/ URADNI LIST SOCIALISTIČNE REPUBLIKE SLOVENIJE Številka 22 Ljubljana, Sobota 1. junija 1974 Cena 5 dinarjev Leto XXXI 229. 231. Na podlagi 29. alinee 335. člena, 7. alinee 350. člena, tretjega odstavka 425. člena ustave Socialistične republike Slovenije in 44. člena odloka o začasnem poslovniku Skupščine SR Slovenije je Skupščina Socialistične republike Slovenije na sejah Zbora združenega dela. Zbora občin in Družbenopolitičnega zbora dne 31. maja 1974 sprejela ODLOK o razrešitvi javnega tožilca Socialistične republike Slovenije > Dolžnosti javnega tožilca Socialistične republike Slovenije se razreši: Riko Kolenc. St. 111-57/74 Ljubljana, dne 31. maja 1974. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik dr. Marijan Brecelj 1. r. 230. Na podlagi 28. alinee 335. člena, 5. alinee 350. člena, 4. točke 379. člena, tretjega odstavka 425 člena, prvega in drugega odstavka 427. člena ustave Socialistične republike Slovenije in 44. člena odloka o'Začasnem poslovniku Skupščine SR Slovenije je Skupščina Socialistične republike Slovenije na sejah Zbora združenega dela, Zbora občin in Družbenopolitičnega zbora dne 31. maja 1974 sprejela ODLOK o razrešitvi predsednika in petih sodnikov Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije Dolžnosti predsednika Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije se razreši: Vladimir Krivic. , Dolžnosti sodnikov Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije se razrešijo: 1. dr. Darko C er ne. j, 2. Milko Gor šič, 3. Jože Pavličič, 4. Mira Svetina, 5. inž. Pavle 2 a u c e r. St. 111-61/74 Ljubljana, dne 31. maja 1974. V Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik dr. Marijan Brecelj 1. r. Na podlagi 28. alinee 335. člena, 5. alinee 390. člena, 4. točke 379. člena, prvega in drugega odstavka 425. člena ustave Socialistične republike Slovenije in drugega odstavka 8. člena odloka o začasnem poslovniku Skupščine SR Slovenije je Skupščina Socialistične republike Slovenije na sejah Zbora združenega dela, Zbora občin in Družbenopolitičnega zbora dne 31. maja 1974 sprejela ODLOK l izvolitvi predsednika in petih sodnikov Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije Za predsednika Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije se izvoli: dr. Jože Brilej, dosedanji podpredsednik Skupščine SR Slovenije. Za sodnike Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije se izvolijo: 1. dr. Josip Globevnik, dosedanji predsednik pravnega sveta Izvršnega sveta Skupščine SR Slovenije, 2. Marijan Jenko, dosedanji predsednik komisije za vloge in pritožbe Skupščine SR Slovenije, 3. Riko Kolenc, dosedanji javni tožilec Socialistične republike Slovenije, 4. Tine R e m š k a r . dosedanji predsednik odbora za notranjo politiko Zbora narodov Zvezne skupščine, 5 Olga Vrabič, predsednica Konference za družbeno aktivnost žensk Slovenije. Št. 111-61/74 \ Ljubljana, dne 31. maja 1974. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik . dr. Marijan Brecelj L r. 232. Na podlagi 28. alinee 335. člena in 6. alinee 350. člena ustave Socialistične republike Slovenije ter 44. člena odloka o začasnem poslovniku Skupščine SR Slovenije in v zvezi z 12. členom zakona o sodiščih splošne pristojnosti (Uradni list SRS, št. 20-220/65) je Skupščina Socialistične republike Slovenije na sejah Zbora združenega dela, Zbora občin in Družbenopolitičnega zbora dne 31. maja 1974 sprejela ODLOK o razrešitvi predsednika in treh sodnikov Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije ' O. Dolžnosti predsednika Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije se razreši: Lojze Piškur. Dolžnosti sodnika Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije se razrešijo: 1. Karel Košenina, 2. Henrik Kužnik, 3. Matija N a d i ž a r. St. 111-13/74 Ljubljana, dne 31. maja 1974. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik dr. Marijan Brecelj 1. r. 233. * Na podlagi 28. alinee 335. člena in 6. alinee 350. člena ustave Socialistične republike Slovenije, 9. člena ustavnega zakona za izvedbo ustave Socialistične republike Slovenije ter drugega odstavka 8. člena odloka o začasnem poslovniku Skupščine SR Slovenije in v zvezi z 12. členom zakona o sodiščih splošne pristojnosti (Uradni list SRS, št. 20-220/65) je Skupščina Socialistične republike Slovenije na sejah Zbora združenega dela, Zbora občin in Družbenopolitičnega zbora dne 31. maja 1974 sprejela ODLOK o izvolitvi predsednika in sodnikov Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije Za predsednika Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije se izvoli: Jože Pavličič. Za sodnike Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije se izvolijo: I. dr. Vilko A n d r o j n a , 2j Konrad Bac, 3. Koloman Balažič, 4. Ivan Bele, 5. Adolf Dobovišek, 6. Matej Dolničar, 7. Tomislav Grgič, 8. Stane Hribar, 9. dr. Ciril Jurca, 10. Jože Kobal, II. Milan Kos ter ca, 12. Stane Kovač, 13. Jolanka K u'h ar-Mevželj, 14. Karel Mejak, 15. Ivan Mišič, 16. Jože P e r n u š , 17. Niko Pogačar, 18. Ivan Repinc, 19. Francka Strmole-Hlastec 20. dr. Boris Strohsack, 21. Savo Šifrer, 22. Janez Šinkovec, 23. Lojze Ude, 24. Janko Vodopija, 25. dr. Živko Zobec, 26. Pavle Zupančič. Št. 111-13/74 Ljubljana, dne 31. maja 1974. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik dr. Marijan Brecelj 1. r. 234. Na podlagi 28. alinee 335. člena in 6. alinee 350. člena ustave Socialistične republike Slovenije, 9. člena ustavnega zakona za izvedbo ustave Socialistične republike Slovenije ter drugega odstavka 8. člena odlb-ka o začasnem poslovniku Skupščine SR Slovenije in v zvezi s 17. členom zakona o sodiščih splošne pristojnosti (Uradni list SRS, št. 20-220/65) je Skupščina Socialistične republike Slovenije na .sejah Zbora združenega dela. Zbora občin in Družbenopolitičnega zbora dne 31. maja 1974 sprejela ODLOK o določitvi števila in izvolitvi sodnikov porotnikov Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije I Vrhovno sodišče Socialistične republike Slovenije ima 75 sodnikov porotnikov. II Za sodnike porotnike se izvolijo: Igor Ajdič, pomočnik finančnega direktorja, »Lesnina«, trgovsko podjetje z lesom, lesnimi izdelki in pohištvom, Ljubljana; Vera Aljančič, dipl. pravnica, šef pravnega oddelka, »Mercator«, veletrgovina, import-export, Ljubljana; Franc B a g g i a . dipl. inž. kemije, republiški tržni inšpektor, Republiški sekretariat za gospodarstvo, Ljubljana; Henrik Bar tl, upokojenec, Ljubljana, Rožna dolina. Cesta IV/24; Franc Belehar, kvalificirani gumar, vodja izdelave tesnil, »Sava«, industrija gumijevih, usnjenih in kemičnih izdelkov. Kranj; Ariton Berkopec. dipl. ekonomist in pravnik, svetnik v direkciji skupnih vlaganj. Ljubljanska ban-, ka, Ljubljana; Andrej Berlot, vodja obratovalnega knjigovodstva, »Salonit« Anhovo, industrija cementa in az-bestcementa; Jože Biro, vodja proizvodnje. Tovarna kovinske opreme »Primat«. Maribor, 'obrat Lendava: Stanko Bole', direktor, Stanovanjsko podjetje Sežana; Franc Boštjančič, upokojenec, Ljubljana, Streliška 1; dr. Franjo Bradač, pomočnik direktorja, Služba družbenega knjigovodstva. Maribor; Stane Brici, hidrotehnični inženir, direktor. Splošna vodna skupnost Ljubljanica-Sava. Ljubljana; Silvo Brglez, varnostni tehnik, Rudniki svinca in topilnica Mežica; Janez Bukovec, profesor Ekonomske fakultete univerze v Ljubljani; Peter Cesar, delovodja v skladišču lesa, Tovarna celuloze in papirja »Djuro Salaj«. Krško; Olga Češnovar. dipl. ekonomist, analitik, »Gradis«, gradbeno industrijsko podjetje, Ljubljana; Nadislav D o b r i 1 a . inženir za pomorski promet, referent linije okoli sveta. Splošna plovba. Piran; Vlado D o 1 j a k . inženir, komercialist. »Primor-je-export«, podjetje za promet blaga in storitev s tujino, Nova Gorica; Marjan Flego. namestnik glavnega direktorja, Kreditna banka Koper; Karel F r a n c o t, komercialni svetnik, »Inter- europa«, Koper, mednarodna špedicija in transport, filiala Ljubljana; Magda Friedau, vodja finančnega knjigovodstva, Mariborska tekstilna tovarna, Maribor; Igor Furlan, inž. kemije, vodja razvojnega oddelka, Tovarna izolacijskega materiala »Izolirka«, Ljubljana; Jože Furlan, šef obrata za proizvodnjo mesa, Združeno kmetijsko gozdarsko podjetje, Kočevje; Štefanija Gačnik, finančni inšpektor, Služba družbenega knjigovodstva, podružnica Novo mesto; Ana Marija Gr egorčič-Troha, vodja priprave dela, Tovarna dekorativnih tkanin, Ljubljana; Elka Grilc, računovodja, Gostinsko podjetje Sevnica; « Anton Javh, pomočnik generalnega direktorja, »Slovenija-avto«, trgovsko podjetje, Ljubljana; Anica Jazbec, finančni direkten, Splošno gradbeno podjetje »Pionir«, Novo mesto; Savo Jovanovič, vodja projektive, Montažno proizvodno podjetje Cevovod. Maribor; Viktor K a j t h a , visokokvalificirani strugar, Industrija gradbenega materiala, Zagorje; Savo Kamenček, direktor direkcije za domači turizem. Turistično in avtobusno podjetje »Kompas« Jugoslavija, Ljubljana; Lojze Kamin, glavni računovodja, »IMF«, industrijsko montažno podjetje, Ljubljana; Dušan K a m p j u t, likvidator mednarodnih avtomobilskih škod, Zavarovalnica Sava, poslovna enota Ljubljana; dr. Bogdan Kavčič, profesor, Višja šola za organizacijo dela, Kranj; 7 Anton Kern, finančni inšpektor, Služba družbenega knjigovodstva, podružnica Kranj; Janez Keržan, dipl. ekonomist, vodja ekonom-sko-komercialne službe skupnih' služb, Združeno podjetje za distribucijo električne energije Slovenije, Ljubljana; Amalija Klanjšček, ekonomski tehnik, šef finančnega knjigovodstva, Tovarna oblačil in perila »Mura«. Murska Sobota; Rado Kmetec, vršilec dolžnosti direktorja TOZD delavnic, Avtobusni promet Maribor; Mario Koprol, dipl. inž. kemije, vodja razvojne skupine »Color«, tovarna barv in lakov Preska, Medvode; Drago Kotar, dipl. inž. agronomije, vodja komerciale, Kmetijska zadruga Trebnje; Karel Kozinc, pomočnik šefa gradbišča »Slovenija ceste«, splošno gradbeno podjetje, Ljubljana; Milan K u r e 1 i č , prometni inženir. Združeno železniško transportno podjetje Ljubljana, direkcija za transport, Ljubljana; Franc Lej ko. dipl. inž. metalurgije, samostojni raziskovalec, Tovarna glinice in aluminija, Kidričevo; Slavoljub L i p i č a r , .višji gradbeni tehnik', gradbeni inšpektor, Gradbeno podjetje »Tehnika«, Ljubljana; Tone Lotrič, šef strežbe Hotel »Evropa«, Celje; Branko Magajna, dipl. ekonomist, vodja raz-vojno-študijske grupe, TOZD izgradnja in razvoj, »Luka Koper«, Koper; , Marta Majcen, samostojni referent-svetovalec. Direkcija skupnosti pokojninskega in invalidskega zavarovanja v SR Sloveniji, Ljubljana; Mario M a n z o n i, poslovodja prodajalne L, podjetje »Chemo«, Ljubljana; Jakob Medja, vodja oddelka tehnične kontrole, Združeno podjetje »Slovenske železarne«, Ljubljana, Železarna Jesenice; . Pomemben pogoj za uresničitev pričakovane gospodarske rasti bo tudi zagotovitev oskrbe gospodarstva z zadostnimi količinami energije ter z reprodukcijskim materialom. Povečanje proizvodnje v industriji bo v večji meri odvisno tudi od intenzivnejše usmeritve v menjavo s tujino. Vrednost izvoza bi se naj v letu 1974 povečala za 26,8 °/o. — Dinamična rast celotnega gospodarstva občine bo odvisna predvsem od hitrejše stopnje'hrasti industrijske proizvodnje. Industrija, kot nosilec gospodarskega razvoja bo namreč udeležena v ustvarjenem družbenem proizvodu z nad 66 %. Na osnovi predvidevanj, ki temeljijo na planskih predvidevanjih industrijskih organizacij ter ostalih faktorjih, ki bodo vplivali na razvoj proizvodnje se bo ! fizični obseg industrijske proizvodnje v TOZD na območju občine povečal za 20,4 °/o. Na predvideno stopnjo rasti proizvodnje bodo vplivale nove proizvodne zmogljivosti s tem pa tudi po-večapo število zaposlenih. Predvideno povečanje proizvodnje po panogah industrije: Ind. predelave nekovin za 11,2 °/o — v kovinski industriji za 40%>, v ind. gradbenega materiala za 18,3% — v lesni industriji za 6,5 °/o in v ind. usnja za okoli 6,7 °/o. V cilju nadaljnjega razvoja na področju industrije bo potrebno iskati predvsem možnosti in način nadaljnjega razvoja Opekarne v Ločah, katera glede na minimalna reprodukcijska sredstva ni sledila razvoju ter razširjala oziroma preusmerjala svoje proizvodnje. — V primerjavi s povprečjem 1972/73 se bo fizični obseg kmetijske proizvodnje povečal za 4°/o. Na hitrejši razvoj na intenzivnejšo rast proizvodnje ter modernizacijo kmetijstva bo potrebno vplivati z bolj organiziranimi napori na vseh področjih. Razvoj proizvodnje bo pogojen z nadaljnjo razširitvijo proizvodnega sodelovanja med zasebnimi proizvajalci in kmetijsko zadrugo. Doseči smotrnejšo izrabo kmetijskih površin ter povečati vlaganja v razširjeno reprodukcijo. V okviru tega pospešiti akcijo za preusmeritev zasebnih kmetij. Pri tem je treba stremeti za povečanjem živinorejske proizvodnje ter mleka. Investicijske naložbe za razvoj kmetijstva bodo znašale okoli 7,500.000 dinarjev (v tem 2,700.000 din družbeni sektor). V družbenem sektorju zajema investicijski program predvsem ureditev 22 ha nasadov jablan v Ločah, poleg tega pa ureditev trg. lokala in skladišča, večji znesek pa je namenjen za nabavo kmetijskih strojev. V zasebnem sektorju pa so vlaganja predvidena v glavnem za nabavo kmetijske opreme ter za preusmerjanje kmetij. — Na področju gozdarstva bo zlasti potrebno urediti samoupravne odnose pri skupnem gospodarjenju z družbenimi in zasebnimi gozdovi. Interesne skupnosti za gozdarstvo pa se bodo vključile v usmerja-^ nje gospodarjenja z gozdovi, predvsem pa bodo delovale na področju enostavne in razširjene reprodukcije. V letu 1974 bo potrebno poleg povečanja obsega proizvodnje gozdnih sortimentov povečati tudi gozdnogojitvena dela. — Hitrejši razvoj dejavnosti trgovine ter vlaganj v razširjeno reprodukcijo bo potrebno v bodoče reševati v okviru povečanega poslovnega sodelovanja v občini ter v sodelovanju z večjimi trgovskimi organizacijami izven občine. Pri obstoječih prodajnih zmogljivostih, s predvideno modernizacijo nekaterih lokalov ter ob povečani kupni moči prebivalstva se bo skupen promet trgovine v občini povečal za okoli 18 do 20 0/o. Potrebno bo razvijati racionalne oblike poslovanja, ki naj temeljijo na visokem prometu in normalnejših stroških posredovanja potrošnih dobrin od proizvodnje do potrošnika. Na področju gostinsko-turistične dejavnosti bo potrebno iskati rešitve za hitrejši razvoj gostinskih zmogljivosti ter nadaljnjo urejanje turistično-rekrea-cijskega centra na Rogli. — Zadovoljevanje naraščajočih potreb prebivalstva po obrtnih storitvah predvsem v večjih centrih občine, bo potrebno intenzivneje reševati na podlagi razvojnih programov občine, komunalnih organizacij ter krajevnih skupnosti. V večjih naseljih je težiti za tem, da bi se organizirali servisni obrati. S programi razvoja obrti naj bi tudi vplivali na večjo pritegnitev družbenih in zasebnih sredstev za razvoj obrtnih in pogodbenih organizacij združenega dela in v zasebni obrti; V cilju nadaljnjega pospešenega razvoja družbene obrti in krepitve reprodukcijske sposobnosti se mo- rajo hitreje razvijati integracijski procesi ter poslovno tehnično sodelovanje z večjimi nosilci družbene proizvodnje. — V zunanjetrgovinski menjavi bo potrebno še nadalje razvijati vsestranske gospodarske stike. Na osnovi programa industrijskih organizacij se bo v letu 1974 vrednost izvoza povečala za 26,8 °/o. Na povečan obseg izvoza pa bo vplivala predvsem kovinska industrija. Prikaz dinamike izvoza v dolarjih: Stopnja rasti — 1973 1974 1973 1974 1972 1973 izvoz skupaj 8,510.988 10,795.750 14,1 26,8 V skupnem izvozu bo udeleženo konvertibilno področje z 61,7 °/o — ostala področja pa z 38,3 °/o. V primerjavi z letom 1973 se bo delež izvoza na ostala področja povečal za 6,4 %>. Pri skupni blagovni menjavi s tujino bo v letu 1974 pozitivna bilanca v razmerju 56,2 :43,8 v korist izvoza, medtem ko je bila v preteklem letu negativna v razmerju 49,1 :50,9. — Povečane proizvodne zmogljivosti, hitrejša stopnja gospodarske rasti na vseh področjih bo omogočila, da bo v letu 1974 na razpolago večje število novih delovnih mest. Po predvidevanjih se bo povprečno število zaposlenih v občini povečalo za okoli 6,3 %> — kar predstavlja 294 novih delavcev. Prikaz dinamike zaposlovanja: Število zaposlenih Stopnja rasti — •/# © 1973 1974 1973 1974 1972 1973 Skupaj v občini 4637 4931 4,9 6,3 — v gospodarstvu 4215 4501 5.0 6,8 — v negospodarstvu 422 430 4,7 1,9 Pretežna večina ali okoli 71 »/o nove delovne sile bo zaposlila industrija. Večji relativni porast delovne sile pa bo tudi v gradbeništvu, v trgovini in gostinstvu. v obrti ter komunalni dejavnosti. .^Programi organizacij združenega dela o zaposlovanju nove delovne sile izkazujejo potrebe po naslednji kvalifikacijski strukturi: Potrebno število novih Struktura delavcev potreb — z visoko izobrazbo 6 1,6 — z višjo izobrazbo 12 3,2 — s srednjo izobrazbo 34 9,0 — visokokvalificirani 36 9,6 — kvalificirani 111 29,5 — polkvalificirani 177 47,1 — nekvalificirani (—82) — Skupaj 294 100 Poleg odpiranja novih delovnih mest in zaposlo- vanja delovne sile morajo organizacije združenega dela istočasno skrbeti za hitrejši dvig storilnosti dela z boljšim izkoriščanjem proizvodnih zmogljivosti, z racionalnejšo organizacijo poslovanja ter z ostalimi ukrepi. Posebno skrb je treba posvetiti izobraževanju kadrov na vseh ravneh, predvsem v neposredni proizvodnji. Pri tem bo treba doseči neposrednejše sodelovanje ustreznih izobraževalnih ustanov. Splošna poraba in osebni dohodki: Pri nadaljnjem razvoju samoupravnega sporazumevanja na področju osebnih dohodkov je treba izha- jati iz načelne predpostavke, da mora urejanje razmerij med osebnimi dohodki izhajati s stališča, da spadajo osebni dohodki med osnovne faktorje nadaljnjega gospodarskega in družbenega razvoja. Zaradi tega naj organizacije združenega dela pri izvajanju politike delitve osebnih dohodkov zagotavljajo socialno in ekonomsko stabilnost delavcev z nizkimi osebnimi dohodki. Na področju osebnih dohodkov bo treba doseči, da se iz sedanje stagnacije realnih osebnih dohodkov doseže njihovo povečanje v okviru rasti produktivnosti dela. — Predvideva se, da bodo nominalni osebni dohodki narasli za 20,2 0/o, realni osebni dohodki pa bi se ob predvidenem 15°/o povečanju življenjskih stroškov povečali za okoli 4,5 do 5 °/o. — Porast vseh oblik porabe ter razmerja v delitvi družbenega proizvoda morajo biti podrejeni načelom stabilizacijske politike Glede na pričakovano stopnjo rasti družbenega proizvoda za 23,4 °/o (v družbenem sektorju za 24,4) se bodo sredstva za splošno porabo in osebne dohodke v letu 1974 lahko povečala največ za 19—20 »/o. — Za zagotovitev hitrejšega povečanja reproduktivne sposobnosti gospodarstva, ki je pogoj za pospešeno gospodarsko rast, bodo v letu 1974 minimalni dohodki za splošno in skupno porabo morali rasti počasneje kot stopnja nominalne rasti družbenega proizvoda. Razvoj družbenih dejavnosti: V letu 1974 bodo na področju družbenih dejavnosti imele prednost predvsem naloge, ki bodo prispevale k učinkovitejšemu gospodarjenju in povečanju produktivnosti dela. Osnovna usmeritev na posameznih področjih družbenih dejavnosti bo naslednja: — na področju vzgoje in izobraževanja bo poudarek na spodbujanju izobraževanja ob delu. Vlaganja v osnovno šolstvo usmeriti v nadaljnje povečanje zmogljivosti ter opremo; — na področju predšolskega varstva je glede na nujne potrebe po razširitvi zmogljivosti organiziranega varstva predšolskih otrok potrebno pospešiti priprave za pričetek gradnje otroškega vrtca v Slov. Konjicah; — na področju zdravstvenega varstva bo potrebno z boljšo organizacijo, dela ter z zadostnim številom zdravstvenega kadra postopoma odpraviti, razlike v možnostih za zadovoljevanje pravic iz zdravstvenega varstva med delavci in kmeti; — za večjo socialno varnost prebivalcev bo potrebno povečati število kadrov v socialnih službah, pristopiti k realizaciji programa adaptacije doma za ostarele ljudi v Slov. Konjicah, s čimer se bodo zmogljivosti občutno povečale. Glede na visok porast življenjskih stroškov pa bo potrebno zagotoviti revalorizacijo družbene denarne pomoči; — v kulturni dejavnosti bo potrebno kulturne dobrine približati čim širšemu krogu občanov. V ta namen bo potrebno pospešiti zlasti urejanje obstoječih kulturnih .domov. Naloga na področju telesne kulture pa bo predvsem v vključevanju večjega števila delovnih ljudi in občanov v telesno-kulturne dejavnosti. V tem bo poudarek na telesno-kulturni dejavnosti predšolske in šolske mladine. V cilju oživljanja telesne kulture bo potrebno usposobiti obstoječe športne objekte ter pristopiti k gradnji novih objektov; — k reševanju vprašanj varstva okolja bo treba v večji meri pritegniti delovne organizacije, samoupravne interesne skupnosti in obč. skupščino, prav tako pa tudi prebivalstvo občine. Program naložb v osnovna sredstva gospodarstva ter razvoj področij negospodarskih dejavnosti V letu 1974 se mora investicijska aktivnost usklajevati s celotnimi finančnimi možnostmi, naložbe pa usmerjati predvsem v razvoj takšnih zmogljivosti in namene, ki bodo ekonomsko najbolj upravičeni ter bodo čimprej prispevale k nadaljnji gospodarski moči občine. Na osnovi kazalcev iz programov organizacij združenega dela ter ostalih področij se predvideva, da se bodo v letu 1974 investicijske naložbe povečale za nad 60 »/o. Vrednost skupnih investicijskih naložb bo znašala okoli 147 milj. dinarjev — od tega bodo naložbe v gospodarstvu znašale okoli 105 milij. din ter 4,2 milij. za razvoj negospodarskih dejavnosti. — vrednost investicijskih naložb v industriji bo znašala nad 93 milj. dinarjev. V teh sredstvih so zajete predvsem naložbe za nove zmogljivosti v Kovaški industriji, v Cometu, gradnja objekta IMP ter v Ko-stroju. — Večja sredstva pa bodo vložile tudi org. združenega dela Konus, LIP in TKI Vitanje. — za razvoj kmetijstva bo vloženo pad 7 milij. din in sicer predvsem za nabavo opreme tako v družbenem kot zasebnem kmetijstvu, nadalje za preusmeritev zasebnih kmetij ter nadaljnje urejanje nasadov jablan. — na področju trgovine in gostinstva so sredstva višini okoli 2,9 milij. din namenjena za ureditev gost. lokala in avtomatskega kegljišča v domu partizanskih enot (Mladinski dom), za adaptacijo gostišča Jelka v Zrečah ter za nadaljnje urejanje in modernizacijo nekaterih obstoječih trgovin. V teku so tudi razgovori o gradnji novega trg. objekta, ki bi se gradil v okviru sodelovanja večjih trg. podjetij izven občine. — naložbe v obrti bodo znašale okoli 1,2 milij. din ter so predvidene predvsem za modernizacijo proizvodnih zmogljivosti in sicer v org. združenega dela Kongrad, v Pekarni »Rogla«, v Kovinarju in v Mizarstvu »Skala«. Naložbe na področju negospodarskih dejavnosti bodo po predvidevanjih znašale okoli 42 milij. dinarjev in to: 1. Vrednost naložb v stanovanjsko izgradnjo bo znašala okoli 22,6 milij. din. V letu 1974 se poleg individualne, gradnje predvideva tudi intenzivnejša gradnja družbenih stanovanj (Blokovna gradnja) v Slov. Konjicah ter v Zrečah. Na območju občine bo v gradnji okoli 420 stanovanj — od tega nad 120 družbenih. Dokončanih pa bo okoli 110 stanovanj. 2. Investicijska dejavnost na področju komunalnega gospodarstva se bo odvijala v okviru programov dela krajevnih skupnosti. Skupne naložbe za razvoj komunalnih dejavnosti bodo znašale okoli 4 milij. dinarjev. 3. Na področju šolstva in kulture so predvidene investicijske naložbe v višini 5,5 milij. dinarjev. Pretežni del teh sredstev je namenjen za gradnjo telovadnice pri osn. šoli v Ločah ter za gradnjo posebne osnovne šole v Slov. Konjicah. V okviru dejavnosti krajevnih skupnosti pa bodo vložena tudi znatna sredstva za urejanje kulturnih domov v Tepanju, v Ločah, v Slov. Konjicah, v Draža vasi ter v Zbelovem. 4. S sredstvi za naložbe na področju socialnega varstva, ki bodo predvidoma znašala okoli 5,3 milij. dinarjev pa se bo pristopilo k adaptaciji Lambreehto-vega doma ter k gradnji doma upokojencev v Slov. Konjicah. 5. Vrednost inv. naložb na področju otroškega varstva bo znašala okoli 2,5 milij. din so predvidena za gradnjo otroškega vrtca v Slov. Konjicah. 6. Na področju telesne kulture se bodo urejali športni objekti, med tem tudi večja rekonstrukcija kopališča v Slov. Konjicah. 7. Inv. sredstva v višini 2 milij. dinarjev pa bodo vložena za adaptacijo poslovnih prostorov za službo družbenega knjigovodstva ter eks. Ljubljanske banke. Za uresničitev ciljev in nalog, ki jih nakazuje resolucija o družbenoekonomskem razvoju občine za 1974 bo potrebno predvsem: — da temeljne organizacije združenega dela samoupravne interesne skupnosti, družbenopolitične organizacije ter skupščina občine maksimalno mobilizirajo svoje možnosti in rezerve za uresničitev ciljev in nalog nakazanih v resoluciji; — da se s strani službe družbenega knjigovodstva ter pristojnih' služb skupščine občine pravočasno zagotovijo odgovarjajoči kazalci za spremljanje izvrševanja ciljev in nalog — ter predlagajo skupščini občine ustrezne ukrepe; — zagotoviti doslednejše izvajanje sprejetih nalog in obveznosti ter uresničevanje zakonitosti tako s strani organizacij združenega dela, organov skupščine občine, samoupravnih interesnih skupnosti ter občanov. Za zagotovitev tega bo potrebno okrepiti delovanje inšpekcijskih služb pri skupščini občine in drugih. St. 30-1/73-3/5 Slovenske Konjice, dne 26. februarja 1974. Predsednik skupščine občine Slovenske Konjice Franjo Tepej, dipl. Inž. 1. r. SKUPŠČINA OBČINE ŠMARJE PRI JELŠAH 635. Skupščina občine Šmarje pri Jelšah je po III. in VI. točki odloka o natančnejših pogojih za ukrepe družbene kontrole cen iz pristojnosti občin (Uradni list SUS, št. 6-28/73) in 1. člena odloka o ukrepih neposredne družbene kontrole cen za stanarine in komunalne storitve (Uradni list SRS, št. 42-858/71) na seji občinskega zbora in na seji zbora delovnih skupnosti dne 26. aprila 1974 sprejela SKLEP o soglasju k cenam grobarskih in prevoznih storitev na področju pokopališke dejavnosti v Rogaški Slatini in Šmarju pri Jelšah I Na predlog Obrtno-komunalnega podjetja Rogaška Slatina se daje soglasje k cenam za grobarske in prevozne storitve za Šmarje pri Jelšah in Rogaško Slatino. Cene so naslednje: Grobarske storitve din — izkop in zakop groba za odrasle 450 — izkop in zakop groba za otroka do 10 let 350 — prekop odrasle osebe ' 650 — prekop otroka 550 — uporaba stare mrtvašnice (na dan) 60 —, uporabh nove mrtvašnice (na dan) 200 — nošenje pri pogrebu fv popoldanskem času —1 6 oseb) 450 — nošenje pri pogrebu Otroka 300 — delovna ura grobarja v rednem delovnem času 35 Prevozne storitve v pokopališki dejavnosti — lokalni prevozi v sprevodu 500 — lokalni prevozi do mrliške vežice 300 — medkrajevni prevoz din 300 in po prevoženem kilometru 4,50 — stojnina od ure čakanja, nad pol ure 60 II Cene po 1. točki veljajo od 1. maja 1974. III Z uveljavitvijo tega sklepa preneha veljati sklep o soglasju k cenam komunalnih storitev (Uradni list SRS, št. 42-870/71), kolikor obsega cene za grobarske storitve in prevozne storitve. IV Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. St. 010-24/74-1 Šmarje pri Jelšah, dne 26. aprila 1974. Predsednik skupščine občine Šmarje pri Jelšah Beno Božiček, inž. 1. r. SKUPŠČINA OBČINE ŽALEC 636. Zbori združenega dela občinskih ' skupščin Celje. Hrastnik, Laško. Mozirje, Slovenske Konjice, Šentjur pri Celju, Šmarje pri Jelšah, Trbovlje, Velenje, Zagorje ob Savi, Žalec so na svojih sejah dne 29. aprila 1974 sklenili SPORAZUM o oblikovanju skupine delegatov zaradi delegiranja delegatov v Zbor združenega dela Skupščine SR Slovenije v šestem okolišu za kmetijsko dejavnost l 1 Zbori združenega dela občinskih skupščin z območja šestega okoliša kmetijske dejavnosti sporazumno določijo skupino delegatov zaradi delegiranja v Zbor združenega dela Skupščine SR Slovenije. Skupina šteje 18 članov — delegatov. Zbori združenega dela posameznih občinskih skupščin določijo v skupino naslednje število delegatov: občina Celje / i občina Hrastnik 1 občina Laško X občina Mozirje 2 občina Slovenske Konjice 2 občina Šentjur pri Celju 2 občina Šmarje pri Jelšah 3 občina Trbovlje 1 občina Velenje - 1 občina Zagorje ob Savi I občina Žalec 3 Zbori združenega dela posameznih občinskih skupščin določijo poleg števila delegatov po prejšnjem odstavku še najmanj, enega namestnika delegata. Sedež skupine delegatov je pri občinski skupščini Žalec. 2 Skupina delegatov določi izmed sebe predsednika skupine in njegovega namestnika. Naloga predsednika skupine delegatov je, da opravlja organizacijske posle za skupino delegatov in da skupino sklicuje na zasedanje. Predsednik skupine tudi podpisuje pooblastila delegatom. ki so določeni za zasedanje Zbora združenega dela Skupščine SR Slovenije. 3 Na zasedanju Zbora združenega dela Skupščine SR Slovenije pošilja skupina delegatov tri delegate. Ce 'pošlje skupina delegatov na zasedanje zbora več delegatov, kot ima v zboru delegatskih mest, se v pooblastilu določi, o katerih vprašanjih bo skupino delegatov zastopal, posamezni delegat. Pri določanju delegata ža zasedanje zbora mora skupina delegatov predvideti tudi namestnike, ki bi delegate nadomestili v primeru, če bi bili le-ti neodložljivo zadržani. 4 Stališča, ki jih mora zastopati delegat v Zboru združenega dela Skupščine SR Slovenije, se določijo v občinah, uskladijo pa na zasedanju skupine delegatov. Skupina delegatov lahko tudi sama oblikuje stališča, kadar je politika občine na določenem področju že znana. - V skupini delegatov se usklajujejo stališča oziroma oblikujejo skupna stališča s sporazumom vseh delegatov. Ce v skupini delegatov ni mogoče oblikovati skupnega stališča s sporazumom vseh delegatov zato. ker so delegati posamezne občinske skupščine drugačnega mnenja kot je večinsko, se oblikuje skupno večinsko stališče. Za tako stališče mora glasovati tri četrtine delegatov v skupini. V takem primeru mora delegat obvestiti Zbor združenega dela Skupščine SR Slovenije tudi o stališčih. ki so nasprotna mnenju treh četrtin delegatov v skupini. 5 Pri zavzemanju stališč o vprašanjih o katerih se odloča v Zboru združenega dela Skupščine SR Slovenije. ravna delegat v skladu s smernicami in temeljnimi stališči skupine delegatov, kakor tudi v skladu s skupnimi in splošnimi ,.družbenimi interesi in potrebami, vendar je samostojen pri opredeljevanju in glasovanju. 6 Delegat je za svoje delo in ravnanje v Zboru združenega dela Skupščine SR Slovenije odgovoren sku- pini delegatov, za svoje delo v skupini delegatov pa je odgovoren zboru združenega dela občinske skupščine, ki ga je v skupino izvolila. Delegat je Zboru združenega dela občinske skupščine dolžan poročati o delu Zboru združenega dela Skupščine SR Sloveni j e in skupine delegatov, prav tako pa tudi o svojem delu v Zboru združenega dela, v Zboru združenega dela Skupščine SR Slovenije in skupini delegatov. 7 Zbori združenega dela občinskih skupščin se obvezujejo, da bodo svoje delegate v skupini redno seznanjali o vseh pomembnih vprašanjih življenja in dela v občini, zlasti s kmetijskega področja. 8 Skupina delegatov bo sodelovala tudi s skupinami delegatov v drugih okoliših celjske regije in Zasavja, zaradi medsebojnega obveščanja, usklajevanja dela in zavzemanja stališč. 9 Administrativna tehnična dela za skupino delegatov opravlja pristojna služba občinske skupščine, pri kateri je- sedež skupine delegatov. Stroški za adminištrativno tehnična dela, potni in drugi stroški prihoda delegatov na zasedanje skupine se krijejo kot določa zakon oziroma drug predpis. 10 Prvo sejo skupine delegatov skliče predsednik občinske skupščine, pri kateri je sedež skupine delegatov. 11 '■'* Ta sporazum začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu'SRS. St. 06-6/74 Žalec, dne 29. aprila 1974. Predsednik Zbora združenega dela: Skupščina občine Celje Jože Turnšek 1. r. Skupščina občine Hrastnik Robert Halzer 1. r. Skupščina občine Laško Jože Rajh 1. r. Skupščina občine Mozirje Kristian Planovšek 1. r. Skupščina občine Sl. Konjice Milena Hajšek-Zidanšek 1. r. Skupščina občine Šentjur pri Celju ,' Viktor Hrastnik 1. r. Skupščina občine Šmarje Ivan Jernejšck 1. r. Skupščina občine Trbovlje , Jože Poglajen 1. r. Skupščina občine Velenje Ernest Rahten 1. r. Skupščina občine Zagorje ob Savi Drago Polc 1. r. Skupščina občine Žalec <- Rafko Mlakar' 1. r. POPRAVEK Besedilo zakona o samoupravni interesni skupnosti za železniški in luški promet, ki je bil objavljen v Uradnem listu SRS, št. 18-181/74 z dne 10. maja 1974, v primerjavi z izvirnikom ni istovetno, in sicer: 1. v 2. členu se v 5. vrsti 1, odstavka glasi pravilno »13/74« (namesto nepravilno »13/73«) in 2. v 11. členu se v 3. vrsti 1. odstavka glasi pravilno »odločanje« (namesto nepravilno: »določanje«). Uredništvo VSEBINA Stran 229. Odlok o razrešitvi javnega tožilca Socialistične republike Slovenije 1341 230. Odlok o razrešitvi predsednika in petih sodnikov Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije 1341 231. Odlok o izvolitvi predsednika in petih sodnikov Ustavnega sodišča Socialistične republike Slovenije 1341 232. Odlok o razrešitvi predsednika in treh sodnikov Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije , 1341 233. Odlok o izvolitvi predsednika in sodnikov Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije 1342 234. Odlok o določitvi števila in izvolitvi sodnikov porot- > nikov Vrhovnega sodišča Socialistične republike Slovenije 1342 235. Odlok o premijah za kravje mleko za čas od 1. aprila do 31. decembra 1974 1344 236. Odredba o omejitvi prometa na javnih cestah 1345 Splošni akti republiških samoupravnih ORGANIZACIJ 237. Sklep o stopnjah prispevka zavarovancev, prispevka za nesreče pri delu in poklicne bolezni in prispevka za zavarovalno dobo, ki se šteje s povečanjem 1346 Stran 239. Sklep o določitvi prispevkov za pokojninsko in in- validsko zavarovanje za posebne primere zavarovanja 1347 240. Sklep o finančnem načrtu skupnosti pokojninskega ' in invalidskega zavarovanja v SR Sloveniji za 1974. leto 1348 241. Sklep o določitvi višine enkratnega prispevka za rekreacijo 1348 242. Pogodba o izvajanju pokojninskega in invalidskega zavarovanja oseb, ki opravljajo samostojno gospodarsko dejavnost 1348 243. Sklep o pogojih in načinu uveljavljanja pravice do otroškega dodatka ter razlogih za prenehanje izplačevanja otroškega dodatka v letu 1974 1350 244. Sklep o določitvi dohodkovnega cenzusa kot pogoja za pravico do otroškega dodatka in višine otroškega dodatka v letu 1974 1351 245. Sklep o pogojih in višini otroškega dodatka v letu 1974 za otroke iz socialno ogroženih kmečkih družin 1352 246. Sklep o ■•denarni pomoči za opremo novorojenega otroka v letu 1974 1353 247. Sklep o zaključnem računu republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1973 1353 248. Sklep, o finančnem načrtu republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1974 1353 249. Sporazum o spremembi zadržanih cen azbest cementnih izdelkov 1354 PREDPISI OBČINSKIH SKUPŠČIN 633. Družbeni dogovor o osnovah programiranja nalog in o oblikovanju sredstev za skupno in splošno porabo v občini Grosuplje ža leto 1974 1354 634 Resolucija o družbenoekonomski politiki in razvoju občine Slovenske Konjice v letu 1974 1357 635. Sklep o soglasju k cenam grobarskih in prevoznih storitev na. področju pokopališke dejavnosti v Rogaški Slatini in Šmarju pri Jelšah 1362 636 Sporazum o oblikovanju skupine delegatov zaradi delegiranja delegatov v Zbor združenega/ dela Skupščine SR Slovenije v šestem okolišu za kmetijsko dejavnost 1362 238. S kleo o prispevku za tekočo valorizacijo pokojnin v 1974. letu 1346 Popravek 'akona r samoupravni interesni skupnosti za železniški in luški promet 1364 Izdaja Časopisni zavod Uradni Ust 8RS — Direktor In odgovorni urednik Milan Bi bet - riška tiskarna Tone TomSlč. vsi w bjubljam - Naročnina za «eto 197« 110 din. inozemstvo 200 din — Reklamacij* ■»* upoštevaje le mesec dru do izidu vsake številke - Uredništvo m uprava: Ljubljana. Veselova II. poštni predaj 379^11 relefon: direktor uredništvo, oprava m knjigovodstvo: 20 T01 prodaja preklici to naročnine 28 579 - žiro račun 50100-603-40323 - Oproščeno prometnega davka 00 mnenju Sekretariata za informacije v Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije, št. 421-1/72