Knjiznica_3_03.p65

131 PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO Andreja Nagode Oddano: 01.03.2003 – Sprejeto: 20.09.2003 Izvirni znanstveni članek UDK 027.7:659.1 UDK 027.7:005.966.5 Izvleček Prispevek podaja osnovne informacije o visokošolskih knjižnicah in njihovi promociji. Knjižničarji naj bi jo poznali, saj morajo svoje delo pravilno promovirati in predstavljati širši javnosti. V prispevku je podana opredelitev visokošolskih knjižnic, njihov namen, naloge in cilji. Definirana sta pojma marketing in promocija, opisan razvoj visokošol- skih knjižnic in njihove promocijske dejavnosti ter analizirane spletne strani nekate- rih tujih in domačih visokošolskih knjižnic. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati opravljene študije uporabnikov Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo in analize (akademskega) okolja te knjižnice, na podlagi katere je bil izdelan predlog novega promocijskega načrta za obravnavano knjižnico. Ključne besede : visokošolske knjižnice, promocija, Knjižnica Oddelka za bibli- otekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo NAGODE, Andreja: Promotion: Study of the Library of the department of library and information science and book studies Knjižnica, Ljubljana, 47(2003)3, 131-161

RkJQdWJsaXNoZXIy