primorske novice URADNE OBJAVE OBClN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SEŽANA KOPER, 27. JUNUA 1980 Št. 17 VSEBINA: OBČINA KOPER — ODLOK o družbenih svetih v občini Ko^er — ODLOK o družbenem svet u za vprašan ja družbenih prihodkov — ODLOK o sprejetju zazidalnega načrta Hrvatini — ODLOK o potrditvi zaključnega računa proračuna občine Koper za leto 1979 — ODREDBA o obvezni prijavi in popisu ter obveznih pregledih in diagnostičnih preizkavah čebeljih družin v občini Koper — POPRAVEK sklepa o splošnih načelih za notranjo organizacijo in sistemizacijo del in na log te r nomen k lat uro enotn ih nazi vov za skupine istovrstnih de! in nalog, enotne zahteve glede strokovne izobrazbe in drugih pogojev, potrebnih za opravljanje del in nalog v upravnih organih skupščine občine Koper (skupne osnove nomenklatur enotnih nazivov za skupine istovrstnih de! in nalog v upravnih organih skupščine občine Koper) Samoupravna komunalna interesna skupnost Koper — POPRAVEK sklepa o soglasju k novim cenam v mestnem avtobusnem prometu Krajevna skupnost Šmarje — SKLEP o uvedbi samoprispevka za izgradnjo vodovoda na območju krajevne skupnosti Šmarje OBČINA PIRAN — ODLOK o spremembi odloka o splošni prepovedi prometa z zemljišči, prepovedi parcelacije zemljišč ter prepovedi graditve in spremembe kulture na območju občine Piran OBČINA POSTOJNA — ODLOK o potrditvi zaključnega računa proračuna občine Postojna za leto 1979 — SKLEP o potrditvi zaključnega računa prispevkov in davkov za leto 1979 OBČtMA KOPER Na podlagi 5. člena zakona o družbenih svetih (Uradni list SRS, št. 5/80), 258. člena statuta občine Koper in dogovora o oblikovanju družbenih svetov v občini Koper je skupščina občine Koper na seji zbora združenega dela na seji zbora krajevnih skupnosti dne 24. junija 1980 in na seji družbenopolitičnega zbora dne 23. junija 1980 sprejela ODLOK O DRUŽBENIH SVETIH V OBČINI KOPER 1. člen Zaradi organiziranega vplivanja na razvijanje in zagotavljanje demokratičnega samoupravnega in družbenega odločanja in nadaljnjega razvijanja organiziranih oblik demokratičnega sodelovanja in izmenjave mnenj med občinsko skupščino in njenimi organi, družbenopolitičnimi organizacijami, samoupravnimi organizacijami in skupnostmi se v občini Koper ustanovijo družbeni sveti. 2. člen Družbeni sveti dajejo pobude in obravnavajo načelna vprašanja pri oblikovanju in izvajanju politike ter razvoja socialističnih samoupravnih odnosov in zagotavljajo demokratični družbeni vpliv v pripravi, sprejemanju in izvajanju odločitev občinske skupščine in njenih organov. 3. člen V občini Koper se za posamezna področja družbenega življenja in dela ustanovita: — družbeni svet za vprašanja razvoja družbenopolitičnih odnosov in — družbeni svet za vprašanja družbenoekonomskega razvoja in planiranja. 4. člen Družbeni svet za vprašanja razvoja družbenopolitičnih odnosov obravnava v zvezi z uresničevanjem celotnega družbenopolitičnega sistema predvsem vprašanja izgradnje samoupravnih odnosov v občini, uveljavljanje delegatskih odnosov ter metode delovanja vseh družbe- nopolitičnih dejavnikov v delegatskem sistemu, izvajanje določil ustave in statuta občine, predloge splošnih aktov in drugih predpisov občinske skupščine in njenih organov, s katerimi se urejajo razmerja na tem področju, kakor tudi druga vprašanja s področja delovanja sveta. Udeleženci v delu družbenega sveta za vprašanja razvoja družbenopolitičnih odnosov so: — skupščina občine Koper, — izvršni svet skupščine občine Koper, — občinska konferenca ZKS Koper, — občinska konferenca SZDL Koper, — občinska konferenca ZSMS Koper, * — občinski sindikalni svet Koper, — občinska konferenca ZZB NOV Koper, — italijanska skupnost Koper — društvo pravnikov Koper 5. člen Družbeni svet za vprašanja družbenoekonomskega razvoja in planiranja obravnava vprašanja družbenoekonomskega razvoja občine in druga pomembna vprašanja za določanje in izvajanje ekonomske in socialne politike, določanje skupnih planskih ciljev razvoja gospodarstva in družbenih dejavnosti, vprašanja načrtovanja in izgradnje prostora, predloge splošnih aktov in drugih predpisov občinske skupščine in njenih organov, s katerimi se urejajo razmerja, pomembna za družbenoekonomski razvoj, za gospodarstvo, ekonomiko družbene dejavnosti, prostorsko in družbeno planiranje ter varstvo okolja. Udeleženci v delu družbenega sveta za vprašanja družbenoekonoi skega razvoja in planiranja so: — skupščina občine Koper, — izvršni svet skupščine občine Koper, — občinska konferenca ZKS Koper, — občinska konferenca SZDL Koper, — občinska konferenca ZSMS Koper, — občinski sindikalni svet Koper, — občinska konferenca ZZB NOV Koper, — Gospodarska zbornica Slovenije — Medobčinski odbor za obal-no-kraško območje, — društvo ekonomistov Koper. 96 URADNE OBJAVE 27 jurwp —$Li7 * Ren Za deb v družbenem svete dobRjnrvoje debgaae udrežena % deb kakor 8. Rez Družbeni svet ima predsednika- ki ga izvoh družben, svet na podlag dogovora udeležencev pri deb rvtta Can trajanja mandata predsednika se dobča z aktom o uvošnvi- Predsednsk družbenega sveta skbcuje m vod seje sv^ta^ predlaga dnevne rede se^ skrb! za uvTŠevanje skJepov sej svela m opratila druge nabge. zakateregapoobšaaEjoudebžencpndebsvzta. V primeru odsotnost: ah zadržanost, nadomešča predsedmka druž benega sveta ajegov namrttmk k ga dobčtjo udRrženo pri deb sveta 9 Ren Družbem svet msa koordmaajsb odbor v stab< sestavi- kj šteje 3 Razov Člane koordmna jskega odbora imenujejo udeleženo pri deb sveta na podiagi medsebojnega dogovora-Koordanajski odbor vod predsednik družbenega sveta. Koordmaojski odbor zagotavija redno dogovarjanje med udeležena pri deb sveta o pripravah sej sveta- spremi ja uvajanje sklepov sveta- opravlja druge organizsojske naloge po pooblastil* udeležencev svetamsej sveta ter vab orgamzao je m skupnost: aztromaposamez mke k obravnavi posameznih vprašanj na sejah sveta 10 Ren Za prončaev posameznih pomembnejših vprašanj s področja dela sveta lahko svet ustanovi delovne skupme. kommje m druga delovna telesa H Ren LzvTŠtn svet. občanki upravni organ: m strokovne službe morajo pn svojem strokovnem deb v zvezi s priprav o odlokov m drugih splošnih aktov obravnavati mnenja m predbge družbenega sveta ter o*vojih stahš&b obvestit družben: svet 12 Ren Strokovne službe udeležencev pn deb sveta m občmski upravni organi- v katerih delovno področje spadajo vprašanja- ki jih obravnava družbeni sv et- so doižt* oprav! jati strokovne naloge za družbeni sv et na njegovo zahtevo m mu zagotoviti potrebne podatke, dokumentacijo m druge informacije s svojega delovnega področja. 13. člen Družbeni svet dela na sejah, ki jih skbcuje predsednik sveta na podlagi programa dela m dogovora v koordinacijskem odboru sveta^ 14 . Ren Admtmstratrvno tehmčna m strokovna opravila za družbeni svet oprav !ja jo strokovne službe skupščine in uprav m organi, v katerih pristojnost spadajo vprašanja- ki jih obravnava družbeni sveL 13. člen Družbeni svet sprejme poslovnik o svojem deb. s katerim natančneje določi organizacijo, načm dela- uresničevanje načela javnosti m druga pomembna vprašanja. Sapodag23 Rcnaznkoemodndbenit^etm(UTadmhmSRS.ŠL ys0t. dogovora o obšbovanj* družbeni n*no^v Koper m2A združenega dela na sep zbora krajevni skupnem: dne I- jnmja 19* ^ na seg družbe zbora dne 23 jtmija I960 sprejela ODLOK O DRUŽBENEM S^^TU ZA VPRAŠAM A DRUŽBENIH PRIHODKOM L Ren se pn upravi za svet za vprašanja druAemh prihodkov Druzbemsvetzavi n ja usklajevanja m bujarazvoj posameznih gospodarskih dejavnostim s področja obrtL odmen m izterjavi davkov m vodeb je pn določanje davčne pobhke ter njenem usklajevanju med ohrmanr 3 . Ren Udeležena pri deb družbenega sveta so ____ izvršb svet tkopščate Koper — občanska konferenca ZKS Koper — občanska konferenca SZDL Koper — občanska konferenca ZSMS Koper. — občanski smdkahr svet Koper. — občmska konferenca ZZB SO\ Koper — gospodarska zbornica Slovenije — Medobčmski odbor za obalno-kraško območje. — uprava za družbene pnbodke. — združenje obrtnikov Koper — SIS za pospešev an je kmetijstva 4. Ren Za delo v družbenem svetu določajo svoje delegate udeležena v deb sveta glede na vprašanja, ki so na dnevnem redu seje sveta. 3. člen Pn deb družbenega sveta lahko sodelujejo tudi drug: organi, samoupravne interesne skupnosti, strokovne m znanstvenoraziskovalne organizsa je ter druge samoupravne organi ran je m skupnosti, kakor tudi posamezni družbenopolitični. strokovni, znanstvom m javm delav-CL kadar svet smatra, da h bilo njihovo sodelovanje koristno za uspešno deb družbenega sveta 6 Ren Družbeni svet ima predsednika, ki ga tzvoh družbeni svet na podlag dogov ora udeležencev pri deb sveta Čas trajanja mandata predsednika se dobo z aktom o izvohtvi. Predsednik družbenega sveta skbcuje m vodi seje sveta, predlaga dnevne rede sej. skrbi za uvršev anje sklepov sej sveta m opravlja druge naloge, za katere ga pooblastijo udeležena pn deb sveta. V primeru odsotnost: ah zadržanosti nadomešča predsednika druz-benega sveta njegov namestnik, ki ga določijo udeležena pn delu sveta^ 16 Ren Sredstva za deb družbenega sveta zagotavlja občmska skupščina v ivojem proračunu 17. Ren Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah St.: 021-27/30 Koper- 24 jun! ja 1930 Predsednik MARIO ABRAM L r 7. člen Družbeni svet ima koordinacijski odbor v stalni sestavi, ki šteje 3 članov Člane koordmaajskega odbora imenujejo udeležena pn de hi sveta na podlagi medsebojnega dogovora Koordmaajski odbor vodi predsednik družbenega sveta Koordmaajski odbor zagotavlja redno dogovarjanje med udeleženci pri deb sveta o pripravah sej sveta, spremlja izvajanje sklepe* sv eta. opravlja druge orgamzaajske naloge po pooblastilu udeležencev sveta m sej sveta ter vab organizsa je in skupnosti oziroma posameznike k obravnavi posameznih vprašanj na sejah sveta 27. junija —St. 17 URADNE OBJAVE 199 8. č!en Za proučitev posameznih pomembnežih vprašanj s področja de!a sveta lahko svet ustanovi delovne skupine, komisije in druga delovna te!esa. 9. č!en Družbeni svet daje svoja mnenja in predloge upravi za družbene prihodke, ki jih je dolžna obravnavati ter o svojih stališčih obvestiti družbeni svet. Če je družbeni svet obravnava! do!očena vprašanja iz pristojnosti upravnega organa na pobudo de!ovnih !judi, občanov a!i samoupravnih organizacij oziroma skupnosti, se o mnenju a!i pred!ogu družbenega sveta obvestijo tudi pobudniki. 10. č!en Za uspešno de!ovanjc !ahko družbeni svet zahteva od izvršnega sveta, občinskih upravnih organov, samoupravnih organizacij in skupnosti ter od strokovnih s!užb ude!ežencev v de!u sveta podatke, doku mentacijo in druge informacije, ki so pomembne za delo sveta. 11. č!en Strokovne in administrativno tehnične na!oge za družbeni svet opravlja uprava za družbene prihodke. 12. č!en Družbeni svet sprejme pos!ovnik o svojem dc!u, s katerim natančneje do!oči organizacijo, način de!a, uresničevanje nače!a javnosti in druga pomembna vprašanja. 13. č!en Sredstva za de!o družbenega sveta zagotav!ja občinska skupščina v svojem proračunu. 14. č!en Ta od!ok začne ve!jati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. St.: 021-27/80 Koper, 24. junija 1980 Predsednik MARIO ABRAM, !. r. Na pod!agi 12. in 13. č!ena zakona o urbanističnem p!aniranju (Ur. !ist SRS, št. 16/67,27/72 in 8/78) ter 239. č!ena statuta občine Koper je skupščina občine Koper na seji zbora združenega de!a in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 24. junija 1980 spreje!a ODLOK O POTRDITVI ZAKLJUČNEGA RAČUNA PRORAČUNA OBČINE KOPER ZA LETO 1979 1. č!en Potrdi se zaključni račun proračuna občine Koper za !eto 1979, ki vsebuje: 1. Skupni prihodki po bi!anci proračuna 116.099.386,40 Od tega: a) izvimi prihodki 113.062.342,40 b) sa!do iz preteklega !eta 3.037.044,00 2. Skupno razporejeni prihodki po bilanci proračuna 104.444.431,40 3. Razlika med skupnimi prihodki po bilanci proračuna in skupno razporeditvijo po bilanci proračuna 11.654.953,00 4. Doseženi presežek prihodkov po zaključnem računu proračuna 11.654.953,00 2. člen Doseženi presežek prihodkov po zaključnem računu proračuna se razporedi: — 9.000.000 — din za izgradnjo obalne ceste — 2.654.955 — din za zagotovitev pogojev za začetek delovanja usmerjenega izobraževanja v občini Koper. 3. člen Potrdi sc zaključni račun rezervnega sklada 1. Rezervni sklad Prihodki Odhodki Saldo 31. 12. 1979 Od tega: — stanje gotovine na ŽR — v posojilih (obvez, federacije) 4. člen Presežek prihodkov po zaključnem računu rezervnega sklada v znesku 5.118.997,60 din se prenese kot prihodek tega sklada v leto 1980. 3.438.997.60 100.000,00 3.338.997.60 5.118.997.60 220.000,00 ODLOK O SPREJETJU ZAZIDALNEGA NAČRTA HRVATINI 1. člen Sprejme se zazidalni načrt Hrvatini po načrtu, ki ga je izdelal Invest biro Koper pod številko 79-80, november 1979 s tem, da se iz zazidalnega načrta izvzamejo parcele, označene s številkami 43, 46, 47, 78, 79,80,81,82,83,84,85 in 86, kar se v tehničnem delu zazidalnega načrta posebej prikaže. 2. člen Elaborat o zazidalnem načrtu iz prejšnjega odstavka je stalno na vpogled pri oddelku za urbanizem, komunalne in gradbene zadeve skupščine občine Koper. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Š!.: 350-12/79 Koper, 24. junija 1980 Predsednik MARIO ABRAM, ). r. Na podlagi 35. in 39. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74) in 239, člena statuta občine Koper je skupščina občine Koper na seji zbora združenega dela in zboru krajevnih skupnosti dne 24. junija 1980 sprejela 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Koper, 23. junija, 1980 Predsednik MARIO ABRAM 1. r. Na podlagi prvega odstavka 8. točke 37. člena in drugega odstavka 38. člena zakona o varstvu živali pred kužnimi boleznimi (Uradni list SRS, št. 18/77), in 273. člena statuta občine Koper je izvršni svet skupščine občine Koper na seji dne 19. junija 1980 sprejel ODREDBO O OBVEZNI PRIJAVI IN POPISU TER OBVEZNIH PREGLEDIH IN DIAGNOSTIČNIH PREISKAVAH ČEBELJIH DRUŽIN V OBČINI KOPER 1. S to odredbo se odrejajo ukrepi zaradi odkrivanja, zatiranja in izkoreninjenja kužnih bolezni čebel: varooze (Varroosis), hude gnilobe čebelje zalege (Pestis apium), pršičavost (Acariosisapium) in nosemavo-sti (Nozemozis). 2. Posestniki čebel morajo obvezno prijaviti vsa organizirana in neorganizirana čebelarstva, čebelarstva in čebele na paši ter prezimovanju. Čebelarjenje je treba prijaviti pri občinskem upravnem organu za veterinarstvo v roku 30 dni po uveljavitvi te odredbe. V roku 8 dni je treba 200 URADNE OBJAVE 27 junija — Št 17 prijaviti vsako spremembo v zvezi s čebetarjenjem (nabavi, odtujitvi a!i poginu) čebe! ter spremembo tokacije čebetarjenja. Prijava mora vsebovati nastednje podatke: — ime in nas!ov posestnika čebe! — nas!o\ tokaoje čebetnjaka — vrsto panjev — števito čebeijih družin — nas!ov prejšnjega !astnik&čebe! (če so bi!e čebe!e nabavljene po nastopu ve!javnosti te odredbe). 3. V primeru nabave, odtujitve. nenorma!nega obnašanja a!i pogina čebe! ter spremembe !okacije čebe!ar jen ja izven občine morajo biti če-be!je družine obvezno zdravstveno preg!edane 4. Preg!ede in zdravljenje čebe!jih družin ter jemanje vzorcev čebe!jih mrtvic opravi odde!ek za epizooto!ogijo Veterinarskega zavoda ^Primorska^ Sežana s pomočjo !astnika čebe! a!i čebe!arskega preg!ednika. 5. V primeru uteme!jenega suma na kužne bo!ezni iz 1. točke te odredbe gredo stroški odvzema vzorcev in diagnostičnih preiskav v breme posebnega računa za zdravstveno varstvo živa!i pri proračunu občine Koper. 6. Stroški zdrav!jenja kužnih botezni iz !. točke te odredbe ter zdravstveni pregtedi ob nabavi, odtujitvi ter spremembi iokacije čebe!arje-nja izven občine gredo v breme lastnikov čebe!. 7. Preg!edi zdrav!jenja se opravijo po programu, ki ga pripravi epizoo-to!oški odde!ek Veterinarskega zavoda ^Primorske« Sežana v sode!o-vanju s čebe!arskim društvom Koper v sk!adu z obveznimi strokovnimi navodili Repub!iškega sekretariata za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in Repubhško veterinarsko upravo. S. V primeru ugotovitve kužne botezni iz !. č!ena te odredbe je na okuženem območju obvezno zdravljenje tudi v čebe!njakih, kjer ni bi!a ugotovljena kužna bo!ezen. 9. Prijava in odjava čebetarjenja je po 49. č!enu zakona o varstv u živali pred kužnimi bo!eznimi (Uradni !ist SRS, št. IM/77) takse proste \ 10. Kršitev do!očb 2., 3. in M. č!ena te odredbe se kaznuje kot prekrške po do!oči!ih !. točke 62. č!ena in !., 5. in 5. točke prvega odstav ka 64. č!ena ter 65. č!ena zakona o varstvu Živah pred kužnimi bo!eznimi (Uradni !ist SRS, št. IH/77). H. Ta odredba začne ve!jati nas!ednji dan po objavi v Uradnih objavah. Štev.: 322-22. SO Koper, 19. junija 19H0 Predsednik izvršnega sveta BOGOMIR BARAGA, !.r. Pri objavi sk!epa o sp!ošnih načetih za notranjo organizacijo in sistemizacijo de! in na!og ter nomenk!aturo enotnih nazivov za skupine istovrstnih de! in na!og, enotne zahteve g!ede strokovne izobrazbe in drugih pogojev, potrebnih za opravtjanje de! in na!og v upravnih organih skupščine občine Koper (Uradne objave, št. 16/SO) je pomotoma izpadta objava SKUPN!H OSNOV NOMENKLATUR ENOTNIH NAZIVOV ZA SKUPINE lSTOVRSTN!H DEL !N NALOG V UPRAVNIH ORGANIH SKUPŠČINE OBČINE KOPER, ki so po 20. č!. sk!epa njegov sestavni de!. Zato posebej objavtjamo skupne osnove nomenk!atur enotmh nazivo\ za skupine istovrstmh de! in na!og v upravnih organih skupščine občine Koper, kot POPRAVEK SKLEPA O SPLOŠNIH NAČELIH ZA NOTRANJO ORGAN! ZAC1JO !N SISTEMIZACIJO DEL IN NALOG TER NOMENKLATURO ENOTN!H NAZIVOV ZA SKUPINE ISTOVRSTNIH DEL !N NALOG. ENOTNE ZAHTEVE GLEDE STROKOVNE !ZOBRAZBE !N DRUGIH POGOJEV, POTREBNIH ZA OPRAVLJANJE DEL IN NALOG V UPRAVNIH ORGANIH SKUPŠČINE OBČ!NE KOPER SKUPNE OSNOVE NOMENKLATUR ENOTNIH NAZIVOV ZA SKUP!NE ISTOVRSTNIH DEL IN NALOG V UPRAVNIH OR GAN!H SKUPŠČINE OBČ!NE KOPER SKUPNE OSNOVE NOMENKLATUR ENOTNIH NAZIVOV ZA SKUPINE ISTOVRSTNIH DEL IN NALOG V UPRAVNIH ORGANIH SKUPŠČINE OBČINE KOPER De!a in na!oge. ki se opravljajo v upravnih organih skupščine občine Koper se razvrščajo v sedem skupin: !. De!a in naloge v zvezi z organiziranem dc!a in vodenjem notranjih organizacijskih enot 2. Normativno pravna in anahtična de!a in na!oge 3. Deta in na!ogc v zvezi z neposrednim izvrševan jem in uporabo zakonov ter drugih predpisov 4. Finančno materialna in računovodska de!a in naloge 5. Administrativno tehnična in stro jepisna de!a in na!oge 6. Pomožna tehnična deta in naloge 7. Manipulativna de!a in na!oge ! De!a in na!ogc v zvezi z organiziran jem de!a in vodenjem notranjih organizacijskih enot se razvrščajo v naslednje stopnje zahtevnosti: Prva stopnja zahtevnosti Pomoč predstojniku pri vodenju upravnega organa, vodenje oziroma usklajevanje de!a posameznih področij de!a. po poob!asti!u na-domestovanja predstojnika v posameznih zadevah, skrb za napredek organizaci je in metod de!a. skrb za pripravo programa de!a upravnega organa in za n jihovo izvršitev. dc!a in naloge v zvezi z neposrednim voden jem in koordiniranjem dc!a v odseku ter druga dela in na!ogc (deta in naloge pomočnika sekretarja, šefa odseka) Za opravljanje de! in na!og te skupine se zahteva visoka strokovna izobrazba in najmanj tri !cta de!ovnih izkušenj. Druga stopnja zahtevnosti Dc!a in naloge v zvezi z neposrednim vodenjem in koordiniranje skupine (de!a in na!ogc vodje skupine) Za oprav! jan je de! in nalog te skupine se zahteva visoka strokovna izobrazba in najmanj tri !cta delovnih izkušenj. Tretja stopnja zahtevnosti De!a in naloge v zvezi z nepttsrcdnim vodenjem in koordiniranjem de!a v referatu, v katerem se oprav! jajo ze!o zahtevna dc!a in na!oge (de!a in na!oge vodje referata). Za oprav! jan je de! in na!og te skupine se zahteva visoka strokovna izobrazba in tri !eta detovnih izkušenj. Četrta stopnja zahtevnosti De!a in na!ogc v zvezi z neposrednim vodenjem in koordiniranjem de!a v odseku (dc!a in na!oge šefa odseka). Za oprav! jan je de! in na!og te skupine se zahteva višjastrokovna izobrazba in najmanj tri !eta delovnih izkušenj. Peta stopnja zahtevnosti De!a in na!oge v zvezi z neposrednim vodenjem in koordiniranjem de!a vreferatu. v katerem sé oprav! ja jo zahtevna de !a in na!oge (detain na!oge vodje referata). Za opravljanje de! in nalog te skupine sc zahteva višja izobrazba in tri !eta dc!ovnih izkušenj. Šesta stopnja zahtevnosti De!a in na!oge v zvezi z neposrednim vodenjem in koordiniranjem de!a službe (de!a in na!oge vodje s!užbe). 27. junija — Št. 17 URADNE OBJAVE 201 Za opravljanje de! in na!og te skupine se zahteva višja strokovna izobrazba in najman tri !eta delovnih izkušenj. Sedma stopnja zahtevnosti Deta in naioge v zvezi z neposrednim vodenjem in koordiniranjem deia v referatih, v katerih se opravljajo deta in naioge z deioma kreativnim in detoma rutinskim značajem (deia in naioge vodje referata) Za opravi jan je de) in naiog iz te skupine se zahteva višja strokovna izobrazba in tri leta delovnih izkušenj. Osma stopnja zahtevnosti Dela in naloge v zvezi z neposrednim vodenjem in koordiniranjem dela pri opravljanju tehničnih nalog ali administrativnih oziroma strojepisnih del in nalog (vodja ekonomata. vodja glavne pisarne). Za opravljanje de! in nalog te skupine se zahteva srednja izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. H Normativno pravna in analitična dela in naloge se razvrščajo v naslednje stopnje zahtevnosti Prva stopnja zahtevnosti Pripravljanje predlogov odlokov, družbenih planov, resolucij, priporoči! in drugih aktov, ki jih sprejme skupščina, dajanje zahtevnih pravnih tolmačenj in pravnih mnenj iz delovnega področja upravnega organa, spremljanje in proučevanje stanja na določenem področju delovanja upravnega organa in oblikovanje ukrepov na tem področju, izdelava zelo zahtevnih analiz, študij in programov, ki služijo kot osnova za določanje politike na posameznem področju, izdelava elaboratov o problematiki določenega področja, ugotavljanje zakonitosti samoupravnih splošnih aktov OZD ter drugih samoupravnih organizacij in skupnosti ter opravljanje nadzora nad zakonitostjo njihovega dela. opravljanje strokovnih opravil za organe občinske skupščine in izvršnega sveta, prevajanje za potrebe občinske skupščine in njenih organov. sestavljanje zahtevnih poroči! in informacij o problematiki določenega področja, proučevanje in samostojna obdelava gradiv, ki se dajejo v obravnavo skupščini in izvršnemu svetu, analiziranje davčne politike. vodenje postopka za ugotavljanje izvora premoženja ter opravljanje drugih zahtevnih kreativnih de! in nalog iz delovnega področja upravnega organa in strokovnih služb (dela in naloge samostojnega svetovalca, prevajalca, analitika in referata za ugotavljanje izvora premoženja). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva visoka strokovna izobrazba in tri leta delovnih izukušenj. 11!. Dela in naloge v zvezi z neposrednim izvrševanjem in uporabo zakonov ter drugih predpisov se razvršča jo v nasledn je stopn je zahtevnosti: Prva stopnja zahtevnosti Vodenje zahtevnih upravnih postopkov na prvi stopnji, vodenje in odločanje v upravno kazenskem postopku, oblikovanje zahtevnih upravnih odločb, sestavljanje zahtevnih analiz, poročil, seznamov i*! predlogov po vnaprej nedoločeni metodologiji, spremljanje in analiziranje stanja na področju varstva pravic občanov pri konkretnem odločanju upravnega organa ter predlaganje ukrepov na svojem delovnem področju ter upravljan je drugih zahtevnih kreativnih nalog (dela in naloge svetovalca, referenta L predsednika izpitne komisije). Za opravljanje de! in nalogiz te skupine se zahteva visoka strokovna izobrazba in tri leta delovnih izkušen j. Druga stopnja zahtevnosti Vodenje postopka ter nadzor nad izpolnjevanjem obveznosti davčnih zavezancev, vodenje postopka v zvezi s preverjanjem znan ja kandidatov za voznike motornih vozi! vseh kategorij in odločanje o usposobljenosti kandidatov za varno vključevanje v cestni promet ter opravljanje drugih zahtevnih nalog (dela in naloge davčnega inšpektorja, namestnika predsednika izpitne komisije in članov izpitne komisije). Za opravljanje de! in nalogiz te skupine sc zahteva višja izobrazba m dve leti delovnih izkušenj. Tretja stopnja zahtevnosti Vodenje enostavnejših upravnih postopkov, pri katerih je potre no izvesti ugotovitveni postopek, oblikovan je upravnih odločb, sestavi tanje analiz, poroči! seznamov in pregledov v zvezi s temi upravnim! po- stopki po vnaprej nedoločeni metodologiji, spremljanje in analiziranje stanja na področju konkretnega odločanja upravnega organa na svojem delovnem področju in predlaganje ukrepov ter opravljanje drugih manj zahtevnih kreativnih nalog (dela in naloge referenta H, komunalnega inšpektorja). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva višja strokovna izobrazba in dve leti delovnih izkušenj. Četrta stopnja zahtevnosti Vodenje zahtevnih uradnih evidenc in izdajanje potrdil, vodenje enostavnih množičnih upravnih in izvršilnih postopkov in oblikovanje upravnih odločb na vnaprej pripravljenih obrazcih, zbiranje in obdelava kodatkov po vnaprej določeni metodologiji in na njihovi podlagi oblikovanje poročil, seznamov in pregledov ter druga najbolj zahtevna rutinska dela in naloge (dela in naloge referentov II!). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. Peta stopnja zahtevnosti Vodenje uradnih evidenc in izdajanje potrdil, zbiranje in obdelava podatkov po vnaprej določeni metodologiji, sestavljanje enostavnih poročil, pregledov in seznamov ter druga zahtevna rutinska dela in naloge (dela in naloge referenta IV). Za opravljanje del in nalog iz te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkuešnj. Šesta stopnja zahtevnosti Vodenje izvršilnega postopka, ugotavljanje in ukrepanje proti kršiteljem predpisov s področja komunalnih zadev, predlaganje uvedbe postopkov (dela in naloge davčnega izvršitelja komunalnega redarja). Za opravljanje del in nalogiz te skupine se zahteva poklicna izobrazba. IV. Finančno materialna in računovodska dela in naloge razvrščajo v naslednje stopnje zahtevnosti: Prva stopnja zahtevnosti , Vodenje računovodskih del upravnih organov, kontiran je in kontroliranje temeljnic. vodenje glavne knjige, priprava računov, pripravljanje finančnih poroči! ipd. ter druge zahtevne finančne in računovodske naloge, ki imajo deloma kreativni, deloma pa rutinski značaj (dela in naloge višjega finančnega referenta). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva višja strokovna izobrazba in dve leti delovnih izkušenj. Druga stopnja zahtevnosti Kontiran je in kontroliranje temeljnic. vodenje glavne knjige, priprava predlogov finančnih načrtov, priprava periodičnih obračunov in zaključnih računov pripravljanje finančnih poroči! ipd. ter druge finančne in računovodske naloge, ki imajo deloma kreativni, deloma pa rutinski značaj (dela in naloge finančnega referenta I). Za opravljanje de! in nalog te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. Tretja stopnja zahtevnosti Pripravljanje in sestavljanje plačilnih list za obračunavanje osebnega dohodka, izplačevanje osebnega dohodka in vodenje evidence izplačanih osebnih dohodkov, izdelovanje pregledov in poročil o osebnih dohodkih (dela in naloge finančnega referenta II). Za opravljanje del in nalog iz te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. Četrta stopnja zahtevnosti Vodenje evidence dolžnikov in upnikov, izvajanje ukrepov za pravočasno likvidacijo prejetih in izdanih računov, sestavljanje raznih poroči! in obračunov, usklajevanje inventurnega stanja s knjižnim stanjem. vodenje blagajniškega poslovanja denarnih sredstev in vrednostnih papirjev, likvidiranje računov potnih stroškov, obračun invalidskih prejemkov in dohodkov borcev NOV ter druga manj zahtevna rutinska finančna in računovodska dela in naloge (dela in naloge finančnega referenta III). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. 202 URADNE OBJAVE Peta Motu j) zahtevumH Vodenje Nag ovne ga knjigovodstva, vodenje knjigovodstva osnovnih sredstev, sestavljanje obračunov o porabi materiala, vodenje evidence sprejetih in izdanih računov, bremepisov in dobropisov, pisanje nakazi!— virmanskih nalogov ter druge enostavne rutinske finančne in računovodske naloge (dela in naloge finančnega referenta IV). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. V. Administrativno tehnična in strojepisna de! in naloge se razvrščajo v naslednje stopnje zahtevnosti: Prva stopala zahtevnosti Debatno stenografiranje na sejah zborov skupščine in izvršnega sveta, dokumentiranje zapisnikov in gradiv za seje zborov skupščine in izvršnega sveta ter druge zelo zahtevne administrativne naloge (de!a in naloge debatnega stenografa itd ). Za oprav!janje de! in nalog iz te skupine se zahteva višja strokovna izobrazba in dve !eti delovnih izkušenj. Draga stopnja zahtevnosti Sprejemanje in usmerjanje strank ter posredovanje telefonskih razgovorov. izstavljanje in evidentiranje potnih nalogov in naročilnic ter evidentiranje in obračunavanje kilometrine službeni avtomobilov, vodenje arhiva, stenografske naloge ter druge zahtevne administrativne naloge, vodenje evidence, prisotnosti na delo. naročanje potrebnega pisarniškega materiala, vodenje delovodnika in drugih administrativnih evidenc, urejanje italijanskega glasila (dela in naloge stenografa. tajnice, tehničnega urednika italijanskega glasila, vodja kartoteke. arhivarja, administrativnega tehnika). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva srednja strokovna izobrazba in eno leto delovnih izkušenj. n ^ Ti Tretja stopnja zahtevnost! Sprejemanje, evidentiranje in odpremljanje pošte, vodenje poštne knjige, evidenca znamk in poštnih vrednotnic, fotokopiranje in razmnoževanje gradiv, strojepisne in druge enostavne administrativne naloge (dela in naloge administratorja, strojepiske, razmnoževalca. odpravnika pošte). Za opravljanje teh del in nalog se zahteva dvoletna administrativna šola ali druga ustrezna poklicna šola. VI. Pomožna tehnična dela in naloge: Prva stopnja zahtevnost! Vožnja službenega avtomobila v krajevnem in medkrajevnem prometu. tekoče vzdrževanje službenih avtomobilov ter popravljanje manjših okvar, opravljanje manjših in enostavnih popravi! inventarja in naprav v zgradbah, skrb za čistočo, varnost in vzdrževanje upravnih zgradb, kurjenje in vzdrževanje ogrevalnih naprav, posredovanje telefonskih pogovorov, vzpostavljanje telefonskih zvez. opravljanje vratarske službe (dela in naloge šoferja, vzdrževalca, kurjača, telefonista, vratarja). „ Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva poklicna izobrazba VII. Manipulativna dela in naloge se razvrščajo v naslednje stopnje zahtevnosti: Prva stopnja zahtevnost! Prevzemanje, prenos in oddajanje pošte, oskrbovanje počitniškega doma (dela in naloge kurirja, oskrbnika počitniškega doma). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva dokončana osnovna šola. Druga stopnja zahtevnosti Čiščenje delovnih prostorov, hodnikov in pritličnih ter notranje opreme ( dela in naloge snažilke). Za opravljanje de! in nalog iz te skupine se zahteva nedokončana osnovna šola. 1 27 junija — $t 17 SAMOUPRAVNA KOMUNALNA INTERESNA SKUPNOST KOPER . Pri primerjavi objavljenega besedila sklepa o soglasju k novim cenam v mestnem avtobusnem prometu (Uradne objave št. 14-80) z izvirnikom je bila ugotovljena tiskovna napaka, kjer je izpadlo iz besedila sklepa celotno besedilo tretje aknee I. točke, ki se glasi p — za mesečno vozovnico za delavce 225.00 dinarjev#, zato dajemo naslednji POPRAVEK SKLEPA O SOGLASJU K NOVIM CENAM V MESTNEM AVTOBUSNEM PROMETU Za dosedanjo drugo alineo I. točke sklepa o soglasju k novim cenam v mestnem avtobusnem prometu (Uradne objave, št. 14-80) se doda nova tretja alinea, ki se glasi: * — za mesečno vozovnico za delavce 225.00 dinarjev#. KRAJEVNA SKUPNOST ŠMARJE Na osnovi 2. člena zakona o samoprispevku (Uradni list SRS, št. 3/73) in odločitve delovnih ljudi in občanov naselij in zaselkov: Dilici, Fijeroga, Gažon, Grinjan. Grintovec, Koštabona, Krkavče. Pomjan. Puče, Sergaši in Šmarje, na referendumu dne 6. aprila 1980 je skupščina krajevne skupnosti Šmarje na svoji seji dne 13. junija 1980 sprejela SKLEP O UVEDBI SAMOPRISPEVKA ZA IZGRADNJO VODOVODA NA OBMOČJU KRAJEVNE SKUPNOSTI ŠMARJE L člen V naseljih in zaselkih Dilici, Fijeroga, Gažon, Grinjan, Grintovec, Koštabona, Krkavče, Pomjan, Puče, Sergaši in Šmarje se uvede krajevni samoprispevek v denarju in delu za izgradnjo vodovodnega omrežja in objektov. 2. člen Samoprispevek v delu se uvede do zgraditve vodovodnega omrežja. Samoprispevek v denarju se uvede za dobo začenši s 1. julijem 1980. 3. člen Samoprispevek občanov za izgradnjo vodovoda v naseljih in zaselkih območja krajevne skupnosti Šmarje, iz prvega člena tega sklepa, se določa v skladu s 3. členom samoupravnega sporazuma o medsebojnih pravicah, dolžnostih in obveznostih za izgradnjo višinskega vodovoda v območju udeleženk tega sporazuma, sklenjenim med krajevno skupnostjo Šmarje in Obalno samoupravno skupnostjo za vodno oskrbo, odborom za gradnjo višinskega vodovoda Koper, na osnovi izida referenduma in sklepa skupščine krajevne skupnosti z dne 13. 6. 1980 in znaša: 1. Na vsakega občana, starejšega od 15. let, bodočega uporabnika vode iz višinskega vodovoda: a) dinarjev 1.500 b) v delu, delovnih ur 10. 2 Poleg obveznosti iz prve točke še na vsakega družinskega poglavarja ne glede na število družinskih članov: a) dinarjev 3.000 b) v delu, delovnih ur 20. Gomji zneski denarnega prispevka se vsako leto povečajo za toliko, kolikor se povečajo osebni dohodki v SRS. 4. člen Krajevnega samoprispevka bo svet krajevne skupnosti oprostil občane, starejše od 15. let: 1. Če je njihov edini vir dohodka socialna podpora, invalidnina ali pokojnina z varstvenim dodatkom. Za družinski dohodek se štejejo dohodki vseh družinskih članov, ki živijo v skupnem gospodinstvu, ne glede iz katerih virov je pridobljen, 27. junija —Št. 17 URADNE OBJAVE 203 vštevši tudi dohodek iz kmetijstva, obrti, honorarjev, dopotnitne.a ati izrednega deta, kakor tudi dohodek, ki je pridobtjen na drugi način. 2. Samoprispevka v detu so oproščeni občani, starejši od 15 tet ki so za deto nesposobni v smistu 10. čtena zakona o samoprispevku (Ur. tist SRS, št. 3/73), ki jim je njihov dohodek tako majhen da bi poravnava obveznosti s ptačitom v denarju pomenito znatno zmanjšanje njihovih iivtjenjskih pogojev. O oprostitvah občanov v smistu navedenih dotočit bo sktepa! svet krajevne skupnosti. ' 5. čten Obveznosti v detu morajo zavezanci iz 3. točke tega sktepa opraviti tako, da bo opravtjena tudi normirana kotičina deta. Gostinsko turističnega centra SAP Viator in počitniškega doma Litostroj ter počitniškega doma Metatke. V.,'. A. 2. čten Prepoved ne vetja za zemtjišče z nastednjimi parcetnimi števitkami: 2092/1, 2681, 2089, 2090, 3369, 3364, 2085/4, 2085/1, 2295, 2296, 2085/2, 2085/3, 1429, 2500, vse k. o. Piran tt. 3. čten tztoženi de! turističnega območja TO-5 ponazarjata tokacijski dokumentaciji št. 79-98 in 79-14/1, ki ju je v januarju 1980 izde!a! tnvest biro Koper. 6. čten Svet krajevne skupnosti Šmarje bo v sktadu z 2. čtenom tega sktepa sestavi! poseben poimenski seznam zavezancev z navedbo njihovih posamičnih in skupnih obveznosti. Dotoči! bo pričetek in organizacijo deta, čas izvršitve obveznosti in Števito obrokov za p!ači!o prispevka. Poimenski seznam obveznikov in obveznosti bo objavtjen na og!asni deski krajevne skupnosti Šmarje. 7. čten Deta in evidenco o izvrševanju obveznosti bo vodi! poseben odbor, ki ga bo imenovat svet krajevne skupnosti. 8. čten Obveznosti iz prve in druge (b) točke 3. čtena tega sktepa se tahko poravnajo tudi v denarju in sicer 80. din na detovno uro oziroma ustrezno revatorizacijo cene detovne ure v obdobju, ko se bodo deta izvajata. 4. čten Sktadno z dotočiti tega odtoka se ustrezno popravi tudi grafična pri-toga. 5. čten Nadzorstvo nad izvajanjem tega odtoka izvaja urbanistična inšpekcija pri upravi za inšpekcijske stužbe Skupščine Obatne skupnosti Koper. 6. čten Ta odtok začne vetjati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Števitka: 464-1/76-80 Piran, 23. 6. t980 Predsednik ANTON MtKELN, t. r. OBČ!NA POSTOJNA 9. čten Občani ptačajo denarni prispevek krajevni skupnosti Šmarje, ki ga sme uporabiti te za namene, za katere je bit referendum izgtasovan. 10. čten Na podtagi predtoga sveta krajevne skupnosti Šmarje bo uvedb! finančni organ skupščine občine Koper prisitno izterjavo denarnih prispevkov pri zavezancih referenduma, ki svoje obveznosti iz tega sktepa ne bodo izpotniti v roku 14 dni po prejemu pismenega opomina krajevne skupnosti Šmarje. t 11. čten Za izvršitev obveznosti po referendumu bo skrbet odbor za izgradnjo višinskega vodovoda in svet krajevne skupnosti Šmarje, ki bo dajat tudi potrebna navodita. Št: 99/80 Šmarje, 13. 6. 1980 Predsednik skupščine krajevne skupnosti Etizej DEBERNARD! t. r. OB&MA PtRAN Na podtagi 16. čtena zakona o urbanističnem ptaniranju (Uradni tist SRS, št. 16/67, 27/72 in 8/78) in 221. čtena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78) je skupščina občine Piran na točenih sejah zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 23. junija !980 sprejeta ODLOK O SPREMEMB! ODLOKA O SPLOŠNt PREPOVED! PROMETA Z ZEMLJtŠCt, PREPOVED! PARCELACIJE ZEMLJIŠČ TER PREPOVED! GRADtTVE !N SPREMEMBE KULTURE NA OBMOČJU OBCtNE PtRAN t. čten V drugi atinei 2. čtena odtoka o sptošni prepovedi prometa z zem!j!Š-či, prepovedi parcetacije zemtjišč ter prepovedi graditve in spremembe kutture na območju občine Piran (Uradne objave, št. 8/78) se tzvzame de! turističnega območja - TO-5 zaradi gradnje oziroma doz.dave Na podtagi 35. čtena zakona o financiranju sptošnih družbenih potreb v družbenopotitičnih skupnostih (Uradni tist SRS, št. 39/74) in na podtagi navodit o sestavtjanju zaključnih računov proračuna družbenopotitičnih skupnosti (Ur. tist SRS, št. 10/72,17/73,17/74,11/75,5/77 in 10/79) ter 191. čtena statuta občine Postojna je Skupščina občine Postojna na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 20. junija 1980 sprejeta ODLOK O POTRDtTVt ZAKLJUČNEGA RAČUNA PRORAČUNA OBCtNE POSTOJNA ZA LETO 1979 1. čten Potrdi se zaktjučni račun o izvršitvi proračuna občine Postojna za teto 1979, katerega sestavni de! je tudi zaktjučni račun rezervnega sktada proračuna. 2. čten Doseženi prihodki in odhodki po zaktjučnem računu za teto t979 so znašati: !. Po proračunu: — prihodki — odhodki — presežek prihodkov nad dohodki dinarjev 48.247.985,10 46.633.534,40 !.614.450,70 H. Rezervni sktad: — prihodki — odhodki — presežek prihodkov nad odhodki 2.345.925,90 2.345.925,90 3. čten t. Presežek prihodkov nad odhodki po proračunu v znesku din t.614.450,70 se prenese kot prihodek za teto 1980. !!. Presežek prihodkov nad odhodki rezervnega sktada v znesku din 2.345.925,90 se prenese kot prihodek za teto 1980. 204 URADNE OBJAVE 27. jumja — Št 17 4. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Štev. 400-5/79 Dne, 20. junija 1980 Predsednik ZVONE NASTRAN, !. r. Na podlagi 21. člena pravilnika o knjiženju davkov občanov (Ur. list SRS, št. 2-73) in 191. člena statuta občine Postojna je Skupščina občine Postojna na seji Zbora združenega dela in zbora krajcvih skupnosti dne 20. junija 1980 sprejela SKLEP O POTRDITVI ZAKLJUČNEGA RAČUNA PRISPEVKOV IN DAVKOV ZA LETO 1979 1. člen Potrdi se letni zaključni račun prispevkov in davkov občanov občine Postojna za leto 1979, ki ga je pregledala strokovna komsija za pregled letnega zaključnega računa prispevkov in davkov občanov. 2. člen Letni zaključni račun izkazuje: 1. Davki in prispevki, razen prispevka za starostno zavarovanje kmetov: dinarjev — zaostanki iz leta 1978 2.576.505,45 — obremenitev v letu 1979 22.133.808,85 — obresti in stroški 157.173,80 — odpisi v letu 1979 196.714,50 — plačila v letu 1979 23.771.055,20 — zaostanek 31. 12. 1979 (po odbitku preplačil) 899.718,40 2. Prispevki za starostno zavarovanje kmetov: — zaostanek iz leta 1978 252.674,00 — obremenitev v letu 1979 1.421.071,25 — obresti in stroški 26.706.80 — odpisi v letu 1979 278.634.10 — plačila v letu 1979 1.177.056,90 — zaostanek 31. 12. 1979 (po odbitku preplačil) 244.761,05 3. člen Letni zaključni račun prispevkov in davkov obsega: 1. brutto bilanco, 2. bilanco, 3. pregled skupno doseženega prometa, pregled dolgov in preplačil zvezancev na dan 31. 12. 1979, 5. zapisnik strokovne komisije o pregledu letnega zaključnega računa prispevkov in davkov občanov za leto 1979. 4. člen Ta sklep velja osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 422-3-80-4 Postojna, dne. 20. junija 1980 ZVONE NASTRAN 1. r.