v povse ikrščauskem duhu: 4 njegovi sinovi so že katoliški duhovniki, 3 pa še študirajo v semeniščih. Tudi hči Elizabeta je oilično ikatoliško vzgoj«na ter globoko pobožnega duha. Ko ji oče omeni Lurd, odgovori Elizabeta: »Trpim, povse vdana v b&žjo voljo! Naj se zgodi njegova volja!« Ker pa jo je oče ponovno opomnil, naj gre v Lurd, je izpolnila njegovo željo. Leta 1932 se je odpeljala v Lurd, kamor je dospela do smrti slaba in utrujena. Pri sv. maši, ki se je je udeležila, je v svoji veliki nescbični pobožnosti molila najprej za starše, brate in sestre, in naposled na izrecen cponiin očeta — tudi za sebe. Ko je prejela sv. obhajilo, je začutila nepopisno ugodje ter zapazila, da je zdrava. Zdravniški urad v Lurdu je izjavil, da je v tem slučaju ozdravljenje z naravnimi sredstvi izključono, da je torej pripisati nadnaravni božji moči. Iz protestantizma v katoliško duhovstvo. Dogaja se, da nekateri ljudje odpadejo od katoliške verc ter se pridružijo drugi cerkvi. Razlog za to je po navadi ali ženitev, odnosno m-ožitev, ali pa politika. Niso torej merodajni verski razlogi. Ako pa kdo od druge strani pride k nam, vstopi v katoliško cerkev, ga je nagnil k temu velevažnemu koraku zgolj verski razlog, ne pa kak zemoljski ozir ali matorielen dobiček, ker je s taikirn ikorakom navadno združena zguba službe in plače in drugi slabi nasledki. Število spreobr-^ njencev se veča od leta do leta zlasti v Angliji in Sevemi Ameriki. Znamenit je primer profesorja Ivana Stauntona, duhovnika protestantovske cerkve. Rojen je bil leta 1864 v Adrianu (v državi Michigan v Zedinjenih državah Severne Amerike), leta 1890 je postal rudniški inžener, potcm profesor matematike in latinščine, 1892 postal duhovnik protestantovske cerkve, 1901 protestantovski misijonar na Filipinskih ot-okih v Tihem ali Velikem Oceanu, ki so kolonij-a Zedinjenib. držav. Študirajoč razne vere, je spoznal, da je katoliška edino prava. Star 66 let, je leta 1930 vstopil v ikatoliško cerkev in star 70 let je letos v 71. letu svojega življenja bil posvečen za ikatoliškega duhovnika. Zanimiv primer, ikako Bog vodi človeka iz zmote v resnico, iz katoliške vere v katoliško duhovstvo. Predpogoj pa je, da se človek miiosti božji ne ustavlja, marveč da jo prejemro ter z njo &odeluje. Bcljševiški božič. Ruski kcmunisti so odpravili vse nedelje in praznike. Nimajo pa nobenega nadomestila za krščanske prazniike, zlasti ne za glavne praznike, ki so nekako zrastli z Ozdravljenje v Lurdu. Iz poročil, ki jih prinaša lurški list »Journal de la Grotte«, danes nasleden slučaj: -261etna gospodična Elizabeta Frateur jc lc^ta 1925 težko obolela. Nekaj mesecev ^e morala ostati vnekera apavatu brez vsakcga gibanja. Potem je nekoliko ozdravela. Leta 1930 pa je njena bolezen izbcuhnila še z večjo silo. Dobila je celuloidni oklep, iki je v njem morala negibno ležati v vodoravnem položaju. Tako so pretekla tri leta v težkem, včasih vprav strašnem trpljenju. Očo jo j-e opozoril na Lurd. Sam glob^ke vere (po svojcm poklicu vseučili&ki pvofesor v Lovanju v Bclgiiji), je svojo ctroke, ki jih je imel 14, vzgojil ljudskim čuvstvovanjem, da tvorijo dd ljudske duše. To velja pred vsem o Ložičnem prazniku, fei je ožarjen s čudovito, nenadomestljivo poezijo. Boljševiški poglavarji so si izmišljali razne nadomestke, ki pa niso mogli prodreti do Ijudske duše. Sedaj, fco se foližaadvent = priprava na Božič, priporočajo boljševiški komandanti takozvani »proletarski božič«, iki naj bi nadomestil »meščanskega«. Proletarski božič bi naj bil praznik »rdeče domačnosti«. V Moskvi &o otvorili poseben bazar (trgovine), ikjer se prodajajo darila za otroke. Kako naj se obhaja ta praznik »rdeče domačnosti«, o tcm so že izšli poluradni predpisi. Po teh navodilih se morajo vsi člani družine zbrati doma. Mati mora skuhati dobro jed, otpoci pa naj se z balalajkami in Iritarami zberejo okoli mize. Ko se do dobra najedo (kolikor je to v Rusiji mogoče), naj zasvirajo s svojimi instrumenti ter zapojejo revolucionarne pesmi. Ko jo ta »družinski koncert« ikončan, pa se začne ples. Čim boljša so jedila, ki z njimi starši postrežejo otrofcom, cim lepša so darila, tem lepši bo tudi »družinsiki ikoncert« in tem živahnejši »družinski plcs«. S takšnim »proletarskim božičem« boljševiki kajpada ne bodo izpodrinili fcrščanskega Božiča iz duše ruskega ljudstva! Tridnevni tečaj zaprtfh duhovnib vaj pri sv. Jožefu nad Celjem se začne: v torek dne 11. decembra za fante; v sredo dne 2G. decembr.a, na Štefanovo, za dekleta. Fantje in dekleta, lep čas in lepa priložnost za dul*>vno obnovitev in okrepitev se vam nudi! Torej pridite v prav obilnem številu! Agitirajte pri drugih! — Začetek vsakokrat ob 6. uri zvečer imenovanega dne. Prijavite se pravočasno! Priložite znamko za odgovor. Vzdrževalnina za tri dni znaša 75 Dia. Pri tej priložnosti opravite tudi lahko molitve in obiske za svelolotne odpustke!