OHMM@ MMOIL§ §wmth whaž Sveti Tomaž, 29.05.2012 Letnik 1 Številka 6/2012 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 14. ZAKLJUČNI RAČUN proračuna občine Sveti Tomaž za leto 2011 15. PRAVILNIK o dodeljevanju finančnih sredstev za pospeševanja razvoja malega gospodarstva v občini Sveti Tomaž 16. SKLEP o spremembi in dopolnitvi letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012 17. SKLEP o znižanju plačila staršev za programe v vrtcih v času poletnih počitnic 18. SOGLASJE k sistemizaciji Vrtec Sveti Tomaž za šolsko leto 2012/2013 19. SKLEP o priznanjih občine Sveti Tomaž za leto 2012 20. SKLEP o imenovanju člana v Svet zavoda Glasbena šola Ormož 14. Na podlagi tretjega odstavka 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01,30/02, 56/02-ZJU, 110/02-ZDT-B, 127/06-ZJZP, 14/2007-ZSPDPO, 109/2008, 49/09, 38/2010 -ZUKN, 107/2010, 110/2011 -ZDIU12) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 13. redni seji dne, 28.05.2012 sprejel ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2011 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna občine Sveti Tomaž za leto 2011, ki zajema predvidene in realizirane prihodke in druge prejemke ter odhodke in druge izdatke občine. Pri sestavi zaključnega računa je upoštevana členitev, ki je predpisana za sestavo proračuna. 2. člen Prihodki in odhodki proračuna ter drugi prejemki in izdatki proračuna za leto 2011 so realizirani v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina / Podskupina kontov Realizacija ZR za leto 2011 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2.348.519 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.792.423 70 DAVČNI PRIHODKI 1.617.879 700 Davki na dohodek in dobiček 1.490.166 703 Davki na premoženje 88.123 704 Domači davki na blago in storitve 39.590 71 NEDAVČNI PRIHODKI 174.544 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 80.982 711 Takse in pristojbine 1.535 712 Globe in druge denarne kazni 754 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.726 714 Drugi nedavčni prihodki 88.547 72 KAPITALSKI PRIHODKI 0 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 0 73 PREJETE DONACIJE 1.200 730 Prejete donacije iz domačih virov 1.200 74 TRANSFERNI PRIHODKI 554.896 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 306.916 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 247.980 II. SKUPAJ ODHODKI 2.420.553 40 TEKOČI ODHODKI 411.450 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 140.091 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 22.736 402 Izdatki za blago in storitve 230.111 403 Plačila domačih obresti 11.566 409 Rezerve 6.946 41 TEKOČI TRANSFERI 818.244 410 Subvencije 23.820 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 359.369 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 78.741 413 Drugi tekoči domači transferi 356.314 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.113.877 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.113.877 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 76.982 431 Invest. transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 47.375 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 29.607 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -72.034 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov Realizacija ZR za leto 2011 Vil. ZADOLŽEVANJE 300.000 50 ZADOLŽEVANJE 300.000 500 Domače zadolževanje 300.000 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 58.363 55 ODPLAČILA DOLGA 58.363 550 Odplačila domačega dolga 58.363 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) 169.603 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 241.637 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 72.034 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 52.162 3. člen Zaključni račun proračuna Občine Sveti Tomaž za leto 2011 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Sveti Tomaž za leto 2011. Zaključni račun zajema tudi obrazložitev zaključnega računa, vključno z obrazložitvami načrta razvojnih programov, ter o njihovi realizaciji v tem letu. 4. člen Zaključni račun proračuna Občine Sveti Tomaž za leto 2011 se objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Prav tako se objavi tudi na spletni strani občine v celoti. Številka: 410-5/2012 Sveti Tomaž, 28.05. 2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 15. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 27/08 Odi.US: Up-2925/07-15, U-l-21/07-18, 76/08, 100/08 Odi.US: U-l-427/06-9), 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) in določb Zakona o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št. 37/04) in Mnenja o skladnosti s strani Ministrstva za finance, Direktorata za javno premoženje in finančni sistem, Sektorja za spremljanje državnih pomoči, št. 4491-1/2012 z dne 16.05.2012 je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 13. redni seji, dne 28.05. 2012 sprejel PRAVILNIK o dodeljevanju državnih pomoči za spodbujanje razvoja gospodarstva v Občini Sveti Tomaž I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina pravilnika) S tem pravilnikom se določajo namen, upravičenci, pogoji in postopek dodeljevanja finančnih spodbud, nadzor nad porabo dodeljenih sredstev ter ukrepi za razvoj malega gospodarstva v Občini Sveti Tomaž. 2. člen (namen) Namen tega pravilnika je vzpostavitev učinkovitega podpornega okolja za potencialne podjetnike in delujoča podjetja v vseh fazah njihovega razvoja, povečanje možnosti za ustanavljanje novih podjetij, spodbujanje njihove rasti ter ustvarjanje novih delovnih mest. 3. člen (oblike in način dodelitve sredstev) Finančne spodbude kot predmet tega pravilnika se dodeljujejo skladno z Uredbo Komisije (ES) 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87. in 88. Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti za državno pomoč »de minimis« (Uradni list EU L 379, 28. 12. 2006, str. 5-10). Skupni znesek pomoči, dodeljen istemu prejemniku na podlagi pravila »de minimis«, ne sme presegati 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči (v primeru podjetij, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR). 4. člen (kumulacija pomoči) Če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti državnih pomoči. 5. člen Sredstva za pomoč se zagotovijo iz proračuna Občine Sveti Tomaž in se potem pravilniku dodeljujejo kot nepovratna sredstva v predpisani višini za posamezne namene v obliki dotacij, subvencij ali znižanja občinskih dajatev. 6. člen Pomoči in njihova višina se dodeljujejo na podlagi letnega nabora ukrepov določenega s proračunom občine in na podlagi izvedenega javnega razpisa. 7. člen (splošna določila veljavna za vse ukrepe) Splošna določila, ki veljajo ne glede na ukrep opredeljen v tem pravilniku so sledeča: - do pomoči so upravičeni le udeleženci opredeljeni v okviru posameznega ukrepa - upravičenec lahko kandidira samo za izvedbo naložbe, upravičene po tem pravilniku, katero lahko izvede v celoti in v skladu z veljavnimi predpisi - pomoč se dodeli na podlagi vloge z elementi poslovnega načrta, katere vsebina in oblika se podrobneje določita z javnim razpisom - naložba, za katero se dodeli pomoč, se mora uporabljati ali ostati v lasti upravičenca vsaj 2 leti od dokončanja naložbe, če ni v okviru posameznega ukrepa določeno drugače - naložba, za katero se dodeli pomoč, se ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev - prosilec za isto investicijo oziroma naložbo (pred ali po odobriti finančne pomoči s strani občine na podlagi tega pravilnika) ne sme pridobiti sredstev, iz kateregakoli drugega javnega vira - upravičenec, ki pridobi pomoč na podlagi tega pravilnika, mora voditi predpisano dokumentacijo, določeno z javnim razpisom in sklenjeno pogodbo o dodelitvi sredstev, ter jo hraniti vsaj še 2 leti po izvedenem zadnjem izplačilu. II. UPRAVIČENCI 8. člen Upravičenci po tem pravilniku so samostojni podjetniki ter m ikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Upravičenec je lahko tudi fizična oseba v primeru samozaposlitve, vendar mora imeti stalno bivališče v občini Sveti Tomaž in opravljati dejavnost v občini Sveti Tomaž. 9. člen Velikost posamezne gospodarske družbe se določa na podlagi enotnih meril za določanje velikosti podjetij, ki so bila sprejeta z Uredbo Komisije (ES) št. 800/2008. - Mikropodjetje ima manj kot 10 zaposlenih in ima letni promet in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 2 milijonov evrov. - Malo podjetje ima manj kot 50 zaposlenih in ima letni promet in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 10 milijonov evrov. Pri izračunu velikosti podjetja je potrebno upoštevati tudi povezave, ki jih ima to podjetje z drugimi podjetji. 10. člen Upravičenec mora imeti sedež v Občini Sveti Tomaž. V primeru, da je upravičenec fizična oseba, mora imeti prijavljeno stalno bivališče na območju Občine Sveti Tomaž. Pri naložbah mora biti lokacija naložbe v Občini Sveti Tomaž. 11. člen Do prejema pomoči po tem pravilniku niso upravičena podjetja oziroma fizične osebe: - ki so v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, - ki so opredeljena kot podjetja v težavah in dobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje, - ki so že prejela državno pomoč po tem pravilniku in naložbe oziroma storitve niso izvedla v skladu s podpisano pogodbo, - ki so že koristila pomoč za posamezne namene do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila državnih pomoči, - ki so za iste upravičene stroške že pridobila sredstva iz državnega ali lokalnega proračuna ali mednarodnih virov, - ki nimajo pravočasno in v celoti izpolnjenih pogodbenih obveznosti do Občine iz predhodnih javnih razpisov, če so na njih sodelovala, - ki imajo neplačane prispevke ter neporavnane obveznosti do delavcev, - podjetja iz sektorja ribištva in ribogojstva po opredelitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000, - podjetja s sektorja premogovništva po opredelitvi Uredbe (ES) št. 1407/2002, - podjetja, ki delujejo na področju primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, - podjetja, ki delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: - če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, - če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. III. POSTOPEK DODELITVE FINANČNIH POMOČI 12. člen (splošno) Finančne pomoči za sofinanciranje projektov in aktivnosti upravičenih po tem pravilniku se dodeljuje po postopku in v višini, ki sta določena s tem pravilnikom in javnim razpisom izvedenim s strani občine. Javni razpis se objavi na krajevno običajen način, pri čemer je obvezna objava v Uradnem glasilu Občine Sveti Tomaž ter na spletni strani občine. 13. člen (komisija) Za dodelitev pomoči »de minimus« je odgovorna tri članska strokovna komisija, ki jo imenuje župan. 14. člen Naloge imenovane strokovne komisije so: - odpiranje vlog, - ugotovitev popolnosti in pravočasnosti vlog, - pregled in ocenitev prejetih vlog, - priprava predloga prejemnikov sredstev in njihove razdelitve, - vodenje zapisnikov o delu komisije. 15. člen (javni razpis) Javni razpis mora vsebovati vsaj: - ime in sedež občine, ki dodeljuje finančne spodbude, - pravno podlago za izvedbo javnega razpisa, - predmet javnega razpisa, - opredelitev upravičencev, - opredelitev osnovnih pogojev za kandidiranje na javnem razpisu, - navedbo meril ocenjevanja vlog, - okvirno višino sredstev, ki so na voljo za predmet javnega razpisa, - določitev obdobja, v katerem mora biti prijavljen projekt ali aktivnost realizirana, - rok, do katerega morajo biti predložene vloge pravočasno oddane, - datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev, - rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa, - kraj, čas in osebo, pri kateri lahko vlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo oziroma elektronski naslov, na katerega lahko zaprosijo zanjo. Za izvedbo javnega razpisa se uporabljajo področni predpisi. 16. člen (razpisna dokumentacija) Prijavitelj lahko poda vlogo le na predpisanih obrazcih razpisne dokumentacije. Razpisna dokumentacija mora vsebovati: - opredelitev ukrepov, ki so predmet javnega razpisa, - pogoje, ki jih mora prijavitelj izpolnjevati za uvrstitev v izbor za dodelitev sredstev, - okvirno višino sredstev, ki so na razpolago v okviru predmeta razpisa, - način določanja deleža sredstev, ki jih prejme posamezni upravičenec, - vzorec pogodbe, - navedbo potrebnih dokumentov, ki jih je potrebno predložiti kot dokazilo, - navedbo o tem, kdo z odločbo odloči o dodelitvi sredstev in kdo odloči o pritožbi zoper to odločbo, - drugo. 17. člen (izjava) Pristojni organ mora od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobiti pisno izjavo o: - že prejetih de minimis pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za de minimis pomoč, - drugih že prejetih (ali zaprošenih v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotoviti, da z dodeljenim zneskom pomoči »de minimis«, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih, - pisno obvestiti prejemnika pomoči, da je prejel pomoč po pravilu »de minimis«. 18. člen (vloga) Vloga na javni razpis mora prispeti pravočasno do roka, določenega v javnem razpisu, in v skladu z drugimi navodili, opredeljenimi v javnem razpisu (označba). 19. člen (odpiranje vlog) Odpiranje prispelih vlog za sofinanciranje projektov oziroma posameznih aktivnosti vodi v 13. členu tega pravilnika opredeljena komisija, ki o navedenem postopku vodi zapisnik. Postopek odpiranja vlog se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu. Prepozne vloge in vloge, ki niso oddane na obrazcih razpisne dokumentacije, s sklepom zavrže občinska uprava na podlagi zapisnika komisije. Prijavitelje, katerih vloge na razpis niso popolne, komisija v roku petih delovnih dni od dneva odpiranja vlog pisno pozove, naj vloge dopolnijo. Rok za dopolnitev ne sme biti daljši od osmih delovnih dni. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji v postavljenem roku ne dopolnijo, se zavržejo s sklepom. Zoper sklep iz tretjega in četrtega odstavka tega člena je možna, v petnajstih dneh od vročitve sklepa, pritožba na župana Občine. 20. člen (ocenjevanje vlog) Komisija iz 13. člena tega pravilnika najprej opravi strokovni pregled pravočasnosti in popolnosti prispelih vlog. Prispele vloge se ocenijo na podlagi pogojev in meril, ki so bili navedeni v razpisu. Komisija mora o opravljanju strokovnega pregleda vlog in o njihovem ocenjevanju voditi zapisnik. Na podlagi rezultatov ocenjevanja vlog komisija pripravi predlog prejemnikov sredstev in razdelitve sredstev, ki ga podpiše predsednik komisije. Predlog se posreduje pristojnemu organu. 21. člen (višina dodeljenih sredstev) Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu, se določi na podlagi določb iz tega pravilnika in razpisa, rezultatov ocenjevanja vseh vlog, višine zaprošenih sredstev s strani upravičenca ter višine razpoložljivih sredstev. 22. člen (odločba) Na podlagi predloga (20. člen), pripravljenega s strani komisije, pristojni organ izda odločbe, s katerimi se določi razporeditev razpisanih sredstev. Zoper odločbo iz prejšnjega odstavka tega člena je, v petnajstih dneh od njene vročitve, možna pritožba na župana Občine. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prejemniki sredstev. 23. člen (obvestilo) Pristojni organ bo pisno obvestil prejemnika sredstev, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis«. 24. člen (pogodba) Na podlagi odločb o dodeljenih sredstvih občina z upravičenci sklene pogodbo, s katero se podrobneje uredijo način in pogoji koriščenja dodeljenih sredstev. Pogodba mora vsebovati: - navedbo podatkov občine in prejemnika sredstev, - namen, za katerega se sredstva dodeljujejo, - višino dodeljenih sredstev, - rok za porabo sredstev, - navedbo pravic in obveznosti pogodbenih strank, - razloge za vračilo dodeljenih sredstev, - način nadzora nad namensko porabo sredstev, - razloge za razvezo pogodbe. Pogodba lahko poleg določb iz prejšnjega odstavka tega člena vsebuje tudi druge določbe. 25. člen (vračilo sredstev) Izbrani upravičenec, pri katerem se ugotovi, da so bila dodeljena sredstva pridobljena nezakonito oziroma porabljena nenamensko, mora vsa dodeljena sredstva vrniti skupaj z obračunanimi zakonitimi zamudnimi obrestmi. Dodeljena sredstva oziroma njihov sorazmerni del je dolžan vrniti tudi izbrani upravičenec, ki v roku, določenim z javnim razpisom, ne realizira oziroma ne realizira v celoti projektov oziroma aktivnosti, za katere so mu bila z odločbo iz 22. člena tega pravilnika sredstva dodeljena. Natančni pogoji vrnitve sredstev se določijo s pogodbo. Upravičenec, za katerega se ugotovijo kršitve iz prvega odstavka tega člena, ne more zaprositi in pridobiti novih sredstev iz tega pravilnika še 2 leti po vračilu vseh pridobljenih sredstev skupaj z zakoniti zamudnimi obrestmi. IV. UKREPI S PODROČJA SPODBUJANJA GOSPODARSTVA 26. člen (splošno) Predmet sofinanciranja na podlagi tega pravilnika so projekti oziroma aktivnosti podjetij in drugih upravičencev v okviru sledečih ukrepov: - spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj - spodbujanje odpiranja novih delovnih mest in samozaposlovanja - spodbujanje izobraževanja, usposabljanja in promocije na področju podjetništva - spodbujanje prijav podjetij na razpise - spodbujanje projektov inovacij - spodbujanje povezovanja podjetij z razvojnimi institucijami - sofinanciranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov za novoustanovljena podjetja V prejšnjem odstavku navedeni ukrepi predstavljajo temelje za določitev predmeta posameznega javnega razpisa s področja spodbujanja gospodarstva v Občini Sveti Tomaž. 27. člen Za posamezni ukrep se v okviru tega pravilnika določijo njegov namen, predmet pomoči, upravičenci, pogoji, upravičeni stroški, višina sofinanciranja, instrument dodeljevanja sredstev in omejitve. 28. člen (spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj) Namen ukrepa: - spodbujanje naložb v gospodarstvo in s tem vzpostavitev boljših možnosti za gospodarski razvoj in povečanje konkurenčnih prednosti prijaviteljev. Predmet pomoči: - sofinanciranje začetnih investicij - sofinanciranje investicij v razširjanje in razvoj. Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro, in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Pogoji: - naložba se mora izvesti na območju Občine Sveti Tomaž in se ohraniti vsaj 2 leti po njenem zaključku - za naložbo se šteje investicija v opredmetena osnovna sredstva (stroji in oprema, nakup zemljišč, stroški komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč, stroški gradnje in/ali nakupa objekta) - za naložbo se šteje tudi investicija v neopredmetena sredstva kot so nakup programske opreme, licence, patentov in nepatentiranega tehničnega znanja - naložba mora predstavljati začetno investicijo ali investicijo za razširitev oziroma razvoj obstoječega obrata v smislu bistvenih sprememb proizvoda ali proizvodnega procesa v predelovalni, storitveni ali raziskovalno-razvojni dejavnosti. Povečanje obsega proizvodnje ali storitev, ki jih prijavitelj že opravlja, se po tem ukrepu ne šteje za upravičeno. Upravičeni stroški: - strošek nakupa zemljišč - strošek komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč - stroške gradnje ali nakupa objekta - strošek nakupa strojev ali opreme - strošek izdelave projektne in investicijske dokumentacije - strošek licence - strošek programske opreme - strošek nakupa patenta - strošek nakupa nepatentiranega tehničnega znanja. Višina sofinanciranja: Pomoč se glede na posamezno obliko dodeljevanja pomoči omeji: - dotacije - do 30 % upravičenih stroškov posamezne investicije - znižanje komunalnega prispevka za 50 % Poleg dotacije - največ do 30 % upravičenih stroškov posamezne investicije lahko investitor še poda vlogo za znižanje komunalnega prispevka. Odlok o merilih za odmero komunalnega prispevka in program opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Sveti Tomaž (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 17/08) določa, da lahko občinski svet sprejme sklep znižanju faktorja dejavnosti ali o delni oprostitvi, če želi investitor zgraditi industrijski ali obrtni objekt, ki bo ustvaril nova delovna mesta. Delovna mesta morajo biti povezana z izvajanjem projekta in zasedena najkasneje v treh letih po dokončani investiciji. Izhodiščno stanje za novo ustvarjena mesta je število zaposlenih na dan oddaje vloge za oprostitev plačila komunalnega prispevka. Investitor, ki ne zgradi objekta v skladu s projektno dokumentacijo, na podlagi katere je bil oproščen komunalnega prispevka in ne zasede napovedanih delovnih mest, mora plačati komunalni prispevek vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva zapadlosti plačila. Izpolnjevanje teh pogojev se preverja po preteku rokov, navedenih v prejšnjem odstavku tega člena. Znižanje komunalnega prispevka lahko znaša največ 50%. Pomoči dodeljene podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, ne bodo namenjene za nabavo vozil za cestni prevoz tovora. Višina sofinanciranja upravičenih stroškov se določi z javnim razpisom in ne sme presegati 30 % upravičenih stroškov posamezne investicije, pri čemer se dodeljene pomoči med seboj seštevajo. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije - znižanje občinskih dajatev (znižanje komunalnega prispevka; Omejitve: - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. 29. člen (spodbujanje odpiranja novih delovnih mest in samozaposlovanja) Namen ukrepa: - spodbujanje odpiranja novih delovnih mest z zaposlovanjem novih delavcev ali samozaposlitvijo ter s tem prispevati k manjši brezposelnosti na območju Občine Sveti Tomaž. Predmet pomoči: - sofinanciranje samozaposlovanja - sofinanciranje zaposlovanja novih delavcev. Upravičenci: - samostojni podjetniki ter m ikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Upravičenec je lahko tudi fizična oseba v primeru samozaposlitve, vendar mora imeti stalno bivališče v občini Sveti Tomaž in opravljati dejavnost v občini Sveti Tomaž. Pogoji: - delovno mesto, za katerega se dodeli finančna pomoč se mora ohraniti vsaj 1 leto; - nova zaposlitev mora pomeniti povečanje skupnega števila zaposlenih nad najvišje stanje v zadnjih 12 mesecih; - realizacija samozaposlitve oziroma odpiranje novega delovnega mesta mora biti izvedeno na območju Občine Sveti Tomaž; - do finančne pomoči je upravičena oseba, ki se samozaposli in ima prijavljeno stalno bivališče na območju občine Sveti Tomaž. Oseba mora ostati samozaposlena vsaj 1 leto. Namera po samozaposlitvi se dokazuje s pripravljenim poslovnim načrtom, dokazilom o registraciji podjetja ter potrjenim obrazcem M1/M2; - za novo odprto delovno mesto je mogoče zaposliti osebo s stalnim bivališčem na območju občine Sveti Tomaž. Zaposlitev se dokazuje s kopijo podpisane Pogodbe o zaposlitvi ter M1/M2 obrazcem; - V primeru, da novo zaposleni delavec postane brezposeln, iz kateregakoli razloga pred potekom 1 leta, mora prejemnik sredstev, v roku 30 dni od prenehanja zaposlitve, zaposliti novega delavca, ki ustreza v tem pravilniku opredeljenim pogojem. V nasprotnem primeru mora prejemnik dodeljenih sredstev le-ta vrniti; - za vsakega na novo zaposlenega je potrebno predložiti svojo vlogo. Upravičeni stroški: - stroški za realizacijo samozaposlitve v višini do 3 minimalnih mesečnih plač - stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini do 3 minimalnih mesečnih plač. Višina sofinanciranja: - višina sofinanciranja upravičenih stroškov se določi z javnim razpisom in ne sme presegati 100 % upravičenih stroškov. Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije. Omejitve: - prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 3 vloge - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. 30. člen (spodbujanje izobraževanja, usposabljanja in promocije na področju podjetništva) Namen ukrepa: - spodbujanje podjetništva z vzpostavitvijo podpornega okolja, ki omogoča lažje razvijanje in ohranjevanje konkurenčnih prednosti prijaviteljev. Predmet pomoči: - sofinanciranje stroškov izobraževanja - sofinanciranje stroškov usposabljanj - sofinanciranje stroškov udeležbe na sejmih ali razstavah doma in v tujini. Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Pogoji: - predložitev ustreznih dokazil za izvedbo posamezne aktivnosti (prijavnice, potrdila o udeležbi ...) - za vsakega zaposlenega/sodelujočega je potrebno predložiti svojo vlogo. Upravičeni stroški: - stroški izobraževanja - stroški usposabljanja - stroški razstavljanja (najem in postavitev stojnice, pristopnina ...). Neupravičeni stroški: - potni stroški - stroški dnevnic - stroški prenočevanja in prehrane. Višina sofinanciranja: - sofinanciranje upravičenih stroškov do 50 %, pri čemer se maksimalna višina določi z javnim razpisom. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije. Omejitve: - prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 3 vloge - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. 31. člen (spodbujanje prijav podjetij na razpise) Namen ukrepa: - spodbujanje podjetij k prijavi na mednarodne in domače razpise ter s tem povečanje možnosti za pridobivanje dodatnih sredstev za sofinanciranje lastnih projektov in aktivnosti. Predmet pomoči: - sofinanciranje prijave na mednarodni razpis ali razpis na državni ravni. Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Pogoji: - prijava mora biti podana na razpis na državni ali mednarodni ravni - prijavljeni projekt mora ustrezati razpisnim pogojem in biti administrativno ustrezen, kar se dokazuje s potrdilom razpisovalca. Upravičeni stroški: - stroški zunanjih izvajalcev, ki morajo biti v skladu z običajnimi tržnimi cenami in običajnim poslovanjem podjetja - stroški dela osebja, ki dela na pripravi projekta za prijavo na razpis. Kot upravičeni strošek dela bodo šteli tisti, ki bodo izkazani z izplačilom osebju in bodo razvidni iz posebne pogodbe o delu /zaposlitvi oziroma aneksa k pogodbi o delu/ zaposlitvi - v primeru skupne prijave na razpis z več partnerji, je prijavitelj upravičen do subvencioniranja sorazmernega deleža stroškov glede na njegov sorazmerni delež v razpisu. Višina sofinanciranja: - sofinanciranje upravičenih stroškov do 30 %, pri čemer se maksimalna višina določi z javnim razpisom. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije. Omejitve: - prijavitelj v okviru tega ukrepa lahko predloži največ 1 vlogo. - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. 32. člen (spodbujanje projektov inovacij) Namen ukrepa: - spodbujanje inovativnosti. Predmet pomoči: - pridobitev patenta - zaščita blagovne/storitvene znamke - zaščita modela - izdelava prototipov - raziskovalna dejavnost z namenom razvoja novih produktov, storitev ali postopkov. Upravičenci: - samostojni podjetniki ter m ikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1) Pogoji: - v primeru, da se za raziskovalno dejavnost z namenom razvoja novih produktov, storitev ali postopkov najame zunanje izvajalce (raziskovalce), morajo le-ti izpolnjevati pogoje določene s predpisi o raziskovalni dejavnosti. Upravičeni stroški: - strošek zaščite patenta - strošek registracija storitvene/blagovne znamke - strošek registracije modela - stroški dela osebja, ki se ukvarja izključno z raziskovalno dejavnostjo na prijavljenem projektu. Kot upravičeni strošek dela bodo šteli tisti, ki bodo izkazani z izplačilom osebju in bodo razvidni iz posebne pogodbe o delu /zaposlitvi oziroma aneksa k pogodbi o delu/zaposlitvi - stroški zunanjih izvajalcev, ki morajo biti v skladu z običajnimi tržnimi cenami in običajnim poslovanjem podjetja. Višina sofinanciranja: - sofinanciranje upravičenih stroškov do 100%, pri čemer se maksimalna višina določi z javnim razpisom. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije. Omejitve: - prijavitelj v okviru tega ukrepa lahko predloži največ 1 vlogo. - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. 33. člen (spodbujanje povezovanja podjetij z razvojnimi institucijami) Namen ukrepa: - spodbujanje povezovanja podjetij z razvojnimi institucijami, s ciljem povečanja konkurenčnih prednosti in izboljšanje tržnega položaja. Predmet pomoči: - povezovanje z raziskovalnimi institucijami (univerze, razvojni inštituti, visokošolska središča doma in v tujini). Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Pogoji: - povezovanje z razvojnimi institucijami mora predstavljati osnovo za povečanje konkurenčnih prednosti prijavitelja (razvoj, raziskave ...) oziroma povečanje njegove dodane vrednosti. Upravičeni stroški: - strošek storitev razvojnih institucij - v primeru skupne povezave/sodelovanja z več partnerji, je prijavitelj upravičen do subvencioniranja sorazmernega deleža stroškov glede na njegov sorazmerni delež v projektu. Višina sofinanciranja: - sofinanciranje upravičenih stroškov do 30 %, pri čemer se maksimalna višina določi z javnim razpisom. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije. Omejitve: - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. 34. člen (sofinanciranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov) Namen ukrepa: - spodbujanje podjetništva z vzpostavitvijo podjetjem prijaznega podpornega okolja. Predmet pomoči: - sofinanciranje stroškov najema poslovnih prostorov in obratov. Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro in male gospodarske družbe registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1). Pogoji: - strošek najemnine mora biti v skladu z običajnimi tržnimi cenami in običajnim poslovanjem podjetja. Upravičeni stroški: - strošek najema poslovnih prostorov ali obratov. Višina sofinanciranja: - sofinanciranje upravičenih stroškov do 100%, pri čemer se maksimalna višina določi z javnim razpisom. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Instrument dodeljevanja sredstev: - dotacije. Omejitve: - najvišja dodeljena višina sredstev na upravičenca se določi z javnim razpisom. V. NADZOR 35. člen Dajalec državnih pomoči mora komisiji ministrstva pristojnega za nadzor državnih pomoči posredovati podatke o dodeljenih državnih pomočeh v skladu z Uredbo o posredovanju podatkov in poročanju o dodeljenih državnih pomočeh in pomočeh po pravilu »de minimis« (Uradni list RS, št 61/04). Poročilo mora zajemati podatke o višini dodeljenih sredstev po upravičencih in namenih. 36. člen Nadzor nad namensko porabo dodeljenih sredstev in izvajanjem aktivnosti oziroma do pomoči upravičenih projektov opravlja organ občine. 37. člen Kolikor ni s pogodbo drugače opredeljeno, so upravičenci, katerim so bila dodeljena sredstva, dolžni do v pogodbi opredeljenega roka, Občini Sveti Tomaž posredovati oziroma predložiti: - dokazila o izvedenih aktivnosti oziroma uspešno zaključenih projektih, za katere so jim bila dodeljena sredstva, - dokazila o namenski porabi sredstev. VI. KONČNE DOLOČBE 38. člen Pravilnik začne veljati 15 dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Sveti Tomaž. Številka: 007-7/2012 01/ZH Datum: 28.05.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 16. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/2010), 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 13. redni seji, dne 28.05.2012 sprejel SKLEP O SPREMEMBI IN DOPOLNITVI LETNEGA NAČRTA PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2012 1. člen S tem sklepom se dopolni in spremeni letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012. 2. člen V Tabeli 2. člena Sklepa Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012, številka: 410-14/2011 01/MC z dne 28.12.2011 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž 15/2011) se črtajo naslednje nepremičnine: Zap. št. Paro. št. Površina v m2 kataster. občina vrsta nepremičnine Predvidena sredstva v EUR-leto 2012 Ekonomska utemeljenost 1. Del 352/9 Cca 900 Koračice njiva 7.200 Nakup za parkirišče ob pokopališču 2. Del 222 Cca 380 Tomaž vinograd 2.400 Nakup za razgledni stolp 3. 1001 438 Bratonečice pašnik 1.752 Nakup dela ceste Tabela 2. člena Sklepa Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012, številka: 410-14/2011 01/MC z dne 28.12.2011 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž 15/2011) se dopolni z naslednjo nepremičnino:______________________________________________________________________ Zap. št Paro. št. površina v m2 Katastrska občina Vrsta nepremičnine Predvidena sredstva v EUR-leto 2012 Ekonomska utemeljenost 1. 37/2 11412 Tomaž Njiva, travnik, sadovnjak 10.000 Nakup za kasnejšo menjavo z zemljiščem v obrtni coni V prvem stavku 2. člena Sklepa Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012, Številka: 410- 14/2011 01/MC z dne 28.12.2011 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž 15/2011) se številka 12.884 nadomesti s številko 11.532 EUR.« Zemljišče s paro. št. 37/2 je zemljišče, ki se nahaja ob naselju pri Svetem Tomažu. Zemljišče je bilo nabito na UE Ormož za prodajo. Ker do sedaj te nepremičnine nismo imeli zajete v sklepu o letnem načrtu pridobivanja, saj nismo vedeli, da jo bo lastnik prodajal, je potrebno sklep dopolniti oziroma spremeniti. Sredstva, ki so bila namenjena za nakup paro. del 352/9 k.o. Koračice, paro. del 222 k.o. Tomaž in paro. 1001 k.o. Bratonečice se namenijo za nakup paro. 37/2 k.o. Tomaž, prej navedene parcele pa se s tem sklepom izločijo iz sklepa o pridobivanju nepremičnin. 3. člen Spremembe in dopolnitve tega sklepa se vključijo v rebalans proračuna za leto 2012. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410- 14/2012 01/ZH Sveti Tomaž, dne 28.05.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 17. Na podlagi 16a., 17. in 18. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur. I. RS, št. 97/03, 77/05, 120/05) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07) je občinski svet občine Sveti Tomaž na svoji 13. redni seji, dne 28.05.2012 sprejel SKLEP o znižanju plačila staršev za programe v vrtcih v času poletnih počitnic 1. člen Starši, ki želijo za svojega otroka ob enomesečni odsotnosti v času poletnih počitnic (julij ali avgust) rezervirati mesto v vrtcu, plačajo v mesecu, ko je otrok odsoten, 50% višine njihovega plačilnega razreda kot rezervacijo. 2. člen Za priznanje popusta iz 1. člena tega sklepa so starši dolžni podati pisno izjavo o odsotnosti otroka na sedežu vrtca. 3. člen Izpad sredstev v višini oprostitve plačila dela oskrbnine v vrtcih se pokrije iz sredstev proračuna občine Sveti Tomaž. 4. člen Ta sklep velja naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. številka: 007-22/2012 01/ZH Datum: 28.05.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 18. Na podlagi 108. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS št. 16/2007-UPB, 36/08, 58/09, 65/09 in 20/11) ter Pravilnika o normativih in kadrovskih pogojih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS št. 75/05, 82/05, 76/08, 77/09,102/09 in 105/10) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) je Občinski svet občine Sveti Tomaž na svoji 13. redni seji, dne 28.05.2012 sprejel SOGLASJE 1. a) k obsegu dejavnosti predšolske vzgoje za šolsko leto 2012/2013: Organizacijska enota Program Starostna skupina St. otrok vpisanih (maks. normativ + dodatna odobritev) Število oddelkov Vrtec Ježek 9-urni Homogena 1-2 leti 12 (12+2) 1 Vrtec Ježek 9-urni homogena 2-3 leta 12 (12+2) 1 Vrtec Ježek 9-urni heterogena 3-4 leta 17(17+2) 1 Vrtec Ježek 9-urni heterogena 4-6 let 21 (19+2) 1 Skupaj 62 (68) 4 b) k sistemizaciji delovnih mest za šolsko leto 2012/2013: Delovno mesto Število delavcev Pomočnica ravnateljice 0,35 Vzgojiteljice 4,5 Pomočnice vzgojiteljice 4,5 Svetovalna delavka 0,13 Poslovna sekretarka 0,27 računovodkinja 0,27 Kuharica 1,4 čistilka 0,5 hišnik 0,22 Vodja prehrambenega in higienskega režima 0,14 logopedinja 0,09 Učiteljica fakult. pouka nemščine*od 01.01.2013 do 31.08.2013 0,09 Skupaj 12,46 c) k poslovnemu času za šolsko leto 2012/2013: Odpiralni čas vrtca v šolskem letu 2012/2013 je od 5.15 do 16.15. ure oziroma občasno do 16,45 ure. d.) k povečanemu številu otrok v oddelku Občina soglaša s vpisom 14 otrok v oddelek homogeni od 1 -2 leti. Občina soglaša s vpisom 14 otrok v oddelek homogeni od 2-3 let. Občina soglaša s vpisom 19 otrok v oddelek homogeni od 3-4 let. Občina soglaša s vpisom 21 otrok v oddelek heterogeni od 4-6 let. e.) druge dejavnosti v vrtcu V šolskem letu 2012/2013 se bodo izvajale naslednje obogatitvene dejavnosti: -Otroški zbor, folklora, pohodištvo, pravljičarstvo, likovna dejavnost in naravoslovje. Občina soglaša s dodatnimi dejavnostmi ter bo zagotovila sredstva za plačilo dodatnih 50 ur za celo leto. 2. Osnovna šola Tomaž- Vrtec Ježek si mora v primeru potrebe za spremembo obsega dejavnosti pridobiti soglasje ustanovitelja. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 030-77/2012 01/ZH Sveti Tomaž, dne 28.05.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 19. Na podlagi Pravilnika o priznanjih Občine Sveti Tomaž (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 6/2011) in javnega razpisa za podelitev priznanj občine Sveti Tomaž za leto 2012 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 5/2012) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je Občinski svet na svoji 13. redni seji, dne 28.05.2012 sprejel naslednji SKLEP 1. V letu 2012 se podelijo naslednja priznanja Občine Sveti Tomaž: - Plaketa Občine Sveti Tomaž za leto 2012 se podeli Marjanu Goričan, Savci 81, Sveti Tomaž. - Priznanje Občine Sveti Tomaž za leto 2012 se podeli Prostovoljnemu gasilskemu Društvu Trnovci, Trnovci 4, Trnovci. - Priznanje Občine Sveti Tomaž za leto 2012 se podeli Stanku Zagoršek, Rucmanci 62, Sveti Tomaž. - Priznanje Občine Sveti Tomaž za leto 2012 se podeli Andreji Obran, Pršetinci 40, Sveti Tomaž. 2. - Zahvala občine Sveti Tomaž za leto 2012 se podeli Ljudskim pevkam Svetega Tomaža. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 094-1/2012 01/ZH Sveti Tomaž, dne 28.05.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 20. Na podlagi 8. člena Odloka o ustanovitvi Glasbene šole Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 1/2008) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je Občinski svet na svoji 13. redni seji, dne 28.05.2012 sprejel naslednji SKLEP 1. V svet Glasbene šole Ormož se imenuje Milena KORPAR MAJCEN, stanujoča Sveti Tomaž 58a, 2258 Sveti Tomaž. 2. Mandat člana sveta traja štiri leta. Ta sklep velja takoj. 3. Številka: 007-17/2012 01/ZH Sveti Tomaž, dne 28.05.2012 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r.