primorske novice KOPER, 26. oktobra 1984 URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SE2ANA Št. 24 VSEBINA Občina !zo!a — DRUŽBEN! DOGOVOR o uresničevanju kadrovske poti-tike v občini !zo!a Občina Sežana — ODLOK o spremembah odtoka o cenah za geodetske storitve geodetske uprave — ODLOK o spremembah odtoka o odškodnini za spremembo namembnosti kmetijskega zemtjišča ati gozda — ODLOK o prenehanju tastninske pravice in drugih pravic na zemtjiščih, namenjenih za kompteksno graditev v Divači — ODLOK o spremembah odtoka o dotočitvi pi.spevnih stopenj za Občinsko zdavstveno skupnost Sežana OBČtNA !ZOLA Z namenom, da dosežemo čim botjše rezuttate pri uresničevanju in izvajanju družbeno dogovorjene kadrovske potitike, kot netočtjivc sestavine sociatističnega samoupravnega razvoja in da uresničujemo dotočita zakona o združenem detu in detovnih razmerjih. Ustave SR Sto-venije, resotucije o osnovah kadrovske potitike. družbenega dogovora o uresničevanju kadrovske potitike v SR Stoveniji, statišča in sktepe družhenopotitičnih organizacij ter skupne interese detovnih tjudi in občanov občine tzota sktenemo: — temetjne in druge organizacije združenega deta in detovne skupnosti in druge samoupravne organizacije in skupnosti; — samoupravne interesne skupnosti; — skupščina občine tzota; — občinska konferenca SZDL tzota; — občinska konferenca ZKS tzota; — občinski svet Zveze sindikatov tzota; — občinski odbor ZZB NOV tzota; — občinska konferenca ZSMS tzota; — medobčinska gospodarska zbornica Koper; — obatna konferenca SZDL Koper DRUŽBEN! DOGOVOR O URESNtCEVANJU KADROVSKE POLtTtKE V OBCtN! tZOLA ! TEMELJNÈ DOLOČBE L čten Udeteženci družbenega dogovora o uresničevanju kadrovs e p tike v občini (v nadatjnjem beseditu: dogovor) dotočajo s rom načeta, citje, smotre in natoge, za katere se o ^ z^J občini, obtikovanju, uresničevanju in izvajanju kadrovs e po i i 2. čten Udeteženci dogovora bodo /tasti skrbeti za uresničevanje temetjnih načet, smotrov in natog kadrovske potitike. ztasti pa: — vzgojo, razvoj in uvetjavitev čtoveka. kot svobodne sociatistične osebnosti, ki v združenem detu. sktadno z družbenimi potrebami in s svojimi sposobnostmi ter pridobtjenim znanjem, tvorno sodetuje pri ustvarjanju, det tv i in porabi ustvarjenih dobrin sociatistične samoupravne družbe; organizirano in sistematično spremtjanje razvoja kadrov, zapo-stovanje in razporejanje kadrov sktadno z njihovo strokovno usposoh-tjenostjo za uspešno opravljanje det in natog, samouprav ne in potitične aktivnosti ter interesa in prizadevanj za svobodno izpotnjevanjc sptošne in strokovnega znanja; — samoupravno organiziranost, zasnovanost in usmerjenost kadrovske potitike. ki izhaja iz družbenoekonomskega in potitičnega po-tožaja detovnega čtoveka in občana v samoupravni družbeni skupnosti; dotgoročno načrtovanje razvoja kadrovskih potreb, usmerjanja, izobraževanja in izpopotnjevanja ter funkcionatnega usposabtjanja; — enotnost citjev in cetovitost merit ter enakopravnih pogojev kadrovske potitike. demokratičnost in dostednost pri izvajanju dogovorjenih natog kadrovske potitike; — samoupravnost, demokratičnost in javnost vseh kadrovskih postopkov ter organiziranje strokovno sposobnih kadrovskih stužb; kadrovanje za deta in natoge sptošne tjudske obrambe, družbene samozaščite in oborožene site ter mednarodnih odnosov. 3. čten Za uresničevanje in izvajanje smotrov, načet, natog in citjev kadrovske potitike se udeteženci obvezujejo, da bodo: — spremtjati izvajanje tetnih, srednjeročnih in dotgoročnih kadrovskih načrtov ter izvajanje programov strokovnega izdejnopotitičnega samoupravnega in sptošnega izobraževanja, usposabtjanja in poktic-nega usmerjanja; — zagotavljati enotne pogoje, osnove in merita za izbiranje kandidatov za opravljanje det in natog in cetov ito izvajanje, posebej za najodgovornejše funkcije in dotžnosti na ravni občine; — dotočiti višino sredstev in jih razporejati za vse obtike izobraževanja gtede na kadrovske potrebe; — voditi kadrovsko evidenco in uporab!jati rezuttate; — voditi enotno evidenco evidentiranih možnih kandidatov za družbene funkcije; — preverjati izvajanje sprejetih obveznosti udetežencev po dotoči-tih dogovora. 4. čten Udeteženci dogovora se obvezujejo, da bodo v samoupravnih aktih enotno reševati vprašanja in natoge s področja kadrovske potitike: — pri obtikovanju merit za razvide det in natog; — upoštevati temetjna izhodišča za ptaniranje kadrov; — družbeno ov rednotena izhodišča za vzgojo, pokticno usmerjanje in izobraževanje; — uporabtjati enotna merita in postopke pri kadrovanju detavcev za opravtjanje najodgovornejših funkcij in mednarodnih odnosov; — opredetiti in ovrednotiti strokovno deto kadrovske funkcije; — razvijati izumitetjstvo, novatorstvo in racionatizacije; — upoštevati dogovorjeno potitiko družbenih odtikovanj, priznanj in pohvat. 5. čten Pripadniki itatijanske narodnosti se enakopravno vktjučujejo v uresničevanje in izvajanje dotoči! tega dogovora. 302 URADNE OBJAVE 26. oktobra 1984 — Št. 24 H RAZVID DEL IN NALOG 6. čten Udeteženci dogovora si bodo prizadevati za čimbotj smotrno in funkcionatno organizacijo deta in čimbotj ustrezno razporejanje detav-cev na deta in natogc ter v sktadu s tem izdetati razvid det in natog. Za izdetavo razvida de! in natog bodo predhodno anatizirati programe razvoja, sptošno organiziranost, obtikovanje organizacijskih enot in organiziranje detovnega procesa gospodarjenja in postovanja. 7. čten Da bi omogočiti smotrno organiziranje in upravtjanje detovnega procesa, postovanja in gospodarjenja ter obtikovanja in izvajanja načrtne kadrovske potitike, bodo udeteženci dogovorazagovoriti izdetavo razvida de! in natog, ki bo služit: — za racionatno in smotrno detitev deta ter razmejitev dotžnosti. pravic in odgovornosti ; — za načrtno pridobivanje, izobraževanje in strokovno usposabtja-nje detavcev; — za izbiro, zapostovanje in razporejanje detavcev po njihovi strokovni usposobtjenosti, detovnimi zmožnostmi in pridobtjenim funk-cionatnim znanjem; — za obtikovanje razpisov in objav ter zahtevnosti za posamezna deta in natoge; ^ — za smotrno organizacijo in izvajanje varstva pri detu; — za ureditev organizacijskih in kadrovskih postopkov za vsa deta in natoge. 8. čten Razvid de! in natog mora obsegati opis det in natog, temetjne značit-nosti in zahtevnosti de! in natog ter: — zahtevano stopnjo in smer strokovne izobrazbe in z detom pri-dobtjene detovne zmožnosti; — psihofizične in druge funkcionatne sposobnosti; — detovne pogoje, v katerih se natoga izvaja; — vrsta odgovornosti, ki jo zahteva izvajanje detovne natoge; — potrebne detovne izkušnje in uspešno opravljanje natog: — posebne pogoje in zahteve gtede na predpise o varstvu pri detu: — posebne zahteve za opravtjanje det in natog. Pri izdelavi razvida det in natog si bodo udeteženci dogovora prizadevati za objektivno dotočanje stopnje in smeri strokovne izobrazbe, detovnih izkušenj in drugih posebnih pogojev za opravtjanje posameznih de! in natog. V zvezi z navedenim so se udeteženci dogovoriti, da se za posamezna deta in natoge sme dotočiti pravitoma te ena stopnja strokovne izobrazbe, izjemoma se tahko dotoči strokovna izobrazba atternativno, vendar največ za dve stopnji. Z detom pridobtjena detovna zmožnost in funkcionatno znanje pravitoma tahko nadomesti te eno stopnjo strokovne izobrazbe. 9. čten Udeteženci dogovora bodo v aktu o razvidu de! in natog posebej opredetiti deta in natoge, za katera je potrebno znanje obeh jezikov na dvojezičnem področju. Udeteženci dogovora se obvezujejo, da bodo omogočiti detavcem, ki opravljajo deta in natoge, za katera je potrebno znanje obeh jezikov, izpopotnjevanje obvladanih obeh jezikov. 10. čten Udeteženci dogovora pravitoma v razvidu de! in natog posebej opre-detijo tista opravita, ki so primerna za zapostovanje invatidov in za druge za deto manj zmožne osebe. t L čten Za posamezna deta in natoge se tahko postavi pogoj potrebne detovne izkušnje, ki pa ne smejo presegati 5 tet, razen, če ni z zakonom drugače dotočeno. 12. čten Udeteženci dogovora morajo v samoupravnem sptošnem aktu dotočiti postopke, način in kriterije za ugotavtjanje z detom pridobtjeno de-tovno zmožnost. 13. čten Z detom pridobtjeno detovno zmožnost detavca ugotavtja strokovna komisija, ki jo imenuje detavski svet temetjne organizacije združenega deta ati svet detovne skupnosti. Komisija se imenuje za vsak primer posebej. Sestavtjajo jo detavci iz istega strokovnega področja, ki imajo najmanj enako izobrazbo, ki se zahteva za opravtjanje de! in natog. Komisija predtoži oceno z detom pridobtjene detovne zmožnosti detavca detavskemu svetu v dokončno odtočite,v. Komisija za ugotavtjanje z detom pridobtjene detovne zmožnosti po-stovodnih organov in detavcev s posebnimi poobtastiti sestavtjajo tudi predstavniki družbene skupnosti. 14. člen Komisija za ugotavljanje z detom pridobtjene detovne zmožnosti tahko tudi detavcu, ki je ob sktenitvi detovnega razmerja predtoži) oceno o svoji detovni zmožnosti, ponovno ugotavtja detovno zmožnost, če to smatra za potrebno. 11! PLANIRANJE KADROV 1$. čten Udeteženci dogovora pri svojem detu v mejah svoje pristojnosti za-gotavtjajo kadrovske načrte gtede na družbenoekonomske razvojne usmeritve v družbenopotitični skupnosti. Udeteženci dogovora bodo v tetnih, srednjeročnih in dotgoročnih kadrovskih načrtih upoštevati predvsem: — razvojne in tetne načrte TOZD, DO in detovnih skupnosti, ki morajo izhajati iz organizacije detovnega procesa, gospodarjenja in postovanja; — strukture zapostenih, tehnologije deta in tehnične opremljenosti; — razpotožtjivi strokovni kadrovski potenciat in kadrovske vire. 16. čten Udeteženci dogovora bodo v okviru svojih pristojnosti zagotavljati take kadrovske načrte, ki obsegajo: — potrebe kadrov, prikazane po strokovnih in pokticnih zahtevah gtede na sedanje stanje in razvojne možnosti; — ptan predvidene zagotovitve potrebnih kadrov; — ptan statnaga izobraževanja, izpopolnjevanja in usposabljanja ter štipendiranja; — ptan dejavnosti in ukrepov za razvoj invacijske dejavnosti; — ptan ukrepov in urejanje stanovanjskih in sociatnih ter drugih vprašanj družbenega standarda; — ptan zagovotive zdravstvenega varstva in varstva pri detu; — ptan sprejemanja pripravnikov in učencev ter študentov v proizvodno deto iz usmerjenega izobraževanja. 17. čten Udeteženci dogovora bodo zagotoviti statno anatiziranje in sprem-tjanje ptanov potreb po kadrih pri vseh nositcih ptaniranja v občini. Za učinkovito izpotnjevanje obveznosti ptaniranja kadrov oprav-tjajo posamezni udeteženci dogovora za pripravo tetnega, srednjeročnega in dotgoročnega ptana kadrovskih potreb ter natoge: — občinska stužba za družbeno ptaniranje, kadrovska stužba skupščine občine in občinska skupnost za zapostovanje pripravijo vsako teto izhodišča za ptaniranje kadrovskih potreb gtede na ptan razvoja detovnih organizacij in detovnih skupnosti; — strokovne stužbe v detovnih organizacijah in detovnih skupnostih pripravijo strokovna gradiva za usktajevanje in sprejemanje: — strokovna stužba občinske skupnosti za zapostovanje pripravi ptan zapostovanja, ki je spremtjajoč dokument vsakotetne resotucije o izvajanju družbenoekonomskega ptana; — strokovna stužba občinske skupnosti za zapostovanje spremtja izvajanje ptana zapostovanja na osnovi sprotnega javljanja in resotucije potreb po kadrih; — ptaniranje kadrovskih potreb za potrebe splošnega tjudskega odpora in družbene samozaščite. 18. čten Udeteženci dogovora bodo najpozneje do 31. januarja tekočega teta izdetati tetni ptan kadrov in ga posredovati občinski skupnosti za zapostovanje in občinski kadrovski stužbi. IV. IZOBRAŽEVANJE IN USMERJANJE KADROV 19. čten . Načrti kadrovskih potreb in izobraževanje so sestavni det tetnih, srednjeročnih in dotgoročnih načrtov družbenoekonomskega in znanstveno tehničnega razvoja OZD in zato morajo biti usktajeni z družbenoekonomskimi usmeritvami v družbenopotitični skupnosti. Za zadovotjitev načrtovanih kadrovskih potreb OZD. uresničitev potreb družbenopolitičnih skupnosti in interesov detavcev v nenehnem 26. oktobra 1984 — §t. 24 URADNE OBJAVE 303 strokovnem, samoupravnem, družbenopolitičnem in kutturnem izobraževanju bodo udeleženci dogovora aktivno sode!ova!i z izobraževanimi organizacijami pri oblikovanju učnih programov, oblik izobraževanja m razvijanja izobraževalnih organizacij ter usmerjanja v izobraževanje. 20. člen Udeleženci dogovora bodo v skladu z razvojnimi kadrovskimi potrebami, razvojnimi program) tn materialnimi zmožnostmi ugotavljali potrebe po izobraževanju, izobraževalnih oblikah in vsebinah ter usklajevali. usmerjali in dopolnjevali izobraževanje. V ta namen bodo udeleženci v samoupravnih aktih določili, da bodo objavili najmanj enkrat letno: — vrste izobraževalnih programov, po katerih bomo omogočili izobraževanje ob delu in iz dela: — pogoje za izobraževanje, po katerih bomo izbirali kandidate za izobraževanje po posameznih programih: — obveznosti in pravice delavcev v izobraževanju (ki se bodo izobraževali). 21. člen Udeleženci dogovora bodo uresničevali in razvijali predvsem sledeče oblike in programe izobraževanja: — spoznavanje organizacije dela, samoupravljanja, podružabljanja in organiziranost družbenopolitičnih organizacij ter njihov pomen: — uvajanje na delo in usposabljanje novih delavcev: — usposabljanje pripravnikov za samostojno delo in aktivno vključevanje v delovni proces, samoupravno in družbenopolitično delo: — opravljanje proizvodnega dela in delovne prakse po učnem programu za učence usmerjenega izobraževanja in študente: — usmerjanje najboljših delav cev y izobraževanje ob delu in iz dela na vseh stopnjah izobraževanja, kot dopolnilno in funkcionalno izobraževanje zaposlenih delavcev: — usposabljanje in izobraževanje za varno delo in varstvo okolja: — usposabljanje in izobraževanje za splošni ljudski odpor in družbeno samozaščito: — usposabljanje invalidov za konkretna dela in naloge. 22. člen Udeleženci dogovora imajo pri izobraževanju ob delu do delavcev, s katerimi sklenejo pogodbo, naslednje pravice in obveznosti: — krili bodo stroške izobraževanja ob delu za vpisnino in šolnino, prevozne stroške in nočnine, seminarske in laboratorijske vaje po obveznem programu ter za strokovne in zaključne izpite: — povrnili bodo 100 % nadomestila povprečne mesečne akontacije osebnega dohodka v zadnjih treh mesecih za čas študijske o odsotnosti z dela: — omogočili bodo izredni dopust za prvo opravljanje izpitov in sicer: za vse učne predmete enega razreda na osnovni šoli skupaj $ dm: za vse učne predmete po skrajšanem programu usmerjenega izobraževanja skupaj 7 dni: za učni predmet po programu srednjega izobraževanja najmanj 1 dan: za učni predmet izobraževanja po programth višjih in visokih šol najmanj 2 dni: za izobraževanje po programih za magisterij najmanj 3 dni: za zaključni izpit po programih srednjega izobraževanja najmanj 6 dni: za diplomo na višjih in visokih šolah najmanj 20 dni: za pripravo magistrske ali doktoratske naloge do 60 dni: za opravljanje strokovnega izpita najmanj 10 dni. Ne glede na določila prvega odstavka tega člena, lahko udeleženci dogovora tn učenci oziroma študentje določijo s pogodbo samo nekatere izmed naštetih pravic in obveznosti. 23. člen Delavec, ki se izobražuje ob delu v skladu z 22. členom, ima naslednje obveznosti: — redno mora oprav ljati vse izpite in druge šolske obveznosti ter šolanje zaključiti v dogovorjenem roku: rtvn — predložiti mora potrdilo o uspešnosti šolanja na zahtevo (strokovne službe) ali najmanj enkrat letno: — ostati po končanem šolanju v OZD najmanj toliko časa, kot je določeno s pogodbo: . . — vrniti vse s šolanjem nastale stroške, če ni dokonča! šolanja a ! ce je šolanje zapustil ter če ne sprejme del in nalog po končanem šolanju, ki ustrezajo njegovi pridobljeni izobrazbi: — vrniti ustrezni del nastalih stroškov, če je predčasno preneha! delo na lastno željo ali po disciplinskem postopku. 24. člen Udeleženci dogovora ne bodo ovirali študija ob delu ostalim delavcem, s katerimi ne bodo sklenili pogodbe, če to ne bo motilo delovnega procesa oziroma normalnega poteka dela in če je ta usmeritev v skladu s širšimi družbenopolitičnim) potrebami. 25. člen Pri uresničevanju zastavljenih nalog so zelo pomembne izobraževalne organizacije. Zato se bodo udeleženci dogovora zavzemali, da bodo izobraževalne organizacije strokovno in materialno sposobne izvajati proces izobraževanja, dajati strokovno pomoč ter povezovati prizadevanja nosilcev kadrovske politike pri vseh oblikah izobraževanja ob delu Udeležerci se obvezujejo, da bodo zagotav ljali stalno izobraževanje poslovodnih kadrov in evidnetiranih možnih kandidatov za poslovodne kadre ter vodilnih vodstvenih in ostalih vodij delovnega procesa. Izobraževalne organizacije vsako leto v sodelovanju z družbenopolitičnimi organizacijami posredujejo udeležencem ustrezen program izobraževanja. 26. člen Za hitrejše pridobivanje strokovnih delavcev se udeleženci obvezujejo. da bodo razvijali strokov no m družbenopolitično izobraževanje iz dela, kot sestavni del permanentnega izobraževanja. Prav ice in obveznosti udeležencev izobraževanja iz dela bodo udeleženci opredelili v svojih samoupravnih aktih. , V. ZAPOSLOVANJE IN RAZPOREJANJE DELAVCEV IN DELA OZIROMA K NALOGAM 27. člen Predviden razvoj v občini zahteva močnejše uveljavljanje kvalitetnih dejavnikov družbenoekonomskega razvoja, med katerimi sta strokovno znanje in delovna zmožnost bistvenega pomena. Udeleženci dogovora bodo izvajali tako politiko zaposlovanja, da bo mogoče dosegati hitrejšo rast dohodka in hitrejše poviševanje produktivnosti dela predvsem z večjim znanjem zaposlenih. Zavzemali se bodo za boljšo organizacijo dela in hkrati za posodabljanje tehnične osnove administrativnega dela in za odpravo nepotrebnega administrativnega dela. 28. člen Povečanje deleža delavcev z večjim strokovnim znanjem ne pomeni samo po\ ečanje števila strokov nih delavcev. temveč tudi ustrezno razporejanje delavcev k delom in nalogam ter prilagajanje poklicne strukture dejanskim zahtevam dela. Zato se bodo udeleženci dogovora zavzemali za politiko intenzivnega (produktivnega) zaposlovanja. 29. člen Prt izbiri delavcev za opravljanje samostojnih strokovnih de! in nalog, bodo udeleženci dogovora proučili poleg drugih strokovnih sposobnosti kandidata tudi njegovo uspešnost pri dosedanjem opravljanju del in nalog ter njegovo družbenopolitično aktivnost. V primeru, da bo dovolj podatkov o delu in usposobljenosti kandidata, bodo lahko to ugotavljali v pogovorih s kandidati, s posebnimi vprašalniki in'poskusmm delom. Postopek za preizkus kandidatovih sposobnosti bodo udeleženci določili v samoupravnih aktih. 30. člen Pri zaposlovanju delavcev bodo udeleženci dogovora ob enakem izpolnjevanju zahtevanih pogojev dajali prednost brezposelnim delavcem. za katere ugotovi prioriteto skupnost za zaposlovanje v sodelovanju s skupnostjo socialnega skrbstva. Prt iskanju in zaposlovanju novih delavcev udeleženci dogovora ne bodo škodovali interesom drugih or- jH.iien Udeleženci dogovora bodo omogočili štipendistom po končanem šolanju opravljanje pripravniškega staža. Udeleženci dogovora se bodo krati zavzemali, da bodo vse štipendiste zaposlili znotraj svoje OZD. oziroma omogočili zaposlitev v drugih OZD ob sodelovanju m pomoči občinske skupnosti za zaposlovanje, ki bo pripravila predloge razporeditve prostih de! in nalog. 304 URADNE OBJAVE 26. oktobra 1984 — Št. 24 32. člen Udeleženci dogovora bodo zagotavlja!) socialno varnost starejšim delavcem. ki ne morejo več tako uspešno oprav!jati de!a in naloge. na katere so bi!i razporejeni in sicer tako. da jim bodo zagotovili enak osebni dohodek, kot so ga imeti pred razporeditvijo in manj zahtevna de!a in na!oge. 33. člen Pri občinski konferenci SZDL in pri Izvršnem svetu skupščine občine bodo ustanovljene posebne komisije z na!ogo. da anahzirajo možnosti za organizirano in postopno v račanje naših delavcev z začasnega de!a v tujini in da spremljajo vključevanje ter deiavcev v delo, v sk!adu z njihovim strokovnim znanjem in delovnimi zmožnostmi VI. NAČELA IN MERILA KADROVANJA IN OPRAVLJANJE NAJODGOVORNEJŠIH NALOG IN FUNKCIJ 34. člen Udeleženci dogovora se bodo zavzemali za načrtno, stalno in pravočasno kadrovanje za najodgovornejše funkcije v telesih družbenopolitičnih organizacij in družbenopolitičnih skupnosti, samoupravnih interesnih skupnosti, krajev nih skupnosti, družbenih organizacijah in društvih ter v vseh drugih organizacijah in skupnostih Da bo ta naloga uspešno opravljena, je potrebno stalno spremljanje in evidentiranje vse!) tistih delovnih ljudi in občanov, ki se v konkretni samoupravni praksi s svojim delom uveljavljajo in si tako pridobivajo družbeni ugled. 3$. člen Udeleženci dogovora bodo na osnovi sprejetih načel kadrovske politike v svojih samouprav nih in drugih aktih določili tudi merila za kandidiranje za vse družbene funkcije in s tem opredelili kvalitete svojih bodočih delegatov. Družbenopolitične organizacije in drug) organizatorji stalnih kadrovskih priprav bodo spodbujali tako družbenopolitično aktivnost, ki bo zagotavljala evidentiranje čim večjega štev ila možnih kandidatov iz vrst delavcev iz proizvodnje, žensk, mladih oziroma, da bo njihov delež ustreza! njihovemu ustvarjalnemu prispevku v družbenem delu in splošnem političnem in samoupravnem življenju. Da bi zagotov ili usklajenost, načrtnost ter enotnost reševanja celovitih kadrovskih potreb in enakomerno porazdelitev družbenih funkcij, morajo vsi nosilci konkretnih kadrovskih priprav svoje predloge, oblikovane na osnovi evidentiranja možnih kandidatov, usklajevati v koordinacijskih odborih za kadrovska vprašanja in volitve v temeljnih samoupravnih organizacijah in skupnostih. 36. člen Udeleženci dogovora bodo pri izbiri kandidatov za opravljanje najodgovornejših funkcij upoštevali, da kandidati izpolnjujejo naslednje kriterije: — s svojim delom izpričujejo svojo opredeljenost za socialistični samoupravni socializem. — ustvarjalno razvijajo socialistične samoupravne družbenoekonomske odnose na podlagi ustave in zakona o združenem delu in poglabljajo odločujoči vpliv delavskega razreda v družbi. — uveljavljajo pridobitve NOV in socialistične revolucije in zasnovo splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite, krepijo bratstvo in enotnost ter enakopravnost jugoslovanskih narodov in narodnosti ter politiko miroljubne koeksistence in enakopravnega sodelovanja držav in narodov ter politiko neuvrščenosti. — dokazujejo svoje sposobnosti in znanje ter ustvarjalno zavzetost pri graditvi socialističnega samouprav nega sistema pri skupnem delu in vodenju ter da se zavedajo odgovornosti za opravljanje svojih nalog, da uživajo ugled in zaupanje v svojem življenskem in delovnem okolju. 37. člen Organizacije združenega dela bodo za pos!ovodne organe in delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi (za katere posebni predpisi ne določajo stopnje strokovne izobrazbe in delovnih izkušenj) zahtevale te minimalne pogoje: — za poslovodne organe večjih in družbeno pomembnejših organizacij združenega dela (več kot 150 zaposlenih ali več kot 20 ^ delavcev z višjo in visoko strokovno izobrazbo) najmanj višja strokov na izobrazba in 5 let ustreznih delovnih izkušenj: — za delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi najmanj srednja (4-)etna) strokov na izobrazba in 3 leta ustreznih delov nih izkušenj. V drugih organizacijah združenega dela imajo ti delavci lahko za stopnjo nižjo izobrazbo, vendar ne manj kot poklicno šolo. Za poslovodne organe in delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi je potrebno upoštevati strokovno izobrazbo oziroma enakovredno z delom pridobljeno delovno zmožnost. 38. člen Udeleženci dogov ora bodo v samouprav nih aktih določili dela in naloge. ki jih bodo opravljali delavci s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. Praviloma so ta dela in naloge organiziranja in vodenja delovnega procesa, gospodarjenja in poslovanja v temeljnih in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih, kot so proizvodno tehnični, ekonomski, komercialni, finančni, programsko razvojni, kadrovski in splošno-pravni, ljudska obramba in družbena samozaščita. 39. člen Pri opredelitvi delovnih izkušenj v samoupravnih aktih in v razpisnih pogojih udeleženci dogov ora ne bodo zahtevali, da se delov ne izkušnje pridobljene le pri opravljanju razpisanih del in nalog (kot npr. pri oprav I jan ju nalog indiv idualnih poslovodnih organov ali delavcev s posebnimi pooblastili), razen če z zakonom ali drugimi predpisi ni drugače določeno. 40. člen Za poslovodne organe bodo udeleženci dogovora ob njihovem imenovanju praviloma določili naloge in smotre, ki jih morajo doseči do nove izbire. Udeleženci Iphko zahtevajo, da kandidati za te funkcije predložijo seznam strokovnih del in svojo zamisel o načinu vodenja oziroma rešitvi glavnih problemov delovne organizacije. 4L člen Udeleženci dd^ovora so dolžni ob koncu poslovnega leta oceniti ali delavci iz prejšnjega člena uresničujejo sprejete naloge in smotre. (e je ugotovljeno, da poslovodni organ ali delavec s posebnimi pooblastili in odgovornostmi ne uresničujejo zastavljenih nalog in smotrov, je treba začeti postopek za njihovo predčasno razrešitev. 42. člen Za poslovodne organe udeleženci ne bodo imenov ali oseb. ki so v pokoju ali so izpolnili pogoje za starostno upokojitev, razen če to ni širši družbeni interes. 43. člen Pred oblikovanjem predloga za imenov anje poslovodnega organa mora razpisna komisija pridobiti mnenje družbenopolitičnih organizacij OZD ali skupnosti, iz katere je prijavljeni kandidat in koordinacijskega odbora za kadrovska vprašanja pri OK SZDL. Mnenje DPO v OZD o kandidatu posreduje razpisni komisiji OOZS po posvetu z organizacijo ZKS, ZSMS in aktivom Zveze borcev v OZD. 44. člen Z aktom morajo udeleženci določiti postopek oblikovanja stališča svojih delegatov v razpisni komisiji za izbiro poslovodnega organa. 45. člen Predstav niki družbene skupnosti v razpisni komisiji oblikujejo mnenje o kandidatih za poslovodni organ v okv iru koordinacijskega odbora za kadrovska vprašanja pri OK SZDL. Predstavniki družbenopolitične skupnosti v razpisnih komisijah posredujejo mnenje iz prvega odstavka tega člena razpisni komisiji organizacije združenega dela, v kateri so člani. Razpisna komisija je to mnenje dolžna obrav nav ati in ga posredov ati samoupravnim organom. 46. člen Pred oblikovanjem predloga za imenov anje delavca s posebnimi po-blastili mora razpisna komisija pridobiti mnenje družbenopolitičnih organizacij OZD. Mnenje družbenpolitičnih organizacij posredujejo komisiji OO sindikata po posvetu z ostalimi družbenopolitičnimi organizacijami v organizaciji združenega dela. Razpisna komisija je to mnenje dolžna obravnavati in posredovati samoupravnim organom. VII. DOLOČBE O DRUGIH PODROČJIH KADROVSKE POLITIKE 47. člen Udeleženci si bodo prizadevali, da bo evidentiranje kadrov za dela na področju mednarodnih odnosov potekalo v organizacijah združenega dela, družbenopolitičnih organizacijah, samoupravnih interesnih 26. oktobra 1984 — Št. 24 URADNE OBJAVE 305 skupnostih in drugih organizacijah in skupnostih Oceno skladnosti posameznih ev.dentiramh kandidatov na ravni ob-čine s kotenj,, d. očcnimi v tetn dogovoru in samoupravnih spioSmh akt,h. daje koordmac.jsk, ,Ktbor za kadrovska vprašanja nr, OK SZDL. Usklajene in politično verificirane predloge pošlje nosilcem evidentiranja. 48. člen Po!eg kandidatov za opravljanje profesionalnih funkcij in na!og na področju mednarodnih odnosov evidentiramo tudi kandidate za neprofesionalne fukcije na tem področju v okviru družbenopolitične skupnosti in družbenopolitičnih organizacij. 49. člen Udeleženci se zavzemajo, da bo delavcem, ki jih bodo kandidirali za delo na področju mednarodnih odnosov, po prenehanju delovnega razmerja zagotovljena pravica vrnitve na delo v organizacijo združenega dela. kjer so nazadnje združevali delo. Udeleženci bodo enako pravico zagotovili tudi zakoncem teh delavcev. 50. člen Udeleženci se zavzemajo, da bodo z utemeljenim predlaganjem zaslužnih delavcev, občanov ter organizacij združenega dela ohranili in bogatili pomen odlikovanj, ki jih podeljuje predsedstvo SFRJ ter priznanj, ki jih podeljuje skupščina občine, družbenopolitične organizacije, družbene organizacije, društva in druge skupnosti. 5 L člen Udeleženci dogovora se obvezujejo, da bodo v organizacijah združenega dela, skupnostih, samoupravnih interesnih skupnostih ustanovili stalne ali občasne komisije, ki bodo skrbele za izvajanje družbeno dogovorjene politike odlikovanj in družbenih priznanj. Stalne komisije ustanavljajo vse TOZD, ki imajo več kot 150 zaposlenih delavcev. Komisije so sestavljene na delegatski osnovi iz predstavnikov družbenopolitičnih organizacij in samoupravnih organov. 52. člen Udeleženci se obvezujejo, da bodo v organizacijah združenega dela in skupnosti razvijali raziskovalno dejavnost. Delavci, ki s svojo strokovnostjo in kreativnostjo razvijajo to dejavnost, morajo biti ustrezno moralno in materialno stimulirani. Udeleženci morajo v skladu z zakonom o združenem delu in družbenim dogovorom o inovacijah v SRS v svojih samoupravnih aktih o delitvi osebnih dohodkov izumiteljstvo, novatorstvo in racionalizacije primerno ovrednotiti in urediti stimulativen sistem nagrajevanja. — sodelovanje z ustreznimi republiškimi in medobčinskimi organi pri pripravljanju kadrovskih predlogov za njihove potrebe; — nudenje strokovne pomoči OZD in druge naloge. 55. člen Organizacije združenega dela bodo pri organiziranju kadrovskih služb upoštevale tale merila: — v OZD z manj kot !()() zaposlenimi bo izvaja! kadrovske naloge -kadrovnik ali določen delavec, ki bo zadolžen za te naloge; v organizacijah s 100 do 500 delavci bo opravlja! kadrovske naloge kadrovski referat ali kadrovski oddelek v okviru strokovnih služb; — v organizacijah z nad 500 delavci bo organiziran kadrovski sektor s službami oziroma oddelki. Pri organiziranju kadrovskih služb ne glede na gornja določila je treba upoštevati specifične razmere v posamezni organizaciji združenega dela in si prizadevati za kvaliteto opravljanja vseh kadrovskih funkcij ne glede na organiziranost kadrovske službe. 56. člen TOZD v sestavu delovne organizacije, ki ima sedež izven občine bodo pri organiziranju kadrovskih služb upoštevale ista merila, kot je določeno v 55. členu. 57. člen Najpomembnejše kadrovske naloge, ki jih morajo opravljati kadrovske službe v organizacijah združenega dela. so predvsem: analize in planiranje potreb po kadrih, zagotavljanje in izbor kadrov, izobraževanje, sistem vrednotenja dela m sistem delitve OD, družbeni standard in socialno delo, delovna razmerja, zdravstveno varstvo ter informiranje, kulturna dejavnost ter priprava samoupravnih aktov, ki urejajo delovna razmerja. 58. člen Organizacije združenega dela si bodo prizadevale, da bodo imele kadrovske službe enak status, kot druge strokovne službe v OZD. To bodo dosegle predvsem z ustrezno organiziranostjo in primerno strokovno zasedbo kadrovskih služb. Kadrovnik mora imeti najmanj srednjo strokovno izobrazbo. V kadrovskih referatih, oddelkih, službah in sektorjih pa bodo organizacije na novo zaposlovale praviloma delavce z višjo strokovno izobrazbo teh poklicev: kadrolog, sociolog, organizator dela, politolog, industrijski pedagog, psiholog, socialni delavec, višji upravni delavec in pravnik. 59. člen Udeleženci bomo v obalni skupnosti usklajevali kadrovsko politiko zaposlovanja, poklicnega usmerjanja mladine in štipendiranja na obalnem območju. VIII. STROKOVNO DELO PR! URESNIČEVANJU KADROVSKE DEJAVNOSTI 53. člen Udeleženci dogovora se obvezujejo, da bodo oblikovali in organizirali strokovne kadrovske službe na ravni TOZD DO in SOZD in družbenopolitične skupnosti glede na število in strukturo zaposlenih, de! in nalog ter programov razvoja. Strokovne kadrovske službe bomo oblikovali in organizirali z nalogo, da bodo učinkovito izvajale kadrovsko dejavnost same ali v sodelovanju z drugimi ustreznimi strokovnimi službami. 54. člen Občinska kadrovska služba bo opravljala te naloge: — spremljanje, uresničevanje in izvajanje dogovora v občini in opravljanje strokovnih nalog za delo odbora za spremljanje izvajanja dogovora; — spremljanje izvajanja družbenega dogovora in samoupravnega sporazuma o štipendiranju učencev in študentov v občini; — sodelovanje pri vseh drugih dogovorih in samoupravni sporazumih v občini, ki se nanašajo na kadrovsko politiko, — proučevanje kadrovske problematike v občini in prc aganje ustreznih ukrepov; — pripravljanje strokovnih gradiv in ustreznih predlogov s po dročja kadrovske politike za seje občinske skupščine, — vodenje kadrovske evidence in dajanje potrebni podatkov vsem nosilcem kadrovske politike; — sodelovanje z organizacijami združenega dela, — sodelovanje s komisi jo za volitve in imenovanja pri o ms ! ferenci SZDL; IX. SPREMLJANJE IZVAJANJA DRUŽBENEGA DOGOVORA 60. člen Izvajanje družbenega dogovora spremlja zbor udeležencev družbenega dogovora, ki ga sestavljajo delegat) vseh podpisnikov. Zbor udeležencev izvoli izmed delegatov ! 5-članski odbor za spremljanje izvajanja dogovora. Člani odbora izvolijo izmed sebefpredsed-nika, ki je obenem predsednik zbora. Mandat delegatom v zboru udeležencev in odboru štiri leta in so lahko ponovno izvoljeni. Mandat predsednika zbora udeležencev je dve leti in je lahko ponovno izvoljen še za eno mandatno dobo. 61. člen Zbor udeležencev se sestaja najmanj enkrat letno. Sklicuje ga predsednik zbora udeležencev. Predlog za sklic zbora udeležencev lahko poda vsak udeleženec. Predsednik zbora udeležencev je dolžan sklicati zbor udeležencev na zahtevo najmanj tretjine udeležencev družbenega dogovora. Zbor udeležencev veljavno odloča, če je navzočih več kot polovica delegatov. Sklepe sprejema s soglasjem večine navzočih udeležencev. Zbor udeležencev sprejme poslovnik, v katerem natančneje določi način svojega delovanja in delovanja odbora za spremljanje izvajanja dogovora. 62. člen Zbor udeležencev — spremlja izvajanje družbenega dogovora o kadrovski politiki na osnovi poroči! in analiz, ki jih pripravljata kadrovska služba občine in občinska skupnost za zaposlovanje; — razlaga uporabo določil dogovora; — sprejme obvezna navodila in druge akte. s katerimi se dopolnjuje izvajanje dogovora; — voli in razrešuje člane odbora in predsednika zbora podpisnikov; 306 URADNE OBJAVE 26. oktobra 1984 —Št. 24 — ugotavlja kršitve družbenega dogovora in izreka sanckije kršiteljem: daje pobudo za uvedbo postopka — ukrepa družbenega varstva zoper udeležence. ki trajneje a!i huje kršijo določbe družbenega dogovora. 63. člen Odbor za spremi jan je iz\ajanja dogovora v občini: tekoče spremlja izvajanje družbenega dogovora o kadrovski politiki; - ugotavlja manjše kršitve družbenega dogovora in opozarja podpisnike na ugotovljene nepravilnosti pri uporabi določb družbenega dogovora; — sodeluje z izvršnim svetom občinske skupščine, občinsko skupščino in družbenopolitičnimi organizacijami pri uresničevanju načel kadrovske politike v občini. Odbor lahko zahteva, da posamezen udeleženec poda poročilo o uveljavljanju določb družbenega dogovora. 64. člen Postopek za ugotavljanje kršitev tega dogovora vodi odbor za spremljanje izvajanja dogovora. Če odbor ugotovi, da udeleženec re izpolnjuje obveznosti iz dogovora. sestavi o tem zapisnik in obvesti ustrezni samoupravni organ in družbenopolitične organizacije, ki morajo takoj začeti postopek za odpravo kršitev. 6$. člen Če udeleženec ne odpravi kršitve dogovora, skliče odbor z izvršilnimi organi družbenopolitičnih organizacij skupno sejo z ustreznimi samoupravnimi organi in vodstvi družbenopolitičnih organizacij v TOZD ali skupnosti, ki krši dogovor. Na seji morajo ugotoviti vzroke za neizpolnjevanje obveznosti ter morebitno odgovornost služb, organov ali strokovnih delavcev in sprejeti potrebne ukrepe za uresničevanje dogovora. 66. člen Če odbor za spremljanje izvajajnja dogovora ugotovi, da kljub izvedenim postopkom iz 64. in 65. člena tega dogovora še nadaljne izvaja družbeni dogovor in sicer tudi po krivdi IPO. KPO, ali delavcev s posebnimi pooblastili in odgovornostmi lahko odbor ali vodstvo družbenopolitičnih organizacij v občini daje pobudo za predčasno razrešitev le-teh. O nastalem stanju pa mora odbor obvestiti tudi družbenega pravobranilca samoupravljanja. X. OBALNI KOORDINACIJSKI OBOR ZA SPREMLJANJE IZVAJANJA DOGOVORA 67. člen Predsedniki odborov za spremljanje izvajanja dogovora in predsedniki koordinacijskih odborov za kadrovska vprašanja pri OK SZDL tvorijo Obalni koordinacijski odbor za spremljanje izvajanja tega dogovora. Prvo sejo koordinacijskega odbora skliče Obalna konferenca SZDL Koper. Na prvi seji s posebnim sklepom določi način in čas trajanja mandata predsedujočega odbora, vodenje administrativnih in strokovnih nalog ter druge odločitve v zvezi s stroški za delo koordinacijskega odbora. X! PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE 68. člen Ta dogovor je sprejet, ko ga podpišejo organizacije združenega dela. v katerih je zaposlenih več kot polovica vseh delavcev v občini in večina udeležencev tega dogovora. Velja za vse podpisnike z dnevom podpisa. Družbeni dogovor začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. 69. člen Udeleženci dogovora še obvezujejo, da bodo v 12 mesecih od dne, ko začne veljati dogovor, uskladili svoje samoupravne splošne akte z določili tega dogovora. 70. člen Predloge za spremembo in dopolnitve dogovora lahko dajejo udeleženci dogovora. Predloge za spremembe in dopolnitve dogovora zbira kadrovska služba občine Izola. 71. člen K dogovoru lahko naknadno pristopijo tudi druge zainteresirane organizacije združenega dela, samoupravne interesne skupnosti, organi in delovne skupnosti, ki niso sodelovali pri njegovi sklenitvi in sicer s predložitvijo pismene izjave o pristopu. 72. člen $ sprejemom tega dogovora preneha veljati družbeni dogovor o osnovah kadrovske politike v občinah Izola, Koper in Piran iz leta 1974. PODPISNIKI: 1. »MEHANOTEHNIKA«, TOZD Tehnične igrače 2. »MEHANTEHNIKA«, TOZD Pisarniške potrebščine 3. »MEHANOTEHNIKA«, TOZD Proizvod, kovin, izdelkov 4. »MEHANOTEHNIKA«, TOZD Orodje in remont 5. »MEHANOTEHNIKA«, DS skupnih služb 6. HP »DROGA«, TOZD DELAMARIS 7 HP »DROGA«. TOZD ARGO 8. HP »DROGA«. TOZD RIBA 9. HP »DROGA«, TOZD ŽIVILA 10. SGP »STAVBENIK«. TOZD Obrtniški obrati 11. SGP »STAVBENIK«, TOZD Avtostrojni park 12. SGP »STAVBENIK«, TOZD Družbeni standard 13. »JEKLOTEHNA«. TOZD OBALA 14. THP TOZD HOTEL BELVEDERE 15. »ALPETOUR«, TOZD HOTELI SIMONOV ZALIV 16. »STEKLO«. TOZD ZIDAR 17. »STEKLO«, TOZD STEKLAR 18. »STEKLO«. DS skupnih služb 19. »IPLAS«, TOZD POLIMER 20. »IPLAS«, TOZD PLA-STOVENT 21. TOZD ADRIACOMMER-CE 22. Ladjedelnica »2. OKTOBER« 23. Lesno podjetje »OPREMA« 24. Projektivni biro »STUDIO« 25. POČITNIŠKI DOM UPOKOJENCEV SRS 26. Konfekcija »ENOTNOST« 27. SOZD »ASTRA« DO DORO 28. SOZ »GALEB« 29. Obrtno podjetje »KROJ« 30. SPLOŠNO KOMUNALNO PODJETJE 31. Osnovna šola »Vojke ŠMUC« 32. Osnovna šola z italijanskim učnim jezikom 33. Poklicna šola z italijanskim učnim jezikom 34. Ekonomska srednja šola z italijanskim učnim jezikom 35. Srednja gostinska in turistična šola 36. Vzgojno varstveni zavod 37. »DOM UPOKOJENCEV« 38. MATIČNA KNJIŽNICA 39. DPD »SVOBODA« 40. Obrtno združenje 4L SIS družbenih dejavnosti 42. SIS za zaposlovanje 43. Samoupravna stanovanjska skupnost 44. Kmetijska zemljiška skupnost 45. Samoupravna komunalna interesna skupnost 46. Krajevna skupnost Izola I. 47. Krajevna skupnost Izola II. 48. Krajevna skupnost Izola III. 49. Krajevna skupnost JAGODJE — DOBRAVA 50. Krajevna skupnost DVORI NAD IZOLO 51. Zdravstveni center Koper 52. Zdravstveni center, TOZD Skupne medicinske službe 53. Zdravstveni center. TOZD Zdravstveni dom 54. Zdravstveni center. TOZD Bolnišnica 55. Občinski svet Zveze sindikatov Slovenije 56. Občinska konferenca SZDL 57. Občinski komite ZKS 58. Občinski odbor ZZB NOV 59. Občinska konferenca. ZSMS 60. SKUPŠČINA OBČINE IZOLA 61. Delovne skupnosti upravnih organov Skupščine občine Izola 62. Center za socialno in svetovalno delo Ugotovitveni sklep o sprejemu tega dogovora je sprejel Zbor udeležencev podpisnikov Družbenega dogovora o uresničevanju kadrovske politike v občini Izola na seji. dne 16. februarja 1984. 26. oktobra 1984 — Št. 24 URADNE OBJAVE 307 OBČ!NA SEŽANA Na podlagi 16. člena zakona o geodetski službi (Uradni list SRS št. 23/76) in na podlagi 162. člena statuta občine Sežana (Uradne objave, st. 25/S3) je skupščina občine Sežana na seji zbora združenega dela m na sej) zbora krajevnih skupnosti dne 12. oktobra 1984 sprejela ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O CENAH ZA GEODETSKF STORITVE GEODETSKE UPRAVE L člen 3. člen odloka o cenah za geodetske storitve geodetske uprave (Uradne objave št. 23/81) sc spremeni tako. da se glasi: Cene geodetskih storitev iz 2. člena tega odloka so: Cene Zap. Vrsta in obseg del geodetske š* storitve 1. PARCELACIJA 1. Navezava na geodetsko mrežo 1.250 din 2. Parcelacija 2.1. Parcelacija parcel velikosti do 0.3 ha na dva dela 5.600 din 2.2. Za vsak nadaljnji 0.3 ha 1.650 din 2.3. Za vsako dodatno novo parcelo 1.400 din cena se poveča za 50 % 2. PARCELACIJA NA OSNOVI ZAZIDALNIH OZIROMA UREDITVENIH NAČRTOV 1. Navezava jia geodetsko mrežo 1.250 din 2. Parcelacija za obod 2.1. Za vsak 10 m meje oboda 1.150 din 2.2. Za vsako novo nastalo parcelo 1.400 din 3. EKSPROPR1AC1JA DOLŽINSKIH OBJEKTOV 1. Navezava na geodetsko mrežo 1.250 din 2. Hektometer (100m) ekspropriacije 8.100 din 4. PRENOS POSESTNIH MEJA PO PODATKIH ZEMLJIŠKEGA KATASTRA 1. Navezava na geodetsko mrežo 1.250 din 2. Določitev meje 2.1. Za grafično izmero za 2 mejni točki 4.300 din t 2.7. Za vsako nadaljnjo mejno točko 1.400 din 2.3. Za numerično izmero za 2 mejni točki 2.400 din 2.4. Za vsako nadaljnjo točko 950 din 5. UGOTOVITEV MEJE V MEJNEM UGOTOVITVENEM POSTOPKU 1. Navezava na geodetsko mrežo 2. Ugotovitev meje 2.1. Za 2 mejni točki 2.2. Za vsako nadaljnjo mejno točko 6. POSNETKI ZA LOKACIJSKO DOKUMENTACIJO !N POSNETKI NOVOZGRAJENIH STAVB IN OBJEKTOV 1. Do 0.5 ha 2. Za vsakih nadaljnjih 0.25 ha 7. ZAKOL1ČBE STAVB IN OBJEKTOV 1. Stanovanjska stavba ali garaža 2. Industrijska zgradba — po dejansko porabljenem času 8. V izjemnih primerih, kjer ni mogoče obračunavati stroškov po ceniku, se uporabljajo naslednje geodetske ure !. terensko delo geodetskega strokovnjaka 2. pisarniško delo geodetskega strokovnjaka 3. delo referenta in risarja 4. figurantsko delo 1.250 din 3.300 din 950 din 4.250 din 1.400 din 2.400 din 500 din 450 din 250 din 250 din Stroški potrošnega materiala ter prevoza se zaračunavajo posebej v skladu z veljavnimi predpisi. 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 38-7/81 Sežana, dne 12. oktobra 1984 Predsednik TIHOMIR KOVAČIČ. !. r. Na podlagi petega odstavka 14. člena zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list SRS. št. 1/79 in 11/81). spremembe dogovora o skupnih osnovah in merilih za določitev odškodnine zaradt spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča ali gozda, odloka o valorizaciji najmanjšega zneska odškodnine zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča ali gozda ter dela odškodnine, ki se od\ aja zvezi vodnih skupnosti Slovenije (Uradni list SRS Št. 27/84) in 162. člena statuta občine Sežana (Uradne objave, št. 25/83). je skupščina občine Sežana na seji zbora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnost), dne 12. oktobra 1984. sprejela ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O ODŠKODNINI ZA SPREMEMBO NAMEMBNOST! KMETIJSKEGA ZEMLJIŠČA ALI GOZDA 1. člen 3. člen odloka o odškodnini za spremembo namembnost) kmetijskega zemljišča ali gozda (Uradne objave, št. 5/82) se spremeni tako. da se glasi: »Odškodnina se določi v znesku za m^ zemljišča ob upoštevanju lege in kakovosti zemljišča ter znaša za: Razredi Kultura 1 2 3 4 5 6 7 8 njive, vrtove, sadovnjake, vinograde 400 360 320 120 60 60 40 40 din/m i travnike 360 320 260 100 60 60 40 40 dinm^ pašnike, gozdove 60 60 60 40 40 40 40 ditVrn* Za določanje kulture iz katastrskega razporeda veljajo podatkt iz zemljiškega katastra « 2. člen 4. člen se spremeni tako. da se glasi: »Odškodnina določena v 3. členu tega odloka se plačuje kmetijski zemljiški skupnosti občine Sežana, ki odvaja ustrezni del te odškodnine določen z zakonom o kmetijskih zemljiščih oziroma odlokom izvršnega sveta skupščine SR Slovenije o valorizaciji najmanjšega zneska odškodnine zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča ali gozda zvezi vodnih skupnosti Slovenije « 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št. 320-2/81-3 PREDSEDNIK Sežana, dne 12. oktobra 1984 TIHOMIR KOVAČIČ 1. r. Na podlagi 10. člena zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS. št. HV84) in 162. člena statuta občine Sežana je Skupščina občine Sežana na seji zbora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 12. oktobra 1984 sprejela ODLOK O PRENHANJU LASTNINSKE PRAVICE IN DRUGIH PRAVIC NA ZEMLJIŠČIH. NAMENJENIH ZA KOMPLEKSNO GRADITEV V DIVAČI 1. člen Zaradi nemotenega poteka stanovanjske gradnje v Divači in pridobitve zemljiških površin, ki so potrebne za stanovanjsko graditev ter komunalno ureditev po zazidalnem načrtu, ki ga je izdelal SGP Kraški zidar Sežana. TOZD Projektivni biro pod št. 173/83 (Uradne objave, št. 12/84). preidejo nezazidana stavbna zemljišča, ki ležijo v kompleksu Si 9 v Divači v družbeno lastnino. 2. člen Zemljišča, ki jih obravnava zazidalni načrt, naveden v 1. členu tega odloka, so omenjena na vzhodu z obstoječo zazidavo zasebnih stanovanjskih hiš (za Macelom) na jugu z območjem, namenjenim za javne funkcije (širše območje čistilne n naprave) na zahodu z rezervatom daljnovodov VN (daljnovodi RTP Divača—Koper) in na severu z obstoječo cesto R 304 Divača—Sežana. 308 URADNE OBJAVE 26. oktobra 1984 — Št. 24 3. člen V območju, določenem v 1. in 2 č!enu tega odloka. )ežijo parcele z naslednjimi zemljiškoknjižnimi in katastrskimi podatki: L p. pt. 644/2 — njiva v izmeri 575 kv. m, vpisana v v), št. 18 k.o. Divača, tast Rcšaver Marije, roj. Obcrsnct, Divača št. 8 2. p. št. 507/! gozd v izmeri !!6kv.m, p. št. 508 gozd v izmeri 5010kv.m, vpisani v v!, št. 47 k.o. Divača tast Vatenčič Renate roj. Srehot. Divača št. 48; 3. p. št. 521V2 travnik v izmeri 33 kv. m, vpisana v vt. št. 75 k.o. Divača tast Svetina Joška od Jožefa, Dotnje Ležeče št. 10 do 1/2, Svetina Antonije roj. Sita. Dotnje Ležeče št. 10 do 1/2; 4. p. št. 523/2 gozd v izmeri 297 kv. m, p. št. 523/4 gozd v izmeri 107kv. m. vpisani v vi. št. 165 k.o. Divača tast Rebec Otgc roj. Kariž, Divača št. 2 do 1/4, Kobat Saše roj. Rebec, Ljubljana, Gorkičeva 16 do 1/4, Rebec-Lasič Marjance, Ljubljana, Koroška 2 do 1/4, Rebec Mitja pok. Adotta, Divača 2 do 1/4; 5. p. št. 499 travnik v izmeri 702 kv. m vpisana v vt. št. 288 k.o. Divača last Rešaver Franca od Ivana, Divača 30 (stara 28); 6. p. št. 504 travnik v izmeri 1367 kv. m. vpisani v vt. št. 272 k.o. Divača tast mt. Dotcnc Ladislava pok. Viktorja, Divača št. 43 do 3/12 (prej Divača 43) do 7/12, Dotenc Anice pok. Viktorja, Divača 43 do 1/12, Dotenc Ivanka pok. Viktorja, Divača 43 do 1/12; 7. z.p. št. 637/2 gozd v izmeri 6 ! kv. m, vpisana v vi. št. 237 k.o. Divača tast Godina Mirostava, roj. Škapin, Divača 41; 8. p. št. 518/3 travnik v izmeri 98kv.m, 5182 travnik v izmeri 806kv. m, 509 gozd v izmeri 3266kv. m, vpisane v vt. št. 276 k.o. Divača tast mt. Kariž Antonije pok. Franca. Divača št. 5 do 1/4. mt. Kariž Franca pok. Franca, Divača št. 5 do t/4, nit. Kariž Žarka pok. Franca, Divača št. 5 do 1/4, Kariž Mitke roj. Škrinjar, por. Jetenkovič Divača 5 do 1/4; 9. z.p. št. 511 travnik v izmeri 3039kv. m. vpisana v vt. št. 279 k.o. Divača tast Gcržetj Pavle roj. Mahorčič, Divača 34 (stara 22); 10. z. p. št. 510gozd v izmeri 687kv.m. vpisana v vt. št. 288 k.o. Divača tast Rcšaver Franca od Ivana. Divača 30 (stara 28); J" 11. p. št. 521/2 travnik v izmeri 760 kv. m, p. št. 521/3 travnik v izmeri 268 k v. m, vpisani v vt. št. 291 k.o. Divača, tast Žužek Atojza pok. Jožeta, Divača 17; 12. p. št. 468/11 travnik v izmeri 6715kv.m, gozd v izmeri 2980kv. m. vpisana v vt.št. 294 k.o. Divača, tast Stamič Mitene, Ljubljana, Trstenjakova 1 1/6, Trtnik Z!ate(roj. 1914), Ljubtjana, Topniška 8 5/30, Slamič Mitene. Ljubtjana, Tcrstcnjakova 1 5/30, Dovgan Stavko (roj. 1905), Ajdovščina, Resljeva 28 5/30, Dovgan Franca (roj. 1908), Pivka. Kotodvorska 23 5/30, Lužar Rajka (roj. 1930), Maribor. Ladjarska 19 5/60, Trontelj Stette, Marija (roj. 1941), Ljubtjana, Pod topoti 81 5/60; 13. p. št. 473 travnik v izmeri 4050kv. m, gozd v izmeri 4050kv. m. vpisana v vt. št. 301 k.o. Divača, tast Perhavec Dore roj. Gržetj, Legnano, Via Enrico Toti 4, Verona, Itatija 1022/5936, Grželj Atojza pok. Ivana, Divača 34/22 4278/5936. Srebot Marije roj. Gržetj. Pisa. Via Emi'ia 42 636/5936; 14. p. št. 512/! travnik v izmeri 6236 kv. m in p. št. 512/8 travnik v izmeri 388kv. m, vpisani v vt. št. 304 k.o. Divača, tast Vatenčič Renate roj. Srebot. Divača 48, sedaj Kraška cesta 32; 15. p. št. 506/2 gozd v izmeri 78kv.m, vpisana v vi. št. 308 k.o. Divača, tast Rebec Otge roj. Kariž, Divača št. 2 do 1/4, Kobat Saše roj. Rebec, Ljubtjana, Gorkičeva 16 do 1/6, Rebec-Lasič Marjance, Ljubtjana. Koroška 2 do 1/4, Rebec Mitja pok. Adotfa, Divača 2 do 1/4; !6. p. št. 512/18 travnik v izmeri 839kv. m. p. št. 212/19 travnik v izmeri 205kv.m, vpisani v vt. št. 509 k.o. Divača, tast Bočkovec Andreja. Sežana, 1. Turšiča ! do 1/2, Bočkovec Mirjane, Sežana. !. Turšiča 1 do 1/2; 17. p. št. 50! travnik v izmeri 796 kv. m. vpisana v vt.št. 4! ! k.o. Divača, tast Dotenc Marije roj. Zidar, Divača 43 do 1/4, mt. Dotenc Anica pok. Viktorja, Divača 43 do 1/4, mt. Dotcnc Ivana pok. Viktorja, Di- vača 43 do 1/4, mt. Dotenc Ladislava pok. Viktorja, Divača 43 1/4; ! 8. p. št. 5 ! 2/7 travnik v izmeri 1006 kv. m, p. št. 512/11 travnik v izmeri 9kv. m, vpisana v vi. št. 503 k.o. Divača, last Fakin Mirana, Divača, dr. B. Magajne 14 do 1/2, Fakin Ivice, Divača, dr. B. Magajne 14 do 1/2; 19. p. št. 512/9 pašnik v izmeri 884 kv. m, p. št. 5 ! 2/10 gozd v izmeri 639kv. m, vpisani v vi. št. 510 k.o. Divača, last Orbanič Milana od Franja, Divača, B. Magajne 5 do 1/2, Orbanič Majde, roj. Vatovec, Divača, B. Magajne 5 do 1/2; 20. p. št. 512/6 travnik v izmeri 735kv. m, vpisana v v), št. 512 k.o. Divača, tast Čepar Jožeta, Barka 59; 21. p. št. 512/16 travnik v izmeri 818kv. m. vpisana v vi. št. 514 k.o. Divača, tast Gustinčič Mitoša, Divača, Kolodvorska 3 do 1/2, Gustinčič Atme, Divača, Kotodvorska 3 do 1/2; 22. p. št. 512/15 travnik v izmeri 809kv.m. vpisani v vt.št. 515 k.o. Divača, tast Janilovič Nedetjka, Divača, Ut. B. Magajne 3 do 1/2, Jani-tovič Zorke, Ut. B. Magajne 3 do 1/2; 23. p. št. 512/5 travnik v izmeri 725kv. m. vpisani v vi. št. 516 k.o. Divača, last Juh Vekoslava, Ljubljana. Gregorčičeva 9a do 1/2, Juh Irena Roj Zadnik, Divača, Vojkova 2 do 1/2. 4. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha lastninska pravica in druge pravice na zemljiščih iz 3. člena tega odloka ter pridobi na njih pravico uporabe občina Sežana. Prejšnji lastnik zemljišča ima pravico uporabljati to zemljišče do dneva, ko ga mora po odločbi upravnega organa, pristojnega za premoženjskopravne zadeve, izročiti občini. 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 464-1/83-3 Sežana, dne 1 ^oktobra 1984 Predsednik TIHOMIR KOVAČIČ, l.r. Na podlgi 53. člena zakona o zdravstvenem varstvu (Uradni list SRS, št. 1/80 in 45/82) in 162. člena statuta občine Sežana je skupščina občine Sežana na seji zl?ora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnosti dne !2.oktobra 1984 sprejela ODLOK O SPREMEMB! ODLOKA O DOLOČITVI PRISPEVNIH STOPENJ ZA OBČINSKO ZDRAVSTVENO SKUPNOST SEŽANA 1. člen 1. člen odloka o določitvi prispevnih stopenj za občinsko zdravstveno skupnost Sežana (Uradne objave, št. 7/84) se spremeni tako, da se glasi: »Za občinsko zdravstveno skupnost Sežana sc določi prispevna stopnja: — iz bruto osebnega dohodka — 0,44 % — iz dohodka po osnovi bruto OD — 10,56%« 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 402-6^77-3 Sežana, dne 12. oktobra 1984 Predsednik TIHOMIR KOVAČIČ, 1. r.