MOSTOVA V LAZAH IN KAŠLJU Ni denarja, ni volje Kot vemo, sta narasli Sava in l.jubljanica v drugi polovici decem-bra lani poškodovali raoslova v Dolskem in Zgornjem Kašlju. Do-govorjeno je bilo, da bo popravilo mostu prek Save, prevzelo Cestno podjelje Ljubljana, prek Ijubljanice pa Kumunalno podjetjt, toid Komunalne gradnje. Vendar po najnovejših podatkih ne kaže, da bosta mostova kaj kmalu usposobljena za promet. Ccslno podjetje Ljubljana je sicer že opravilo pregled poškodo-vanega mostu v 1 a/ah in ngolovilo, da bi bilo za njegovo popravilo potrebno okoli 70 milijonov dinarjev. O tem so že obveslili svel KS DoLsko, obenem pa zaprosili republiško skupnosl za ceste, da po-pravilo tega mostu vključi v svoj letošnji delovni načrt, saj tega v predlogu rekonstrukrij in moderni/acij za leto 1984, ki so ga konec marca obravnavali na seji skupnosti, ni bilo zaslediti. Pri Cestnem podjetju namreč menijo, da bi na vsak način morali že lelos zagoto-viti denar vsaj za sanacijski načrt in za načrt, kako porušiti poško-dovani del mostu. Komunalno podjetje Ljubljana, lozd Komunalne grad-nje, ki je lastnik mostu prek Ljubljanice na Mazovčevi cesfi v Zgornjem Kašlju, pa se do sedaj kljub dogovorom in ob-veznostim, ki izhajajo iz zakona za poškodovani most ni niti zmenilo. Še zdaj namreč ni naredilo niti predloga za njegovo popravilo. Zato bo naša občinska komunalna skupnost na-ročila načrt in poiskala primernega izvajalca, saj je treba most v najkrajšem času vsaj zasilno popraviti, razmišljati pa je treba tudi o tem, da se ga usposobi za tovomi promet. DARJA JUVAN