NALOGA ZA IZOBRAŽEVALNO SKUPNOST Telesna vzgoja na šoli ni le skrb učiteljev V prizldku, kl ga graclijo prl osnov-ni šoli Prežlhovega Voranca v sredi-šeu I.jubljane iz sredstev prvega samo-prispevka, bosta tudi dve telovadnici. 2e v začetku naslednjega leta bo po zagotovitu in podpisani pogodbi z gra-diteljem prlzidek nared in pouk bo stekel normalno, kar velja še posebej za pouk telesne vzgoje. V čem je težava? Ko so lan&ko leto račeli graditi prizidek, so podrli staro telovadnico in učitelji telesne vzgoje so se znašli pred problemom, kje ime-ti poulc telesne vzgoje. Saino mimo-grede — misltai, da to ne bi smel biti le problem učiteljev telesne vzgoje, temvee uprave šole in predvsem sa-moupravne interesne 6kupnosti za vzgojo in izobraževanje. Kakarkoli že, učitelji telesne vagoje so iskali rešitev in jo tudi našli. Ob obisku na njihovi šoli pa 30 potožili, da telesnokulturna skupnost Ijubljana Center ni pokazala razumevanja za nji-hove težave. Zanimalo nas je, zakaj TKS Ljubljana Center ni pomagala pri reševanju problema, zato smo prosili la razgovor sekretarja TKS Branka 2uglja. Takole je odgovoril: »Učitelji telesne vzgoje z osnovne Sole Prežihovega Voranca so nas v prošnji, ki so jo naslovili na naSo TKS, seznanili s težavami in nas pro-Sili, naj bi jim plačevali ure, ko bi bili z učenoi v bazenu v Tivoliju. Da TKS ne razpolaga z nobeno telovadni-00 v občini, tako ali tako vedo. Izvršni odbor je razpravljal o nji-hovi prošnji in ugotovil, da ni sred-stev, mimo tega pa je IO in skupščina TKS Ljubljana Center sprejela sklep, da daje sredstva le za vnaprej potrjene programe. Mimo tega smo bili mne-nja, da ni skrb telesnokulturne stoip-nosti. da skrbi za nemoten potelc po-uka, t«mve« je to skrl' izobraževalne skupnosti. Telesna vzgoja je od osvo-boditve naprcj enakovreden predmet, zato je bil IO mnenja, da je skrb izobraževalne skupnosti, da skrbi za nemoten potek pouka. Rrošnja učite-ljer telesne vzgoje je bila tako posla-na na napačen iiaslov. Ne nazadnje tudi aa nemoten pouk glasbene alt li-kovne vzgoje ne daje sredstev kultur-na skupnost. Sicer je problem globlji. Tudi Sola t naravi je v programu vzgoje in izo-braževanja, vendar jo sofinancira tudi telesnokulturna skupnost. Doslej izo-braževalna skupnost ni pokazala nobe-nlh hotenj, da bi se skupno s telesno-kulturno skupnostjo dogovorili za so-financiranje. Sestanka aktiva ravnate-ljev se ni udeležil predstavnik izobra-ževalne skupnosti in ga bodo morali ponoviti. Mislim, da je TKS Ljubljana Center pokazala dovolj razumevanja za K^evanje skupnih problemov, zato bi bllo prav, da bi tudi izobraievalna skupnost napravila kakšen korak.« Razlago smo slišali, verjetno pa bi res morala povedati svoje Se samo-upravna interesna skupnost zs vzgojo in iaobraževanje. Kljub temu pa še vedno ostaja neizpremenjeno dejstvo, da pouk telesne vzgoje na osnovni Soli Prežihovega Voranca poteka v te-žavnih pogojih. Zato tako učenci kot učitelji težko čakajo, da bo dograjen prizidek in bodo učenci imeli vse red-ne ure pouka telesne vzgoje v telo-vadniei, vet prostora pa bo tudi m svobodme telesnokulturne aktivnosti.