URN_NBN_SI_doc-Q3SBE18V

141 Vrednotenje kakovosti notranjega okolja visokošolske knjižnice – primer knjižnice Fakultete za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani Evaluation of indoor environment’s quality in a higher education library – a case study of the library at the Faculty of civil and geodetic engineering, University of Ljubljana Teja Koler Povh, Mateja Dovjak Oddano: 27. 2. 2019 – Sprejeto: 5. 7. 2019 1.01 Izvirni znanstveni članek 1.01 Original scientific article UDK 022:005.336.3:[027.7:624(497.4)] Izvleček Namen: Namen članka je izvedba študije obstoječih določil za knjižnice z vidika knji­ žničarske in delovnopravne zakonodaje za zagotavljanje udobja in varnosti v knjižni­ cah, s poudarkom na visokošolskih knjižnicah. Na osnovi rezultatov študije je bilo izvedeno vrednotenje prostora vzorčne visokošolske knjižnice Fakultete za gradbeni­ štvo in geodezijo UL. Metodologija/pristop: Izveden je pregled knjižničnih in delovnopravnih določil za vi­ sokošolske knjižnice in izdelana shema aktivnih con vzorčne visokošolske knjižnice Fakultete za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani (UL FGG). Določila in teh­ nične norme so aplicirane v vzorčno knjižnico UL FGG. V njej je bila izvedena raziskava kakovosti notranjega okolja, ki je vključevala meritve petih parametrov in evalvacijo. Rezultati: Ob upoštevanju priporočil IFLA načel in tehničnih določil za varno in udob­ no notranje okolje knjižnice smo izdelali funkcionalno shemo za knjižnico UL FGG. Na podlagi rezultatov opravljenih meritev izbranih parametrov notranjega okolja smo izdelali presojo kakovosti notranjega okolja vzorčne knjižnice UL FGG po določilih knjižničarske in varstvene zakonodaje. Omejitve raziskave: Raziskava kakovosti notranjega okolja v vzorčni visokošolski knjiž­ nici je bila opravljena v času spomladanskega izpitnega obdobja, ko utrip knjižnice ni

RkJQdWJsaXNoZXIy