authors ■ av tor j i 213 ovala koncept socialne sprejetosti v povezavi z različnimi dimenzijami samopodobe in vedenja na spletnih socialnih omrežjih. Zanima jo razisk- ovanje, še bolj pa praktično delo z otoki in mladostniki. Kot svetovalna delavka in učiteljica dodatne strokovne pomoči je zaposlena na osnovni šoli Slave Klavore v Mariboru, dodatno pa je tudi del tima za delo z na- darjenimi učenci. Nina Jurinec Nina Jurinec completed her Master’s education of psychology in Febru - ary 2016, at the Faculty of Arts, University of Maribor. In her final thesis titled Validation of the Slovenian adaptation of situational tests of emo- tional understanding and emotion management she examined the psy- chometric characteristics of the mentioned tests. Besides researching, she is also interested in clinical psychology. She works as an apprentice at the Department of Psychiatry at the University Medical Centre Maribor. Nina Jurinec je februarja 2016 zaključila študij psihologije na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru. V zaključnem delu z naslovom Validacija slovenske priredbe situacijskih testov razumevanja in uravnavanja čustev je preverjala psihometrične značilnosti omenjenih testov. Poleg razisk- ovanja jo še posebej zanima klinična psihologija. Sedaj je kot pripravni- ca zaposlena na Oddelku za psihiatrijo v Univerzitetnem kliničnem cen- tru Maribor. Marina Horvat Asist. Marina Horvat works at the Department of Psychology (Faculty of Arts) at the University of Maribor, Slovenia. As a university assistant, she teaches Psychology students at BA level in form of exercises and seminar work. Her research interest include examining cognitive, mainly memo- ry abilities, and social functioning of gifted students. She is an author and co-author of various scientific articles published in national and interna- tional scientific journals. Asist. Marina Horvat je zaposlena na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru. Kot izvajalka vaj in seminarjev je vključe- na v izobraževanje predvsem študentov psihologije. Njeni raziskovalni in- teresi so vezani na preučevanje kognitivnih, predvsem spominskih, spo- sobnosti ter socialnega funkcioniranja nadarjenih učencev. Je avtorica in soavtorica različnih vrst prispevkov, objavljenih v domačih in tujih revi- jah. Katja Košir Katja Košir, PhD, works as associate professor at Faculty of Education, University of Maribor. She teaches students of elementary education, pri-