Varna pot v šolo! Veliko otrok je brezskrfono igranje s 1. septem-brom zamenjalo s šolskimi obveznostmi. Otroko-vo življenje se je s tem dnevom v marsičem spre-menilo. Postal je tudi bolj pogost udeleženec v prometu. Za marsikoga so nastale nove obvezno-sti. Doma in v šqU je potrebno otroka pripraviti, da se bo znal varovati na cesti in da ne bo oviral ostalih udeležencev v prometu. Starši morajo lzbrati otrokii pravo pot v šolo. Ker bo otrok uporabljal to pot dvakrat dnevno več let, morajo izbrati starši najbolj varno pot. pa čeprav malo daljšo. Tudi šola mora poskrbeti za varno pot učencev v šolo in domov. Prometni vzgoji morajo posvetiti največ časa v prvih dneh šolskega leta. Vse osnov-ne šole morajo imeti lzdelane načrte varne poti otrok v šolo in iz šole. Miličniki so ugotovili, da so viške šole izdelale načrte. vendar niso vsi kvalitet-no pripravljeni ali pa ni poskrbljeno za njihovo izvedbo. Teh načrtov nimajo WZ. čeprav so jih morda še bolj potrebni. Zato večkrat prosijo za pomoč miličnike, da se izognejo odgovornosti ob morebitni prometni nezgodi. Prometne karte šolskega okoliša večina šol ni-k ma izdelanih. V tej karti naj bi bile vrisane vse prometne komunikacije, domovi otrok iri začrta-ne njihove varne poti. Pionirska prometna služba mora biti v teh dneh najboij aktivna in mora delovati v skladu z izdela-nim načrtom. Na prvih sestankih s starši je potrebno posvetiti nekaj časa prometni vzgoji. Tudi na rumene ruti-ce in kresničke ter druga odsevna telesa ne sme-mo pozabiti. Že nekaj let so miličniki v območju nekaterih šol edini varuhi otrok. Redke so KS. ki so v prvih dneh šolskega leta aktivirale narodno zaščito za varnost malčkov. Komunalno podjetje je v letošnjem letu pravo-časno poskrbelo za dobro vidne talno in vertikal-no prometno signalizacijo. zato ostajajo le dolž-nosti staršev, WZ, šole in motonziranih promet-nih udeležencev, da poskrbijo za varnost otrok. Da bo šola lepša! V času počitnic so delavd gradbenega podjetja Bežigrad popravljali tiste dele vibovške šole, ki so bili nujno potrebni popravila. Aleš Fevžer