Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj Leto: XXXII__________________Ptuj, 19. decembra 1996_______________Številka: 35 ___________________________VSEBINA______________________________ OBČINA KIDRIČEVO OBČINA ORMOŽ 120. Odlok o spremembah in dopolnitvah 121. Odlok o spremembi Odloka o pro- Odloka o proračunu Občine Kidričevo za računu občine Ormož za leto 1996 leto 1996 122. Odlok o ustanovitvi Zdravstvenega doma Ormož 120. OBČINA KIDRIČEVO Na podlagi 45. člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94) in 12. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 10/95 in 36/95) je občinski svet Občine Kidričevo na seji dne 10.12.19% sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Kidričevo za leto 19% 1. člen Odlok o proračunu Občine Kidričevo za leto 19% (Uradni vestnik Občin Ormož in Ptuj, št. 10/%) se spremeni tako, da se v 2. členu znesek v višini »402.631.090,00« nadomesti z zneskom »383.820.000,00«. 2. člen Spremembe višine prihodkov in odhodkov občinskega proračuna so prikazane v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del tega odloka. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občin Ormož in Ptuj. Štev. 1-037/96-1 Dne 11.12.19% Predsednik občinskega sveta Občine Kidričevo: Franc Skrila, s.r. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV PRIHODKI Zap. VRSTA PRIHODKOV REBALANS 1996 Št. V SIT 1. Prihodki za zagotovljeno porabo 237.068.000 A. Prihodki, ki se razporejajo med. rep. in občino. 1. Dohodnina (30 %) 117.404.000 B. Prihodki, ki pripadajo občini 4.587.000 C. Finančna izravnava 115.077.000 II. Prihodki za druge naloge 122.497.237 D. Davki in druge dajatve 103.417.550 E. Prihodki od premoženja 2.065.000 F. Prihodki iz naslova sofinanciranj 17.014.687 III. Prenos prihodkov iz preteklega leta 24.254.763 VSI PRIHODKI SKUPAJ 383.820.000 ODHODKI 1. Dejavnost občinskih organov 22.257.180 2. Dejavnost občinske uprave 33.470.000 3. Izobraževanje 40.708.842 4. Socialno varstvo 18.274.000 5. Otroško varstvo 49.175.000 6. Kultura 5.306.294 7. Šport 5.700.000 8. Zdravstvo 6.170.000 9. Raziskave 391.080 10. Kmetijstvo in gospodarstvo 24.300.000 11. Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami 8.303.401 12. Stanovanjska dejavnost 3.816.000 13. Poslovni prostori 1.348.320 14. Komunalna dejavnost 31.500.000 15. Cestna dejavnost 20.461.432 16. Drugi odhodki 13.865.091 Odhodki (1-16) 285.046.640 17. Investicijski odhodki na področju komunalne dejavnosti in cestne dejavnosti 98.773.360 17.1. Komunalna dejavnost 9.050.000 17.2. Cestna dejavnost 43.913.160 17.3. Drugi odhodki na področju investicij 45.810.200 SKUPAJ (1-17) 383.820.000 Občinski svet Ormož na 22. seji dne 11.12.19% sprejel ODLOK o spremembi Odloka o proračunu občine Ormož za leto 19% 1. člen Drugi odstavek 3. člena Odloka o proračunu občine Ormož za leto 19% (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 22/%) se spremeni tako, da se glasi: "Občinski proračun za leto 19% se določa v naslednjih zneskih: Bilanca prihodkov Račun in odhodkov financiranja prihodki 1.054.584.257,35 odhodki 1.030.676.257,35 23.908.000,00 primanjkljaj - 23.908.000,00 presežek 23.908.000,00 2. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 401-5/% Ormož, dne 11.12.19% PREDSEDNIK OBČINSKEGA SVETA Alojz SOK, s.r. 122. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91) ter 18. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vesmik občin Ormož in Ptuj) je Občinski svet Ormož na svoji 22. seji dne 11.12.19% sprejel 121. OBČINSKI SVET ORMOŽ Na podlagi 14.člena Zakona o financiranju občin (Ur. list RS, štev. 80/94) in 18. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 12/95) je ODLOK o ustanovitvi Zdravstvenega doma Ormož I. UVODNA DOLOČBA 1. člen Občina Ormož ustanavlja s tem odlokom javni zdravstveni zavod za opravljanje osnovne zdravstvene dejavnosti. 114 STRAN URADNI VESTNIK OBČIN ORMOŽ IN PTUJ 19. DECEMBER 1996, ŠT. 35 Dejavnost zavoda je javna služba, katere izvajanje je v javnem interesu. II. IME IN SEDEŽ USTANOVITELJA 2. člen Ime ustanovitelja zavoda je: Občina Ormož, s sedežem v Ormožu, Ptujska cesta 6. III. IME IN SEDEŽ JAVNEGA ZAVODA 3. člen Ime javnega zavoda je: Zdravstveni dom Ormož. Sedež zavoda je: Ormož, Ulica dr. Hrovata 4. 4. člen Zavod lahko spremeni ime in sedež po predhodnem soglasju ustanovitelja. V pravnem prometu mora zavod uporabljati ime iz predhodnega člena. IV. ORGANIZIRANOST JAVNEGA ZAVODA 5. člen Notranjo organizacijo zavoda, organizacijske in strokovne enote in lokacije, na katerih zavod organizira izvajanje dejavnosti, določa zavod s statutom. V. DEJAVNOST JAVNEGA ZAVODA 6. člen Dejavnost javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož je: - osnovna zdravstvena dejavnost v skladu s 7. členom Zakona o zdravstveni dejavnosti (Ur.list RS, št. 9/92; V tem členu našteta dejavnost se izvaja v sodelovanju z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zdravstvenimi sodelavci, ki na podlagi koncesije opravljajo javno službo. Dejavnost javnega zavoda je v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti naslednja: N 85.121 Osnovna zdravstvena dejavnost N 85.122 Specialistična ambulantna dejavnost N 85.130 Zobozdravstvena dejavnost N 85.141 Samostojne zdravstvene dejavnosti, ki jih ne opravljajo zdravniki N 85.142 Alternativne oblike zdravljenja VI. ORGANI ZAVODA 7. člen Z zavodom upravljajo in vodijo posle zavoda v mejah pooblastil in nalog, ki jih v skladu z zakonom določata ta odlok oziroma statut zavoda: - svet zavoda, - direktor zavoda, - strokovni svet zavoda. Zavod ima lahko tudi druge organe, ki jih določa zakon ali statut zavoda. a! Svet zavoda 8. člen Svet zavoda sestavljajo: - pet predstavnikov delavcev zavoda - trije predstavniki zavarovancev in dragih uporabnikov - trije predstavniki ustanovitelja, od katerih dva imenuje občinski svet, enega pa župan. Predstavnike delavcev zavoda izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut zavoda. Predstavnike uporabnikov oziroma zavarovancev imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije. 9. člen Mandat članov sveta traja štiri leta. Član sveta zavoda je v svet lahko izvoljen največ dvakrat zaporedoma. 10. člen Svet zavoda: - sprejema statut in druge splošne akte, ki urejajo zadeve iz pristojnosti sveta zavoda, - sprejema program dela in razvoja zavoda, - spremlja izvrševanje programa dela, - sprejema finančni načrt, - sprejema zaključni račun, - odloča o najemanju dolgoročnih kreditov, f - daje soglasje k sklepanju pogodb in sprejetim odločitvam, za katere je tako določeno v statutu, - predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti, - daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posamičnih vprašanjih, - sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda, - imenuje in razrešuje direktorja zavoda s soglasjem ustanovitelja, - imenuje in razrešuje člane disciplinske komisije, komisije II. stopnje* izvršilnih organov in stalnih ali občasnih komisij, - opravlja drage zadeve v skladu z zakonom in tem aktom. Svet zavoda se sestaja na rednih in izrednih sejah. Predsednik sveta zavoda pošlje vabilo skupaj z gradivom čalnom sveta najmanj sedem dni pred sejo sveta. En izvod gradiva se dostavi tudi Občinskemu uradu. bi Direktor 11. člen Direktorja, z večino glasov vseh članov sveta, imenuje in razrešuje svet zdravstve- nega doma, v soglasju z ustanoviteljem. 12. člen Direktor zdravstvenega doma: - predstavlja in zastopa zdravstveni dom, - organizira in vodi delo in poslovanje zdravstvenega doma, - odgovarja za zakonitost dela, - vodi strokovno delo zdravstvenega doma, - odgovarja za strokovnost dela zdravstvenega doma, - odloča o sklenitvi delovnega razmerja delavcev, - sklepa pogodbe do višine, ki jo določa statut, - imenuje delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, - odloča o razporejanju delavcev k določenim delom in nalogam, - sprejema splošne akte zavoda razen tistih, ki so v pristojnosti sveta zavoda, - opravlja druge zadeve na podlagi zakona. • c) Strokovni svet 13. člen Naloge, sestavo in način oblikovanja strokovnega sveta določa statut zavoda v skladu z zakonom. VII. DELOVNA RAZMERJA 14. člen Delovna razmerja ter udeležba delavcev pri upravljanju in uresničevanju sindikalnih pravic, se ureja v skladu z zakoni, kolektivnimi pogodbami in splošnimi akti zavoda. VIII. SREDSTVA ZA DELO ZDRAVSTVENEGA DOMA 15. člen Zdravstveni dom pridobiva sredstva s plačili za opravljene zdravstvene storitve, iz sredstev proračuna občine, iz pogodbenih razmerij z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zasebnimi zdravstvenimi sodelavci koncesionarji ter iz dragih virov, določenih z zakonom 16. člen Ustanovitelj iz občinskega proračuna zagotavlja sredstva za investicije in za drage obveznosti, določene z zakonom in tem odlokom na osnovi sprejetega programa zdravstvenega varstva v občini. 17. člen Zdravstveni dom lahko za izboljšanje materialne osnove dela, za nabavo specifične ali nadstandardne opreme ali za izvedbo nadstandardnega programa oziroma za organizacijo in izvajanje izrednih aktivnosti, zbira sredstva od donatorjev neposredno ali prek donatorskega sklada, ustanovljenega na ravni občine. 19. DECEMBER 1996, ŠT. 35 URADNI VESTNIK OBČIN ORMOŽ IN PTUJ STRAN 115 investicije ali za druge namene, iz naslova katerih bi nastale višje obveznosti financiranja, če k temu ne da soglasja ustanovitelj. X. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZDRAVSTVENEGA DOMA V PRAVNEM PROMETU 23. člen Zdravstveni dom je pravna oseba. V pravnem prometu s tretjimi osebami ima vsa pooblastila, razen za promet z nepremičninami, kjer je potrebno soglasje ustanovitelja. Za upravljanje premoženja je zavod odgovoren ustanovitelju. 24. člen Zdravstveni dom lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je določena s tem odlokom in vpisom v sodni register. 25. člen V pravnem prometu zastopa in predstavlja zdravstveni dom direktor neomejeno. 26. člen Zdravstveni dom je dolžan skrbeti za vzdrževanje in obnavljanje stavb in prostorov, ki jih je v soglasju z ustanoviteljem oddal v najem ali v zakup koncesionarjem ter vzdrževati in obnavljati opremo v teh prostorih, v skladu s pogodbo. 27. člen Zdravstveni dom je dolžan dati koncesionarju možnost najema prostih prostorov in opreme, ki jih ne potrebuje za opravljanje javne zdravstvene službe, ter omogočiti vlaganje lastnih najemnikovih sredstev v prostore in opremo. 28. člen Zdravstveni dom je dolžan koncesionarja na njegove stroške vključiti v strokovno izpopolnjevanje, ki ga organizira za svoje zdravnike in zobozdravnike oziroma za druge svoje zdravstvene delavce. XI. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZDRAVSTVENEGA DOMA venega doma, h katerem je dal predhodno soglasje. XII. DRUGE MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJA IN ZDRAVSTVENEGA DOMA 30. člen Zdravstveni dom je dolžan ustanovitelju najmanj enkrat letno pošiljati podatke o poslovnih rezultatih zdravstvenega doma ter druge podatke, ki so nujni za izvrševanje funkcije ustanovitelja. V primeru motenj v poslovanju je zdravstveni dom dolžan ustanovitelja o tem nemudoma obvestiti in predlagati ukrepe za odpravo le-teh. 31. člen Ustanovitelj je dolžan zdravstvenemu domu zagotavljati sredstva za njegovo delo v okviru dogovorjenega programa po dinamiki, ki jo z zdravstvenim domom dogovori ter po vrsti sredstev, ki jih za delo zdravstvenega doma zagotavlja ustanovitelj. Zdravstveni dom ne sme prevzemati finančnih obveznosti izven dogovorjenega programa. 32. člen Zdravstveni dom mora od ustanovitelja: - pridobiti soglasje k določbam statuta, - pridobiti soglasje k imenovanju in razrešitvi direktorja, - pridobiti soglasje k statutarnim spremembam in - pridobiti soglasje k spremembi ali razširitvi dejavnosti. Če ustanovitelj ne odloči o izdaji soglasja iz prejšnjega odstavka v roku 60 dni od vložitve zahtevka se šteje, da je soglasje izdal. XIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 33. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 37/92 in 40/92). 34. člen IX. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA 18. člen Zdravstveni dom samostojno gospodari s sredstvi prihodkov, ki jih ustvari z opravljanjem svoje dejavnosti. Presežek prihodkov nad odhodki zavod nameni za razvoj, medicinsko-tehnološko posodobitev in opravljanje dejavnosti. Presežek prihodkov nad odhodki zdravstveni dom nameni za investicije v opremo ali za obnovo in vzdrževanje opreme. Del presežka pa se po predhodnem soglasju ustanovitelja lahko nameni za stimulativno nagrajevanje delavcev. 19. člen Primanjkljaj sredstev v poslovanju zdravstvenega doma, izkazan v medletnem in letnem poslovnem poročilu, krije ustanovitelj le, če zdravstveni dom z analizo stanja dokaže, ustanovitelj pa ugotovi, da je do primanjkljaja prišlo zaradi motenj v poslovanju, ki so posledica disparitete med kalkulativnimi elementi cen storitev in realiziranimi stroški. Pri tem mora zdravstveni dom dokazati, da ima sistemizirano in zasedeno število delovnih mest v skladu z normativi in standardi in v skladu s programi, dogovorjenimi na ravni občine ter da je realizirana masa sredstev za plače enaka ali nižja od zneska planiranih plač za obdobje, v katerem se ugotavlja primanjkljaj. 20. člen Primanjkljaj sredstev, ugotovljen iz naslova preveč izplačanih plač, krije zdravstveni dom. 21. člen Če zdravstveni dom v medletnem ali letnem obračunskem obdobju izkaže presežek prihodkov nad odhodki in presežek nameni za stimulacijo zaposlenih v skladu z zakonom, kasneje pa izkaže primanjkljaj, ga mora pokriti v breme sredstev za plače najkasneje v naslednjem obračunskem obdobju, razen če dokaže, da financer še ni izpolnil svoje obveznosti v celoti. 22. člen Prihodki zdravstvenega doma iz dejavnosti, ki niso predmet osnovnih dejavnosti, so prihodki zdravstvenega doma, s katerimi samostojno razpolaga, če v celoti in realno pokrije tiste stroške take dejavnosti, ki bremenijo osnovno dejavnost. Prihodkov iz prvega odstavka tega člena zdravstveni dom ne more razporejati za 29. člen Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zdravstvenega doma, ki jih zdravstveni dom prevzame ali se zanje obveže le iz pravnih poslov v okviru dejavnosti zdravstvenega doma, določene s tem odlokom ter na osnovi programa dela zdravst- Ta odlok začne veljati osem dni po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 108-25/96 Datum: 11.12.1996 PREDSEDNIK OBČINSKEGA SVETA ORMOŽ Alojz SOK, s.r. Uradni vestnik občin Ormož in Ruj izhaja praviloma enkrat mesečno, in to v četrtek Naročniki Tednika ga prejmejo brezplačno, naročniki posameznih številk pa le skupaj s Tednikom Izdajatelj: Družba Radio-Tednik Ptuj, Raičeva 6. Ureja uredništvo Tednika. Sedež uredništva: Ptuj, Raičeva 61. Trska GZP Mariborski tisk Maribor,___________________________