• DELEGATSKA POTA • OBČINSKA SKUPNOST ZA VZGOJO IN IZOBRAŽEVANJE PREDVSEM PRIORITETNI CILJI V skuptfini obfinske skupnosti za vzgojo in izobraževanje bomo dele-gati usklajevali in uresničevali inte-rese delovnih Ijudi in občanov pri vzgoji in izobraževanju in nadalje ra-zvijali svobodno menjavo dela na tem področju. Glede na occne razvojnih možno-sti v tekočem srednjeročnem ob-dobju in glede na stabilizacijska pri-zadevanja bomo tudi pri vzgoji in izobraževanju v okviru materialnih možnosti gospodarstva uresničevali predvsem cilje prioritetne planirane cilje. Ze v dosedanjem razvoju smo bili priče zaostajanju vzgoje in izobraže-vanju glede na demografska gibanja. Tudi pospešena gradnja objektov iz prbgramov I. in II. samoprispevka ter objektov iz dodatnih programov niso zadoščali za kritje vseh potreb. Vse to je pogojevalo neskladen razvoj v Ljubljani, ob vse večjem zaostajanju prav naše občine. Zato so naši te-meljni srednjeročni cilji: — izenačevanje ravni vzgojno-izobraževalnega dela z ljubljanskim poprečjem, — preobrazba osnovne vzgoje in izobraževanja na osnovi zakona o osnovni šoli, — vključevanje elementov ce-lodnevne osnovne šole v vse vzgoj-no-izobraževalno delo, Elda Gregorič Rogelj, predsednica skupščine občinske skupnosli za vzgojo in izobraževanje — vključevanje vseh 10% učen-cev v celodnedno osnovno šolo, — zagotavljanje gradnje objek-tov osnovnega šolstva iz programov II. in III. samopnspevka. Pri vzgoji in izobraževanju bomo skušali zagotoviti tako vlogo osnovne šole, ki bo tvorila središče dela in živ-ljenja v svojem šolskem okolišu, šolo, ki bo z boljšo organizacijo vseh svojih še posebno prostočasnih de-javnosti vključevalavanje čimvečje število učencev, zagotavljala pove-zanost delavcev šole z delavci organi-zacij združenega dela, družbenopoli- Peter Dolinšek, predsednik zbora uporabnikov občinske skupnosti za vzgojo in izobraževanje tičnih in družbenih organizacij ter društev, in to skoz progratn dela in življenje šole. Ob še neustrezni kadrovski struk-turi pedagoških delavcev bomo mo-rali ustrezno štipendijsko politiko, dousposabljanjem in preusposablja-njem, ustreznejšim kadrovanjem, predvsem pa tudi z ustreznejšim vrednotenjem del in nalog glede na sdrodne profile zagotoviti primer-nejšo strokovno usposobljenost pe-dagoških delavcev. V občinski skupnosti za vzgojo in izobraževanje bomo ob prehodu na usmerjeno izobraževanje v procesih samoupravnega sporazumevanja us-klajevali z občinskimi in posebnimi izobraževalnimi skupnostmi vsebin-ske in razvojne načrte, izobraževalne Rada Hvastja, predsednica zbora izvajalcev občinske skupnosti za vzgojo in izobraževanje potrebe in razmestitve izvajanja po-sameznih vzgojno-izobraževalnih programov. V našfobčini bomo mo-rali, glede na slabo kvalifikacijsko strukturo zaposlenih v združenem delu, obravnavati pomen vzgoje in izobraževanja kot eno pomembnej-šiih področij nadaljnjega razvoja. Večji poudarek bomo namenili ustreznemu usmerjanju učencev v šole srednjega usmerjenega izobra-ževanja, poklicni vzgoji v osnov-ni.šoli, predvsem pa ob sodelova-nju vseh dejavnikov k realnejšemu načrtovanju dolgoročnih kadrovskih potreb organizacij združenega dela ko( osnovi za uspešno izobraževanje in zaposlovanje mladih, ki končujejo šolanje. ELDA GREGORIČ ROGELJ