Št. 1 Maribor, petek 6.1.2023 OBČINA BLOKE 1. Sklep o soglasju k ceni storitve pomoči na domu v letu 2023 Na podlagi Zakona o socialnih storitvah – ZSV-UPB2 (Uradni list RS, št. 3/07), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12) in 15. člena Statuta Občine Bloke uradno prečiščeno besedilo – UPB 1 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 62/17) je Občinski svet Občine Bloke na 2. redni seji dne 3.1.2023 sprejel ISSN 1854-2409 / 2386-0448 2. člen Občina Bloke daje soglasje k ceni pomoči na domu za neposredno socialno oskrbo, ki znaša:  27,32 EUR na efektivno uro ob delavnikih in  37,76 EUR na efektivno uro na dela proste dni. Cena storitve za neposrednega uporabnika se zniža za subvencijo iz sredstev občinskega proračuna, ki znaša:  21,72 EUR/uro ob delavnikih in  32,16 EUR/uro na dela proste dni. Končna cena za uporabnika znaša 5,60 EUR/uro. 3. člen Občina Bloke bo krila stroške dejansko opravljenih kilometrov socialne oskrbovalke in bo doplačala razliko od stroškov za prevozne storitve, ki so obračunani v ceni storitve (247,97 €/mesec). 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem XIX glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne s 1. 1. 2023. 5. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep št. 122-0001/2022 z dne 27. 1. 2022. Številka: 122-0007/2022 Datum: 3.1.2023 Občina Bloke Jože Doles, župan SKLEP O SOGLASJU K CENI STORITVE POMOČI NA DOMU V LETU 2023 1. člen Občina Bloke daje soglasje k ceni vodenja in koordinacije storitve pomoči na domu, ki znaša 381,84 EUR mesečno, kar predstavlja 0,08 strokovnega delavca. Leto OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 2. Sklep o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2023 Župan Občine Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem, na podlagi 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 8. člena Odloka o občinskih taksah v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/2007 in 3/2012), izdajam naslednji SKLEP O VREDNOSTI TOČKE ZA OBRAČUN OBČINSKIH TAKS V LETU 2023 1. člen Vrednost točke za obračun občinskih taks v letu 2023 znaša 0,4101 EUR. 2. člen Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Z dnem začetka veljave tega sklepa preneha veljati Sklep o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/22). Številka: 032-0001/2023-01 Datum: 5. 1. 2023 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan OBČINA HAJDINA 3. Sklep o Hajdina imenovanju podžupanov Občine Na podlagi 33. a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18 in 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 33. člena Statuta Občine Hajdina (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17) je župan Občine Hajdina sprejel naslednji SKLEP O IMENOVANJU PODŽUPANOV OBČINE HAJDINA 1. Za podžupana Občine Hajdina se imenujeta:  Ivo RAJH, ____________________________ _____________ in  Franc KRAJNC, ____________________________ _____________. 2. Podžupana bosta funkcijo opravljala nepoklicno. 3. Podžupana nadomeščata župana v primeru njegove odsotnosti ali zadržanosti. Župana nadomešča tisti podžupan, ki ga določi župan, če ga ne določi, pa najstarejši podžupan. V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti. Podžupana pomagata županu pri njegovem delu ter opravljata posamezne naloge iz pristojnosti župana, za katere ju župan pooblasti. Podžupan Ivo Rajh pokriva področje gospodarstva, podžupan Franc Krajnc pa področje negospodarstva. Nezdružljivost opravljanja funkcije podžupanov z drugimi dolžnostmi določa zakon. 4. V primeru predčasnega prenehanja mandata župana, opravlja do nastopa mandata novo izvoljenega župana, funkcijo župana tisti podžupan, ki ga župan določi, razen če je župan razrešen. 5. Ta sklep začne veljati 1. 1. 2023 in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 039-49/2022 Datum: 30.12.2022 Občina Hajdina mag. Stanislav Glažar,župan Stran 2 OBČINA HOČE-SLIVNICA 4. Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za del EUP VN02 v k.o. Pivola – za stanovanjsko gradnjo Na podlagi 129. v povezavi s 119. členom Zakona o urejanju prostora – ZUreP-3 (Ur. l. RS, št. 199/21) in na podlagi 25. člena Statuta Občine Hoče-Slivnica (UGSO, št. 61/18, 67/20) je župan Občine Hoče-Slivnica dne 6. 1. 2023 sprejel naslednji SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL EUP VN02 V K.O. PIVOLA – ZA STANOVANJSKO GRADNJO 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se začne priprava občinskega podrobnega prostorskega načrta za del EUP VN02 v k.o. Pivola – za stanovanjsko gradnjo (v nadaljevanju OPPN). (2) Pravna podlaga za izdelavo OPPN je Zakon o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 199/21; v nadaljevanju ZUreP-3) in ostali relevantni predpisi. (3) Pobudnik in investitor je lastnik zemljišča. Pripravljavec je Občina Hoče Slivnica, Pohorska cesta 15, 2311 Hoče. Izdelovalec ALJA, David Urbanič s. p. , Plitvica 11a, 9253 Apače. 2. člen (razlogi in izhodišča za pripravo OPPN) (1) Pobudnik, investitor in lastnik zemljišč, želi na obravnavanem območju, na zemljišču parc. št. 307/2 in 307/3 obe k.o. Pivola, zgraditi enostanovanjsko stavbo, z vso potrebno prometno, komunalno in energetsko ureditvijo. Velikost zemljišča je 1.190 m2. (2) Skladno z Občinskim prostorskim načrtom (OPN Hoče-Slivnica) leži območje na stavbnih zemljiščih, z oznako prostorske enote VN 02, s podrobnejšo namensko rabo SKd – območja prostostoječe stanovanjske pozidave. Osnovno dejavnost predstavlja bivanje in dejavnosti gospodinjstev. Vrste dopustnih stavb so enostanovanjske in dvostanovanjske stavbe. Predvideni poseg in načrtovane ureditve so skladne z namensko rabo, ki je predvidena na območju predmetnih zemljišč. Za uresničitev predvidenega posega je potrebno izdelati občinski podrobni prostorski načrt (krajše OPPN). Zaradi navedenega je Občina Hoče Slivnica začela s postopkom sprejemanja OPPN. (3) Z OPPN se podrobneje določi arhitekturne, krajinske in oblikovalske rešitve prostorskih ureditev, parcelacija zemljišč, etapnost izvedbe prostorske ureditve, če bo ta potrebna, rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja, naravnih virov in ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro. 3. člen (območje in predmet načrtovanja) (1) Predmetno območje obsega zemljišče parc. št. 307/2 in 307/3 obe k.o. Pivola, v skupni izmeri 1.190 m2. Območje obdelave se lahko v samem postopku priprave OPPN tudi spremeni z namenom, da se zagotovijo celovite urbanistične, funkcionalne in prometne ureditve. (2) Območje se nahaja severno od naselja Zgornje Hoče in južno od naselja Vinšeki. Dostopnost je omogočena z Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin javne poti JP št. 880281 – Zg. Hoče – Pohorski dvor. Območje je v naravi nepozidano, poraščeno s travnatimi površinami, v severovzhodnem delu se nahaja ribnik. Na južni, severni in zahodni strani meji na travnate površine. Na vhodni in delno jugovzhodni strani meji na gozdne površine in na neobdelana kmetijska zemljišča. (3) Predmet priprave OPPN je določitev podrobnejših izvedbenih pogojev za gradnjo stavbe, zunanjo ureditev ter za priključevanje na prometno, komunalno, energetsko in ostalo infrastrukturo. V OPPN se prikažejo tudi vplivi in povezave s sosednjimi enotami urejanja prostora. (4) V OPPN se lahko vključijo tudi druge ureditve na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora kot tudi ostale pobude v območju, če se bo za to pokazala potreba. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve načrtovanih prostorskih ureditev obravnavanega območja se izdelajo v sklopu izdelave OPPN. V sklopu izdelave, se po potrebi oz. na podlagi usmeritev nosilcev urejanja prostora (NUP) zagotovijo tudi vse potrebne strokovne podlage oz. rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja in naravnih virov ter ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro ter morebitne potrebne uskladitve teh rešitev v zvezi z izdanimi smernicami in mnenji ter drugimi zahtevami pristojnih nosilcev urejanja prostora. 5. člen (mnenje o CPVO) Predhodno je bilo pridobljeno mnenje Zavoda RS za varstvo narave, Območna enota Maribor št. 35630290/2022-2 z dne 14. 12. 2022 s katerim se ocenjuje, da presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana v naravo na varovana območja ni treba izvesti 6. člen (vrsta postopka in okvirni roki za pripravo OPPN) (1) Priprava OPPN se izvede v postopku kot je za OPPN predpisan v ZUreP-3 v 129. členu v povezavi s členi od 118. do 124. (2) Terminski plan priprave in sprejemanja OPPN je predvidoma naslednji:  posredovanje izhodišč za pripravo OPPN pristojnemu zavodu za ohranjanje narave o obveznosti izvedbe presoje vplivov na okolje – 30 dni,  po sprejemu mnenja ZRSVN, objava sklepa o pripravi OPPN v uradnem glasilu – 15 dni,  posredovanje sklepa o pripravi OPPN skupaj z mnenjem ZRSVN na MOP za pridobitev ID številke – 30 dni,  priprava osnutka OPPN, objava le-tega na spletu in poziv nosilcem urejanja okolja prostora (NUP) ter zainteresirani javnosti da podajo prva mnenja k osnutku – 30 dni,  po prejemu mnenj NUP priprava dopolnjenega osnutka OPPN in elaborata ekonomike – 15 dni,  objava dopolnjenega osnutka OPPN in elaborata ekonomike na spletni strani občine,  objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka OPPN in elaborata ekonomike na krajevno običajen način v svetovnem spletu, Stran 3  javna razgrnitev dopolnjenega osnutka OPPN in elaborata ekonomike po pridobitvi mnenj v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine) in na krajevno običajen način – 30 dni v času trajanja javne razgrnitve – 30 dni,  prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka OPPN na občinskem svetu (sestavni del gradiva za obravnavo na občinskem svetu je tudi elaborat ekonomike) – seja občinskega sveta,  priprava stališč do pripomb in predlogov javnosti – 15 dni po zaključku javne razgrnitve,  javna objava stališč zavzetih do pripomb in predlogov javnosti, v prostorskem informacijskem sistemu in na krajevno običajen način – 7 dni po potrditvi stališč s strani župana,  na podlagi sprejetih stališč priprava predloga OPPN – 15 dni,  objava predloga OPPN na svetovnem spletu in poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k objavljenem gradivu predloga OPPN – 30 dni od prejema pozi  priprava predloga OPPN, usklajenega s pridobljenimi mnenji – 7 dni po pridobitvi mnenj nosilcev urejanja prostora  druga obravnava in sprejem predloga OPPN na občinskem svetu – seja občinskega sveta  objava odloka v uradnem glasilu, Priprava končnega elaborata OPPN – v času do začetka veljavnosti odloka,  posredovanje končnega OPPN ministrstvu, pristojnemu za prostor – 7 dni po pridobitvi končnega elaborata OPPN. Navedeni terminski plan je okviren. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremeni, saj pripravljavec akta na to ne more vplivati. Roki faz, ki niso v pristojnosti Mestne občine Maribor, so odvisni od pogodbenih razmerij naročnik – načrtovalec. 7. člen (nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci) (1) Nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo in se usklajujejo v postopku priprave OPPN glede načrtovanih prostorskih ureditev iz njihove pristojnosti, so: 1. RS, Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova 17, 2000 Maribor. 2. Zavod RS za varstvo narave, OE Maribor, Pobreška 20, 2000 Maribor. 3. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor 4. RS, Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana. 5. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana. 6. Elektro Maribor d. d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor. 7. Telekom Slovenije d. d., PE Maribor, Titova cesta 38, 2000 Maribor. 8. Občina Hoče-Slivnica, Pohorska cesta 15, 2311 Hoče. 9. Nigrad d. o. o., Zagrebška cesta 30, 2000 Maribor. Točen nabor nosilcev se določi v postopku priprave OPPN. Ustrezna gradiva nosilcem urejanja prostora in drugim udeležencem posreduje pripravljavec oziroma načrtovalec po pooblastilu pripravljavca. (2) Če se v postopku priprave OPPN ugotovi, da je treba vključiti tudi druge nosilce urejanja prostora, se jih vključi v postopek. Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin (3) Če nosilci urejanja prostora aktov in podatkov iz prvega odstavka tega člena v rokih, ki jih določa ta zakon, ne dajo, se šteje, da jih nimajo. V nadaljevanju postopka priprave prostorskega akta ni treba upoštevati aktov in podatkov, izdanih po izteku roka, upoštevajo pa se vse zahteve, ki jih za pripravo teh aktov določajo področni predpisi. 8. člen (načrt vključevanja javnosti) Zaradi velikosti območja in opredeljene podrobnejše namenske rabe je v postopku predvideno samo z zakonom predpisano sodelovanje javnosti z javno razgrnitvijo in javno obravnavo dopolnjenega osnutka OPPN in okoljskega poročila, če bo le-to izdelano in obveščanje o postopku priprave OPPN na spletnih straneh občine. 9. člen (obveznosti investitorja in izdelovalca OPPN ter drugih udeležencev) (1) Vse obveznosti financiranja v zvezi z izdelavo OPPN in izdelavo vseh potrebnih strokovnih podlag, vključno morebiti potrebnega okoljskega poročila in dodatno potrebnih strokovnih rešitev, če se zanje izkaže potreba v postopku izdelave OPPN nosi investitor. (2) Naročnik mora v pogodbenem razmerju z izbranim izdelovalcem OPPN zagotoviti, da bo le-ta izdelan v skladu z veljavno zakonodajo. (3) Izdelovalec OPPN zagotovi ustrezna gradiva oz. obliko gradiv za posamezne faze izdelave in sprejema OPPN in objavo v prostorsko informacijskem sistemu, v ustrezni analogni in digitalni obliki. Za obravnavi na občinskem svetu ter za javno razgrnitev in javno obravnavo je potrebno oddati gradivo v eni analogni in enem digitalnem izvodu ter pet izvodov povzetka gradiva. Končni elaborat mora biti oddan v dveh izvodih v analogni obliki ter v dveh izvodih v digitalni obliki, ki je predpisana za objavo v prostorsko informacijskem sistemu. Digitalna in analogna oblika morata biti skladni, kar načrtovalec potrdi z izjavo. (4) Naročnik zagotovi udeležbo načrtovalca na javni obravnavi, sejah komisije za okolje in prostor ter na sejah Občinskega sveta – kot poročevalca. Selekcija/Podsekcija/K2/K3 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI I (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davek na dohodek in dobiček 703 Davek na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki in prispevki 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Globe in druge denarne kazni 714 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 73 PREJETE DONACIJE Stran 4 10. člen (objava in začetek veljavnosti sklepa) (1) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. (2) Občina sklep skupaj z izhodišči za pripravo OPPN javno objavi na spletnih straneh občine Hoče-Slivnica. Številka: 35000-0008/2022-9 Datum: 6. 1. 2023 Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan OBČINA PESNICA 5. Sklep o začasnem financiranju Občine Pesnica v obdobju januar-marec 2023 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-uradno prečiščeno besedilo, s spremembami in dopolnitvami) ter 77. člena Statuta Občine Pesnica (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/19, 28/19) izdajam SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE PESNICA V OBDOBJU JANUAR-MAREC 2023 1. člen S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Pesnica v obdobju od 1. januarja do 31. marca 2023 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen Začasno financiranje temelji na proračunu Občine Pesnica za leto 2022. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov očine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-uradno prečiščeno besedilo, s spremembami in dopolnitvami) in Odlokom o proračunu Občine Pesnica za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občine št. 17/20, 8/20 in 28/22). V obdobju začasnega financiranja so prihodki in drugi prejemki ter odhodki in izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: Začasno financiranje januar-marec 2023 v EUR 1.804.714,86 1.630.270,23 1.476.929,65 1.327.443,00 102.925,45 40.312,98 6.248,22 153.340,58 71.229,60 3.935,20 6.083,12 72.092,66 0,00 0,00 0,00 Št. 1/6.1.2023 730 74 740 741 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 42 420 43 431 432 III. III./1 III./2 B. IV. 75 750 VI. C. VII. 50 500 VIII. 55 550 IX. X. XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin Stran 5 prejete donacije iz domačih virov TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU… SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski… Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMAJNKLJAJ) (I.-II.) PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I.-7102)-(II.-403-404) TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (70+71)-(40+41) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.V.) RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500+501) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (500+551) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. 3. člen V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. 4. člen V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44 člena ZJF. 5. člen V obdobju začasnega financiranja se lahko občina likvidnostno zadolži, če predvideva, da bo obseg prihodkov in drugih prejemkov v obdobju začasnega financiranja manjši od obsega prihodkov in drugih prejemkov, kot je navedeno v drugem odstavku 32. člena ZJF. 0,00 174.444,63 174.444,63 0,00 1.808.217,66 541.166,58 132.048,15 21.750,80 385.166,99 2.200,64 0,00 808.604,44 22.040,66 579.166,70 9.528,35 197.868,73 445.721,45 445.721,45 12.725,19 0,00 12.725,19 -3.502,80 -1.302,16 280.499,21 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 99.815,64 99.815,64 99.815,64 -103.318,44 -99.815,64 3.502,80 949.516,45 6. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. januarja 2023 dalje. Številka: 410-0011/2022 Datum: 30. 12. 2022 Občina Pesnica mag. Gregor Žmak, župan Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA RADENCI 6. Sklep o začasnem financiranju Občine Radenci v obdobju januar - marec 2023 7. člen Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 4. Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 UPB4, 101/13 in 55/15 ZFisP, 13/18) in 30. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin 2/11, 67/15) je župan Občine Radenci dne 31.12.2022 sprejel SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE RADENCI V OBDOBJU JANUAR - MAREC 2023 1. Splošna določba 1. člen S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Radenci (v nadaljnjem besedilu: občina) v obdobju od 1. januarja do 31. marca 2023 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). Obdobje začasnega financiranja se Iahko podaljša v skladu z Zakonom o javnih financah. 2. člen Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2022. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah in Odlokom o proračunu Občine Radenci za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin). 2. Višina in struktura začasnega financiranja 3. člen V obdobju začasnega financiranja se smejo porabiti sredstva do višine porabljenih sredstev v enakem obdobju preteklega leta. Ta za obdobje januar - marec 2022 znašajo 1.397.254,22 EUR in predstavljajo obseg začasnega financiranja po tem sklepu. Sredstva se porabijo za iste programe kot v preteklem letu. Za investicijske projekte se zagotovijo sredstva, če so bila za njihovo realizacijo že predvidena v proračunu leta 2022 in gre pri tem za plačevanje obveznosti po že sklenjenih pogodbah. Po preteku začasnega financiranja se v tem obdobju plačane obveznosti vključijo v proračun občine za leto 2023. 4. člen V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. 5. člen Finančni načrti neposrednih uporabnikov se določijo do ravni proračunskih postavk - kontov in so priloga k temu sklepu ter se objavijo na spletni strani občine. 3. Izvrševanje začasnega financiranja 6. člen V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Repu blike Slovenije in Odlok o proračunu. Stran 6 Obseg zadolževanja začasnega financiranja občine v obdobju 8. člen V obdobju začasnega financiranja se lahko občina zadolži do višine, ki je potrebna za odplačilo glavnic dolga v tekočem proračunskem letu. 5. Končna določba 9. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. januarja 2023 dalje. Številka: 4101-0001/2023-1 Datum: 31.12.2022 Občina Radenci Roman Leljak, župan OBČINA ROGAŠOVCI 7. Poročilo Občinske volilne komisije Občine Rogašovci o prehodu mandata na naslednjega kandidata za člana Občinskega sveta Občine Rogašovci POROČILO OBČINSKE VOLILNE KOMISIJE OBČINE ROGAŠOVCI O PREHODU MANDATA NA NASLEDNJEGA KANDIDATA ZA ČLANA OBČINSKEGA SVETA OBČINE ROGAŠOVCI Občinska volilna komisija občine Rogašovci je na seji dne 20. 11. 2022 na podlagi zapisnikov volilnih odborov pri ugotavljanju izida glasovanja za lokalne volitve članov občinskega sveta na volitvah 20 . 11. 2022 in poročila Občinske volilne komisije občine Rogašovci številka: 0414/2022-89 z dne 21. 11. 2022, ugotovila: I. Na podlagi 116. čl. Zakona o lokalnih volitvah šteje občinski svet občine Rogašovci 14 članov, kar pomeni, da pripada listam kandidatov skupaj 14 mandatov. II. Posameznim listam kandidatov pripada naslednje število mandatov: SDS – SLOVENSKA DEMOKRATSKA STRANKA 3 mandate Neodvisna lista POGUMNO NAPREJ 3 mandate LISTA RIHARDA PEURAČA 5 mandatov NSP – NEODVISNA STRANKA POMURJA 1 mandat NSi – NOVA SLOVENIJA – KRŠČANSKI DEMOKRATI 1 mandat Gibanje SVOBODA 1 mandat Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Ker se je z izvolitvijo Riharda Peurače za župana Občine Rogašovci sprostil en (1) mandat za člana Občinskega sveta Občine Rogašovci, le-ta preide na naslednjega kandidata na Listi Riharda Peurača, ki je dobila 5 mandatov. Občinska volilna komisija Občine Rogašovci ugotavlja, da je naslednja na Listi Riharda Peurača, Suzana Bokan, ______________________ _______ __________________, zato je izvoljena za članico Občinskega sveta Občine Rogašovci ter se ji izda potrdilo o izvolitvi za članico Občinskega sveta Občine Rogašovci. Številka: 041-4/2022-126 Datum: 28. 12. 2022 Občina Rogašovci Martina Recek, predsednica OVK OBČINA ŠALOVCI 8. Sklep o začasnem financiranju Občine Šalovci v obdobju januar – marec 2023 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/2011-UPB4, 14/2013 popr., 101/2013, 55/2015ZFisP, 96/2015-ZIPRS1617, 13/2018 in 195/20;) in 86. člena Poslovnika občinskega sveta Občine Šalovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 37/2020) je župan Občine Šalovci, dne 22.12.2022 Sprejel SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE ŠALOVCI V OBDOBJU JANUAR – MAREC 2023 Konto I. 70 700 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 730 731 74 740 741 II. 40 400 401 402 403 409 41 1. Stran 7 Splošna določba 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Šalovci (v nadaljevanju: občina) v obdobju od 1. januarja do 31. marca 2023 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen (podlaga za začasno financiranje) Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2022. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/2011-UPB4, 14/2013 popr., 101/2013, 55/2015-ZFisP, 96/2015ZIPRS1617, 13/2018 in 195/20; v nadaljevanju: ZJF) in Odlokom o proračunu Občine Šalovci za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 24/2022) ter Odlokom o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Šalovci za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 50/2022); v nadaljevanju: odlok o proračunu. 2. Višina in struktura začasnega financiranja 3. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V obdobju začasnega financiranja se prihodki in drugi prejemki ter odhodki in izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: Naziv A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve Drugi davki NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zalog Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov Prejete donacije iz tujine TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Znesek v EUR 562.335 401.446 336.967 321.698 6.339 8.930 0 64.479 55.033 982 913 3000 4.551 0 0 0 0 0 0 0 160.889 160.889 0 510.195 289.031 69.691 10.922 200.718 4.582 3.118 113.372 Št. 1/6.1.2023 410 411 412 413 414 42 420 43 431 432 III. IV. 75 750 751 752 V. 44 440 441 442 443 VI. VII. 50 500 VIII. 55 550 IX. X. XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin Stran 8 Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi Tekoči transferi v tujino INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev Kupnine iz naslova privatizacije DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 5.760 71.411 5.216 30.985 0 87.298 87.298 20.494 20.494 0 52.140 0 0 0 52.026 52.026 52.026 114 -52.026 -52.140 0 V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. svojega finančnega načrta, določenega v posebnem delu proračuna. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 4. člen (posebni del proračuna) Finančni načrti neposrednih uporabnikov se določijo do ravni proračunskih postavk - kontov in so priloga k temu sklepu ter se objavijo na spletni strani občine. 4. 3. Izvrševanje začasnega financiranja Obseg zadolževanja začasnega financiranja občine v obdobju 7. člen (obseg zadolževanja občine) V obdobju začasnega financiranja se lahko občina zadolži za odplačilo glavnic dolga v tekočem proračunskem letu. 5. člen (uporaba predpisov) V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. 5. Končna določba 6. člen (prevzemanje in plačevanje obveznosti) V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Neposredni uporabniki lahko v obdobju začasnega financiranja prevzemajo in plačujejo obveznosti v breme svojega finančnega načrta samo v okviru pravic porabe iz Številka: 410-126/2022-1 Datum: 22.12.2022 8. člen (uveljavitev sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. januarja 2023 dalje. Občina Šalovci Iztok Fartek, župan Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA ZAVRČ 9. Sklep o imenovanju podžupana Občine Zavrč Na podlagi določil 33. a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 32. člena Statuta Občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 60/2018) izdajam naslednji SKLEP O IMENOVANJU PODŽUPANA OBČINE ZAVRČ 1. člen (uporaba izrazov) V sklepu uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 2. člen (imenovanje) Za podžupana Občine Zavrč imenujem Roberta VUZMA, ki bo svojo funkcijo opravljal nepoklicno od 28.12. 2022 naprej. 3. člen (naloge podžupana) Podžupan pomaga županu pri njegovem delu ter opravlja posamezne naloge s področja gospodarskih dejavnosti iz pristojnosti župana ter druge naloge iz področja pristojnosti župana, za katere ga župan pooblasti. 4. člen (nadomeščanje župana) Podžupan nadomešča župana v primeru njegove odsotnosti ali zadržanosti. V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti. 5. člen (opravljanje funkcije župana) Podžupan v primeru predčasnega prenehanja mandata župana opravlja funkcijo župana do nastopa mandata novoizvoljenega župana. 6. člen (objava in začetek veljavnosti) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-3/2022-002(003/a) Datum: 27.12. 2022 Občina Zavrč Slavko Pravdič, župan Stran 9 Št. 1/6.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin 1. OBČINA BLOKE Sklep o soglasju k ceni storitve pomoči na domu v letu 2023 Stran 1 2. OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM Sklep o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2023 Stran 1 3. OBČINA HAJDINA Sklep o imenovanju podžupanov Občine Hajdina Stran 2 OBČINA HOČE-SLIVNICA Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za del EUP VN02 v k.o. Pivola – za stanovanjsko gradnjo Stran 2 5. OBČINA PESNICA Sklep o začasnem financiranju Občine Pesnica v obdobju januar-marec 2023 Stran 4 6. OBČINA RADENCI Sklep o začasnem financiranju Občine Radenci v obdobju januar - marec 2023 Stran 6 OBČINA ROGAŠOVCI Poročilo Občinske volilne komisije Občine Rogašovci o prehodu mandata na naslednjega kandidata za člana Občinskega sveta Občine Rogašovci Stran 6 8. OBČINA ŠALOVCI Sklep o začasnem financiranju Občine Šalovci v obdobju januar – marec 2023 Stran 7 9. OBČINA ZAVRČ Sklep o imenovanju podžupana Občine Zavrč Stran 9 4. 7. Stran 10