občin Ormož in Ptuj Leto: XII. Ptuj, dne 13. maja 1976 'Številka: 6 VSEBINA STANOVANJSKA SKUPNOST PTUJ 40. Pravilnik o pogojih za dodeljevanje stanovanj, zgrajenih ali kupljenih s sredstvi sklada za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu 41. Metodologija za določitev prednostne liste pri dodeljevanju posojil OBČINA ORMOŽ 42. Odlok o obveznem čiščenju in vzdrževanju manjših potokov in jaikov na območju občine Ormož 43. Odlok o spremembi odloka o določitvi prispevka, ki se plačuje v primeru spremembe namembnosti kmetijskega in gozdnega zemljišča 44. Odlok o zvišanju stanarin občina ptuj 45. Stališča, priporočila in sklepi Skupščine občine Ptuj glede nadalnjega uveljavljanja delegatskega sistema 46. Ugotovitve, stališča in priporočila Skupščine občine Ptuj o problematiki gospodaijenja organizacij združenega dela po zaključnih računih za leto 1975 47. Odlok o najvišjih stanarinah v občini Ptuj 48. Odlok o priznanjih občine Ptuj 49. Odlok o potrditvi investicijskega programa in o finančnem programu za financiranje novogradnje stanovanjsko-poslov-nega objekta v Podlehniku 50. Odločba o ustanovitvi glasbene šole „Karol Pahor“ Ptuj 51. Sklep o pooblastilu za organizacijo tečajev za pridobitev osnovnega znanja o higieni živil in osebni higieni za osebe zaposlene v proizvodnji in prometu z živili 52. Sklep o soglasju k ceni oskrbnega dne v Zavodu za varstvo in delovno usposabljanje mladine ,,Dr. Matjana Borštnerja“ v Dornavi pri Ptuju za leto 1976 53. Sklep o soglasju k ceni oskrbnega dne v Domu upokojencev Ptuj-Muretinci za leto 1976 54. Odredba o spremembi in dopolnitvi odredbe o določitvi najvišjih marž za živila v prometu na drobno v občini Ptuj. Na podlagi 9. flena zakona o družbeni pomoti v stanovanjskem gospodarstvu (Uradni list SRS št. 5/72), 25. člena statuta samoupravne enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 15/75) in '5. člena statuta Samoupravne stanovanjske skupnosti (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. '4/75) je zbor delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu na svoji seji, dne 21/10-1974 sprejel, skupščina stanovanjske skupnosti pa dala soglasje na naslednji P R A V I I. N I K " pogojih za dodeljevanje stanovanj, zgrajenih ali kupljenih s sredstvi sklada za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu. I. SPLOŠNE DOLOČBE I. člen S tem pravilnikom se določajo pogoji in merila /a pridobitev stanovanjske pravice v najemnem tanovanju zgrajenem ali kupljenem s sredstvi «lada za družbeno pomoč v stanovanjskem gosp0darstvu (v nadaljnem besedilu: solidarnostni stanovanjski sklad). 2. člen Stanovanjsko pravico v najemnem stanovanju Pridobi upravičenec na podlagi dodelitve odločbe, ki jo izda Samoupravna stanovanjska skupnost občine Ptuj na podlagi sprejete prednostne liste. Prednostno listo sprejme zbor delegatov enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu Pa osnovi točkovanja stanovanjskih razmer ter rugih podatkov prosilca za najemno stanovanje na predlog upravnega odbora enote. II. UPRAVIČENCI ZA DODELITEV STANOVANJ 3. člen Upravičenci do stanovanjske pravice v, najemnih stanovanjih, zgrajenih ali kupljenih iz sredstev sklada so: — družine in občani z nizkimi osebnimi dohodki, — stari ljudje, upokojenci, invalidi in borci NOV, — mlade družine, — delavci zaposleni pri zasebnih delodajalcih. 4. člen Za družine in občane z nizkimi osebnimi dohodki se štejejo družine in občani, katerih skupni dohodek na člana gospodinjstva v preteklem letu ni presegel 40 % povprečnega neto osebnega dohodka v SRS. Upravičenci iz prejšnjega odstavka tega člena lahko zaprosijo za stanovanje, če izpolnjujejo naslednje pogoje: — da prosilec za stanovanje nima stanovanja ali da ni imetnik stanovanjske pravice, ali nima us- trezno rešenega stanovanjskega problema, — da ima prosilec in člani njegove družine stalno bivališče na območju občine Ptuj. 5. člen Za mlado družino se v smislu določil tega pravilnika šteje družina, ki izpolnjuje sledeče pogoje: — da nobeden od članov družine ni starejši od 30 let, — da od sklenitve zakonske zveze do vložitve prošnje ni preteklo več kot 7 let, — da skupna delovna doba katerega koli zakonca ne presega 10 let. 6. člen Upravičenci iz 5. člena pravilnika lahko zaprosijo za stanovanje, če izpolnjujejo naslednje pogoje: — da družina doslej še pi imela ustrezno rešenega stanovanjskega vprašanja. — da namensko varčuje pri poslovni banki za nakup stanovanja ali graditev stanovanjske hiše, — da delovna organizacija, pri kateri je prosilec zaposlen jamči, da bo skupaj s prosilcem rešila njegov stanovanjski problem v roku 7 let, — da ima mlada družina stalno bivališče na območju Ptuja. Stari ljudje — upokojenci, invalidi in borci NOV lahko zaprosijo za stanovanjc, če izpolnjujejo naslednje pogoje: — da prosilec še ni imel ustrezno rešenega stanovanjskega vprašanja, — da imajo stalno prebivališče na območju občine Ptuj. 8. člen Delavci, ki delajo pri zasebnih delodajalcih lahko zaprosijo za stanovanje, če izpolnjujejo pogoje iz 4,5 in 6 člena tega pravilnika. 9. člen Za družinske člane upravičenca z nizkimi osebnimi dohodki, invalida, borca NOV delavca pri zasebnih delodajalcih se v smislu določil tega pravilnika štejejo: zakonci, otroci ter osebe, ki jih je upravičenec dolžan vdz.rževati po zakonu, če živijo z njim v skupnem gospodinjstvu. Za družinskega člana upokojenca se v smislu določil tega pravilnika šteje samo zakonec upravičenca. Za družinskega člana upravičenca — mlada družina se v smislu tega pravilnika štejejo zakonec, prosilec in otroci. IV. LICU Upravičenci do stanovanja iz 4., 5., 7., in 8. člena tega pravilnika dokažejo svojo upravičenost do stanovanja z naslednjimi dokumenti: 1. S potrdilom delovne organizacije oz. skupnosti za pokojninsko in invalidsko zavarovanje o višini letnega osebnega dohodka oz. pokojnine ter drugih prejemkov (štipendija, otroški dodatek, invalidnine, preživnine, podpore), 2. S potrdilom o premoženjskem stanju, 3. S potrdilom o Številu Članov gospodinjstva in od kdaj biva na obmofju občine Ptuj, 4. S podatki o dosedanjih stanovanjskih razmerah. 11. člen Upravičenci — mlade družine morajo k proSnji in dokumentom iz prejšnjega člena priložiti Se: 1. dokazilo o namenskem varčevanju za stanovanje pri poslovni banki (sklenjena pogodba), 2. jamstvo delovne organizacije, da bo skupno z upravičencem resila njegov stanovanjski problem v roku 7 let, 3. izpisek iz poročne matične knjige. 12. člen 7.a jamstvo delovne organizacije iz 2. toč. prejšnjega člena se smatra podpisana pogodba, s katero se delovna organizacija obvezuje v 7 letih resiti, skupno z mlado družino njen stanovanjski problem oz. poravnati skladu v roku 30 dni po preteku roka določenega za izpraznitev stanovanja, v celoti stroSke za nakup novega stanovanja enake izmere. 13. člen Upravičenci, stari ljudje, upokojenci, invalidi in borci NOV morajo poleg dokazil navedenih v 10. členu tega pravilnika priložiti Se potrdilo o statusu upokojenca, invalida in borca NOV. 14. člen Delavci, ki so zaposleni pri zasebnih delodajalcih pa morajo svoji vlogi in dokumentom navedenim v 10. oz. 11. členu tega pravilnika priložiti Se: potrdilo o vplačilu prispevka od OD v solidarnostni stanovanjski sklad. 15. člen Upravni odbor enote lahko poleg dokumentov navedenih v 10 — 15 členu tega pravilnika zahteva Se dodatna dokazila. 16. člen Pri ugotavljanju upravičenosti do stanovanjske pravice se uporabljajo merila, ki služijo za ugotovitev obsega potreb po stanovanjih za posamezno kategorijo upravičencev. SeStevek vrednosti meril služi za razporeditev upravičencev v okviru posamezne kategorije upravičencev na prednostno listo. na družine v primerjavi s povprečnim osebnim dohodkom v SRS v minulem letu: do 20 % povprečnega OD 20 točk nad 20 do 30 % povprečnega OD 15 točk nad 30 do 40 % povprečnega OD 10 točk nad 40 do 50 % povprečnega OD 5 točk b) Za vsakega člana gospodinjstva pripada upravičencu 4 točke. 3. Za skupno delovno dobo pripada prosilcu: nad 5 do 10 let 5 točk nad 10 do 15 let 15 točk nad 15 let 25 točk 4. Za posebne okoliščine prosilca Štejejo: a) Udeležba v NOV pred 9. 9. 1943 Udeležba v NOV od 10. 9. 1943 do 31. 12. 1944 in otroci s statusom borca b) samohranilci družine c) podnajemniki d) bivanje v skupnem gospodinjstvu e) invalidnost nad 50 % invalidnost do 50 % in težka bolezen d) deficitarnost poklica in družbeno politična aktivnost prosilca Skupni seStevek točk po jnerilih tega člena se zniža, če ima prosilec ali njegovi družinski člani premičnino ali nepremičnino (avtomobil, zemljišče, vikend itd), katerih posamična vrednost znaSa: nad 40.000 do 70.000 din zniž. za 10 točk nad 70.000 do 100.000 din zniž. za 20 točk nad 100.000 din zniž. za 30 točk Stanovanjske razmere po 1. točki meril tega člena preveri in oceni posebna komisija, ki jo imenuje Upravni odbor enote. O deficitarnosti poklica in družbeno politični aktivnosti upravičenca izda stali.Sče koordinacijski odbor za kadrovska vpraSanja pri OK SZDL. 50 točk 30 točk 30 točk 25 točk 15 točk 20 točk 10 točk 15 točk 19. člen Občani in družine z nižjimi osebnimi dohodki, invalidi in borci NOV lahko glede na Število članov gospodinjstva pridobijo stanovanje naslednje velikosti: — za eno osebo do 28 kv. m — za dve osebi do 42 kv. m — za tri osebe do 57 kv. m — za Stiri osebe do66kv.m — za vsako nadaljno osebo Se do 10 kv. m 17. člen Upravni odbor enote upoSteva pri proučitvi posameznega upravičenca in vključitvi proSnje na prednostno listo naslednja merila: 1. Stanovanjske razmere 2, Socialni položaj in velikost družine Skupna delovna doba 4. Osebne okoliščine prosilca Vsako merilo je ovrednoteno s točkami glede na pomembnost posameznega merila. 18. člen 1. Za stanovanjske razmere pripada a) za zelo neustrezne stanovanjske razmere (zasilno bivanje v kletnih, podstreSnih in drugih neprimernih prostorih, vlažni, mračni in higiensko — sanitarno popolnoma neustrezni prostori) a) za neustrezne stanovanjske razmere (bivanje v mračnih vlažnih in sanitarno pomanjkljivo opremljenih stanovanjskih prostorih) 60 točk c) za znosne stanovanjske razmere (stara, a ne preveč vlažna in mračna stanovanja, vendar brez primernih sanitarij — kopalnice ter ogrevalnih naprav) 40 točk d) za povrSino na člana družine: do 5 kv. m 30 točk nad 5 do 8 kv. m 20 točk nad 8 do 12 kv. m 10 točk 2. Za socialni položaj in velikost družine pripada prosilcu: a) za mesečni dohodek (skupni) načla- 20. člen Glede na Število družinskih članov pripada mladi družini stanovanje po naslednjem normativu: — za dve osebi garsonjera do 28 kv. m — za tri osebe enosobno stano, do 42 kv. m — za Stiri in več dvosobno stano, do 57 kv. m 21. člen Glede na Število članov gospodinjstva lahko stari ljudje in upokojenci pridobijo stanovanje naslednjih velikosti: — ena oseba garsonjera do 28 kv. m — dve osebi enos. stan. do 42 kv. m. 22. člen Če sklad ne more zagotoviti stanovanj po normativu iz 19., 20 in 21. člena tega pravilnika, lahko od teh normativov odstopi lOtfo. Zbor delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstu objavi vzroke za odstop od normative. VI. NAČIN UVELJAVLJANJA PRAVIC DO STANOVANJA 1. R a z p i s 23. člen ' Zbor delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu (v nadaljnem besedilu: ,,Zbor delegatov”) na seji odloči sklepom v razpisu za pridobitev stanovanj in o Številu razpisanih stanovanj ter razpis objavi v ptujskem tedniku, da vsi delavci in občani, ki nimajo reSenega stanovanjskega vpraSanja in prosilcu: 80 točk izpolnjujejo pogoje za pridobitev stanovanjske pravice vložijo svoje proSnje in zahtevane dokumente. 24. člen Razpis traja najmanj 30 dni od objave. Zbor delegatov poSlje prepis objave vsem, ki vplačujejo v solidarnostni sklad. Iz objave mora biti razvidno, kdo se Šteje za upravičenca za pridobitev stanovanjske pravice, rok do katerega se zbirajo proSnje, obvezna potrdila kot priloga k vlogi. Število razpisanih stanovanj in način vložitve vloge. 25. člen Vloge Prosilec, ki želi dobiti stanovanje, vloži proSnjo na posebnem obrazcu opremljenem z 1 dokazili na Samoupravno stanovanjsko skupnost | — enota za družbeno pomoč. 26. člen Po preteku razpisanega roka Upravni odbor i enote pregleda vloge in jih razporedi po kategorijah upravičencev. Upravni odbor preverja dospele proSnje in navedbe o dokumentaciji ter sodeluje z ; OZD, TOZD, Krajevnimi skupnostmi. Občin- i skim sindikalnim svetom in občinsko ZB NOV. 27. člen Prednostna lista Po proučitvi vseh vlog in dokumentacije sestavi Upravni odbor predlog prednostne liste ; prosilcev za pridobitev stanovanjske pravice in jo l poSlje v obravnavo in potrditev zboru delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč. Zbor delegatov lahko spremeni predlog prednostne liste, tako da posamezne prosilce izključi ali vključi druge, če obstajajo za to utemeljeni in dokumentirani razlogi. Zbor delegatov lahko vrne Upravnemu odboru prednostno listo v ponovno razpravo. Potrjen predlog prednostne liste prosilcev j poSlje Zbor delegatov vsem, ki vplačujejo v sklad in jo objavi v javnih sredstvih obveščanja. V roku 15 dni od dneva objave predloga prednostne liste upravičencev, imajo vsi občani in vplačniki pravi- [ co dajati predloge in pripombe na prednostno li- | sto. 28. člen Po preteku 15 dnevnega roka od Objave predloga prednostne liste prosilcev, Upravni odbor prouči pripombe in predloge in kolikor ugotovi, da je takSna pripomba oz. predlog utemeljen, spremeni oz. dopolni prednostno listo. Spremenjeno ali nespremenjeno prednostno listo dostavi Upravni odbor v dokončen sprejem zboru delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč. 29. člen Veljavnost prednostne liste preneha z i naselitvijo razpisanih stanovanj. Postopek za zbiranje proSenj prosilcev — upravičencev se | ponovno objavi naslednjih razpoložljivih stanovanjih. 30. člen V vsako novo prednostno listo sklad vnese na ustrezno mesto tudi tiste upravičence, ki so bili na prejSnji prednostni listi, pa njihovo stanovanjsko vprašanje ni bilo ustrezno reSeno. Če se je vrednost meril za take upravičence med dvema razpisoma spremenila, opravi Upravni odbor na lastno iniciativo ali na predlog upravičenca spremembo v že vloženi prijavi ali pa zahteva novo prijavo. VIL DODELITEV IN IZROČITEV STANOVANJ 31. člen Po dokončnem sprejemu prednostne liste upravičencev Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ptuj — enote za družbeno pomoč z odločbami dodeli stanovanje. Upravičencem morajo biti vročene dodelitvene odločbe vsaj 15 dni pred rokom določenim za vselitev. Proti odločbi iz prvega odstavka tega je dopustna pritožba na zbor delegatov Samoupravne stanovanjske skupnosti, samoupravne enote za družbeno pomoč v roku 8 dni od prejema. 32. člen Na osnovi odločbe se sklene stanovanjska pogodba za nedoločen oziroma določen čas. Izročitev stanovanja upravičencu se opravi zapisniško. Zapisnik se sestavi tudi ob izpraznitvi stanovanja. 33. člen Dodelitvena odločba za stanovanja vsebuje določila s katerimi se ugotovi namembnost stanovanja in pravno varnost v smislu sprememb Pogojev pridobitelja po tem pravilniku. Ustrezna določila pa so vsebovana tudi v stanovanjski Pogodbi. Vlil. PRAVICE IN DOLŽNOSTI STANOVALCEV 34. člen Pravice in dolžnosti stanovalcev, ki stanujejo v stanovanjih sklada (v nadaljnem besedilu: stanovalec sklada), so enake pravicam in dolžnostim stanovalcev določenih v zakonu o stanovanjskih razmerjih in drugih veljavnih predpisih ter po tem pravilniku. 35. člen Stanovalec sklada ima pravico uporabljati stanovanje dokler izpolnjujejo pogoje iz 3. člena tega pravilnika. V primeru, ko se občanu, ki mu je bilo dodeljeno stanovanje sklada spremenijo pogoji iz 19. člena tega pravilnika, sklad lahko zahteva, da občan izprazni in izroči stanovanje, ki ga zaseda najpozneje v roku 30 dni ko mu sklad dodeli drugo stanovanje, ki ustreza določilom 19. člena tega Pravilnika. 36. člen Starim ljudem, upokojencem, invalidom in borcem NOV se dodeljuje stanovanje sklada za nedoločen čas. Mladim družinam se dodeli stanovanje za dobo 7 let, zato se s pridobite!jem stanovanjske pravice sklene stanovanjska pogodba za določen čas. 37. člen Če mlada družina — imetnik stanovanjske pravice preneha izpolnjevati obveznosti o namenskem varčevanju, ali če delovna organizacija umakne jamstvo za skupno reSevanje stanovanjskega problema, mora mlada družina izprazniti stanovanje v roku 60 dni po pismeni vročitvi odpovedi stanovanja. 38. člen Na stanovanjih zgrajenih ali kupljenih s sredstvi sklada ima sklad absolutno razpolagalno pravico in se smejo dodeliti samo občanom iz 3. člena tega pravilnika. Samoupravna stanovanjska skupnost — enota za družbeno pomoč v skladu s 40. členom zakona o stanovanjskih razmerjih (Uradni list SRS št. 18/74) dodeljuje tudi tista stanovanja, ki so jih izpraznili imetniki stanovanjske pravice, ki so pridobili stanovanje sklada. Pravica sklada iz 2. odstavka tega člena je samo enkratna in sicer ob prvi vselitvi imetnika stanovanjske pravice v novo stanovanje. 39. člen Upravičenci, ki jim je dodeljeno ali že bivajo v solidarnostnem stanovanju smejo zamenjati to stanovanje pod naslednjimi pogoji: a) da predložijo Upravnemu odboru enote Pismeno vlogo za zamenjavo z ustreznimi izjavami obeh strank, ki zamenjujeta stanovanje. b) da se nosilcu stanovanjske pravice v solidarnostnem stanovanju po zamenjavi ne poslabšajo bistvene stanovanjske razmere. Zamenjano stanovanje mora ustrezati higiensko sanitarnim pogojem (sanitarije, kopalnica), ter po površini in številu bivalnih prostorov ne sme biti manjše, kot je solidarnostno stanovanje, ki ga prosilec zamenjuje. c) z zamenjavo stanovanja se morajo nosilcu stanovanjske pravice na solidarnostnem stanovanju zmanjšati, skupni stroški stanarine in ogrevanja najmanj za 30%, če gre za zamenjavo stanovanj približno enake velikosti. d) po zamenjavi stanovanj ostane solidarnostno stanovanje Se naprej last enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu, ki pa pridobi tudi enkratno razpolagalno pravico na zamenjanem stanovanju. V primeru izpolnjevanja vseh pogojev iz tega člena izda Upravni odbor enote sklep o zamenjavi stanovanj. IX. KONČNE DOLOČBE 40. člen Ta pravilnik sprejme zbor delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu in da nanj soglasje skupščina. Pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. 41. člen Z dnem ko začne veljati ta pravilnik preneha veljati pravilnik o pogojih za dodeljevanje stanovanj, zgrajenih ali kupljenih s sredstvi sklada za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 15/74). Predsednik zbora delegatov samoupravne enote za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu Jože Križančič 1. r. 41. Za določitev prednostne liste jsri dodeljevanju posojil po pravilniku o kreditiranju stanovanjske graditve iz združenih sredstev pri Samoupravni stanovanjski skupnosti občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 1/75), je zbor samoupravne enote za graditev stanovanj na seji dne 21/4-1976 v soglasju s skupščino stanovanjske skupnosti sprejel naslednjo METODOLOGIJO L Za določitev prednosti pri dodeljevanju posojil za stanovanjsko gradnjo delavcem delovnih organizacij, ki združujejo del obveznega prispevka (25 %) pri Samoupravni stanovanjski skupnosti občine Ptuj veljajo skladno s 24. in 32. členom Pravilnika o kreditiranju stanovanjske gradnje naslednji kriteriji: a) stanovanjske razmere prosilca b) izselitev iz družbenega stanovanja c) povprečni mesečni dohodki na člana družine d) število družinskih članov e) nakup stanovanja v etažni lastnini f) namensko stanovanjsko varčevanje pri banki. K TOČKI a) Za stanovanjske razmere gre prosilcu posojila naslednje število točk: - za zelo slabe razmere 40 točk - za slabe razmere 30 točk - za znosne razmere 20 točk - za ustrezne razmere 10 točk 1. Da so stanovanjske razmere prosilca zelo slabe se šteje takrat, če je stanovanjska površina člana družine do 8 kv. m in stanovanje starejše od 50 let. 2. Stanovanjske razmere so slabe, če je površina na člana družine nad 8 do 13 kv. m, stanovanje pa staro od 25 - 50 let, ali če je izpolnjen eden od kriterijev točke 1. 3. Znosne- stanovanjske razmere se štejejo takrat, če ni izpolnjen nobeden od kriterijev iz prejšnjih točk. K TOČKI b) Za izselitev iz družbenega stanovanja gre prosilcu 20 točk. K TOČKI c) Za povprečni mesečni dohodek na člane družine v primerjavi s povprečnim OD v SRS v minulem letu gre prosilcu naslednje število točk: - za dohodek do 30 % povprečnega OD v SRS 15 točk - za dohodek nad 30 do 60 % povprečnega OD v SRS 10 točk - za dohodek nad 60 % povprečnega OD v SRS 5 točk K TOČKI d) Za vsakega člana družine v smislu 25. člena pravilnika gre prosilcu po 3 točke. K TOČKI e) Za nakup stanovanja v etažni lastnini gre prosilcu 40 točk. K TOČKI f) Za namensko stanovanjsko varčevanje pri banki, sklenjeno pred izidom natečaja pripada prosilcu naslednje število točk: - če priv. nad 30.000 do 50.000 din 20 točk če priv. nad 50.000 do 80.000 din 25 točk - če priv. nad 80.000 din 130 točk Skupni seštevek točk sc poveča prosilcu, ki stanuje kot podndemnik še za 20 %, Če pa ni nosilec stanovanjske pravice pa za 10 %, za udeležence ZB NOV pred 9/9-1943 se povečajo skupne točke za 40 %, za udeležence od 10/9-1943 do 31/12-1944 pa se skupne točke povečajo za 30 %. K prošnji mora član ZB NOV predložiti potrdilo o statutu borca. IH. Po skupnem številu pripadajočih točk posameznih prosilcev se sestavi prednostna lista prosilca za dodelitev posojila. IV. Ta metodologija se uporablja dokler velja pravilnik o kreditiranju stanovanjske gradnje (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 1/75). 42. Na podlagi 1. in 2. odstavka 3. člena, 1. odstavka 44. člena in 46. člena Zakona o vodah (Uradni list SRS, št. 16/74) ter 14. točke 167. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik št. 4/74) je skupščina občine Ormož na seji zbora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 29. aprila 1976 sprejela odlok o obveznem čiščenju in vzdrževanju manjših potokov in jarkov na območju občine Ormož 1. člen Za manjše potoke in jarke se na območju občine Ormož, štejejo vsi vodni tokovi razen Drave, Pesnice in reguliranih odsekov površinskih odvodnikov, ki so v posrednem upravljanju Vodnogospodarskega podjetja Maribor z n. sol. o. ter drugih upravljalcev. 2. člen Upravljale!, lastniki oziroma koristniki obrežnih zemljišč ob manjših potokih in jarkih (melioracijski jarki) so dolžni redno čistiti brežine in struge od neprimerne zarasti in od naplavin v obsegu, da ne bodo motene odtočne razmere in drugi ravnovesni pogoji vodnega režima. Ce poteka potok ali jarek med zemljišči različnih upravljalcev, lastnikov oziroma koristnikov, je vsak od navedenih dolžan čistiti in vzdrževati svoj del brežine, strugo pa so dolžni čistiti skupaj. 3. člen Kot neprimerna zarast na brežinah potokov in jarkov se smatra drevje, grmovje, opuSčeni, previsoko odrezani panji in enoletna nepokoSena trava. Primerno zarast za varstvo brežin je razumeti redno gojeno vrbovo Šibje pri vegetativnih zavarovanjih in nizke trave, ki se najmanj enkrat v letu pokosi oziroma postriže. 4. člen Čiščenje vegetativne zarasti v potokih in jarkih je treba opraviti v dobi vegetativnega mirovanja oziroma vegetacije zaradi zatiranja, koSnjo trave pa v času zrelosti obvezno enkrat v letu, po potrebi pa tudi večkrat, z. ozirom na 2. člen. Naplavine v strugi — dnu je treba čistiti, če so take narave, da je moten naravni odtok in so napadene brežine. 5. člen Red gojenja in čiščenja zarasti: — drevje in grmičevje, ki ovira normalni pretok voda se mora posekati in odstraniti iz pretočnega profila in brežin. Posek se izvrSi čim-nižje pri zemlji, z gladkimi rezi na panjih. — za sanacijo poškodovanih brežin je uporabljati vrbove poplete in podtaknjence, ki jih je treba redno vzdrževati in gojiti. Rezanje izvrSiti čim nižje pri zemlji v dobi vegetacijskega mirovanja, — trava na brežinah se mora najmanj enkrat v letu pokositi, — posekano Siblje, vejevje in pokoSeno travo je prepovedano spravljati po vodi. Za posek drevja zaradi čiščenja in gojenja zarasti na brežinah manjših potokov in jarkov ni potrebno posebno sečno dovoljenje. 6. člen Na brežinah in neposredno ob njih na potokih in jarkih, industrijskih kanalih in na nasipih akumulacij, regulacij, je prepovedano: — pasti živino, — voziti z'vprežnimi ali motornimi vozili, če na njih ni utrjeno vozišče, — zasajati drevje, postavljati posestne ograje — plotove in druge objekte, — odlagati ali zlagati material, — odpirati gramoznice ali kopati jame za pridobivanje zemlje, — odstranjevati odnosno pridobivati ruSo, — opravljati dela, ki bi ovirala odtok, vode oziroma bi poškodovala brežine, strugo ali povzročila plazove, odnosno ruSenje brežin. 7. člen Prod, pesek in mivka se smejo jemati iz struge salito v primerih, če predstavljajo oviro za naravni normalni odtok vode. Vendar se odvzem mora opraviti v smislu nemotenja vodnega rebrna. 8. člen Za izvajanje tega odloka so dolžni skrbeti oddelek za gospodarstvo in finance SO Ormož, krajevne skupnosti in vsi upravljala, lastniki oziroma koristniki obrežnih zemljiSč. Če zavezanci iz 2. čl. tega odloka ne izvrSijo danih nalog, uvede vodnogospodarski inSpektor občine proti zavezancem upravni postopek, v katerem naloži zavezancu rok do katerega mora izvrSiti dane obveznosti. Če ugotovi, da zavezanec tega dela ni izvrSil do danega roka, lahko delo odda v izvršitev pristojni delovni organizaciji, ali posamezniku na račun zavezanca. 9. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka vrSi občinski vodnogospodarski inSpektor, kateremu pomaga rečni nadzornik Vodnogospodarskega podjetja Maribor n. sol. o., ki je tudi po svoji službeni dolžnosti zadolžen, da skrbi za vodni red, da ne bodo motene odtočne razmere ter drugi ravnovesni pogoji -vodnega režima na danem potoku ali jarku. 10. člen Za krSitev določb 2., 4., 5., 6., 7. člena tega odloka se kaznuje za prekrSek z denarno kaznijo: — pravna oseba od 100.— din do 15.000.— din — odgovorna oseba pravne osebe od 50.— din do 1.500.— din — posameznik (fizična oseba) od 25.—din do 3.000,—din 11. člen Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož in Ptuj. Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o obveznem vzdrževanju vodnih tokov, varstvenih in podobnih objektov na območju občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, St. 15/67). Številka: 320—2/76 Ormož, dne 29. aprila 1976 Predsednik zbora združenega dela Martin KRAMAR 1. r. Predsednik zbora krajevnih skupnosti Matija RATEK l.r. 43. Po 2. točki 167. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 4-38/74), 2. odstavku 55. člena zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 26-236/73) v zvezi s 14. točko družbenega dogovora na območju občine Ormož št. 02-2/1973, z dne 27/11-1973 je skupščina občine Ormož na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 29. aprila 1976 sprejela odlok o spremembi odloka o določitvi prispevke, ki se plačuje v primeru spremembe namembnosti kmetijskega in gozdnega zemljišča 1. člen V 1. članu odloka o določitvi prispevka, ki se plačuje v primeru spremembe namembnosti kmetijskega in gozdnega zemljišča (Ur, vestnik občin Ormož in Ptuj št. 17-142/73) se doda novi 2. odstavek, ki se glasi: ,,Osnova za odmero prispevka iz prvega odstavka tega člena je površina, kultura, kakovost ter lega kmetijskega ali gozdnega zemljišča, katerega namembnost je spremenjena s pravnomočno lokacijsko odločbo. Z lokacijsko odločbo se določi površina zemljišča za tlorisno zazidavo in za funkcionalni del zemljišča okrog zgrajenega objekta.1* 2. člen Drugi člen se spremeni tako, da glasi: ..Prispevek se odmeri po kvadratnem metru spremenjenega zemljišča, ki po kulturah in boniteti znaša: din 1. Za njive, vrtove, travnike, trajne nasade ter pašnike I. in II. bonitetnega tazr. jq dj, 2. Za njive, vrtove, travnike, trajne nasade ter pašnike III. in IV. bonitetnega razreda 6 din 3. Za njive, vrtove, travnike, trajne nasade ter za druge kulture V. bonitetnega razreda 4 din; 4. Za vsa kmetijska zemljišča VI. do VIII. / bonitetnega razreda ter za gozdove 2 din. Ce se na kmetijskih in gozdnih zemljiščih iz 3. in 4. točke prvega odstavka tega člena gradijo stanovanja v blokih, gospodarski objekti namenjeni za kmetijsko dejavnost, šole, bolnišnice, zdravstveni objekti, vrtci, kulturni ali gasilski domovi ter objekti za potrebe telesne kulture, znaša prispevek / 1 din. “ 3. člen Za 3. členom se dodajo novi 3. a, b in c členi, ki glasijo: 3. a člen ..Površino funkcionalnega zemljišča določi na lokacijski obravnavi upravni organ občinske skupščine Ormož, ki je pristojen za gradbene zadeve v sporazumu z občinskim upravnim organom pristojnim za kmetijstvo.“ 3. b člen ,,Na območjih, ki so zajeta z urbanističnimi programi in je za ta območja izdelan zazidalni načrt, se šteje za funkcionalno zemljišče celotna gradbena parcela** 3. c člen „Na območjih, ki so zajeta z urbanističnimi redi občinske skupščine in za nadomestne gradnje znaša funkcionalno zemljišče najman 5 arov. V primeru, da zaradi lege zemljišča in drugih naravnih pogojev ni mogoče določiti najmanjše površine funkcionalnega zemljišča iz prvega odstavka tega člena, je potrebno to na lokacijski obravnavi zapisniško ugotoviti.** 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v ..Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj." Številka: 320-8/1976 Datum: 10/3-1976 Predsednik zbora združenega dela Martin Kramar Ir. Predsednik zbora krajevnih skupnosti Matija Ratek 1. r. 44. Na podlagi 5. in 10. člena zakona o stanarinah (Uradni list SRS, št. 50-379/72 in 12. točke 167. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 4-38/74) je skupščina občine Ormož na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne 29. aprila 1976 sprejela odlok o zvišanju stanarin 1. člen Stanarine na območju občine Ormož se z veljavnostjo od 1. maja 1976 zvišajo za 20 %. 2. člen Osnova za določitev stanarine je vrednost stanovanja, ugotovljena z odlokom Skupščine občine Ormož, izdanem na podlagi 1. člena zakona o ugotovitvi vrednosti stanovanjskih hiš in stanovanj (Uradni list SRS, št. 50-378/72), s tem, da ostane valorizacijska vrednost točke nespremenjena in tako izračunana stanarina povišana za 25 % v letu 1975 (po dogovoru o politiki stana-rin v letu 1975). 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. maja 1976 dalje. 4. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o usklajevanju stanarin na območju občine Ormož z dogovorom o politiki stanarin v letu 1975. (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 10-99/75). Številka: 36-6/76 Ormož, dne 29. aprila 1976 Predsednik zbora združenega dela SO Ormož Martin Kramar 1. r. Predsedmk zbora krajevnih skupnosti SO Ormož Matija Ratek 1. r. 45. Skupščina občine Pluj je, izhajajoč iz ustavnih temeljev in stališč VII. kongresa ZKS in X- kongresa ZKJ, v prizadevanju za nadaljnje uveljavljanje delegatskega sistema, pregledala uresničevanje delegatskih odnosov v temeljnih samoupravnih organizacijah in skupnostih in občinski skupščini ter dosedanje svoje delo. Po obravnavi poročila o uresničevanju delegatskega sistema je Skupščina občine Ptuj na podlagi 250. člena statuta občine Ptuj in 194. člena začasnega Poslovnika skupščine občine Ptuj na zasedanju zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti 'n družbenopolitičnega zbora dne 5. maja 1976 sprejela naslednja STAI.IŠf A PRIPOROČITA IN SK1.KPK 9. Razvijati za oblikovanje in reševanje zadev različnih področij iz neposredne baze. Delegatska vprašanja naj postanejo predlogi in napotki za sprejemanje raznih normativnih aktov. Naslovniki, ki so jim posredovana delegatska vprašanja, naj zagotovijo sprotne in vsebinsko kvalitetne odgovore. Odgovori se naj posredujejo delegacijam vseh zborov ter tistemu delegatu, ki je vprašanje na seji zbora postavil. 10. Izboljšati stike in oblike dela v skupini delegatov za republiško skupščino, kakor tudi delegati za zvezno skupščino. 11. Zbori skupščine občine Ptuj naj na eni od prihodnjih sej obravnavajo poročilo o delu delegatov zveznega zbora in o povezovanju delegatov z bazo. Številka: 020—4/76 Ptuj, dne 5. maja 1976 1. Delegati zborov v celoti osvajajo poročilo in uvodno razpravo o uveljavljanju delegatskega sistema v temeljnih samoupravnih organizacijah 'n skupnostih ter krajevnih skupnostih občine Ptuj, ki je bilo obravnavano na 18. zasedanju zborov dne 17. marca 1976. 2. Za nadalnje utrjevanje delegatskega sistema naj vse delovne skupnosti in krajevne skupnosti čimprej opredelijo pravice in dolžnosti svojih delegacij in delegatov v najvišjih samoupravnih aktih (statutih, sporazumih) ter tako te akte uskladijo z ustavnimi določili. Zlasti je potrebno: — opredeliti način oblikovanja stališč, kdaj jahko delegacija samostojno razpravlja o zadevi in aktu, kdaj v sodelovanju s samoupravnimi organi, kdaj in v katerih zadevah pa obvezno skupno z zbori delavcev in zbori občanov ter kdaj in kako se vsklajujejo med delegacijami pred zasedanji zborov; — zagotoviti večjo povezavo delegatov s sredino, ki ga je delegirala. Delegati družbenopolitičnega zbora se naj še bolj povežejo s svojo sredino in se pred zasedanjem zbora sestanejo ter dobijo mnenja in stališča o obravnavanih vprašanjih v družbenopolitičnih organizacijah; — zagotoviti pomoč strokovnih služb pri vsem delu delegacije; — zagotoviti opravljanje tehničnih opravil za nemoteno delovanje delegacij v delovnih in krajevnih skupnostih ter v družbenopolitičnih organizacijah za delegate družbenopolitičnega zbora; — zagotoviti prostore za sestajanje in arhiviranje gradiva pri vseh delegacijah, ki doslej tega ^ nimajo; — zagotoviti materialni položaj delegatom, ki npravljajo.svojo funkcijo v enakem obsegu kot jo dosegajo pri opravljanju rednega dela; — ugotoviti obremenjenost delegatov z drugimi družbenimi funkcijami ter jih v primeru preobremenjenosti razbremeniti drugih dolžnosti. 3. Zaradi večje obveščenosti vseh delegatov delavcev in občanov je potrebno podaljšati rok med objavo gradiva in sklicom seje od sedanjih '0 dni (začasni poslovnik), vsaj na 14 dni. Čimveč Kradiva objavljati v internih glasilih, časopisu Tednik in radiu in podobno. 4. V občinskem centru zagotoviti čimprejšnjo ustanovitev informacijsko dokumentacijskega «ntra, v bazi pa stremeti za ustanavljanjem mforrnacijskih skupin. 3- S prakso dvostopenjskega postopka je posebno nadaljevati, če le mogoče, uvajati variante «šitve z obrazložitvami posledic posamezne odlo-*>tve. Enofazni postopek naj ostane izjema. 6. Delegacije in konference delegacij naj «enijo svojo delo in delo posameznih delegatov ,er podvzamejo potrebne ukrepe za boljše delovanje. 7. Za nemoteno delo in razmejitve pristojnih ?borov občinske skupščine je potrebno čimprej, Vdelati poslovnik občinske skupščine in Posameznih zborov. Temu ustrezno je potrebno dopolniti tudi določbe statuta občinske skupščine. 8. Dnevni redi zborov ter sklici sej naj bodo Usklajeni s programi dela zborov. Podpredsednik skupščine občine Ptuj Oton Polič I. r. 46. Zbor združenega dela, Zbor krajevnih skupnosti m Družbenopolitični zbor Skupščine občine Ptuj, so na sejah dne 5. maja 1976 na osnovi analize zaključnih računov organizacij združenega dela za leto 1975 aazpravljali problematiki gospodarjenja v organizacijah združenega dela. Potem, ko so izrekli podporo oceni stališčem in sklepom koordinacijskega odbora za usmerjanje razvojne politike in stabilizacije pri občinski konferenci SZDL in Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj, so: / bori občinske skupščine na osnovi 250. člena statuta občine Ptuj in 194. člena začasnega poslovnika skupščine občine Ptuj sprejeli naslednje UGOTOVITVE, STALIŠČA IN PRIPOROČILA 1. Podatki iz zaključnih računov o lanskem poslovanju gospodarstva občine Ptuj kažejo, da so bili rezultati poslovanja precej drugačni, kot jih je določila Resolucija o družbcno-ckonomski politiki in razvoju občine za leto 1975. Zlasti ni bila dosežena predvidena rast družbenega proizvoda, pa tudi delitvena razmcija niso bila v skladu s sprejeto politiko, zaradi česar se reprodukcijska sposobnost gospodarstva ni okrepila, kot je bilo to z resolucijo predvideno. Rezultati gospodarskih gibanj v občini v bistvu ne odstopajo od tendenc usmeritve celotnega slovenskega gospodarstva, vendar se ugotavlja, da uspehi stabilizacijskih prizadevanj v občini še niso na zadovoljivi ravni. 2. Da bi preprečili neskladja gospodarskih gibanj v letu 1976 poudarjajo zlasti naslednja stališča in priporočila: - Vse organizacije združenega dela se morajo v skladu z dogovorjenimi usmeritvami v resoluciji takoj in odgovorno vključiti v prizadevanja za izboljšanje poslovnih rezultatov in delitvenih razmerij v letu 1976. To še posebej velja za tiste temeljne organizacije združenega dela, ki so v letu 1975 zaključile z izgubo ali pa poslujejo na meji rentabilnosti. Predvsem je otrebno zagotoviti pogoje za povečanje produktivnosti dela in skrbeti za racionalnost pri seh poslovnih odločitvah. - Delovne organizacije s področja tekstilne in lesne industrije, ki so v letu 1975 zaključile poslovanje z izgubo, morajo čimprej rešiti težak gospodarski položaj ter skrbno izdelati sanacijske programe za saniranje nastalih in preprečitev nadaljnjih poslovnih izgub. - Glede na to, da je dinamično gospodarsko rast in večjo rentabilnost, ekonomičnost in produktivnost možno doseči le z boljšo organiziranostjo gospodarstva, menijo, da je nujno pospešiti vsa dogovorjena in predvidena povezovanja. - Glede na nizko stopnjo predelave in neugodno gospodarsko strukturo, kar zavira hitrejšo gospodarsko rast, bo potrebno v tem srednjeročnem obdobju programsko zasnovati in zagotoviti višjo stopnjo predelave in s tem prestruktunranje ptujskega gospodarstva. Ta usmeritev mora biti prisotna pri oblikovanju razvojne politike in programov, ki so prav sedaj izdelavi. - Velik problem ptujskega gospodarstva so tudi zaloge, saj vežejo veliko obratnih sredstev, povečujejo troške poslovanja n znižujejo sredstva za reprodukcijo, zaradi tega je nekaj temeljmh organizacij združenega dela investicijsko nesposobnih in ne krijejo poprečnih zalog s trajnimi viri obratnih sredstev. To bo vsekakor močno zavrlo izvajanje investicijskih programov teh delovnih organizacij, kot tudi realizacijo širših skupnih programov v občini, kijih skupno financira gospodarstvo. Zato bo programe naložb nujno vskladiti z realnimi možnimi finančnimi vin. - Predpisano plačevanje in zavarovanje plačil vnaša nove elemente med dolžnike in upnike. V zadnjem času so sicer potekale intenzivne priprave za prehod na nov sistem plačevanja, vendar še nekateri uporabniki niso storili dovolj, da bi lahko brez večjih težav vzpostavili normalno finančno poslovanje. Zaradi tega si bodo morale organizacije združenega dela preko poslovne banke medsebojno pomagati, znotraj temeljnih organizacij združenega dela pa takoj odpraviti dosedanje slabosti in vzpostaviti finančni red pri dolžmško-upmških odnosih. - Strokovne službe nekaterih organizacij združenega dela niso dovolj seznanile svojih organov upravljanja, zlasti pa vseh zaposlenih, z ukrepi pri zavarovanju plačil. Zaradi zmanjšanja težav, ki se lahko pojavijo v prehodnem •razdobju, je potrebno, da samoupravni organi temeljnih organizacij združenega dela in zbori delavcev temeljito proučijo vsebino novih ukrepov ter sprejmejo potrebne pravilnike in odgovornosti za nakupe, prodaje in zavarovanje plačil. 3. Za doseganje boljših posloviti učinkov v tekočem letu 1976 je potrebno bolje izkoristiti obstoječe proizvodne zmogljivosti in povečati produktivnost dela na vseh področjih. 4. Prizadevanje za stabilizacijo gospodarstva so osrednja naloga poslovanja pri vseh uporabnikih družbenih sredstev. Z doslednim varčevanjem na vseh področjih je potrebno zmanjševati poslovne stroške in druge oblike porabe. Številka: 400-15/75 Ptuj, dne 5/5-1976 Skupščina občine Ptuj Podpredsednik Oton P ol i č . r. 47. Po 2. odstavku 5. člena zakona o stanarinah (Uradni list SRS, št. 50—379/72), 2. točki 16. člena dogovora o izvajanju politike cen izdelkov in storitev s pristojnosti republike in občin v letu 1976 ter 4. in 9. točki 244. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5—45/74) je Skupščina občine Ptuj na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 5. maja 1976 sprejela ODLOK o najvišjih stanarinah v občini Ptuj 1. člen Določi se najvišja stanarina, ki za posamezno stanovanje ne more biti večja od 3,5°7o vrednosti stanovanja, ugotovljene z odlokom o ugotovitvi vrednosti stanovanjskih hiš in stanovanj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 6—45/73). Valorizacijska vrednost ene točke ostane nespremenjena, to je 9,50 dinarjev. Tako izračunana stanarina se poveča za 25*%. 2. člen Stanarina, ugotovljena po 1. členu tega odloka, se s 1. junijem 1976 poveča za 20%. 3. člen Stroške obratovanja stanovanjske hiše izločijo organizacije za gospodarjenje s stanovanji iz stroškov upravljanja in jih skladno z zakonom o stanarinah (Uradni list SRS, št. 50—379/72) •prenesejo v breme imetnikov stanovanjske pravice v višini dejanskih stroSkov za posamezno stanovanjsko hiSo. StroiSki obratovanja stanovanjske hiSe v smislu prejšnjega odstavka so: 1. poraba vode, elektrike in centralne kurjave za skupne prostore in naprave; 2. stroSki za čiščenje skupnih prostorov in funkcionalnega dela zemljišča, ves potreben material in orodje ter osebni dohodki zaposlenih (hišnikov, snažilk, upraviteljev); 3. stroSki čiščenja snega in ledu, skladno z občinskim odlokom o zimski službi, s pripadajočim orodjem in potrebnim materialom; 4. stroSki za zamenjavo žarnic in varovalk v skupnih prostorih; 5. stroSki za drogove za zastave in zastave, stroSki oglasnih desk, okvirjev za hiSni red, postnih nabiralnikov, seznama stanovalcev ter nabava in vzdrževanje opreme skupnih prostorov hiSnih svetov: 6. stroSki vzdrževanja zvoncev, domofonov in električnih ključavnic; 7. stroSki vzdrževanja in pregledov skupnih anten in TV naprav: 8. stroSki čiščenja in odmaSitve hiSne kanalizacije in kanalskih priključkov na zgradbo. StroSki komunalnih uslug individualne komunalne potroSnje (kurjave, vode, kanalščina, elektrika, PTT, plin, odvoz smeti in fekalij ter dimnikarske storitve) bremene imetnika stanovanjske pravice neposredno in so jih ti dolžni plačati dobaviteljem, oziroma storilcem uslug na krajevno običajen način. 4. člen Imetniki stanovanjske pravice plačujejo obratovalne stroSke in stroSke komunalnih storitev organizaciji za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v družbeni lastnini, dokler se zbor stanovalcev in navedena organizacija ne sporazumeta drugače. Obratovalne stroSke in stroSke komunalnih storitev plačujejo imetniki stanovanjske pravice v višini dejanskih stroškov. Organizacija za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v družbeni lastnini določi akontacijo za plačilo teh stroškov po predhodno izdelanem letnem programu. Osnovo za akontacijo in obračun obratovalnih stroškov in stroškov komunalnih storitev določi organizacija za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v družbeni lastnini sporazumno s posameznimi hiSnimi sveti. 5. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o najvišjih stanarinah v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, St. 11-81/73 in 17-151/73). očitno širšega pomena ali posebnega pomena ali posebnega pomena za občino, podeljuje občinska skupščina priznanja občine Ptuj. 2. člen Priznanja občine Ptuj so: 1. imenovanje častnega občana občine, 2. zlata plaketa občine, 3. plaketa občine, 4. družbeno priznanje v obliki listine. Priznanja iz točke 1 do 3 prvega odstavka tega člena se podelijo skupno z ustrezno listino. 3. člen Plaketa je okrogle oblike s premerom 8 cm. Predstavlja silhueto mesta Ptuja z gradom, s stražnim stolpom ob Dravi, s fasado dominikanskega samostana, Orfejevega spomenika ter z mostom čez Dravo. Plaketo obroblja ob gornjem delu vinjeta vinske trte, v spodnjem delu pa je napis „Poetovio 69-1969 Ptuj. Plaketa je iz bronaste litine in posrebrena, zlata je pozlačena. 4. člen Priznanja so' praviloma enkratna in jih občinska skupščina podeli vsako leto na svečani seji skupščine ob praznovanju občinskega praznika. Izjemoma se priznanja lahko izročijo tudi na drugih proslavah in jubilejih. V enem letu se lahko podeli največ sedem priznanj in to največ eno za vsako od teh področij dejavnosti: - gospodarstva, - zdravstva in socialnega varstva, - ljudske obrambe, družbene samozaščite in varnosti, - dejavnosti v družbenopolitičnih organizacijah, v družbenopolitičnih skupnostih ter v krajevnih skupnostih. - kulture in prosvete, - vzgoje in izobraževanje, - te lesne k uit ure in tehnične vzgoje, 5. člen Priznanja se podelijo posameznikom, delovnim skupinam posameznikov, samoupravnim organizacijam in skupnostim ter družbenim organizacijam in društvom. Priznanja se lahko podelijo tudi tujim državljanom in organizacijam, ki izpolnjujejo pogoje iz 1. člena tega odloka. 6. člen Za častnega občana občine so lahko imenovani državljani SFRJ, ki imajo veliko zasluge za razvoj in napredek gospodarstva, za razvoj socialističnih samoupravnih odnosov, za napredek družbenih dejavnosti ter za ohranitev miru na svetu. Ne glede na določbe 4. člena tega odloka se lahko priznanje častnega občana podeli tudi ob drugih priložnostih. Strokovne komisije se imenujejo za vsako podelitev priznanj posebej in so lahko ponovno imenovane. Komisija za odlikovanja predloži tako pripravljen predlog o izbiri kandidata občinski skupščini in slavnostni seji v sprejem. 10. člen Sredstva za priznanja se zagotovijo vsako leto v proračunu občine. 11. člen Administrativno-tehnične zadeve v zvezi s podeljevanjem nagrad opravlja upravni organ občinske skupščine, ki je pristojen za občo upravo. 12. člen Ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o plaketi občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 12-112/69). 13. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Podpredsednik Skupščine občine Ptuj Oton Polič 1. r. 49. Na podlagi 4. točke 243. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 5-45/74) je Skupščina občine Ptuj na sejah zbora združenega (Jela, zbora krajevnih skupnosti dne 5. maja 1976 sprejela ODLOK o potrditvi investicijskega programa in o finačnem programu za financiranje novogradnje stanovanjsko-poslovnega objekta v Podlehniku 1. člen Potrdi se investicijski program in investicijsko tehnična dokumentacija za graditev stanovanjsko poslovnega objekta za potrebe Oddelka milice v Podlehniku s predračunsko vrednostjo 3,054.235,65 din, ki obsega; 1. pridobitev zemljišč, soglasij, komunalna ureditev in ure- ditev okolja 2. gradbena dela 3. obrtniška dela 4. vodovod 5. ogrevanje 6. kotlarna 7. električne inštal. 300.000,00 1,732.742,00 574.345.00 96.805,00 104.651,50 107.908.00 137.784,15 3,054.235,65 6. flen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 38—8/73 Ptuj, 5. maja 1976. Podpredsednik Skupščine občine Ptuj Oton Polič 1. r. 48. Na podlagi 8., 9. in 10. člena ter 26. točke 243. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 5-45 /74) je Skupščina občine Ptuj na sejah zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 31. marca 1976 in družbenopolitičnega zbora dne 5. maja 76 sprejela ODLOK o priznanjih občine Ptuj 1. člen Za posebne in izredne uspehe na posameznih gospodarskih in družbenih -področjih ter na področju vsesplošne ljudske obrambe, ki so 7. člen Razpis za podelitev priznanj se objavi vsako leto najkasneje 3 mesece pred občinskim praznikom in traja najdalj do 1. julija. Pravilnik o kriterijih in postopku za podelitev priznanj občine Ptuj podrobneje določa postopek za izbiro kandidatov in podelitev priznanj. Pravilnik sprejme komisija za odlikovanja občinske skupščine. 8. člen Pismeni predlog za podelitev priznanj lahko pošljejo komisiji za odlikovanja v razpisnem roku občinski izvršni svet, organizacije združenega dela, družbenopohtične organizacije, samoupravne interesne skupnosti ter druge organizacije in društva. 9. člen Dokončen predlog o izbiri kandidatov za priznanje sprejme komisija za odlikovanja občinske skupščine na predlog strokovnih komisij. Komisija za odlikovanja skupaj s komisijo za volitve, imenovanja in kadrovska vprašanja občinske skupščine imenuje 7 strokovnih komisij za posamezna področja iz 4. člena tega odloka. Strokovne komisije so 5-članske, predsedniki komisij pa so člani komisije za odlikovanja. 2. člen Investicijski objekt iz prejšnjega člena je treba graditi na podlagi glavnega projekta št. 3-34/74, ki ga je meseca decembra 1974 izdelal Projektivni biro Ptuj in na podlagi druge investicijske tehnične dokumentacije, ki predvideva: a) prostore za potrebe oddelka milice v skupni neto površini 74.38 kv. m b) stanovanjske prostore v skupni neto površini 223.14 k». 3. člen Investicijske doložnosti in pravice pri gradnji objekta Oddelka indice v Podlehniku prevzame občina Ptuj. Občina Ptuj bo oddala graditev tega objekta najboljšemu ponudniku z zbiranjem ponudb. Posebna komisija, ki jo imenuje Izvršni svet skupščine občine Ptuj ugotovi najugodnejšega ponudnika. 4. člen Gradnja investicijskega objekta se bo pričela v drugi polovici maja 1976 in bo končana marca 1977. 5. len Sredstva za gradnjo investicijskega objekta bodo zagotovljena iz naslednjih virov: din 1. Republiški sekretariat za notranje zadeve SRS 1,200.000,00 2. Kredit, ki ga najame občina Ptuj 1,854.235,65 6. člen Zavod mora predlagati samoupravm izobraževalni skupnosti v mnenje program za delo in azvoj zavoda ter jo obveščati o svojem delu in o iresničevanju nalog zaradi katerih je ustanovljen. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, določila sklepa pa se uporabljajo od 1/1 — 1976 dalje. 6. člen Za izvajanje tega finančnega programa skrbi oddelek za gospodarstvo in urbanizem skupščine občine Ptuj, ki predloži po dograditvi objekta in realizaciji programa poročilo občinski skupščini. Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. StevUka: 402-10/76 Ptuj, 5. maja 1976 Podpredsednik skupščine občine Ptuj Oton Polič 1.r. 50. 7. člen Ko začne veljati ta odločba, preneha veljati idločba štev. 03/2-0159/34-1959 z dne 23. iktoobra 1959, ki jo je izdal Občinski ljudski idbor Ptuj. 8. člen Ta odločba začne veljati, ko se objavi v Jradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 61-1/71 Ptuj, 5. maja 1976 Podpredsednik skupščine občine Ptuj Oton Polič l.r. Po 23. členu zakona o glasbenih šolah (Uradni list SRS štev. 17-95/71 ter 243. členu statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož 'n Ptuj štev. 5-45/74) je Skupščina občine Ptuj ta seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbeno političnega zbora z dne 5. ttaja 1976 sprejela ODLOČBO O USTANOVITVI GLASBENE ŠOLE »KAROL PAHOR"PTUJ 1. člen Glasbena šola ..KAROL PAHOR" Ptuj (v tadaljnjem besedilu: Zavod), ki jo je ustanovil Občinski ljudski odbor Ptuj z odločbo štev. j3/2-1959/34-1959 z dne 23. oktobra 1959 in Poimenovala občinska skupščina Ptuj z odločbo f dne 6. maja 1975 štev. 61-3/75-1 po 'lovenskem skladatelju Karolu Pahorju v Slasbeno šolo „KAROL PAHOR" Ptuj, nadaljuje '- delom kot zavod za izobraževanje mladine in Odraslih po zakonu o glasbenih šolah. Sedež zavoda je v Ptuju, Hrvatski trg št. 1. 51. Po 244. členu statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 45/74) in 1. členu pravilnika o organizaciji tečajev in opravljanju izpitov za pridobitev osnovnega znanja o higieni živil in o osebni higieni za osebe zaposlene v proizvodnji in prometu z živili (Uradni list SRS, št. 3—99/76) je Skupščina občine Ptuj na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 5. maja 1976 sprejela SKLEP o pooblastilu za organizacijo tečajev za pridobitev osnovnega znanja o higieni živil in osebni higieni za osebe zaposlene v proizvodnji in prometu z živili 1. člen Delavsko univerzo Ptuj se pooblašča, da organizira tečaje za pridobitev osnovnega znanja o higieni živil in osebni higieni za osebe zaposlene v proizvodnji in prometu z živili. 2; člen Zavod trajno opravlja vzgojno izobraževanji n druge naloge na področju glasbenegi ^obraževanja odraslih in mladine. Osnovne naloge zavoda so, da: - vzgaja in izobražuje učence, da lahk( sodelujejo vorkestralmh skupinah ali pevskil ?oorih in da lahko nadaljujejo glasbene •zobraževanje; - seznaja učence z dosežki na področji Uasbene kulture in jih navaja k estetskem! /oživljanju glasbene umetnosti; - prireja javne in interne koncerte, glasbeni 'ečere, akademije, proslave, predavanja gostovanja in druge nastope ter tako prispeva 1 azvoju glasbene kulture na svojem območju. Pri opravljanju svojih nalog se glasbena šoli /ovezuje s starši mladoletnih učencev in sodeluji strokovnimi in drugimi organizacijami te: obraževalnimi in družbeno političnim 'kupnostmi. 3. člen , Zavod je samostojna in samoupravna delovna jrgaruzacija, katere dejavnost je posebnega «užbenega pomena. Zavod je pravna oseba. ,, Pri opravljanju zavoda sodelujejo poleg in “el°vne skupnosti še predstavnik iku jg-16 slcuPnost*> 8a imenuje občinska 5. člen Sredstva zavoda so: , dohodki samoupravne izobraževalne ’ upnosti Ptuj v skladu z zakonom izobraževalne *n 0 financiranju vzgoje in zobraževanja v SR Sloveniji; - prispevki učencev, ki se šolajo; 3red isfIUgl dohodki v skladu z veljavnimi tišino prispevkov določi svet zavoda. 2. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 130—3/76—1. Ptuj, 5. maja 1976. Podpredsednik Skupščine občine Ptuj Oton Polič l.r. 52. Izvršni svet Skupščine občine Ptuj je po 3. členu Odloka o družbeni kontroli cen v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 7—54/75 in 4—28/76) ter 5. točki 268. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 5—45/74) na seji dne 10. maja 1976 sprejel SKLEP o soglasju k ceni oskrbnega dne v Zavodu za varstvo in delovno usposabljanje mladine ,,Dr. Marjana Boištnarja” v Dornavi pri Ptuju za leto 1976 1. člen Daje se soglasje k ceni oskrbnega dne v Zavodu za varstvo in delovno usposabljanje mladine ,,Dr. Marjana Borštnarja” v Dornavi pri Ptuju za leto 1976. 2. člen Cena oskrbnega dne znaša za zavarovanca: a) v oddelku za delovno usposabljanje 113,40 din/dan b) v oddelku za varstvo 139,40 din/dan Številka: 38—61/73—3. Datum: 10. maja 1976. Predsednik Izvršnega sveta skupščine občine Ptuj Franjo Gnilšek, dipl. ing. 53. Izvršni svet Skupščine občine Ptuj je po 3. členu odloka o družbeni kontroli cen v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 7—54/75 in 4—28/76) ter 5. točki 268. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj. št. 5—45/74) na seji dne 10/5—1976 sprejel SKL E P o soglasju k ceni oskrbnega dne v Domu upokojencev Ptuj — Muretinci za leto 1976 1. člen Daje se soglasje k ceni oskrbnega dne v Domu upokojencev Ptuj — Muretinci za leto 1976. 2. člen Cena oskrbnega dne znaša: v Ptuju: — pokretni — nepokretni — dodatek enoposteljne sobe — dodatek diete — kosilo domače nege v Muretincih: — pokretni — nepokretni 70 din/dan 80 din/dan 10 din/dan 4,90 din/dan 20 din/dan 66,65 din/dan 77,55 din/dan 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, določila sklepa pa se uporabljajo od 1/1 —1976 dalje. Štev.: 38—55/72—3. Datum: 10. maja 1976. Predsednik Izvršnega sveta SO Ptuj Franjo Gnilšek, dipl. ing. 54. Na podlagi IV. točke Odloka o natančnejših pogojih za ukrepe družbene kontrole cen iz pristojnosti občin (Uradni list SRS, štev. 6/73, 21/73 in 5/75), 6. točke odloka o načinu oblikovanja rabatov in marž v prometu blaga na debelo in drobno (Uradni list SFRJ, štev. 39/74), 4. člena odloka o družbeni kontroli cen iz pristojnosti občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 7-54/75), dogovor o izvajanju politike cen izdelkov in storitev iz pristojnosti republike in občin v letu 1976 (Uradni list SRS, štev. 12/76) in 268. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 5/74), je Izvršni svet skupščine občine Ptuj na svoji seji dne 19/4-1976 sprejel ODREDBO o spremembi in dopolnitvi odredbe o določitvi najvišjih marž za živila v prometu na drobno v občini Ptuj 1. člen 1. člen odredbe o določitvi naj višjih marž za živila v prometu na drobno v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 11-111/75) se spremeni tako, da sé glasi: »Organizacije združenega dela, ki se na območju občine Ptuj ukvaijgjo s prometom blaga na drobno, lahko pri oblikovanju cen za živila v prodaji na drobno zaračunavajo marže največ do naslednjih višin: - margarina ter rastlinska in živalska mast, 12 % - riž, zdrob in moka vseh vrst, razen pšenične moke, testenine, kavovine (sladna kava, mleta kavovina), cikorija, jedilna sol, kis, 14 % - zelenjavne predelave in konzerve (zelenjavni sokovi, kislo zelje, zmrznjena zelenjava, vložena zelenjava, ipd) 15 % - predelava sadja in konzerve (sirupi, sadni sokovi, marmelade, džemi, kompoti, sušeno in kandirano sadje vključno rozine in dateci), 15 % - ribje predelave (sušene, soljene, rekajene marinirane ribe, ribje onzerve, ribje paštete in antipaste z zelepjavo in brez, 15 % - med, medica 15 % - bučno in olivno olje, olje iz koruznih klic, olje repice, ricinovo olje, 15 % - prava kava, 15 % - brezalkoholne pijače (naravne in umetne pijače, mineralna voda, sodavica), - naravne alkoholne pijače (naravna vina in žganje) 18% - pivo, 18 % - škrob in izdelki iz škroba (dekstrini, glutein, pudingi), 18 % -kvas, 18% - čaji vseh vrst, 18% -južno sadje (pomaranče, limone, grenivke, mandarine in banane), 15 % - krompir, jabolka, 12 % - vso drugo sadje, zelenjava in vrtnine, 20 % - delikatese iz zelenjave (gorčica, antipasta, majoneze, ipd.), 20% - jušni koncetrati, 20 % - bonboni (trdi, polnjeni, žele in drugi) in slaščice 20 % - kakao proizvodi (kakao, čokolada vseh vrst vključno polnjena, desert, ipd.), 20 % - kanditorski proizvodi iz moke (keksi, pecivo, krekerji, valfi ipd.), 20% - likerji vseh vrst, 25 % - močne alkoholne pijače (rum, konjak, vodka, vinjak ipd.), 25 % - umetna vina (vermuth, porto, malaga, peneča vina ipd.), 25% - začimbe (domače in uvožene), 25 % - druga živila, ki niso urejena z drugimi predpisi, sklenjenimi družbenimi dogovori ali samoupravnimi sporazumi v okviru poslovnih skupnosti, 17 % 2. člen Za drugim členom se doda novi 2/a člen, ki glasi: ,,V kolikor pride do intervencijskega uvoza živil po izrazito visokih cenah, se lahko ustrezno znižajo veljavne marže.“ 3. člen Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 38-2/75-3 Datum: 19/4-1976 Predsednik izvršnega sveta skupščine občine Ptuj Franjo Gnilšek dipl. ing. Srb dei trg 1/1. Tiaca čaaoptino grafično podjetje „Mariborikl tlak", Svetozarevaka 14, Maribor.