imdividualne komunalne porabe za leto 1982 — Izvršni svet: — Predlogi za spremembe cen posameznih storitev ali dobave ne slone na realnih osnovah, ker ni upoštevana možna oziroma načrtovana sprememba cene električne energije. Zaradi tega je potrebno, ali realno prikazati mož-ni dvig cen ali pa poiskati ustrezne rezerve v strukturi (posameznih elementih) cene. — V izračunu cene za plin in toplotno vodo so sicer upoštevana določila samoupravnega sporazuma o izenače-vanju cene med KEL in Plinarno, toda postopek izenačeva-nja je prepočasen, zato je potrebno, da prevzame ogrevna toplota večji delež lastne cene plina iz omrežja, zaradi česar naj bo povečanje ogrevne toplote v taki višini, da v letu 1982 ne bo prišlo do nobenega povečanja cene pli-na .. Osnutek odloka je bil v javni razpravi že konec leta 1981 ter je bilo predlagatelju predloženo večje število pripomb in dopolnil na tekst osnutka. Zaradi tega je bila javna raz-prava podaljšana, predlagatelju pa je bilo naročeno, naj pripravi nov osnutek, v katerem naj se opredeli o podanih pripombah. Pričujoči osnutek odloka upošteva veliko veoino pripomb in dopolnil, ki so bile predložene na prvotni tekst, med drugim vse, ki jih je podala občina Ljubljana-Šiška. Zato je izvršni svet na svoji seji sprejel naslednji sklep: ' ' ; • Izvršni svet na osnutek odloka o zelenih površinah v na- seljih na območju Ijubljanskih občin nima pripomb in pred- laga, da se le-ta sprejme. Komunalna skupnost: — Uvodoma se Odlok sklicuje na Zakon o urejanju, vzdr-ževanju in varstvu zelenih površin iz leta 1973 (Ur. I. SRS, št. 37/73), ki je sicer še v veljavi, je pa v nasprotju z vso pozitivno zakonodajo. Predlagamo, da se pred izdajo Od-loka pristopi k novelaciji omenjenega zakona. — V naslovu: Odlok o zelenih površinah v naseljih na območju Ijubljanskih občin naj se beseda »v naseljih« iz-pusti. fo pa zato, ker imamo tudi parke, parkovne gozdove in podobno na območju Ijubljanskih občin. Člen3: ¦' ^ V.- "' :''. " "::: "V" ' -;: Pod točko 1, ko se naštevajo površine, so premalo ute- meljene in obrazložene »športno rekreacijske površine in naprave«. Zadnja alinea te točke »pribrežna zemljišča, s katerimi upravlja območna vodna skupnost Ljubljanica-Sava«, ne sodi v Odlok o zelenih površinah, ker z njimi upravlja in gospodari območna vodna skupnost. V istem členu točka 1 navaja »zelenice znotraj stano-vanjskih naselij« in točka 2 »določene zelenice znotraj sta-novanjskih naselij«. Ta opredelitev ni utemeljena. V istem členu pod točko 2 so med površine z omejeno skupno porabo razvrščena »otroška igrišča«. Smatramo, da le-ta ne sodijo v to skupino, temveč v skupino »skupne rabe«. Osnutek Odloka, ko govori o razvrstitvah zelenih povr-šin, govori samo o novogradnjah, medtem ko o že obsto-ječih zelenih površinah ne govori ničesar. Člen5: Predlagamo, da se v zadnji alinei na koncu stavka za-menja beseda »v prvem« z besedo »v drugem« letu. Sma-tramo, da je vzdrževanje na novo zgrajene zelene površine enoletna garancija prekratka. Člen6: Ni potrebno navajati »gradbenega dovoljenja«, ker je razmejitev že opredeljena z lokacijskim dovoljenjem. ČIen8: Beseda »pomembnejše« Člen 10: mora biti točno opredeljena. Menimo, da je predvideni postopek za spremembo na-membnosti zelenih površin predolg in predlagamo, da se skrajša. Člen 11: ' "' J : " ¦-¦ ¦ V prvi alinei ni točno opredeljeno, katere so samouprav-ne interesne skupnosti, temveč samo »druge samouprav-ne interesne skupnosti«. To je potrebno opredeliti. Člen 12: V drugi alinei 11. člena in v drugf alinei 12. člena je na-vedeno vzdrževanje zelenih površin omejene skupne po-rabe. Postavlja se vprašanje, od kod naj krajevne skupno-sti zagotovijo potrebna finančna sredstva, če jim tega ne bo zagotovil program. Člen13: : -, Navedena so vzdrževalna dela samo za zelenice In na-sade, niso pa opredeljena vzdrževalna dela za parkovne gozdove. Člen 14: V tem členu so navedene nekatere prepovedi, ki so že zajete v Odloku o javnem redu in jih ni potrebno ponav-Ijati. Člen 17: Predlagamo, da se črtajo besede »OZD KPL TOZD Rast« fn nadomestijo z besedami »strokovne organizacije zdru- ženega dela za vzdrževanje in varovanje zelenih površin«, tako kot navaja 12. člen. Člen 22: . Določa izdelavo strokovnega navodila za vodenje kata-stra. Predlagamo, da se ta predpis izda sočasno z Odlo-kom. V katastru naj bodo zelene površine razdeljene po kva-liteti oziroma po kategorijah. Skupščina občine Ljubljana-Šiška se s predlaganimi sta-lišči strinja. Stališče do Informacije o akciji za zmanjševanje družbe-ne režije na ravni mesta Ljubljane Izvršni svet Izvršni svet je obravnaval informacijo o akciji za zmanj-ševanje družbene režije na ravni mesta Ljubljane in infor-macijo sprejel z naslednjimi stališči: — informacija je prikaz aktivnosti na področju zmanjše-vanja družbene režije v mestu Ljubljani, ne vsebuje pa napotil za enotno usklajeno akcijo in aktivnost na tem po-dročju; — izvršni svet predlaga mestni komisiji in koordinaciji, naj uskladita kriterije za zmanjševanje števila delavcev na teh nalogah; —• izvršni svet ugotavlja, da je iz poročila o gibanju za-poslovanja v upravnih organih občin in mesta Ljubljane od 31. 12. 1981 razvidno, da smo v vseh upravnih organih v Ljubljani znižali število delavcev le za 7, kar predstavlja 0,5 %, in da takšno minimalno znižanje ni realno z aktiv-nostmi na tem področju. Izvršni svet ugotavlja, da je v upravnih organih občine Šiška dejansko stanje znižanja števila delavcev še ugod-nejše, saj je dejansko odšlo 9 delavcev, katerih nismo na-domestili. Če upoštevamo, da smo zaposlili oziroma pre-vzeli 2 delavca v občinski štab TO in 3 delavce iz Ljub-Ijanske zdravstvene skupnosti glede na prenešene naloge, pa lahko ugotovimo še ugodnejše stanje. Skupščina občine Ljubljana-Šiška se s predlaganimi sta-lišči strinja. . -.-:., Osnutek odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o poslovnem času Izvršni svet: •. • ¦¦ Izvršni svet je na 258. seji dne 17. 2. 1982 obravnaval osnutek odloka in ugotovil, da so pripombe in predlogi, ki jih je posredoval IS skupščine mesta Ljubljane, upošte-viani, in predlaga skupščini, naj osnutek sprejme. Skupščina občine Ljubljana-Šiška se s stališčem izvrš-nega sveta strinja. Osnutek odloka o komunalni (turistični) taksi za začasno prebivanje na območju mesta Ljubljane Izvršni svet: Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Šiška je na svoji 258. seji dne 17. 2. 1982 sprejel naslednji sklep: Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Šiška soglaša z Osnutkom odloka o komunalni (turistični) taksi za začasrvo prebivanje na območju mesta Ljubljane za leto 1983, pod-pira stališče IS tnesta Ljubljane, da se osnutek prekvali-ficira v predlog ter sprejme. Skupščina občine Ljubljana-Šiška se s predlaganimi sta-lišči strinja. — Predlog samoupravnega sporazuma o medsebojnih pravicah in obveznostih ustanoviteljev Zgodovinskega ar-hiva Ljubljane — Predlog akta o ustanovitvi Zgodovinskega arhiva Ljubljane Izvršni svet: Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Šiška je na svoji 258. seji obravnaval predlog samoupravnega sporazuma o medsebojnih pravicah in obveznostih ustanoviteljev Zgo-dovinskega arhiva Ljubljane in Predlog akta o ustanovitvi Zgodovinskega arhiva Ljubljane in predlaga skupščini ob-čine, naj da podporo k sprejemu obeh aktov v skupščini mesta Ljubljane. Ugotovitve in usmeritve za nadaljnji razvoj mestnega potniškega prometa v Ljubljani Izvršni svet: ' ¦ ¦ Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Šiška ugotavlja, da predložene ugotovitve in usmeritve nadaljnjega razvoja mestnega potniškega prometa pomenjjo nadaljnjo realiza-cijo že sprejetih sklepov v zvezi s stanjem in razvojem potniškega prometa v Ljubljani. Zato je na seji izvršni svet sprejel sklep: Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Šiška se strinja s predloženimi ugotovitvami in usmeritvami ter jih podpira. KS Stanežiče-Medno: Pri pregledu gradiva za seje zborov skupščine mesta so se delegati ustavili pri »ugotovitvah in usmeritvah za na-daljnji razvoj mestnega potniškega prometa v Ljubljani«. Delegati so ugotovili, da »ugotovftve in usmeritve« ne vsebujejo zaključkov, ki jih je zavzel zbor krajevnih skup-nosti na svoji 48. seji — točka 7 — »stališč do aktualnih problemov PMP«, kjer zbor krajevnih skupnosti ugotavlja, da je potrebno prevzeti odgovornost za čimprejšnjo pove-zavo Stanežič z mestnim prometom in po izgradnji obodne ceste pripeljati mestni promet v Stanežiče v letu 1983. Delegati predlagajo, da zbori skupščine mesta vključijo stališče skupščine občine Ljubljana-Šiška v usmeritve na-daljnjega razvoja mestnega potniškega prometa v Ljubljani. Skupščina občine Ljubljana-Šiška se s stališčem in pri-pombo strinja. ¦ i Delegati, ki se bodo udeležili seje zbora občin SML dne 4.3.1982, so naslednji: Cokan Zdenko, delegat zbora združenega dela, Tribušort Janko, delegat družbenopolitičnega zbora, Fic Zdravko, delegat družbenopolitičnega zbora, Šetina Jože, delegat zbora krajevnih skupnosti, Šavnik Tomaž, delegat zbora krajevnih skupnosti, Vrhovec Ludvik, delegat zbora krajevnih skupnosti. Predlagani delegati so bili soglasno sprejeti. K 18. točki dnevnega reda: OBRAVNAVA GRADIVA ZA SEJO ZBORA OBČIN SRS, Kl BO 24. 2. 1982 Predlog za izdajo zakona o spremembi in dopolnitvah za-kona o organizaciji in delovnem področju republiških upravnih orgamov in republiških organizacij ter samostoj-nih strokovnih služb IS SRS z osnutkom zakona. Stališče: IS skupščine občin podpira predlog za izdajo zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o organizaciji in de-lovnem področju republiških upravnih organiov in republi-ških organizacij ter samostojnih strokovnih služb IS SRS z osnutkom zakona. V osnutku zakona podpira variantni predlog, da z delovnega področja republiškega sekretariata za pravosodje, upravio in proračun prenesejo dela in nalo-ge v zvezi s proračunom in delovnim planom SRS v re-publiški sekretariat za finance. Predlog zakona o ustanovitvi republiškega družbenega sveta za vprašanje organizacije in delovanja administrativ-nostrokovnih služb. Stališče: ¦ ji- -• Izvršni svet predlaga, da se sprejme predlog zakona o ustanovitvi republiškega družbenega sveta za vprašanje organizacije in delovanja administrativno-strokovnih služb v predloženem besedilu. Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o ' določitvi okolišev in števila delegatskih mest po dejavno-stih in okoliših za zbor združenega dela skupščine SRS. Stališče: ,, Izvršni svet skupščine občine podpira sprejem predloga zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o določitvi okolišev in števila delegatskih mest po dejavnostih in okoliših za zbor združenega dela skupščine SR Slovenije v predloženem besedilu. Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o komunalnih dejavnostih posebnega družbenega pomena. Stališče: ' •"•¦ ' ' ¦ ' ' Skupščina občine Ljubljana-Šiška daje na predlog zako-na o spremembah in dopolnitvah zakona o komunalnih dejavnostih posebnega družbenega pomena naslednji amandma: 13. člen — drugi odstavek naj se nadomesti z nasled-njfm besedilom: »Komunalna skupnost se ustanovi praviloma na območju občine za vse komunalne dejavnosti, pa tudi za območje dveh ali več občin, če se tako sporazumejo uporabniki in izvajalci. Komunalna skupnost pa se lahko ustanovi tudi za območ-je več občin ali njihovih delov, tako da pokriva določene zaključene komunalne oskrbovalne sisteme«. Predlog zakona o kulturnih delavcih. Na predlog zakona ni bilo pripomb. Zakon o prenehanju veljavnosti zakona o določitvi stop-nje za obračunavanje amortizacije za osnovna sredstva določenih uporabnikov družbenih sredstev s predlogom za-kona. Na predlog zakona ni bilo pripomb. Odlok o pripravi in sprejetju sprememb in dopolnitev družbenega plana SR Slovenije za obdobje 1981—1985 — predlog. Izvršnl svet podpira sprejem odloka. ,. -'• *;« Predlog statuta Slovenske akademije znanosti in umet-nosti. IS predlaga skupščini občine, naj da soglasje k pred-logu statuta Slovenske akademije znanosti in umetnosti. K 19. točki dnevnega reda: KADROVSKE ZADEVE Imenovanje delegata v odbor samoupravne delavske kontrole srednje šole za elektroniko, Ljubljana. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: V odbor samoupravne delavske kontrole srednje šole za elektroniko Ljubljana se kot delegata družbenopolitične skupnosti imenujeta: 1. Vukašinovič Milan, rojen 21. 2. 1934, član temeljne delegacije KS Šentvid za delegiranje v skupščine družbe-nopolitičnih skupnosti, stanujoč Zvezda 7, Ljubljana-Šent-vid; 2. Bečan Marjan, rojen 5. 12. 1932, član temeljne dele-gacije SOZD IMP, DO IKO, TOZD SKIP, za delegiranje v skupščine družbenopolitičnih skupnosti, stanujoč Stane-žiče 42 a, Ljubljana-Šentvid. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. . ¦ - Imenovanje delegata družbenopolitične skupnosti v svet glasbene šole Franc Šturm, BX Šiška-Bežigrad. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Šlamberger Vladimir, rojen 8. 3. 1933, član temeljne delegacije KS Na jami za delegiranje v skupščine družbe-nopolitičnih skupnosti, stanujoč v Ljubljani, Na jami 11, se kot delegat družbenopolitične skupnosti imenuje v svet glasbene šole Franc Šturm, Šiška. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Imenovanje delegata v svet družbenopolitične skupnosti osnovne šole heroja Veljka Vlahoviča. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Podobnik Lea, rojena 18. 7. 1953, članica temeljne delegacije KS Koseze za delegiranje v skupščine družbe-nopolitičnih skupnosti, stanujoča Ul. Bratov Učakar 28, se kot delegatka družbenopolitične skupnosti imenuje v svet OŠ heroja Veljka Vlahoviča. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. ' ." "' ' ' Imenovanje žirije za podeljevanje priznanj občine Ljub-Ijana-Šiška za leto 1982. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji skiep: Imenuje se žirija za podeljevanje priznanj občine Ljub-Ijana-Šiška za leto 1982 v naslednji sestavi: Gornik Karel, podpredsednik OK SZDL Ljubljana-Šiška, kot predsednik, Bregar Franja, delegatka OZ ZKS Ljubljana-Šiška, kot članica, Dimnik Jože, individualni poslovodni organ SOZD Inte-gral, DO LPP, kot član, Košmrlj Bojan, sekretar OS ZSS Ljubljana-Šiška, kot član, Kovič Jože, individualni poslovodni organ SOZD Slovin, DO Slovenija vino, TOZD Vinarstvo, kot član, Mihelič Vinko, sekretar OO ZZB NOV Ljubljana-Šiška, kot član, Ocvirk Alenka, raziskovalka, LEK, TOZD Razvoj in raz-iskave, kot članica, Pantar Jožica, delegatka OK ZSMS Ljubljana-Šiška, kot članica, Snoj Vera, ravnateljica VVZ H. Ch. Andersen, kot članica, Stare Franci, individualni poslovodni organ, PAP, TOZD Inštitut za raziskave in razvoj, Zupan David, tajnik samoupravne interesne skupnosti za telesno kulturo občine Ljubljana-Šiška, kot član. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Seja je bila zaključena ob 15.30. Vodja skupne strokovne službe Drago Primc, I. r. Predsednik skupščine občine Ljubljana-Šiška Franc Dejak, I. r.