šolsko polje, letnik xxviii, številka 1–2 198 Vojko Strahovnik Docent dr. Vojko Strahovnik je znanstveni sodelavec oziroma raziskova­ lec na Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani ter predstojnik katedre za teorijo prava in etiko v javnem življenju na Fakulteti za državne in evrop­ ske študije. Deluje kot urednik knjižne zbirke Philosophy in Dialogue/ Philosophie im Dialog pri založbi LIT Verlag (Berlin). V letu 2015/2016 je kot Fulbrightov raziskovalec gostoval na Univerzi v Arizoni. Je (so) avtor knjig Moralna teorija: O naravi moralnosti (Aristej, Maribor 2016), Moralne sodbe, intuicija in moralna načela (IPAK, Velenje 2009), Chal- lenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), Practical Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) ter številnih člankov in poglavij. Hkrati je vodja mednarodnega projekta Erasmus+ ETHIKA – Ethics and values education in schools and kindergartens. Assist. professor Vojko Strahovnik is a research associate and a researcher at the Theological Faculty (University of Ljubljana) and Chair of the De ­ partment of theory of law and ethics in public life at the Faculty of Gov­ ernment and European Studies. He is an active editor of the book series Philosophy and Dialogue/Philosophie im Dialog published by LIT Ver­ lag (Berlin). In 2015­ 2016 he was a Fulbright visiting researcher at the Uni­ versity of Arizona. He is the (co)author of the following books: Moral Theory. The Nature of Morality (Aristej, Maribor 2016), Moral Judgment, Intuition and Moral Principles (IPAK, Velenje 2009), Challenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), and Practical Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) and numerous articles and book chap­ ters. He is also a coordinator of international Erasmus+ project ETHIKA – Ethics and Values Education in Schools and Kindergartens. Tomaž Grušovnik Tomaž Grušovnik je docent za filozofijo vzgoje in izobraževanja na Uni­ verzi na Primorskem (Pedagoška fakulteta) ter znanstveni sodelavec na isti instituciji. Ukvarja se z okoljsko etiko, etiko živali in filozofijo eduka­ cije ter zgodovino šolstva. Doslej je objavil dve monografiji, in sicer Odten- ki zelene: humanistične perspektive okoljske problematike (Koper, 2011) ter Etika živali – o čezvrstni gostoljubnosti (Koper, 2016), ki se v pomembnih točkah dotikata vzgoje in ozaveščanja v sklopu okoljske etike in etike živa­ li v navezavi na problem zanikanja. Njegovo raziskovanje na področju fi­ lozofije edukacije je tako usmerjeno v kakovostno vzgojo in izobraževanje v navezavi na problem zanikanja in posledične subjektove tendence po iz­ ogibanju vednosti. Grušovnik je avtor več znanstvenih in strokovnih be­ sedil v domačih in tujih revijah, urednik in sourednik več znanstvenih zbornikov, predaval pa je na številnih konferencah in institucijah v Azi­