OtocIftsKe volltve. V nedeljo, 6. decembra, so v Sloveniji občinske volitve v 80 občinah. Jenesarsko liberalno kmečko glasilo »Kmetski list« ugotavlja, da se bo tudi pri teh volitvah pokazala »enotna volja vse opozicije, sloga naše neodvisne in svobodoljubne vaBi«, skupnost zavednega kmetsko-delavskega naroda na deželi.« Kdo torej tvori tisto »neodvisno in svobodoljubno vas«, (n jo »Kmetski list« vedno reklarnira za sebe? Jenesarski trgovec, gostilničar in učitelj, v jenesarski rog trobeči kmetijec, neslovenski mačkovec, marksistični Bocialist in komunist. To je »neodvisna in svobodoljubna »va3. Kaj je svoji katoliški veri in svojemu slovenskemu narodu zvesto vdanih mož in fantov, ne spadajo v jenesarsko (po »Kmetskem listu« neodvisno in svobodoljubno) vas, marveč ti naši značajni možje in fantje spadajo v staro pristno slovensko vas. In ta vas je bila od nekdaj krepko vrelo slovenskega življenja, ker je črpala svojo moč iz katoliške vere in slovenske domovinske liubezni. Ta vss je v Sloveniji v ogromni V??i.ui,- »Kmetski list« se tega dejstva povse zaveda in zat« pravi^ »Nikakor ni odločilnega pomena, ali dobi pri takih občinskih volitvah novo kmetskodelavsko gibanje večino na svojo stran. Ne, to pa nikakor ni merodajno.« Liberalno-kmetsko jenesarsko glasilo torej napoveduje propad ljudske fronte pri občinskih volitvah 6. decembra. Ljudska fronta bo propadla, zmagovalci pa bodo prevželi nalogo, ki jo »Kmetski list« določuje vsakemu svojemu pokretu, torej tudi volilnemu pokretu: »csvoboditi naše podeželje hude more, ki ga tlači ob tla, in streti nadležne pijavke«- V resnici naloga, ki je vredna naših vrlih slovenskih raož in fantov! Ni je namreč bilo more, ki je naše podeželje tlačila ob tla ter ga v svojih zlih posledicah še sedaj tlači, kot je jenesarska liiora. In ni jih bilo hujših pijavk, kot so Jenesarji in njih zavezniki v ljudski fronti. Tega se bodo vsi naši vrli možje in fantje zavedali ter bodo pri občinskih volitvah 6. decembra pripomogli naši fron|i slovenskega ljudstva do sijajne zmage.