POROČILO o delu izvršnega sveta Skupščine občine' Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1986 (povzetek) Aktivnosti izvršnega sveta pri izvrševanju zakonov, predpisov in splošnih aktov ter pri izvajanju politike občinske skupščine ter usmerjanju in usklajevanju dela upravnih organov in strokovnih služb, so se izvajale na način in po metodah dela, ki jih je opredelil že program dela izvršnega sveta za leto 1986 in pregled gradiv predvidenih za obravnavo na izvršnem svetu in skupščini občine. Osnovna organizirana oblika dela so seje izvršnega sveta, na katerih je izvršni svet na podlagi predhodnega dela in priprav članov izvršnega sveta in upravnih organov ter strokovnih služb sprejemal odredbe in navodila, sklepe, ugotovitve, stališča in usmeritve za posamezna področja delovanja upravnih organov in strokovnih služb. Poleg tega so aktivrvosti članov, predsednika in podpredsednika izvršnega sveta potekale s seznanjanjem o stanju na posameznih področjih delovanja, izvajanja ukrepov, na podlagi stališč izvršnega sveta, posredovanje mnenj, sodelova-njem z DPO, SIS, OZD in KS ter z izvršnim svetom in upravnimi organi SML, upravnimi organizacijami in zavodi na območju mesta Ljubljane. Skupščina je bila med letom seznanjena z aktivnostmi izvrš-nega sveta preko posredovanih predlogov aktov, z informacijami o tekočih gospodarskih gibanjih ter z vsemi tekočimi problemi z kratkimi ustnimi poročili na sejah posameznih zborov skupščine občine. 14/4-1986 je bil izvoljen nov izvršni svet. V novem izvrš-nem svetu se je zmanjšalo število članov izvršnega sveta zaradi zmanjšanja števila neprofesionalnih članov izvršnega sveta. Poročilo o delu izvršnega sveta obravnava poglavitna področja dela, nekateri podrobnejši podatki pa so razvidni tudi iz povzetka poročil o delu upravnih organov in strokovnih služb. Delovanje izvršnega sveta je temeljilo na pravicah in dolžnostih iz zakona o sistemu državne uprave, republiškem izvršnem svetu in republi-ških upravnih organih, pristojnostih opredeljenih v novem statutu občine, sklepih in zadolžitvah skupščine občine. Izvršni svet je skrbel tudi za izvajanje svojih sprejetih sklepov in opredelitev iz tekočega in predhodnih obdobij. V letu 1986 je izvršni svet imel 48 sej s 584 točkami dnevnega reda po naslednjih področjih: - urejanje prostora 123 - družbeno planiranje ¦ - ' ''98 - družbene dejavnosti . ¦ • ' 4t - občauprava in proračun • 67 - kmetijstvo ingozdarstvo 43 - kadrovske zadeve 42 - družbeni prihodki " 34 - Ijudskaobramba • ¦ 34 - ostalo 101 Skupaj: - 584 Seje so trajale skupno 114 ur in 28 minut, povprečno je trajala seja 2 uri in 23 minut, s povprečno 12 točkami dnevnega reda. Povprečno je bilo prisotnih 12 članov izvršnega sveta ter skupno 255 prisotnih iz gospodarstva, družbenopolitičnih organizacij, družbenih dejavnosti in predstavniki javnega obveščanja. Prisot-nost članov izvršnega sveta na sejah v prejšnjem mandatu je bila 78,75% in v novem mandatu 85,73%. Prisotnost članov v novem mandatu se je glede na prejšnja leta (za leto 1985 79,85%) bistveno izboljšala. Izvršni svet je imenoval v letu 1986 17 stalnih in občasnih delovnih teless 140 člani. Izvršni svet je tudi razrešil 10 stalnih ali občasnih delovnih teles s 95 člani. Tri seje izvršnega sveta so bile v celoti namenjene obravnavi določene problematike in so tudi potekale izven prostorov skupš-čine občine. Obravnavana problematika je bila varovanje naravne in kulturne dediščine, razvoj turizma v naši občini in problema-tika obrambe in družbene samozaščite. Seje izvršnega sveta so bile vnaprej programirane s progra-mom gradiv za seje za celo leto, hkrati pa so seje tudi v okviru meseca zaokrožene po tematskih področjih, kar je omogočilo vsebinsko povezano obravnavo gradiv iz istega področja delova-nja ter pripomoglo k učinkovitosti dela izvršnega sveta, s tem pa je bila zagotovljena tudi točnost in pravočasnost pri pripravi gradiv za obravnavo na zborih skupščine občine. Izvršni svet je pripravil in predložil v obravnavo in sprejem zborom skupščine 67 gradiv in sicer iz naslednjih področij: I i §! ™ S "° p ; S <2 °-