ZALOGNa vzhodni strani Zaloga so vko-pali izlivnc cevi Ijubljanskcga kolck-torja. Po dolgem času so se prebi-valci tega območja nekoliko od-dahnili, saj skoraj vso zimo niso mogli prihajati do svojih hiš po cesti, ker poteka trasa kolektorja po cesti, ta pa je bila vso zimo razko-pana. Kljub temu, da so Založani za vsak napredek in modemizacijo, jih le nekoliko skrbi, če ne bodo jugo-vzhodni vetrovi prinašali v naseljc neprijetne vonjave, ko bo kolektor pričel delovati. Investitorji so nam-reč zaradi pomanjkanja finančnih sredstev zacnkrat opustili gradnjo čistilnih naprav ter speljali izliv di-rektno v Ljubljanico. Kljub objektjvnim in subjektiv-nim tcžavam je bil v naselju Hreše dograjen odcep vodovoda. Stroški gradnje so znašali 83.000 din; od tega je prispcvala občinska skup-ščina Ljubljana-Moste-Polje 30.000 din kot participadjo za zbrani samo-prispcvek občanov, občani so sami zbrali 39.000 din, razliko 14.000 din pa je prispevala tukajšnja KS. V tem delu Zaloga so vaščani pred enajstimi leti samo napeljali vo-dovod, ki je tedanjim potrebam za-doščal. Za vedno nove in novc hiše pa odcep ni več ustrezal, ker je pri-tisk _v napaljavi zelo upadel. Zato sc je na novi vodovod priključilo tudi približno polovico dosedanjih po-trošnikov vode, s čimer jc bil rešen tudi problem pritiska v dosedanjem odcepu. Zadnji dve leti so bili v zvezi z gradnjo podvozov oziroma pod-hodov v Zalogu burnc razprave; tudi investitorji so veliko obljubljali, a stvar še vedno ni rcšena. Glavni pod-voz iz smcri Zalog-Ljubljana je bil razen pločnikov usposobljcn za pro-met žc 29. II. 1971. Prcd kratkim je bil dokončan tudi JVlartinov" podvoz, kj pa zaradi ncurcjcnih do- voznih poti še ne more služiti svo-jcmu namenu. Nevzdržna pa je osnovua povc-zava med Zalogom in Sp. Kašljem. Prchod pri železniški postaji je je-seni ostal sredi gradnje in ni pri-meren za uporabo. Ceprav je bilo pozimi polno vodnili kotanj in pole-denelih drsnic, pa so ga prcbivalci. Sp. Kašlja morali uporabljati, kcr drugje povezave s centrom Zaloga praktično ni bilo. Tudi priključek Ktive poti še ni urejen tako da je dostop na Zaloško cesto proti Ljubljani in glavnemu podvozu možen le prek Zg. Kašlja. Povprašali smo na K.S Zalog, kakšni so izgledi za ureditev tch pro-blemov. Povedali so, da so pozimi dobili od investitorjev več zagotovil, da bodo z deli nadaljevali čim bo to dopuščalo vreme. Na osnovi takih izjav ptcbivalci Sp. Kašlja upajo, da bodo investi- torji kmalu izpoliiili svoje obljube. MILENA MATJAŽIČ