Opoininek /a učitelja mesea aprila. *) Polovico šolskega leta je preteklo. Ljubi nčitelj! sprašuj svojo šolsko vest, da boš vedil, pri čem da si. — Posebno premisli: Ali nisi zlatega šolskega časa tratil z nepotrebnimi •) Zakasnjen , pa vendar še ni prepozno. rečmi? — Aii nisi pri podučevanji učencov bolj skerbel za njih glave kakor pa za serca? — Ali spoznaš, da je šola za življenje, ne pa življenje za šolo? — Xedeljskim učencom razlagaj poglavitne reči iz živalstva, rastlinstva in rudstva. Govori naj pred od domačih, potem od daljnih reči. Stavi pa vsako razlaganje vedno na primcrni kazavni poduk. — Divjaki, kleri pozneje ženo, se še lahko v sklad cepijo. Sicer pa naj se cveteče drevje pusti pri rairu. — Zelenjava, feržol in vse, kar še ni bilo do zdaj vsajeno in vsejano , ali kar še ni pognalo, se še zdaj zadnji čas sadi in seje. — Pri čebelah je že treba satje iztrebovati. — Proti koncu tega mesca že tudi začenjajo pastirji živino na pašo goniti. Povej tedaj, kako se pošteni pastirji in pastarice vedejo, — da zavoljo paše ne zamujajo šole, da ne delajo škode, da nc pretepajo živine i. t. d. Posebno pa vsem otrokom skerbno naročaj , da ne bodo razdirali in pobirali ptičjih gnjezd in preganjali ljubih ptičkov.