Bogo Sajovic HUMORESKA Kako sem ugotovil, kaj je to usmerjeno risanje Ne znam risatf. Sem brezveznfk. Enkrat sem risal kravo, pa so se moji prijatelji tako smejali, da smo zbudili očeta, ki je privihral v pidžami, kajti bila je trda noč. No, nazdanje se je tudi on smejal. Kaj več posluha za risanje nima niti moja žena, čeprav se je njej nevarno smejati. No, in otroci iz takšnega zakona pač ne morejo biti kakšne risarske perle. In zgodilo se je, da je moj starejši sin gluh za risanje, rekel bom, kot oče. In ko je določeno gluhoto za risanje pokazal tudi mlajši sin, v družinl ni bilo nobene tragedije. Takšni smo pačl Fante je nosll domov oceno »manj uspešno«, kl mu Jo je prisodila predmetna učlteljica in vsi smo bili zadovoljni. No, vmes pa je šla predmetna učiteljica na porodniško. NJeno mesto v šoli je začasno zasedel nekl mlajši fant in glej čudo, moj mlajŠi je namesto »manj uspešno« nenadoma začel domov noslti ocene »zelo uspešno«. Sprva me |e stvar začudila, toda fant je začel doma pobesnelo risati... Ne bom rekel, da )e risal dobro, ker )az tega ne moram ocenjevatl, ampak lahko povem, da je dobil veselje. Čez neka| mesecev pa se Je s porodniške vrnila sinova osnovna predmetna vzgojitel|lca za risanje in spet vzela vajeti v svoje roke. Mislll sem, da bo poslej mojemu sinu risanje šlo. Pa se kaj takega ni zgodilo. Spet nosi domov ocene »manj uspe&no«, hkratl pa ga volja za rlsanjem vse bolj mlneva. Ne, ne grem v šolo, kajti nenadoma sem spoznal, kaj je to usmerjeno izobraževanje in prav nič me ne drzi, da bl zvedel še kakšne podrobnosti o tem sljajnem šolskem sistemu. Le omenjenl predmetni učlteljici žellm čim več otrok.