TY - NEWS TI - Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti ID - 1536591556 IS - 2 VL - 7 PB - Pedagoška fakulteta N2 - Za sodobno mladinsko književnost je značilno odstopanje od tradicionalnega vzorca ubogljivega otroka in srečnega otroštva. Teme, o katerih so pisatelji v sedemdesetih, predvsem pa v devetdesetih letih odkrito pisali, tudi na Slovenskem, so postale problemske oziroma tabujske - tako so jih označile določene skupine, predvsem učiteljev in staršev. V prispevku predstavljamo stališča slovenskih profesorjev razrednega pouka ter profesorjev slovenščine do obravnave problemskih besedil pri pouku književnosti v osnovni šoli. Na podlagi empirične neeksperimentalne raziskave, v kateri je sodelovalo 33 profesorjev slovenščine ter 58 profesorjev razrednega pouka, je ugotovljeno, da obstajajo med njimi statistično pomembne razlike v določanju primernosti tem ter odnosu do problemskih besedil. LA - slovenski JO - Revija za elementarno izobraževanje DA - 2014 A1 - Višček, Sabina KW - mladinska književnost KW - problem texts KW - young adult literature KW - problemska besedila KW - taboo KW - tabuji KW - death KW - primary school teachers KW - smrt KW - učni načrti KW - teachers of Slovenian KW - učitelji KW - osnovne šole ER -