Številka 2 URADNI LIST SOCIALISTIČNE REPUBLIKE SLOVENIJE Ljubljana, 26. januarja 1972 Cena 2 dinarja Leto XXIX 4. Na podlagi 11., 152. in 153. člena zakona o volitvah Poslancev Skupščine Socialistične republike Slovenije (Uradni list SRS, št. 5-22/69) izdajam ODLOK 0 spremembi odloka o razpisu nadomestnih volitev za Poslanca republiškega zbora Skupščine Socialistične republike Slovenije v 79. volilni enoti Škofja Loka Besedilo 2. točke odloka o razpisu nadomestnih volitev za poslanca republiškega zbora Skupščine Socialistične , republike Slovenije v 79. volilni • enoti Škofja Loka (Uradni list SRS, št. 44-252/71) se spremeni tako, da se glasi: »2. Volitve bodo dne 27. februarja 1972.« St. 0202-6/72 Ljubljana, dne 14. januarja 1972. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik Sergej Kraigher 1. r. 5. Na podlagi 11., 152. in 153. člena zakona o volitvah Poslancev Skupščine Socialistične republike Slovenije (Uradni list SRS, št. 5-22/69) izdajam ODLOK 0 razpisu nadomestnih volitev za poslanca republiškega z^°ra Skupščine Socialistične republike Slovenije v 69. volilni enoti Radlje ob Dravi 1- Razpišejo se nadomestne volitve za poslanca epubliškega zbora Skupščine Socialistične republike °venije v 69. volilni enoti Radlje ob Dravi. 2- Volitve bodo dne 26. marca 1972. St. 0202-6/72 Ljubljana, dne 26. januarja 1972. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik Sergej Kraigher 1. r. 6. jav podlaS* drugega odstavka 30. člena zakona o ! n.lh cesfah (Uradni list SRS, št. 51-288/71) izdaja mni svet skupščine SR Slovenije ODLOK ° višini pristojbin, ki se plačujejo za cestna motorna vozila 1 7 v°zila Cestna motorna vozila in njihova priklopna se plačuje pristojbina za uporabo javnih cest (v nadaljnjem besedilu: cestnina), ki znaša za 12 mesecev: 1) za tovorna vozila: a) za tovorna vozila (tovornjaki in lahki tovornjaki), specialna tovorna vozila in kombinirana vozila (kombi), namenjena za prevažanje določenih tovorov, glede na nosilnost: — z nosilnostjo do 3 ton 600 dinarjev do vsake tone nosilnosti: — z nosilnostjo nad 3 do 8 ton 1.800 dinarjev + 790 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 3 tone: — z nosilnostjo nad 8 do 10 ton 5.740 dinarjev + 900 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 8 ton: — z nosilnostjo nad 10 ton 7.540 dinarjev + 1.050 dinar- jev za vsako tono nosilnosti nad 10 ton. Ce nosilnost tovornega vozila ni izražena v celih tonah, se plača za nosilnost do pol tone 50 °/o cestnine, ki je določena za eno tono, za nosilnost nad pol tone do cele tone pa cestnina, ki je določena za celo tono; b) za tovorne tricikle z nosilnostjo do 400 kilogramov — kot za motorna kolesa, navedena v tej točki pod 9), glede na delovno prostornino motorja, za tovorne tricikle z nosilnostjo nad 400 kg pa še 60 dinarjev; 2) za avtobuse, kombibuse in kombinirana vozila (kombi) za prevoz oseb 75 dinarjev od vsakega potni- škega sedeža; 3) za delovna vo- zila ne glede na nosilnost in težo: 180 dinarjev za vsako posa- mezno vozilo; 4) za priklopna vozila: a) za tovorne priklopnike in specialne tovorne priklopnike, ki so namenjeni za prevažanje določenih tovorov, glede na nosilnost, in sicer: — z nosilnostjo do 3 tone 350 dinarjev od vsake tone nosilnosti: — z nosilnostjo nad 3 do 8 ton 1.050 dinarjev + 455 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 3 tone: — z nosilnostjo nad 8 do 10 ton 3.325 dinarjev + 525 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 8 ton: — z nosilnostjo nad 10 ton 4.375 dinarjev + 615 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 10 ton. Če .nosilnost tovornega priklopnika ni izražena v celih tonah, se plača za nosilnost do pol tone 50 Vo cestnine, ki je določena za eno tono. za nosilnost nad pol. tone do cele tone pa cestnina, ki je določena za celo tono; b) za potniške avtobusne priklopnike 75 dinarjev od vsakega pot- niškega sedeža; c) za delovne priklopnike 100 dinarjev za vsak priklop- nik ne glede na težo; 5) za vlečna vozila: a) za traktorje dinarjev — do 25 KS 180 — nad 25 do 40 KS 255 — nad 40 do 63 KS 330 — nad 83 KS 405 b) za vlačilce s polpriklopnikom se plača cestnina glede na moč motorja vlačilca,in nosilnost polpriklop-nika. Za vlačilce s polpriklopnikom dinarjev — do 90 KM in nosilnost do 8 ton 5.740^ — nad 90 do 130 KM in nosilnost nad 8 do 15 ton 5.740 + 525 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 8 ton — nad 130 do 180 KM in nosilnost nad 15 do 20 ton 9.415 + 615 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 15 ton — nad 180 do 240 KM in nosilnost nad 20 do 26 ton 12.490 + 725 dinarjev za vsako tono nosilnosti nad 20 ton. Vlačilec in en polpriklopnik se štejeta za eno tovorno vozilo in se cestnina plačuje za vlačilec po nosilnosti polpriklopnika, ki ustreza moči motorja vlačilca. Ce se registrira samo vlačilec brez polpriklopnika. se plača zanj enaka cestnina kot za vlačilec s polpriklopnikom, ki ustreza po nosilnosti moči motorja vlačilca. Za vmesne moči motorja se v skupini vlačilcev nad 90 do 130 KM računa 6 KM za tono nosilnosti polpriklopnika, v skupinah vlačilcev nad 130 do 180 KM in nad 180 do 240 KM pa 10 KM za vsako tono nosilnosti polpriklopnika. Če se polpriklopnik registrira brez vlačilca, se plačuje cestnina v enaki višini kot za priklopna vozila pod točko 4a. Za specialni priklopnik, ki služi samo za prevoz kontejnerjev in se registrira brez vlačilca, se cestnina ne plača; 6) za specialna vo- zila za prevoz določenih oseb: 180 dinarjev za vsako vozilo; 7) za osebne avtomobile glede na delovno prostornino motorja, in sicer:.* dinarjev — do 900 cm3...................... 160 —' nad 900 do 1350 cm3.............240 — nad 1350 do 1800 cm3 ...........340 — nad 1800 do 2500 cm3 ....... 500 — nad 2500 do 3150,cm3 ....... 760 — nad 3150 cm3 . .................1100 8) Osebna vozila iz točke 7, ki so preurejena za pogon na plin, morajo poleg cestnine iz te točke plačevati letno še dodatno pristojbino v višini 1800 dinarjev. Preureditev osebnega vozila na plinski pogon se ugotavlja pri vsakokratnem tehničnem pregledu in se označi na predpisa.:em kartonu tehničnega pregleda motornega vozila z okroglim pečatom »PLIN« premera 15 milimetrov. 9) Za motorna kolesa glede na delovno prostor- nino motorja, in sicer: dinarjev — do 125 cm3....................50 — nad 125 do 250 cm3 . ........70 —. nad 250 do 500 cm3...........90 — nad 500 do 1000 cm3......... . 110 — nad 1000 cm3 ........... 130 2. Pristojbine za cestna motorna vozila po določilih tega odloka se ne plačuje: — za cestna motorna vozila enot in zavodov Jugoslovanske ljudske armade; — za osebne avtomobile in motorna kolesa (7. in 9. točka tega odloka) vojaških vojnih invalidov iz prvega odstavka 70. člena zakona o vojaških vojnih invalidih (Uradni list SFRJ, št. 49/65, 23/67, 54/67, 53/68, 56/69, 60/70 in 15/71), vojaških mirovnih invalidov, za katere veljajo določbe prvega odstavka 70. člena zakona o vojaških vojnih invalidih — v smislu 4. člena zakona o vojaških mirovnih invalidih (Uradni list SFRJ, št. 46/59), in delovnih invalidov z 80 °/o ali večjo telesno okvaro ali s telesno okvaro, ki ima za posledico 60 °/o ali večjo nesposobnost spodnjih okončin (nog), če je vozilo namenjeno za njihov osebni prevoz. 3. Imetniki cestnih motornih vozil plačujejo cestnino pred vložitvijo zahteve za registracijo oziroma za podaljšanje veljavnosti registracije vozila v enkratnem znesku za 12 mesecev naprej; pri tem se, upošteva tudi mesec, v katerem registrirajo oziroma podaljšajo veljavnost registracije vozila. Izjemoma lahko plačujejo avtomobilska transportna podjetja cestnino v obrokih, in sicer vsake tri me-, sece naprej po eno četrtino. Pristojni upravni organ sme registrirati cestno motorno vozilo le, če mu imetnik vozila priloži, potrdilo o plačani cestnini. 4. Če registrira imetnik motornega vozila svoje vozilo začasno (za dobo manj kot 12 mesecev), plača za ta čas sorazmeren del cestnine. o. Če imetnik odtuji cestno motorno vozilo v času, za katerega je plačana cestnina, novemu imetniku vozila za ta čas ni treba plačati cestnine, ki jo je že plači prejšnji po 1. točki tega odloka. 6. Imetnik cestnega motornega vozila, ki je regi' striral svoje vozilo pred iztekom dvanajstih mesecev od zadnje registracije mora doplačati razliko do višine zneska s tem odlokom določene cestnine, in sicer od meseca, ko je ta odlok stopil v veljavo. 7. Republiški sekretar, pristojen za ceste predpiše v sporazumu z republiškim sekretarjem za finance po potrebi način plačevanja cestnine. 8. Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem listu SRS. Št. 423-2/65 Ljubljana, dne 16. januarja 1972. Izvršni svet Skupščine Socialistične republike Slovenije v Predsednik Stane Kavčič 1. r. 7. Na podlagi drugega odstavka 18. člena zakona o varstvu pred požarom in o gasilstvu (Uradni list SRS, št. 46-263/70) predpisuje republiški sekretar za notranje zadeve NAVODILO za sestavljanje občinskih načrtov varstva pred požarom 1. Na območju občine se uresničujejo ukrepi za varnost pred požarom na podlagi načrta varstva pred požarom (v nadaljnjem besedilu: načrt), ki ga sprej-nre občinska skupščina. 2. Ukrepi za varnost pred požarom se določajo na temelju ocene, ali in v katerem obsegu ogroža požar naselja, industrijske in druge objekte, gozdove, Posevke ter druge predmete in naprave. 3. Pri dcenjanju stopnje ogroženosti določenega naselja ali območja od požara, se je potrebno praviloma ozirati na naslednje okoliščine: — geografski položaj naselja ali območja in njegovo oddaljenost od drugih naselij; — klimatske pogoje, sušno dobo, atmosferske padavine, jakost in smer vetra ter nevarnost strele; — biološko sestavo gozda in gozdnih zemljišč s Posebnim ozirom na zasejanje primernih pasov listov-cev v gozdovih iglavcev ;\ — bližino' objektov, v katerih se proizvajajo eksplozivne snovi, železnic javnega prometa in industrijskih železnic, daljnovodov električne energije, plinovodov in- naftovodov, elektrarn, skladišč vnetljivih tekočin in eksplozivnih snovi, letaliških ih pristaniških objektov, objektov, v katerih se zbira veliko število ^udi, kamping prostorov, objektov, v katerih so nabave, ki so izvor ionizirajočega sevanja, industrijskih objektov ter drugih objektov podjetij in tovarn, ki Proizvajajo ali pri svojem delu uporabljajo lahko vnet-Uiv material; — število prebivalcev naseljenega kraja; — število stanovanjskih hiš, javnih poslopij, industrijskih objektov, obrtnih delavnic, način zazidave er gradbeni material, iz katerega so zgrajeni gradbe- ni objekti; \ . koncentracijo materialnega bogastva in dobrin ; Paseljenih krajih, kot so knjižnice, muzeji, galerije drugi objekti, v katerih se hranijo umetniške zbir-e’ kulturnozgodovinske vrednosti ter prirodne zna-Shitosti in podobno; j zaloge naravnih voda 1 , ” ler umetne naprave za ti u0 ub°rabi, če izbruhne požar, (vodovod in hidran-azeni, cisterne, odprti in zaprti rezervoarji); (reke, potoke, ribnike hranjenje vode, ki se — vrsto, stanje in prevoznost oziroma prehodnost cest in cestnih komunikacij, ki omogočajo neoviran in hiter dovoz gasilskih vozil, gasilne vode in drugih tehničnih sredstev, potrebnih za gašenje požara in reševanje; — druge okoliščine, od katerih je odvisen nastanek požara in zaradi katerih je potrebno poskrbeti za učinkovite ukrepe, da se prepreči nastanek požara. 4. Načrt mora izhajati iz načel, po katerih se izvaja politika preventivnega in represivnega varstva pred požarom v občini oziroma krajevni skupnosti ter ustvarjajo temelji za njegov razvoj' in napredek. Varstvo pred požarom obsega po sistematiki njegovih funkcij' dejavnosti družbenih organov na področju predpisovanja preventivnih in represivnih ukrepov ‘ za varnost pred požarom (normativna dejavnost družbeno-političnih skupnosti in njenih organov), skrb za izvrševanje sprejetih predpisov po upravnih organih,. ki so’pristojni za zadeve varstva pred požarom (požarne inšpekcije in drugi upravni organi), sodelovanje delovnih in drugih organizacij, državnih organov in. občanov pri uresničevanju predpisanih ukrepov za varnost prčd požarom ter gasilsko službo, ki jo sestavljajo strokovno tehnične enote občin, delovnih in drugih organizacij, ter občanov za gašenje požarov in reševanju ljudi in premoženja. Skladno s funkcijami iz prejšnjega odstavka mora občinski načrt predpisati konkretne zadolžitve posameznih nosilcev družbenih obveznosti na področju varstva pred požarom. 5. Pokazatelji za sestavo načrta se določijo na podlagi ocene požarne ogroženosti občinskega območja. V skladu z delitvijo dela oziroma funkcij, ki jih ima posamezni nosilec družbenih obveznosti do varstva pred požarom (ki so določene v prejšnji točki), je potrebno: — določiti normativne akte, ki naj jih izda občinska skupščina, da se dopolni obstoječa protipožarna zakonodaja ali pa odpravijo predpisi, ki niso več aktualni ali ne ustrezajo. V občinskih normativnih aktih, s katerimi se predpisujejo protipožarni ukrepi, je potrebno, izhajati iz stališča resnične dejanske nevarnosti pred požarom in določiti ukrepe, ki so racionalno uporabljivi in ekonomsko upravičeni; — ugotoviti organ, ki opravlja zadeve varstva pred požarom ter kreirati potrebna delovna mesta, da bodo zagotovljeni pogoji za učinkovito požarno inšpekcijo in za opravljanje drugih upravnih pristojnosti, ki so v zvezi z izvajanjem protipožarne zakonodaje v mejah pravic in dolžnosti občine; — določiti delovne in druge organizacije, samostojne obrtnike in občane, katerih gradbeni objekti morajo biti letno vsaj enkrat pregledani, da se ugotovi, ali so v teh objektih izvedeni' predpisani protipožarni ukrepi; — določiti organizacijo teritorialne gasilske službe, dimnikarske službe in drugih oblik protipožarne aktivnosti občanov (požarne straže za varstvo gozdov v sušni dobi ipd.); — določiti število teritorialnih gasilskih enot (poklicnih in prostovoljnih gasilskih enot), ki so potrebne, da je zagotovljena racionalno organizirana protipožarna represija za vsa naselja občinskega območja. Tem gasilskim enotam je potrebno zagotoviti potrebno stopnjo operativne sposobnosti (kadrovsko in tehnično) in zagotoviti pogoje za spravljanje in hrambo gasilskih tehničnih sredstev. Gasilskim enotam je potrebno določiti v naselju takšno lokacijo gasilskega, doma, ki omogoča^ neoviran odvoz gasilskih vozil v vse kraje, ki sestavljajo intervencijsko območje določene gasilske enot^. 6. Načrt mora predvideti možnosti aktiviranja gasilskih enot na območju občine in integracijo njihovih tehničnih sredstev za primer, če nastane velik požar, huda elementarna ali druga nesreča. Za take primere je potrebno predvideti v skladu z zakonom o splošnem ljudskem odporu (73. in 75. člen, Ur. list SRS, št. 28/71) tudi aktivizacijo in sodelovanje specializiranih enot civilne zaščite in delovnih organizacij, ki razpolagajo z vozili, stroji, opremo in z drugimi potrebnimi tehničnimi sredstvi, s katerimi se lahko preprečijo ali odstranijo posledice nesreče. Pri določanju nalog iz prejšnjega odstavka je potrebno upoštevati, da morajo gasilske enote sodelovati z enotami civilne zaščite, ob hudih nesrečah in v vojni pa se gasilske enote vključijo v enote. civilne zaščite v skladu z občinskim načrtom ukrepov za civilno zaščito in navodili občinskega štaba za civilno zaščito (75. člen zakona o splošnem ljudskem odporu). 7. Od učinkovitega sistema alarmiranja in zVez je odvisno . tudi hitro aktiviranje gasilskih enot. Načrt naj predvidi racionalni način obveščanja pripadnikov gasilskih enot in občanov. Sredstva za zveze morajo biti redno vzdrževana in vsak čas dostoprja. Načrt lahko računa z možnostjo uporabe obstoječih sistemov javnega obveščanja, zlasti še zato, ker služi alarmna služba tudi za potrebe civilne zaščite. Načrt lahko predvidi namestitev posebnih javljal-cev požara v večjih naseljih in mestih, javnih, zgradbah in v industrijskih objektih, ki so določeni v načrtu. V načrtu je potrebno določiti najbolj učinkovit način obveščanja, ki zagotavlja hitro in učinkovito posredovanje gasilskih enot. Gasilska enota mora razpolagati s tako službo sredstev za obveščanje, s katerimi lahko gasilska organizacija iz svojega sedeža obvešča svoja vozila, ki so na vožnji ali na požarišču, če je potrebno gasilsko intervencijo usmeriti po do-vršitvi naloge v določenem kraju, v drug kraj. 8. Načrt mora določiti, katere javne zgradbe (šgles bolnišnice, socialni zavodi, kino dvorane, gledališča, knjižnice in podobno), industrijski objekti, obrtne delavnice in druge zgradbe ogroža požar v taki meri, da so v teh zgradbah in objektih potrebni posebni protipožarni ukrepi (namestitev gasilskih aparatov, hi-drantske mreže, orodja za gašenje začetnega požara, požarna straža, javljalci požara, gasilska enota ipd.). Pri zgradbah in objektih iz prejšnjega odstavka je potrebno upoštevati način zazidave, gradbene elemente (gradbeni material in gradbene konstrukcije, sistem kurilne naprave in dimnih odvodov), gostoto naseljenosti objekta in druge okoliščine, ki vplivajo na gašenje požara in reševanje. 9. Načrt mora določiti delovne in druge organizacije, državne organe in samostojne obrtnike, ki morajo v smislu 16. člena zakona o varstvu pred požarom , in o gasilstvu sprejeti pravilnik o požarnem redu. 10. V načrtu je potrebno določiti, za katero naselje v občini je potrebno organizirati ali vzdrževati obstoječo teritorialno gasilsko enoto in katere delovne in druge organizacije ter državni organi morajo imeti industrijsko-zavodsko gasilsko enoto (18. člen zakona o varstvu pred požarom in o gasilstvu). Praviloma morajo imeti teritorialno gasilsko enoto večji kraji, industrijsko-zavodsko gasilsko enoto pa delovne organizacije, ki proizvajajo ali imajo v skladišču velike količine gorljivih snovi, vnetljivih tekočin, eksplozivnih snovi, tekočin ali kombiniranih lahko vnetljivih plinov oziroma snovi, iz katerih se razvijajo lahko vnetljivi plini, metalurški obrati, kemične tovarne, pristanišča, letališča, in objekti, kjer je povečana nevarnost požara. Lastno gasilsko enoto morajo organizirati državni organi in zavodi ki hranijo lahko vnetljive arhivalije ali kulturnozgodovinske predmete velike vrednosti. Veleblagovnice, ki imajo nad 3000 rnt uporabne površine in skupinske garaže brez boksov s kapaciteto nad 500 motornih vozil, morajo imeti gasilsko enoto, če nimajo avtomatskih ali polavtomatskih naprav za javljanje ali gašenje požara. 11. Načrt mora predvideti aktivizacijo gasilskih enot ter način mobilizacije občanov in njihovih tehničnih sredstev ter delovnih in drugih organizacij in njihovih. tehničnih sredstev ob hudih požarih, elementarnih in drugih nesrečah. Pri določanju načina mobilizacije iz prejšnjega odstavka je potrebno upoštevati tudi sodelovanje občinskega štgba za civilno zaščito oziroma enot civilne zaščite. . 12. Glede na 80. člen zakona o varstvu pred požarom in o gasilstvu, mora občinski načrt določiti uradno osebo, ki je pooblaščena mobilizirati ljudi in tehnična sredstva za gašenje velikega požara in reševanje v primerih iz tretjega odstavka 55. člena omenjenega zakona. 13. Z načrtom mora biti rešeno vprašanje sodelovanja gasilskih enot zunaj meja njihovega delovnega območja pri gašenju požara in reševanju ljudi in premoženja, ki ga ogroža požar, elementarna ali druga nesreča na delovnem območju drugih gasilskih enot zunaj občine. Pri določanju gasilskih enot, ki, lahko v pogojih iz prejšnjega odstavka zapustijo svoja matična področja, je potrebno upoštevati vrsto gasilskih enot (poklicno prostovoljno, industrijsko-zavodsko), število in strokovno sestavo pripadnikov teh enot ter njihovo tehnično opremljenost. 14. V okviru enotnega načrta o varstvu pred požarom morajo občine, ki imajo na svojem območju gozdne komplekse, izdelati poseben načrt za varnost gozdov pred požarom. ' Načrt za varnost gozdov pred požarom obsega praviloma naslednje preventivne ukrepe: — čiščenje gozda, sekanje rastlinja zaradi ustvarjanja naravnih zaprek proti širjenju požara in čiščenje varnostnega pasu vzdolž železniške proge, po kateri vozijo lokomotive, ki se kurijo s trdim gorivom; — prepoved kurjenja odprtega ognja v gozdu in urejanje kamping prostorov; — postavljanje stražarnic in organiziranje obhodnih patrulj ter požarne straže; — organiziranje javljanja požara po določenem sistemu (telefon, kurir, določeni znaki), po katerem morajo biti obveščeni prebivalci sosednih območij; — aktivizacijo delavcev in tehničnih sredstev gozdnih gospodarstev ter dopolnilnih sredstev mobiliziranih delovnih organizacij in prebivalcev; — lokacijq za zbiranje tehničnih sredstev in orodje za gašenje požara; T- organizacijo prehrane mobiliziranih prebivalcev in drugih, ki sodelujejo pri gaženju gozdnega požara; — izdelavo načrta gozdnega območja. V načrtu gozdnega območja mora biti označena biološka sestava gozda, ceste in pota, reke in potoki, Jezera, gozdni objekti, daljnovodi, ki potekajo po gozdnem območju in drugi .objekti, ki so važni za ukrepanje v primeru gašenja gozdnega požara, železniška Proga, ki poteka po gozdu, kraji, ki pomenijo lokacijo gasilskih enot, ki morajo v primeru gozdnega požara sodelovati pri gašenju ter drugi podatki, ki so pomembni za začetek hitrega gašenja. 15. Pri določitvi načrta je potrebno upoštevati po- . sebne načrte za varstvo pred požarom, ki jih sprejmejo na lastno pobudo krajevne skupnosti, gozdno gospodarska podjetja ter delovne organizacije. 16. Z načrtom se . določi organizacija službe varstva pred požarom na celotnem območju občine in določijo materialna sredstva za učinkovito delo, razvoj in napredek te službe, ,hkrati pa zagotovijo tudi pogoji za izvrševanje kontrole nad uresničevanjem predpisov in ukrepov za varnost pred požarom. 17. Načrt varstva pred požarom, ki bo sprejet po 2. odstavku 79. člena zakona o varstvu pred požarom in o gasilstvu, je potrebno. vsklajevati s spremembami v elementih načrta in potrebarfii, ki pogojujejo drugačne ukrepe za varnost pred požarom. 18. To navodilo začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. Št. 15-S-010/1-72 Ljubljana, dne 5. januarja 1972. Republiški sekretar za notranje zadeve Silvo Gorenc 1. r. PREDPISI OBČINSKIH SKUPŠČIN SKUPŠČINA OBČINE GROSUPLJE 38. Na podlagi 162. člena zakčna o prispevkih in davkih občanov (Uradni list SRS, št. 7/69 in št. 40/69) in na podlagi izida referenduma, opravljenega dne 9. I. 1972, je svet krajevne skupnosti Sp. Slivnica na seji bne 18. januarja 1972 sprejel SKLEP 0 uvedbi krajevnega samoprispevka za sofinanciranje usfaltiranja novozgrajene ceste Grosuplje—Sp. Slivnica I Na območju krajevne skupnosti Sp. Slivnica se Uvaja krajevni samoprispevek v denarju za sofinanciranje asfaltiranja novozgrajene ceste Grosuplje— SP- Slivnica (v nadaljnjem besedilu: samoprispevek). Samoprispevek se uvaja in plačuje za čas od 1. III. 1972 do 28. II. 1976. Samoprispevek plačujejo občani, ki imajo stalno Prebivališče na območju krajevne skupnosti Sp. Sliv-nica in to: k občani, ki imajo osebne dohodke iz delovnega ^zmerja, od katerih se plačuje prispevek iz osebnega °hodka iz delovnega razmerjb, plačujejo samoprispevek Po stopnji 2 °/o od neto osebnih dohodkov (vključ-Pagrade, dopolnilno delo in delo na domu); _2. starostni, družinski in invalidski upokojenci cujejo samoprispevek po stopnji 2 °/o od pokojnine; 3. zavezanci od kmetijstva plačujejo samoprispe-6k po stopnji 5 %> od katastrskega dohodka; s 4. zavezanci prispevka iz osebnega dohodka od rnostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodar-d k ^ejacnosti in zavezanci prispevka iz osebnega odka od samostojnega opravljanja intelektualnih dnh ev’ Plačujejo samoprispevek po stopnji 3 “/o od °aka, ki je osnova za odmero prispevka iz oseb-nega dohodka. Zavezanci plačujejo samoprispevek takole: pr- ' za zaposlene občane, katerim se odmerja samo-P6vek iz osebnega dohodka iz delovnega razmerja, obračunava in odteguje samoprispevek izplačevalec dohodkov ob izplačilu dohodkov; 2. upokojencem obračunava samoprispevek komunalni zavod za socialno zavarovanje ob izplačilu pokojnin; 3. zavezancem iz točke III. pod 3. in 4. tega sklepa odmerja samoprispevek davčna uprava skupščine občine v rokih in na način kot prispevek iz osebnega dohodka. V Plačevanja samoprispevka so oproščeni naslednji dohodki: nagrade vajencev v gospodarstvu ter učencev in študentov na praksi, štipendije in posojila za šolanje, prejemki iž zdravstvenega varstva, nadomestilo osebnega dohodka za čas bolezni, pomoč za opremo novorojenčka, otroški dodatek, invalidnine vojaških in mirodobnih vojnih invalidov, invalidski dodatki, socialne podpore, priznavalnine ter drugi prejemki socialnega značaja. Obveznosti plačevanja so oproščeni tudi: — upokojenci, katerih mesečna pokojnina je nižja od 500 din; —■ zavezanci prispevka od kmetijstva, če katastrski dohodek ne presega 200 din. VI Objekt, za katerega je uveden samoprispevek, mora biti končan do leta 1976. VII Sredstva iz samoprispevka se zbirajo na posebnem računu krajevne skupnosti Sp. Slivnica. Za zbiranje sredstev samoprispevka je odgovoren svet krajevne skupnosti. VIII Iz samoprispevka bo za asfaltiranje novozgrajene ceste Grosuplje—Sp. Slivnica zbranih predvidoma 252.000 din. Razliko med vrednostjo celotne investicije in realizacijo samoprispevka bo krajevna skupnost Sp. Slivnica krila iz lastnih in drugih virov. IX Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. Sp. Slivnica, dne 18. januarja 1972. Predsednik sveta krajevne skupnosti Sp. Slivnica Anton Perme 1. r. SKUPŠČINA OBČINE SLOVENSKE KONJICE 39. Skupščina občine Slovenske Konjice je pc 15. členu temeljnega zakona o usmerjanju in izločanju sredstev za stanovanjsko izgradnjo (Uradni list SFRJ, št. 60-702/70) in 116. členu statuta občine Slovenske Konjice (Uradni vestnik Celje, št. 13-154/70) na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne 24. decembra 1971 sprejela ODLOK o odstotku sredstev, ki se izločajo iz sklada skupne porabe za subvencije in za delno nadomestitev stanarine 1. člen Delovne organizacije oziroma samostojne organizacije združenega dela, druge družbenopravne osebe, državni organi in skupnosti socialnega zavarovanja, izločajo do sprejetja republiškega zakona iz sredstev, ki se oblikujejo po 13. členu temeljnega zakona . o usmerjanju in izločanju sredstev za stanovanjsko izgradnjo 7 °Jo za kritje razlike v stanarini oziroma za delno nadomestitev stanarine posameznim kategorijam uporabnikov stanovanj. % 2. člen Sredstva izločena po 1. členu tega odloka se plačujejo na poseben račun pri službi družbenega knjigovodstva za subvencije stanarin oziroma za delno nadomestitev stanarine. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu SRS. Št. 36-11/70-3/2 Slovenske Konjice, dne 24. decembra 1971. Predsednik skupščine občine Slovenske Konjice Franjo Tepej, dipl. inž. 1. r. 40. POROČILO o izidu volitev za odbornika občinskega zbora skupščine občine Slovenske Konjice Občinska volilna komisija za volitve odbornikov občinske skupščine v Slovenskih Konjicah je v smislu 101. člena zakona o volitvah odbornikov občinskih skupščin pregledala volilne spise, ki jih je predložil volilni odbor ter ugotovila, da so na nadomestnih volitvah dne 16. januarja 1972 predlagani kandidati za odbornika občinskega zbora 29. volilne enote dobili naslednje število glasov: Kandidat Bogomil Vpisanih Glasovalo volivcev volivcev Za kandidata Neveljavne glasovnice Vogelsang Ivan 375 309 46 4 Umnik Viktor — — 235 — Kropej — — 24 — Po navedenem izidu, upoštevajoč število vpisanih volivcev in števila volivcev, ki so glasovali, ugotavlja občinska volilna komisija, da je bil v smislu 101. člena zakona o volitvah odbornikov občinskih skupščin izvoljen v občinski zbor skupščine občine Slovenske Konjice v volilni enoti št. 29 Ivan Umnik, Zg. Zreče. Št. 013-5/72-2 Slovenske Konjice, dne 17. januarja 1972. Tajnik Predsednik Ivan Marguč 1. r. Bojan Planinšek 1. r. • Član Truda Nemeš, dipl. iur. 1. r. Pri primerjanju z izvirnikom se je ugotovilo, da je v besedilo zakona o vplačevanju obveznega posojila za kreditiranje hitrejšega razvoja gospodarsko nezadostno razvitih republik in avtonomne pokrajine Kosovo, objavljeno v Uradnem listu SRS št. 51-290/71, zašla spodaj navedena napaka; zato se daje POPRAVEK zakona o vplačevanju obveznega posojila za kreditiranje hitrejšega razvoja gospodarsko nezadostno razvitib republik in avtonomne pokrajine Kosovo V tretji alinei 7. člena sta v drugi vrsti za besedo »pekarn« pomotoma izpuščeni besedi »in oljarn«, v četrti vrsti pa je odveč beseda »mehanizirana«. Ta ali-nea se pravilno glasi: »— proizvodnja mlinskih žitnih izdelkov, dejavnost pekarn in oljarn, predelava in konzerviranje sadja, zelenjave, mesa, rib in mleka, klanje živine, spravljanje živil v silose, skladišča in hladilnice ter sušenje semenskega blaga,«. Št. 30-42/71 Ljubljana, dne 14. januarja 1972. Tajnik Skupščine SR Slovenije Jože Pacek 1. r. VSEBINA : sti-ap i. Odlok o spremembi odloka o razpisu nadomestnih volitev za poslanca republiškega zbora Skupščine Socialistične republike Slovenije v 79. volilni enoti Škofja Loka 57 5. Odlok o razpisu nadomestnih volitev za poslanca republiškega zbora Skupščine Socialistične republike Slovenije v 69. volilni enoti Badljc ob Dravi ....... 57 6. Odlok o višini pristojbin, ki se plačujejo za cestna r. motorna vozila.................................. . •» 7. Navodilo za sestavljanje občinskih načrtov varstva pred požarom.................... PREDPISI OBČINSKIH SKUPŠČIN: 38. Sklep o uvedbi krajevnega samoprispevka za sofinan- ciranje asfaltiranja novozgrajene ceste Grosuplje—Sp- , Slivnica.......................................“ 39. Odlok o odstotku sredstev, ki se izločajo iz sklada skupne porabe za subvencije in delno nadomestitev stanarine (Slovenske Konjice) ...... w 40. Poročilo o izidu volitev za odbornika občinskega zbora : skupščine občine Slovenske Konjice — Popravek zakona o vplačevanju obveznega posojila za kreditiranje hitrejšega razvoja gospodarsko nezadostno razvitih republik in avtonomne pokrajine Kosovo . . • ®' Izdaja Časopisni zavod Uradni list SRS — Direktor in odgovorni urednik: Jože Jurač — Tiska tiskarna »Toneta Tomšiča-, vsi v Ljubljani — Naročnina za leto 1972 64 din — Reklamacije se upoštevajo le mesec dni po izidu vsake številke — Uredništvo in uprava: Ljubljana, Veselova H. poštni predal 379/VII — Telefon: direktor, uredništvo, uprava in knjigovodstvo: 20 701. prodaja, preklici tn naročnine 23 579 — Čekovni račun 501-3-60