LETO XXIX 28. SEPTEMBER 2023 Mestne občine Ptuj ISSN 246-9362 69. PRAVILNIK o dopolnitvah Pravilnika o nagrajevanju športnih dosežkov v Mestni občini Ptuj (str. 2) 70. SKLEP o pripojitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj (str. 2) 71. SKLEP o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju nove predstavnice Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj (str. 3) 72. SKLEP o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju nove predstavnice Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika (str. 3) 73. SKLEP o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Olge Meglič (str. 3) 74. SKLEP o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda REVIVIS Ptuj (str. 3) 75. SKLEP o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega člana Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo (str. 4) 76. SKLEP o pripravi drugih sprememb in dopolnitev Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje urejanja P11-R5 Rogoznica - Pokopališče (str. 4) 77. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje aktivnosti trajnostnega gospodarjenja z divjadjo za leto 2023 (str. 7) 78. JAVNI RAZPIS o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj v študijskem letu 2022/2023 (str. 8) 79. JAVNI RAZPIS o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj v letu 2023 (str. 9) 80. JAVNI RAZPIS za dodeljevanje štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj za študijsko leto 2023/2024 (str. 10) 81. JAVNI RAZPIS najboljši študent 1. stopnje študija, najboljši študent 2. stopnje študija in najboljši študent 3. stopnje študija za študijsko leto 2022/2023 (str. 11) 1 ŠTEVILKA 8 ŠTEVILKA 8 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 69. osebi in postaneta del prevzemnega javnega zavoda Javni zavod za turizem Ptuj. (2) Javni zavod za turizem Ptuj kot univerzalni pravni naslednik javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj z dnem vpisa v sodni register vstopi v vsa pravna razmerja, katerih subjekta sta bila javni zavod Zavod za šport Ptuj in javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj. Javni zavod Zavod za šport Ptuj in javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj se z dnem vpisa v sodni register izbrišeta iz sodnega registra in drugih javnih evidenc pravnih subjektov. (3) Javni zavod za turizem Ptuj se po izvedeni pripojitvi preimenuje v Javni zavod Ptuj. (4) Z dnem pripojitve iz 1. člena tega Sklepa: – Javni zavod Ptuj prevzame vse delavce, ki imajo na dan pripojitve sklenjeno delovno razmerje v javnem zavodu Zavod za šport Ptuj in javnem zavodu Center interesnih dejavnosti Ptuj; – pogodbene in druge pravice in obveznosti iz delovnih razmerjih, ki jih bodo imeli delavci pri dosedanjih delodajalcih javni zavod Zavod za šport Ptuj in javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj na dan pripojitve, preidejo na Javni zavod Ptuj, razen tiste, ki se nanašajo na mandat direktorja javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in v. d. poslovodnega organa Centra interesnih dejavnosti Ptuj, ki jima s pripojitvijo predčasno preneha mandat; – Javni zavod Ptuj prevzame vsa finančna sredstva, vse premično in nepremično stvarno premoženje v lasti Mestne občine Ptuj, ki sta ga do dne pripojitve uporabljala in upravljala javni zavod Zavod za šport Ptuj in javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj in druga sredstva v lasti, uporabi in upravljanju Javni zavod Zavod za šport Ptuj in javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj kot tudi vse njeno dokumentarno, arhivsko in drugo gradivo; – Javni zavod Ptuj prevzame tudi vse ostalo premoženje, pravice, obveznosti in sredstva javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj. Na podlagi Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20 in 3/22 – ZDeb), Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 24/00 in 31/00-popr.), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9. 2023, sprejel P R AV I L N I K o dopolnitvah Pravilnika o nagrajevanju športnih dosežkov v Mestni občini Ptuj 1. člen (1) V Pravilniku o nagrajevanju športnih dosežkov v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/12, 2/17 in 4/18) se v prvem stavku drugega odstavka 2. člena pika na koncu nadomesti z vejico in doda nova četrta alineja, ki se glasi: »- rezultat se upošteva samo, če je na tekmovanju dosežena vsaj ena zmaga.«. (2) V drugem stavku drugega odstavka 2. člena se pika na koncu nadomesti z vejico in doda nova tretja alineja, ki se glasi: »- rezultat se upošteva samo, če je na tekmovanju dosežena vsaj ena zmaga.«. 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-31/2011-6 Datum: 25. 9. 2023 LETO XXIX / 28. 9. 2023 3. člen Direktor javnega zavoda Javni zavod za šport Ptuj in v. d. poslovodnega organa javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj sta ob primopredaji na dan 15. 12. 2023 dolžna direktorju javnega zavoda Javni zavod za turizem predložiti izpis bruto bilance od 1. 1. 2023 do 15. 12. 2023 in zapisnik opravljenega izrednega popisa na dan 15. 12. 2023, pri čemer se zapisniku priloži: – analitični izpis odprtih terjatev in obveznosti na dan 15. 12. 2023 ter pridobljene potrditve kupcev in dobaviteljev o stanju sredstev, – potrditev stanja denarnih sredstev in blagajne ter drugih kratkoročnih terjatev na dan 15. 12. 2023, – izpis kartic osnovnih sredstev in obračun amortizacije na dan 15. 12. 2023, – potrditev stanja morebitnih zalog na dan 15. 12. 2023. Nuška Gajšek županja 70. Na podlagi 51. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91-I - ZUDE, 55/92 - ZVDK, 13/93 - ZP-G, 66/93 - ZP-H, 66/93 - ZVDK-A, 45/94 - odl. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC, 127/06 - ZJZP) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9. 2023, sprejel SK L E P o pripojitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj 4. člen Vse pravice in obveznosti ter druge statusno-pravne zadeve in razmerja se uredijo v Odloku o ustanovitvi javnega zavoda »Javni zavod Ptuj«. 1. člen Javni zavod Zavod za šport Ptuj, Čučkova ulica 2, 2250 Ptuj, matična številka 5855837000 in javni zavod Center interesnih dejavnosti Ptuj, Osojnikova cesta 9, 2250 Ptuj, matična številka 5845076000 se z dnem vpisa v sodni register pripojita k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj, Mestni trg 4, 2250 Ptuj, matična številka 7040245000. 5. člen (1) Pravočasen in pravilen vpis statusne spremembe zagotovi ustanoviteljica. (2) Stroške pripojitvenih postopkov krije ustanoviteljica. 6. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in začne veljati naslednji dan po objavi. 2. člen (1) Javna zavoda Zavod za šport Ptuj in Center interesnih dejavnosti Ptuj s pripojitvijo prenehata obstajati kot samostojni pravni 2 LETO XXIX / 28. 9. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ Številka: 007-21/2023-2 Datum: 25. 9. 2023 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Nuška Gajšek županja Številka: 100-9/2012 Datum: 25. 9. 2023 71. Na podlagi 16. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/04, 7/08 in 12/08) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9. 2023, sprejel Nuška Gajšek županja 73. Na podlagi 11. člena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Olge Meglič (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/09 in 3/22) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9. 2023, sprejel SK L E P o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju nove predstavnice Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj SK L E P o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Olge Meglič 1. Mateju SIEBENREICHU preneha dolžnost člana Sveta zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj. 1. Petru GORNIKU preneha dolžnost člana Sveta zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Olge Meglič. 2. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Lucijo POLANEC za novo predstavnico Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 2. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Primoža POTOČNIKA za novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Olge Meglič do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-84/2009 Datum: 25. 9. 2023 ŠTEVILKA 8 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Nuška Gajšek županja Številka: 100-7/2012 Datum: 25. 9. 2023 72. Na podlagi 11. člena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/09 in 3/22) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9. 2023, sprejel Nuška Gajšek županja 74. Na podlagi 9. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/11 in 13/12) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9.2023, sprejel SK L E P o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju nove predstavnice Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika SK L E P o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda REVIVIS Ptuj 1. Mateju SIEBENREICHU preneha dolžnost člana Sveta zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika. 1. Maticu BERU preneha dolžnost člana Sveta zavoda javnega zavoda REVIVIS Ptuj. 2. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Martino HARING za novo predstavnico Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 2. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Tadeja VOBNERJA za novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda 3 ŠTEVILKA 8 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ REVIVIS Ptuj do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. LETO XXIX / 28. 9. 2023 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Gradivo za pridobitev mnenja zavoda, pristojnega za ohranjanje narave, o verjetno pomembnih vplivih na varovana območja in o obveznosti izvedbe presoje sprejemljivosti na varovana območja, iz katerega izhajajo načrtovane prostorske ureditve, je izdelalo podjetje UMARH d.o.o., pod št. projekta 23-OPPN-04 z datumom julij 2023. Številka: 100-51/2012 Datum: 25. 9. 2023 Pobudnik in naročnik izdelave SD2 OPPN je Mestna občina Ptuj, izdelovalec pa podjetje UMARH d.o.o. 2. (območje načrtovanja) Območje SD2 OPPN se nahaja v Mestni občini Ptuj, v Četrtni skupnosti Rogoznica. Območje leži ob Dornavski cesti severno od poligona varne vožnje. Nuška Gajšek županja 75. Na podlagi 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 8. redni seji, dne 25. 9. 2023, sprejel Območje SD2 OPPN zavzema celotno območje veljavnega Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje urejanja P11-R5 Rogoznica – Pokopališče (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/11, št. 16/17 in št. 6/21 – obvezna razlaga – v nadaljevanju: veljaven OPPN) in zajema naslednje parcele in dele parcel v katastrski občini 388-Rogoznica: 512/1, 513/2, 514, 519/3, 528, 534, 540, 541, 543, 548/2, 550/3, 550/4, 554, 559/1, 559/2, 559/3, 560, 562/1, 573, 574/2, 578, 579, 580, 610/2, 612/3. Območje SD2 OPPN meri približno 16,2 ha in se lahko tekom postopka priprave sprememb in dopolnitev OPPN tudi spremeni z namenom, da se zgotovijo celovite urbanistične, funkcionalne in prometne ureditve obravnavanega območja ter ostale ureditve gospodarske javne infrastrukture. SK L E P o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega člana Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo 1. Sebastjanu JAKOLIČU preneha dolžnost zunanjega člana Odbora za okolje in prostor teg gospodarsko infrastrukturo. 2. Jernej ŠIROVNIK se imenuje za novega zunanjega člana Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo do izteka mandata odbora v sedanji sestavi. Območje načrtovanja v večjem delu obsega stavbna zemljišča, ki so v skladu z 41. členom Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/15, 8/16, 8/16 – obvezna razlaga, 1/17, 2/17 – obvezna razlaga, 4/17 – obvezna razlaga, 13/17 – obvezna razlaga, 14/17, 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 106), 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 107), 14/19 – lokacijska preveritev, 2/20 – lokacijska preveritev, 3/20 – lokacijska preveritev, 6/20 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 40), 6/20 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 41), 9/20 – lokacijska preveritev, 4/21 – lokacijska preveritev, 13/21, 14/21 – lokacijska preveritev, 8/22 – obvezna razlaga, 2/23 – lokacijska preveritev, 3/23 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 29), 3/23 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 30) – v nadaljevanju: OPN) zajeta v enoto urejanja prostora RO19 Ptuj – novo pokopališče ob Dornavski cesti, v kateri je določena podrobnejša namenska raba ZK – pokopališča, CD – druga območja centralnih dejavnosti in PO – druge prometne površine. V majhnem delu pa območje načrtovanja zajema še dele naslednjih enot urejanja prostora: PT04 Ptuj – nova povezovalna cesta Puhova ulica – Dornavska cesta, OP13 Ptuj zeleni pas ob pokopališču in OP11 Ptuj – odprti del ob Brstju, v katerih je določena podrobnejša namenska raba PC – površine cest in K1 – najboljša kmetijska zemljišča. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-81/2022 Datum: 25. 9. 2023 Nuška Gajšek županja 76. Na podlagi 129. člena v povezavi s 119. in 128. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 – ZDU-1O, 78/23 – ZUNPEOVE in 95/23 - ZIUOPZP; v nadaljevanju: ZUreP-3) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je županja Mestne občine Ptuj sprejela SK L E P o pripravi drugih sprememb in dopolnitev Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje urejanja P11-R5 Rogoznica - Pokopališče 3. (predmet načrtovanja) Predmet SD2 OPPN je sprememba in dopolnitev tekstualnega in grafičnega dela veljavnega OPPN. Predvidene so spremembe in dopolnitve podrobnejših prostorsko izvedbenih pogojev in sicer: – sprememba razporeditve grobnih polj na zahodni strani pokopališča in sprememba zahodnega predvidenega parkirišča, – sprememba lokacije obstoječega križa, – sprememba območja za postavitev žarnih zidov, 1. (splošno) S tem sklepom se začne postopek priprave drugih sprememb in dopolnitev Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje urejanja P11-R5 Rogoznica – Pokopališče (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/11, št. 16/17 in št. 6/21 – obvezna razlaga) - v nadaljevanju: SD2 OPPN. 4 LETO XXIX / 28. 9. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – sprememba lokacije spominskega obeležja mrtvorojenim otrokom, – sprememba lokacije servisnega objekta (objekta za vzdrževalce) in lokacije parkirišča za zaposlene, – sprememba urbanistične regulacije poslovilnega objekta (povečanje gradbene meje), – sprememba predvidene deponije materiala v zelenico oziroma območje možne širitve žarnih zidov, – dopolnitev pogojev glede urejanja odprtega pokopališkega prostora ter obstoječih in predvidenih zasaditev in – druge spremembe in dopolnitve v skladu z zahtevami nosilcev urejanja prostora. V okviru postopka priprave SD2 OPN se bo v celoti preveril odlok veljavnega OPPN in v kolikor se bo izkazalo, da so smiselne dodatne spremembe in dopolnitve podrobnejših prostorsko izvedbenih pogojev, se jih ustrezno vključi, pri čemer pa se z njimi ne sme spreminjati predvidene namembnosti območja. ŠTEVILKA 8 roki: – izdelava Gradiva za pridobitev mnenja zavoda, pristojnega za ohranjanje narave, o verjetno pomembnih vplivih na varovana območja in o obveznosti izvedbe presoje sprejemljivosti na varovana območja: julij 2023, – pridobitev mnenja pristojnega zavoda za varstvo narave o verjetno pomembnih vplivih na varovana območja in o obveznosti izvedbe presoje sprejemljivosti na varovana območja: 30 dni od prejema zaprosila - avgust 2023, – priprava sklepa o pripravi SD2 OPPN in posredovanje tega sklepa ministrstvu, pristojnemu za prostor, da dodeli identifikacijsko številko SD2 OPPN v prostorskem informacijskem sistemu: september 2023; vpis identifikacijske številke v sklep po prejemu le-te, – objava sklepa o pripravi SD2 OPPN, skupaj z mnenjem Zavoda republike Slovenije za varstvo narave v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava sklepa o pripravi SD2 OPPN v uradnem glasilu in na spletni strani občine): po prejemu identifikacijske številke ministrstva, – občina lahko nosilce urejanja prostora zaprosi za izdajo podrobnejših usmeritev: 30 dni od prejema zaprosila, – priprava osnutka SD2 OPPN (v času priprave osnutka se vključi zainteresirano javnost): 15 dni od prejema podrobnejših usmeritev nosilcev urejanja prostora, v kolikor se bodo pridobivale oziroma 15 dni od končnega roka Poziva občine za predložitev predlogov in usmeritev javnosti za pripravo SD2 OPPN, – objava osnutka SD2 OPPN v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine): 7 dni od prejema osnutka OPPN s strani izdelovalca, – poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k osnutku SD2 OPPN: 30 dni od prejema poziva, – dopolnitev osnutka SD2 OPPN: 15 dni od prejema mnenj nosilcev urejanja prostora, – priprava elaborata ekonomike – 1. faza: 10 dni, – objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka SD2 OPPN na krajevno običajen način in na spletni strani občine: najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve, – javna objava dopolnjenega osnutka SD2 OPPN v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine) in v tiskani mapi v prostorih Mestne občine Ptuj: 30 dni v času trajanja javne razgrnitve, – izvedba javne obravnave v času javne razgrnitve: kraj in čas javne obravnave sta določena v javnem naznanilu, – ob javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka SD2 OPPN se javnost seznani tudi z morebitnim nasprotjem interesov v skladu s predpisi, ki urejajo integriteto in preprečevanje korupcije, – priprava predloga stališč do pripomb in predlogov javnosti (če se pripomba javnosti nanaša na področje nosilca urejanja prostora, ga lahko občina seznani s pripombo in predlogom stališča glede načina njenega upoštevanja; nosilec urejanja prostora mora občini v 15 dneh predložiti stališče glede predlaganega načina upoštevanja pripombe): 15 dni od zaključka javne razgrnitve oziroma 30 dni od zaključka javne razgrnitve, v kolikor občina s pripombo javnosti in predlogom stališča glede njenega upoštevanja seznani pristojnega nosilca urejanja prostora, – prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka SD2 OPPN na mestnem svetu (del gradiva za obravnavo na mestnem svetu je tudi elaborat ekonomike) ter obravnava in potrditev stališč do pripomb in predlogov javnosti na mestnem svetu: čas odvisen od sklica seje mestnega sveta, predvidoma v 30 dneh od zaključka javne razgrnitve, – javna objava stališč do pripomb in predlogov javnosti v prostor- 4. (način pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec SD2 OPPN pridobi geodetski načrt območja načrtovanja, izdelan skladno s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04). Pri pripravi osnutka SD2 OPPN se upoštevajo podatki iz prikaza stanja prostora, obstoječe omejitve v prostoru, izražene investicijske namere, določila OPN, že izdelane strokovne podlage ter tudi smernice in/ali podrobnejše usmeritve nosilcev urejanja prostora, v kolikor so bile pridobljene. Gradivo za pridobitev mnenja zavoda, pristojnega za ohranjanje narave, o verjetno pomembnih vplivih na varovana območja in o obveznosti izvedbe presoje sprejemljivosti na varovana območja, ki ga je izdelala družba UMARH d.o.o., pod št. projekta 23-OPPN-04 z datumom julij 2023, je izdelano kot spremljajoče gradivo v postopku priprave OPPN skladno z določili 55. člena ZUreP-3. Posege in ureditve na območju načrtovanja bodo natančneje določile SD2 OPPN, ki bodo določile oziroma dopolnile tudi dopustna odstopanja od načrtovanih rešitev. Strokovne rešitve prostorskih ureditev v SD2 OPPN bodo izhajale iz potrjenih strokovnih podlag, ki so že bile izdelane in se še bodo po potrebi oziroma na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora izdelale tekom postopka priprave SD2 OPPN. Potrebne strokovne podlage in strokovne rešitve se izdela z upoštevanjem veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave podrobnega prostorskega načrta. Potrebne strokovne podlage zagotovi pobudnik in naročnik SD2 OPPN. SD2 OPPN se izdela tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov tako, da je možen vnos v prostorski informacijski sistem. Skladno z 68. členom ZUreP-3 se izdela elaborat ekonomike. 5. (vrsta postopka) SD2 OPPN se pripravi po postopku, ki je predpisan v 129. členu ZUreP-3 ob smiselni uporabi določb, ki veljajo za postopek priprave občinskega prostorskega načrta (od 119. do 124. člena ZUreP-3). 6. (roki za pripravo SD2 OPPN in posameznih faz postopka) V postopku priprave SD2 OPPN so predvideni naslednji okvirni 5 ŠTEVILKA 8 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ skem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine) in na oglasni deski občine: 7 dni od potrditve stališč na mestnem svetu, – priprava predloga SD2 OPPN (na podlagi potrjenih stališč do pripomb in predlogov javnosti): 15 dni od potrditve stališč na mestnem svetu, – objava predloga SD2 OPPN v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine): 7 dni od prejema predloga OPPN s strani izdelovalca, – poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k predlogu SD2 OPPN: 30 dni od prejema poziva (če nosilci urejanja prostora mnenj ne podajo v 30 dneh, se šteje, da nimajo pripomb na predlog SD2 OPPN), – priprava predloga SD2 OPPN, usklajenega s pridobljenimi mnenji nosilcev urejanja prostora in končnega elaborata ekonomike: 15 dni od prejema mnenj nosilcev urejanja prostora, – druga obravnava in sprejem usklajenega predloga SD2 OPPN na mestnem svetu (del gradiva za obravnavo na mestnem svetu je tudi elaborat ekonomike): čas odvisen od sklica seje mestnega sveta, predvidoma v 30 dneh od priprave usklajenega predloga SD2 OPPN, – objava sprejetega odloka o OPPN v uradnem glasilu: po preteku petnajstdnevnega roka od sprejema usklajenega predloga SD2 OPPN na mestnem svetu, – priprava končnih elaboratov SD2 OPPN: v času do začetka veljavnosti odloka o SD2 OPPN, – posredovanje končnega elaborata SD2 OPPN ministrstvu, pristojnemu za prostor in objava v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine): 7 dni od prejema končnih elaboratov SD2 OPPN s strani izdelovalca. LETO XXIX / 28. 9. 2023 pred požarom), – Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter varstva pred požarom – v vednost), – Ministrstvo za zdravje, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana (za področje javnega zdravja), – Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana (za področje javnih komunikacijskih omrežij), – Telekom Slovenije d.d., Sektor za dostopovna omrežja, Operativa TKO vzhodna Slovenija, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za področje telekomunikacij), – Telemach d.o.o., Brnčičeva ulica 49a, 1231 Ljubljana-Črnuče (za področje elektronskega komunikacijskega omrežja), – Elektro Maribor d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za področje oskrbe z električno energijo), – Komunalno podjetje Ptuj d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za področji oskrbe z vodo ter odvajanja in čiščenja odpadnih voda), – Javne službe Ptuj, d.o.o. Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj (za področja javne razsvetljave, ravnanja z odpadki), – Mestna občina Ptuj, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (za področje prometa in občinske ceste). Če se v postopku priprave OPPN utemeljeno ugotovi, da je treba vključiti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihova mnenja. 8. (način vključevanja javnosti) Predvideno je z ZUreP-3 predpisano sodelovanje javnosti. Mestna občina Ptuj seznani javnost s pričetkom postopka priprave SD2 OPPN z objavo tega sklepa v uradnem glasilu in na spletni strani občine. Zgoraj navedeni roki so okvirni. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremenijo, saj pripravljalec prostorskega akta, tj. Mestna občina Ptuj, na to ne more vplivati. V okviru priprave osnutka SD2 OPPN se bo vključilo zainteresirano javnost, usklajevali in tehtali se bodo različni interesi v prostoru. Na spletni strani občine se bo objavil Poziv za predložitev predlogov in usmeritev javnosti za pripravo SD2 OPPN skupaj z gradivom, v katerem bodo predstavljene načrtovane prostorske ureditve. 7. (nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj) Nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj k načrtovanim prostorskim ureditvam s svojega delovnega področja, so: – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direktorat za prostor in graditev, Sektor za občinsko prostorsko načrtovanje in zemljiške ukrepe, Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana (za področje prostorskega razvoja), – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direktorat za vode, Dunajska cesta 47, 1000 Ljubljana (za področje voda), – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za področje voda – v vednost), – Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana (za področja okolja, podnebnih sprememb in trajnostne mobilnosti), – Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine), – Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (za področje varstva kulturne dediščine – v vednost), – Ministrstvo za infrastrukturo, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana (za področja cest, železnic in letalskega prometa), – Ministrstvo za obrambo, Vojkova cesta 55, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter varstva Občina ponovno vključi javnost v fazi dopolnjenega osnutka SD2 OPPN, ko se dopolnjen osnutek javno razgrne za najmanj 30 dni. Javnost se seznani s krajem in časom javne razgrnitve gradiv in javne obravnave, s spletnim naslovom, kjer bodo gradiva objavljena, z načinom podajanja pripomb ter z rokom za njihovo podajanje preko objave javnega naznanila o javni razgrnitvi na spletni strani občine in na krajevno običajen način najmanj 7 dni pred javno razgrnitvijo. Za javno razgrnitev se pripravi povzetek za javnost. V času javne razgrnitve se izvede javno obravnavo razgrnjenih gradiv. Mestna občina Ptuj skupaj z izdelovalcem SD2 OPPN prouči pripombe in predloge javnosti, podane v času javne razgrnitve in pripravi stališča do pripomb. Stališča do pripomb in predlogov javnosti se javno objavi na spletni strani občine in na oglasni deski občine. Mestni svet sprejme OPPN z odlokom, ki se objavi v uradnem glasilu, na spletni strani občine in v prostorskem informacijskem sistemu. Tekom celotnega postopka priprave SD2 OPPN se gradiva objavljajo na spletni strani občine in sicer se na spletni strani občine objavi: gradivo za pridobitev mnenja zavoda, pristojnega za ohranjanje narave, sklep o pripravi SD2 OPPN, osnutek SD2 OPPN, javno naznanilo o javni razgrnitvi in obravnavi, dopolnjen osnutek SD2 OPPN, stališča do pripomb in predlogov javnosti, predlog SD2 OPPN in veljaven odlok o SD2 OPPN. 6 LETO XXIX / 28. 9. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ Po potrebi (predvsem v odvisnosti od interesa javnosti) se izvede tudi druge oblike vključevanja javnosti. ŠTEVILKA 8 I. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje aktivnosti trajnostnega gospodarjenja z divjadjo. 9. (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Naročnik izdelave SD2 OPPN financira pripravo in izdelavo SD2 OPPN, objave v medijih, geodetski načrt območja načrtovanja, izdelavo morebiti potrebnih strokovnih podlag, izdelavo elaborata ekonomike in izdelavo programa opremljanja stavbnih zemljišč. Naročnik mora v pogodbenem razmerju z izbranim izdelovalcem zagotoviti, da bo le-ta izdelal gradiva v skladu z veljavno zakonodajo. Sredstva se dodelijo za naslednje ukrepe: 1. Biomeliorativni ukrepi: – ohranjanje in vzdrževanje gozdnih jas, grmišč, logov, – izdelava in vzdrževanje vodnih habitatov (kaluža, mlaka, mokrišče, vodni viri, ipd.), – vzdrževanje gozdnih robov, pasišč in remiz, – nakup in zasaditev ter zaščita avtohtonih in rastišču primernih plodonosnih grmovnih in drevesnih vrst, – krmljenje divjadi, vzdrževanje krmnih in pridelovalnih njiv; Izdelovalec SD2 OPPN mora predati Mestni občini Ptuj tri kompletne podpisane izvode sprejetega OPPN, pripravljene skladno z zahtevami veljavnih predpisov. Hkrati je treba celotne SD2 OPPN s prilogami predati v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov. 2. Trajnostno gospodarjenje z divjadjo, in sicer za nakup: – krme za divjad; – semen in umetnih gnojil za obdelavo krmnih njiv ter odpravo škod po divjadi na kmetijskih površinah; – druge ukrepe za trajnostno gospodarjenje z divjadjo. 10. (navedba ali se bo v postopku izvedla celovita presoja vplivov na okolje oziroma presoja sprejemljivosti na varovana območja) Pripravljalec SD2 OPPN je v skladu z drugim odstavkom 128. člena ZUreP-3 pridobil mnenje Zavoda Republike Slovenije za varstvo narave, območna enota Maribor št. 3563-0351/2023-2 z dne 17. 8. 2023, iz katerega izhaja, da presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana v naravo na varovana območja ni treba izvesti. Predmetno mnenje Zavoda Republike Slovenije za varstvo narave se skupaj s tem sklepom objavi na spletni strani občine. 3. Biotehnični ukrepi: – izdelava, postavitev in vzdrževanje gnezdilnic, solnic, umetnih dupel in prež; Na podlagi 128. člena ZUreP-3 in mnenja pristojnega Zavoda Republike Slovenije za varstvo narave št. 3563-0351/2023-2 z dne 17. 8. 2023 za predmetne SD2 OPPN ni treba izvesti celovite presoje vplivov na okolje. II. Osnovni pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Vlagatelj mora izpolnjevati naslednje pogoje: • je v Republiki Sloveniji registriran kot lovska družina, ki ima lovno površino v Mestni občini Ptuj, • ima sklenjeno veljavno koncesijsko pogodbo za trajnostno gospodarjenje z divjadjo za lovišče, ki leži v občini, • ni v postopku prisilne poravnave, stečaju ali likvidacijskem postopku, • ima poravnane davke, prispevke in druge obvezne dajatve državi in občini. 11. (objava in uveljavitev sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in na spletni strani Mestne občine Ptuj (http://www.ptuj.si). Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. III. Merila za dodelitev sredstev Višina sredstev, ki pripada posameznemu upravičencu, je enaka sorazmernemu delu vplačane koncesijske dajatve v proračun Mestne občine Ptuj. V primeru, da se sredstva ne porabijo v celoti, se le-ta prenesejo kot namenski prihodki v proračun prihodnjega leta. Številka: 3505-2/2023 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: 3672 Datum: 8. 9. 2023 Nuška Gajšek županja IV. Višina sredstev Sredstva so zagotovljena v proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2023 v okvirni višini 2.000,00 EUR, na proračunski postavki 435 Ukrepi za varstvo divjadi. V. Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija za vlogo na javni razpis za sofinanciranje aktivnosti za trajnostno gospodarjenje z divjadjo vsebuje: • povabilo k oddaji ponudbe; • navodilo vlagateljem za izdelavo vloge; • postopek za izbor prejemnika; • vzorec pogodbe; • navodila vlagateljem za izpolnjevanje obrazcev; • obrazec – PRIJAVA na razpis; • obrazec – IZJAVA vlagatelja o izpolnjevanju pogojev; • zahtevek za izplačilo sredstev. 77. Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, na podlagi prvega odstavka 3. člena Odloka o porabi koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/2011) v povezavi z 29. členom Zakona o divjadi in lovstvu (Uradni list RS, št. 16/04, 120/06 – odl. US, 17/08, 46/14 – ZON-C, 31/18, 65/20,97/20-popr., 44/22 in 158/22) objavlja JAV N I R A Z P I S za sofinanciranje aktivnosti trajnostnega gospodarjenja z divjadjo za leto 2023 Vloga mora biti izdelana v skladu z razpisno dokumentacijo. Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo 7 ŠTEVILKA 8 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne občine Ptuj, www.ptuj.si, rubrika razpisi. Za dodatne informacije lahko pokličete na Mestno občino Ptuj, tel. 02 748 29 62 ali pišete na elektronski naslov alenka.bezjak@ptuj.si . Na javni razpis se lahko prijavijo študentje, ki: – imajo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj, – so v študijskem letu 2022/2023 vpisani na športno fakulteto v Republiki Sloveniji in so opravili vzgojno – izobraževalni program(e), ki se izvajajo izven sedeža fakultete za šport, kot so npr. smučanje, tek na smučeh, potapljanje, gorništvo, turno smučanje, taborjenje,… (dokazila o opravljenem programu v posameznem študijskem letu). VI. Način oddaje prijave na javni razpis Rok za oddajo vlog za naveden javni razpis je petek, 10. oktober 2023, do 12.00 ure. Vloge morajo biti oddane v zaprti kuverti, opremljene z naslovom pošiljatelja in označene z oznako: »NE ODPIRAJ – JAVNI RAZPIS ZA SOFINANCIRANJE AKTIVNOSTI TRAJNOSTNEGA GOSPODARJENJA Z DIVJADJO« na naslov Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Upoštevale se bodo vloge, ki bodo prispele v sprejemno pisarno Mestne občine Ptuj, do 10. 10. 2023, do 12.00 ure. Na hrbtni strani kuverte morata biti naziv in polni naslov vlagatelja. Nepravočasne in nepravilno opremljene vloge bodo zavržene. III. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet Javnega razpisa je sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj v študijskem letu 2022/2023. IV. OKVIRNA VREDNOST SREDSTEV Okvirna višina sredstev namenjenih za sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj v letu 2023 znaša 771,00 EUR, iz naslednje proračunske postave: – postavka 7358 Sofinanciranje programov študentov na Fakulteti za šport: 771,00 EUR. VII. Odločanje v postopkih razpisa in obveščanje o izidu razpisa: Zavržene bodo vloge: • ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v VI. točki tega besedila razpisa, • ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge). V. MERILA ZA SOFINANCIRANJE (1) Višina sofinanciranja programa za posameznega študenta je odvisna od višine letne proračunske postavke Mestne občine Ptuj in števila potrjenih programov posameznih študentov, ki izpolnjujejo pogoje. (2) V primeru, da je vsota zneska potrjenih programov vseh študentov višja od proračunske postavke, se višina izplačila potrjenih programov posameznega študenta procentualno razdeli med študente, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. Zavrnjene bodo vloge tistih vlagateljev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev in pogojev določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije. Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Vse strokovne in administrativno tehnične naloge za komisijo opravlja Oddelek za pravne zadeve in ravnanje s stvarnim premoženjem Mestne občine Ptuj. Odpiranje vlog ni javno. Če vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. O izidu javnega razpisa bodo vlagatelji obveščeni s sklepom v roku 8 dni od obravnave vlog na komisiji. Številka: 410-342/2023 Datum: 12. 9. 2023 LETO XXIX / 28. 9. 2023 VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva za študijsko leto 2022/2023 morajo biti porabljena do konca leta 2023. VII. TRAJANJE RAZPISA IN NAČIN ODDAJE PRIJAVE Rok za prijavo na javni razpis je 20. 10. 2023. Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila na dan roka za prijavo oddana na pošti s priporočeno pošiljko ali do 12. ure oddana v prostorih Mestne občine Ptuj. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpisnih obrazcih naročnika ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogojev, se ne bodo upoštevale. Nuška Gajšek, županja Mestne občine Ptuj 78. Prijave pošljite s priporočeno pošiljko ali osebno oddajte v zaprti ovojnici (z izpisanim nazivom izvajalca na ovojnici) na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom "JAVNI RAZPIS 2023 – SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ŠTUDENTOV ŠPORTNIH FAKULTET V REPUBLIKI SLOVENIJI IZ MESTNE OBČINE PTUJ (NE ODPIRAJ)". Mestna občina Ptuj na podlagi Pravilnika o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/16 in 4/18), 20. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 - ZNOrg, 82/20 in 3/22 – Zdeb) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) objavlja VIII. DATUM ODPIRANJA PRIJAV Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od zadnjega roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v predpisanem roku prispele, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, ki vsebujejo prijave. JAV N I R A Z P I S o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj v študijskem letu 2022/2023 IX. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih naročnika. Prijavi je potrebno priložiti naslednje priloge: – potrdilo o vpisu za študijsko leto 2022/23 na športno fakulteto v Republiki Sloveniji, I. NAROČNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. II. SPLOŠNI POGOJI 8 LETO XXIX / 28. 9. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ –d  okazila o opravljenem programu v študijskem letu 2022/2023 – s troški posameznih programov. (1) Višina nagrade za posamezno prijavljeno športno ekipo je odvisna od višine letne proračunske postavke Mestne občine Ptuj in števila ekip, ki so napredovale in izpolnjujejo pogoje. (2) Višina sredstev se določi na način, da se vrednost proračunske postavke deli s številom športnih ekip, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. X. IZID RAZPISA Vsi prijavljeni študentje bodo o izidu prijav pisno obveščeni, ko bo komisija za odpiranje prijav in pripravo predloga sofinanciranja programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji zaključila svoje delo, vendar najkasneje do ­­­­19. 11. 2023. Študentje, katerih prijave bodo izbrane za sofinanciranje, bodo o tem obveščeni s sklepom o dodelitvi sredstev. XI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na spletnem naslovu: www.ptuj.si pod rubriko razpisi in www.sport-ptuj.si. Dodatna pojasnila glede razpisa sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, Kabinet župana, pri Borisu Emeršiču, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Čučkova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov Boštjanu Zemljariču, tel. 02/ 787 76 30, info@ sport-ptuj.si. Številka: 410-344/2022-3 Datum: 12. 9. 2023 ŠTEVILKA 8 Število ekip Višina sofinanciranja v % 1 100 2 50 3 33,3 4 25 5 20 … … VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva za leto 2023 morajo biti porabljena do konca leta 2023. VII. TRAJANJE RAZPISA IN NAČIN ODDAJE PRIJAVE Rok za prijavo na javni razpis je 20. 10. 2023. Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila na dan roka za prijavo oddana na pošti s priporočeno pošiljko ali do 12. ure oddana v prostorih Mestne občine Ptuj. Nuška Gajšek županja 79. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpisnih obrazcih naročnika ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogojev, se ne bodo upoštevale. Mestna občina Ptuj na podlagi petega odstavka 16. člena Zakona o športu (Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 - ZNOrg, 82/20 in 3/22 – Zdeb), Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 - ZIPRS0809, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 164/20, 11/22, 96/22, 105/22 - ZZNŠPP, 149/22) in Pravilnika o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/16) objavlja Prijave pošljite s priporočeno pošiljko ali osebno oddajte v zaprti ovojnici (z izpisanim nazivom izvajalca na ovojnici) na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom "JAVNI RAZPIS 2023 – NAPREDOVANJE ŠPORTNIH EKIP (NE ODPIRAJ)". VIII. DATUM ODPIRANJA PRIJAV Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od zadnjega roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v predpisanem roku prispele, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, ki vsebujejo prijave. JAV N I R A Z P I S o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj v letu 2023 I. NAROČNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. IX. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih naročnika. Prijavi je potrebno priložiti naslednje priloge: - fotokopijo odločbe Upravne enote Ptuj o vpisu v register društev, če je v letu 2022 prišlo do statusnih sprememb (velja za društva), - potrdilo pristojne panožne zveze o napredovanju v višjo ligo znotraj tekmovalnega sistema. II. SPLOŠNI POGOJI Na javni razpis se lahko prijavijo članske in mladinske ekipe društev, ki imajo sedež v Mestni občini Ptuj in so v tekmovalni sezoni 2022/23 napredovale v višje lige znotraj tekmovalnega sistema, ki jih vodijo nacionalne panožne športne zveze. X. IZID RAZPISA Vsa prijavljena društva bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščena, ko bo komisija za odpiranje prijav in pripravo predloga nagrajevanja napredovanja športnih ekip zaključila svoje delo, vendar najkasneje do ­­­­27. 11. 2023. Športna društva, ki bodo izpolnjevala s pravilnikom in javnim razpisom določene pogoje, bodo o tem obveščeni s sklepom o dodelitvi sredstev. III. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet Javnega razpisa je nagrajevanje napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj v letu 2023. IV. OKVIRNA VREDNOST SREDSTEV Okvirna višina sredstev namenjenih za sofinanciranje nagrajevanja napredovanja športnih ekip v letu 2023 znaša 1.222,00 EUR, iz naslednje proračunske postave: - postavka 737 Napredovanje športnih ekip: 1.222,00 EUR. XI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na spletnem naslovu: www.ptuj.si pod rubriko razpisi in www.sport-ptuj.si. Dodatna pojasnila glede razpisa nagrajevanje napredovanja športnih V. MERILA ZA SOFINANCIRANJE NAGRAJEVANJA NAPREDOVANJA ŠPORTNIH EKIP 9 ŠTEVILKA 8 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ekip v Mestni občini Ptuj lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, Kabinet župana, pri Borisu Emeršiču, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Čučkova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov, Boštjan Zemljarič, tel. 02/ 787 76 30, info@sport-ptuj.si. Številka: 410-345/2023-3 Datum: 12. 9. 2022 c. Prijava na razpis mora vsebovati: – vlogo »Vloga za dodelitev štipendije za izobraževanje Mestne občine Ptuj za študijsko leto 2023/2024«, ki je objavljena na spletni strani Mestne občine Ptuj (www.ptuj.si/objave/58), – življenjepis, – dokazilo o vpisu v tekoče študijsko leto, – dokazilo o učnem uspehu zadnjega letnika izobraževanja, – izjavo o državljanstvu (obrazec je del razpisne dokumentacije), – izjavo o stalnem prebivališču (obrazec je del razpisne dokumentacije), – izjavo, da za namen tega javnega razpisa kandidat dovoljuje Mestni občini Ptuj pridobitev podatkov iz tretje, pete in šeste alineje iz uradne evidence (obrazec je del razpisne dokumentacije). V primeru, da kandidat ne soglaša, mora sam predložiti ustrezna dokazila. Nuška Gajšek županja 80. Mestna občina Ptuj na podlagi 8. člena Pravilnika o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/16 in 11/19) objavlja 2. DRUGE OBLIKE DENARNIH POMOČI a. Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – bodo v študijskem letu 2023/24 zagovarjali diplomsko, magistrsko ali doktorsko delo, – so državljani Republike Slovenije, – imajo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj, – opravljajo diplomsko, magistrsko ali doktorsko nalogo povezano s pospeševanjem razvoja Mestne občine Ptuj. JAV N I R A Z P I S za dodeljevanje štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj za študijsko leto 2023/2024 PREDMET RAZPISA je financiranje štipendij študentov prve bolonjske stopnje od drugega letnika naprej in študentov druge bolonjske stopnje od prvega letnika naprej ter sofinanciranje diplomskih, magistrskih in doktorskih del študentov ter sofinanciranje diplomskih, magistrskih in doktorskih del študentov. b. Merila za izbor prejemnikov drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje: 1. ŠTIPENDIJE a. Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – se redno šolajo in ob vpisu v drugi letnik prve bolonjske stopnje niso starejši od 22 let oz. ustrezno starejši za naslednje letnike, – niso v delovnem razmerju, ne opravljajo gospodarske, poklicne ali kmetijske dejavnosti oz. poslovodne funkcije kot edini ali glavni poklic po predpisih o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju in niso prejemniki pokojnine, razen prejemniki družinske pokojnine, – s o državljani Republike Slovenije, – i majo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj, – imajo povprečno oceno študijskega uspeha letnika najmanj 8,00. TEME NALOG: 80 Od 8.31 do 8.90 90 Od 8.91 do 10.00 100 pospeševanje gospodarskega razvoja v Mestni občini Ptuj 5 človeški viri in socialno okolje v Mestni občini Ptuj 4 ekologija in varstvo okolja v Mestni občini Ptuj 3 naravna in kulturna dediščina v Mestni občini Ptuj. 2 Okvirna vrednost vseh razpoložljivih sredstev, namenjenih za druge oblike denarnih pomoči, znaša 400,00 EUR. EUR na mesec Od 8.00 do 8.30 Št. točk Pri določitvi višine denarne pomoči se upošteva zlasti tema naloge (poudarek na razvojnih prioritetah Mestne občine Ptuj) in stroški izdelave naloge. Glede na doseženo skupno število točk in vrednost razpoložljivih sredstev, komisija določi vrednost točke in pripravi predlog višine sofinanciranja, pri čemer se upoštevajo v vlogi navedeni stroški vlagatelja. V predlogu komisije je upoštevano dejstvo, da predlagani znesek ne more presegati zaprošenega zneska. b. Merila za izbor štipendistov na podlagi 20. člena Pravilnika o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj: – višino štipendije določi strokovna komisija na podlagi študijskega uspeha zadnjega letnika izobraževanja, in sicer: Študijski uspeh (povprečna ocena) LETO XXIX / 28. 9. 2023 c. Prijava na razpis mora vsebovati: – vlogo »Vloga za dodelitev drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj za študijsko leto 2023/2024«, ki je objavljena na spletni strani Mestne občine Ptuj (www.ptuj. si/objave/58), – potrdilo o vpisu v dodiplomski oz. podiplomski študij, – izjavo o državljanstvu (obrazec je del razpisne dokumentacije), – izjavo o stalnem prebivališču (obrazec je del razpisne dokumentacije), – program dodiplomskega oz. podiplomskega študija, – opis teme naloge, – potrdilo šole oz. sklep šole o sprejemu teme naloge in imenovanju mentorja, Med prejemnike štipendij se bo uvrstilo 20 kandidatov z najvišjo povprečno oceno. V primeru, da imata zadnja dva kandidata (ali več kandidatov) posameznega področja na seznamu prejemnikov štipendij enako povprečno oceno, ima prednost kandidat z nižjim osebnim dohodkom na družinskega člana. 10 LETO XXIX / 28. 9. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 81. – s troške izdelave naloge, – izjavo, da za namen tega javnega razpisa kandidat dovoljuje Mestni občini Ptuj pridobitev podatkov iz tretje in četrte alineje iz uradne evidence (obrazec je del razpisne dokumentacije). V primeru, da prosilec ne soglaša, mora sam predložiti ustrezna dokazila. Na podlagi 13. člena Pravilnika o podeljevanju priznanj in nagrad osnovnošolcem, športnikom osnovnih šol, učencem glasbenih šol, dijakom in študentom Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/13, 6/16, 10/17, 8/18 in 11/19; v nadaljevanju: pravilnik) Mestna občina Ptuj objavlja 3. ROK ZA ODDAJO PRIJAV IN NAČIN PRIJAVE Razpis je odprt od 28. 9. 2023. Rok za oddajo prijav je 10. 11. 2023. Prijave z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v sprejemno pisarno Mestne občine Ptuj v času uradnih ur ali oddajte po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, z oznako: JAV N I R A Z P I S najboljši študent 1. stopnje študija, najboljši študent 2. stopnje študija in najboljši študent 3. stopnje študija za študijsko leto 2022/2023 1. Predmet razpisa je nagraditi najboljšega študenta 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljšega študenta 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljšega študenta 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij) za študijsko leto 2022/23 Študentu 1. stopnje študija (dodiplomski študij), študentu 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in študentu 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij), ki bo izbran na Javnem razpisu najboljši študent 1. stopnje študija, najboljši študent 2. stopnje študija in najboljši študent 3. stopnje študija (v nadaljevanju: javni razpis), se vsakemu podeli denarna nagrada v vrednosti 600,00 EUR. »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – VLOGA ZA ŠTIPENDIJO« ali »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – VLOGA ZA DRUGE OBLIKE DENARNIH POMOČI ZA IZOBRAŽEVANJE«. Na ovojnici mora biti tudi navedba vlagatelja (ime, priimek, naslov). Nepravilno označene ovojnice z vlogo ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. 4. DATUM ODPIRANJA Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo uradna oseba za vodenje postopka dodelitve štipendij in drugih oblik denarne pomoči opravila v roku osmih dni od roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 2. Pogoji za sodelovanje: Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – imajo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj, – vse letnike študija so opravili v predpisanem roku, – dosežena povprečna ocena celotnega študija vsaj 9,1, – zaključen študij ali opravljen zagovor diplomske/podiplomske naloge do 30. 9. 2023, – vpetost v ostale aktivnosti družbenega življenja. 5. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev in meril bo strokovna komisija pripravila predlog prejemnikov štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje. Odločbe o dodelitvi štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje bo izdal direktor občinske uprave Mestne občine Ptuj. O odločitvi razpisa bodo prijavitelji pisno obveščeni v 30 dneh po odpiranju vlog. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da neupravičeno ni bil izbran, lahko v 15 dneh od prejema odločbe vloži pritožbo. Prijavitelj mora v svoji pritožbi opredeliti razloge zaradi katerih vlaga pritožbo. O pritožbi odloči županja Mestne občine Ptuj. Odločitev je dokončna. 3. Kriteriji za ocenjevanje: 1. stopnja (dodiplomski študij): – objave: prispevek na konferenci (0,3 točke); – diplomska naloga: naloga obravnava problematiko lokalnega okolja in/ali izkazuje uporabnost rezultatov v lokalnem okolju (1,0 točka); – nadomestni kriterij, v kolikor kandidat nima obvezne diplomske naloge: vključevanje v raziskovalno delo znotraj matične ali druge izobraževalne institucije (1,0 točka); – izjemni uspehi in dosežki na drugih področjih družbenega življenja (1,0 točka). Z izbranimi kandidati se po pravnomočnosti odločbe sklene Pogodba o štipendiranju oz. Pogodba o drugi obliki denarne pomoči (v nadaljevanju: pogodba). S pogodbo bodo, v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj, natančneje določene pravice in obveznosti prejemnikov štipendij in drugih oblik denarne pomoči. 2. stopnja (dodiplomski študij – enovit magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij): – objave: prispevek na konferenci (0,3 točke), strokovni članek (0,5 točke), članek s faktorjem vpliva (1,0 točka), patentna prijava/ patent (1,0 točka); – magistrska naloga: naloga obravnava problematiko lokalnega okolja in izkazuje uporabnost rezultatov v lokalnem okolju (1,0 točka); – nadomestni kriterij, v kolikor kandidat nima obvezne magistrske naloge: vključevanje v raziskovalno delo znotraj matične ali druge izobraževalne institucije (1,0 točka); – izjemni uspehi in dosežki na drugih področjih družbenega življenja (1,0 točka). Dodatna pojasnila glede javnega razpisa lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, pri Mojci Prigl, svetovalki v Kabinetu župana, tel. 02/748 29 83, mojca.prigl@ptuj.si. Številka:410-150/2023-4 Datum: 21. 9. 2023 ŠTEVILKA 8 Nuška Gajšek županja 11 ŠTEVILKA 8 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIX / 28. 9. 2023 3. stopnja (podiplomski študij – doktorski študij): Merljivi kriteriji (50 %): – SICRIS »Upoštevane točke« (za zadnje petletno obdobje) (50 točk) Nominalno 50 točk x SICRIS/SICRISmax (podiplomski študij – doktorski študij) opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Subjektivni kriteriji (50 %): – inovativnost in kakovost znanstvenega prispevka (15 točk); – interdisciplinarnost (10 točk); – doktorska naloga obravnava problematiko lokalnega okolja in izkazuje uporabnost rezultatov v lokalnem okolju (15 točk); – izjemni uspehi in dosežki na drugih področjih družbenega življenja (10 točk). 7. Izid razpisa: Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev in meril bo strokovna komisija pripravila predlog prejemnikov nagrad najboljši študent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši študent 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij). Odločbo o dodelitvi nagrade najboljši študent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši študent 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij) izda direktor občinske uprave. O odločitvi razpisa bodo prijavitelji pisno obveščeni v 30 dneh po odpiranju vlog. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da neupravičeno ni bil izbran, lahko v 15 dneh od prejema odločbe vloži pritožbo. Prijavitelj mora v svoji pritožbi opredeliti razloge zaradi katerih vlaga pritožbo. O pritožbi odloči županja Mestne občine Ptuj. Odločitev je dokončna. 4. Razpisna dokumentacija in prijava: Razpisna dokumentacija obsega: –b  esedilo javnega razpisa, –p  rijavni obrazec na javni razpis in – v zorec pogodbe. Prijava na razpis mora vsebovati: – v logo na predpisanem obrazcu, – ž ivljenjepis, –d  okazilo o diplomiranju, – i zjavo o državljanstvu, – i zjavo o stalnem prebivališču, – izjavo, da za namen tega javnega razpisa prijavitelj dovoljuje Mestni občini Ptuj pridobitev podatkov iz četrte in pete alineje iz uradne evidence. V primeru, da prijavitelj ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila. Z izbranimi prejemniki se po pravnomočnosti odločbe sklene pogodba. S pogodbo bodo v skladu s pravilnikom natančneje določene pravice in obveznosti prejemnikov nagrad najboljši študent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši študent 3. stopnje študija (podiplomski študij – doktorski študij). Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletni strani Mestne občine Ptuj www.ptuj.si in v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj v času uradnih ur. 8. Dodatna pojasnila: Dodatna pojasnila glede razpisa lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, pri Mojci Prigl, svetovalki v Kabinetu župana, tel. 02 748 29 83, mojca.prigl@ptuj.si. 5. Rok za oddajo prijav in način prijave: Razpis je odprt od 28. 9. 2023. Rok za oddajo prijav je 6. 11. 2023. Prijave z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v sprejemno pisarno Mestne občine Ptuj v času uradnih ur ali oddajte po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z ustrezno oznako: Številka: 110-151/2023-4 Datum: 22. 9. 2023 »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – 1. STOPNJA ŠTUDIJA« ali »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – 2. STOPNJA ŠTUDIJA« ali »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – 3. STOPNJA ŠTUDIJA«. Nuška Gajšek županja Na ovojnici mora biti izpisan tudi naslov vlagatelja. Nepravilno označene ovojnice z vlogo ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. 6. Datum odpiranja: Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo uradna oseba za vodenje postopka javnega razpisa najboljši študent 1. stopnje študija (dodiplomski študij), najboljši študent 2. stopnje študija (dodiplomski študij – enoviti magistrski študij in podiplomski študij – magistrski študij) in najboljši študent 3. stopnje študija Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: Miha DAMIŠ (SD), Maša GORIČAN (SDS), Milan KLEMENC (Lista Andreja Čuša – MI & ČUŠ), Polonca ŠKERGET (Gibanje Svoboda), Matevž TOPLAK (Lista Ptuj je naš), Janez ROŽMARIN (NSi), Jernej MIKLOŠIČ (Resni.ca), Suzana Lara KRAUSE (SLS) in Vinko REŠ (Levica). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 12