/, '/M. 73 RADIMI VESTNIK občin Ormož in Ptuj Leto Vlil. Ptuj, dne 28. decembra 1972 Številka 12 VSEBINA : Občina ORMOŽ: 133. Odlok o spremembi odloka o proračunu občine Ormož za leto 1972, 134. Odlok o začasnem financiranju potreb občine Ormož v prvem trimesečju leta 1973, 135. Odlok o ustanovitvi solidarnostnega stanovanjskega sklada občine Ormož, 136. Odlok o obveznem združenju dela sredstev za kreditiranje stanovanjske graditve, 137. Odlok o določitvi najnižjega prispevka sredstev za razširjeno reprodukcijo in družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu, 138. Odlok o obveznem prispevku za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu. Občina PTUJ: 139. Odlok o spremembah in dopolnitvah statuta občine Ptuj, POPRAVKI: 133. Po 2.*točki 85. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 9-99/72) 47. členu ter 2. in 4. odstavku 64. člena zakona o financiranju družbenopolitičnih skupnosti v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. 36-196/54, 43-334/67, 40-302/68 in 43-232/70) je skupščina občine Ormož na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 28. decembra 1972 sprejela ODLOK o spremembi odloka o proračunu občine Ormož za leto 1972 1. člen Spremeni se 1. člen odloka o proračunu občine Ormož za leto 1972 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 4-36/72) tako, da se znesek 10.162,750.- din nadomesti z zneskom 10.381,830.- din, znesek 9.933.535,- din pa z zneskom 10.152.615,- din. ^ 2. člen Pregled spremembe proračunskih dohodkov in njihove razporeditve je prikazan v bilanci dohodkov, splošni razporeditvi dohodkov in posebnem delu po glavnih in bližnjih namenih proračuna občine Ormož za leto 1972. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1972. Številka: 400-7/1972 Ormož, dne 28. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ormož Franc Novak l.r. 134. Po 2. točki 85. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občin Ormož in Ptuj, št. 9-99/72) in 52. členu zakona o financiranju družbeno-političnih skupnosti v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. 36-196/64, 43-334/67, 40-302/68 in 43-232/70) je skupščina občine Ormož na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 28. decembra 1972 sprejela ODLOK o začasnem financiranju potreb občine Ormož v prvem trimesečju leta 1973 1. člen Potrebe občinskih organov in drugih uporabnikov proračunskih sredstev se v prvem trimesečju leta 1973, do sprejetja proračuna občine Ormož za leto 1973, financirajo na podlagi proračuna občine Ormož za leto 1972. 2. člen Razporeditev dohodkov po tem odloku sme znašati v tem času največ eno četrtino razporejenih dohodkov proračuna občine za leto 1972, izvršujejo pa se po njegovih splošnih določbah. 3. člen S sredstvi, določenimi v 2. členu tega odloka, se mora prvenstveno zagotoviti kritje osebnih dohodkov, zapadlih anuitet in neporavnanih obveznosti proračuna iz leta 1972. 4. člen , Razporejeni ' dohodki po tem odloku so sestavni del proračuna občine Ormož za leto 1973 in se morajo izkazati v zaključnem računu za leto 1973. ’ 5. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v ..Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj“, uporablja pa se od 1. januarja 1973 dalje. St.: 402-39/1972 Ormož, dne 28. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ormož Franc Novak L r. PREGLED DOHODKOV IN RAZPOREDA DOHODKOV PO REBALANSU PRORAČUNA ZA LETO 1972 Vrsta Dohodki Znesek Štev. glav. Razpored dohodkov Znesek doh. din namena din Ì. Davki (Prispevki) 5.024.850 01 Izobraževanje in vzgoja 88.850 II. Davki 2.796.200 02 Znanstvena dejavnost 300.000 III. V. Takse Dohodki po pos. zvez. predpisih 563.500 129.000 03 04 Kulturno-prosvetna dejavnsto Socialno skrbstvo 359.045 1.405.250 VI. Dohodki organov in razni dr. dohodki 291.500 05 Zdravstveno varstvo 938.400 VII. Dopolnilna sredstva 776.780 06 Komunalna dejavnost 1.096.800 IX. Prenesena sredstva 800.000 07 Delo državnih organov 4.167.150 Skupaj dohodki 10.381.830 08 12 Narodna obramba Dejavnost krajevnih skupnosti 46.500 26.000 13 Dejavnost družbeno pol. 262.100 945.300 pred razp. po 6. členu odloka o proračunu 129.000 14 organizacij in društev Negospodarske investicije 16 Gospodarski posegi 129.970 17 Proračunske obveznosti iz prej. let 289.000 18 Rezervni sklad 98.250 19 Nerazporejeni dohodki 100.215 Skupaj : 10.252.830 Skupaj : 10.252.830 135. Na podlagi 4. člena zakona o programiranju in financiranju graditve stanovanj (Uradni list SRS, št. 5-11/72) in 5. točke 85. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 9/1972) je skupščina občine Ormož na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 28. decembra 1972 sprejela ODLOK o ustanovitvi solidarnostnega stanovanjskega sklada občine Ormož 1. člen Z namenom, da se zagotovi načelo solidarnosti, socialna varnost ob uvajanju ekonomskih odnosov v stanovanjskem gospodarstvu občanom z nižjimi dohodki, starim ljudem in mladim družinam pa posebna družbena pomoč, ustanovi občinska skupščina solidarnostni stanovanjski sklad (v nadaljnjem besedilu: sklad), dokler ne bo po 23. členu ustavnega zakona za izvedbo ustavnih amandmajev XXV do Lil (Uradni list SRS, št. 51-267/71) skladno z amandmajem XXXIII ustanovljena samoupravna stanovanjska skupnost. Ime sklada je: Solidarnostni stanovanjski sklad občine Ormož. ' 2. člen Sklad je pravna oseba. Za obveznosti odgovarja sklad z vsemi svojimi sredstvi. Sklad zastopa predsednik upravnega odbora sklada. 3. člen Sklad ima svoj statut. Statut sklada podrobneje ureja zlasti naslednje: - določa delovno področje organov upravljanja in komisij - določa način uveljavljanja družbene pomoči iz sredstev sklada - določa način sprejemanja letnega finančne-ga programa, zaključnega računa in poročila o poslovanju sklada - določa način sprejemanja programa za dajanje družbene pomoči iz sredstev sklada - določa način obveščanja javnosti o delu organov upravljanja in o poslovanju sklada - ureja druga vprašanja, ki imajo pomen za poslovanje sklada. Statut sklada sprejme upravni odbor najpozneje dva meseca po ustanovitvi sklada, potrdi pa ga občinska skupščina. 4. člen Organ upravljanja sklada je upravni odbor. Mandatna doba članov upravnega odbora traja 2 leti. 5. člen Upravni odbor šteje 15 članov, kijih imenuje in razrešuje na predlog občinskega sindikalnega sveta občinska skupščina. Predsednika upravnega odbora in namestnika predsednika voli izmed svojih članov in razrešuje upravni odbor. 6. člen Upravni odbor sklada ima zlasti naslednje pristojnosti: - sprejema statut in druge splošne akte sklada, - sprejema in izvaja v skladu z 8. členom zakona o programiranju in financiranju stanovanjske graditve srednjeročni program za dajanje družbene pomoči, - sprejema in izvaja letni finančni program sklada in sprejema letno poročilo z zaključnim računom sklada, - imenuje komisije sklada, - daje pripombe in predloge ter obravnava letno poročilo o realizaciji programa raziskav s področja komunalnega in stanovanjskega gospodarstva, - sklada o oročanju sredstev sklada pri poslovnih bankah in o drugih oblikah združevanja sredstev za gradnjo najemnih stanovanj, - sklepa o vseh drugih zadevah iz pristojnosti sklada po statutu sklada in po zakonitih predpisih. 7. člen Sredstva sklada so: - obvezni prispevek za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu, ki ga predpiše občinska skupščina s posebnim odlokom, - heporabljena sredstva, zbrana na podlagi zakona o prispevku za graditev stanovanj za udeležence NOB ter anuitete iz posojil odobrenih iz sredstev tega prispevka, - neporabljena sredstva na posebnem računu sredstev za subvencioniranje stanarin, - namenska sredstva družbenopolitičnih skupnosti, - sredstva, ki jih za namene sklada prostovoljno vložijo organizacije, skupnost pokojninskega in invalidskega zavarovanja ter občani, - drugi dohodki. 8. člen Sredstva sklada se uporabljajo: a) za kreditiranje gradnje najemnih stanovanj v družbeni lastnini za določene občane) b) za delno nadomestitev stanarin nosilcem stanovanjske pravice, c) za primerjanje namenskega varčevanja za stanovanja, d) za raziskovalno delo v komunalnem in stanovanjskem gospodarstvu, e) za kritje poslovnih stroškov sklada. 9. člen Pogoje za uporabo sredstev i» 8. člena točke b) in c) tega odloka predpiše občinska skupščina s posebnim odlokom. Pogoje za pridobitev in poodplačilo posojil v smislu 8. člena točke a) tega odloka predpiše sklad s svojim splošnim aktom. 10. člen Obseg posamezne oblike družbene pomoči dotoči sklad s srednjeročnim programom in z vsakoletnim finančnim programom. Finančni program sprejema upravni odbor sklada za vsako poslovno leto, srednjeročni program pa v skladu s srednjeročnim programom razvoja stanovanjskega gospodarstva občine. K finančnemu programu sklada in k srednjeročnemu programu družbene pomoči daje soglasje občinska skupščina. 11. člen Zaključni račun in letno poročilo sklada sprejme upravni odbor sklada in ga predloži v potrditev občinski skupščliini. Zaključni račun in letno poročilo sklada predloži upravni odbor sklada vsem, ki vplačujejo sredstva za družbeno pomoč v sklad in rezultate poslovanja javno razglasi. 12. člen Administrativna, finančna ter upravna in strokovno-tehnična opravila opravljajo za sklad ustrezne službe uprave občinske skupščlčine. 13. člen Odredbodajalec za izvrševanje finančnega programa sklada je predsednik upravnega odbora oziroma oseba, ki jo za to pooblasti upravni odbor. Računodajalec sklada je računovodstvo občinske skupščine. 14. člen Ta odlok velja od 1. januarja 1973. Številka: 36-14/1972 Ormož, 28. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ormož Franc Novak, l.r. 136. Na podlagi drugega odstavka 11. člena in 15. člena zakona o programiranju in financiranju graditve stanovanj (Uradni list SRS, št. 5-11/72) in 5. točke 85. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 9-99/72) in občinskega srednjeročnega programa stanovanjske graditve je skupščina občine Ormož na seji občinskega zbora in zbora delovne skupnosti dne 28. decembra 1972 sprejela ODLOK o obveznem združevanju dela sredstev za kreditiranje stanovanjske graditve 1. člen Organizacije, ki ne sklenejo družbenega dogovora za vezavo dela sredstev za kreditiranje stanovanjske graditve pri poslovni banki, ali k njemu ne pristopijo, so dolžne združevati 30 % od najnižje^a odstotka sredstev dogovorjenim s samoupravnim sporazumom za potrebe družbene pomoči v stanovanjskem gospodarstvu. 2. člen Ta odlok velja od 1. januarja 1973. Številka: 36-18/1972 Ormož, dne 28. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ormož Franc Novak, 1. r. 137. Na podlagi drugega odstavka 11, člena in 15. člena zakona o programiranju in financiranju graditve stanovanj (Uradni list SRS, št. 5-11/72) in 5 točke 85. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 9/1972) in občinskega srednjeročnega programa stanovanjske graditve je skupščina občine Ormož na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 28. decembra 1972 sprejela ODLOK o določitvi najnižjega prispevka sredstev za razšiijeno reprodukcijo in družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu 1. člen Organizacije iz 3. člena zakona o programiranju in financiranju graditve stanovanj, ki ne določijo s samoupravnim sporazumom najnijega odstotka sredstev, ki jih namenjajo za potrebe razširjene reprodukcije in družbene pomoči v stanovanjskem gospodarstvu, najpozneje 30 dni pred začetkom koledarskega leta, za katero se izločajo sredstva za razširjeno reprodukcijo in družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu, izločajo v ta namen kot najnižji prispevek 6 % od brutto osebnega dohodka ob vsakem izplačilu osebnih dohodkov v sklad skupne porabe. 2. člen Občani, ki pri opravljanju samostojne dejavnosti uporabljajo dopolnilno delo drugih oseb, plačujejo sredstva za stanovanjsko gradnjo in za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu po stopnji 6 % od skupnega zneska izplačanih osebnih dohodkov. Ta sredstva se vplačujejo mesečno v občinski solidarnostni stanovanjski sklad. ' 3. člen Ta odlok velja od 1. januarja 1973. Številka: 36-11/1972 Ormož, dne 28. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ormož . Franc Novak 1. r. 138. Na podlagi prvega odstavka 12. in 17. člena zakona o programiranju in financiranju graditve stanovanj (Uradni list SRS, št. 5/72) in 5. točke 85. člena statuta občine Ormož (Ur. vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 9/72) je skupščina občine Ormož na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 28. decembra 1972 sprejela ODLOK o obveznem prispevku za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu 1. člen S tem odlokom se uvaja obvezen prispevek za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu (v nadaljnjem besedilu: solidarnostni prispevek) in določa njegova višina. 2. člen Organizacije iz 3. člena zakona o programiranju in finacniranju graditve stanovanj ter skupnost pokojninskega in invalidskega zavarovanja v SR Sloveniji plačujejo solidarnostni prispevek v višini 30 % od 6 % brutto osebnih dohodkov, ki jih namenjajo za potrebe razšitjene reprodukcije in družbene pomoči v stanovanjskem gospodarstvu. 3. člen Solidarnostni prispevek po tem odloku se vplačuje mesečno v solidarnostni stanovanjski sklad občine Ormož 4. člen Ta odlok velja od 1. januarja 1973. StevUka: 36-10/1972 Ormož, dne 28. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ormož Franc Nova kl.r. 139. Po 94. členu ustave Socialistične republike Slovenije (Uradni list št. 10-90/63) in po prvi alinei 219. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik okraja Maribor, št. 33-462/64 in 2-52/65 ter Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 7-98/65, 4-55/67, 12-128/67, 14-157/67, 2-13/69 in 12-111/69) je skupščina občine Ptuj na skupni seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 21. decembra 1972 sprejela ODLOK o spremembah in dopolnitvah statuta občine PTUJ 1. člen Drugi odstavek 2. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik okraja Maribor, št. 33-462/64 in 2-52/65 ter Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 7-98/65, 4-55/67, 12-128/67, 14-157/67, 2-13/69 in 12-111/69) se črta. 2. člen Za 167. členom statuta se doda novi 13. razdelek z 167/a, 167/b in 167/c členi, ki se glasijo : 13. ORGANIZACIJA IN DELOVANJE SPLOŠNEGA LJUDSKEGA ODPORA 167/a člen Občina je dolžna v okviru svojih pravic in dolžnosti, ki jih ima po ustavi in zakonu ter v skladu z načrti in pripravami za obrambo dežele, ki jih določata federacija in SR Slovenija, organizirati splošni ljudski odpor na svojem območju. Navedene naloge izvršujejo v mejah svojega delovnega področja občinska skupščina, svet za narodno obrambo in drugi sveti občinske skupščine, upravni organ za narodno obrambo, poveljstvo partizanskih enot, štab civilne zaščite, odbori za splošni ljudski odpor v delovnih organizacijah in krajevnih skupnostih ter občani. Med vojno vodi občina splošni ljudski odpor na svojem območju. V okviru svojih pravic in dolžnosti občina zlasti: - organizira splošni ljudski odpor; - ustanavlja partizanske enote teritorialne obrambe ter enote in službe civilne zaščite; - organizira delo svojih organov pri izvajanju priprav za opravljanje zadev splošnega ljudskega odpora v miru in vojni; - planira in organizira delo vseh dejavnikov splošnega ljudskega odpora v vojnih razmerah; - koordinira in usmerja priprave za splošni ljudski odpor v krajevnih skupnostih ter delovnih in drugih organizacijah; - planira in izvaja pouk pripadnikov partizanskih enot teritorialne obrambe, enot in služb civilne zaščite ter pouk za obrambo in zaščito prebivalstva; - ustanavlja sklad za financiranje obrambnih potreb, v katerega se združujejo sredstva delovnih in drugih organizacij ter sredstva občinskega proračuna; - ustanavlja štabe partizanskih enot in štabe civilne zaščite; - opravlja druge zadeve in naloge s področja organizacije in delovanja splošnega ljudskega odpora v občini. 167/b člen Priprave za splošni ljudski odpor v krajevni skupnosti opravlja odbor za splošni ljudski odpor, ki ga ustanovi svet krajevne skupnosti. Odbor skrbi zlasti za organizacijske, politične, materialne in druge priprave za splošni ljudski odpor ter proučuje pogoje v okviru krajevne skupnosti za organizacijo vseh oblik splošnega ljudskega odpora. Skrbi za vzgojo in usposobljenost občanov. Svet krajevne skupnosti ustanovi štab za civilno zaščito ter ustanavlja enote civilne zaščite krajevne skupnosti, ki jih določi občinska skupščina v skladu z občinskim načrtom civilne zaščite. Štab civilne zaščite krajevne skupnosti vodi svoje enote civilne zaščite in opravlja druge naloge, kijih določi ustanovitelj. 167/c člen Organi delovnih in drugih organizacij so v mejah svojih pravic in dolžnosti, ki jih imajo po zakonu, statutu in drugih splošnih aktih, odgovorni za uspešno organizacijo in izvajanje priprav za splošni ljudski odpor. Delavski svet ali drug ustrezen organ delovne ali druge organizacije mora ustanoviti odbor za splošni ljudski odpor, če tako določi svet za narodno obrambo občinske skupščine. Delovne in druge organizacije, oziroma njeni organi skrbijo za lastne priprave, zlasti pa za izvajanje ukrepov za zaščito, priprave za dejavnosti v vojni in za zagotovitev finančnih sredstev za priprave na splošni ljudski odpor. Za organizacijo, usposabljanje, opremljanje in vodenje enot in služb civilne zaščite ima delovna organizacija štab za civilno zaščito." . 3. člen 169. člen statuta se črta. 4. člen Prvi odstavek 230. člena statuta se spremeni tako, da se glasi: „Splošni predpisi, ki jih sprejme občinska skupščina in njeni organi se objavijo v uradnem glasilu občine in začnejo veljati osmi dan po objavi." 5. člen 247/b člen statuta se spremeni in dopolni tako, da se glasi: ,.Komisija za verska vprašanja, obravnava vprašanja, ki se tičejo razmerij med občino in verskimi skupnostmi in to: - spremlja izvajanje in uporabo zakonov in drugih predpisov, ki se nanašajo na verske skupnosti; - proučuje vprašanja iz razmerij med občino in verskimi skupnostmi in daje občinski skupščini, svetom in upravnim organom mnenja o upravnih zadevali, ki zadevajo verske skupnosti; - opravlja druge zadeve, ki so po posebnih predpisih v njeni pristojnosti. Komisijo sestavljajo odborniki občinske skupščine in predstavniki organizacij, ki jih v komisijo voli občinska skupščina". 6. člen 265/a člen statuta se spremeni in dopolni tako, da se glasi: ,,Svet za narodno obrambo: - obravnava predloge predpisov občinske skupščine s področja splošnega ljudskega odpora in daje k predlogom svoje mnenje; občinski skupščini predlaga smernice za organizacijo in delo na področju splošnega ljudskega odpora; - sprejema razvojni in vojni načrt občine; - oblikuje partizanske enote, določa njihovo organizacijo in sestavo ob upoštevanju smernic višjih organov, odloča o njihovi opremi in oborožitvi ter imenuje poveljnika, političnega komisarja in druge člane najvišjega štaba partizanskih enot v občini v soglasju z glavnim štabom. - sprejema načrte o vzgoji in urjenju partizanskih enot in enot civilne zaščite; - določa osnove za organizacijo in sestavo enot civilne zaščite ter spremlja delo štabov za civilno zaščito; - določa organizacijo vojnih zvez v pristojnosti občine, - odloča o ustanovitvi odborov za splošni ljudski odpor v delovnih organizacijah; - koordinira delo odborov za splošni ljudski odpor v krajevnih skupnostih in delovnih organizacijah ter skrbi za zagotovitev materialnih in drugih sredstev za delo krajevne skupnosti na pripravah za splošni ljudski odpor; - obravnava in določa smernice za izvajanje pouka za obrambo in zaščito prebivalstva; - sprejema načrte za zatemnitev in druge ukrepe za reševanje in zaščito prebivalstva in materialnih sredstev; - daje soglasje o zaposlitvi delavcev v občinskem upravnem organu za narodno obrambo; - daje soglasje o imenovanju vodje vojnih priprav in upravitelja vojnega načrta v delovnih organizacijah; - opravlja druge zadeve s področja splošnega ljudskega odpora za katere je pristojen po splošnih in posebnih predpisih ter po predpisih občinske skupščine." 7. člen Drugi odstavek 278. člena statuta se spremeni tako, da se glasi: ..Občinski upravni organi so oddelki in uprave." 8. člen 279. člen statuta se spremeni in dopolni tako, da se glasi: ..Občinski upravni organi so: a) ODDELKI: 1. oddelek za finance in planiranje, 2. oddelek za gospodarstvo in urbanizem, 3. oddelek za družbene službe in delo, 4. oddelek za inšpekcijske službe, 5. oddelek za notranje zadeve, 6. oddelek za narodno obrambo, 7. oddelek za občo upravo; b) UPRAVE: 8. davčna uprava, 9. geodetska uprava." 9. člen 280. člen statuta se spremeni in dopolni tako, da se glasi: ..ODDELEK ZA FINANCE IN PLANIRANJE opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - skrbi za finančno izvrševanje plana razvoja občine; - pripravlja predpise in analize s področja delitve skupnega dohodka organizacij združenega dela in občanov nasproti občini (davki, prispevki in takse); - pripravlja in izvršuje občinski proračun; - izvršuje proračunsko kontrolo in kontrolo oslovanja občinskih organov in organizacij, aterih sredstva se zagotavljajo iz občinskega proračuna; - opravlja računovodsko službo za občinske družbene sklade in druga sredstva občine; - skrbi za izvajanje investicijskih in finančnih programov ter projektov, kjer je investitor občina; - proučuje razvoj gospodarsk i in negospodarskih dejavnosti ter pripravlja o tem analize in poročila; - pripravlja osnutke občinskih družbenih planov ter spremlja njihovo izvrševanje in uresničevanje; - organizira obdelavo statističnih podatkov, ki imajo pomen za občino in jih objavlja. ODDELEK ZA GOSPODARSTVO IN URBANIZEM opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - na področju gospodarstva zadeve industrije, trgovine, obrti, kmetijstva, gozdarstva, lovstva, ribištva, gostinstva, turizma in gradbeništva; - na področju urbanizma zadeve prostorskega planiranja, urbanističnega urejanja, varstva človekovega okolja ter varstva narave in krajinskih značilnosti; - na področju stanovanjskega, komunalnega in vodnega gospodarstva; - na področju premoženjsko pravnih zadev (agrarna reforma in kolonizacija, razlastitve, nacionalizacija, zaplemba, zemljiški sklad ter promet z zemljišči in stavbami). ODDELEK ZA DRUŽBENE SLUŽBE IN DELO opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - na področju socialnega varstva zadeve splošnega socialnega varstva, posebnega družbenega varstva otrok, mladine in družine, varstva borcev in invalidov ter varstva odraslih; - na področju zdravstvenega varstva; - na področju šolstva ter drugih vzgojnih in izobraževalnih dejavnosti; - na področju kulturno umetniških dejanovsti, varstva kulturnih spomenikov in prirodnih znamenitosti; - na področju pokojninskega, invalidskega in zdravstvenega zavarovanja; - posreduje v delovnih sporih; - vodi register delovnih pogodb med delavci in zasebnimi delodajalci; - sklepa in vodi register učnih pogodb in vodi nadzor nad njihovim izvajanjem; - izdaja delovne knjižice; - spremlja in proučuje samoupravne akte delovnih organizacij. ODDELEK ZA INŠPEKCIJSKE SLUŽBE OPRAVLJA: - zadeve v zvezi s kmetijsko, vinarsko, gozdarsko, živinorejsko, veterinarsko, urbanistično, gradbeno, vodnogospodarsko, cestno, komunalno, prometno, tržno, sanitarno, požarno in elektroenergetsko inšpekcijo ter inšpekcijo dela; - kontrolo cen in druge upravne zadeve iz občinske pristojnosti v zvezi s cenami. ODDELEK ZA NOTRANJE ZADEVE opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - na področju združevanja občanov, javnih shodov in prireditev, posesti in nošenje orožja ter streliva, državljanstva, potnih listin za prehod čez državno mejo, prebivanje tujcev, osebnih izkaznic, vodenje knjig, osebnih imen ter prijavljanja bivališča in prebivališča; - na področju varnosti cestnega prometa in varstva pred požarom; - sodeluje pri izgrajevanju sistema družbene samozaščite. ODDELEK ZA NARODNO OBRAMBO opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - organizacijske, planske, operativne in kontrolne zadeve v vojaškem in civilnem sektorju; - izvaja nabor in pošilja nabornike v JLA; - razporeja vojaške obveznike na vojaški in civilni vojni razpored; - pošilja vojaške obveznike na orožne vaje; - izvaja pouk za obrambo in zaščito z delavsko in kmečko mladino; - organizira obrambno vzgojo nerazporejenih občanov; organizira varstvo pred elementarnimi in drugimi nesrečami; - skrbi za organizacijo samozaščite; ' - izvaja inšpekcijo s področja narodne obrambe v delovnih in drugih organizacijah ter v krajevnih skupnostih; - organizira in izvaja specializiran pouk za službe, enote in ekipe civilne zaščite ter jim nabavlja potrebno opremo. V sestavu oddelka za narodno obrambo je poveljstvo partizanskih enot, ki opravlja naslednje zadeve: - planira in organizira teritorialne partizanske enote; - nabavlja in vzdržuje njihovo opremo in oborožitev; - izvaja pouk z oboroženim delom partizanskih enot; - sodeluje pri organizaciji samozaščite in pri usposabljanju odborov za splošni ljudski odpor v delovnih organizacijah in krajevnih skupnostih. ODDELEK ZA OBČO UPRAVO opravlja naslednje zadeve: - skrbi za premoženje, ki je dano v upravljanje upravnim organom; - vodi računovodsko službo za upravne organe ter blagajniško službo za proračun in upravne organe; - opravlja ekonomatsko in splošno pisarniško službo; •- opravlja tehnične službe za upravne organe; - nadzoruje delo krajevnih pisarn; - spremlja izvajanje predpisov o upravnem postopku; - opravlja druge zadeve iz občinske pristojnosti, ki niso določene v delovno področje drugih občinskih upravnih organov. DAVČNA UPRAVA opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - odmerja in pobira davke, prispevke in takse ter vodi o njih evidenco; - opravlja davčno inšpekcijo; - izreka denarne kazni za davčne prekrške; - sestavlja predloge za uvedbo postopka zaradi suma davčne utaje; - vodi posebni postopek za odmero davka od nenapovedanega dohodka; - opravlja izterjevalno službo; - sestavlja osnutke zaključnih računov davkov in prispevkov; - odmerja in pobira druge dajatve, če je za to pooblaščena. GEODETSKA UPRAVA opravlja naslednje upravne zadeve iz občinske pristojnosti: - planira in koordinira dejavnost v zadevah geodetske službe v občini; - skrbi za izdelavo načrtov, katastrov in evidenc; - vodi in vzdržuje zemljiški kataster, kataster komunalnih naprav, regionalno in urbansko dokumentacijo, razne katastre in evidence ter stalno mrežo geodetskih točk; - izdaja občanom, organom in organizacijam podatke in potrdila iz načrtov katastrov in evidenc; - opravlja parcelacije zemljišč za urbanistične namene; - zakoličuje objekte in zgradbe; - izdeluje geodetske načrte za potrebe lokacijske dokumentacije; - opravlja klasifikacijo in bonitiranje zemljišč; - izdeluje tematske karte; - vodi evidenco o naseljih, ulicah in hišnih številkah ter skrbi za njihovo označevanje. 10. člen 283. člen statuta se spremeni tako, da se glasi: ..Predstojniki oddelkov in uprav so načelniki." 11. člen Za 297. členom statuta se doda novi naslov „Stab civilne zaščite" in novi 297/a člen, ki se glasi: „Za vodenje in neposredno opravljanje zadev civilne zaščite na območju občine se ustanovi štab za civilno zaščito. Predsednika in člane štaba ter njihove namestnike imenuje in razrešuje občinska skupščina. Mandatna doba članov in namestnikov štaba za civilno zaščito je štiri leta. Štab za civilno zaščito je za svoje delo odgovoren občinski skupščini in štabu za civilno zaščito SR Slovenije. Strokovna in administrativna opravila štaba opravlja upravni organ za narodno obrambo. Občinski štab za civilno zaščito zlasti: - proučuje vprašanja civilne zaščite in daje v tej zvezi ustrezne predloge občinski skupščini; - izdela načrt ukrepov civilne zaščite občine in ga predlaga v sprejem občinski skupščini; - skrbi za organizacijo, pouk in usposabljanje enot, služb in ekip civilne zaščite in organizira praktične vaje; - skladuje delo organov in organizacij, ki izvajajo varstvo ob hudih nesrečah v miru in vojni ter skrbi za izvedbo preventivnih in zaščitnih mer za preprečitev ali ublažitev hudih nesreč v miru in vojni; - vodi akcije za reševanje in pomoč ob hudih nesrečah v miru in vojni; • - sprejema svoj akcijski program dela; - poroča republiškemu štabu za civilno zaščito o ukrepih izvedenih ob hudih nesrečah in vojnih akcijah ter o obsegu nesreč seznanja prebivalstvo prek javnih sredstev za obveščanje; - opravlja druge zadeve s področja civilne zaščite." 12. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi •v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1973. Številka: 011-1/63-1 Ptuj, dne 21. decembra 1972 Predsednik skupščine občine Ptuj Franjo REBERNAK Pri primerjavi z izvirnikom je ugotovljeno, da je v besedilu odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o pristojbinah za veterinarsko - sanitarne preglede v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 10-113/72) nastala napaka, zato dajemo POPRAVEK odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o pristojbinah za veterinarsko — sanitarne preglede v občini Ptuj Besedilo 1. člena se pravilno glasi: V 1. členu odloka o pristojbinah za veterinarsko - sanitarne preglede v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 11-100/71) se besedilo v I točki pod Id spremeni tako, da se glasi: „d) za perutnino 0,045 din". Na koncu besedila L točke ..Pregledi mesa v klavnicah" se doda novi odstavek, ki se glasi: , V pristojbinah za perutnino v znesku 0,045 din so, za izjemo od ostalih pristojbin, zajete vse veterinarsko-sanitame usluge na klavnici perutnine in sicer: pregled perutnine pred in med zakolom, pregledi zaklane perutnine, ter vsa nakladanja, razkladanja in prekladanja, ki se opravljajo na klavnici perutnine in se nanašajo na živo in zaklano perutnino, meso in drobovino perutnine ter klavniške odpadke." Ptuj, dne 27. oktobra 1972 Iz tajništva skupščine občine Ptuj Po primerjavi z izvirnikom je bilo ugotovljeno, da so v besedilo odloka o urbanističnem programu občine Qmož (Uradni vestnik občin Ckmož in Ptuj, št. 6-54/71) nastale v nadaljevanju navedene napake, zato dajemo POPRAVEK V drugem členu se v četrti vrsti za besedo ..gospodarske" postavi vejica in doda beseda ..komunalne". V prvi vrsti 11. člena sc beseda ,.presegajo" nadomesti z besedo ..obsegajo". V 13. členu sc pod c) ime naselja ,,Pršenci“ pravilno glasi ,,Pršetinci“ in sc z obeh strani od ostalega stavka loči z vejicama. Ormož, dne 25. avgusta 1972 Tajništvo skuščina občine Omož Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj", izhaja praviloma enkrat mesečno in to v četrtek, cena posamezni številki 1 dinar. Naročniki ..Tednika" ga prejemaic brezplačno. Izdajatelj ..Ptujski tednik" Ptuj, urejuje uredniški odbor, odgovorni urednik Ivan RAU. Sedež uredništva Ptuj, Srbski trg št. 1, Tiska CF Mariborski tisk.